nov 11 2019

2019. november 12. kedd

Nem könnyű, de pénz. Erről szól ez az egész

(Pyriel)


A bejegyzés trackback címe:

https://tippmix.blog.hu/api/trackback/id/tr915302190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bakker. 2019.11.12. 06:29:54

Sok szerencsét mindenkinek mára!

Délelőttre egy barátságos meccs: Ausztrália-Chile 3,5 gól fölé.

Mixi5000 2019.11.12. 06:39:52

Egy délelőtti játék:

56613 V Persib Bandung - Arema Malang Döntetlen vagy Arema Malang (Kétesély) 1,70
60194 V Ausztrália - Chile Chile (Hendikep 0:2) 2,20
19927 H Szahalin - Anyang Kevesebb, mint 5,5 (Gólszám 5,5) 1,40
56549 V Jeonju KCC Egis - Wonju Dongbu Több, mint 158,5 (Pontszám 158,5) 1,75
04241 H N. Saengkham - B.J. Castle N. Saengkham -1,5 (Hendikep -1,5 (frame-szám)) 1,35
04190 V Liang Wenbo - K. Maflin Több, mint 5,5 (Frame-szám 5,5) 1,50
03887 H Jim. Robertson - I. Figueiredo Jim. Robertson (A mérkozés gyoztese) 1,25
03751 V G. Dott - Dua. Jones Több, mint 4,5 (Frame-szám 4,5) 1,16
8-as kötés (1x)
Tét összesen: 210 Ft 1*210
Maximum nyeremény: 5 650 Ft

a kódja: 2614

Valenciafan 2019.11.12. 07:24:05

Hogy a Spurs mi az atyaúristent csinált az rejtély, mert kb. 20 pont lenne a reális különbség a két csapat között, erre...

"Valenciafan 2019.11.11. 19:20:23
Párna alá ma ez megy:

56577 V Golden State - Utah Több, mint 99,5 (Hazai csapat - Pontszám 99,5) 1,55 108-122 ✅
65398 02 New Orleans - Houston Vendég és kevesebb (A mérkőzés győztese + Pontszám 245,5) 2,50 116-122 ✅
57217 H San Antonio - Memphis San Antonio -7,5 (Hendikep -7,5) 1,40 109-113 ❌

5,43
Sok sikert mindenkinek!"

Sanibmmarcs 2019.11.12. 08:07:35

Sziasztok!

Szeretnék kérni véleményt, hogy mi az ami használható tipp ezek közül.

Koprivnice- Nove Veseli pontszám 53,5V
Ystad IF - Savehof. pontszám 52,5V
Nava - Barcelona Hazai pontszám25,5V
Pylea - Edessza. pontszám45,5V
Chrobry Glogow - Kielce hendikep Chrobry glogow +14,5
Logrono La Rioja - AX Puente Genil
1.fi 27,5 V

Eredő odds 17,09

k1ngs1x 2019.11.12. 08:38:07

Üdv mindenkinek!
@bakker.: Köszi, hogy visszaálltál 2esre!

drékó 2019.11.12. 08:59:47

@bakker.: @Valenciafan: @k1ngs1x: @Mixi5000:
Szép jó reggelt srácok!!
Egy kérdésem lenne hozzátok, kosárlabdából!!
Ma játszik a Pécs otthon az Inter Bratislavával..
És a Falco, török honba megy a Besiktashoz!!
Esetleg valami megérzés infotok van eme 2 meccsel
Kapcsolatban??

andros 2019.11.12. 09:08:50

Üdv,
@bakker.: meglepsz góré folyamatosan,de ezzel semmi baj sincs:-)-ezzel,h átváltottál a kettesre,a,,gyávák játékára"meg a kis miniatűr,félős oddsok játékára-ízlések és pofonok,a királynak tetszik,nekem kevésbé-de nyilván alkalmazkodok,
végre 3 játék után komolyan akarom venni a tippjátékot,lépéseket teszek ,,ezügyben" egy jól kidolgozott sratégiával,mert a játékbeli impotenciám már zavaró,erre ismét köpönyeget váltunk:-))
tudom erre írhatod,h egyáltalán nem könnyű 2-es oddsot is elkapni-de sztem megcáfol majd az aktuális játék,egymás-hegyén hátán fognak tolongani az emberkék az élmezőnyben-persze lehet ez a cél is,h kari felé közeledvén egyre több jó tipp legyen-de erre meg azt írom,h ez pont ugyan olyan álszentség,mint a kari,h most jók vagyunk pár napig,kifelé azt mutatjuk,jaj de szép és jó minden-majd utána uúgy acsarkodunk egymásra:-))
összefoglalásként:nyilván nem vagyok semmi változtatás elrontója,ehhez fogok akkor alkalmazkodni.-)

Mixi5000 2019.11.12. 09:12:23

Egy kis statisztikai elemzés néhány korongra (játék a számokkal):

Fribourg - Servette

a fribourg az utolsó három meccsén (9) majdnem fele annyi gólt lőtt, mint az addigi 13 forduló alatt (22)
a servette nagyon rapszódikus idegenben, vagy legalább hármat lő vagy 0-át a legutóbbi fordulókat nézve
az egymás elleni meccseiken a 2-0-tól a 6-3-ig minden megtalálható
a fribourg az utolsó öt hazai meccsein 3,0,2,4,1 gólt lőtt
a servette idegenben az utolsó öt meccsén 4,0,3,3,0 gólt szerzett
a táblázaton a vendégek állnak jobban (4. hely) a hazaiak a táblázat végefelé vannak (11. hely)
a párosítás összesített gólátlaga 2,06-2,84

Kookoo - Hämeenlinna

érdekes meccs lehet, a hazaiak - egy-két kisiklástól eltekintve - rendre csak egy-egy gólt engedélyeznek a vendégcsapatoknak
a hämeenlinna viszont legalább kettőt szerez igenben is
szoros meccsnek ígérkezik az összesített gólátlag szerint is: 2,5-2,68

CSZKA Moszkva - Szpartak Moszkva

noha a cszka a legtöbb gólt szerezte a bajnokságban, azért nem riad vissza az 1-0-ás meccsektől sem, az egymás ellenijükben is volt nem is egy példa erre
ha tartja a szpartak az idegenbeli jó teljesítményét szoros meccs lehet
az összesített gólátlag: 3,16-2,57, hasonló a hazai-idegenbeli gólátlag is: 3,18-2,69

ezekből egy lehetséges eredménylista:
Fribourg - Servette 0-3
Kookoo - Hämeenlinna 2-2
CSZKA Moszkva - Szpartak Moszkva 3-2 (esetleg 2-2-es hosszabbítás után)

gretzki 2019.11.12. 09:14:59

@andros: Ez akkor lett volna kicsit izgibb, ha max 2 tippből jöhet össze a 2-es oddsz.. :-)

Mixi5000 2019.11.12. 09:23:05

@drékó: egy eshetőség:
a pécs hazai pályán nyerhet (csak a biztonság kedvéért a +4,5) illetve a szombathelyiek talán nem kapnak ki 10-nál többel
és még egy meccs a hármas kötés miatt, a vechta győzelme (itt is a biztonság kedvéért a +3,5)

68233 V Besiktas - Szombathely Szombathely +10,5 (Hendikep -10,5) 1,55
58113 H Pécs - Inter Bratislava Pécs +4,5 (Hendikep 4,5) 1,60
68168 H Vechta - Bandirma Vechta +3,5 (Hendikep 3,5) 1,30
3-as kötés (1x)
Tét összesen: 1 700 Ft 1*1700
Maximum nyeremény: 5 480 Ft

a kódja: 10145

Valenciafan 2019.11.12. 09:24:44

@drékó: Passz. NBA-n kívül májusig én mással nem foglalkozok :D

andros 2019.11.12. 09:29:03

@gretzki: tippmix teljesítményünket nem segíti,h 2-es oddsra koncentrálunk,a kis pénzzel játszók,ha mixben akarják kamatoztatni a tippjátékos tippeket,akkor 4 versenyző találata kellene ahhoz,h valami csurranjon-a ,,nagypénzzel" tolók meg jobban idegeskedhetnek,ha elmegy az 1,2-as odds

azért nem értek 1et,mert 2 meccsnél 1,4 és 1,45-ös odds is már 2-es oddsot eredményez)--3 meccsnél 1,3-1,3-1,2 már elég a 2-re-ez meg milyen egy debil játék már?:-)))
végre 2-es körüli oddsokban voltunk kénytelen gondolkodni,most meg irány a mozgássérültes 1,2-es 1,3-as odds.-)

Gyuri...51.09 (törölt) 2019.11.12. 09:30:29

Üdv. Ma kézizünk meg hokizunk.

7-ES KÖTÉS - 7 777 FT
2019.11.12. 09:27 - EGYEDI SORSZÁM: 4079852730028450
ESEMÉNY IDŐPONT KIMENETEL ODDS
Koprivnice - Nove Veseli (Gólszám 55,5) 2019.11.12. 18:00 Kevesebb, mint 55,5 1,70
Mulhouse - Rouen (Gólszám 5,5) 2019.11.12. 20:00 Több, mint 5,5 1,95
Ystad IF - Sävehof (Gólszám 54,5) 2019.11.12. 19:00 Több, mint 54,5 1,85
Kolding - GOG (Gólszám 57,5) 2019.11.12. 20:00 Több, mint 57,5 1,80
Höör - Sävehof (Vendégcsapat - Gólszám 24,5) 2019.11.12. 19:00 Több, mint 24,5 1,75
Benfica - Boa Hora (Hendikep -8,5) 2019.11.12. 21:00 Benfica -8,5 1,80
Skuru - Boden (Hendikep -9,5) 2019.11.12. 19:00 Skuru -9,5 1,55

gretzki 2019.11.12. 09:34:39

@andros: az 1,4-1,5-ös oddsz még mindig jobb, mint az 1,2-1,3, esetleg az 1,12 vagy az 1,06.. :-))

gretzki 2019.11.12. 09:36:09

@gretzki: egy közös van bennük, ugyanúgy elmehetnek.. :-)

HANNIBAL179 2019.11.12. 09:39:14

Sziasztok!

Bakker, Zoltán, Zsetonos!
Köszönöm szépen!

Az utolsó négy nap alatt, nem volt olyan, hogy a dobogósok hozták volna egyszerre a hibátlant.

Zoltán Szya!
Gratulálok és kongat!
Az egy pontos különbség is, aki részt vesz a játékban tudja, egy orrhossznyi eltérés.
Nekem, pl. egy 90+gólon múlt, hogy alá menjen.

Bakker!
Ha nem bánod, a régebbiek szerint, továbbvinném a terveim alapján.
Nem tudom 100%-ra, mennyi az annyi.
Ha 5.000 ft, akkor a felét indítónak holnap beadnám egy kódba.
Nappalos leszek.
Mely időpont Neked a legideálisabb a megtételére?

Természetesen örülök, hogy sokan eredményesen zártak a játékban.
Mindenkinek sok sikert kivánok a mostanihoz!

andros 2019.11.12. 09:43:14

@HANNIBAL179: gratula a szép 2,5 overes teljesítményhez,nagyon ráéreztél erre az aktuális játékban!a másik helyen akartam gratulálni,de nem láttalak a tippadók között még

HANNIBAL179 2019.11.12. 09:44:12

Még valami.
10-es kötésem gyönyörűen sikerült.
Reggel néztem rá:
3 találat.
Görög, Bolgár
2.40;2.00; meg valamelyik jég.

andros 2019.11.12. 09:56:30

@gretzki: na ez az,akkor inkább menjen el a 2-es odds és legyen szép halál és a mixben kifizethetőbb

HANNIBAL179 2019.11.12. 10:00:12

@andros:
Hello!

Köszönöm!

Valós fogadásaim is 98%-ban
Alá, de főleg fölére terjednek ki.
"H"-ról álltam át erre a tipusra.
Ez sem egyszerű.
Adott szorzó, nem mérvadó.
Az csak átlagoláshoz van hangolva.
Amelyik meccset jobban érzem gólokra, azt választom.
Tapasztalataim alapján mondhatom :
Simán tud jönni a 2.00 feletti is.
Sok sikert a mostani játékodhoz!

k1ngs1x 2019.11.12. 10:04:05

@andros: A nyeremény nyilván kisebb, de a nyerésiesély nagyobb. És ez az egyetlen fegyverünk. Szvsz én azért untam meg a 3as játékot, mert volt egy jó tippem mondjuk 2.20 vagy 2.50 körül ami jött is, de nyilván vitte egy kisebb, amit azért tettem rá,hogy meglegyen a 3as odds. Minimum 2es odds: Ha ráálltál a 3asra végigtolhatod úgy is, bár te is tudod, hogy hendivel indulnak ellened azok akik csak a gyávák játékát tolják végig ebben a tippjátékban.

HANNIBAL179 2019.11.12. 10:12:50

Óra!

Már akatam megjegyezni.
Máskor is érzékeltem.
Kezdési idő!
Kelet felé 1-2 órát tévednek.
Most is akarom beállítani a meccseket.
Szahalin-Anyang 10.30-kor.
Erre (1:1) már, ami jó nekem.
Értem én, hogy a földrajz és a idő és nehéz követni, hogy pontosan mennyi is a pontos.
Ezt figyelmeztetésnek szántam a számotokra.

De mennem kell.
Valami sódert kellene betonná gyúrnom.
Az ázott talajon bírkó lesz a furik.

Juventínó1981 2019.11.12. 10:14:52

Üdv Mindenkinek!

Teniszguruk véleményét szeretném kérni eme két mérkőzésről?

N. Djokovic - D. Thiem
Több, mint 8,5 (D. Thiem - Játékszám 8,5)
Odds: 1,70

S. Tsitsipas - A. Zverev
A. Zverev (A mérkőzés győztese)
Odds: 1,75

Mehetne e nagyobb összeggel (10.000.HUF-al) ???

Köszöznöm a Véleményeket!

Sok szerencsét mára Mindenkinek xd xd

k1ngs1x 2019.11.12. 10:18:06

Miami-Detroit kosárra nem lehet fogadni se mixen se unibeten

2019.11.12. 10:27:10

Üdv.Mindenkinek!Teniszek:Uchida,Korda,Kotov,Sarkar.

bakker. 2019.11.12. 10:35:24

@HANNIBAL179: Üdv Tanár! 5.000 Ft a teljes összeg és holnap, holnapután egész nap jó, terminál közelében leszek.

Valenciafan 2019.11.12. 10:35:26

@k1ngs1x: Benne lesz az rövidesen a kínálatban. Az elmúlt évekhez képest ma már szerencsére nem kell este 6-ig várni, hogy teljes legyen a műsor.

gretzki 2019.11.12. 10:38:02

@k1ngs1x: azt hittem, azért akarod ezt a játékot, hogy ne kelljen kisebb tippet írnod a nagy mellé.. :-)

k1ngs1x 2019.11.12. 10:38:50

@Valenciafan: Ezt nem tuttam köszi az infót

k1ngs1x 2019.11.12. 10:43:23

@gretzki: Ha hamarabb tudom meg hogy beteszik a kosár meccset akkor az ment volna. De szerintem nagyon lebutítottam a tippjátékomat.

Neten így ment
Oddsok5.17
Kuponazonosító2239907772 Állapot0 az 3-ből rendezve Lehetséges kifizetés Ft
Függőben
Bradford City - Rochdale
Labdarúgás / Anglia / EFL Trophy
2019. nov. 12. 20:30
Teljes játékidő
Bradford City1.60
Függőben
EC Red Bull Salzburg - Dornbirn Bulldogs
Jégkorong / Ausztria / EBEL
2019. nov. 12. 19:15
Háromesélyes fogadás hendikeppel - Rendes játékidő
EC Red Bull Salzburg (0-1)1.56
Függőben
Scunthorpe United - Sunderland
Labdarúgás / Anglia / EFL Trophy
2019. nov. 12. 20:45
Teljes játékidő
Sunderland2.07
Hármas

Valenciafan 2019.11.12. 10:44:15

@k1ngs1x: És inkább az a tapasztalat, hogy azon csapatok meccsei kerülnek be kicsit később akik back-to-backet játszanak, vagyis előző nap is meccseltek. Bár ennek ellentmond kissé, hogy a Jazz-Nets már benne van, holott a Jazzé ért véget legkésőbb ma :D

2019.11.12. 10:44:24

Hello,

Bocs, de szerintem @k1ngs1x hozzászólását érdemes lenne ma óránként bemásolni. Én maximálisan egyetértek vele és az egyik leggyakrabban látott fogadói hibát boncolgatja. Véleményem szerint egy szelvényen semmi keresni valója kettes feletti szorzós opció mellett egy kisebbnek. Egyszerűen nem tesz egy kettes alatti szorzó annyit hozzá a nyereményhez, mint amekkora kockázat van egy további opcióban a szelvényen az említett oddson vagy még kisebben.
Nem akarom a kést forgatni Valenciafanban, de a mai vesztes szelvénye is ilyen hibán bukott. A legkisebb 1,40-es opció nem lett jó. A két nyertes opció 3,875-ös eredőt ért. A további 1,40-es összességében 1,55 egység profit növekedést ért volna, miközben a kettes kötés 25%-os matematika nyerési esélyét leredukálta 12,5%-ra a hármas kötéssel.

"A nyeremény nyilván kisebb, de a nyerésiesély nagyobb. És ez az egyetlen fegyverünk. Szvsz én azért untam meg a 3as játékot, mert volt egy jó tippem mondjuk 2.20 vagy 2.50 körül ami jött is, de nyilván vitte egy kisebb, amit azért tettem rá,hogy meglegyen a 3as odds."

Ez azoknak szól akik többször szeretnék a nyertes feliratot látni a játékba küldött szelvényeik értékelése után.
Akiknek szárnyuk van azok hagyják figyelmen kívül.

bakker. 2019.11.12. 10:45:43

@gretzki: Gondoltam rá, hogy a 2-es szorzót max. 2 tippból kelljen összehozni, a következő a játék ilyen lesz.

2019.11.12. 11:00:53

@bakker.: Hát az pont ellentmond annak, hogy miként lehetünk sikeresebbek, már ha az a cél, hogy minél több nyertes szelvényt lássunk és ne csak tippeket.

gretzki 2019.11.12. 11:05:31

@Astérixxxx: És mellérakod a tippjátékát, ahol egy nagyobb oddsz mellett van 2 kicsi, hogy összejöjjön a 2-es eredő.. OK.

Mielőtt nekem támadna valaki, hogy miért firtatom a dolgot, tőlem úgy játszik mindenki, ahogy akar, közöm nincs hozzá, csak némi-nemi ellentmondást véltem felfedezni a két kommentje között, és ezt tettem szóvá

blakezjYEAH · https://tipsterlabs.com/hu/tippadok/blakezje/fogadasi-tippek 2019.11.12. 11:11:46

Ma ezt jatszom 500al papiron

65668 04Besiktas - SzombathelyVendég és több (A mérkőzés győztese + Pontszám 149,5)7,50

60121 VTelekom Bonn - Neptunas KlaipedaTöbb, mint 161,5 (Pontszám 161,5)1,70

04702 03PAOK - BrindisiHazai és több (A mérkőzés győztese + Pontszám 157,5)4,25

bakker. 2019.11.12. 11:13:57

@Astérixxxx: De három esemény nagyobb kockázat, mint kettő, bármilyen szorzóval.

blakezjYEAH · https://tipsterlabs.com/hu/tippadok/blakezje/fogadasi-tippek 2019.11.12. 11:15:44

@blakezjYEAH: beten pedig kotestiltas nelkul megy a paok es szombathely gyozelme egyenesbe es pluszos hendivel is

2019.11.12. 11:17:12

@gretzki: Nem a te hozzászólásodra reagálva írtam az enyémet. Az általa felvetett problémát tartottam fontosnak kiemelni. Persze meg kell különböztetni a fogadókat aszerint, hogy kényszer, jelen esetben a játékszabály, miatt vállalnak be nagyobb kockázatot vagy a nagyobb nyeremény ígérete a motiváció. Utóbbival sincs problémám ésszerű határig, de talán nem elítélendő, ha felhívom a figyelmet arra, hogy ez milyen szorzók esetében nem jár értékcsökkenéssel. Én továbbra is úgy gondolom, hogy ha van egy kettes feletti opció, az mellett legalább kettes legyen a további odds is. amennyiben ettől alacsonyabb arról már leírtam a véleményem.

Sanibmmarcs 2019.11.12. 11:19:14

Sziasztok!

Ez bejöhet? kis megerösitést vagy kritikát
kérek szépen. Köszönöm előre is. :-)
kepkuldes.com/image/e47EjY

k1ngs1x 2019.11.12. 11:21:11

@gretzki: Ennek tudatában már érthető lesz. Lehet furán fog hangzani, de szerintem én a tippjátékos tippeim nagy részét nem (így/ebben a formában) játszom meg.
Teljesen különbözik a kettő.
* Az egyik játék, ami arról szól 15 napon keresztül hozzam a kötelező minimumot. Itt nincs veszteni valóm.
* A másik meg az amire pénzt is tettem. Ha már kockáztatom akkor legyen érték is benne.

catDamon 2019.11.12. 11:22:55

üdv. ma lehet Berettini megcsapja a Federert....egy szettre mindenképp jó lehet, érték van benne :)

drékó 2019.11.12. 11:26:04

@blakezjYEAH: Szia, barátom!!
Azt mondod, a Falco idegenben veri a Besiktast??
A Pécs hazai meccséről mit gondolsz??

MilosFTC21 2019.11.12. 11:27:22

Sziasztok. Ritkán írok ide,inkább olvasója vagyok a blognak. Általában úgy állnak össze a szelvényeim, hogy fele blog tipp fele saját kútfő. Az alábbi szeló is ilyen volt. Köszi Srácok. kepkuldes.com/image/e47Xii

2019.11.12. 11:29:48

@bakker.: Tagadhatatlan! Gondolom te sem véletlenül játszol csak kettes feletti oddsokkal kötésben. Az ilyen szelvények esetében minden eltalált opció hozzátesz annyit az eredőhöz, mint amekkora kockázattal jár a kötésszám emelése és ezzel nincs is semmi probléma.
Ellenben, ha minimum kettes kötéses szelvénnyel lehet csak résztvenni a következő tippjátékban, akkor hátrányba kerülnek azok, akik a kettes eredőt egy opcióval is meg tudnák ugrani. A következő játékban szándékosan lesz egy nehezítés, aminek nem látom a gyakorlati hasznát a sportfogadásban.

gretzki 2019.11.12. 11:30:13

@k1ngs1x: OK, most már értem. A "valóságban" vizet prédikálsz, a játékban meg bort iszol.. :-)

gretzki 2019.11.12. 11:32:14

@Astérixxxx: a "max 2 tipp" nem zárja ki az 1 opciós lehetőséget..

blakezjYEAH · https://tipsterlabs.com/hu/tippadok/blakezje/fogadasi-tippek 2019.11.12. 11:44:46

@drékó: szia! Ha nem is veri, de szerintem szoros lesz. Viszont ugy gondolom ma gyozedelmeskedhetnek es ok is tudjak ezt.

Noi kosarat nem kovetem egyaltalan es nem is fogadok ra :D

2019.11.12. 11:46:15

@gretzki: Ja, világos benéztem, én min kettes kötésnek olvastam. Bocsi.

blakezjYEAH · https://tipsterlabs.com/hu/tippadok/blakezje/fogadasi-tippek 2019.11.12. 11:47:49

@drékó: bocsanatot kerek! Azt hittem ma noi kosar lesz de nem!
Pecs 50-50, idegenben is 1pont volt kozte.
Inkabb over/underre fogadnek azon a meccsen ha kellene, ott is inkabb under szakomra. Olyan 160pont korul lesz szerintem
Nem tudom mennyi a hatar

2019.11.12. 11:47:53

@bakker.: Így világos a törekvés, hogy ne menjen el a játék a mini oddsok irányába

gretzki 2019.11.12. 11:58:19

@k1ngs1x: ha a hülye a helyes, ügyes, "lyólnevelt" egyéniséget jelenti, akkor igen.. :-)

Látom nem érted a viccet, ott volt a smile.. De ez nem engem minősít..

Rigodon80 2019.11.12. 12:10:56

Ez az Argentín-Chile is elég vérszegény lett gólok terén.

blakezjYEAH · https://tipsterlabs.com/hu/tippadok/blakezje/fogadasi-tippek 2019.11.12. 12:11:16

@drékó: paok nalam jobbaan bejon ma mint a szombathely, foleg hogy 4.50rol leesett az odds 3.95re a h es over opcional

Rigodon80 2019.11.12. 12:12:08

Ausztrál-Chile, bocsi...

WaPi 2019.11.12. 12:17:14

sziasztok!

Mai apróval:

Walsall Hazai
Bradford Hazai
Peterbrough Hazai
Odds: 5,20

Rochdale Döntetlen vagy Vendég
MK Dons Hazai
Cheltenham Hazai
Odds: 16,52

Crawley góljainak száma: 1,5 Több
MK Dons góljainak száma: 1,5 Több
Odds: 6,18

Yeovill H+GG
Spennymoor H+GG
Odds: 17,33

Yeovill végeredmény: 2-1
Spennymoor végeredmény: 2-1
Odds: 81,00

Sok Sikert

andros 2019.11.12. 12:37:30

@k1ngs1x: gretzki pedig nem írt hülyeséget neked,h valójában a tippjátékban a 2-es odds miatt a kisebb oddsokat választottad mégis,nem 1 db 2-es oddsot-ami meg engem illet-15 tippnél még mindig több találatot vélek felfedezni utólag a kisebb oddsok által mint 1 db 2-es oddsnál,amit eltalál ugyan a tippelő néhányszor,de korántsem annyi esetben,mint a kis oddsos tippekkel,ergo semmit nem érek azzal,ha 3-as oddsos taktikával elindulva mondjuk egy 2-es és egy 1,5 ös oddsból a 2-est választom,ha meg az 1,5-öst választom,akkor uott vagyok,ezt is pótolni kell egy kicsivel,
vagyis:a 2-es játék predesztinál sajnos a kis oddsos játékra és ez a mixelgetés szempontjából sztem senkinek nem lesz sikeres utólag mert kénytelen vagy a befizetett összeget is emelni,erre írtam,h ha bukunk,bukjunk kevesebbet,minimalizáljuk a bukási összeget
@bakker.: sztem nem sokat ér a csupán 2 tippes játék,mert 1,4X1,45 az szintén kettő kicsi odds,persze a puding próbája az evés,ezt előre kijelenthetem,mint feltételezést,a gyakorlat majd rávilágít a lényegre

kissé úgy érzem magam ezzel a 2-es oddsra való rátérésnél,mint nyugger ismerősöm felháborodottan közölte,aki egy török sorozat 2 éven belüli folyamatos nézésénél tegnap váratlanul szembesült azzal,h a sorozat előzetes bejelentés nélkül megszűnt vagyis nem szűnt meg,csupán a magyar kereskedelmi csatorna gondolt 1et és nem sugározza ,magasról les.arva azokat,akik követték a sorozatot,made in hungary ez is,
mondjuk esetünkben nem akkora tragédia ez,csak váratlanul jött-mivel élénk emlékfoszlányaim kínoznak a mix sikertelenségével,amikor 2-es oddsos volt a tippjáték

ejakuLazio 2019.11.12. 12:45:10

Nem ertem most nem mindegy hogy valaki 1-2 vagy 3 esemenyböl rakja össze a nyerő 2.00-es oddsot??
Számomra totalisan mindegy lenyeg hogy nyerjek.
Az hogy nincs keresnivaloja a szelon 1.40es oddsnak meg milyen hulyeseg mar
Ha jo a tipp akkor igenis helye van.ha rossz akkor nincs helye de ez igaz egy 2.10es oddsra is

Itt a max 2esemenybol álló 2es eredo bakkernek konnyitene a dolgan mert gyorsabban értekelné ki a tippeket

gretzki 2019.11.12. 12:54:53

@Fatusi Babatunde Fatusi: Nem onnan indultunk, hogy ki hány tippből hozza össze az eredőt.. De mindegy, hagyjuk..

ejakuLazio 2019.11.12. 12:59:07

Asterix irasa meg igen érdekes
két nyertes opció 3,875-ös eredőt ért. A további 1,40-es összességében 1,55 egység profit növekedést ért volna, miközben a kettes kötés 25%-os matematika nyerési esélyét leredukálta 12,5%-ra a hármas kötéssel.
1.40es odds az 1.4 egyswgnyi profitot hoz nem 1.55szörost

2019.11.12. 13:08:29

@Fatusi Babatunde Fatusi: Ha vennéd a fáradságot és megnéznéd, hogy mennyi 2-5 kötéses szelvény lesz vesztes egyetlen 1,40-es odds miatt akkor talán átértékelnéd a véleményed, de van egy olyan érzésem, hogy akkor sem.

Én elégedetten olvasom a mai tippeket a játékban. A többség egy opcióval próbálja megugrani a kihívást és az ilyen tippek között is elvétve van három kimenetel közül választva.
Amit az 1,40-es oddsról írtam azt láthatóan nem akarod vagy nem tudod megérteni.

2019.11.12. 13:09:52

Szép napot Mindenkinek, sziasztok!

Anno az én " gyermekem volt ez a dupplázós játék 1-2 esetleg maximum 3 eseményből. Had védjem meg egy kicsit.

Szerintem ez a legjobb mindenkinek. Játékosnak is, bakkernek is.
15 napon belül igy is kiderül ki az adott időszak legszerencsésebb tippelője.
Teljesen felesleges bonyolítani, én anno a 3-as odszra való ráállást sem értettem, dehát nem én szerveztem a játékot.

Az egyszerű a legjobb... ez így volt mindig a történelemben és így is marad.

@Fatusi Babatunde Fatusi: szia, most nem jól számolsz.

másik példa:
adottak 2 x 2,5 x 3 odszok, egységnyi téttel. Az utolsó 3-as odsz nem 3 egység nyereményt hoz hanem 10 egységet, Ugye?

ejakuLazio 2019.11.12. 13:12:54

@Astérixxxx:Ok akkor te azt állítod hogy több 1.40-es szorzó megy el mint 2.40-es??
biztos hogy tévedésben vagy!!De legyen igazad és zárjuk le!Mert nem látom értelmét ennek a beszélgetésnek.

2019.11.12. 13:13:27

@Fatusi Babatunde Fatusi: Segítek :)

Volt két nyertes tipp: 2,50*1,55=3,875
Amennyiben jött volna a harmadik tipp szorzója, akkor 3,875*1,4=5,425

5,425-3,875=1,55

samot 2019.11.12. 13:14:00

Szerencsés napot

@HANNIBAL179: Gratula!!Végre célba értél!

ejakuLazio 2019.11.12. 13:14:46

@Pannonymous: Dede jól számolok 1.40-es odds az mindig 40%os profitot hoz!!
Teheted azt te 100.000 forinttal is vagy 5000rel is
akkor is a profit az pont 1.4szeres lesz a megjátszott tétnek :)

2019.11.12. 13:16:58

@Fatusi Babatunde Fatusi: Szerintem én nem ezt írtam. Valenciafan remek példa arra, hogy mennyi szelvénye kuka a legkisebb vesztes odds miatt, legyen az hármas vagy négyes kötés. Én annyit állítottam, hogy egy kettes kötéssel elérhető eredő nem lesz annyival több még egy 1,40-es nyertes odds eltalálása után, amekkora kockázat van a kötésszám emelésben.
ha ezt nem tudod megérteni akkor tényleg felesleges tovább folytatni.

2019.11.12. 13:17:03

@Fatusi Babatunde Fatusi: egyes kötésnél így van, természetesen

De hármas kötésnél az 1,40-es odsz már nem 40%-al emeli az egységnyi tétre várható nyereményt.
Azt nem hiszem el, hogy ezt nem érted...

samot 2019.11.12. 13:18:03

@zsetonos Emlékezzünk! Csurog, Zsablya, Mozsor.: Igen az volt a jàték! Nàlam is az ment 2,79-ért!

ejakuLazio 2019.11.12. 13:19:42

@Pannonymous: Hát és??de az ugyan ugy +szorosan nőveli meg a nyereményt nem 10szeresen
példádból kiindulva
tét:1000 X2X2,5 az 5000 X3 az 15.0000 3as odds nyilván 3szoros pénz attól a profitot ugyan annyival nő csak mint a szorzó

ejakuLazio 2019.11.12. 13:21:22

@Pannonymous: Miért?? nézzük kettes kötésben
tét:10.000 X2 20.000 X1.40 =28.000
mennyivel nővelte az 1.40es 2.esemény a nyereségedet?pont 40%-kal

samot 2019.11.12. 13:21:54

@zsetonos Emlékezzünk! Csurog, Zsablya, Mozsor.: Màr ha az auszi-chilére gondoltàl!Nöi csoda foci!:)

2019.11.12. 13:22:31

@Fatusi Babatunde Fatusi: ezt mondtam, hogy az utolsó 3-as odszú esemény nem 1000x3=3000-el emeli a nyereményt, hanem 10 ezerrel.

asterix ehhez hasonlóan számolta ki. Az 1,40 es odsz 1,55-el emelte a várható nyereményt.

2019.11.12. 13:24:25

@Fatusi Babatunde Fatusi: de az egységnyi tétre az 1,40-es odsz csak 4000 lenne, itt meg 8000-el emelte várható nyereményt.

2019.11.12. 13:25:53

@Fatusi Babatunde Fatusi:

Pont az a dilemma, hogy az a +4000 nyereményért megéri-e kettesben kötni

2019.11.12. 13:26:52

@Fatusi Babatunde Fatusi: azt jól gondolod amíg szóló fogadásokról beszélünk, de kötésben nem.

Legyen 1000 forint a tét.
2,50*1,55=3,875 3875HUF
Amennyiben jött volna a harmadik tipp szorzója, akkor 3,875*1,4=5,425
5425HUF

5,425-3,875=1,55 tehát további 1550 forintért kockáztatta a 2875 profitot.
Most illene józan ésszel, őszintén eldönteni, hogy a "megnyert" 2875 lett volna jó játék lemondva a további 1550 forintről vagy a -1000?

ejakuLazio 2019.11.12. 13:27:11

@Pannonymous: De akkor is az 1.40es odds az akkor is csak 1.40szeres pénzt hoz

2019.11.12. 13:27:40

Mindegy...

A többes kötés többet hozhat, de mindent vihet.
Ez a lényeg.

2019.11.12. 13:34:00

@Fatusi Babatunde Fatusi: Jó a példád tét:10.000 X2 20.000 X1.40 =28.000
Tehát a további 1,40-es odds valóban az addig elért összeg 40%-val növeli a nyereményt, de a felére csökkentette a nyerési esélyt.
Ezért írom azt, hogy minden kettes alatti oddsal aránytalan kockázatot vállal a fogadó. Mivel a kettes odds eltalálásával duplájára nő a nyerési esély és ezzel fordítottan ugyan, de arányban van a kockázat.

ejakuLazio 2019.11.12. 13:35:17

@Astérixxxx: De te nem érted hogy én mit mondok milyen józan ész??
tegyük fel megnyeri a 3875forintot a 2-es kötéssel és ő ugy érzi hogy van egy reggeli tuti meccse 1.40es szorzóért és felrakja rá a 3875forinját hogy nyerjen 5425forintot azaz pont a pénze 1.40szeresét
a kötésben fogadás azért találták ki hogy ne kelledjen 100szer velmenned a lottózóba és hogy azonos időbeni meccsekre is fogadhass ez kb olyan mnit hogy a 3/5ös vagy 3/6os szeló is pusztán azért van kitalálva hogy ne kelledjen kitöltened 10-20szelót semmi másért

2019.11.12. 13:35:37

@Pannonymous: Azért megnyugtató olvasni, hogy van aki érti az összefüggést.

ejakuLazio 2019.11.12. 13:41:20

@Astérixxxx:
ez egy bu.zi matek példa ami a fogadásra nem érvényes!!!De ezt már 10évvel ezelőtt is kitárgyaltuk
pl:

65398 02 New Orleans - Houston Vendég és kevesebb (A mérkőzés győztese + Pontszám 245,5) 2,00 OK
57217 H Liverpool-Gyirmót 1.05 H
egy ilyen eseménnyel hiába eggyel több meccs nem nő duplájára a kockázat mivel a gyirmót tuti nem veri meg minden 2. meccsen a poolt

ejakuLazio 2019.11.12. 13:42:14

@Astérixxxx: összefüggést mindenki érti!!!Csak semmi értelme az irásodnak!!

2019.11.12. 13:43:26

@Fatusi Babatunde Fatusi: Ez a lényeg! Döntést kell hozni, hogy az 1,40-es odds megjátszásával mennyit veszíthet vagy nyerhet a fogadó. Ilyenkor azért megy fel bennem a pumpa, mert úgy érvelsz mintha az ide beírt kötéses szelvények többsége nyertes lenne és csak az a kérdés, hogy a kettes vagy a hármas kötésből fakadó eredő alapján megnyerhető összeget tegyük zsebre. Miközben a valóság az, hogy megint a legkisebb ment el, egy ment el stb és nem hogy nyeremény nincs, egyenesen veszteség van.
egyébként nem azért találták ki, mert nincs olyan szabály, hogy egy időben vagy egy napon kezdődő meccsekre fogadj kötésben. A fogadóra bízzák a kötésszámot, mindenben a fogadó dönt. Tét, kötésszám, kombináció. Látszólag azt csinálunk amit akarunk, de mégsem mi vagyunk a játék nyertesei :(

Colombo16 2019.11.12. 13:45:12

Sziasztok! Van valakinek kódja? Megjátszanám, ha megengeditek. Köszönöm. Szép napot mindenkinek!

2019.11.12. 13:47:39

@Fatusi Babatunde Fatusi: Nem azt kell eltalálnod, hogy megveri minden második meccsen az esélytelen az esélyest hanem azt, hogy azon a meccsen amelyikre fogadsz, azon mi történik. Ha az általad írt példából indulok ki akkor nem hogy megkell vernie a Poolt, de elég ha nem kap ki, ami megint csak matek, de a három lehetséges kimentél közül kettő jó az esélytelenre fogadónak, igaz ere van kisebb várható esély, de nem lehetetlen.

k1ngs1x 2019.11.12. 13:50:13

@andros:
19366 V
Scunthorpe - Sunderland
Sunderland (1X2)
1,80
Neten:
Scunthorpe United - Sunderland
Labdarúgás / Anglia / EFL Trophy
2019. nov. 12. 20:45
Teljes játékidő
Sunderland2.07
Mivel bakker nem a netes oddsokat veszi figyelembe ezért muszáj voltam választani hozzá.
Előnye: butítva lett.
Hátránya: több esemény.
"Hát nehéz döntésnek nehéz döntés volt, de döntöttem."
www.youtube.com/watch?v=TPhSEsGuXYA

2019.11.12. 13:51:12

@Fatusi Babatunde Fatusi: Nagyon várom amikor a buzi matekpéldákat megcáfoljátok

ejakuLazio 2019.11.12. 13:51:27

@Astérixxxx: értem tehát akkor ezen a meccsen a DV fogadás a jó mivel ugye van igy van 66.6%os esélyed a nyerésre!!

gemjam 2019.11.12. 13:54:47

@k1ngs1x: legyen tanc?????,/////

ejakuLazio 2019.11.12. 13:56:23

@Astérixxxx:
A te matek részedet mindenki érti
De akkro szerinted egy
Barcelona-Paks H 1.02
Pool-Gyirmót H 1.02
kettes kötésnél hány %esélyünk van a nyerésre??Fejtsd már ki nekem?
Mert a matek példád szerint 10%körüli igaz??
de nem hinném hogy ezen szelvény csak minden 10.alkalommal lenne nyerő

kulashaker 2019.11.12. 13:58:00

Petit - Laaksonen Petit+4,5 1.70, ezt zúzzátok.

2019.11.12. 13:58:32

@Fatusi Babatunde Fatusi: Nem! De a Pool győzelme sem 95%-ban garantált amit az 1,05-ös odds sugall.
Ez ugyanaz pepitában amiről az előbb már írtam. Úgy csinálsz mintha még nem láttál volna 1,05-ös oddsot bukni.
Hozzátetted volna, hogy matematikai esély, akkor egyértelműen igen a válasz.

k1ngs1x 2019.11.12. 14:02:18

@gemjam: kilehessenérdemeslegyen kimenni a pályára

2019.11.12. 14:08:54

@Fatusi Babatunde Fatusi: Próbáld már legalább annyira komolyan venni hogy nem kezdjük ott a társalgást, hogy miért nem egyforma oddsok vannak minden opcióra.

2019.11.12. 14:19:09

@Fatusi Babatunde Fatusi: Még ennek nekifutok, aztán kipihenlek.
Barcelona-Paks H 1.02
Pool-Gyirmót H 1.02
A te olvasatod szerint 100 meccs közül kettőt-kettőt nem nyer meg a Pool és a Barca az iroda szerint. De melyik kettőt nem nyerik meg? A tizediket vagy a harmincnyolcadikat? Ugyanazon a napon nem tudnak nyerni vagy eltérő napokon és máris négy olyan szelvény lesz amelyik nem nyer.
Tételezzük fel, hogy valóban lejátsszák az általad írt párosításokkal a száz meccset. Mi történik a kilencvenkettedik meccs szorzóival, ha addig az összeset megnyerte a pool és a Barca. abból indultunk ki, hogy a 100-ból kettőt nem nyernek meg. Ennek a várt esélynek a bekövetkezésére már csak 9-9 meccs van. Vagy mi történik, ha 98 meccset zsinórban megnyeri a Pool és a Barca? Elvileg az irodának az utolsó két meccsre a Paksot és Gyirmótot kellene esélyesként kínálni, hiszen arról volt szó, hogy kétszer nem nyernek.

Na megyek iszok valami erőset.

2019.11.12. 14:25:53

@Fatusi Babatunde Fatusi: Még egy kis kiegészítés. Mi van, ha az első tíz meccsből kettőt kettőt nem nyer meg a Pool és a Barca? A tovább kilencven meccsre nem kínál a győzelmükre szorzót az iroda? Elvileg hülyék, ha megteszik, hiszen már nem tudják hozni a 98%-os nyerési arányt csak akkor ha minden további meccsüket megnyerik.

2019.11.12. 14:29:43

hiszen már nem tudják hozni a 98%-os nyerési arányt csak akkor ha minden további meccsüket megnyerik.

És eljön babatunde fatusi ideje és milliomossá nyeri magát a Pool és Barca győzelmekre fogadva a fennmaradó kilencven meccsen, minden vagyonát feltéve mérkőzésről mérkőzésre. Mert a sportfogadás ilyen egyszerű, hogy egy oddsból megállapítjuk, hogy 100 meccsből ki mennyiszer nyer vagy nem nyer.

HANNIBAL179 2019.11.12. 14:33:54

@samot: Hello!

Köszönöm!
3 esélyt adok magamnak az elején.
Ezért 50 a tét.
Ha egyse jó, nincs helyem.
A fél év gyenge volt és sok nap kiesett.
Mint előzőnél, most is szeretném tovább vinni a nyereményt.
Talán a Top3 legrégibb tag vagy itt.
Már akartam kérdezni:
Mi alapján választottad magadnak a Samot nevet?

@Astérixxxx:
Hello!

Két hét múlva lesz egy újabb táblázat a Tippjátékon az első 15-tel.
Több pont lesz összességében?
(Nem hiszem)

Nagyobb Zsetonszám lesz a nevek mellett?
( biztos nem).
Pedig ez a lényege, ha élesben menne.

Százalékosan több jó tipp lesz naponta?
(igen, kicsivel.)

Véleményem a zárójelben.
Sugalmazná a matek és a logika, hogy sokkal jobb lesz, de nem sok különbségre számítok.
Erős a mostani táblázat és nagyon jó összehasonlítási alap lesz, mert van minden.

Ha leírod három kérdésemre a mostani elképzelésedet, köszönöm!
Jó ez a kavics.
Sok sikert a játékban való résztvételedhez!

Bakker!

Oké!
Majd igyekszem élhető időponban beírni.

Hello Rumpelstilsk!

Köszönöm szépen!
Elég lazán vettem, meg aztán viszonylag jól indult.
Volt pár nap, gazdag gólszámú meccsekkel.
Ez sem volt hátrány.
A maradék részt betonoztam le az akna mellett.
A múltkor elfogyott a cément.
Az eső elől gyorsabban nyomtam és alaposabban takargattam.

Sok sikert a játékhoz!

zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2019.11.12. 14:35:17

@samot: be akartam másolni a szaudi Najran-Al Jeel 1.5 over, de a 46. perecben már megvolt az első gól.

kulashaker 2019.11.12. 14:36:15

Kyetume - Wakiso Giants 1X 1.66, többhetes elemzés után :D.

ejakuLazio 2019.11.12. 14:38:10

Oeste - Atlético GO
Több, mint 2,5 (Gólszám 2,5)
2,50
28046 V
Brasil de Pelotas - Coritiba
Több, mint 2,5 (Gólszám 2,5)
2,60
Esemény frissítés:
Oddsváltozás! A(z) Több, mint 2,5 (Brasil de Pelotas - Coritiba, Gólszám 2,5) kimenetel új oddsa: 2,60
28165 V
Criciuma - Londrina
Több, mint 2,5 (Gólszám 2,5)
2,25
Esemény frissítés:a

ejakuLazio 2019.11.12. 14:40:59

@Astérixxxx: pool minden meccset nyerne a gyírmót ellen

kulashaker 2019.11.12. 14:41:01

A Choinski - Otte meccs szorzóinál is megmarhultak, lehet pluszos hendikkel keresgélni.

nando79 2019.11.12. 14:42:32

@Fatusi Babatunde Fatusi:
Nem vitatindítóként vagy folytatásként írom, de a két 1,02-es esemény azért rossz példa mert ők pont arról beszélnek, hogy nem mindegy mennyi pénzt kockáztatsz mekkora nyereségért.

Ha most felraksz 50 ezret egy duplázóra, de mellé rakod a Barcát 1,02-ért mert az "tuti" akkor mit csináltál tulajdonképpen? 100 ezret kockáztattál 4 ezerért. Van értelme?
Tegyük fel, hogy a Barca 20 meccsenként kap ki 1,02-ért. Ha eléd tesznek 20 egyforma golyót és azt mondják, hogy 1 húzás ára 100 ezer és 19-ben 104 ezer van 1-ben meg 0 megéri kockáztatni?

2019.11.12. 14:42:48

Hali,
@Fatusi Babatunde Fatusi: De a Barca-Paks nem nyer 100 ból csak 89 x ,1 x meg kikap:)

kulashaker 2019.11.12. 14:44:50

Petit kész. 7,50-ért most már magának fordít, mert ezt a birkát megnyesi.

nando79 2019.11.12. 14:47:07

100 meccset nézve 1,02-es odszon 100 ezerrel fogadva:

98-at nyer: 98x2 ezer nyeremény= 196 ezer plusz
majd jön a két bukó mínusz 200 ezre és rögtön 4 ezer mínuszban vagyunk...

miközben kockáztattunk összesen 10 milliót 200 ezer nyereményért...

ejakuLazio 2019.11.12. 14:48:58

@nando79: teljesen mindegy!!! a 2-es odds elmegy 10ből6szor tehát már itt kezdődik a baj!
Ilyen alapbon csak 100as oddsokat fogadjon mindenki!!!mert annak 100ból elég 2szer bejönnie
Nando te életed során kockázattál 50millió forintot és 1millió bukóban vagy megéri??NEREEM akkor m ia faccomnak mixelsz? :)

ejakuLazio 2019.11.12. 14:49:36

@nando79: teljesen mindegy!!! a 2-es odds elmegy 10ből6szor tehát már itt kezdődik a baj!
Ilyen alapbon csak 100as oddsokat fogadjon mindenki!!!mert annak 100ból elég 2szer bejönnie
Nando te életed során kockázattál 50millió forintot és 1millió bukóban vagy megéri??NEREEM akkor m ia faccomnak mixelsz? :)

ejakuLazio 2019.11.12. 14:54:39

@nando79: @AirTiger: @Astérixxxx: Az hogy mi éri meg vagy mi nem azt csak meccs után tudjuk mindig
A pool veretlenségére otthon 50meecs óta fogadhattál volna 1.112-ért mondjuk átlagban

azaz 20.000 X 1.12 az 50.en és máris nyertél volna nem keveset sz.aros 20.000 forintból

Rigodon80 2019.11.12. 14:57:12

Fatusi, Asterixxxx! Esetleg valami tippetek mára? Tőkjü kis huzavona, meg minden, csakhát ebbűl nem lesz kenyííír

ejakuLazio 2019.11.12. 14:58:20

@Rigodon80: Oeste - Atlético GO
Több, mint 2,5 (Gólszám 2,5)
2,50
28046 V
Brasil de Pelotas - Coritiba
Több, mint 2,5 (Gólszám 2,5)
2,60
Esemény frissítés:
Oddsváltozás! A(z) Több, mint 2,5 (Brasil de Pelotas - Coritiba, Gólszám 2,5) kimenetel új oddsa: 2,60
28165 V
Criciuma - Londrina
Több, mint 2,5 (Gólszám 2,5)
2,25
Esemény frissítés:a
Válasz erre

kulashaker 2019.11.12. 15:04:16

Petit break lesz 6:4 4.95

Blacksmith07 2019.11.12. 15:09:39

@Fatusi Babatunde Fatusi: Én valahogy a kettő körüli oddsokat sikeresebben csípem meg, mint az 1.40 - 1.50 környékit. Az odds kiosztásában bőven van matek, illetve pszichológia is.

nando79 2019.11.12. 15:14:14

@Fatusi Babatunde Fatusi: Bár ettől a stílustól általában viszketni kezd a tenyerem, de azért teszek még egy próbát:

Addig stimm, hogy egy tippről csak utólag derül ki, hogy jó volt-e vagy sem, de itt a beszélgetés ahogy én olvastam nem is erről szólt.
A lényeg az volt, hogy amikor 2 nagyobb szorzó meg négyszerezi a pénzedet akkor ennek az összegnek a 40%-áért van-e értelme egy újabb kockázatot vállalni?
A konklúzió az volt, hogy ebben az esetben a lehetséges nyeremény összege és a vállalt plusz kockázat nem áll arányban egymással. (akármennyire is tuti szerinted az 1,4 kockázati szempontból ugyanúgy beleteszel 2 buktalehetőséget a pakliba mint bármelyik másik opcióval)
Így ebben az esetben nem az a kérdés, hogy egy ilyen szelvényen mi legyen a 3. meccs, egy 1,4-es vagy egy 100-as odsz, hanem az, hogy rakjunk-e egyáltalán 3. meccset és ha igen akkor a másik kettővel megnyert/megnyerhető összeget mennyi további nyereményért éri meg kockára tenni. Szerintem teljesen vállalható álláspont, hogy nem teszünk fel olyan szelvényt, amin 4000-ből akarunk 5500-at csinálni...

kulashaker 2019.11.12. 15:16:23

Gornyak Rudny - Ertis Pavlodar hokiról hiányzik pár gól, amit illene pótolniuk. 3 over ázsiai hendikeppel 1.750

ejakuLazio 2019.11.12. 15:22:41

@Blacksmith07: Ezt t csak hiszitek ez kb olyan hogy csak velünk fordul elő a sportban balszerencse meg hogy csak mi tudunk kikapni 9gólos előnyről a BL döntőben vagy olimpiai dönzőben stb stb
mással is előfordul csak azt nem vesszük észre
ugyan ugy ha egy 2,20as odds elmegy azt nem besszük annyira észre mnit amikor elmegy egy 1.35ös

ejakuLazio 2019.11.12. 15:26:34

@nando79: Bakker 4000ből 5500??miért ne??
Vagy szerinted nem jobb +1500forint
mint 1000forintból csinálni egy 20.000 forintos várható nyereményt de bukod
szerintem +1500forint még mindig jobb mint -1000

nando79 2019.11.12. 15:32:52

@Fatusi Babatunde Fatusi: de ember ez nem alanyi jogon járó 1500 hanem egy meccsnyi újabb kockázat, amin az a fogadás "véletlenül" pont elcsúszott...
Itt a kérdés:

+4000 (ha nem kockáztatsz 1500-ért újabbat); 5500 (ha 3 meccs és jön); 0 (ha a 3. elmegy)

ejakuLazio 2019.11.12. 15:34:41

@nando79: De ilyen alapon akkor ne fogadj!!Vagy maximum szólóban azaz 1-es kötésben

2019.11.12. 15:36:35

@HANNIBAL179: Szia! Először is köszönöm a jókívánságodat a játékban való részvételemmel kapcsolatban.

Nem nyűg a felvetéseidre válaszolnom, sőt!
Egy mondatos véleményem az lenne, hogy alapjaiban rengetné meg a sportfogadásról vallott álláspotomat, ha az első két felvetésedre adott válaszod beigazolódna.
Több pont lesz összességében?
(Nem hiszem)
Én bízom benne, hogy 60 de inkább 70% körüli találati aránnyal nyeri valaki a játékot. Feltételezve azt, hogy azok akik eddig is komolyan vették, azok ebben a játékban is így tesznek. Természetesen ellenérvet is fel tudok hozni, ha esetleg felhígul a mezőny pl. velem, akkor ez könnyen megdőlhet és arányaiban kevesebb pont lesz. Viccet félretéve, ha kevesebben vagy többen vennének részt a ma kezdődő játékban, akkor célszerű lenne arányosítani majd a végén.
Nagyobb Zsetonszám lesz a nevek mellett?
( biztos nem)
Ezt nehezebb lesz megugrani az átlagosan kockáztatott zseton mennyiségekkel, ha a játékosok alap célkitűzése a minimálisan elvárt erdő teljesítése. A 33%-os elvárt eredő csökkentés nem kedvez a nagyobb nyereményeknek. Mivel nincs az eredő maximalizálva, így nem zárom ki annak a lehetőségét, hogy több olyan játékos lesz aki gyarapítani tudja a zsetonjainak a mennyiségét.
Százalékosan több jó tipp lesz naponta?
(igen, kicsivel.)
Bevallom számomra ezt a legnehezebb megérteni, hogy miért nem magasabb az jó tippek átlaga. Eddig akár hányszor néztem rá 25% körül volt.
Én is úgy gondolom, hogy ebben az összehasonlításban előre lépés lesz az eddigi játékokhoz képest.

Számos kérdést, játékstílust felvet a most befejeződött játék is. A második helyezett hét nyertes szelvénnyel 78,6 profitot ért el.
A négy találatosok közül négyen is nagyobb profittal zárták a játékot.
Innentől "ízlés" kérdése, hogy kinek-kinek melyik a sikeresebb tippelés. Hasonló összehasonlításban csak profit alapján a dobogó legalsó fokán végeztél volna.

Szerintem definiálni kellene, hogy van-e célja a tippjátéknak és ha a válasz igen, akkor mi lenne az?

2019.11.12. 15:37:17

Én csináltam egy blogabetes infós angol szelvényt:
Tottenham u21 Nyer,Colchester nyer,Bradford 2 vel nyer Yeovil gg.
18 as eredő.

2019.11.12. 15:40:46

@Fatusi Babatunde Fatusi: Rakd a Pool győzelmet a következő 50 meccsen az aktuális oddsain. A végén írd be mennyit nyertél.

Jobbat írok! Számtalanszor fordult elő velem, hogy a meccs elején tudomásom lesz arról, hogy mit kellet volna inkább játszani. Tovább megyek, egy szatyorra való olyan sorozatot írok tíz percen belül amivel biztosan tudom, hogy nyertem volna.

kulashaker 2019.11.12. 15:43:01

@AirTiger: Yeovil veri a Hartlepool-t, de a GG nem biztos.

ejakuLazio 2019.11.12. 15:43:31

A tippjátékban annyi lesz a változás hogy több lesz a találat és 5találattal mondjuk tuti nem fog tudni senki 5.. helyezést elérni mint mondjuk tegnapelőtt.
Es igy kettes eredő szorzóval lesz olyan aki csinál 5-6-7es sorozatot és kb lesz minimum 5ember aki csinál 4-es sorozatokat még ez igy a 3-as eredőnél összesen 1-2embernek sikerül

2019.11.12. 15:45:55

@Rigodon80: Megjátszod, ha beírok három tippet? Most komolyan a mai kínálat alkalmas a fogadásra? A kenyérre valóról már ne is ejtsünk szót.

kulashaker 2019.11.12. 15:46:48

A 3-as, 4-es szorzón esélyteleneknek tartott teniszezők simán verik a tenisz bundapojácáit. Laaksonen 100%-osan az, Otte mostanában lett gyanús.

2019.11.12. 15:47:20

@Fatusi Babatunde Fatusi: Kiderült, hogy néha egy rugóra jár az agyunk. Kb. ezt várom a mostani tippjátéktól.

Zoltan Jauch 2019.11.12. 15:48:49

Goo(D)ay!

Tegnap 4 simán elment, mintha fejtetőn tippeltem volna, ma javítok: Gillingham - U21Tottenham (1X2) 2019.11.12. 20:00 U21Tottenham 2,28
Yeovil - Hartlepool (1X2) 2019.11.12. 20:45 Hartlepool 3,05
J. Fett - U. Radwanska (A mérkőzés győztese) 2019.11.13. 04:00 J. Fett 2,00
Kubot L / Melo M - Klaasen R / Venus M (A mérkőzés győztese) 2019.11.12. 19:00 Klaasen R / Venus M 2,15
D. Masur - S. Caruso (A mérkőzés győztese) 2019.11.12. 15:50 S. Caruso 1,50

Sok szerencsét Mindenkinek! Még olvasok egy kicsit...

2019.11.12. 15:51:12

Ne léptem, majd holnap.

Blacksmith07 2019.11.12. 15:51:54

@nando79: Nyílván minden kis plusz nak örül az ember, de a bukás veszélye mindig benne van. Én nem nagyon vagyok a híve annak, hogy többet kockáztassak, mint a várható nyeremény. Bár azt mondják a nagyok, hogy kockázat nélkül nincs nyereség. Igazuk lehet...

kulashaker 2019.11.12. 15:53:33

Elias Ymer - Draper meccs lehetőségei "fogadhatatlanok". A tegnap miatt Draper mellett a szimpátiám.

kulashaker 2019.11.12. 15:56:07

Hoki 1:3 és még lehet.

Zoltan Jauch 2019.11.12. 16:03:07

@HANNIBAL179: Szya! Kongat! Már kezd összeállni egy szelvény! 5/4-ben!

kulashaker 2019.11.12. 16:06:27

@Zoltan Jauch: Caruso nem akármilyen piskóta. Ha nem akarsz agyfrászt, akkor kihagyod. Ha szereted az agyfrászt, maradhat. De Masur meg tudja oldani Caruso-t, ő merevebb rendszerű.

Valenciafan 2019.11.12. 16:21:30

Az eredmenyek.com csak nálam lett teljesen sötét hátterű?

kulashaker 2019.11.12. 16:24:01

Roelofse - Austin Rapp H 1,45-ért a nap legsimább eseményeinek egyike lenne,ha Roelofse-t még érdekelné az egyes. Nagyjából bemelegítésnek használja a páros meccsekre, mint Babos. Annál is veszélyesebb a meccs, mert az elmúlt két hónapban kétszer simán verte Rapp-ot. Kihagyós, vagy brahi Rapp nyer szettet.

catDamon 2019.11.12. 16:24:43

@Valenciafan: be tudod állítani egy kis ikonnal hogy nappali vagy éjszakai legyen az oldal kinézete

i.imgur.com/XjHUNz0.png

nando79 2019.11.12. 16:24:53

@Valenciafan: Raktak egy kapcsolót rá...

Valenciafan 2019.11.12. 16:28:27

@catDamon: @nando79: Áh, köszi :D Este, éjszaka nem egy rossz dolog, viszont a győztesek vastag kiemelése szinte észre sem vehető sötét módban. Már megijedtem :D

kulashaker 2019.11.12. 16:40:31

Olyan meccsek vannak hátra, amivel erőltetett menetben állat módra buknék. Csak néhány menet közbeni ihletett tippel lehetne produkálni valamit. Talán. Rágódjon ezeken a meccseken a Zrt.

Empoli Football Club 2019.11.12. 16:46:44

Sziasztok mai nagy összegű fogadásom a következő
CSZKA Moszkva - Szpartak Moszkva 5.5 alatt és H 1.75

Zoltan Jauch 2019.11.12. 16:47:15

@abedipele70: Csaó!

Az inverzét a lottózóban raktam...meg a Yeovil ggH. Buta system, de így raktam!

kulashaker 2019.11.12. 17:11:20

@Zoltan Jauch: Minek az inverzét? Caruso alkot: 3-0-ról 4-5.

blakezjYEAH · https://tipsterlabs.com/hu/tippadok/blakezje/fogadasi-tippek 2019.11.12. 17:12:29

Jol beesett a falco es a paok oddsa.
Elobbi 7.50rol 5.50, masodik 4.50rol 3.85

gemjam 2019.11.12. 17:18:21

@k1ngs1x: a 3 adikat nem tudom 4 en vannak muhaha

Zoltan Jauch 2019.11.12. 17:23:16

@abedipele70: Masur nyer 2,25...Yeo 4,30, Fett-Venus-Totti nyer! L31...5.285 forint!

kulashaker 2019.11.12. 17:24:37

Cserepovec - Barisz 2,5 over 1.40

kulashaker 2019.11.12. 17:26:25

@Zoltan Jauch: Ínyenceknek és bennfennteseknek való player.

Zoltan Jauch 2019.11.12. 17:33:01

@abedipele70: Jófej...akár Kotov, Kamke, Gojo...stb. Kevés a kereső a családban!

Walter Sobchek 2019.11.12. 17:38:52

Üdv!
Tegnap jött a duplázóm így ma is benevezek egyre.
kepkuldes.com/image/eXKtDj

Harcra fel győzni kell!

kulashaker 2019.11.12. 17:41:30

Kilences oddszért fekszik a szettre?

kulashaker 2019.11.12. 17:44:52

Roelofse akar feküdni inkább 4,50-ért? Megunta a dolgot.

Zoltan Jauch 2019.11.12. 17:49:38

@abedipele70: A Mager vs Musetti is ilyen lesz! Belenéznék a fejükbe, csákánnyal, akár Trockijnak!

Zoltan Jauch 2019.11.12. 17:52:14

@Walter Sobchek: Hej! Gratula! 24/24 volt az NFL...ott is számít a hossz.?

catDamon 2019.11.12. 18:02:16

@Walter Sobchek: hajrááá, már vártam a mai szelvényed is, tegnap is veled tartottam, sok szerencsét !!!

Walter Sobchek 2019.11.12. 18:07:53

@Zoltan Jauch:
Köszönöm.Igen számít a hosszabbítás,de én Seattle +9,5 opción voltam azaz mikor x lett a rendes játékidő ha a 49ers csinál TD-t akkor azonnal vége a meccsnek még jutalomrúgás sincsen azaz az "csak" 6 pont így már tuti volt a nyeremény!
@catDamon:
Kösz.remélem ma is bejön!

Zoltan Jauch 2019.11.12. 18:23:07

@Walter Sobchek: Ok...figyeltem a szelód! Csak egy mezőnygól volt...már néztem a nagydöntőt...a szülinapom környékén van.
Újvárosban egy nagyvenyimi csákó is nyomta...pár hete hallottam, 5 éve Máltán él. Sportfogadási rendszerekkel foglalkozik.

Mimeg Sztapival itt baszódunk az autokráciában!

De nálunk győzött a józan ész! Berényben is, igazi II/III-al.

kulashaker 2019.11.12. 18:31:44

PAOK -2,5-ről nyer 1.95

Zoltan Jauch 2019.11.12. 18:40:44

Több mint 100 pont a szünetben Pécsen...ritka misa...láttam a helyi spiniket, vicc kategória, háttal előbb bedobom.

Nav tanácsadó 2019.11.12. 18:53:17

Riga ufa 1. Harmad gol. 2,3x

kulashaker 2019.11.12. 18:56:15

Mattek-Sands hozott tegnapról egy undert. Még egy gólt a hokira!!!

Valenciafan 2019.11.12. 19:06:12

Párna alá:

25714 V Sacramento - Portland Portland (A mérkőzés győztese) 1,70
20824 V Miami - Detroit Detroit +13,5 (Hendikep -13,5) 1,30
66711 V Phoenix - LA Lakers Több, mint 218,5 (Pontszám 218,5) 1,75
58004 H Indiana - Oklahoma City Indiana +4,5 (Hendikep 4,5) 1,40

5,41
Sok sikert mindenkinek!

nando79 2019.11.12. 19:12:27

@Walter Sobchek: Apró megjegyzés a pontosság kedvéért és semmiképpen sem kötekedésként:
A hosszabításban az első driveban szerzett mezőnygól után válaszolhat az ellenfél, de való igaz, hogy ez a +9,5 opciót semmilyen formában nem veszélyezteti.

Nav tanácsadó 2019.11.12. 19:42:59

Lengyel noi foci lesz gol 2 feletti odsz

Zoltan Jauch 2019.11.12. 19:53:55

@bakker.: Nagyon köszönöm, a maradék majd jövő héten, ha az eleje jönne, akkor az uccsó meccs a magyar...
Wales ha nem nyer a FÁK-ban, akkor mi lesz?!

Hála Neked! Jó eight!

Vasma 2019.11.12. 19:54:27

@bakker.: Jó estét! :)

Teszel ma valamit?

bakker. 2019.11.12. 19:57:07

@Vasma: Szép estét neked is!

Bradford és Rotherdam meccs 2,5 gól overek mentek.

blakezjYEAH · https://tipsterlabs.com/hu/tippadok/blakezje/fogadasi-tippek 2019.11.12. 20:10:24

Paok celbaert, valahogy ereztem. Falcoban nem biztam ennyire, de azt se gondoltam volna hogy igy tularazom oket..

kepkuldes.com/image/eXJMvd

Hajra walter szoritok a 8orasi meccsedert

blakezjYEAH · https://tipsterlabs.com/hu/tippadok/blakezje/fogadasi-tippek 2019.11.12. 20:15:46

Estere online megy dartsban

Occonor es price gyozelme

1.96 ODD
Joejt

samot 2019.11.12. 20:22:53

@HANNIBAL179: Szia.Elnözést idäig nem voltam gépnél!Még annak idején cserépkàlyhàs vàlalkozàsunk volt a haverommal.Az ugy nézett ki,hogy én hoztam a melot ö meg csinàlta!:)Hallgattam is eleget ezért!Aztàn a haveri körben ràm akasztottàk a samot nevet!:)Hàt azota sem tudok szabadulni töle!

Isoo 2019.11.12. 20:30:27

Édes isten Metz - Bourg v 13.5+ 1,45 mekkora tuti volt

Nav tanácsadó 2019.11.12. 20:36:45

@Nav tanácsadó: walsall meccaen 1. Fi lesz 3 gol 3,2x

overhunter 2019.11.12. 21:22:10

@bakker.: Szia!
Micsoda érzékkel választottam ki az angol meccset!!

bakker. 2019.11.12. 21:24:26

@overhunter: Belenyúltál, de van még idő 2 gólra!

catDamon 2019.11.12. 21:32:17

@Walter Sobchek: szép volt Walter !!!! ismét nyerő, de örülük neki :) kicsit izgulós volt a vége, de szerencsére jól alakult :)

bakker. 2019.11.12. 22:09:39

A Rotherdam meccsen csak lesz még egy gól ...

Walter Sobchek 2019.11.12. 22:21:50

@catDamon:
Nincs mit Macskaszellem úr.A kiválasztáson áll vagy bukik a dolog ha logikusan érvelve ki tudod választani a számodra roppant sanszos játékot az ésszerűség határain velül akkor jó eséllyel megtalálhat a szerencse is.
A helyzet nem könnyű,de ha ügyes vagy lehet halászni a zavarosban ha a Charlie Firpo által kommunikált MF(mázli faktor)veled van:)

Vasma 2019.11.12. 22:31:48

@bakker.: ezaz! :) gratula és köszönöm :)

2019.11.12. 22:33:32

@Fatusi Babatunde Fatusi: a tippjátékban találtam: Salzburg - Dornbirn
Salzburg vagy Döntetlen (Kétesély) 1,07

Nem lett nyertes, pedig odds alapján ennek 100-ból 97 szer nyernie kell(ett volna)

bakker. 2019.11.12. 22:34:03

@Vasma: Köszi, nehéz szülés volt :)
süti beállítások módosítása