júl 02 2019

2019, július 3. szerda


A bejegyzés trackback címe:

https://tippmix.blog.hu/api/trackback/id/tr5614923404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zoltan Jauch 2019.07.03. 05:57:34

Jó reggelt!

Mint már írtam, az a Kendig-csúcs, tegnap 19 óra körül a leghűvösebb volt 19,5 fok Celsius-al. Tegnap nem akartalak vele untatni Benneteket. Inkább küldtem egy cuki fotót Morgan-ről, hát egyben van a csaj...ma a svédekben bízom, de a szeló már elhalt a brasil g/g-én.

Újragyártás, gamerkodásra fel!

Mixi5000 2019.07.03. 06:35:30

egy mai wimbledoni tenisz válogatás:

kepkuldes.com/image/HlSPYu

a kódok: 2527, 2529, 2530, 2533, 2534, 2535

(a kódok mostantól kb. 8:30-ig élnek, a kezdés kb. 12:00 óra)

zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2019.07.03. 06:50:34

Érdekes, 1 nyamvadt gólt nem tudtak rúgni a rendes játékidőben a Mehico-Haiti meccsen, de 93. perecbe már meg tudták, nem tettem semmit a meccsre, csak megjegyeztem mint érdekesség.

ejakuLazio 2019.07.03. 10:13:03

FUCSO-FOGNINI HAZAI
fognininek pentekre olasz földön kell lennie

realmadrid70 2019.07.03. 13:02:50

@Fatusi Babatunde Fatusi: Hello. Holland-Svéd női vb meccsre mit tippelsz?

realmadrid70 2019.07.03. 13:06:32

Mondjuk nem értem mitől esélyesebb a holland csapat. Könnyebb ágról jöttek. A Japánok ellen ajándék tizivel mentek tovább és az olaszok ellen se voltak meggyőzőek. A svédek meg kiejtették a nagy erős német csapatot és előtte Kanadát is.

2019.07.03. 13:14:38

Hello,
Azarenka V. Tomljanovic A. 0-2 után lett 6-2 6-0

2019.07.03. 13:31:29

@realmadrid70: Ennek az elődöntőnek az eredménye attól függ, hogy ma Hollandia milyen teljesítményre lesz képes Svédország ellen és viszont.
A Holland csatár gólhelyzetben nem arra fog gondolni, hogy ajándék tizenegyessel vertük Japánt és az Olaszok ellen sem voltunk meggyőzőek és a Svéd kapus sem lehet biztos a dolgában mert megverték az erős Németeket és előtte Kanadát is. Továbbjuthatnak akár a Svédek is, de nem azért amiket leírtál.

Mixi5000 2019.07.03. 13:57:28

ez a női tenisz...
svitolina ellen magabiztosan vezetett gasparyan, két játszmában lezárhatta volna a meccset, de a kiírás szerint ápolási szünet van - sorozatban veszítette el a pontokat, sima meccsből a fordítottja lehet...

csak úgy, mint paire úgy győzött, hogy kecmanovic feladta...

ezek azok a dolgok, amiket nem lehet előre bekalkulálni - nevezhetjük szerencsének vagy akárminek :)

innentől kezdve lutri

realmadrid70 2019.07.03. 14:00:05

@Astérixxxx: Persze ezt nem lehet kimatekozni. Svédek aktuális formája kicsit jobbnak tűnik. Plusz lehet éhesebbek a sikerre mint az europa bajnok hollandok. A gólok számát se könnyű megjósolni, mivel lehet egy óvatosabb, taktikus meccs (pl holland-olasz, svéd-kanada) de lehet nyílt támadófoci is (pl svéd-német, holland-japán ).

pitör 2019.07.03. 14:03:28

Helló tippsterek!

Holland Svéd nöi focit ma biztos sokan tippelik,
én meglátásom az hogy a Svédek egységesebb, fegyelmezettebb,
csapatnak tűnik, jól megtudták fogni a Német támadásokat,
ezt várom ma is, a Hollandok ellen, akik hasonló
stilusba játszanak mint a Németek.
Svéd továbbjutást és kevés gólt várok.

2019.07.03. 14:19:14

@Mixi5000: Semmi bajom veled, de eléggé érdekes számomra a személyiséged. Rendszeresen idecitálsz számodra furcsa eredményű eseményeket és azt bizonygatod, hogy kizárólag szerencse kérdése az egész sportfogadás. Most pl. két olyan eseményt, ahol egyénileg van elbírálva a résztvevők teljesítménye és nincs lehetőség cserére vagy halasztásra. A tenisznek ilyen szabályai vannak és ezeket alapul véve alkalmazza a részvételi szabályzat alapján a győztes kihirdetését ennél a sportágnál a fogadóiroda. Ezt minden fogadó elolvashatja, értelmezheti és dönthet a játékban való részvételről. Igen, tenisz esetében bármelyik mérkőzésben benne egy valós vagy vélt sérülés miatti feladás.
Még egy gondolat. Soha nem olvastam tőled olyan felületes összeállítást, hogy egy napon hány tucatnyi esemény több száz opció jön le az előre várt esélyeknek megfelelően. Csak és kizárólag a "szerencsén múlik, szerencsén múlik, szerencsén múlik" , mint egy papagáj.

2019.07.03. 14:21:12

@realmadrid70: Én arra gondoltam, hogy ennél az eseménynél hallgatnék a bukikra.

pitör 2019.07.03. 14:27:26

@Astérixxxx: Helló!

Én csak "messziről" figyelem Mixi kombinációit,
végülis mindenki úgy tippel ahogy akar, de az tény,
sokszor ahogy egymásmellé válogatja a tippsorokat,
hát oda inkább szerencse kell, mint a lottóban
hogy pont azt huzzák amit ikszeltél.

realmadrid70 2019.07.03. 14:30:41

@Astérixxxx:
A bukik ezt várják.
Holland win, holland tj.
Gólok terén 2 gólt.
Mindkét csapattól várnak 1-1 gólt. Viszont maximum 1 gólt várnak mind2 csapattól.
1-1-re jönne ki. (szerintem nem lesz pont annyi, inkább csak körülbástyázzák az overt és undert is kis odszokkal, nehogy rosszul járjanak.
Nagyjából van elképzelésem. Csak érdekel ki mit gondol erről.

2019.07.03. 14:37:30

@pitör: Tőlem úgy fogad ahogy akar, arról egy betűt sem írtam. Azilyen mondatokkal nem tudok mit kezdeni: "ez a női tenisz...
svitolina ellen magabiztosan vezetett gasparyan, két játszmában lezárhatta volna a meccset, de a kiírás szerint ápolási szünet van - sorozatban veszítette el a pontokat, sima meccsből a fordítottja lehet..."
Igen, ilyen a tenisz, nem véletlenül játszák pl. a nők két nyert játszmáig. Mi lenne Mixinek a jó szabály? Aki nyerte az első játszmát és vezet a másodikban is mondtuk 3-1, akkor legyen vége? Fociban 2-0-ás félidő után, ha a hátrányban lévő csapat nem tud szépíteni a 60. percben akkor legyen vége?

pitör 2019.07.03. 14:49:00

@Astérixxxx:

Aki régóta figyeli a blogot az tudja hogy
mikor nem ugy jönnek az eredmények
ahogy azt várták röpködnek efféle megjegyzések Pl:

"ez a nöi tenisz"

" megint bundás kenyér volt"

" az iroda eldöntötte elöre"
Stb: :))

ejakuLazio 2019.07.03. 14:50:42

tippjátékos tuti tippem:

Fatusi Babatunde Fatusi 2019.07.03. 14:47:37
21453
Hollandia - Svédország 1.félidő H 2.90

Marozava L / Sanders S - Azarenka V / Barty A 2019. 07. 03. 15:35
21278-A mérkőzés győztese V1.09

tét:50 várható:158

lehet rakni 136.000-rel bátrabbaknak 139.000-rel.

ONEunited 2019.07.03. 14:53:30

@realmadrid70: Üdv! Hollandokat nagyon pakolja mindenkie, szerintem benne van simán egy Svéd továbbjutás is. Gondolkodom mi lenne erre a meccsre a legjobb tipp. Chile továbbjut, Usa nyer hajnalban ez a két meccs nálam fix . Holland meccset akarom harmadiknak, de még nem tudom..

pitör 2019.07.03. 14:55:35

@ONEunited: Most írta be Fatusi a tutit :)))

2019.07.03. 15:33:09

Még jó, hogy nem az előzetes oddsok alapján vagy a harmadik játszma végén hirdettek győztest. Wawrinka S. Opelka R. 5-7; 6-3; 6-4; 4-6, 6-8

Írom ezt úgy, hogy buktam az underes játékszám fogadásomat. Ez is a sport, amikor az indiszponált, sérült, fáradt, motiválatlan vagy ma csak ennyit tudó egy tizen-huszon valamennyi szorzót kapó esélyes ellen is tovább lehet jutni, miközben az előzetes esélyek alapján pályára sem kellett volna lépnie Opelkanak.

Bankrator 2019.07.03. 15:44:29

Jó napot ! Egy élő :

U19Oroszország - U19Kína
Több, mint 100,5 (Hazai csapat - Pontszám 100,5) - Odds: 1,95

2019.07.03. 15:45:58

Sziasztok,
Én azt mondom,ha nem heti néhány esemény megy giga téttel,ahogy a "nagyok" játszanak,márpedig a szerencsén múlik,mert optimális játékkal(szarrá elemezve mindent) is nagyon jó esetben van egálon az ember,a fociba sok a csalás, a tenisznél is maga az Asterix által emlegetett oddspárok is mind a kettő(!) az irodának kedveznek hosszu távon.itt csak egy 1.8-1.8 as biztos bukót emlitek meg.
Itt nem lehet okos az ember,nem véletlenül van kivétel nélkül minuszban hosszu távon mindenki.Én idén nulla körül,természetesen nem éri meg a ráfordított időt.De játszani kell:)

Bankrator 2019.07.03. 15:47:46

@Astérixxxx: @pitör: Valószínűleg nem véletlenül a játék neve szerencse játék . ..

2019.07.03. 15:48:24

Egy szeló,hogy n csak a rizsa menjen:Holland gg,Keys 20.5 over,Rybarikova -Gauff 3 játszma,moutet 36.5 over,Wickmayer-Zhang 3 játszma.32 es odds.

2019.07.03. 15:50:21

@Bankrator: Na Te látod a lényeget,az hát,pedig nem tegnap kezdted/kezdtük.
Ha nincs szerencséd egymás után 9 meccs is elbukik.mind 1.4 es. Ennyi az egész.
Lehet itt elméleteket gyártani.

realmadrid70 2019.07.03. 16:06:13

@ONEunited: Pítör azt jól látja, a holland és a német nöi csapat detto ugyanaz a stílus. Tudásszintre, mentelitásra is. Hollandoknak ugyanúgy sebezhető a védelmük. A japán és olasz csapatnak is sok helyzete volt.
Kérdés hogy a hollandok tanulnak-e a németek kieséséből, vagy a svédek elő tudják-e adni kétszer ugyanazt.

2019.07.03. 16:09:49

@AirTiger: Az általam említett odds párok nem kedveznek senkinek hiszen mint írtam nullszaldósak. Az iroda előnye abból származik, hogy az egyik odds ellenpárjaként nem a nullszaldósat kínálja. Itt van példának a Wawrinka meccs 1,25-4,10 oddspárja, miközben az 1,25-é kerek 5-ös lenne. Ez azt jelenti, hogy meccs előtt nem tudsz olyan tétekben fogadni, hogy bármilyen kimenetel esetén profitod legyen. Ellenben az 1,25-5,00 esetében képes lehetsz arra, hogy amennyit befizettél azt biztosan vissza is nyerd. 1,25*1000HUF=1250HUF és 5*250HUF=1250HUF.
Befizetsz a két fogadásra és 1250HUF-ot és nincs az az Isten, hogy ne kapd vissza, de nem is nyertél egy fillért sem.
Ugyanez az 1,25-4,10 oddspárra 1,25*1000HUF=1250HUF. ahhoz, hogy 1250HUF-ot nyerjél a másik szorzóval is, úgy 305HUF-ot kellene feltenned, 4,10*305HUF=1250,5HUF. Összességében 1305HUF kockáztatásával csak 1250HUF-ot nyersz vissza és esélytelen vagy profitra szert tenni.

realmadrid70 2019.07.03. 16:10:58

@ONEunited: Azt hogy melyiket pakolják? Nyilván mindig azt aki esélyesebbnek tűnik. De mégse veszti el mindig a jobb csapat a sorsdöntő meccsét. Inkább a túl evidens meccsekkel szokott lenni a probléma.

2019.07.03. 16:11:38

@Bankrator: A Zrt-é igen, de amit itt játszunk az sportfogadásnak hívják.

Bankrator 2019.07.03. 16:16:55

@Bankrator: Az oroszok is megálltak az utolsó negyedre . 96 pontnál.101 kellett volna.

2019.07.03. 16:18:32

@AirTiger: amiről viszont tegnap beszéltünk az egy pre match fogadás és a bukik hibájának kihasználására tett kísérlet, hiszen maradt a képletben az egy pontos győzelem, amikor mindkét fogadás vesztes, de ellenkező esetben valamelyik opció nyertes lesz és garantált a profit is, de ez is kristálytisztán matematika és minimális a szerencse faktor.

2019.07.03. 16:26:09

@Astérixxxx: Konklúzió: Aki profi,nem az szrt-nél játszik,mert az pont azt a margint szedi le ami optimális játéknál esetleg pluszba fordulna. A fogadóirodák 90-96 százalékos kifizetéssel dolgoznak,szrt 90 vagy ezalatt.
Vagy valami jó arbitrázs robot segítene.De szrt-n semmi nem, az csak leszed.

2019.07.03. 16:30:37

@Astérixxxx: Ja igen,olvastam azt a fogadást,hogy bézbólnál az egyik oldal hendi 1 pont, a másik meg az ellenkező kimenetel.
De annál (valaki írta már) 10 ből 1 se mehet el,pedig elmegy...
Sőt ,rossz szériában 3 is elmegy 10 ből.
Annál már a szóló 1.5-2.2 es jó öreg alap fogadás mint tegnap az usa angol gg-és ilyesmi tippek,egységnyi téttel is kecsegtetőbbek nekem. de nem tudom megállni,fegyelmezetlen vagyok,hogy ne rakjak mást.

2019.07.03. 16:34:43

@AirTiger: Más irodák sem kínálnak nullszaldós oddspárokat. Egyébként a példa Unibetes oddspár volt. Én úgy gondolom, hogy az arbitázs robot sem lenne garantált, jó hozamot biztosító megoldás a ráfordított idő függvényében.

Rigodon80 2019.07.03. 16:35:30

@Astérixxxx: A tegnap felbukkant kolléga játéktaktikájára reagálva: ugye neki arbitrázs elvű stratégája azon alapult, hogy vagy a nagyobb oddsos (esélytelenebb) csapat nyer, vagy az esélyesebb nyer -1.5 hendivel, nyilván olyan téttel játszva, ami mindenképpen profitot hoz ezen esetben is. Namármost a tegnapi MLB ligás meccsekből (14db), 4 (!!!)volt olyan, amin a kisebb odssos pont egyetlen ponttal nyert. Pedig pont arra épült a stratégiája, hogy ez az eset nagyon ritka, és hosszútávon szép stabilan hoz neki.

2019.07.03. 16:39:04

SZRT tippmix Holland -Svéd gg 1.80-1.80= 80% kifizetés
Unibet online Holland-Svéd gg 1.88-1.89= 89.5% kifizetés

Erről beszélek.

2019.07.03. 16:45:59

Meg nem is ezekkel a dolgokkal meg a számításokkal van a legnagyobb baj,hanem azzal a ténnyel,hogy ami működik játékpénzzel,veszít élesben.100 ft-os téttel nyer a 2-es odds,na de 100 ezressel...Röhög az ördög a markába,mikor elkezd villogni a 92.percben a "rossz" csapat oldalán a piros pont::))Hányszor éltünk át ilyet nagytétesnél,én vagy ezerszer.

2019.07.03. 16:48:31

@Rigodon80: Ezért fogalmaztam úgy, hogy a "a bukik hibájának kihasználására tett kísérlet" Számos végeredmény nyertes és csak egy esetben vesztes.
Nem fogok olyan szisztémát 100%os garanciával felcímkézni, ami nem az. Így van, abban a játékban ez a kockázat. Persze lehet csűrni-csavarni matematikai alapon, hogy 14-ből 4 vagyis 29% volt az esély, hogy bukjon és 71%, hogy ne nyúljon bele 1 pontos különbségű eredménybe. Tovább megyek szintén matematikai alapon. A tegnapi 5%-os profit azt követeli meg, hogy további 20 nyertes fogadás is hozzon legalább ennyit. Csak egy 21 lépcsős sikeres sorozat után beszélhetünk igazán profitról. Sziszifuszi munka ez. Kis tőkével nagyon lassan gyarapszik a bank, nagy tőkével játszva meg a tegnapi példa alapján könnyen bele lehet nyúlni.
Nekem az mindenképpen tetszett a kollégában, hogy nem a nyafog, hanem gondolkodik, próbálkozik.

2019.07.03. 16:51:23

@AirTiger: Ebben igazad van, de a Zrt akkor valóban tönkre menne, ha ilyen oddspárok mellett adózott nyereményeket fizetne ki. Az általad feltételezett 20%-os profit még adózatlan.

Rigodon80 2019.07.03. 16:56:15

@Astérixxxx: Hát azért vagyunk itt ezzel páran így, csak ki-ki milyen szinten tudja matematikai szinten lekövetni a dolgok mikéntjét, de ez is pont a bukik malmára hajtja a vizet. Azt hiszem, ha mindenki olyan szinten képes lenne annyira átlátni a fogadásokat matematikailag, mint te, egy kissé gyengébben futna az irodáknak.

Mixi5000 2019.07.03. 16:56:46

"Mixi5000 2019.07.03. 06:35:30
egy mai wimbledoni tenisz válogatás:

kepkuldes.com/image/HlSPYu"

a feltett szelvények eredményei:

Találatok:
----------
7 - 0
6 - 2
5 - 1
4 - 0
3 - 0
2 - 0
1 - 0
0 - 0
3 db

Találatok:
----------
7 - 0
6 - 1
5 - 1
4 - 1
3 - 0
2 - 0
1 - 0
0 - 0
3 db

az első szelvényen a már emlegetett gasparyan vereség miatt nem lett teli - nyerő állásból sérülés...

kepkuldes.com/image/HlGJ1f

a másodiknál flipkensnek nem sok esélye volt...

kepkuldes.com/image/HlGUVy

a harmadik meg egy papírforma szelvény lett

kepkuldes.com/image/HlGxh3

2019.07.03. 16:56:55

@Astérixxxx: én nem hiszek ebben az adózatlan dologban.kamu.
Angliában miért nem "kell" "adózni"? lehúzás ez.

realmadrid70 2019.07.03. 17:04:59

Én azért nem tenném rá a nyakamat hogy a Chile 1.85-ért és az USA 1.50-ért vajsimán lejön.
Copa meccset kár is elemezni. A VAR simán át tud szabni egy 3-0-ás meccset 0-0-ra vagy 1-1-re. Vagy egy szoros 2-1 helyett csinálni egy sima 4-0-át.
Az USA és Jamaica meg hasonló szint. A hazai pálya szól az Usa mellett. Akik egyébként a világverő Curacao csapatát 1-0-ra bírtak legyűrni kemény 1.12-ért..

realmadrid70 2019.07.03. 17:13:19

@AirTiger: Adóznia annak kéne itthon is, akinek ebből éves szinten jövedelme származik. Olyan meg ugye nincs. Max aki szerez infós tippet és csak azt rakja. De az már alapból nem legális ugye.

Az az 1-2 sharp aki állítólag létezik. Azok biztos megoldják valahogy. Ha van miből, akkor az adó se lehet gond.

ejakuLazio 2019.07.03. 17:37:37

@realmadrid70: Adóznia itthon senkinek nem kell akkor sem.ha évente 100.000.000-t nyersz mivel ez már adózott nyeremény

realmadrid70 2019.07.03. 17:46:56

@Fatusi Babatunde Fatusi: Nyilván úgy értem ha itthon de nem az szrt-nél játszik. Hanem egyéb iroda. Amikor pl megraktad a magyar-portugál 3-3-at a bwinen, és elfelejtetted leadózni.

Mixi5000 2019.07.03. 17:56:51

és a mai foci eredmény:
(ez még tegnap feladásra került, a blogra már nem került fel)

Találatok:
----------
5 - 0
4 - 0
3 - 1
2 - 2
1 - 3
0 - 0
6 db

kepkuldes.com/image/HlXZOF

sun88 2019.07.03. 18:04:28

Verda kiveri a brit keveréket 1.80 .
Edmund K. - Verdasco F.

ONEunited 2019.07.03. 18:47:08

@realmadrid70: Holland meccs X lesz szerintem!

j0zef 2019.07.03. 19:10:06

így kell elcsalni egy meccset gyerekek , 6-4 , 6-4 , 3-0-ról kapott ki Edmund Verdasco-tól , 1. körben Dimitrov kapott ki Moutet-tól 6-2 , 6-3 , 3-1ről , tudnak ezek a fiatalok valamit , bekamuznak egy sérülést és el van simítva a dolog

Bucak77 2019.07.03. 19:13:26

Olyan jó ez a tetű tenisz... Mikor raksz valamire és már az elején eldől hogy nyersz, erre a tetű ellenfél két játékkal a vége előtt megunja a banánt és feladja.... És persze ilyenkor pénz vissza... Anyád!

Bucak77 2019.07.03. 19:16:19

@j0zef: mindegy ki kivel játszik, ezek eladják 6-0 6-0 5-0ról is, van az a pénz :)

j0zef 2019.07.03. 19:17:57

@Bucak77: hogyne, de általában a nők szokták elbukni 6-0 5-0ról , de úgy látom a férfiak is benne vannak a buliban :D

Bankrator 2019.07.03. 19:58:29

Jó estét !
Félidőben 1-0 .

Ludogorec Razgrad - Lokomotív Plovdiv
Több, mint 2,5 gól Odds: 1,50

Valenciafan 2019.07.03. 20:00:36

Üdv!
Mai játék:

12403 H
Sultanes de Monterrey - Pericos de Puebla
Sultanes de Monterrey (A mérkőzés győztese)
1,45
02956 V
LA Dodgers - Arizona
Több, mint 2,5 (Vendégcsapat - Pontszám 2,5)
1,60
02786 04
San Diego - San Francisco
Vendég és több (A mérkőzés győztese + Pontszám 8,5)
3,55
12402 H
Acereros de Monclova - Bravos de Leon
Acereros de Monclova (A mérkőzés győztese)
1,35

11,12
Sok sikert mindenkinek!

kulashaker 2019.07.03. 20:04:09

Kudermetova+2,5 3,75. Wozniacki lerohadhatna megint, mint a Wimbi előtti felkészítő tornákon.

Bankrator 2019.07.03. 21:36:18

Szépen keretbe foglalták a bolgárok .Gól a 4.majd a 90+3. percben.

T4lPnY4lI 2019.07.03. 21:37:40

@Bankrator: hello, úgy. fradi vért fog izzadni, hogy lőjjön ezeknek a két meccsen akár egy gólt is

Wylder 2019.07.04. 19:39:04

Udv Ranheim - Rosenborg meccsre mehet a 2,5 ala akar 100.000-el is.
Atom tuti!!!!
1.75-os ajandek odds.
Premium fixed match!
süti beállítások módosítása