Ha érzed tenni kell, ha nem érzed hagyni kell !
(TippGirl)
A bejegyzés trackback címe:
https://tippmix.blog.hu/api/trackback/id/tr1914921526
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!
Lacc the Tipster 2019.07.02. 01:11:03
Üdv mindenkinek!
Szeretnék bemutatkozni ha már új vagyok. Sportfogadás területén mindenre fogadok, de nekem ami a legtöbb profitot termelt az az MLB. Mivel nap mint nap vannak a meccsek és rengeteg van belőlük ezért ezzel a sporttal kezdtem el a fogadási stratégiámat, ami a következő. Vegyünk egy hajnali példát.
Tampa Bay - Baltimore 1.37 - 3.50
Nos az egészben az a lényeg, hogy megjátszom példának okáért 1000ft-ért a Baltimore győzelmet ami hozhat 3500ft-ot. És a megjátszom a Tampa Bay-t -1,5 hendikepről 1,75-ös oddsért 1500 ft-tal ami 2625 forintot hozhat így. Nyílván itt az 1 pontos Tampa győzelem lehet csak a bukó. Tegyük fel, hogy a Tampa nyer hendikeppel. Ráköltöttem a fogadásomra 2500 forintot és jött 2625 forint vagyis + 125 forint a profit. Lehet sokak számára ez marhaság meg haszontalan időtöltés de nekem hosszú távon ez volt a legkifizetődőbb fogadási módszer amit eddig használtam.
Ha valakit zavartam ezzel az írással, akkor elnézést kérek!
Szeretnék bemutatkozni ha már új vagyok. Sportfogadás területén mindenre fogadok, de nekem ami a legtöbb profitot termelt az az MLB. Mivel nap mint nap vannak a meccsek és rengeteg van belőlük ezért ezzel a sporttal kezdtem el a fogadási stratégiámat, ami a következő. Vegyünk egy hajnali példát.
Tampa Bay - Baltimore 1.37 - 3.50
Nos az egészben az a lényeg, hogy megjátszom példának okáért 1000ft-ért a Baltimore győzelmet ami hozhat 3500ft-ot. És a megjátszom a Tampa Bay-t -1,5 hendikepről 1,75-ös oddsért 1500 ft-tal ami 2625 forintot hozhat így. Nyílván itt az 1 pontos Tampa győzelem lehet csak a bukó. Tegyük fel, hogy a Tampa nyer hendikeppel. Ráköltöttem a fogadásomra 2500 forintot és jött 2625 forint vagyis + 125 forint a profit. Lehet sokak számára ez marhaság meg haszontalan időtöltés de nekem hosszú távon ez volt a legkifizetődőbb fogadási módszer amit eddig használtam.
Ha valakit zavartam ezzel az írással, akkor elnézést kérek!
Lacc the Tipster 2019.07.02. 01:17:16
Hajnali MLB meccsem
San Diego - San Francisco 1X2 1,68 - 7,00 - 2,58
San Diego -1,5 2,05
San Francisco 2,58
Sok szerencsét!
San Diego - San Francisco 1X2 1,68 - 7,00 - 2,58
San Diego -1,5 2,05
San Francisco 2,58
Sok szerencsét!
Valenciafan 2019.07.02. 06:32:25
Ejj, csúnya lett a Pittsburgh-Chicago meccs, a többi persze habkönnyen lejött...
Rigodon80 2019.07.02. 07:16:35
@Lacc the Tipster: Hát ok. Ez is egy stratégia. Végülis egy sima arbitrázs technika. De milyen téttel produkál ez kimutatható profitot? 1-200k per fogadási oldalpár?
2019.07.02. 08:02:18
@Lacc the Tipster: Szia! Engem nem zavart az írásod tartalmi része. Nem a 125 forint profiton ragadok le, inkább azt emelném ki, hogy a feltett tét 5%-ról beszélünk és innentől mindenki a saját pénztárcájához igazíthatja a tétet és a várható profitot.
Gondolkozol és ez tetszik nekem.
Gondolkozol és ez tetszik nekem.
samot1 2019.07.02. 09:15:12
Jo reggelt
Ahogy làtom tegnap az Affe kupàn beindultak az overok!(4-3over)
Ahogy làtom tegnap az Affe kupàn beindultak az overok!(4-3over)
2019.07.02. 09:18:13
Bár nem mutatkozott rá igény, de szerintem beszéljünk a (hüvelygombáról) kötés vs tétemeléses fogadásról(nem lesz rövid).
Az egyszerűség kedvéért legyen a példában 5-ös kötés és 50-50% iroda-fogadó esélyes opciók. Egy ilyen fogadás sikerére 2*2*2*2*2=100/32=3,125% matematikai esély van. Másképp megfogalmazva az ötös kötést az említett opciókkal 32 szelvényen kellene az összes variációval megjátszani, hogy egy sor biztosan nyerjen. Ebben elvileg nem lehet vita, nem tudom elfogadni érvként, hogy azért X vagy Y veresége/győzelme azért óriási meglepetés lenne, ezért nem igaz az 50-50%. Láthatjuk, hogy milyen arányban szállnak el tutinak gondolt opciók.
Véleményem szerint egy 5-ös kötés játékba küldésével kiengedi a fogadó a szellemet a palackból és onnantól a történtekre nincs komolyabb ráhatása. Lekorlátozódnak a lehetőségei, többnyire az utolsó eseménynél merülhet fel a levédés lehetősége, ha addig hibátlan a szelvény. Természetesen ez jelentős profitveszteséggel biztosítható.
A tétemeléses játékról elöljáróban azt le kell írnom, hogy én magam szóló és max kettes kötéses szelvényeket küldök játékba, ezek 50 illetve 25%-os matematikai esélyt biztosítanak.
Véleményem szerint a tétemelésnek az előnye abban rejlik, hogy az irányítás, döntés végig a fogadó kezében van. Ha őszinték akarunk lenni egymással mennyi olyan hozzászólást olvastunk a blogon, hogy ha tudom ez a meccs hazai, akkor arra a meccsre is hazait tetem volna vagy bármilyen más következtetést, de nincs mód beavatkozni. Kora délután feladott 5-ös kötés esti meccséig annyi információ juthat a fogadó tudomására, ami alapjaiban változtatná meg a tippet vagy inkább az eseményre fogadást is elvetné a fogadó, de nincs mód beavatkozni.
A tétemelésnél minden lépés után van lehetőség a változtatásra, akár az opció, akár a tét módosításával. Hovatovább egy biztos és a fogadó megelégedettségét biztosító profit elérése után, akár a sorozat befejezéséről és alaptéten egy új indulásáról is dönthet. Az én felfogásom szerint ezek olyan előnyök, amelyekről önként lemondani felelőtlenség. Számomra ez jelenti a sportfogadást, amennyire lehet a kezemben tudjam tartani az esélyeimet.
Amiben nem lehet vita, hogy egy ötös kötés sikeréhez és egy végig vitt öt lépcsős szóló tippek sikeréhez is öt eltalált opció szükséges.
Az egyszerűség kedvéért legyen a példában 5-ös kötés és 50-50% iroda-fogadó esélyes opciók. Egy ilyen fogadás sikerére 2*2*2*2*2=100/32=3,125% matematikai esély van. Másképp megfogalmazva az ötös kötést az említett opciókkal 32 szelvényen kellene az összes variációval megjátszani, hogy egy sor biztosan nyerjen. Ebben elvileg nem lehet vita, nem tudom elfogadni érvként, hogy azért X vagy Y veresége/győzelme azért óriási meglepetés lenne, ezért nem igaz az 50-50%. Láthatjuk, hogy milyen arányban szállnak el tutinak gondolt opciók.
Véleményem szerint egy 5-ös kötés játékba küldésével kiengedi a fogadó a szellemet a palackból és onnantól a történtekre nincs komolyabb ráhatása. Lekorlátozódnak a lehetőségei, többnyire az utolsó eseménynél merülhet fel a levédés lehetősége, ha addig hibátlan a szelvény. Természetesen ez jelentős profitveszteséggel biztosítható.
A tétemeléses játékról elöljáróban azt le kell írnom, hogy én magam szóló és max kettes kötéses szelvényeket küldök játékba, ezek 50 illetve 25%-os matematikai esélyt biztosítanak.
Véleményem szerint a tétemelésnek az előnye abban rejlik, hogy az irányítás, döntés végig a fogadó kezében van. Ha őszinték akarunk lenni egymással mennyi olyan hozzászólást olvastunk a blogon, hogy ha tudom ez a meccs hazai, akkor arra a meccsre is hazait tetem volna vagy bármilyen más következtetést, de nincs mód beavatkozni. Kora délután feladott 5-ös kötés esti meccséig annyi információ juthat a fogadó tudomására, ami alapjaiban változtatná meg a tippet vagy inkább az eseményre fogadást is elvetné a fogadó, de nincs mód beavatkozni.
A tétemelésnél minden lépés után van lehetőség a változtatásra, akár az opció, akár a tét módosításával. Hovatovább egy biztos és a fogadó megelégedettségét biztosító profit elérése után, akár a sorozat befejezéséről és alaptéten egy új indulásáról is dönthet. Az én felfogásom szerint ezek olyan előnyök, amelyekről önként lemondani felelőtlenség. Számomra ez jelenti a sportfogadást, amennyire lehet a kezemben tudjam tartani az esélyeimet.
Amiben nem lehet vita, hogy egy ötös kötés sikeréhez és egy végig vitt öt lépcsős szóló tippek sikeréhez is öt eltalált opció szükséges.
2019.07.02. 09:27:21
Nem sokat változott a bukik hozzáállása a game szám határokhoz tegnap óta.
Bár nehezebb 1,80 vagy feletti szorzót találni a kevesebb opcióra. Két-három 3(egyik lehet tie break) vagy 4 sima játszmás meccset kellene találnom.
Bár nehezebb 1,80 vagy feletti szorzót találni a kevesebb opcióra. Két-három 3(egyik lehet tie break) vagy 4 sima játszmás meccset kellene találnom.
Lacc the Tipster 2019.07.02. 09:31:39
@Rigodon80: Üdv, Szia!
Nem szoktam dobálózni sehol sem összegekkel. Lehet 50 forint haszon, lehet 5000 forint, lehet még több, nálam csak a profit számít. De hidd el nekem ez a stratégia bejött. Vannak persze rossz sorozatok (nekem egymást követő 2 nap volt eddig a leghosszabb) de hosszú távon nekem ez volt a legjobb módszer. Jelenleg ott tartok, hogy a profit nagyjából havonta 80-100 ezer forint környékén mozog. Valamikor több és van persze, hogy kevesebb. Szóval nagyjából ennyi.
Nem szoktam dobálózni sehol sem összegekkel. Lehet 50 forint haszon, lehet 5000 forint, lehet még több, nálam csak a profit számít. De hidd el nekem ez a stratégia bejött. Vannak persze rossz sorozatok (nekem egymást követő 2 nap volt eddig a leghosszabb) de hosszú távon nekem ez volt a legjobb módszer. Jelenleg ott tartok, hogy a profit nagyjából havonta 80-100 ezer forint környékén mozog. Valamikor több és van persze, hogy kevesebb. Szóval nagyjából ennyi.
Lacc the Tipster 2019.07.02. 09:41:48
@Astérixxxx: Hello!
A tétemeléses single tippek fogadása szerintem jó dolog. Mondjuk nekem volt olyan srác a haveri társaságomba aki játszotta ezt a játékot csak ő sajnos az első 5 fogadását elbukta és ezzel együtt az összes tőkéjét. Ilyen is van..
De összességében jó ez a taktika is.
A tétemeléses single tippek fogadása szerintem jó dolog. Mondjuk nekem volt olyan srác a haveri társaságomba aki játszotta ezt a játékot csak ő sajnos az első 5 fogadását elbukta és ezzel együtt az összes tőkéjét. Ilyen is van..
De összességében jó ez a taktika is.
samot1 2019.07.02. 09:42:47
@Astérixxxx: Szia.Nekem meg az a véleményem,hogy semmi sincs a fogado kezében,föleg nem az irànyitàs.Mindegy,hogy kötés vagy màs szisztéma tétemelés?Amit nàluk kiköp a Computer az fog jönni!Minden màs csak illuzio!Megszünt a jo tippelö!Ma màr csak szerencsés tippelö van.A bukik se tudjàk elöre,hogy mi jön,majd kiköpi a gép,hogy erre sok lové ment és ez nem jöhet!Persze minden eseménynek van egy alap odsza ami "menet" közben vàlltozik a fent emlitett ok miatt!
Lacc the Tipster 2019.07.02. 09:43:34
San Diego - San Francisco 2-13
A San Francisco 2,58-ért szépen lejött!
A San Francisco 2,58-ért szépen lejött!
Rigodon80 2019.07.02. 09:45:17
@Lacc the Tipster: persze, nem is a zsebedben akartam turkálni, csak arra akartam rávilágítani , hogy az arbitrázs tőke igényes fogadási forma, és a fogadó irodák által erősen üldözött formátum.
Lacc the Tipster 2019.07.02. 09:48:51
@Rigodon80: Nyugi abszolút nem értettem félre és nem vettem úgy, hogy túrkálni szeretnél a zsebemben. Igen ezt a fajta “kiskapu kihasználást” ha szabad így kifejeznem magam nem szeretik a fogadóirodák de hát azért vagyunk fogadók, hogy ezeket meglássuk és jó eséllyel profitáljunk belőle.
samot1 2019.07.02. 09:55:40
@Lacc the Tipster: Ez se garancia.Mi van,ha 1ponttal a San Diego nyert volna?(ha ez lehetséges?nem tudom)akkor mi van a-1,50-es handyvel?Lecso!
Rigodon80 2019.07.02. 09:56:54
@Lacc the Tipster: Annyit kérdezhetek, hogy online nyomod vagy papíron? Mert ha papír, akkor az sima ügy. De ha online, akkor két külön bukinál fogadod az ellentétes irányokat?
Lacc the Tipster 2019.07.02. 09:57:22
@samot1: Mint ahogy írtam is akkor a tipp bukó. De csak ebben az esetben vesztes a tipp, bármilyen más esetben nyereséges.
Rigodon80 2019.07.02. 09:59:22
@Astérixxxx: Én mára nem találtam a Wimbledoni kínálatban ordító odds hibákat a játék ponthatároknál csini oddsokért. Igaz, mire átlapoztam a 64 meccset, be is aludtam. Shame.
samot1 2019.07.02. 10:01:53
@Lacc the Tipster: Persze,de annak is 33,3%esélye van mint a többi tippnek!Tehàt itt lehet tolni a sima vendéget is,mert a tömeg a kis odszra ugrott!
Lacc the Tipster 2019.07.02. 10:02:16
@Rigodon80: Online Tippmixpron.
Egyes kötésben fogadom meg a 2 kimenetelt.
Egyes kötésben fogadom meg a 2 kimenetelt.
Lacc the Tipster 2019.07.02. 10:04:38
@samot1: Igen valahol igazad van, és értem is, hogy mit akarsz ezzel írni, de ez nekem bevállt és én ezzel szépen elvagyok:)
samot1 2019.07.02. 10:10:08
@Lacc the Tipster: Semmi gond,persze azt kell csinàlni amit jonak làtsz!
csak nekem furcsa,mert ez olyan mint a fociban tolok egy nagy odszos vendéget(3,50) aztàn egy kis odszos 1x.-et.Itt legalàbb az egyik tuti nyer,de ha pechem van a nyerés ellenére minuszban vagyok.
csak nekem furcsa,mert ez olyan mint a fociban tolok egy nagy odszos vendéget(3,50) aztàn egy kis odszos 1x.-et.Itt legalàbb az egyik tuti nyer,de ha pechem van a nyerés ellenére minuszban vagyok.
Bankrator 2019.07.02. 10:10:59
@Lacc the Tipster: Jó napot ! Ha nincs a kínálatban a lefedésre alkalmas opció ,inkább nem is fogadsz?
bakker. 2019.07.02. 10:13:46
Japán baseball, közép ponthatár felett:
15999 V Yokohama Baystars - Hanshin Tigers Több, mint 7,5 (Pontszám 7,5) 1,70
15876 V Hiroshima Carp - Tokyo Yakult Több, mint 8,5 (Pontszám 8,5) 1,80
3,06
15999 V Yokohama Baystars - Hanshin Tigers Több, mint 7,5 (Pontszám 7,5) 1,70
15876 V Hiroshima Carp - Tokyo Yakult Több, mint 8,5 (Pontszám 8,5) 1,80
3,06
Walter Sobchek 2019.07.02. 10:14:04
Üdv!
@samot1:
Statisztikai alapon ahogy elnezézem a jenki bézbózban nem olyan sűrű az 1 pontos siker általában több ponttal nyer a favorit is meg a "kutyaütő" is.
És még az is belefér ha gyengébb nyer 1 ponttal csak az bukó ha a favorit nyer.
Jó taktika ez,mert nehéz bebukni csak nagyon picurka a profit és türelmesen kell csinalni akkor jó lehet.
@samot1:
Statisztikai alapon ahogy elnezézem a jenki bézbózban nem olyan sűrű az 1 pontos siker általában több ponttal nyer a favorit is meg a "kutyaütő" is.
És még az is belefér ha gyengébb nyer 1 ponttal csak az bukó ha a favorit nyer.
Jó taktika ez,mert nehéz bebukni csak nagyon picurka a profit és türelmesen kell csinalni akkor jó lehet.
Lacc the Tipster 2019.07.02. 10:15:36
@Bankrator: Üdv!
Így van akkor nem fogadok.
Így van akkor nem fogadok.
Balint18 2019.07.02. 10:15:50
Mai menet :
Fritz T.
Schwartzman D.
Berrettini M.
2,47 odds .
Nyerésre fel!
Fritz T.
Schwartzman D.
Berrettini M.
2,47 odds .
Nyerésre fel!
Walter Sobchek 2019.07.02. 10:17:53
@Lacc the Tipster:
Mi alapján választol MLB meccset ha 14 meccs van ?
Csak egy meccset teszel egy nap vagy többet is a tűzben tartasz ?
Mi alapján választol MLB meccset ha 14 meccs van ?
Csak egy meccset teszel egy nap vagy többet is a tűzben tartasz ?
samot1 2019.07.02. 10:26:04
@Walter Sobchek: Szia Kapitàny!
Azèrt irtam,hogy lehetséges-e,mert a yenki sport nincs a programon.:)Persze,ha jo miért ne!Itt érvényesül "a sok lud disznot gyöz"Szépen lassan az is pénz!
Azèrt irtam,hogy lehetséges-e,mert a yenki sport nincs a programon.:)Persze,ha jo miért ne!Itt érvényesül "a sok lud disznot gyöz"Szépen lassan az is pénz!
Lacc the Tipster 2019.07.02. 10:26:39
@Walter Sobchek: Minden nap csak 1 meccset teszek. Általában a dobók átlagát veszem figyelembe + az oddsokat, hogy egyik és másik opció is 2-es odds felett legyen, de vannak ritka napok mint pl. a ma hajnali ahol csak az oddsra és megérzésre hagyatkozva fogadok.
samot1 2019.07.02. 10:29:35
@Walter Sobchek: Azért ma az USL-ben 2 mecs is 1pont diferenciàval nyert!
bakker. 2019.07.02. 10:34:25
@samot1: MLB-t nézd, minden meccsen meg volt a legalább 2 pont különbség.
2019.07.02. 10:41:19
@samot1: Szerintem nem ugyanarról írtunk. Részemről benne vagyok kezdhetjük az alapoktól. Az első döntés a fogadó kezében van, játszik vagy sem? Amennyiben részt vesz a fogadó a játékban, ki választja ki a sportágat, eseményt, opciót? Ez nem totó, hogy itt van 13+1 meccs és találd el a kimeneteleket.
A kérdésem, ki irányít?
A kérdésem, ki irányít?
Lacc the Tipster 2019.07.02. 10:52:21
Japán baseball-hoz nem értek de ha tennék rá valamit akkor ezt tenném.
Hiroshima -1,5 2.20
Tokyo 2.38
Bár ahogy nézem itt több az 1 pontos siker de az MLB tőkémtől függetlenül, megjátszom, hátha. 10.000 - 10.000 téttel.
Hiroshima -1,5 2.20
Tokyo 2.38
Bár ahogy nézem itt több az 1 pontos siker de az MLB tőkémtől függetlenül, megjátszom, hátha. 10.000 - 10.000 téttel.
Lacc the Tipster 2019.07.02. 10:53:14
@Lacc the Tipster: Mire az írásom végére értem meggyőztem magam, hogy megrakom:)))
Bankrator 2019.07.02. 10:56:40
Mai japán :
16011 V
Yokohama Baystars - Hanshin Tigers
Több, mint 3,5 (Vendégcsapat - Pontszám 3,5)
1,70
15963 V
Orix Buffaloes - Chiba Lotte
Több, mint 3,5 (Vendégcsapat - Pontszám 3,5)
1,80
10000>30600.
16011 V
Yokohama Baystars - Hanshin Tigers
Több, mint 3,5 (Vendégcsapat - Pontszám 3,5)
1,70
15963 V
Orix Buffaloes - Chiba Lotte
Több, mint 3,5 (Vendégcsapat - Pontszám 3,5)
1,80
10000>30600.
2019.07.02. 10:59:58
Egyébként térről is értekeztem már a blogon a matematika alapú fogadással kapcsolatban. Minden oddsnak meg van a párja amivel egy ellenfogadással profitot lehet csinálni, de nincs olyan megoldás ami kockázatmentes lenne a fogadó részéről, kivéve, ha a meccs előtt általában több irodánál fogadva nem tud arbitázst elérni. Minél közelebb van az alap odds a ketteshez, annál kisebb a két szorzó között a különbség. További lehetőség amire a kolléga is kitért, hogy a két fogadást nem azonos tétekkel játsza meg a fogadó, így széles skálája van a profit mértékének.
Pár példán keresztül be is mutattam under fogadással kezdve kettes feletti oddson és ha nem jöttek a gólok, akkor egy idő után szintén kettes odds felett meg lehetett fogadni ugyanazt a határt overre is. Volt olyan eset, amikor egyel alacsonyabb határra fogadva mindkettő tipp nyertessé vált. De legyünk őszinték ebben a szisztémában is nagy rizikó van, mert korai gól gólok, kihúzzák a talajt a fogadó lába alól. Senkit sem bíztatnék ilyen fogadásokra, különösen azokat nem, akik tagadják a matematika jelentőségét a sportfogadásban.
Pár példán keresztül be is mutattam under fogadással kezdve kettes feletti oddson és ha nem jöttek a gólok, akkor egy idő után szintén kettes odds felett meg lehetett fogadni ugyanazt a határt overre is. Volt olyan eset, amikor egyel alacsonyabb határra fogadva mindkettő tipp nyertessé vált. De legyünk őszinték ebben a szisztémában is nagy rizikó van, mert korai gól gólok, kihúzzák a talajt a fogadó lába alól. Senkit sem bíztatnék ilyen fogadásokra, különösen azokat nem, akik tagadják a matematika jelentőségét a sportfogadásban.
Rigodon80 2019.07.02. 11:15:00
@Astérixxxx: Ha a matematikai elméleted lefordítjuk gyakorlati példára, akkor ajánlanám figyelmedbe megfontolás céljából eme párharcot: Steve Johnson: A.R.Vinolas. 37.5 under: 1.80 odds
Walter Sobchek 2019.07.02. 11:23:20
@Lacc the Tipster:
Japán bézbóz a legunderesebb liga ott tuti,hogy hosszútávon sokkal több 1 gólos favorit siker leesne amivel pont buknál.
A koreai is meg a mexikói is sokkal overesebb!
Japán bézbóz a legunderesebb liga ott tuti,hogy hosszútávon sokkal több 1 gólos favorit siker leesne amivel pont buknál.
A koreai is meg a mexikói is sokkal overesebb!
Lacc the Tipster 2019.07.02. 11:25:46
@Walter Sobchek: Rendben, ezt mindenféleképpen megfogadom.
2019.07.02. 11:33:01
Nem tudom hogy fogja megjeleníteni, de itt vannak a nullszaldós odds párok, természetesen nem egyforma tétekkel fogadva.
1,10 11,00
1,15 7,67
1,20 6,00
1,25 5,00
1,30 4,33
1,35 3,86
1,40 3,50
1,45 3,22
1,50 3,00
1,55 2,82
1,60 2,67
1,65 2,54
1,70 2,43
1,75 2,33
1,80 2,25
1,85 2,18
1,90 2,11
1,95 2,05
2,00 2,00
1,10 11,00
1,15 7,67
1,20 6,00
1,25 5,00
1,30 4,33
1,35 3,86
1,40 3,50
1,45 3,22
1,50 3,00
1,55 2,82
1,60 2,67
1,65 2,54
1,70 2,43
1,75 2,33
1,80 2,25
1,85 2,18
1,90 2,11
1,95 2,05
2,00 2,00
2019.07.02. 11:34:01
@Rigodon80: Meg kell várnom, hogy ki kezdi az adogatást, nekem fontos infó.
2019.07.02. 11:37:44
@Rigodon80: Steve Johnson: A.R.Vinolas. inkább 3 játszma 1,90-ért, négy játszmában az under is bukna.
2019.07.02. 11:44:47
Ma ilyen napom van, csacsogok :)
Szerintem az is fontos, amiről Walter írt. Sportágon belül is komoly különbségek lehetnek a bajnokságok között.
Szerintem az is fontos, amiről Walter írt. Sportágon belül is komoly különbségek lehetnek a bajnokságok között.
2019.07.02. 11:53:13
haliho
egykét szösszenet aztán mindenki tesz amit tesz
kiki meg timi nemtitkolt célja ez a páros grand slam trófea.
Babos megoldotta hogy a holnapi kezdésre pihent legyen.
Kikinek a sorsolását látva a következő kör game over
Ma vajon odateszi magát? Van értelme?
querrey leradirozza ma Thiemet. Thiem utálja a füvet erre a tornára fel sem készült. (A tavalyira sem) Querrey 25-30 ászt üt egy 3 szettes meccsen. Eastburben végigverte a mezőnyt és döntőzött. Költöi a kérdés hogy nyerhet e Thiem?
egykét szösszenet aztán mindenki tesz amit tesz
kiki meg timi nemtitkolt célja ez a páros grand slam trófea.
Babos megoldotta hogy a holnapi kezdésre pihent legyen.
Kikinek a sorsolását látva a következő kör game over
Ma vajon odateszi magát? Van értelme?
querrey leradirozza ma Thiemet. Thiem utálja a füvet erre a tornára fel sem készült. (A tavalyira sem) Querrey 25-30 ászt üt egy 3 szettes meccsen. Eastburben végigverte a mezőnyt és döntőzött. Költöi a kérdés hogy nyerhet e Thiem?
2019.07.02. 12:02:32
mi ez az odsz Murgura??????
hadda maia ennyire nem esélytelen , de 20,5 over lesz az tuti
hacsak azért nem lesz under mert murgu csunyán kikap
hadda maia ennyire nem esélytelen , de 20,5 over lesz az tuti
hacsak azért nem lesz under mert murgu csunyán kikap
ejakuLazio 2019.07.02. 13:05:28
Uj tag vagyok milyen eredetiek itt az emberek
ejakuLazio 2019.07.02. 13:25:10
FOGNINIT VERESSÉTEK NEKI PÉNTEK DÉLUTÁNRA OLASZBA KELL LENNIE
Rigodon80 2019.07.02. 14:07:20
@Astérixxxx: 18:9-re jött le a Johnson-Ramos Vinolas meccs. Megrakhattad volna. De te tudod.
2019.07.02. 14:09:02
Végre! Találtam egy fejtörőt. L.G.M. Harris - R. Federer játékszám kevesebb/több 28,5 1,70/1,90 tehát nem lesz 29 game az iroda szerint. Legkiegyenlítettebb játszmák alapján ez 6-3 6-3 6-4-es Federer győzelemmel marad under. Első játszmás egy breakes Federer győzelemhez az kell, hogy ő kezdjen adogatni. Ellenkező esetben csak 6-4-re nyerne egy elvett adogatással. 6-4-es következő játszma után ugyanaz a játékos kezdi az adogatást aki az előző játszmát kezdte. Újabb egy break esetén a következő játszma is 10 games lenne és az underért csak maximum két gamet engedélyezhetne Harrisnak a harmadik játszmában.
2019.07.02. 14:11:51
@Rigodon80: Mint írtam a magasabb oddsot választottam. Ez ment kettes kötésben(igény esetén kép csak este):
Ste. Johnson - A. Ramos-Vinolas, Játszmák száma 3 1.90 Nyitott
M. Cecchinato - A. De Minaur, Játékszám 36,5 Kevesebb, mint 36,5 1.70 Nyitott
Ste. Johnson - A. Ramos-Vinolas, Játszmák száma 3 1.90 Nyitott
M. Cecchinato - A. De Minaur, Játékszám 36,5 Kevesebb, mint 36,5 1.70 Nyitott
Rigodon80 2019.07.02. 14:14:25
@Astérixxxx: Ja, hát én is bekötöttem Mertens 23.5 underével. Az még simább lett. Az 14 játék lett.
Rigodon80 2019.07.02. 14:21:52
Ez az! Nishikori is lejött 34.5 alá. Igaz kemény másfél ponttal, de alatta van!
2019.07.02. 14:23:23
egyetlen pontocska a végéig boldoggá tenne: KT Wiz - Samsung Lions (Pontszám 8,5) Több, mint 8,5 1,75
Lacc the Tipster 2019.07.02. 14:23:45
2.38-ért le is jött a Tokyo győzelme :)))
2019.07.02. 14:24:45
@Rigodon80: nem olyan bonyolult ez, under és az elejétől nyertes a tipp :)
Rigodon80 2019.07.02. 14:39:41
@Astérixxxx: Ja persze. Csak a pályára se árt leszólni, hogy tudják, hogy undert kell játszaniuk. :D
tegelysajto 2019.07.02. 14:40:08
@Astérixxxx: Én Federert pontos 6:4 első szettre rakom. Ha bukik duplázva ugyanezt a második szettre. Odsa 8,00 körüli lesz
2019.07.02. 14:48:50
@Rigodon80: mint írtam az elején vagyunk és nagy tudáskülönbség van a játékosok között. Az esélyes nem akar plusz időtt a pályán tölteni.
tegelysajto 2019.07.02. 14:49:43
@tegelysajto: vagy 6:3 es 6:4 , két tippet teszek rá. Odsok olyan magasak lesznek h mege
ri.
ri.
Dravees 2019.07.02. 14:51:33
Sziasztok!
10211 Torpedo kutaisi H 2.7
11095 Assyriska Turabdin IK H 2.1
Részemről
Szép napot!
10211 Torpedo kutaisi H 2.7
11095 Assyriska Turabdin IK H 2.1
Részemről
Szép napot!
ejakuLazio 2019.07.02. 15:11:29
egyes sportokban miért azt mondák a szép pont volt helyett hogy szép poén volt
pont az pont a poén az meg póééén
pont az pont a poén az meg póééén
Bankrator 2019.07.02. 15:23:45
229012 H
D. Thiem - S. Querrey
D. Thiem (Ki nyeri a(z) 3. játszmát?)
1,95
D. Thiem - S. Querrey
D. Thiem (Ki nyeri a(z) 3. játszmát?)
1,95
Sziasztok$$ 2019.07.02. 15:29:27
@Lacc the Tipster: Szia. Ez így teljesen jó. Egészen addig amíg egy be nem sül. 10-10 ezret raksz, tehát 20 ezret. Haszon fogadásonként átlag 2-3 ezer. Egy bukta esetén mínusz 20 ezer. 10-15 meccsenként be fog egy sülni kb. Egy bukó visz 10-15 nyerő szelót. Mármint a hasznát. De nem kritika akart lenni. Az alapötlet jó és eredményesebb is amit egy átlag fogadó összehozhat. Kis pluszot termelni talán jó lehet. De ezt több száz megtett meccs után majd jobban látod. Szerintem ki van ez is matekozva, 100 db ilyenből 10 körüli bukta lehet majd. Ha mákod van, csak 6-7 mondjuk.
2019.07.02. 15:45:09
@tegelysajto: Harris kezd adogatni 6-4 az esélyesebb
Bankrator 2019.07.02. 15:52:16
Ez nem az én délutánom.3-3 állás után kimentem a postás elé ,vissza jöttem 3-6.
2019.07.02. 15:53:00
@Bankrator: A postás a rossz ómen
tegelysajto 2019.07.02. 15:55:48
@Astérixxxx: igen figyeltem , azt raktam. Igaz nem 8.00 volt az ods.
2019.07.02. 16:01:24
Lehet, hogy elkiabálom, de úgy néz ki jobban számoltam mint a bukik. 7-5-öös első játszma után egy breakkel 6-4-es Simon győzelmet vártak. amennyiben ez így lett volna akkor 23 gamenél tartanak két játszma után és csak a 6-3 lett volna nekem jó. De Simon csinált még egy breaket és 6-3 lett és cserélődött az adogató is az utolsó játszmára. Nekem egy sima 6-4-is elég lehet.
Gil. Simon - S. Caruso, Játékszám 32,5 Kevesebb, mint 32,5 2.05
Nyitott
Gil. Simon - S. Caruso, Játékszám 32,5 Kevesebb, mint 32,5 2.05
Nyitott
2019.07.02. 16:03:22
5 fogadó játékból kellene egyet elcsípni Simonnak és hibátlanul adogatni(egy adogatása már pipa)
Bankrator 2019.07.02. 16:04:24
@Astérixxxx: Azért annyira nem rossz, három hete pénteken 20ezer forintos Lottolázat,majd rá két hétre 20 ezer Ezüst sorsjegyet kapartam nála .
2019.07.02. 16:06:54
hoppá! Federer break hátrányban
2019.07.02. 16:07:27
@Bankrator: akkor tényleg nem rossz
2019.07.02. 16:14:51
Simon break, már csak 3 jó adogató game kell tőle
2019.07.02. 16:17:17
Az elsőt kapásból elbacta
2019.07.02. 16:21:11
Simon újra break előnyben, most újra nyerőnek tűnik a tippem. Izgalmas, jó meccs.
2019.07.02. 16:31:45
Megint a rövidebbet húzták a bukik! 30 game lett. Milyen egérutat adjak még nekik? 13 game az első játszmában és nem a 33,5 határt célzom meg, hanem lejjebb megyek egyel.
Gil. Simon - S. Caruso, Játékszám 32,5 Kevesebb, mint 32,5 2.05 Nyitott
Gil. Simon - S. Caruso, Játékszám 32,5 Kevesebb, mint 32,5 2.05 Nyitott
2019.07.02. 16:36:52
gyagyás kirgiroszon kivül minden tippem kisül ma!!
kepkuldes.com/image/Hk4lyu
még a murgu 20,5 over kell meg a kiki cumi és ma sok jönne
DE eddig sem rossz!!!!!
kepkuldes.com/image/Hk4lyu
még a murgu 20,5 over kell meg a kiki cumi és ma sok jönne
DE eddig sem rossz!!!!!
2019.07.02. 16:40:45
Heisenberg SAS 2019.07.02. 12:02:32
mi ez az odsz Murgura??????
hadda maia ennyire nem esélytelen , de 20,5 over lesz az tuti
hacsak azért nem lesz under mert murgu csunyán kikap
MURGU HA NEM SZEDSZ ÖSSZE 4 GÉMET .................... NEM IS TUDOM MI LESZ
mi ez az odsz Murgura??????
hadda maia ennyire nem esélytelen , de 20,5 over lesz az tuti
hacsak azért nem lesz under mert murgu csunyán kikap
MURGU HA NEM SZEDSZ ÖSSZE 4 GÉMET .................... NEM IS TUDOM MI LESZ
2019.07.02. 16:44:02
Poénból egy kettes kötés az sem izgat, ha elmegy:
D. Shapovalov - R. Berankis, Pontos végeredmény D. Shapovalov 3:0 1.70 Nyitott
O. Jabeur - P. Kvitova, Játékszám 20,5 Kevesebb, mint 20,5 1.75 Nyitott
D. Shapovalov - R. Berankis, Pontos végeredmény D. Shapovalov 3:0 1.70 Nyitott
O. Jabeur - P. Kvitova, Játékszám 20,5 Kevesebb, mint 20,5 1.75 Nyitott
WaPi 2019.07.02. 17:07:41
egy kis tegnapi mák.. :) "Jövünk EFOTT,Campus jövünk Rita Ora,Alan Walker!!!
www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=509WP_20190702_002.jpg
www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=509WP_20190702_002.jpg
2019.07.02. 17:16:20
@T4lPnY4lI: fogalmad sincs hány embert érdekel. Elég ha én tudom
T4lPnY4lI 2019.07.02. 17:18:18
@Heisenberg SAS: én sem másolok be utólag tippet amit megosztok egyes bloglakókkal privátban. Erre értettem.
2019.07.02. 17:19:27
@T4lPnY4lI: ne fusztráljon ha más sikeresebb. Van ilyen.
2019.07.02. 17:19:51
Üdv!
Angol-Usa csajok GG HÁZAT RÁ!!!
Angol-Usa csajok GG HÁZAT RÁ!!!
kulashaker 2019.07.02. 17:22:37
Kutaisi - Tbilisi 0,5 over 1.55
Nav tanácsadó 2019.07.02. 17:34:52
Turku ps meccs 1. Fi 1,5 over
kulashaker 2019.07.02. 17:35:08
Ekenas IF - KTP 1X 1.50
zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2019.07.02. 17:40:11
@Bankrator: A postás mindig rosszkor csenget.
kulashaker 2019.07.02. 17:55:32
Prémium tipp csak ma, csak most. EIF Gólszám 1,5 over 2.95 (3.30-ról visszaesett, vajh miért?).
2019.07.02. 17:56:35
@T4lPnY4lI:
na jó de thiemet is meg haddad maiat is előre irtam be.
Szerintem jóval több tippet irok be elöre mint te és mindig is többet irtam. Etikárol a te esetedben én nem beszélnék.
na jó de thiemet is meg haddad maiat is előre irtam be.
Szerintem jóval több tippet irok be elöre mint te és mindig is többet irtam. Etikárol a te esetedben én nem beszélnék.
2019.07.02. 18:32:37
@zsetonos Emlékezzünk! Csurog, Zsablya, Mozsor.:
rakd meg fucso vereségét ne légy tétova , nem bánod meg
majdnem dupla 1,95 ért
rakd meg fucso vereségét ne légy tétova , nem bánod meg
majdnem dupla 1,95 ért
Nekü 2019.07.02. 18:34:24
Nyali etikát kér számon.Ezt is megéltük
zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2019.07.02. 18:34:54
@Heisenberg SAS: A tétova teve tova....
T4lPnY4lI 2019.07.02. 18:51:04
@Heisenberg SAS: privátban én is adok sok embernek tippet, de nem kérkedek vele. Utólag meg pláne...a többi tutidról meg ne beszéljünk..úgyhogy ennyi....
zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2019.07.02. 19:07:04
1 perec alatt 2 piri lap a pristinának, na ez a nem semmi.
Balint18 2019.07.02. 19:30:18
@Balint18: Pipa . Esti Anglia-Usa meccs gg és Brazil-Argentin x2 , Mali gól . odds : 5,17
Valenciafan 2019.07.02. 19:31:38
Üdv!
Mai játék ez lesz ha nem nyúlnak bele a következő 5 percben:
22099 H
Sultanes de Monterrey - Pericos de Puebla
Sultanes de Monterrey (A mérkőzés győztese)
1,50
22172 V
Tampa Bay - Baltimore
Több, mint 2,5 (Vendégcsapat - Pontszám 2,5)
1,60
22098 H
Acereros de Monclova - Bravos de Leon
Acereros de Monclova (A mérkőzés győztese)
1,50
22110 01
Leones de Yucatan - Rieleros de Aguascaliente
Hazai és kevesebb (A mérkőzés győztese + Pontszám 13,5)
2,55
Eredő kicsivel 9 fölött.
Sok sikert mindenkinek!
Mai játék ez lesz ha nem nyúlnak bele a következő 5 percben:
22099 H
Sultanes de Monterrey - Pericos de Puebla
Sultanes de Monterrey (A mérkőzés győztese)
1,50
22172 V
Tampa Bay - Baltimore
Több, mint 2,5 (Vendégcsapat - Pontszám 2,5)
1,60
22098 H
Acereros de Monclova - Bravos de Leon
Acereros de Monclova (A mérkőzés győztese)
1,50
22110 01
Leones de Yucatan - Rieleros de Aguascaliente
Hazai és kevesebb (A mérkőzés győztese + Pontszám 13,5)
2,55
Eredő kicsivel 9 fölött.
Sok sikert mindenkinek!
2019.07.02. 19:54:50
"privátban én is adok sok embernek tippet, de nem kérkedek vele. "
:)))))
:)))))
2019.07.02. 20:47:35
1 órája leálltatok? Hol a sok "zseni"? Jobb nem itt lenni tényleg. :)
kulashaker 2019.07.02. 21:05:16
4.játszma Paul Jubb 2,60
zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2019.07.02. 21:26:20
Heisenberg SAS 2019.07.02. 18:32:37
@zsetonos Emlékezzünk! Csurog, Zsablya, Mozsor.:
rakd meg fucso vereségét ne légy tétova , nem bánod meg
majdnem dupla 1,95 ért
SAS koma, te haragszol rám?
@zsetonos Emlékezzünk! Csurog, Zsablya, Mozsor.:
rakd meg fucso vereségét ne légy tétova , nem bánod meg
majdnem dupla 1,95 ért
SAS koma, te haragszol rám?
Balint18 2019.07.02. 21:34:17
Ez az Angol Usa GG ajándék volt
2019.07.02. 22:01:09
@zsetonos Emlékezzünk! Csurog, Zsablya, Mozsor.: dehogy.
Sajnálom denisz a komisz megsérült.
Sajnálom denisz a komisz megsérült.
2019.07.02. 22:01:15
Gyuri...51.09 2019.07.02. 17:19:51
Üdv!
Angol-Usa csajok GG HÁZAT RÁ!!!
100K 85 tiszta. Jó éjt. Ilyen könnyú pénzt 45p alatt bazmeg!
Üdv!
Angol-Usa csajok GG HÁZAT RÁ!!!
100K 85 tiszta. Jó éjt. Ilyen könnyú pénzt 45p alatt bazmeg!
zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2019.07.02. 22:12:10
@Heisenberg SAS: Jól van, csak hülyültem.
realmadrid70 2019.07.02. 22:59:23
@Gyuri...51.09: Szép tipp volt. Ne törődj velük. Ezt én is éreztem, de megerősítettél. Köszi.