Nem gondolkodom ... ÉRZEM !!!
(ÁCSI MILÁNY)
A bejegyzés trackback címe:
https://tippmix.blog.hu/api/trackback/id/tr5217818295
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!
HANNIBAL179 2022.04.28. 06:15:50
Sziasztok!
Kód:2685
08.10-ig.
2.500==>kb.15.000 ft.
PREMATCH SZELVÉNY
2685
61224 V
Nelson Giants - Otago Nuggets
Több, mint 178,5 (Pontszám 178,5)
1,66
01021 V
Melbourne Utd. - Tasmania Jackjumpers (1.m.)
Több, mint 165,5 (Pontszám 165,5)
1,66
45092 V
Yokohama Baystars - Yomiuri Giants
Több, mint 6,5 (Pontszám 6,5)
1,56
45037 V
Hanshin Tigers - Chunichi Dragons
Több, mint 4,5 (Pontszám 4,5)
1,44
4-es kötés (1x)
Odds összesen: 6,19
Tét összesen: 2 500 Ft 1*2500
Maximum nyeremény: 15 475 Ft
Kód:2685
08.10-ig.
2.500==>kb.15.000 ft.
PREMATCH SZELVÉNY
2685
61224 V
Nelson Giants - Otago Nuggets
Több, mint 178,5 (Pontszám 178,5)
1,66
01021 V
Melbourne Utd. - Tasmania Jackjumpers (1.m.)
Több, mint 165,5 (Pontszám 165,5)
1,66
45092 V
Yokohama Baystars - Yomiuri Giants
Több, mint 6,5 (Pontszám 6,5)
1,56
45037 V
Hanshin Tigers - Chunichi Dragons
Több, mint 4,5 (Pontszám 4,5)
1,44
4-es kötés (1x)
Odds összesen: 6,19
Tét összesen: 2 500 Ft 1*2500
Maximum nyeremény: 15 475 Ft
bakker. 2022.04.28. 07:25:14
Üdv mindenkinek!
Így is lehet, kolléganőm mesélte.
Heti egy szelvénnyel játszik az ötös lottón több éve. Állandó (de időnként változó) családi számai vannak, a családtagok életkora. Márciusban 5 találata lett volna, de azon a héten elfelejtette feladni a szelvényt.
Férje rövidre zárta a történetet: Ha megjátszod, nem húzták volna ki ezeket a számokat! Ezzel láthatólag mindketten tovább is léptek.
Sokunknak nem menne ez ilyen egyszerűen, én például épp a fenti eset miatt mindig gépi szelvénnyel játszom, már amikor havonta egyszer-kétszer veszek lottót.
Ami jön fogadd el, ami megy, engedd el!
Így is lehet, kolléganőm mesélte.
Heti egy szelvénnyel játszik az ötös lottón több éve. Állandó (de időnként változó) családi számai vannak, a családtagok életkora. Márciusban 5 találata lett volna, de azon a héten elfelejtette feladni a szelvényt.
Férje rövidre zárta a történetet: Ha megjátszod, nem húzták volna ki ezeket a számokat! Ezzel láthatólag mindketten tovább is léptek.
Sokunknak nem menne ez ilyen egyszerűen, én például épp a fenti eset miatt mindig gépi szelvénnyel játszom, már amikor havonta egyszer-kétszer veszek lottót.
Ami jön fogadd el, ami megy, engedd el!
gyurmamix 2022.04.28. 07:43:42
@bakker.: hello mindenkinek! Én lottozom évek óta ! Ugyanazokkal a számokkal! De igazabol egy stressz h mindig fel legyen adva! De elkezdtem évekkel ezelőtt és már nem merem abbahagyni! A barátom is játszott évekig ugyanígy! Miután megnősült a felesege mondta h hagyja abba mert sokba van! Megtette! De mindig megnézte a számokat! Kb 5-6 múlva telitalálata lett volna! 600 Milla! Ez kb 15 éve történt!
kanadaii 2022.04.28. 07:47:45
Ugyan így vagy teljesen random x elgetek vagy kérek egy gépit. Biztos vagyok benne ha állandó számok lennének és egyszer kimarad akkor kihuznák.
Valami fogás valakinél itt az utobbi idöszakban, ami kalap emelésre méltó? Bár ilyen eredmények melett már minden az.
Bevallom kicsit keveslem az átlag 3 as oddsokat az egyes kötéses döntetlenjeimre. Pedig 40%os a találati arányom.
Zöld ujságba az utobbi számba voltak a döntetlen/döntetlen tippek, azt hiszem kézibe. És két bekerülö szelvény is tartalmazta ugyan azt a két meccset, esetleg innen jött?☺
Valami fogás valakinél itt az utobbi idöszakban, ami kalap emelésre méltó? Bár ilyen eredmények melett már minden az.
Bevallom kicsit keveslem az átlag 3 as oddsokat az egyes kötéses döntetlenjeimre. Pedig 40%os a találati arányom.
Zöld ujságba az utobbi számba voltak a döntetlen/döntetlen tippek, azt hiszem kézibe. És két bekerülö szelvény is tartalmazta ugyan azt a két meccset, esetleg innen jött?☺
gyurmamix 2022.04.28. 07:52:14
@kanadaii: hello! Én is ettől félek! De elkezdtem akkor már feladom addig amíg nem jön vmi nagy nyeremény! Mixen lett tegnap 10 bol 43 ! De nagy fogas mostanában nem volt!
kanadaii 2022.04.28. 07:56:26
Inkább ugyan arra a meccsre, félidö ggt rakok igy az odds 5.00 körüli de mindenképp 4essel kezdödik. Plusz 2.2pontoseredmény 13as oddsért és ujfent rákaptam félidö 2.2re 50es oddsért. Ja és a 3db megérzés döntetlenek azokat nem engedem
Free Radical 2022.04.28. 08:11:39
@bakker.: Szia ott, nem fogod elhinni mi történt. Nézd meg a húsvét vasárnapi 6-os lottó számokat.Nem adtam fel. Ezek a mi számaink, míg élt a nagybátyám ezekkel játszottunk. Születési dátum, napok, év, év megfordítva, nap fordítva. Megláttam, majd nem elájultam. Egyébként ez, nem az első eset. Különösen esélyes az ilyesmi ünnepek körül. Szerintem aki kabalával játszik, ne térjen le.
Mr LB 2022.04.28. 08:17:22
Sziasztok, cselzi gólok 1.5 felett 2.00 sztem sima, bár maugli sérült úgyhogy 0-0-ról indul a meccs!
gyurmamix 2022.04.28. 08:17:59
@Free Radical: na basszus! Szép ünnep lett volna gondolom!
Free Radical 2022.04.28. 08:30:11
@gyurmamix: most azt képzeld el, hogy nyertem húsvét előtt, szerdán tippmixen (bár ezt később fizették ki), majd utána is úgy, hogy 2 napos szelvényt készítettem. Gondoltam, megállok a mixxel, lovat váltok, vasárnap lovi van, meg lottó. De olyan bazi stresszes volt az ünnep, és fáradt voltam, elfelejtettem. Az a Magasságos odafent tudja, nem vagyok kapzsi, és mindennek tudok örülni, kicsinek is. Meg próbálom kisímitani mások életét a nyereményből.
gyurmamix 2022.04.28. 08:59:53
@Free Radical: az a Magassagos odafent? Ahogy a világot elnézem szarik az egészre!
Olympiakos fan 2022.04.28. 09:12:53
@Mr LB: üdv. Mostmár mindig kikap az mu? Mondjuk a tipped szerint lehet 2:2 és 2:3 is :)
andros 2022.04.28. 09:28:40
Üdv,
témánál vagyunk,
előbb a saját piszkom
a tegnap végül nemcsak az atalanta-torino első félidő 2-2(85-ös odds),hanem a D5+(75-ös odds),a más eredmény(23-as odds) és az atalanta 6+..(11-es odds)eseményeket elcsíptem egyazon szelón,ám
az ígéretes szeló,ami nem is 60 ezret hozott volna,hanem 140 ezret,na azt elvitte a görög meccs gólképtelensége,a GG-1,95 kellett volna,ez meg is volt a hosszabbításban,
ezeket a fenti gigaoddsokat elkaptam 20-as ft-tal szorozva alappal,majd 4 ezret hozott,ahelyett,h 140 ezret hozott volna,ami reálisan elérhető,ha nincs ekkora antifoci a görög meccsen,
a tegnap jómagam szolgáltattam a kétszámjegyű oddsot a brno 6+-al,naponta van valaki,aki ezt immár elcsípi,érdekes,h egyáltalán nem tűnik elérhetetlen álomnak egy bazi nagy ígéretes szeló elcsípése
na és akkor most érkeztem mondandóm lényegéhez:nem kell vele 1et érteni, tisztelem bárki istenhitét,nálam az az isten,akihez imádkozunk,majd Ámenezünk,aki a Bibliában féltő,haragvó,lesújtó Ószövetségi isten,az nem más,mint egy földönkívüli faj képviseletében az emberiség felett uralkodó hatalom,akit a félő ember istennek nevezett el,valójában az Ámen szócska is az ő hatalmának a helyeslése,megdöbbentő infó v sem,nem vagyunk már pólyásbabák,h mindenről hallgassunk,
a hatalma mindenre kiterjed az ember szabad akaratának a felhasználásával,,,istenem segíts meg a sportfogadásban,az az Egyetemes,Abszolut Isten,az Első Teremtő,ő aki mindenkit szeret,ő szabad akaratot adott az embernek,őt nem érdekli a mi sportfogadásunk,nem szól bele,de ő-érdekes módon engedi a földönkívüli faj térnyerését is,de csak addig a pontig,míg az emberiség felébred és elég!..nem kér többet a hazug,hierrarchikus viágból,erre vár,de türelmesen vár..
szal mindennek van istene,Fortuna istennő is köszöni szépen jól van,az emberiség felett mókáznak,kacagnak,sokszor ott van az ember megérzése,h mi fog kijönni,de rögtön ott van a kísértő hang is,ami félrevezet,jót derülnek ezen ,az ember nyomorán.-),
látszólag megdöbbentő sorok a fentiek,de nem kell elkeseredni,mindannyian a valódi Isten képmására vagyunk alkotva,ha erre egyszer rádöbbenünk,tudatosítjuk és nem kérünk többet elnyomóinkból,meg a sok igazságtalanságból,akkor egy szempillantás alatt átalakulna még ez az igazságtalan,mocsok világ is,
több titok van Égen és Földön,ami a lényeged,azt úgysem veszítheted el,előbb-utóbb elérkezünk mindannyian igazi Önvalónkhoz!
ami meg asportfogadást illeti,lássuk a mai étlapot,Ácsi Milány mottója kedvező,jó emlékeket hordoz,
kétség ne férjen hozzá,h ma is kijön gigaodds valahol,esetleg több is
témánál vagyunk,
előbb a saját piszkom
a tegnap végül nemcsak az atalanta-torino első félidő 2-2(85-ös odds),hanem a D5+(75-ös odds),a más eredmény(23-as odds) és az atalanta 6+..(11-es odds)eseményeket elcsíptem egyazon szelón,ám
az ígéretes szeló,ami nem is 60 ezret hozott volna,hanem 140 ezret,na azt elvitte a görög meccs gólképtelensége,a GG-1,95 kellett volna,ez meg is volt a hosszabbításban,
ezeket a fenti gigaoddsokat elkaptam 20-as ft-tal szorozva alappal,majd 4 ezret hozott,ahelyett,h 140 ezret hozott volna,ami reálisan elérhető,ha nincs ekkora antifoci a görög meccsen,
a tegnap jómagam szolgáltattam a kétszámjegyű oddsot a brno 6+-al,naponta van valaki,aki ezt immár elcsípi,érdekes,h egyáltalán nem tűnik elérhetetlen álomnak egy bazi nagy ígéretes szeló elcsípése
na és akkor most érkeztem mondandóm lényegéhez:nem kell vele 1et érteni, tisztelem bárki istenhitét,nálam az az isten,akihez imádkozunk,majd Ámenezünk,aki a Bibliában féltő,haragvó,lesújtó Ószövetségi isten,az nem más,mint egy földönkívüli faj képviseletében az emberiség felett uralkodó hatalom,akit a félő ember istennek nevezett el,valójában az Ámen szócska is az ő hatalmának a helyeslése,megdöbbentő infó v sem,nem vagyunk már pólyásbabák,h mindenről hallgassunk,
a hatalma mindenre kiterjed az ember szabad akaratának a felhasználásával,,,istenem segíts meg a sportfogadásban,az az Egyetemes,Abszolut Isten,az Első Teremtő,ő aki mindenkit szeret,ő szabad akaratot adott az embernek,őt nem érdekli a mi sportfogadásunk,nem szól bele,de ő-érdekes módon engedi a földönkívüli faj térnyerését is,de csak addig a pontig,míg az emberiség felébred és elég!..nem kér többet a hazug,hierrarchikus viágból,erre vár,de türelmesen vár..
szal mindennek van istene,Fortuna istennő is köszöni szépen jól van,az emberiség felett mókáznak,kacagnak,sokszor ott van az ember megérzése,h mi fog kijönni,de rögtön ott van a kísértő hang is,ami félrevezet,jót derülnek ezen ,az ember nyomorán.-),
látszólag megdöbbentő sorok a fentiek,de nem kell elkeseredni,mindannyian a valódi Isten képmására vagyunk alkotva,ha erre egyszer rádöbbenünk,tudatosítjuk és nem kérünk többet elnyomóinkból,meg a sok igazságtalanságból,akkor egy szempillantás alatt átalakulna még ez az igazságtalan,mocsok világ is,
több titok van Égen és Földön,ami a lényeged,azt úgysem veszítheted el,előbb-utóbb elérkezünk mindannyian igazi Önvalónkhoz!
ami meg asportfogadást illeti,lássuk a mai étlapot,Ácsi Milány mottója kedvező,jó emlékeket hordoz,
kétség ne férjen hozzá,h ma is kijön gigaodds valahol,esetleg több is
Mr LB 2022.04.28. 09:36:52
@Gyuri..: lövésem sincs hogy mi lesz az eredmény, de nekem megér egy próbát, első ránézésre simán jönnie kéne, de ...
andros 2022.04.28. 09:53:31
mu-chelsea
túl sok volt a gólváltásos over az angol derbyknél,mivel változatlanul a német edző és nem a holland edző ül amu-kispadján,akik tele vannak sérültekkel,ez ma nyögvenyelős underes meccs nálam,0-0 vagy 0-1,0-2
a dán kupaelődöntő odavágójának másik meccsén a vejle-mutyi overesGGgólváltásos,ami akár HGG is lehet vagy 2-3,2-4..nagyoveres vendég,
a norvég vikingur-keflvik mecscen érzek még GG+-ot,ez akár VGGis lehet vagy HGG,de sok góllal,5,6+
a finn helsinki nem kell, 3 db 1-0-ás meccse után kikapott otthon 1-4-re,ma idegenbe megy egy gyengéhez,fogalmam sincs,h mi lesz a meccsen,de ami nem megérzés,arra pénzt nem dobok ki,
s íme elérkeztünk az európa és Konfi-Liga elődöntőinek odavágóihoz:
első gondolatom és szelóm:
mind a 4 meccs GG!!..egyazon szelón!
HGG,HGG,HGG,HGG..2,3,4/4-es kombi
külön az El kettő mecsce HGG és HGG,valamint külön a konfi kettő meccse HGG és HGG,
a whu,leicester és feyenoord sima H győzelmek egyazon szelón,lipcse a kicsi odds miatt nem kell,a rapid wiennek is hasonló kicsi oddsa volt tegnap,2-2 lett
túl sok volt a gólváltásos over az angol derbyknél,mivel változatlanul a német edző és nem a holland edző ül amu-kispadján,akik tele vannak sérültekkel,ez ma nyögvenyelős underes meccs nálam,0-0 vagy 0-1,0-2
a dán kupaelődöntő odavágójának másik meccsén a vejle-mutyi overesGGgólváltásos,ami akár HGG is lehet vagy 2-3,2-4..nagyoveres vendég,
a norvég vikingur-keflvik mecscen érzek még GG+-ot,ez akár VGGis lehet vagy HGG,de sok góllal,5,6+
a finn helsinki nem kell, 3 db 1-0-ás meccse után kikapott otthon 1-4-re,ma idegenbe megy egy gyengéhez,fogalmam sincs,h mi lesz a meccsen,de ami nem megérzés,arra pénzt nem dobok ki,
s íme elérkeztünk az európa és Konfi-Liga elődöntőinek odavágóihoz:
első gondolatom és szelóm:
mind a 4 meccs GG!!..egyazon szelón!
HGG,HGG,HGG,HGG..2,3,4/4-es kombi
külön az El kettő mecsce HGG és HGG,valamint külön a konfi kettő meccse HGG és HGG,
a whu,leicester és feyenoord sima H győzelmek egyazon szelón,lipcse a kicsi odds miatt nem kell,a rapid wiennek is hasonló kicsi oddsa volt tegnap,2-2 lett
Csabyka92 2022.04.28. 10:19:39
Sziasztok!
WHU - Frankfurt meccsre 1:1-et érzek, a Feyenoord szerintem nem olyan sima H, az angol bajnoki GG és 2,5+ jönni fog, akár több gól is lehet szerintem. Lipcse meccsen is lehet legalább 3 gól, míg a Leicester - Roma meccsben is benne lehet a gólváltás, esetleg a második félidő 1,5 gól felett (2,20). Illetve itt a Roma x2 1,65-ért elég bejövős, Mou tapasztalata szerintem felülmúlja Rodgerst.
Ázsiai BL-ben pedig gólokra vadászok:
Sydney FC - Jeonbuk Motors 3,5+ (3,45)
Dán kupában szintén:
Vejle Boldklub - SønderjyskE
Sydney FC - Jeonbuk Motors 3,5+ (3,45)
És szerintem a finneknél is meg lesz a 3, de szimpatikus a legalább 2 HJK gól is 1,58-ért.
HIFK - HJK 2,5+ (2,00)
WHU - Frankfurt meccsre 1:1-et érzek, a Feyenoord szerintem nem olyan sima H, az angol bajnoki GG és 2,5+ jönni fog, akár több gól is lehet szerintem. Lipcse meccsen is lehet legalább 3 gól, míg a Leicester - Roma meccsben is benne lehet a gólváltás, esetleg a második félidő 1,5 gól felett (2,20). Illetve itt a Roma x2 1,65-ért elég bejövős, Mou tapasztalata szerintem felülmúlja Rodgerst.
Ázsiai BL-ben pedig gólokra vadászok:
Sydney FC - Jeonbuk Motors 3,5+ (3,45)
Dán kupában szintén:
Vejle Boldklub - SønderjyskE
Sydney FC - Jeonbuk Motors 3,5+ (3,45)
És szerintem a finneknél is meg lesz a 3, de szimpatikus a legalább 2 HJK gól is 1,58-ért.
HIFK - HJK 2,5+ (2,00)
andros 2022.04.28. 10:27:12
@Csabyka92: érdekes elgondolások,simán jó lehet a többsége,
a dán meccsre ezúttal rábólintok a GG+-ra,meg a 4+-ra is
a dán meccsre ezúttal rábólintok a GG+-ra,meg a 4+-ra is
pitör 2022.04.28. 10:27:26
Hello tippsterek!
@bakker.: Fönök érdekes a kis történet, és az a mondat is hogy
"Ha megjátszod, nem húzták volna ki ezeket a számokat!"
Amióta a számítástechnikát is alkalmazzák a szerencsejátékoknál,
óhatalanul is felmerülnek indönként bizonyos gondolatok evvel kapcsolatba, lást 6 os lottó legutobbi számai: 5,6,7,8,32,36
Na de valami tippről is essen szó, egy mai Nöi foci ahol esélyes
a 4-5 gól
16600 V
Chelsea - Tottenham
Több, mint 3,5 (Gólszám 3,5)
2,00
16605 03
Chelsea - Tottenham
4-5 (Gólszám)
2,78
@bakker.: Fönök érdekes a kis történet, és az a mondat is hogy
"Ha megjátszod, nem húzták volna ki ezeket a számokat!"
Amióta a számítástechnikát is alkalmazzák a szerencsejátékoknál,
óhatalanul is felmerülnek indönként bizonyos gondolatok evvel kapcsolatba, lást 6 os lottó legutobbi számai: 5,6,7,8,32,36
Na de valami tippről is essen szó, egy mai Nöi foci ahol esélyes
a 4-5 gól
16600 V
Chelsea - Tottenham
Több, mint 3,5 (Gólszám 3,5)
2,00
16605 03
Chelsea - Tottenham
4-5 (Gólszám)
2,78
andros 2022.04.28. 10:29:04
@Csabyka92: a helsinki nem tudni melyik arcát mutatja,lehet,h visszatérnek ismét a 0-1-es minimális győzelemhez,de az a változat is kijöhet,amit te gondolsz,de ezek avagy-vagy fogadások,nem megérzések,az esetek többségében,ha overre rakok..0-1 lesz,ha meg 0-1-re,bejön az 1-4!
andros 2022.04.28. 10:30:56
@Csabyka92: elismerem,h foglalkoztat engem is az 1-1-es pontos végeredmény a whu-frankfurt meccsen,ez valahogy túlságosan kijövős,ami egy csavarral..2-1 lesz az angoloknak a végén.-))
Csabyka92 2022.04.28. 10:36:07
@andros: Valamiért 0:2, 0:3, 1:3 eredmények valamelyikét érzem ide, nem lesz 0:1. Esetleg 0:0, amire mostanság rányúlok gyakran. 2,5 fölé tettem végül, igaz itthon csak 1,87, de Unibeten egy szép kerek dupla.
Dán remélem jó lesz, sajnálom, hogy én is a görög útra léptem tegnap és a dánt hagytam ki. Ma legalább még szűkebb a kínálat, jobban lehet összpontosítani a gondolatokat.
Dán remélem jó lesz, sajnálom, hogy én is a görög útra léptem tegnap és a dánt hagytam ki. Ma legalább még szűkebb a kínálat, jobban lehet összpontosítani a gondolatokat.
andros 2022.04.28. 10:36:42
@Csabyka92: az angol bajnokinál nem értek 1et,a chelsea rámegy a győzelemre,a mu gyenge ezzel az edzővel,ez nálam már V!méghozzá VNG
andros 2022.04.28. 10:38:58
@Csabyka92: igen,pontođan ebben bízok,ezért szűkítettem a mai kínálatot a 4 kupameccsre+dán,izlandi meccsre,
a finnt,angolt és a kettő szerbet kihagyom,
igazad van a szerbekkel,a pbeograd és crvenu zuvezdut a bírük szerb földön,hazai pályán nem engedik megverni!..,de!idegenben veretem őket HGG a köv.fordulóban,mind2 kikap!
a finnt,angolt és a kettő szerbet kihagyom,
igazad van a szerbekkel,a pbeograd és crvenu zuvezdut a bírük szerb földön,hazai pályán nem engedik megverni!..,de!idegenben veretem őket HGG a köv.fordulóban,mind2 kikap!
Csabyka92 2022.04.28. 10:38:59
@andros: Nehezen jön össze nekik általában otthon a második, de lehet ez 2:1, 1:2 is, valamiért az 1:1-et érzem. Aki vezetést szerez, visszaáll és remélhetőleg a végén begyötör egyet az ellenfél, utána pedig már nem lesz sok idő, vagy belátják, hogy nem rossz ez senkinek. Egyébként ezeken felbuzdulva akkor itt a GG a kulcs, a többi meg a ,,játék".
Feyenoord - Marseille
Gólok száma
Felett 4.5+ 5.10
Leicester City - Roma
Gólok száma
Felett 2.5+ 2.02
West Ham - Eintracht Frankfurt
Pontos eredmény
1-1 6.50
RB Leipzig - Rangers FC
Gólok száma
3,5+ 2,70
Egy ilyen négyest próbáltam, épp csak annyi apróval, hogy 100 000 legyen a várható, szóval kéretik a helyén kezelni. :)
Feyenoord - Marseille
Gólok száma
Felett 4.5+ 5.10
Leicester City - Roma
Gólok száma
Felett 2.5+ 2.02
West Ham - Eintracht Frankfurt
Pontos eredmény
1-1 6.50
RB Leipzig - Rangers FC
Gólok száma
3,5+ 2,70
Egy ilyen négyest próbáltam, épp csak annyi apróval, hogy 100 000 legyen a várható, szóval kéretik a helyén kezelni. :)
andros 2022.04.28. 10:41:51
@Csabyka92: a Roma tippel nem értek 1et,mou taktikája ide v oda,a Leicester megveri őket HGG!,de abban igazad lehet,h a Roma vezet,majd az angolok fordítanak,ez 2vezet..1nyer és félidő/vége VH-t is jelent szelóimon
Csabyka92 2022.04.28. 10:46:18
@andros: Elfogult vagyok, bár az elmúlt meccseket, szezonokat látva nem feltétlenül United oldalra... Sok a hiányzó, sérült, a Chelsea oldalán viszont az új tulaj miatti bizonytalanság (állítólag holnap lesz bejelentés, legalábbis Chelsea-szurkoló kollégám említette, hogy a Stamford Bridge-re várják a 3 legjobb ajánlattevőt). Túl sok motivációjuk sem lehet erre a szezonra és az Arsenal elleni 4-2-es vereség után szerintem ma is legfeljebb egy döntetlenre futja, amivel én megfelelő játék esetén elégedett lennék, hiszen reális esély már nincs a TOP4-re. Így akkor 1:1, 2:2, 3:3, amit el tudok képzelni. Benne van, hogy Elanga és Ronaldo lesz ma a gólfelelős otthon, a védelemben pedig szintén benne van, hogy nyeli a találatokat, ha DDG nem fog ki valami pazar napot, bár sokszor az is kevés. Az Arsenal elleni játék számomra már bíztató volt, főleg a második félidőben. Ha azt átmentik az urak, akkor szórakoztató, gólgazdag meccs lesz. Nem nagyon van mit tartalékolni, ráadásul az oddsok is elég érdekesen alakulnak, a hazai és a vendég csökken, de a döntetlen emelkedik sok helyen.
andros 2022.04.28. 10:46:22
@Csabyka92: mindenképpen érdemes feladni a quartetted,
majd alaposan kivesézni a csapatokat,a marseilles sajnos nagyon rá tud állni az 1 gólos meccsre,a Paoknak esélye nem volt ellenük,ám a Feyenoord az hajtós kis csapat,rendszerint betalál és kap is,meccsein,az 5+-os meccsedet egy másik szelón átalakítom 2-1-es pontos H-is végeredményre,roma meccs 3+tetszik,west h-frankfurt szintén 2-1-es végeredmény,lipcse-rangers 4+tetszik,ez az általam most leírt szeló apróval is több 100 ezres nyereményt ígér
majd alaposan kivesézni a csapatokat,a marseilles sajnos nagyon rá tud állni az 1 gólos meccsre,a Paoknak esélye nem volt ellenük,ám a Feyenoord az hajtós kis csapat,rendszerint betalál és kap is,meccsein,az 5+-os meccsedet egy másik szelón átalakítom 2-1-es pontos H-is végeredményre,roma meccs 3+tetszik,west h-frankfurt szintén 2-1-es végeredmény,lipcse-rangers 4+tetszik,ez az általam most leírt szeló apróval is több 100 ezres nyereményt ígér
Csabyka92 2022.04.28. 10:48:14
@andros: Ez a fordítós gondolat is tetszik, a 4 kupameccs valamelyikén (ha nem is pont itt, mert benne van egy félidő 0:0), el tudok képzelni fordítást. Talán leginkább a Feyenoord - Marseille meccsen mondjuk 1/2, vagy a Lipcse - Rangers meccsen esetleg egy 2/1.
Angol meccs is lehet fordítós, ha Mike Dean belelendül, vagy vezetés / döntetlen.
Angol meccs is lehet fordítós, ha Mike Dean belelendül, vagy vezetés / döntetlen.
andros 2022.04.28. 10:49:41
@Csabyka92: na pont ezért hagyom ki az angol és finn meccset,mert több elképzelés van és mindegyik első olvasásra helyes,teljesen meggyőző az az érved,h nincs mire tartalékoljanak,a chelsea sem az életéért jukázik,az már úgyis kérdéses számára,ilyen gondolatmenettel ez ma is simán lehet GG+-os meccs,
még a végén meggyőztél sikeresen,h az angol meccs és a finn meccs is 4+-os GGgólváltásokkal,a helsinki lehet,h 1-4-re nyer ma az 1-4-es vereség után
még a végén meggyőztél sikeresen,h az angol meccs és a finn meccs is 4+-os GGgólváltásokkal,a helsinki lehet,h 1-4-re nyer ma az 1-4-es vereség után
Csabyka92 2022.04.28. 10:50:37
@andros: Marseille rendben van fejben, a francia bajnokság meg nagyon más, mint a holland. Hétvégén pl. a Reims ellen nagyon komoly mezőnyfölényben játszottak és a végén be is vittek egy találatot, ma azért jóval több területük lesz a ,,franciáknak", szerintem ez akkor sem lesz 0:1, ha a Marseille szerez vezetést, sőt, talán akkor lesz nagyobb esély egy gólgazdag mérkőzésre. Feyenoord is inkább támadáshoz szokott a holland bajnokságban, sok mindent várok ettől a párharctól.
Csabyka92 2022.04.28. 10:52:25
@andros: Igen, de végtére is nagyon sok meccsen szinte bármilyen forgatókönyv elképzelhető. :) Az angol szem előtt van, így még inkább, a finn, meg ilyen északi meccseknél meg kicsit vakon vagyunk, a statisztika, megérzés, 1-1 éles szemmel meglátott jel, vagy infó segíthet. Sokszor emiatt ezeket nem is gondoljuk úgy túl. Meglátjuk, én mindenesetre nem szeretnék senki le-, vagy rábeszélni, csak megosztom a gondolataim, ami néha hol jön, hol nem, de legalább minden nap lehet reménykedni.
andros 2022.04.28. 10:53:09
@Csabyka92: a rangers sötét ló,túlságosan gagyi erre a simja H-1,33-at rakni,valami csavar lesz benne,simán benne van a skót vezetés a meccsben,egyik szingli szelóban a V-t is bepróbálom,majd a viszsavágón a lipcse tjut a döntőbe,
ma érdemes egyszerre több gondolatot megtenni,akár ellenkezőt uarra a meccsre,de úgy,h egy pofás nyeremény azért kacsintson vissza mindegyik szelón,ez ma is elérhető..
..tetszik,h átbeszéljük a meccseket,ezekre jön majd a jó megérzés kicsivel később
ma érdemes egyszerre több gondolatot megtenni,akár ellenkezőt uarra a meccsre,de úgy,h egy pofás nyeremény azért kacsintson vissza mindegyik szelón,ez ma is elérhető..
..tetszik,h átbeszéljük a meccseket,ezekre jön majd a jó megérzés kicsivel később
Én még soha nem nyertem 2022.04.28. 10:56:51
@andros: Üdv!
Däniken: Istenek ivadékai vagyunk
Däniken: Istenek ivadékai vagyunk
andros 2022.04.28. 10:59:07
@Csabyka92: kiinduló gondolatom tartom!..ma mind a 4 kupameccs GGgólváltós!..,ebből kell kiindulni majd alkotni merész szelókat
WaPi 2022.04.28. 11:01:02
Mai:
Lipcse-Glasgow (0-1) Hazai
Lillestrom-Aalesund 2,5 több
MU-Chelsea 2,5 több+GG+döntetlen
Odds: 34,22
Vagy
Lipcse-Glasgow (0-1) Hazai
Lillestrom-Aalesund 2,5 több
MU-Chelsea 2,5 több+GG+vendég
Odds: 13,47
Hajrá-Hajrá!
Lipcse-Glasgow (0-1) Hazai
Lillestrom-Aalesund 2,5 több
MU-Chelsea 2,5 több+GG+döntetlen
Odds: 34,22
Vagy
Lipcse-Glasgow (0-1) Hazai
Lillestrom-Aalesund 2,5 több
MU-Chelsea 2,5 több+GG+vendég
Odds: 13,47
Hajrá-Hajrá!
bakker. 2022.04.28. 11:06:03
Egy kis koreai baseball:
45243 V
Lotte Giants - SSG Landers
Több, mint 3,5 (Hazai csapat - Pontszám 3,5)
1,88
45231 V
KT Wiz - KIA Tigers
Több, mint 3,5 (Vendégcsapat - Pontszám 3,5)
1,73
45510 V
Hanwha Eagles - Kiwoom Heroes
Több, mint 3,5 (Vendégcsapat - Pontszám 3,5)
1,62
45243 V
Lotte Giants - SSG Landers
Több, mint 3,5 (Hazai csapat - Pontszám 3,5)
1,88
45231 V
KT Wiz - KIA Tigers
Több, mint 3,5 (Vendégcsapat - Pontszám 3,5)
1,73
45510 V
Hanwha Eagles - Kiwoom Heroes
Több, mint 3,5 (Vendégcsapat - Pontszám 3,5)
1,62
andros 2022.04.28. 11:07:40
@Én még soha nem nyertem: készítettem neked zenéket,talán érdemes ránézni:
az első a Magenta mostani walesi kedvenceim,a másik a nagy-nagy vonat,újabban megteszett ez az együttes ,
míg a 3. rámutat arra,h a fogyatékosság mellett mekkora tehetség lakozik benne:
www.youtube.com/watch?v=G4TjUxV7JRA&list=RDEMDko3_HEIieo8WavX-1QF8w&index=4
www.youtube.com/watch?v=XvfTO-mErzM&list=RDEMDko3_HEIieo8WavX-1QF8w&index=15
www.youtube.com/watch?v=ZpnJmWEJVZg&list=RDEMr5B5jysKk6fTtjHSU2_36g&index=7
az első a Magenta mostani walesi kedvenceim,a másik a nagy-nagy vonat,újabban megteszett ez az együttes ,
míg a 3. rámutat arra,h a fogyatékosság mellett mekkora tehetség lakozik benne:
www.youtube.com/watch?v=G4TjUxV7JRA&list=RDEMDko3_HEIieo8WavX-1QF8w&index=4
www.youtube.com/watch?v=XvfTO-mErzM&list=RDEMDko3_HEIieo8WavX-1QF8w&index=15
www.youtube.com/watch?v=ZpnJmWEJVZg&list=RDEMr5B5jysKk6fTtjHSU2_36g&index=7
Én még soha nem nyertem 2022.04.28. 11:28:26
@andros: Köszi, majd megnézem őket!
A Lipcse védelméből hiányzik a Simakan és az Orbán, ez megzavarhatja a Gulácsit...
A Lipcse védelméből hiányzik a Simakan és az Orbán, ez megzavarhatja a Gulácsit...
zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2022.04.28. 11:32:04
@andros: Meghalgattam az első számot, nem a sílusom, de az énekes nem azzal akar kitünni, hogy kiteszi a csunyáját, vagy csecsét, hanem a hangjával, nem semmi hangja van.
gyurmamix 2022.04.28. 11:40:52
@zsetonos Emlékezzünk! Csurog, Zsablya, Mozsor.: üdv földi! Te állandóan figyelsz és jelen vagy??
zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2022.04.28. 11:41:36
@andros: A nagy, nagy, vonatnál nem tudom neked feltünt e, hogy a jobb oldalon be akart kerülni valaki, de hamar kitessékelték onnan.
zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2022.04.28. 11:43:46
@gyurmamix: Szép napot Földim.
Nem vagyok mindig itt, csak akkor, ha itthonn vagyok, vagy mint tegnap, a munkám megengedte, hogy hozzászóljak:))
Nem vagyok mindig itt, csak akkor, ha itthonn vagyok, vagy mint tegnap, a munkám megengedte, hogy hozzászóljak:))
gyurmamix 2022.04.28. 11:45:16
@zsetonos Emlékezzünk! Csurog, Zsablya, Mozsor.: jól teszed! Kell is a hozzászólásod ! A tied mindenképpen! Van akié nem hianyozna !
zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2022.04.28. 11:45:51
@gyurmamix: Őrködöm, még ha ez nem is tetszik a libsiknek.
gyurmamix 2022.04.28. 11:48:28
@zsetonos Emlékezzünk! Csurog, Zsablya, Mozsor.: nem tudják megemészteni az eredményt! Nem is tudom mi lett volna ha ők nyernek! Ajajaj! Lett volna csuda h osztozzanak! Én egyaránt utálom mindkét oldalt! De lassan mindenki mást is!
zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2022.04.28. 11:52:38
@gyurmamix: De kell a másik oldal is, igaz hogy szerintük akik nem rájuk savaztak(direkt irtam igy) az mind agymosott, még az is akik el sem mentek szavazni, akik meg nem rájuk szavaztak, az meg aztán főleg.
Azért az érdekes agymenés, hogy az ő huszonvalahány százalékuk a nem kommenyista, normálisan gondolkodó ember:D
Azért az érdekes agymenés, hogy az ő huszonvalahány százalékuk a nem kommenyista, normálisan gondolkodó ember:D
zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2022.04.28. 11:53:53
@gyurmamix: Én sem szeretem egyik oldalt sem, de ha két rossz közzül kel választanom, akkor a Mi Hazánkat választom.
gyurmamix 2022.04.28. 11:55:40
@zsetonos Emlékezzünk! Csurog, Zsablya, Mozsor.: tudod addig nem lesz változás amíg a szavazókat leminositik! Mintha a budapesti 8 ker lakói atomfizikusok többsége lenne! Budapesten mindenki okos és értelmes! Vidékiek meg parasztok!
samot 2022.04.28. 12:38:48
Üdv.
@Csabyka92: A Sönderjsky tegnap jàtszott!:) Lehet az ma Midjtyland is.
@Csabyka92: A Sönderjsky tegnap jàtszott!:) Lehet az ma Midjtyland is.
Csabyka92 2022.04.28. 12:41:53
@samot: Üdv, teljesen igazad van. :)
Erre gondoltam:
Felett 3.5
Gólok száma
Vejle Boldklub - FC Midtjylland
Erre gondoltam:
Felett 3.5
Gólok száma
Vejle Boldklub - FC Midtjylland
andros 2022.04.28. 12:48:46
@zsetonos Emlékezzünk! Csurog, Zsablya, Mozsor.: a walesiek a brittek közül,nálam a legszimpatikusabbak,csupaszív,őszinte emberek,a walesi nép önérzetes,mint a magyar, szerény,egyszerű és szókimondó is,
a vonatnál észre sem vettem,h valakit kitessékeltek.-)
a vonatnál észre sem vettem,h valakit kitessékeltek.-)
andros 2022.04.28. 12:50:28
@zsetonos Emlékezzünk! Csurog, Zsablya, Mozsor.: valóban az általad linkelt számot is ismerem,az is gyönyörű,ez egy tehetséges együttes
zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2022.04.28. 13:13:04
@bakker.: Ez csak úgy lehetséges, hogy mindannyian a Mátrixban élünk, nincs rá más magyarázat.
zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2022.04.28. 13:29:36
605008 H
Jubilo Iwata - Nagoya GE
Igen (Mindkét csapat szerez gólt)
2,80
ezt nem szabad kihagyni
Jubilo Iwata - Nagoya GE
Igen (Mindkét csapat szerez gólt)
2,80
ezt nem szabad kihagyni
llégiós 2022.04.28. 13:38:52
Üdv! Lottó:
Olsztyn H
Lilleström D
Frankfurt V+gg
Lipcse V /D-nél a tét v.jár/
Odds.: 560.80
Tudom, hogy túl merész sor,de.................
Olsztyn H
Lilleström D
Frankfurt V+gg
Lipcse V /D-nél a tét v.jár/
Odds.: 560.80
Tudom, hogy túl merész sor,de.................
samot 2022.04.28. 13:39:40
@gyurmamix: Szia.Sorry,hogy beleszolok.Azért az igy nem àll meg!Ugy igen,hogy aBp.-iket nem lehet megvenni se krumplival,se disznotorossal,se 10ezer Ft-al!
Ez közelebb àll az igazsàghoz! Ja és több TV csatorna közt tudnak vàlasztani!
Ez közelebb àll az igazsàghoz! Ja és több TV csatorna közt tudnak vàlasztani!
Csabyka92 2022.04.28. 13:43:14
@zsetonos Emlékezzünk! Csurog, Zsablya, Mozsor.: Király tipp volt, köszi! (1,5 fölé tettem végül)
zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2022.04.28. 13:50:47
@Csabyka92: Örülök neki, az is nagyon jó.
zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2022.04.28. 13:53:29
@samot: mandiner.hu/cikk/20220410_mero_laszlo_atv_egyenes_beszed_velemeny_valasztas_baloldal_videk_ellenzek_fidesz_kdnp_2022
Mérő Lászlóra nem lehet azt mondani, hogy nem liberális.
Olvasd el, és okulj.
Mérő Lászlóra nem lehet azt mondani, hogy nem liberális.
Olvasd el, és okulj.
gyurmamix 2022.04.28. 13:54:23
@samot: szia! Nem akarok belemenni! De vidéki vagyok én is és láttam már 10 ezer Ft ot! Ahogyan a családom minden tagja! Nem érdekel se a krumpli se a disznotoros! És ez megint csak mélyen sértő megállapítás h a videkieket ennyi érdekel csak! Bezzeg a Nagy Budapest a sok sok tv csatornával! Igaz teljesen mindegy mert a vesztesnek el kellene tudni viselni a vereséget és levonni a megfelelő tanulságot! Persze ez valahogy azon az oldalon is elmarad ! Mint a Fidesz oldalán! A vezetők nem hibásak mert a buta vidéki miatt lett megint 2/3 d! Nagyon nem szeretem a Fideszt meg a sok simlis seggnyalo embereit! De a masik oldal is egy gusztustalan penzsovar banda!
samot 2022.04.28. 13:54:47
@zsetonos Emlékezzünk! Csurog, Zsablya, Mozsor.: mandinert?inkàbb nem!
zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2022.04.28. 13:55:56
@samot: A matematikus és pszichológus elmondta: „Nem a vidékiek agya van átmosva a Fidesz-propagandával”
Mérő László az ATV Egyenes Beszéd című műsorában értékelte a választást. Mérő az adásban elmondta, hogy amikor a szavazás napján vidékre utazott„ csomó értelmes, kedves, normális” emberrel találkozott.
Hozzátette: „ Nem az ő ( a vidékiek– a szerk.) agyuk van átmosva a Fidesz-propaganda által, hanem az enyém van átmosva a budapesti által”.
Többek között ezt is elmondta.
Nézd meg, és okulj.
Mérő László az ATV Egyenes Beszéd című műsorában értékelte a választást. Mérő az adásban elmondta, hogy amikor a szavazás napján vidékre utazott„ csomó értelmes, kedves, normális” emberrel találkozott.
Hozzátette: „ Nem az ő ( a vidékiek– a szerk.) agyuk van átmosva a Fidesz-propaganda által, hanem az enyém van átmosva a budapesti által”.
Többek között ezt is elmondta.
Nézd meg, és okulj.
kanadaii 2022.04.28. 13:56:42
na itt a mai menet
singlébe
leicester - roma gg félidő
+ 2.2
.
westham, leipzig, feyenord x
singlébe
leicester - roma gg félidő
+ 2.2
.
westham, leipzig, feyenord x
zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2022.04.28. 14:01:06
Hernádi a benzinárstopról: középtávon ki kell vezetni, sokáig nem lehet fenntartani
Forrás: kuruc.info/r/2/242912/
Csányi szerint a rezsicsökkentés nem jó, a lakosságnak és a vállalkozásoknak érezniük kell a terheket
Forrás: kuruc.info/r/2/242845/
A két mocsk.s, gengszterváltáskor meggazdagodó f.reg, mikor fogja megérezni a terheket?
Forrás: kuruc.info/r/2/242912/
Csányi szerint a rezsicsökkentés nem jó, a lakosságnak és a vállalkozásoknak érezniük kell a terheket
Forrás: kuruc.info/r/2/242845/
A két mocsk.s, gengszterváltáskor meggazdagodó f.reg, mikor fogja megérezni a terheket?
samot 2022.04.28. 14:01:32
@gyurmamix: Ez nem megàllapitàs,mindenki làthatta aki nem M1-néz!10-ezret adtak a szavazatért!Borsod-Szabolcs-nyirség!Arrol nem is beszélek,hogy befenyegettek a polgàrmesterek sok helyen,hogy ha nem fidesz nincs közmunka sem!Mindenki fideszre,de azért mégis Pestre mennek dolgozni!??Akkor hogy van ez szerinted?
gyurmamix 2022.04.28. 14:01:56
@zsetonos Emlékezzünk! Csurog, Zsablya, Mozsor.: van az ATV n sok nézhető műsor! Pl az Öt című péntek esti vmit minden héten megnézem!
Csabyka92 2022.04.28. 14:02:01
Oostende - Waregem meccsen szép csendben már a hetediket rúgták a második félidő elején... Jól elkerülte a figyelmünket.
Élőben sikerült 2:2-nél 5,5+, 3:3-nál 7,5+ opcióra tenni, dehát csak piti 1,48, meg 1,55-ért, gondolom meccs előtt jobban adhatták.
Lesz ma egy Dinamo Zagreb - Dinamo Kijev bari meccs is, érdekességképp meg lehet próbálni.
Élőben sikerült 2:2-nél 5,5+, 3:3-nál 7,5+ opcióra tenni, dehát csak piti 1,48, meg 1,55-ért, gondolom meccs előtt jobban adhatták.
Lesz ma egy Dinamo Zagreb - Dinamo Kijev bari meccs is, érdekességképp meg lehet próbálni.
gyurmamix 2022.04.28. 14:04:40
@samot: szabolcsi létemre mondom h ez megint egy lenéző hulyeseg! Senki nem kapott nálunk pénzt a szavazatokért! Egyik családtagom és barátom sem! De ettől van aki kaphatott! De nem hiszem h csak a sotet keleten volt ilyen! A Dunántúl is Fideszes! Akkor ott is kapott mindenki? Vagy azt miért nem említetted? Mindig csak a sotet Szabolcs meg Borsod! Ezzel nem lehetett volna 2/3 sosem!
samot 2022.04.28. 14:05:48
@zsetonos Emlékezzünk! Csurog, Zsablya, Mozsor.: Rtl-is igaz?És az M1,Hir-tv a Bayer Zsoltival?Nàcik!Azért arra van eszük,hogy a Vàrban lakjanak 30-ezerért havonta,amikor màr 170ezer a lakbér Pesten!Ez igy rendben van igaz?
samot 2022.04.28. 14:07:12
@gyurmamix: Mert ott a legcsorobbak az emberek!Ezt a fideszed is tudja!
zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2022.04.28. 14:09:23
@samot: Dehogy van rendben, nagyon nem.
Ezért szavaztam a Mi Hazánkra.
Ezért szavaztam a Mi Hazánkra.
gyurmamix 2022.04.28. 14:10:49
@samot: igen sajnos ez igaz! De az ottani emberek szavazatával nem lett volna 2/3 d! Budapest kivételével szinte az egész ország narancssárga! Arról mégsem beszélsz! Csak a szabolcsi sotet emberekről akik pénzt kaptak a szavazatért! Dunantul h lett fideszes? Ők mennyit kaptak! Biztos van itt sok Szabolcsi ember ! A blogon! Megtenné h aki kapott a szavazatért 10 ezer Ft ot beírja h ő kapott??
zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2022.04.28. 14:12:25
@samot: Azért mesélj már a ti embereitekről is.
Gondolom mind rendes Magyar ember.
Gondolom mind rendes Magyar ember.
Free Radical 2022.04.28. 14:17:21
Kosár Manchester Giants-Bristol V 2,04 ha lenne ilyen opció az SZRT-nél a vendég +10-zel nyer-t raknám. (Remélem már jó lesz.)
samot 2022.04.28. 14:22:10
@zsetonos Emlékezzünk! Csurog, Zsablya, Mozsor.: Nekem nincs emberem én pàrtnélküli vagyok!Sose voltam sehol pàrttag,még uttörö sem annak idején,ellentétben a te pàrtoddal,akinek a fele MSZP-s volt!!!Ma meg véresszàju fideszesek!Ez is megérne egy misét!
samot 2022.04.28. 14:23:59
@gyurmamix: Befenyitettek,mindenki fél!Idàig jutottatok a rendszervàltozàssal!Nagy eredmény mit mondjak!
Olympiakos fan 2022.04.28. 14:26:43
@samot: Üdv. Szerinted ébred a birka nép, hogy orban hintájába ülnek? (még mindig)
gyurmamix 2022.04.28. 14:28:19
@samot: mi?? Te nagyon sokat ittál! V szedsz vmit! Ki fenyitett be engem!? V kitől kell féljek? Inkább hagyjuk! Ne vegyél te engem bele semmilyen csoportba! Én se tettem veled!talan életedben nem voltál Szabolcsba de mindent milyen jól tudsz
samot 2022.04.28. 14:41:08
@Gyuri..: Szia.Sztem nem!Majd,ha a börükön érzik,de nem kell sokàig vàrniuk!
gyurmamix 2022.04.28. 14:41:12
@Gyuri..: ahhh! Tudod kb 9 éve vagyok itt a blogon! Sose bantottam senkit! De az nagyon nagyon bánt h mindig azt hallom tőle h a sotet szabolcsi emberek meg a csúnya Borsod! Egyszer sem írtam neki semmi bántót de mégis úgy beszél Svájcból mint aki a ezeket az embereket semmibe sem nézi!
samot 2022.04.28. 14:43:51
@gyurmamix: Voltam Szabolcsban,vagy 30évvel ezelött!Akkor még gerinces igazi magyar emberek voltak ott!
samot 2022.04.28. 14:47:46
@gyurmamix: Papa nem vàgod!Segitek
azért irtam,mert sajnos azokat a legkönnyebb irànyitani,akik a legjobban ràvannak szorulva!Kb.ez lett volna a lényeg,de nem jutottàl el idàig!Sajnàlom!
azért irtam,mert sajnos azokat a legkönnyebb irànyitani,akik a legjobban ràvannak szorulva!Kb.ez lett volna a lényeg,de nem jutottàl el idàig!Sajnàlom!
gyurmamix 2022.04.28. 14:50:06
@samot: szánalmas és lenéző vagy! Ezt meg én sajnálom!
maddav12 2022.04.28. 15:05:06
Hahaha 90hozzászolás mondom az igen megy a tippelés a mai napra bele is olvasok... Hát kár volt mert ez csak a semmiről veszekedés megy meg mindenki mondja az igazát mintha ő mindent is tudna....
HANNIBAL179 2022.04.28. 15:15:24
Kód:63659
17.05-ig.
1.000==>kb.87.000 ft.
9/10-es komvi
PREMATCH SZELVÉNY
63659
60861 V
Bayreuth - Ludwigsburg
Több, mint 155,5 (Pontszám 155,5)
1,58
12595 V
Anadolu Efes - Olimpia Milano (4.m.)
Több, mint 145,5 (Pontszám 145,5)
1,59
03844 V
Toronto - Philadelphia (6.m.)
Több, mint 207,5 (Pontszám 207,5)
1,60
12492 V
New Orleans - Phoenix (6.m.)
Phoenix (A mérkőzés győztese)
1,67
09560 V
Pittsburgh - Milwaukee (18:35)
Több, mint 6,5 (Pontszám 6,5)
1,58
43108 V
Washington - Miami (19:05)
Több, mint 6,5 (Pontszám 6,5)
1,45
11346 V
Texas - Houston (20:05)
Több, mint 7,5 (Pontszám 7,5)
1,68
12570 V
Tappara - Turku PS (5.m.)
Több, mint 4,5 (Gólszám 4,5)
2,17
14395 V
Eisbären Berlin - Mannheim (5.m.)
Több, mint 4,5 (Gólszám 4,5)
1,53
15355 V
Lilleström - Aalesund
Több, mint 2,5 (Gólszám 2,5)
1,67
9/10 kombináció (10x)
Odds összesen: 87,62
Tét összesen: 1 000 Ft 10*100
Maximum nyeremény: 87 620 Ft
17.05-ig.
1.000==>kb.87.000 ft.
9/10-es komvi
PREMATCH SZELVÉNY
63659
60861 V
Bayreuth - Ludwigsburg
Több, mint 155,5 (Pontszám 155,5)
1,58
12595 V
Anadolu Efes - Olimpia Milano (4.m.)
Több, mint 145,5 (Pontszám 145,5)
1,59
03844 V
Toronto - Philadelphia (6.m.)
Több, mint 207,5 (Pontszám 207,5)
1,60
12492 V
New Orleans - Phoenix (6.m.)
Phoenix (A mérkőzés győztese)
1,67
09560 V
Pittsburgh - Milwaukee (18:35)
Több, mint 6,5 (Pontszám 6,5)
1,58
43108 V
Washington - Miami (19:05)
Több, mint 6,5 (Pontszám 6,5)
1,45
11346 V
Texas - Houston (20:05)
Több, mint 7,5 (Pontszám 7,5)
1,68
12570 V
Tappara - Turku PS (5.m.)
Több, mint 4,5 (Gólszám 4,5)
2,17
14395 V
Eisbären Berlin - Mannheim (5.m.)
Több, mint 4,5 (Gólszám 4,5)
1,53
15355 V
Lilleström - Aalesund
Több, mint 2,5 (Gólszám 2,5)
1,67
9/10 kombináció (10x)
Odds összesen: 87,62
Tét összesen: 1 000 Ft 10*100
Maximum nyeremény: 87 620 Ft
samot 2022.04.28. 15:16:07
@kanadaii: Ma esélyesek az X-s meccsek!
gyurmamix 2022.04.28. 15:18:43
Igazatok van! Bocsánat a kifakadásert! Ma csak 3 meccset jatszok! West ham 2.5+ Frankfurt gg roma 8+ szöglet
Mixi5000 2022.04.28. 15:28:23
két merészebb szelvény a játék kedvéért :)
ennyit megér, aztán ki tudja...
23162 03 Dordrecht - Volendam Dordrecht/Volendam 19,00
43664 07 Genk - Mechelen Mechelen/Genk 20,00
04042 07 Vikingur Reykjavik - Keflavik Keflavik/Vikingur Reykjavik 20,00
26945 07 Fenerbahce - Gazisehir Gaziantep Gazisehir Gaziantep/Fenerbahce 20,00
37213 07 Viking Stavanger - Haugesund Haugesund/Viking Stavanger 20,00
09187 07 Utrecht - Nijmegen Nijmegen/Utrecht 21,00
3/6 kombináció (20x)
Tét összesen: 200 Ft 20*10
Maximum nyeremény: 1 599 200 Ft
43664 07 Genk - Mechelen Mechelen/Genk 20,00
26945 07 Fenerbahce - Gazisehir Gaziantep Gazisehir Gaziantep/Fenerbahce 20,00
09187 07 Utrecht - Nijmegen Nijmegen/Utrecht 21,00
Trixie (4x)
Tét összesen: 240 Ft 4*60
Maximum nyeremény: 578 400 Ft
a kódok: 65940, 65950
ennyit megér, aztán ki tudja...
23162 03 Dordrecht - Volendam Dordrecht/Volendam 19,00
43664 07 Genk - Mechelen Mechelen/Genk 20,00
04042 07 Vikingur Reykjavik - Keflavik Keflavik/Vikingur Reykjavik 20,00
26945 07 Fenerbahce - Gazisehir Gaziantep Gazisehir Gaziantep/Fenerbahce 20,00
37213 07 Viking Stavanger - Haugesund Haugesund/Viking Stavanger 20,00
09187 07 Utrecht - Nijmegen Nijmegen/Utrecht 21,00
3/6 kombináció (20x)
Tét összesen: 200 Ft 20*10
Maximum nyeremény: 1 599 200 Ft
43664 07 Genk - Mechelen Mechelen/Genk 20,00
26945 07 Fenerbahce - Gazisehir Gaziantep Gazisehir Gaziantep/Fenerbahce 20,00
09187 07 Utrecht - Nijmegen Nijmegen/Utrecht 21,00
Trixie (4x)
Tét összesen: 240 Ft 4*60
Maximum nyeremény: 578 400 Ft
a kódok: 65940, 65950
gyurmamix 2022.04.28. 15:31:47
@gyurmamix: a Frankfurt és a OM meccsen jó esélyt látok a felidoig 1.5+ golra ! Szép odszert
bakker. 2022.04.28. 15:39:48
Esti mese:
11306 V
Leicester - Roma
Több, mint 5,5 (Büntetőlap-szám 5,5)
2,69
09594 03
NY Yankees - Baltimore (19:05)
Hazai és több (A mérkőzés győztese + Pontszám 8,5)
2,84
07847 V
Manchester Utd. - Chelsea
Több, mint 11,5 (Szögletszám 11,5)
2,51
Hajrá!
11306 V
Leicester - Roma
Több, mint 5,5 (Büntetőlap-szám 5,5)
2,69
09594 03
NY Yankees - Baltimore (19:05)
Hazai és több (A mérkőzés győztese + Pontszám 8,5)
2,84
07847 V
Manchester Utd. - Chelsea
Több, mint 11,5 (Szögletszám 11,5)
2,51
Hajrá!
gyurmamix 2022.04.28. 16:08:23
@bakker.: HLlo! Ez a roma meccs érdekes lesz! Gondolod h lesz ennyi lap? Az odsz nem rossz de 6 lap nem kevés!
bakker. 2022.04.28. 16:14:39
@gyurmamix: Spanyol bíró lesz, ők szeretnek a középpontban lenni. Nem egy lötyögős meccs lesz szerintem, lesznek szabálytalanságok bőven.
Soknak tűnik egyébként a 6 lap egy normális meccsen, ebben igazad van.
Soknak tűnik egyébként a 6 lap egy normális meccsen, ebben igazad van.
TaLpNyAli a TéNy3zŐ 2022.04.28. 16:33:44
@Free Radical: Szia Hölgyem, ilyen sztori mindenki tágabb családjában előrdult már, az enyémben is. Ezért nincs telitalálatos szelvény, csak félévente :)
Amúgy jómagam nem lottózom, már a neve is a "sors" szóbol ered..az egyik legnegatívabb energia az abból eredő nyeremény. Kerülendő messziről.
Jobbn hiszek a teremtő energiákban, amit indivídumként érünk el.
Amúgy jómagam nem lottózom, már a neve is a "sors" szóbol ered..az egyik legnegatívabb energia az abból eredő nyeremény. Kerülendő messziről.
Jobbn hiszek a teremtő energiákban, amit indivídumként érünk el.
Csabyka92 2022.04.28. 16:35:15
Üdv @bakker.: Veled tartok kicsit biztonságiban:
Manchester United - Chelsea
Szögletrúgások száma
Felett 10.5
2,02
New York Yankees - Baltimore Orioles
Futások száma
Felett 7.5
1,70
Leicester City - Roma
Lapok száma
Felett 4.5
1,87
Hajrá! :)
Manchester United - Chelsea
Szögletrúgások száma
Felett 10.5
2,02
New York Yankees - Baltimore Orioles
Futások száma
Felett 7.5
1,70
Leicester City - Roma
Lapok száma
Felett 4.5
1,87
Hajrá! :)
Csabyka92 2022.04.28. 16:37:46
ÉLŐ
Inđija - Javor Ivanjica
Gólok száma
Felett 2,5
2,00
***
ÉLŐ
Sydney FC - Jeonbuk Motors
Gólok száma
Felett 1,5
1,89
Inđija - Javor Ivanjica
Gólok száma
Felett 2,5
2,00
***
ÉLŐ
Sydney FC - Jeonbuk Motors
Gólok száma
Felett 1,5
1,89
Na.yFa.z 2022.04.28. 16:40:14
@bakker.: mint tegnap a pool mecsen. Valaki irta hogy 5.5 lap felett lessz. Erre....
2022.04.28. 16:41:38
@TaLpNyAli: Féleszű szerencsejátékos:))))
gyurmamix 2022.04.28. 16:48:51
@TaLpNyAli: és mit mond mára a te teremtő energiád??? Mu kap megint 2-3 gólt?
Csabyka92 2022.04.28. 16:50:15
@gyurmamix: 2 benne lehet, ha ma is szokásosan védekeznek a srácok és jól használja ki a helyzeteit a Chelsea.
TaLpNyAli a TéNy3zŐ 2022.04.28. 16:51:08
@AirTiger: Beléd is :) a sportfogadás az más.
Ott a saját pénzedet sokszorozhatod meg, nem a sok szerencsétlen, a főnyeremény reményében az utolsó fillérjeikből lottószelvényt vásárolt emberek pénzét. A sok-sok negatív energia összeadódik és a morfogenetikus térben a nagynyertesen csapódik le. És nem csak az itthon játszott szelvények energiája, hanem az egész világon feladottoké.
Világos?
Ott a saját pénzedet sokszorozhatod meg, nem a sok szerencsétlen, a főnyeremény reményében az utolsó fillérjeikből lottószelvényt vásárolt emberek pénzét. A sok-sok negatív energia összeadódik és a morfogenetikus térben a nagynyertesen csapódik le. És nem csak az itthon játszott szelvények energiája, hanem az egész világon feladottoké.
Világos?
2022.04.28. 16:52:03
@TaLpNyAli: :))))
gyurmamix 2022.04.28. 16:52:14
@TaLpNyAli: na az tuti h te sem csak a friss levegőtől mondasz ilyeneket!
TaLpNyAli a TéNy3zŐ 2022.04.28. 16:53:25
@AirTiger: így működnek bizonyos dolgok, de Te ezeket tudod..
TaLpNyAli a TéNy3zŐ 2022.04.28. 16:54:29
@gyurmamix: mondok cifrábbat, a fenti MU kérdésedre és foghatod a hegyilevegőre is: kap egy hatost a cselszki ma.
gyurmamix 2022.04.28. 16:56:26
@TaLpNyAli: na jooo! Ezek már orvosi tünetek! Azonnal gyere le a cuccrol! Az Mu 6x nem fogja a kaput eltalálni ma!
bakker. 2022.04.28. 17:01:16
@Na.yFa.z: Erre gondolsz?
TaLpNyAli 2022.04.27. 19:42:24
este marcsin nyak vezeti a pool meccset, 6 lap 4.33ért ment
3 lp lett a meccsen, lengyel bíró volt, meg ott két sportszerú, tehnikás csapat játszott.
TaLpNyAli 2022.04.27. 19:42:24
este marcsin nyak vezeti a pool meccset, 6 lap 4.33ért ment
3 lp lett a meccsen, lengyel bíró volt, meg ott két sportszerú, tehnikás csapat játszott.
2022.04.28. 17:07:28
Nem tudok egy értelmes szelót összedobni,ezt nem hiszem el.
Feyenoord-Marseille Döntetlen a legbiztosabb.többiről fogalmam nincs.
Feyenoord-Marseille Döntetlen a legbiztosabb.többiről fogalmam nincs.
gyurmamix 2022.04.28. 17:11:09
@AirTiger: pár hete óriási tutim volt h az Everton végre nyer! Annyira tutinak éreztem h életem legnagyobb tétjét tettem fel rá! Idegenbe a burnley v kivel játszott! Először 1:0 majd félidőben 1:2! Akkor kivehettem volna egy majd dupla pénzt! De nem tettem! Kar volt! A vége 3:2 lett! Azóta nem mondom h óriási tuti
2022.04.28. 17:13:27
@gyurmamix: emlékszem arra a meccsre,én is Evertont raktam:/
gyurmamix 2022.04.28. 17:16:32
@AirTiger: üdv a klubban akkor! Azt hittem felrobbanok! De én vagyok a hibás semki más! A dupla is nagyon szép lett volna
Na.yFa.z 2022.04.28. 17:22:18
@bakker.: igen.
balla00 2022.04.28. 17:22:28
@gyurmamix: @AirTiger: sziasztok , ma Roma valami trüköst előad ? Félidő vendég vége hazai bár most szerintem félidő hazai vége vendég ők nagyobb odds szeretik
gyurmamix 2022.04.28. 17:24:18
@balla00: na ha valakiktol kitelik akkor azok ők! Simán benne van! Én csak 8+ szögletet tettem oda!
2022.04.28. 17:25:10
@balla00: Roma is erős,bármi lehet,gg biztos.
gyurmamix 2022.04.28. 17:26:47
@AirTiger: én a szogletben bízom jobban! Két támadó szellemű csapat! Kell h legyen kapura lövés bőven! Akkor meg lesz szöglet is
Henczy13 2022.04.28. 17:28:01
@samot: Szia melyiket gondolod Xre???
Swejci Barätom!
Swejci Barätom!
balla00 2022.04.28. 17:31:46
@gyurmamix: múltkor Bodó ellen fogtam félidő vendég vége hazai 41es odds
2022.04.28. 17:34:12
@balla00: leicester nem bodo glimt,inkább 2:1 ez.
Bankrator 2022.04.28. 17:36:46
Jó napot!
22-78 labdatartás:
738004 V
HIFK - Helsinki JK
Több, mint 1,5 (Gólszám 1,5)
1,85
22-78 labdatartás:
738004 V
HIFK - Helsinki JK
Több, mint 1,5 (Gólszám 1,5)
1,85
HANNIBAL179 2022.04.28. 17:37:42
Döntetlenek:
3/8-as kombi.
Az első három jég, a többi kosár:
PREMATCH SZELVÉNY
96042
12678 D
Boston - Buffalo
Döntetlen (1X2)
4,95
Esemény frissítés:
Oddsváltozás! A(z) Döntetlen (Boston - Buffalo, 1X2) kimenetel új oddsa: 4,95
12682 D
Carolina - New Jersey
Döntetlen (1X2)
4,45
13323 D
Ottawa - Florida
Döntetlen (1X2)
4,70
12585 D
Anadolu Efes - Olimpia Milano (4.m.)
Döntetlen (1X2)
16,00
20532 D
Bayreuth - Ludwigsburg
Döntetlen (1X2)
16,00
50033 D
St. Pölten - UBSC Graz (2.m.)
Döntetlen (1X2)
11,50
51153 D
Njardvik - Haukar (4.m.)
Döntetlen (1X2)
12,00
03834 D
Toronto - Philadelphia (6.m.)
Döntetlen (1X2)
13,50
3/8 kombináció (56x)
Odds összesen: 1 023,18
Tét összesen: 560 Ft 56*10
Maximum nyeremény: 572 980 Ft
Kód:96042
560==>572.980 ft.
18.59-ig.
3/8-as kombi.
Az első három jég, a többi kosár:
PREMATCH SZELVÉNY
96042
12678 D
Boston - Buffalo
Döntetlen (1X2)
4,95
Esemény frissítés:
Oddsváltozás! A(z) Döntetlen (Boston - Buffalo, 1X2) kimenetel új oddsa: 4,95
12682 D
Carolina - New Jersey
Döntetlen (1X2)
4,45
13323 D
Ottawa - Florida
Döntetlen (1X2)
4,70
12585 D
Anadolu Efes - Olimpia Milano (4.m.)
Döntetlen (1X2)
16,00
20532 D
Bayreuth - Ludwigsburg
Döntetlen (1X2)
16,00
50033 D
St. Pölten - UBSC Graz (2.m.)
Döntetlen (1X2)
11,50
51153 D
Njardvik - Haukar (4.m.)
Döntetlen (1X2)
12,00
03834 D
Toronto - Philadelphia (6.m.)
Döntetlen (1X2)
13,50
3/8 kombináció (56x)
Odds összesen: 1 023,18
Tét összesen: 560 Ft 56*10
Maximum nyeremény: 572 980 Ft
Kód:96042
560==>572.980 ft.
18.59-ig.
gyurmamix 2022.04.28. 17:37:56
@balla00: az szép ! Grat
balla00 2022.04.28. 17:53:45
@gyurmamix: 200ftal ment csak de múltkor Salertina ellen még nem rajtam pedig akartam
2022.04.28. 17:59:02
Leicester ggh,West ham ggh,Lillestrom ggh, Feyenoord-Marseille D
ezer-----198 ezer kód 102762
ezer-----198 ezer kód 102762
andros 2022.04.28. 18:09:05
este 6 óra tájékán nincs egyértelmű megérzésem,pedig naprakészen volt a héten,egyszerűen sötétben tapogatózok,azok mentek,amiket említettem,
kár a napért pedig,
@bakker.: megdöbbentő,h a korai meccsek naprakészen hozzák a 6 gólt,3-3 lett a szerb-meccs,pont,amivel nem foglalkoztam,amit félretettem,az ember figyelme minden irányba ki kell terjedjen,ha nem vagy kaméleon a sportfogadásban elvesztél.-))
kár a napért pedig,
@bakker.: megdöbbentő,h a korai meccsek naprakészen hozzák a 6 gólt,3-3 lett a szerb-meccs,pont,amivel nem foglalkoztam,amit félretettem,az ember figyelme minden irányba ki kell terjedjen,ha nem vagy kaméleon a sportfogadásban elvesztél.-))
andros 2022.04.28. 18:12:40
@Csabyka92: nem kezdted rosszul a napot,az ázsia-kupa meccsen a 4+-od még 5+ is lett,hasonlókat későbbre is,a helsinki 1 et rúgott,oda még 1 vendéggólt tippeltél,a lesz remélhetőleg a 2.találatod,a végén majd rászámolsz a 10-re tarolva a napot!.-)
2022.04.28. 18:22:28
@andros: döntetlen lesz,1:1.
Csabyka92 2022.04.28. 18:26:02
@andros: Sajna utána belenyúltam a szerb 2. meccsbe, pedig akkor még a szerb 1
is 1:1 volt, ott esett még 4... De eddig alakul a baratsagos Dinamo meccsen is a 4,5+ és még jó lehet a HJK is, bár lassan jöhetne a második, mert eddig jön a 0:1, amitől óvakodtál.
Mutyi meccsen mi az áhított eredmény, ha nem titok?
is 1:1 volt, ott esett még 4... De eddig alakul a baratsagos Dinamo meccsen is a 4,5+ és még jó lehet a HJK is, bár lassan jöhetne a második, mert eddig jön a 0:1, amitől óvakodtál.
Mutyi meccsen mi az áhított eredmény, ha nem titok?
bakker. 2022.04.28. 18:26:05
@andros: Épp a későbbi szerb meccset nézegettem 6+ gólra. A korábbi lett az ...
andros 2022.04.28. 18:28:40
@AirTiger: amióta nincs idegenben szerzett gól előnye,az odavágó mecscek 80%-a Gggólváltós,ez lesz ma is,pedig ez nagy segítség a sportfogadáshoz,mégsem körvonalazódik semmi megérzésféleség,h mondjuk a rangers szerzi a vezetést ,amit megőriz félidőben a lipcse otthonában,vagy ma sem lenne rossz egy első félidő 2-2 valahol a 4 meccs egyikén,de egyik meccs sem jelez,h arra fog kijönni
andros 2022.04.28. 18:30:14
@Csabyka92: nem titok,GG,illetve GG+,a HGG 11-es oddsot is megjukáztam,de pontos eredmények is mentek:2-2,3-3,2-3,2-4-de elégedett lennék a GG+-os eredménnyel is
andros 2022.04.28. 18:31:41
@Csabyka92: sajnos a helsinki képes kihúzni a 0-1-et,ha így lenne,ismét lesz ezután 2 db 1-0-ás meccse,majd egy 1-4-es eredmény ide v oda
andros 2022.04.28. 18:33:41
@Csabyka92: május elsejére el ne feledkezz a vojvodina-crvena cvezdu HGG,2-1,3-2 illetve naapredak-partizan beograd HGG,2-1,3-2 eredmények megtevéséről!
andros 2022.04.28. 18:35:39
@bakker.: pdig még meg van könnyítve nekünk a sportfogadás,hétközbeni korai meccs 6+ vagy 3-3
samot 2022.04.28. 19:05:40
@Henczy13: Szia.Sztem Mu,Feyen.
samot 2022.04.28. 19:07:48
@Henczy13: Jàtszott az YB-ben is egy Henci!:) Csak màsképp irta (Hänzi)
Csabyka92 2022.04.28. 19:13:10
@andros: Köszi, jó lett volna még egy, de így sem rossz. Sajna a dánok impotensek ma eddig.
Csabyka92 2022.04.28. 19:13:47
@andros: Köszönöm, próbálom észben tartani. Beírtam a naptárba a telómban.
samot 2022.04.28. 19:13:58
Vajon ez milyen alapon? Feyen.Holland 3.odsz 1,90 Marseille Francia 2.odsz3,70??
Csabyka92 2022.04.28. 19:14:37
@andros: Félidő 2:2 is a Dinamo Zagreb - Dinamo Kijev meccsen jött... Nekem egy gólra lenne szükségem a 4,5+ opciohoz.
Csabyka92 2022.04.28. 19:18:53
@samot: Hollandok mintha veretlenek lennének EKL-ben, de én sem értem az odds kiosztást. Inkább x2 ez nálam, ha nincs komoly hiányzó a vendégeknél.
Feyenoord keret érték: €134.05m
Marseille: €252.60m
Bajnokságban otthon a hollandok:
3. hely; 11-2-2 (36:13)
Bajnokságban idegenben a franciák:
1. hely; 11-3-3 (27:14)
Feyenoord keret érték: €134.05m
Marseille: €252.60m
Bajnokságban otthon a hollandok:
3. hely; 11-2-2 (36:13)
Bajnokságban idegenben a franciák:
1. hely; 11-3-3 (27:14)
overhunter 2022.04.28. 19:27:41
@Csabyka92: Honnan a Kurv@ anny@ból tudta az szrt bagázs,hogy az eddig gólszüretet rendező dánok ma nem rúgnak gólokat.2-es közeli odsz volt a 2,5 overre./ csak költői a kérdés-tudom jól a választ! /
Csabyka92 2022.04.28. 19:28:33
@bakker.: Beszálltam egy 3:3-mal, de eltérés van az eredmenyek.com és az Unibet között. Előbbi szerint 3:2, utóbbinál még 3:1. Vicces, hogy itt fociznak a szomszédban és ilyen össze-vissza eredményközlés van. (javított az eredmenyek közben)
Olympiakos fan 2022.04.28. 19:50:56
Tegnap ez az oddsz volt az atalanta 6+-ra
6+
(Gólszám)
Lilleström - Aalesund
Odds 10,50
6+
(Gólszám)
Lilleström - Aalesund
Odds 10,50
maddav12 2022.04.28. 19:55:53
Egyszerű a képlet.. ha ma sok gól lesz ezen a mai 5fő meccsen szinte biztos a nyerés!!!
zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2022.04.28. 20:06:55
59429 V
Manchester Utd. - Chelsea
Több, mint 1,5 (Hazai csapat - Gólszám 1,5)
2,55
Ennyire nem lehet rossz a MU, hogy ne jöjjön be.
Manchester Utd. - Chelsea
Több, mint 1,5 (Hazai csapat - Gólszám 1,5)
2,55
Ennyire nem lehet rossz a MU, hogy ne jöjjön be.
Free Radical 2022.04.28. 20:09:41
Van ma 2db katari kupameccs. A múltkor is 2 volt. Mindkettő 5'gólos volt, szinkron rugdostak. Ma nem fogadtam, de azért bromi kóváncsi vok.
zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2022.04.28. 20:09:54
Most értem haza a clubból, nem néztem senki tippjét.
Előtte a kertet rotációztam.
Előtte a kertet rotációztam.
zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2022.04.28. 20:15:09
Most látom, hogy Gyuri tippje is ugyanaz mint az enyém.
Akkor csak bukhatok.
Akkor csak bukhatok.
maddav12 2022.04.28. 20:17:07
@TaLpNyAli: hahha .. hu de jó hogy ilyenre nem lehet fogadni papíron XD
samot 2022.04.28. 20:17:22
@Csabyka92: Azért màr nehogy jobb legyen a Holland bajnoksàg,mint a francia!
Nem is értem az odszt,sztem direkt elterelik a lényegtöl a fogadokat.Sima vendég is benne van!
Nem is értem az odszt,sztem direkt elterelik a lényegtöl a fogadokat.Sima vendég is benne van!
Csabyka92 2022.04.28. 20:22:30
@overhunter: Azt én is szeretném tudni...
@samot: Gyanús nekem is, hogy sima vendég lesz, de legalábbis azt tartom, hogy nem kapnak ki.
@samot: Gyanús nekem is, hogy sima vendég lesz, de legalábbis azt tartom, hogy nem kapnak ki.
andros 2022.04.28. 20:28:46
hiába,a görög és adán bajnokságot-kupát ebben az életben már meg nem fejtem,törődjek bele,
a seppuku arra alkalmas szerszám miatt elmarad,helyette sudokuzok.-)
a seppuku arra alkalmas szerszám miatt elmarad,helyette sudokuzok.-)
andros 2022.04.28. 20:31:16
@Csabyka92: nem lehetett fogadni a kettő barimeccsre a mixnél,jó kis bari meccs,nyilván segítve az ukrán-focit,ukrán morált
Rosetti 2022.04.28. 20:37:36
Üdv! Lipcse mind2 félidő mind2csapat gól 19es odds.
Ebből a meccsből bàrmit kinézek :)
Ebből a meccsből bàrmit kinézek :)
Bankrator 2022.04.28. 20:51:46
Man Leicester - Roma
Melyik csapat szerez gólt?
Mindkettő
Odds 1,77
RB Leipzig - Rangers
Több, mint 2,5 gól
Odds 1,70
Manchester Utd. - Chelsea
Több, mint 2,5 gól
Odds 1,81
5.44 eredő
Melyik csapat szerez gólt?
Mindkettő
Odds 1,77
RB Leipzig - Rangers
Több, mint 2,5 gól
Odds 1,70
Manchester Utd. - Chelsea
Több, mint 2,5 gól
Odds 1,81
5.44 eredő
Kroli 2022.04.28. 21:02:53
Sziasztok! M. Utd. 1.fi gól 1,75
Kroli 2022.04.28. 21:04:22
Ronaldo lő gólt
Nemisjonmegisjon 2022.04.28. 21:13:36
Eddig úgy néz ki hogy 0:0 lesz az MU első félideje. Az egymás elleni statisztika hozza a papírformát.
Nemisjonmegisjon 2022.04.28. 21:24:29
Úgy érzem, hogy a Chelsea meccsre a 2,5 over elég bátor fogadás volt a részemről :D
Csabyka92 2022.04.28. 21:24:34
Úgy tűnik a fogadóirodák nem véletlenül áraztak úgy a Feyenoord - Marseille meccsen...
Nemisjonmegisjon 2022.04.28. 21:31:25
Ez a f's (szinte) bunkerfoci, amit az MU játszik annyira kritikán aluli...jobb ha ez a csapat nemzetközi fociban nem vesz részt, mert ilyen játéknál egy Partizan Belgrad is többet tud nyújtani...
Nemisjonmegisjon 2022.04.28. 21:50:29
Amúgy a Marseilre az 5.5-ös odds elég csábitó. 2:0-ról felálltak azért az nem kis teljesítmény!
Bankrator 2022.04.28. 22:02:05
@zsetonos Emlékezzünk! Csurog, Zsablya, Mozsor.:
Vagy ...
Inkább Egyiptom .
Piramisok ,múmiák,Nílus,papirusz , 1.5 over ... :)
Egy Chelsea gól után gyors gólváltás, Szoboszlai mesterhármas,Leicester gól . . . :)
Vagy ...
Inkább Egyiptom .
Piramisok ,múmiák,Nílus,papirusz , 1.5 over ... :)
Egy Chelsea gól után gyors gólváltás, Szoboszlai mesterhármas,Leicester gól . . . :)
Kroli 2022.04.28. 22:13:00
Ronaldo gól ok
maddav12 2022.04.28. 22:15:54
@Mr LB: az nekem is kell ahozz gyerünk...
Mellé még 2leicester gól rendel + 1westham gól is jol jonne
Mellé még 2leicester gól rendel + 1westham gól is jol jonne
gyurmamix 2022.04.28. 22:25:06
Na a három beírt tippem le is jött! 4.3 x odsz! Mára elég is ennyi ! ✅✅✅✅
Nemisjonmegisjon 2022.04.28. 22:34:40
Szuper nap volt ez a mai, M. United remélem nem nyertek idén egy meccset se!
zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2022.04.28. 22:40:46
@Bankrator: Nem történt semmi, csak a Mátrix megint győzött.
Csabyka92 2022.04.28. 22:55:12
@Csabyka92: Sajnos ide hiányzott egy lap... Bukó nap, hiába a sok gondolat és 1-2 jó tipp...
Free Radical 2022.04.28. 23:20:20
@llégiós 26:26 a mai izlandi kézi, szép tipp volt. Köszi, már 2-vel jövök.