Ha esetleg veszít az ember, hát veszít. Nem lehet mindig nyerni. De mindig jön egy másik verseny, amit meg lehet nyerni, és meg is kell !
(Marrone)
dec
01
2021
2021.december 2. csütörtök
A bejegyzés trackback címe:
https://tippmix.blog.hu/api/trackback/id/tr5916770868
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!
HANNIBAL179 2021.12.02. 07:45:34
Sziasztok!
Kód:6799
09.29-ig.
PREMATCH SZELVÉNY
6799
60619 V
Torpedo Kamenogorszk - Bejbarisz Atirau
Több, mint 4,5 (Gólszám 4,5)
1,53
60635 V
Jertisz Pavlodar - Aktobe
Több, mint 4,5 (Gólszám 4,5)
1,32
71487 H
Tianjin Zhongxin - Wuhan
Kevesebb, mint 146,5 (Pontszám 146,5)
1,75
02412 V
Goyang - Ulsan Mobis Phoebus
Több, mint 162,5 (Pontszám 162,5)
1,64
65008 V
Persipura Jayapura - Bhayangkara Jakarta
Több, mint 1,5 (Gólszám 1,5)
1,27
65143 V
Giresunspor - Ankara Demirspor
Több, mint 1,5 (Gólszám 1,5)
1,21
05643 V
CSZKA 1948 Szófia - Pirin Blagoevgrad
Több, mint 1,5 (Gólszám 1,5)
1,29
03404 V
Petrocub Hincesti - Sheriff Tiraspol
Több, mint 1,5 (Gólszám 1,5)
1,27
31881 V
Novi Pazar - Bacska Palanka
Több, mint 1,5 (Gólszám 1,5)
1,26
05743 V
Ludogorec Razgrad - Arda Kardzsali
Több, mint 1,5 (Gólszám 1,5)
1,22
10-es kötés (1x)
Odds összesen: 22,43
Tét összesen: 1 000 Ft 1*1000
Maximum nyeremény: 22 430 Ft
Kód:6799
09.29-ig.
PREMATCH SZELVÉNY
6799
60619 V
Torpedo Kamenogorszk - Bejbarisz Atirau
Több, mint 4,5 (Gólszám 4,5)
1,53
60635 V
Jertisz Pavlodar - Aktobe
Több, mint 4,5 (Gólszám 4,5)
1,32
71487 H
Tianjin Zhongxin - Wuhan
Kevesebb, mint 146,5 (Pontszám 146,5)
1,75
02412 V
Goyang - Ulsan Mobis Phoebus
Több, mint 162,5 (Pontszám 162,5)
1,64
65008 V
Persipura Jayapura - Bhayangkara Jakarta
Több, mint 1,5 (Gólszám 1,5)
1,27
65143 V
Giresunspor - Ankara Demirspor
Több, mint 1,5 (Gólszám 1,5)
1,21
05643 V
CSZKA 1948 Szófia - Pirin Blagoevgrad
Több, mint 1,5 (Gólszám 1,5)
1,29
03404 V
Petrocub Hincesti - Sheriff Tiraspol
Több, mint 1,5 (Gólszám 1,5)
1,27
31881 V
Novi Pazar - Bacska Palanka
Több, mint 1,5 (Gólszám 1,5)
1,26
05743 V
Ludogorec Razgrad - Arda Kardzsali
Több, mint 1,5 (Gólszám 1,5)
1,22
10-es kötés (1x)
Odds összesen: 22,43
Tét összesen: 1 000 Ft 1*1000
Maximum nyeremény: 22 430 Ft
HANNIBAL179 2021.12.02. 08:20:48
Mikor írtatatok személyes valódi levelet utoljára?!
Gondolom kevesen, nemrég.
Pedig személyesebb, mint a pillanatok alatt olvasható mai technikával.
A gyors, néhány száz éve, még a napok voltak.
Egykor, még az utasszállító postakocsik vitték a poggyászokkal együtt a leveleket, újságokat, pénzküldeményeket szerte az országban.
Aztán a nagyobb városok között, már rendszeresített járatok közlekedtek.
Eleinte hetente kétszer, majd naponta.
Sok, cenzúrától megkimélt üzenet, irat, könyv, a futárok és küldöncök táskájában rejtőzött, a figyelő hatóságok elől.
(Kölcsey, Wesselényi etc.)
A postai továbbítás költséges volt.
Aki kiterjedt írott kapcsolatot tartott fenn, gyakran beszámolt naplójában, hasábokra szedett számvetéséről.
Az átlag, másfél dekás levelet:
160 km-re, 6 krajcáért vitték.
170 km felett, a duplájába került, ami egy jó vendéglői reggeli ára volt.
Az üzenet súlyának felső határa:
336 dkg volt, afelett csomognak számított.
Gyakran alkalmazták, a kézhezvétel utáni fizetést, mert így jobban ügyelt a posta a címzetthez juttatására.
Bélyeg, még nem volt.
A küldemény értékét feladáskor meg kellett határozni.
Mert elvesztése esetén, akkor fizetett.
(Baleset, elemi csapás nem számított bele)
A váltott lovakkal, a Bécs-Pest távolságának pár tucat óra megtételét, 10 órával is tudták csökkenteni.
Az üzleti életben, a gyorsaság roppant fontos.Hiszen vagyonok is foroghatnak kockán.
A friss információ birtokosa, előnyt élvez és hasznot kovácsol belőle.
1847 őszén aztán, beindult egy találmány kattogása:
A villanytelegráf póznái, őrült sebességgel kezdték hordozni a tudosításokat és néhány perc múltán, a válasz is megérkezett.
Ezeknek a régmúlt időknek is volt szépsége.
Akkoriban is a fejlődés teremtette meg, a kényelmesebb jövőt.
Gondolom kevesen, nemrég.
Pedig személyesebb, mint a pillanatok alatt olvasható mai technikával.
A gyors, néhány száz éve, még a napok voltak.
Egykor, még az utasszállító postakocsik vitték a poggyászokkal együtt a leveleket, újságokat, pénzküldeményeket szerte az országban.
Aztán a nagyobb városok között, már rendszeresített járatok közlekedtek.
Eleinte hetente kétszer, majd naponta.
Sok, cenzúrától megkimélt üzenet, irat, könyv, a futárok és küldöncök táskájában rejtőzött, a figyelő hatóságok elől.
(Kölcsey, Wesselényi etc.)
A postai továbbítás költséges volt.
Aki kiterjedt írott kapcsolatot tartott fenn, gyakran beszámolt naplójában, hasábokra szedett számvetéséről.
Az átlag, másfél dekás levelet:
160 km-re, 6 krajcáért vitték.
170 km felett, a duplájába került, ami egy jó vendéglői reggeli ára volt.
Az üzenet súlyának felső határa:
336 dkg volt, afelett csomognak számított.
Gyakran alkalmazták, a kézhezvétel utáni fizetést, mert így jobban ügyelt a posta a címzetthez juttatására.
Bélyeg, még nem volt.
A küldemény értékét feladáskor meg kellett határozni.
Mert elvesztése esetén, akkor fizetett.
(Baleset, elemi csapás nem számított bele)
A váltott lovakkal, a Bécs-Pest távolságának pár tucat óra megtételét, 10 órával is tudták csökkenteni.
Az üzleti életben, a gyorsaság roppant fontos.Hiszen vagyonok is foroghatnak kockán.
A friss információ birtokosa, előnyt élvez és hasznot kovácsol belőle.
1847 őszén aztán, beindult egy találmány kattogása:
A villanytelegráf póznái, őrült sebességgel kezdték hordozni a tudosításokat és néhány perc múltán, a válasz is megérkezett.
Ezeknek a régmúlt időknek is volt szépsége.
Akkoriban is a fejlődés teremtette meg, a kényelmesebb jövőt.
2021.12.02. 08:21:27
Sziasztok!
Látom itt a mindennapos szélmalomharcot, amit nehezen értek. Miért kell egy fogadásba több eseményt barakni? Azért, hogy az egyik elvigye? Szerintem meg kell keresni azt az egyet amin fogást lehet találni, és azt kell megtenni szólóba, pénztárcától függően.
Lehet hogy kicsit sokáig tart, és rászánok 1-2 órát a kínálatra, de általában megtalálom a kínálat gyenge pontját.
itt a tegnapi példa:
így indult a Pécs törökországi kalandja, ami eleve tét nélküli volt. www.peacpecs.hu/tartalmak/Razos-egy-utazas-volt%E2%80%A6
A Peac Pécs hazai pályán 22 ponttal verte a törököket, akiket nagyon fűtött a visszavágás hazai pályán.
Fogadható volt hendikeppről 10,5 és 16,5 között. Nagyon gondolkoztam hogy a legynagyobb hendikeppről teszem 2,25-ért, de azt nem vállaltam be. Végül 34 lett közte.
Nyilvánvaló volt a nagy vereség az előzmények tudatában, mégsem maxoltam ki, ebben még fejlődnöm kell egy kicsit.
kepkuldes.com/image/uvuRVZ
Látom itt a mindennapos szélmalomharcot, amit nehezen értek. Miért kell egy fogadásba több eseményt barakni? Azért, hogy az egyik elvigye? Szerintem meg kell keresni azt az egyet amin fogást lehet találni, és azt kell megtenni szólóba, pénztárcától függően.
Lehet hogy kicsit sokáig tart, és rászánok 1-2 órát a kínálatra, de általában megtalálom a kínálat gyenge pontját.
itt a tegnapi példa:
így indult a Pécs törökországi kalandja, ami eleve tét nélküli volt. www.peacpecs.hu/tartalmak/Razos-egy-utazas-volt%E2%80%A6
A Peac Pécs hazai pályán 22 ponttal verte a törököket, akiket nagyon fűtött a visszavágás hazai pályán.
Fogadható volt hendikeppről 10,5 és 16,5 között. Nagyon gondolkoztam hogy a legynagyobb hendikeppről teszem 2,25-ért, de azt nem vállaltam be. Végül 34 lett közte.
Nyilvánvaló volt a nagy vereség az előzmények tudatában, mégsem maxoltam ki, ebben még fejlődnöm kell egy kicsit.
kepkuldes.com/image/uvuRVZ
kanadaii 2021.12.02. 09:26:26
@Zajos Maki: tökéletesen összefoglaltál mindent, és gratulálok, szerintem innen indul ha valaki tudatos fogadó
andros 2021.12.02. 09:38:15
@kanadaii: sztem meg nincs igaza!..nagyon nincs!
Egyetlen aranyszabály van a mai sportfogadásban:akinek mákja van az nyer,akinek jó inspirációja van,az nyer!..és ezt lehet akár 20 meccsel is egy adott szelón,vagy 1 meccsel,tök mindegy!
nincs általános séma,ezt gyorsan elfelejteni,ne lépjünk már vissza az őskorba sportfogadás szempontból
Egyetlen aranyszabály van a mai sportfogadásban:akinek mákja van az nyer,akinek jó inspirációja van,az nyer!..és ezt lehet akár 20 meccsel is egy adott szelón,vagy 1 meccsel,tök mindegy!
nincs általános séma,ezt gyorsan elfelejteni,ne lépjünk már vissza az őskorba sportfogadás szempontból
andros 2021.12.02. 09:41:02
@kanadaii: nekem is volt ilyen bólogatós korszakom,amikor mindenkire rábólintottam,mindenkivel elmentem,mint egy ordas cafat lotyó a mixben,mindenkinek igazat adtam,
most már igazat adok mindenkinek,de!csak Rá nézve!,egy másik sportfogadóra megint más érvényes,
milyen lenne az a sportfogadói oldal,ahol mindenki csak 1 meccsre tippelne?milyen lenne a világ változatosság és sokszínűség nélkül?
most már igazat adok mindenkinek,de!csak Rá nézve!,egy másik sportfogadóra megint más érvényes,
milyen lenne az a sportfogadói oldal,ahol mindenki csak 1 meccsre tippelne?milyen lenne a világ változatosság és sokszínűség nélkül?
HANNIBAL179 2021.12.02. 09:58:45
Tíz nap telt el a Tippjátékból!
Figyeltem, az aktuális első három helyezett sikeresséét.
(Első nap, a múltkori dobogósokét.)
Két-két alkalommal volt:
Nulla, illetve kettő találat.
Hatszor, legalább egyikük jó tippsort írt be.
5 nap van hátra a mostaniból.
Remélem, lesz egyszer olyan, amikor mindhárman hozzák választott szorzatukat.
Figyeltem, az aktuális első három helyezett sikeresséét.
(Első nap, a múltkori dobogósokét.)
Két-két alkalommal volt:
Nulla, illetve kettő találat.
Hatszor, legalább egyikük jó tippsort írt be.
5 nap van hátra a mostaniból.
Remélem, lesz egyszer olyan, amikor mindhárman hozzák választott szorzatukat.
kanadaii 2021.12.02. 10:13:44
@andros: üdv, én ezzel nem így vagyok. Azért akik feljárnak ide és te is mint régi aktív tag, látod hogy milyen szelvényeket rakok. Általában döntetlen szelvényeim, mindig egy mérkőzésen mennek el.
Hiába értek egyet maki irományával, valahogy mégse tudok az a fogadó lenni aki átnyálazva 200 eseményt kiválasztja azt az 1-et amiről megvan győződve hogy az lesz a napi nyerő és megpattintja, háttérinfó nélkül-vagy háttér infóval.
Tudom hogy ennek kellene lennie a járható útnak, mert minek ha nem ennek?
Én mégis összerakok 3-4 x-et egyre vagy még mellé csapok egy 2,00 oddsot vagy csak 1,40est ami utána elviszi...DE minek?
Kapzsi, mohók vagyunk mi ember társaim, nem lenne elég egy 1,70-es de legyen csak egy 1,50 es odds mindennap. Beszélhetünk itt 100.000 forintos tétekről, ha neked ilyen infod van ennyire megvagy győződve a tippről, akkor tolj rá 100.000ret vagy 30.000 és ilyen tétnél ott a tiszta nyereményed, amit ha csak egyszer megcsinálsz mindenhéten, már beraksz a pénztárcádba egy havi fizetést. Szerintem járható út, én lennék a legboldogabb ha kitudnék szedni napi 1 ilyen tippet, de szerintem napi 1,20 as oddsal is a legboldogabb tudnék lenni.
A tudatom eljutott oda hogy ennek kellene lennie a tudatos fogadónak, de én még mindig " robbantani " akarok.
És itt az élő példa a tegnapi két szelvényemmel
pbs.twimg.com/media/FFjcAXZXEAQjtqk?format=jpg&name=large
Itt a döntetlenes, 4 X amit érdemes tudni a szelvényeimről ahogy haladok lefelé a meccseknél annál inkább akarom rárakni. Ha nem lettem volna mohó akkor hátradőlök és nem rakom rá azt a 4.et mert annak lekellet volna maradnia, de miért ne? benne van???!!! Lóf.szt nehogy már ne legyen elég 3 X, és oké jöhet mindenki hogy mi ez a tét, nem a tét dönti el hogy ki milyen fogadó. Ha ezt 10€val rakom akkor többen elvannak ájulva hogy ez igen, innentől rakom a szelvényeidet. És minek hogy többet bukjak? A single X-eimet ég ggovereimet úgy alakítom ki hogy az ilyen kis próbálkozunk robbantani szelvényeimet fedezzék, persze ha jönnek.
Tudom sokan nem tudják elfogadni az ilyen kis téteket, de legalább nem tépem a hajam, ez csak móka.
Nem attól lesz valaki jó fogadó ha nagy téttel rakja a szelvényeit, attól lesz ha tudja mikor kell rakni annyival.
Itt pedig egy másik tegnapi szelvényeim,
pbs.twimg.com/media/FFjkV-YXoAw1u6j?format=jpg&name=medium
Erősen kivehető hogy melyik a kockáztatóbb meccs, amit csak azért húztam oda hogy hmm de jó lenne megmutatni ha ez bejön, a két kisebb meccs 9-es odds, hátra dőlve izgulás mentesen meglett volna, és akkor erre tegyél 10.000 forintot és köszönöm, megvan a hetem, nem rakok már csak ilyen 10 centes móka szelvényeket.
A két szelvényembe csak annyit lehet maximum belekötni hogy, hátja egy- egy gól hiányzott volna, de mesteri munkák, az az egy gól.
Hogy jó fogadó vagyok,-e ? NEM, ha az lennék akkor lehagyom a magas oddsot, és nem rakok 4 Xet egy szelvényre. Hogy jók a megérzéseim, igen lehet de ez az ami tényleg csak szerencse. Ez lehetett volna 4 x ből 4 mellé.
Hiába értek egyet maki irományával, valahogy mégse tudok az a fogadó lenni aki átnyálazva 200 eseményt kiválasztja azt az 1-et amiről megvan győződve hogy az lesz a napi nyerő és megpattintja, háttérinfó nélkül-vagy háttér infóval.
Tudom hogy ennek kellene lennie a járható útnak, mert minek ha nem ennek?
Én mégis összerakok 3-4 x-et egyre vagy még mellé csapok egy 2,00 oddsot vagy csak 1,40est ami utána elviszi...DE minek?
Kapzsi, mohók vagyunk mi ember társaim, nem lenne elég egy 1,70-es de legyen csak egy 1,50 es odds mindennap. Beszélhetünk itt 100.000 forintos tétekről, ha neked ilyen infod van ennyire megvagy győződve a tippről, akkor tolj rá 100.000ret vagy 30.000 és ilyen tétnél ott a tiszta nyereményed, amit ha csak egyszer megcsinálsz mindenhéten, már beraksz a pénztárcádba egy havi fizetést. Szerintem járható út, én lennék a legboldogabb ha kitudnék szedni napi 1 ilyen tippet, de szerintem napi 1,20 as oddsal is a legboldogabb tudnék lenni.
A tudatom eljutott oda hogy ennek kellene lennie a tudatos fogadónak, de én még mindig " robbantani " akarok.
És itt az élő példa a tegnapi két szelvényemmel
pbs.twimg.com/media/FFjcAXZXEAQjtqk?format=jpg&name=large
Itt a döntetlenes, 4 X amit érdemes tudni a szelvényeimről ahogy haladok lefelé a meccseknél annál inkább akarom rárakni. Ha nem lettem volna mohó akkor hátradőlök és nem rakom rá azt a 4.et mert annak lekellet volna maradnia, de miért ne? benne van???!!! Lóf.szt nehogy már ne legyen elég 3 X, és oké jöhet mindenki hogy mi ez a tét, nem a tét dönti el hogy ki milyen fogadó. Ha ezt 10€val rakom akkor többen elvannak ájulva hogy ez igen, innentől rakom a szelvényeidet. És minek hogy többet bukjak? A single X-eimet ég ggovereimet úgy alakítom ki hogy az ilyen kis próbálkozunk robbantani szelvényeimet fedezzék, persze ha jönnek.
Tudom sokan nem tudják elfogadni az ilyen kis téteket, de legalább nem tépem a hajam, ez csak móka.
Nem attól lesz valaki jó fogadó ha nagy téttel rakja a szelvényeit, attól lesz ha tudja mikor kell rakni annyival.
Itt pedig egy másik tegnapi szelvényeim,
pbs.twimg.com/media/FFjkV-YXoAw1u6j?format=jpg&name=medium
Erősen kivehető hogy melyik a kockáztatóbb meccs, amit csak azért húztam oda hogy hmm de jó lenne megmutatni ha ez bejön, a két kisebb meccs 9-es odds, hátra dőlve izgulás mentesen meglett volna, és akkor erre tegyél 10.000 forintot és köszönöm, megvan a hetem, nem rakok már csak ilyen 10 centes móka szelvényeket.
A két szelvényembe csak annyit lehet maximum belekötni hogy, hátja egy- egy gól hiányzott volna, de mesteri munkák, az az egy gól.
Hogy jó fogadó vagyok,-e ? NEM, ha az lennék akkor lehagyom a magas oddsot, és nem rakok 4 Xet egy szelvényre. Hogy jók a megérzéseim, igen lehet de ez az ami tényleg csak szerencse. Ez lehetett volna 4 x ből 4 mellé.
kanadaii 2021.12.02. 10:36:55
Itt a mai 2 szelvény
pbs.twimg.com/media/FFl5d7CXwAQ9hdA?format=jpg&name=large
pbs.twimg.com/media/FFl5eGZXsAAa-wn?format=jpg&name=medium
single lamia x és bevédve ggo
pbs.twimg.com/media/FFl5d7CXwAQ9hdA?format=jpg&name=large
pbs.twimg.com/media/FFl5eGZXsAAa-wn?format=jpg&name=medium
single lamia x és bevédve ggo
2021.12.02. 10:37:16
mára török kupa megy.
Menemen Bld. Spor - Hekimoglu Trabzon
Hekimoglu Trabzon (Ki jut tovább?)
1,99
Menemen Bld. Spor - Hekimoglu Trabzon
Hekimoglu Trabzon (Ki jut tovább?)
1,99
2021.12.02. 10:37:28
Üdv,
MZP a blogon (is)!
Na de nem erről lenne szó, hanem: "Miért kell egy fogadásba több eseményt berakni?"
Mert a Challenger Űrrepülőgép katasztrófája sem elegendő elrettentő példának, hogy minden lánc annyira erős, mint a leggyengébb láncszeme.
És igen, gyakran a legkisebb odds viszi, mint az űrrepülőt megsemmisítő, a project költségvetéséhez képest számszerűen alig kifejezhető O gyűrű
ára.
hu.wikipedia.org/wiki/Challenger-katasztr%C3%B3fa
MZP a blogon (is)!
Na de nem erről lenne szó, hanem: "Miért kell egy fogadásba több eseményt berakni?"
Mert a Challenger Űrrepülőgép katasztrófája sem elegendő elrettentő példának, hogy minden lánc annyira erős, mint a leggyengébb láncszeme.
És igen, gyakran a legkisebb odds viszi, mint az űrrepülőt megsemmisítő, a project költségvetéséhez képest számszerűen alig kifejezhető O gyűrű
ára.
hu.wikipedia.org/wiki/Challenger-katasztr%C3%B3fa
Walter Sobchek 2021.12.02. 10:39:02
Üdv!
@andros:
Most nincsen igazad.Ha valaki egy hónapban mondjuk minden nap tesz 1,5-1,7 közötti oddsot és talál mondjuk 66%-ban az a hónap végén biztosan plusszos ellenben azzal a fogadóval aki szórja a nagy oddsú 5-7 es kötéseket és 1,5-2 havonta fog vagy sűrűbben fog kifelé mutatva mekkora ász,de a betett összeg jóval magasabb tehát a profitja sokkal kevesebb ha van egyátalán.
Maki úrnak tökéletesen igaza van csak a mohóság mindig előkúszik az ember agyában és jóval több kell ez lesz mindig a veszte.
@andros:
Most nincsen igazad.Ha valaki egy hónapban mondjuk minden nap tesz 1,5-1,7 közötti oddsot és talál mondjuk 66%-ban az a hónap végén biztosan plusszos ellenben azzal a fogadóval aki szórja a nagy oddsú 5-7 es kötéseket és 1,5-2 havonta fog vagy sűrűbben fog kifelé mutatva mekkora ász,de a betett összeg jóval magasabb tehát a profitja sokkal kevesebb ha van egyátalán.
Maki úrnak tökéletesen igaza van csak a mohóság mindig előkúszik az ember agyában és jóval több kell ez lesz mindig a veszte.
kanadaii 2021.12.02. 10:45:54
@Walter Sobchek: ugyan ezt írtam le, csak egy hosszabb irományban, de kikellet írnom :-)
andros 2021.12.02. 10:57:07
@Walter Sobchek: @kanadaii:
senkinek nincs igaza és egyben mindenkinek igaza van-a sportfogadásban,ez a Ti igazatok,a másik meg az enyém!..azért is készítek 20 meccses szelót,meg szarásig GGovereseket,mert ez Én vagyok!.-))
nem lehet sikerességről bszélni,mind sikertelenek vagyunk egytől-egyig,néha beüt egy-két sikeres szeló
senkinek nincs igaza és egyben mindenkinek igaza van-a sportfogadásban,ez a Ti igazatok,a másik meg az enyém!..azért is készítek 20 meccses szelót,meg szarásig GGovereseket,mert ez Én vagyok!.-))
nem lehet sikerességről bszélni,mind sikertelenek vagyunk egytől-egyig,néha beüt egy-két sikeres szeló
2021.12.02. 11:02:00
Üdv!
Csak a móka kedvéért.
SIKERES BEKÜLDÉS!
Dalkurd
(1X2)
Dalkurd - GAIS
Odds 2,40
Hvidovre
(1X2)
Hvidovre - Esbjerg
Odds 1,75
Döntetlen
(1X2)
Torino - Empoli
Odds 4,00
Döntetlen
(1X2)
Tottenham - Brentford
Odds 4,15
3/4 KOMBINÁCIÓ
Odds összesen
25,78
Csak a móka kedvéért.
SIKERES BEKÜLDÉS!
Dalkurd
(1X2)
Dalkurd - GAIS
Odds 2,40
Hvidovre
(1X2)
Hvidovre - Esbjerg
Odds 1,75
Döntetlen
(1X2)
Torino - Empoli
Odds 4,00
Döntetlen
(1X2)
Tottenham - Brentford
Odds 4,15
3/4 KOMBINÁCIÓ
Odds összesen
25,78
andros 2021.12.02. 11:03:56
@Walter Sobchek: @kanadaii: az egész oldal lényege a változatosság,a sokszínűség,nem sikerben mérik a mixoldalt!
..mindig lesznek benne sikeres és főleg sikertelen tippek,de ez az Élet,mixes élet része,nagyon kell a napi Tigris 4,5 meccses kockázatos szelója is az olvasónak,hiába sikertelen,ez egy különös színfoltja az oldalnak,régen rossz lenne,ha csak az írhatna be tippet ide,aki 1 meccsben gondolkodik és pragmatikusan áll hozzá,mindenhol a lényeg a Játék,a sportfogadásban is!..a fociban is az kellene legyen,de most ez mellékes,
a játék a lényeg,hiába írjátok nagyokosan,h ,,játszani szeretnél v nyerni?"..az utóbbi is veszít,csak ő közben kihord 2 infit lábon,a másik meg játszott 1et,legfeljebb veszített,de komfortzónán belül
..mindig lesznek benne sikeres és főleg sikertelen tippek,de ez az Élet,mixes élet része,nagyon kell a napi Tigris 4,5 meccses kockázatos szelója is az olvasónak,hiába sikertelen,ez egy különös színfoltja az oldalnak,régen rossz lenne,ha csak az írhatna be tippet ide,aki 1 meccsben gondolkodik és pragmatikusan áll hozzá,mindenhol a lényeg a Játék,a sportfogadásban is!..a fociban is az kellene legyen,de most ez mellékes,
a játék a lényeg,hiába írjátok nagyokosan,h ,,játszani szeretnél v nyerni?"..az utóbbi is veszít,csak ő közben kihord 2 infit lábon,a másik meg játszott 1et,legfeljebb veszített,de komfortzónán belül
Walter Sobchek 2021.12.02. 11:05:18
@andros:
Igen sikertelenek vagyunk,mert felkenjük a xart a plafonra és sajnálkozva,sírdogálva,
dühöngve,picsogva,nyöszörögve csodálkozunk,hogy az a fejünkre csurog.
Mindenki most akarja a nagynyereményt nem pedig 5 év múlva.
Gondolj bele ha az utóbbi 5 évnyi tippmix pénzedet visszakapnád azzal a feltétellel hogy egy hónapban csak egy nap fogadhatsz és az a fogadás is szoló lehet,de arra tehetsz bármennyit akkor elfogafnád ????
Vigyázz ez becsapós kérdés havonta 29 napig nem játszhatsz szerencsejátékot!!!!
Igen sikertelenek vagyunk,mert felkenjük a xart a plafonra és sajnálkozva,sírdogálva,
dühöngve,picsogva,nyöszörögve csodálkozunk,hogy az a fejünkre csurog.
Mindenki most akarja a nagynyereményt nem pedig 5 év múlva.
Gondolj bele ha az utóbbi 5 évnyi tippmix pénzedet visszakapnád azzal a feltétellel hogy egy hónapban csak egy nap fogadhatsz és az a fogadás is szoló lehet,de arra tehetsz bármennyit akkor elfogafnád ????
Vigyázz ez becsapós kérdés havonta 29 napig nem játszhatsz szerencsejátékot!!!!
andros 2021.12.02. 11:07:16
@LuckyLukelova: igazad van,mókázni kell,tegnap is mókával ráhibáztál a psg botlására,és közel álltál a city botlásához is,ez az élet Babolcsai nénje!..
ha csak a pragmatikus nagyokosok írhatnának be tippet,téged eltiltanának az oldalról,:-),de ez szerencsére soha nem fog bekövetkezni!
ha csak a pragmatikus nagyokosok írhatnának be tippet,téged eltiltanának az oldalról,:-),de ez szerencsére soha nem fog bekövetkezni!
2021.12.02. 11:10:55
Az az igazság az igazsátalanságban, hogy nem lehet mindenkinek igaza. :D
Vannak megélhetési illetve hobbi fogadok. Ez nem összekeverendő.
Vannak megélhetési illetve hobbi fogadok. Ez nem összekeverendő.
kanadaii 2021.12.02. 11:12:05
@andros: túl lendültél, ilyenről szó sem volt hogy bárkit is eltiltanánk. Te jóég....az ilyen hülyeségeid után, csalódok benned.
andros 2021.12.02. 11:14:24
@Walter Sobchek: jónak írod ,nem fogadnám el,minden jól történt esetemben úgy,ahogy történt,semmit nem bántam meg a sportfogadásban!..,a napi szenvedély sztem átvitt több olyan betegségen,amivel nem törődtem közben és nem volt róla tudomásom,pont a napi pici öröm és szenvedély,ami a szelókészítést jelent, kell az élet nehéz terheivel szembeni ellenállást ,a + hozzáállással,lehet,h közben covidos is voltam,soha sem tudom meg,mivel nem fogom magam lelkileg tönkretenni azzal,h a bajra fókuszálok és azt éltetem,ergo nem akarnám vissza az elmúlt 5 év sportfogadói pénzét,amit 1 meccsre is feltennék,a pénz,akár amilka önmagában szart sem ér,ha közben nem örülök az életnek és napi szinten nincs valami szenvedélyes elfoglaltság
Walter Sobchek 2021.12.02. 11:15:08
@andros:
Igen mindenki úgy játszik ahogy akar,DE ugye vannak a sikeresebb és sikertelenebb fogadók.
Vannak a hobbi és vannak a profitotientált fogadók.
Vannak akik 1 napban gondolkodva fogadnak valakik 20 évre előre fogadnak egy renszerben.
Na nem azért,hogy azt mondjam én olyan vagyok,mert qrvára nem és én is kötögetek
,mint nagyi és semmi hosszútávú tervem nincsen ERGO hobbimixes vagyok.
Itt mindenki az mert ki éri be havi 15-20 ezer profittal ha lehet 200-300 ezer profitja is ha ügyes vagy szerencsés csak ugye ez az illúzió kergetése cseppnyi mohósággal neg kivagyisággal a kisköcs@g aki szépen csendben évi 200-300 kilót kivesz belőle meg nem rak be semmi a cég pénzén játszik és nem ezt a kibaszott tétlapot böngészi órákig.
Mindenki azt csinál amit akar viszont nem kell fényezni az 5-ös kötést az zsákutca.
Ennyi!
Igen mindenki úgy játszik ahogy akar,DE ugye vannak a sikeresebb és sikertelenebb fogadók.
Vannak a hobbi és vannak a profitotientált fogadók.
Vannak akik 1 napban gondolkodva fogadnak valakik 20 évre előre fogadnak egy renszerben.
Na nem azért,hogy azt mondjam én olyan vagyok,mert qrvára nem és én is kötögetek
,mint nagyi és semmi hosszútávú tervem nincsen ERGO hobbimixes vagyok.
Itt mindenki az mert ki éri be havi 15-20 ezer profittal ha lehet 200-300 ezer profitja is ha ügyes vagy szerencsés csak ugye ez az illúzió kergetése cseppnyi mohósággal neg kivagyisággal a kisköcs@g aki szépen csendben évi 200-300 kilót kivesz belőle meg nem rak be semmi a cég pénzén játszik és nem ezt a kibaszott tétlapot böngészi órákig.
Mindenki azt csinál amit akar viszont nem kell fényezni az 5-ös kötést az zsákutca.
Ennyi!
2021.12.02. 11:18:00
@andros: Így van. Nem keseregtem rajta mert nem buktam nagyot. Viszont ha nyerek egész szépen hozott volna.
Ha nagy tétben nyomom bizonyára nem azt raktam volna. Hanem pl. Bologna Roma gg-t amivel szinténbuktam volna. De az már fájdalmasabb lett volna.
Nagy tétesek általában inkább 1-2 könnyű favoritot dobnak. Mint ma pl Ludogorets és AZ Alkmar mondjuk.
Ha nagy tétben nyomom bizonyára nem azt raktam volna. Hanem pl. Bologna Roma gg-t amivel szinténbuktam volna. De az már fájdalmasabb lett volna.
Nagy tétesek általában inkább 1-2 könnyű favoritot dobnak. Mint ma pl Ludogorets és AZ Alkmar mondjuk.
andros 2021.12.02. 11:19:34
minden,nagyrészt sikertelen,bátor 5 meccses -tigrisféle-GGoverek,meg csapatgólok 80-as oddsra is KITÜNŐek,mert arra biztatnak,h merj nagyokat álmodni,akinek nincs álma,az nem is él igazán
Walter Sobchek 2021.12.02. 11:23:31
@andros: @LuckyLukelova:
A szoló fogafásnak sem kell nagytétesnek lennie.Pont az a nehéz,hogy kis tétben szoló fogadás nagyon hosszú távra.
Itt nincsen stressz mert nem nagy tétben játszol ellenben van sikerélmény,mert szolóban játszod csak ugye a profit az olyannyira gyenge,hogy ezt senki nem játsza,mert 150 év múlva tudna belőle venni egy lakást.
Akinek van esze és nem függő meg mohó ezt játsza,mert ebben nincsen buktató csak írtózatosan hosszútávú.
A szoló fogafásnak sem kell nagytétesnek lennie.Pont az a nehéz,hogy kis tétben szoló fogadás nagyon hosszú távra.
Itt nincsen stressz mert nem nagy tétben játszol ellenben van sikerélmény,mert szolóban játszod csak ugye a profit az olyannyira gyenge,hogy ezt senki nem játsza,mert 150 év múlva tudna belőle venni egy lakást.
Akinek van esze és nem függő meg mohó ezt játsza,mert ebben nincsen buktató csak írtózatosan hosszútávú.
andros 2021.12.02. 11:25:17
@LuckyLukelova: utólag bizonyosodik be,h a nagytétes módszer -ha kezdetben sikeres is-egy rossz sorozat is eljő előbb-utóbb,amiben idegileg tönkremehet a fogadó,sajnos ismertem személyesen öngyilkos kisöreget is,mindent egy lapra tett fel,majd felakasztotta magát a bukásnál,neje,gyerekei elhagyták,mert elkapta a hév és a keserűség és a család vagyonát tapsolta el,
de ez egy példa,ettől vannak még-kevesen-nagytétes sikeres fogadók is,de ezek mind-mind nem kisnyugdíjasok,hanem eleve már biztos forrásból játszóak
de ez egy példa,ettől vannak még-kevesen-nagytétes sikeres fogadók is,de ezek mind-mind nem kisnyugdíjasok,hanem eleve már biztos forrásból játszóak
Walter Sobchek 2021.12.02. 11:29:11
@andros:
Ja de milyen az amikor valaki a szerencsejátékban keresi az álmait.
Ne röhögtess már a szerencsejátékfüggőség az azért alakul ki mert valami hiányát tölti be.
Ha zenész,színész,orvos,sportoló,stb vagy és álmaid vannak,hogy a legjobb leszel azért rengeteget tenni kell és az lehetsz (nem biztos,hogy az leszel),de egy függőségben nagyot álmodni az már veszélyes víz!!!!
Ja de milyen az amikor valaki a szerencsejátékban keresi az álmait.
Ne röhögtess már a szerencsejátékfüggőség az azért alakul ki mert valami hiányát tölti be.
Ha zenész,színész,orvos,sportoló,stb vagy és álmaid vannak,hogy a legjobb leszel azért rengeteget tenni kell és az lehetsz (nem biztos,hogy az leszel),de egy függőségben nagyot álmodni az már veszélyes víz!!!!
Walter Sobchek 2021.12.02. 11:34:07
Ja és hogy ne csak a pofázás menjen női kézi vb:
Paraguay 19,5 alatt 1,77
1.félidő Csehország +2,5 1,67
Dánia-Tunézia 55,5 alatt 1,43
Ez sem szóló játék matematikailag 12,5% esélye hogy bejön.Nem annyira sok.
Sok sikert mára mindenkinek!
Paraguay 19,5 alatt 1,77
1.félidő Csehország +2,5 1,67
Dánia-Tunézia 55,5 alatt 1,43
Ez sem szóló játék matematikailag 12,5% esélye hogy bejön.Nem annyira sok.
Sok sikert mára mindenkinek!
maddav12 2021.12.02. 11:41:59
tegnapi nyerő után ma is 1 ilyen próba!!
65869 V
Ankaragücü - Nazilli Bld. Spor
Több, mint 3,5 (Gólszám 3,5)
2,47
07911 V
Jamshedpur - Hyderabad
Több, mint 3,5 (Gólszám 3,5)
2,84
66290 V
Gazisehir Gaziantep - Sakaryaspor
Több, mint 4,5 (Gólszám 4,5)
4,00
65869 V
Ankaragücü - Nazilli Bld. Spor
Több, mint 3,5 (Gólszám 3,5)
2,47
07911 V
Jamshedpur - Hyderabad
Több, mint 3,5 (Gólszám 3,5)
2,84
66290 V
Gazisehir Gaziantep - Sakaryaspor
Több, mint 4,5 (Gólszám 4,5)
4,00
andros 2021.12.02. 14:13:48
@Walter Sobchek: az csak ítélkezés mások felett,h hol keresi az álmait,mindenki egyénre szabottan,amiben szenvedélye van,ahol álmokat dédelget,ott van az ő igazi,,hivatása",abban tud kiteljesedni,ez ítélkezés,h eldöntjük,h mi legyen helyes és mi nem,te s elennél jó abszolútum istenkéjének drusza.-),
ítélkezős,feltételes igazságosztó lennél.-)
ítélkezős,feltételes igazságosztó lennél.-)
andros 2021.12.02. 14:16:36
@Walter Sobchek: a zenész,színész,orvos,profi sportoló semmivel sem több,mint egy kétkezi gyári melós,vagy utcaseprő vagy bányász,uakkor semmivel sem több,mint egy munkanélküli ebben a társadalomban,aki saját ,,normái"szt él és abban boldog,kiteljesedett,
azt leszarom magasról,h a társadalmi norma mit mond
azt leszarom magasról,h a társadalmi norma mit mond
gemjam 2021.12.02. 14:27:08
Udv 22 esrol 13'50 ez bejovo odds 6 golra de most inkab forditos megy 2 celtik az eggyik 2/1 alkmaar a masik 2/1 jonak tunik ez andros kollega??
KorS.O.S Gyuri 2021.12.02. 14:43:00
Több, mint 2,5
(Gólszám 2,5)
Novi Pazar - Bacska Palanka
2,6x
(Gólszám 2,5)
Novi Pazar - Bacska Palanka
2,6x
KorS.O.S Gyuri 2021.12.02. 14:51:14
Több, mint 0,5
(1. félidő - Gólszám 0,5)
Nikolaos - Anagenniszi Kardica
Odds 3,20
(1. félidő - Gólszám 0,5)
Nikolaos - Anagenniszi Kardica
Odds 3,20
Valenciafan 2021.12.02. 15:19:09
Üdv!
Mai játék:
19206 04 Toronto - Milwaukee Vendég és több (A mérkőzés győztese + Pontszám 214,5) 2,87
12228 V Portland - San Antonio San Antonio +7,5 (Hendikep -7,5) 1,45
11710 H New York - Chicago New York +6,5 (Hendikep 6,5) 1,43
11959 H Memphis - Oklahoma City Memphis (A mérkőzés győztese) 1,19
7,08
Mai játék:
19206 04 Toronto - Milwaukee Vendég és több (A mérkőzés győztese + Pontszám 214,5) 2,87
12228 V Portland - San Antonio San Antonio +7,5 (Hendikep -7,5) 1,45
11710 H New York - Chicago New York +6,5 (Hendikep 6,5) 1,43
11959 H Memphis - Oklahoma City Memphis (A mérkőzés győztese) 1,19
7,08
KorS.O.S Gyuri 2021.12.02. 16:49:32
Több, mint 0,5
(1. félidő - Gólszám 0,5)
Slavia Mozír - Krumkacsi Minszk
Odds 1,65
Több, mint 0,5
(1. félidő - Gólszám 0,5)
CSZKA Szófia - Lokomotív Szófia
Odds 1,61
(1. félidő - Gólszám 0,5)
Slavia Mozír - Krumkacsi Minszk
Odds 1,65
Több, mint 0,5
(1. félidő - Gólszám 0,5)
CSZKA Szófia - Lokomotív Szófia
Odds 1,61
Zoltan Jauch 2021.12.02. 16:54:40
Jó estét!
Kicsibe: Torino, Manu, Kane gól, Liege és Láčšo ggH.
Sok sikert, a Sztrapi mindenkit üdvözöl...tőlem kérdi: játszom-e? Néha, ő gyakran! A chaptka k.urvára nehezíti a telefonos és gépi beírást...állandóan eltakarja a logójuk - a ká. any.juk az általános szerződéseikkel - az írni kívánt szöveget.
Takarod.janak, az any.juk valahol várja!!!
Kicsibe: Torino, Manu, Kane gól, Liege és Láčšo ggH.
Sok sikert, a Sztrapi mindenkit üdvözöl...tőlem kérdi: játszom-e? Néha, ő gyakran! A chaptka k.urvára nehezíti a telefonos és gépi beírást...állandóan eltakarja a logójuk - a ká. any.juk az általános szerződéseikkel - az írni kívánt szöveget.
Takarod.janak, az any.juk valahol várja!!!
samot 2021.12.02. 17:36:21
Üdv.
@kanadaii: Szia.Jàtszd a jàtékod!Nincs azzal semmi gond,talàn egy meccsel kevesebbet!Nekem tavaly jött 80%-ba amit beirtàl,igaz én 1 meccset lefaragtam mindig belöle!
@kanadaii: Szia.Jàtszd a jàtékod!Nincs azzal semmi gond,talàn egy meccsel kevesebbet!Nekem tavaly jött 80%-ba amit beirtàl,igaz én 1 meccset lefaragtam mindig belöle!
overhunter 2021.12.02. 18:49:44
A veszprém sem veri meg a románokat,esetleg csak épphogy.....
overhunter 2021.12.02. 18:50:30
Mocsok csapat!!!!
brand_boy 2021.12.02. 18:58:02
@HANNIBAL179: Szerintem olyan levelet aminek értelme volt,olyat nem adtam fel harminc éve. Akkor szerelmes voltam egy lányba nagyon.
Szerintem megírtam az univerzum leghülyébb levelét. Pusztán azért ,mert boldog voltam, csak egy kicsit távol tőle.
Korosztályom legjobb csajával jártam 13 évesen.
Soha nem teljesült be a szerelmünk,de a legvégsőkig elmentünk,ameddig ilyen korban el lehet.
Egyszer egy könyvet olvasott arról,hogy milyen csókok vannak(Nem vicc, van ilyen !)
Amiről én nem tudtam(mármint,hogy ilyet olvas).
A kedves kis szobájában rám ült,és miközben félig fekvő testhelyzetből próbáltam ülve viszonzni csókját,egy hatalmas adag hidegvíz zubogását éreztem a torkomon.
Majdnem megfuladtam,de aztán csak nevettünk,és megosztotta velem,hogy mit olvas éppen.
Gyönyörű volt !
Olyan illata volt a testének,mint semminek a Földön.
Aztán középiskolások lettünk ,valami hülyeségen összevesztünk,és egyszer csak vége lett.
Öt,vagy hat évvel később találkoztunk.
Szerelmünk akkor sem "teljesedett be".
Ma Kaliforniában él,egy öreg amerikaival. Van két gyereke, egy fiú,és egy lány(ahogy nekem is).
Nem tudom,ezt most miért osztom meg veletek,de kikivánkozott belőlem.
Szerintem megírtam az univerzum leghülyébb levelét. Pusztán azért ,mert boldog voltam, csak egy kicsit távol tőle.
Korosztályom legjobb csajával jártam 13 évesen.
Soha nem teljesült be a szerelmünk,de a legvégsőkig elmentünk,ameddig ilyen korban el lehet.
Egyszer egy könyvet olvasott arról,hogy milyen csókok vannak(Nem vicc, van ilyen !)
Amiről én nem tudtam(mármint,hogy ilyet olvas).
A kedves kis szobájában rám ült,és miközben félig fekvő testhelyzetből próbáltam ülve viszonzni csókját,egy hatalmas adag hidegvíz zubogását éreztem a torkomon.
Majdnem megfuladtam,de aztán csak nevettünk,és megosztotta velem,hogy mit olvas éppen.
Gyönyörű volt !
Olyan illata volt a testének,mint semminek a Földön.
Aztán középiskolások lettünk ,valami hülyeségen összevesztünk,és egyszer csak vége lett.
Öt,vagy hat évvel később találkoztunk.
Szerelmünk akkor sem "teljesedett be".
Ma Kaliforniában él,egy öreg amerikaival. Van két gyereke, egy fiú,és egy lány(ahogy nekem is).
Nem tudom,ezt most miért osztom meg veletek,de kikivánkozott belőlem.
Tábornok Úr 1971 2021.12.02. 19:14:46
Jó estét mindenkinek.
Ma van 2 angol 1 olasz bajnoki,1 belga kupameccs. Egyikre se tennék ggnemet, mindegyiknél adott a gólváltás.
Tegnap az angoloknál nem volt H, a Brentford nem rossz idegenben lehet 2-2-is.
A Mu is lehet minden de itt is gólváltás minyimum elvárás.
Lázio feketepontos nálam de ma nyernek sztem ggh-ba. 3.6
A belga kupa is adott ggo 2odds vagy 3.5gtöbbre.
Ma van 2 angol 1 olasz bajnoki,1 belga kupameccs. Egyikre se tennék ggnemet, mindegyiknél adott a gólváltás.
Tegnap az angoloknál nem volt H, a Brentford nem rossz idegenben lehet 2-2-is.
A Mu is lehet minden de itt is gólváltás minyimum elvárás.
Lázio feketepontos nálam de ma nyernek sztem ggh-ba. 3.6
A belga kupa is adott ggo 2odds vagy 3.5gtöbbre.
overhunter 2021.12.02. 19:16:53
@Vardy1: Az meg lesz!!!!
KorS.O.S Gyuri 2021.12.02. 19:48:42
Mai tuti tottenham. X2 1,97x
És
Kevesebb, mint 1,5
(Hazai csapat - Gólszám 1,5)
Tottenham - Brentford
Odds 1,87
És
Kevesebb, mint 1,5
(Hazai csapat - Gólszám 1,5)
Tottenham - Brentford
Odds 1,87
2021.12.02. 19:49:01
Sziasztok,ez a torino meg empoli 2 gyenge csapat,megjegyzem magamnak őket.
Olympiakos fan 2021.12.02. 19:50:48
Ma este átölel fortuna kisasszony az elmúlt két nap egy meccses buktái után? kepkuldes.com/image/uvFRPY
KorS.O.S Gyuri 2021.12.02. 19:51:40
@KorS.O.S Gyuri:
SIKERES BEKÜLDÉS!
Több, mint 2,5
(Gólszám 2,5)
Hvidovre - Esbjerg
Odds 1,55
Több, mint 0,5
(1. félidő - Gólszám 0,5)
Pena Sport - Malaga
SIKERES BEKÜLDÉS!
Több, mint 2,5
(Gólszám 2,5)
Hvidovre - Esbjerg
Odds 1,55
Több, mint 0,5
(1. félidő - Gólszám 0,5)
Pena Sport - Malaga
Takitomi941211 2021.12.02. 19:59:41
@Gyuri..: csak én nem tudom megnyitni a képet?
Tábornok Úr 1971 2021.12.02. 20:00:33
Nem nyer a Veszprém...
2021.12.02. 20:11:50
Bakker, nem lehetne egy hétig kirakni aki utólag dicsekedik?
Ro*hadt szánalmas ez már és idegesítő is.
Ro*hadt szánalmas ez már és idegesítő is.
kanadaii 2021.12.02. 20:12:13
Cska 1948 jol megszivatott egy vendég golt visszavontak az elsö félidöben, plusz a másodikban kihagytak egy büntetőt is...
samot 2021.12.02. 20:32:02
@overhunter: Mit vàrsz ott,ahol a Nagy Laci a fönök?
samot 2021.12.02. 20:34:56
@Gyuri..: én levédeném egyenként egy N/gollal!
ELNÖK 2021.12.02. 20:40:55
Jó estét !
67547 H
Manchester Utd. - Arsenal
Manchester Utd. vagy Döntetlen (Kétesély)
1,30
76147 04
Lazio - Udinese
Hazai és több (1X2 + Gólszám 1,5)
1,90
Hajrá !
67547 H
Manchester Utd. - Arsenal
Manchester Utd. vagy Döntetlen (Kétesély)
1,30
76147 04
Lazio - Udinese
Hazai és több (1X2 + Gólszám 1,5)
1,90
Hajrá !
2021.12.02. 20:42:00
Sziasztok,
tegnap írtam az erlangen - wetzlart fi D vége D-re.
természetesen a jellemző eredmény született: fi 12-13, el is ment...
tegnap írtam az erlangen - wetzlart fi D vége D-re.
természetesen a jellemző eredmény született: fi 12-13, el is ment...
2021.12.02. 20:43:30
@Sanyamaci79: és ugye azt is hozzátettem, hogy a cesson fog kijönni D/D-re, mert azt tegnap reggel még nem lehetett rakni D/D, így nem került rá a szelómra, csak a wetzlar. kiváncsian várom a cesson meccs félidejét és végét is talán.
TaLpNyAli a TéNy3zŐ 2021.12.02. 20:45:11
bolivárokon meg lett szünetig a két-két gól csak rossz leosztásban
2021.12.02. 20:58:57
@bakker.: ennyi volt, ez van
Hugó84 2021.12.02. 21:03:37
Szevasztok srácok! Tegnap gyógyulttá nyilvánított az ÁNTSZ! Holnap melóba tesztelnek, mert fertőzésből megyek vissza, nagyot fogok röhögni, ha + lesz :D
2021.12.02. 21:09:56
@Zajos Maki: Palindromszám
2101.10.12
2101.10.12
2021.12.02. 21:17:18
lol, lazio
Olympiakos fan 2021.12.02. 21:18:45
Ha az udinét rakom 2 gólra... LOL kissé vicces a meccs udine 4 veszélyes támadás 2 gól
Tábornok Úr 1971 2021.12.02. 21:22:55
Vicces ez a Lazio...de a ggo már megvan.
2021.12.02. 21:24:57
most hogy senki sem rakta ajax sok gólját, 24. perc 3-0 viccesek ezek az eredmények
Tábornok Úr 1971 2021.12.02. 21:25:16
@TaLpNyAli: De legalább volt 3-3 gól már azis valami.
Tábornok Úr 1971 2021.12.02. 21:34:57
Érdekes volt az arsenál gól...ritka az ilyen.
A Lazio meg mit csinál..
A Lazio meg mit csinál..
llégiós 2021.12.02. 21:40:02
@Gyuri..: De jó,hogy megosztod előre a szelvényedet a többiekkel, lehet valaki/k/ rakták volna, de mindenki szúrkoljon Neked???????????????
Tábornok Úr 1971 2021.12.02. 21:40:59
@Sanyamaci79: Lekontrázták őket rendesen.
2021.12.02. 21:48:59
@llégiós: elég erős a kontraszt.
Olympiakos fan 2021.12.02. 22:00:58
@llégiós: Nem zavar hogy nem ülök 14 órába a gép előtt és úton vagyok és nem egyedül?
llégiós 2021.12.02. 22:03:44
@papeerkind: Gyuri különösebben nem érdekel, ez csak egy vélemény volt!!!!!!!!!!!
Tábornok Úr 1971 2021.12.02. 22:04:33
@Sanyamaci79: Van ott minden, lapok gólok amit akarsz...
Olympiakos fan 2021.12.02. 22:06:54
Ha 50et rakok arra hogy nem lesz 2 MU gól mindenképpen jön 115K...gondolkodóba tett
Sanyi91 2021.12.02. 22:09:35
Azèrt az emberi hülyeség határtalan. Csóri Lazio nagy nehezen visszahozza magát a meccsbe,aztán megint jön egy igazi idióta és kiállíttatja magát. A keret közelèbe nem engedném egy ideig.
2021.12.02. 22:26:21
@Gyuri..: akkor talán nem kellene berakni, bármi meglepő másnál is volt ilyen és a leírtak alapján járt el.
Tábornok Úr 1971 2021.12.02. 22:26:40
@Sanyamaci79: ...4-3...Vasárnap csak 1 gól kellett volna tőlük a Nápoly ellen.
Sanyi91 2021.12.02. 22:27:27
@Vardy1:
Érdekes meccs...szerencsére ma nem raktam semmit. Ezen a lazion biztos agyvèrzèst kaptam volna már minimum kétszer.
Érdekes meccs...szerencsére ma nem raktam semmit. Ezen a lazion biztos agyvèrzèst kaptam volna már minimum kétszer.
2021.12.02. 22:28:29
@Sanyi91: ne is mond,nekem ggH kell, félidőben egy lyukas garast nem adtam volna..
Olympiakos fan 2021.12.02. 22:29:02
Havernak pont írtam félidőbe nem rakok semmit bízom CR-ben...ennyi :D
Olympiakos fan 2021.12.02. 22:37:21
@papeerkind: Értem vagyis nem. Ha berakom és nem nyer az ok. Ha nem tudom berakni (nem direkt meg pont le@rom ki nyer vele meg ki nem) akkor megy a nyavajgás. Megértem amúgy, de én ilyenekre fel sem figyelnék. Ha valaki minden nap berak egy nyerőt úgy, hogy nem osztotta meg előtte, én elfogadom és örülök is neki. Nem vagyunk egyformák ez tény. 5-öt berakok nem nyer, 1-et nem tudok az meg nyer. Pech. Azért nem verjél már meg és ne hisztizz. Köszi. :)
Vasma 2021.12.02. 22:40:41
@Gyuri..: hali. Grat a szelóhoz :) az utolsó 2 meccsed (lazio,mu) tettem én is sima tripla volt. Köszi
Sanyi91 2021.12.02. 22:43:06
7 perc hosszabítás és a 99-be jön a gól...szánalom. De jó hogy nem tettem.
2021.12.02. 22:44:12
@Sanyi91: most egy picit megugrott a vérnyomásom
Olympiakos fan 2021.12.02. 22:45:10
@Vasma: Köszi, így utólag sima. MU nem annyira, de jött. Örülök, hogy volt benne még így is két jó meccs :)
Tábornok Úr 1971 2021.12.02. 22:52:38
Backhem az aszonynak: leugrom megnézni a Mu meccset...
Tábornok Úr 1971 2021.12.02. 22:56:28
@Tábornok Úr 1971: De még világosban haza is ér...könnyű így élni...
Olympiakos fan 2021.12.02. 22:57:36
@Vasma: Ha az indiai jön 3,5 over akkor 1 kéne ezen is ami szombati. benéztem a dátumot. kepkuldes.com/image/u56RTL
2021.12.02. 23:09:00
@Tábornok Úr 1971: ritka undorító csapat az Arsenal. Sérülten fekvő játékos,főleg kapus esetében nagy érdem gólt szerezni..