A statisztika nem a végeredményt mutatja meg !
(Rumpelstilsk)
A bejegyzés trackback címe:
https://tippmix.blog.hu/api/trackback/id/tr8315429508
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2020.01.27. 08:28:48
@Pumuckl1: @WaPi: @blakezjYEAH: Legyen nekik könnyü a föld, isten nyugtassa őket.
A véleményemet akkor is fentartom, nem ő volt a legnagyobb kosaras.
A véleményemet akkor is fentartom, nem ő volt a legnagyobb kosaras.
nando79 2020.01.27. 08:43:28
@zsetonos Emlékezzünk! Csurog, Zsablya, Mozsor.: Nyilván egy Lakers drukkernek, különösen, aki abban a 20 évben ott volt a meccseken nem nagyon létezik tőle nagyobb és ennyi elfogultság szerintem maximálisan megengedett a tragédiától függetlenül.
Ahogy az is teljesen biztos, hogy ha mondjuk ne adja Isten Charles Barkley járt volna így most róla is ezt mondanák.
Ahogy az is teljesen biztos, hogy ha mondjuk ne adja Isten Charles Barkley járt volna így most róla is ezt mondanák.
andros 2020.01.27. 09:01:14
üdv,
@nando79: helyesen világítottál rá a média szerepére,no meg arra,h a ,,kisember"..a nem felkapott,ismeretlen egyszerű parasztember,vagy mondhatom úgy,h sokunk nagyszülei,ismerőseink eltávozásánál nincs akkora felhajtás,megemlékezés,országos gyászhangulat és megemlékezés,mintha ő nem lett volna ugyanannyira fontos és megbecsült,hanem egy jelentéktelen figura..,a sort folytathatnám stohlbucival,kábszer hatása alatt megnyomorított egy embert,üdült egy kicsit a hűvösben szó szt luxus körülmények között,más ezért kemény éveket kapott volna,nem luxuskörnyezetben..
de a foci nyelvére lefordítva,tegnap 20 perc után jeleztem,h nem tiszta a napoli-juve meccs,a juve szándékosan lefeküdt gattusonak(direkt írok kicsivel),ennyire nincs már sportszerűség,tisztaság,h a legnagyobb,legnevesebb csapatok meccsein is ezt látni,
most gondoljon mindenki bele..remiállásnál sztetek a juve képtelen lenne egy normális támadást véghezvinni,ha akarna?..mert tegnap 0-0 nál,abban merült ki minden támadása,h számtalan rossz passz volt,valamint gondosan ügyeltek arra,h minden labdát magasan kapu fölé rúgják,fejeljék..,nyoma nem volt itt elszántságnak,vagy akarásnak,h foci legyen,
milyen érdekes 2-0-ás hátránynál máris megtanultak focizni,azonnal jött is ronaldo gólja..,
a másik óriás bajnokságban,ismét bebizonyosodott,h a bundásligában sértik meg legjobban a Var-intézményét,a leverkusen a fortuna düssi ellen, a vendégektől egy teljesen szabályos tizit vontak meg,nem első és nem utolsó esetben..a nagy nevek,lever és elsősorban bayernt pártolják jókora csalással eképpen,
a spanyoloknál elég ránézni a tegnapi sok 0-0-ás kulisszameccsre ,ne mondja senki nekem,h ennyire képes ennyi csapat
ha ezek mind tiszta meccsek voltak,naponta sütök reggelire,ebédre és vacsorára csokis,fahéjas és nutellás palacsintát asterixnek(aki újabban előszeretettel foglalkozik a régi beírásaimmal,nem első eset,h ezt látom),nem tudtam,h ennyire szeret-ha itt lenne,neki címezném,de egyelőre nincs,én meg most írom ezeket ki magamból...
..ez talán megrendezett szintén-)mivel nem olyan rég az Asterix és Obeliszkben a római légiósok vezére voltam,sisakkal fejemben abban a bizonyos Gerard Depardieu filmben.-))
ez is bunda.-)
@nando79: helyesen világítottál rá a média szerepére,no meg arra,h a ,,kisember"..a nem felkapott,ismeretlen egyszerű parasztember,vagy mondhatom úgy,h sokunk nagyszülei,ismerőseink eltávozásánál nincs akkora felhajtás,megemlékezés,országos gyászhangulat és megemlékezés,mintha ő nem lett volna ugyanannyira fontos és megbecsült,hanem egy jelentéktelen figura..,a sort folytathatnám stohlbucival,kábszer hatása alatt megnyomorított egy embert,üdült egy kicsit a hűvösben szó szt luxus körülmények között,más ezért kemény éveket kapott volna,nem luxuskörnyezetben..
de a foci nyelvére lefordítva,tegnap 20 perc után jeleztem,h nem tiszta a napoli-juve meccs,a juve szándékosan lefeküdt gattusonak(direkt írok kicsivel),ennyire nincs már sportszerűség,tisztaság,h a legnagyobb,legnevesebb csapatok meccsein is ezt látni,
most gondoljon mindenki bele..remiállásnál sztetek a juve képtelen lenne egy normális támadást véghezvinni,ha akarna?..mert tegnap 0-0 nál,abban merült ki minden támadása,h számtalan rossz passz volt,valamint gondosan ügyeltek arra,h minden labdát magasan kapu fölé rúgják,fejeljék..,nyoma nem volt itt elszántságnak,vagy akarásnak,h foci legyen,
milyen érdekes 2-0-ás hátránynál máris megtanultak focizni,azonnal jött is ronaldo gólja..,
a másik óriás bajnokságban,ismét bebizonyosodott,h a bundásligában sértik meg legjobban a Var-intézményét,a leverkusen a fortuna düssi ellen, a vendégektől egy teljesen szabályos tizit vontak meg,nem első és nem utolsó esetben..a nagy nevek,lever és elsősorban bayernt pártolják jókora csalással eképpen,
a spanyoloknál elég ránézni a tegnapi sok 0-0-ás kulisszameccsre ,ne mondja senki nekem,h ennyire képes ennyi csapat
ha ezek mind tiszta meccsek voltak,naponta sütök reggelire,ebédre és vacsorára csokis,fahéjas és nutellás palacsintát asterixnek(aki újabban előszeretettel foglalkozik a régi beírásaimmal,nem első eset,h ezt látom),nem tudtam,h ennyire szeret-ha itt lenne,neki címezném,de egyelőre nincs,én meg most írom ezeket ki magamból...
..ez talán megrendezett szintén-)mivel nem olyan rég az Asterix és Obeliszkben a római légiósok vezére voltam,sisakkal fejemben abban a bizonyos Gerard Depardieu filmben.-))
ez is bunda.-)
andros 2020.01.27. 09:16:55
nod e térjünk rá a fogadásra,mindannyiunk napi szenvedélyére..,
jól tapintott valaki a lényegre tegnap,
a 2,5 overes valamint GG-s vadászatnál ami reálisabb,az 1,5 odds körüli,ami nem hosszabb távú,sikeres fogadási lehetőség,mert nem jövedelmező,mivel legjobb esetben is kb 65%-ban jön ki,
arra is kiválóan világított rá valaki,h underre meg azért fogadjak,h azon szurkoljak,h ne legyen foci,ne legyen játék,amikor követem az eseményt?micsoda önkínzás ez?
ennyire erőszakoljuk meg magunkat és öljük ki magunkból a foci szeretetét filléres nyeremények reményében?
a sport szereteténél maradva,tegnap a horvátok meg az egész eb-alatt kéziben ismét bebizonyították,h mennyire erősek mentálisan,(foci vb-nem különben),milyen magasságokba emelkedik a horvát szív,elszántság,hazaszeretet,,,küzdeniakarás"..a védekezésben magasan a legjobb teljesítményre képesek,még akkor is,ha egy spanyol,de főleg norvég szinthez képest magasan képzetlenek a támadásoknál,a tegnap egyszerűen állóhelyzetből tüzeltek a támadásoknál,és ami a legfájóbb számukra,amikor behozták remire a meccset és emberelőnyben a kegyelemdöfést adhatták volna meg..a skandináv iskola(és nemcsak ) szinte kötelezően alkalmazná a szélek játszását,hiszen többen vagytok.,nem a bezsúfolt középpályán álló helyzetből uúgy tüzelek
a foci vb-n is látszott ez a franciák elleni döntőben,a küzdelem és elszántság akarja kiegyensúlyozni azt,ahol az ellenfél nagyságrendekkel jobban focizik,
ezért nem hiszek én abban,h volt szocis,keleti csapat megnyerhet egy rangos tornát,legyen az eb,vagy vb vagy bl,el..
ifjúsági szint az más,az ukrán csikók vb-t nyertek d-korea ellen fociban,elképzelhető,h ha ez a kettő jutott a döntőbe,akkor milyen komolysággal bír az
jól tapintott valaki a lényegre tegnap,
a 2,5 overes valamint GG-s vadászatnál ami reálisabb,az 1,5 odds körüli,ami nem hosszabb távú,sikeres fogadási lehetőség,mert nem jövedelmező,mivel legjobb esetben is kb 65%-ban jön ki,
arra is kiválóan világított rá valaki,h underre meg azért fogadjak,h azon szurkoljak,h ne legyen foci,ne legyen játék,amikor követem az eseményt?micsoda önkínzás ez?
ennyire erőszakoljuk meg magunkat és öljük ki magunkból a foci szeretetét filléres nyeremények reményében?
a sport szereteténél maradva,tegnap a horvátok meg az egész eb-alatt kéziben ismét bebizonyították,h mennyire erősek mentálisan,(foci vb-nem különben),milyen magasságokba emelkedik a horvát szív,elszántság,hazaszeretet,,,küzdeniakarás"..a védekezésben magasan a legjobb teljesítményre képesek,még akkor is,ha egy spanyol,de főleg norvég szinthez képest magasan képzetlenek a támadásoknál,a tegnap egyszerűen állóhelyzetből tüzeltek a támadásoknál,és ami a legfájóbb számukra,amikor behozták remire a meccset és emberelőnyben a kegyelemdöfést adhatták volna meg..a skandináv iskola(és nemcsak ) szinte kötelezően alkalmazná a szélek játszását,hiszen többen vagytok.,nem a bezsúfolt középpályán álló helyzetből uúgy tüzelek
a foci vb-n is látszott ez a franciák elleni döntőben,a küzdelem és elszántság akarja kiegyensúlyozni azt,ahol az ellenfél nagyságrendekkel jobban focizik,
ezért nem hiszek én abban,h volt szocis,keleti csapat megnyerhet egy rangos tornát,legyen az eb,vagy vb vagy bl,el..
ifjúsági szint az más,az ukrán csikók vb-t nyertek d-korea ellen fociban,elképzelhető,h ha ez a kettő jutott a döntőbe,akkor milyen komolysággal bír az
zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2020.01.27. 10:33:33
@nando79: A herceget nagyon szerettem, zseniális kosaras volt.
Ha valakit megsértettem, akkor elnézést kérek tőle, nem akartam megbántani, főleg nem Lakers fanokat.
Ha valakit megsértettem, akkor elnézést kérek tőle, nem akartam megbántani, főleg nem Lakers fanokat.
nando79 2020.01.27. 10:42:42
@zsetonos Emlékezzünk! Csurog, Zsablya, Mozsor.: Igen szándékosan írtam olyat, aki másik generáció, de a maga korában hasonló kaliber volt.
samot 2020.01.27. 10:52:12
Üdv.mixesek
@andros: Màs szempontokbol kell nézni ma a fogadàsokat.(sajnos)Nem utolagos okoskodàs,de pl.-ul a Juve eredmény adta magàt sztem.Utolso meccs volt a forduloban,elötte Inter,Lazio se nyertek.Tehàt belefért egy semmi teljesitmény ami a pontokat illeti.Nem egyedüli ilyen eset volt tegnap!Nézzük a többi hasonlo teljesitményt csak tegnap:!Ajax,Psv,Liv.pool,Rangers,ATM a kis madridi ellen a szombati Barcarol nem is beszélve.Tehàt jol elosszàk minden hétvégére.Azért a stat.itt màr nem jàtszik nagy szerepet,söt a VAR se hiàba erösködik itt pàr,hogy de!Kökemény lehuzàs lett a mixböl!Egész màs hozzààlàst igényel.Azt jöhetnek itt az örök optimistàk,csak a naivsàgukat bizonyitjàk!
@andros: Màs szempontokbol kell nézni ma a fogadàsokat.(sajnos)Nem utolagos okoskodàs,de pl.-ul a Juve eredmény adta magàt sztem.Utolso meccs volt a forduloban,elötte Inter,Lazio se nyertek.Tehàt belefért egy semmi teljesitmény ami a pontokat illeti.Nem egyedüli ilyen eset volt tegnap!Nézzük a többi hasonlo teljesitményt csak tegnap:!Ajax,Psv,Liv.pool,Rangers,ATM a kis madridi ellen a szombati Barcarol nem is beszélve.Tehàt jol elosszàk minden hétvégére.Azért a stat.itt màr nem jàtszik nagy szerepet,söt a VAR se hiàba erösködik itt pàr,hogy de!Kökemény lehuzàs lett a mixböl!Egész màs hozzààlàst igényel.Azt jöhetnek itt az örök optimistàk,csak a naivsàgukat bizonyitjàk!
andros 2020.01.27. 10:56:09
@samot: 2 dolog hiányzik még,h seppukut kövessek el,h 1 a foci-eb-t is a spanyolok nyerjék,h 2 a meccsek zöme teljesen agyontaktikázott underes legyen
andros 2020.01.27. 11:03:45
@samot: hibáztam tegnap,nem kicsit
a pool 1-2-es győzelmét a bajnokságban a farkasoknál megszenvedtem,nem kis nyeremény jött volna a HGG és DGG-nél,1-1-es állásnál a woolnak több gólszerzési lehetősége volt,a 87.perc környékén a semmiből,semmi játékkal,mákkal bekotort a pool egy gólt és győzelmet,
a hiba ott volt esetemben,h tegnap a 3.ooszt,shrew. ellen nem ismételtem meg a GGD-t,meg a shrew pontosan 2 rúgott gólját 6-os oddssal,ezt kellett volna erőltessem!
ehelyett biztos voltam benne,h a rayo vallecano-extremadura VGG lesz,GG lesz,meg 2-3,1-3 lesz,azaz az extremadura 3+ rúgott gólját 19-es oddsra pakoltam-nem másért,a rayonak 2 nap múlva ismét spanyol kupameccse lesz!
nekem sajnos csak 1-1 lett,a vendégek a végén egyenlítettek csupán
a példát azért írtam le,azért is,mert ez lett immár a sportfogadásom,csak,ahol látok hasonlót,vagy a kettő csapatnak van egymással ,,elszámolnivalója2 netán arra megyek rá.
Már sikeresen alkalmazom azt,h a 4 nagy meccseire max lapokra vagy szögikre megyek rá,elegem volt,épp eleget veszítettem velük,legyen az GG vagy kimenetel
a pool 1-2-es győzelmét a bajnokságban a farkasoknál megszenvedtem,nem kis nyeremény jött volna a HGG és DGG-nél,1-1-es állásnál a woolnak több gólszerzési lehetősége volt,a 87.perc környékén a semmiből,semmi játékkal,mákkal bekotort a pool egy gólt és győzelmet,
a hiba ott volt esetemben,h tegnap a 3.ooszt,shrew. ellen nem ismételtem meg a GGD-t,meg a shrew pontosan 2 rúgott gólját 6-os oddssal,ezt kellett volna erőltessem!
ehelyett biztos voltam benne,h a rayo vallecano-extremadura VGG lesz,GG lesz,meg 2-3,1-3 lesz,azaz az extremadura 3+ rúgott gólját 19-es oddsra pakoltam-nem másért,a rayonak 2 nap múlva ismét spanyol kupameccse lesz!
nekem sajnos csak 1-1 lett,a vendégek a végén egyenlítettek csupán
a példát azért írtam le,azért is,mert ez lett immár a sportfogadásom,csak,ahol látok hasonlót,vagy a kettő csapatnak van egymással ,,elszámolnivalója2 netán arra megyek rá.
Már sikeresen alkalmazom azt,h a 4 nagy meccseire max lapokra vagy szögikre megyek rá,elegem volt,épp eleget veszítettem velük,legyen az GG vagy kimenetel
andros 2020.01.27. 11:08:22
@samot: az említett napoli-juve meccsnél időben figyelmeztettem az élő fogadókat,sztem sz.rt se figyeltek rám
andros 2020.01.26. 21:05:26
más,a juve ma itt nem nyer....
mivel nem akar nyerni
legalább is az első szűk fél óra alapján mintha Gattuso megmentéséért történne minden,+ az inter botlott,az olaszoknál különösen ügyelnek arra a sípmesterek,h izgalmas legyen a finálé
andros 2020.01.26. 21:05:26
más,a juve ma itt nem nyer....
mivel nem akar nyerni
legalább is az első szűk fél óra alapján mintha Gattuso megmentéséért történne minden,+ az inter botlott,az olaszoknál különösen ügyelnek arra a sípmesterek,h izgalmas legyen a finálé
gemjam 2020.01.27. 11:10:00
@andros: miota mondom hogy minden mecs megrendezett szinhaz a video meg csak ra rak...ha golt vesznek el az azert van mert az eredmeny nem az volt ami le lett beszelve ...en mar 3 eve irtam errol tudjuk mi volt utana a blogon..de ez egy masik vilag sot tudom ma is 3 meccs amiirol tudok ma is
samot 2020.01.27. 11:14:49
@andros: erröl màr leszoktam.nem szeretek tippeket irni.A spanyolok is kezet foghatnak az olaszokkal.Ott is vigyàznak a sipmesterek ne tudjon az élmezöny elfutni!Majdnem biztos vagyok,hogy a köv.hétvégén a margittal lesz vmi.
andros 2020.01.27. 11:18:39
@gemjam: elég baj az,h ennyire látványosan megy a csalás,a pénzhajsza ennyire mindenek felett áll,bárki megvehető,van az a pénz,nincs már gerinces,tökös legény egy sem a vidéken,sem arra,sem nálunk!
nehogy azt hidd,h csak a focinál van ez,még a korongnál is ez megy,nemcsak a KHl-orosz szinten,de még a skandináv egyes bajnokság meccsein is,ami már világ végei állapot,a skandik soha nem voltak korruptak!
talán az izlandi foci az egyedüli,meg izlandi bajnokság,ahol sztem nincs susmus,azok őszinte,hajtós,gyermeki balf.sz focit játszanak,nem 1 meccset élőben követek,mivel pazar látvány az,h a focipálya hátánál az Atlanti óceán vagy a Grönland-tenger van,félelmetesen gyönyörű!
nehogy azt hidd,h csak a focinál van ez,még a korongnál is ez megy,nemcsak a KHl-orosz szinten,de még a skandináv egyes bajnokság meccsein is,ami már világ végei állapot,a skandik soha nem voltak korruptak!
talán az izlandi foci az egyedüli,meg izlandi bajnokság,ahol sztem nincs susmus,azok őszinte,hajtós,gyermeki balf.sz focit játszanak,nem 1 meccset élőben követek,mivel pazar látvány az,h a focipálya hátánál az Atlanti óceán vagy a Grönland-tenger van,félelmetesen gyönyörű!
samot 2020.01.27. 11:20:16
Sivas,Sp.Lisz.,Le Havre@gemjam: ehez még 2holland is jöhet.
gemjam 2020.01.27. 11:29:54
@samot: mondom....3 rol tudok
andros 2020.01.27. 11:30:05
@samot: tudom,h sok Margit-szurkoló van az oldalon,talán a legtöbb,mégsem állhatom meg,h pár szót szóljak róluk(a barcáról már írtam,náluk ami megy,az már szó szt a foci halála),míg a királyi klubnál Zidane vezérletével ugyanazt a játékmódot alkalmazzák,nekem ez már kicsit unalmas és kiszámítható,becsukott szemmel is tudnám,h ki hova passzol,mi a taktikai felállás,hogyan zajlik egy támadás,
az viszont tény,h itt legalább van még foci,ami a jelenlegi barcánál már elveszett az agyontaktikázott,99%-os labdabirtoklást erőltető,0-1 gólos taktikai felállás miatt,no meg annak reményében,ha nálad van a labda 90%-san,az ellenfél nem rúg gólt,hát nem ezt láttam...,a tehénpásztor 3 meccsén:már az első granada elleni 1-0-nál is csak 10 ember ellen tudtak nyerni,úgy,h a vendégek simán lőhettek volna 2 gólt 10 emberrel is,de a kapufa nem velük volt,az ibiza kiscsapat a kupameccsen csak azért nem nyert,mert a grízgaluska megvillant 2 szer,de az nem az edző érdeme,míg a legutolsó denevérek elleni 2-0-ás zakónál köze nem volt a barcának a meccshez,0 rúgott szöglettel!
ha ezek után minden marad a régiben,és nem zavarják el páros lábbal ihletve a trénert,akkor ebben is anyagi érdekeket látok,
az,,igazság"szó jogán,az igazság harcmezején..,már rég külön válna Katalónia meg Baszkföld,mivel belőlük él a főváros Madrid!
sportszempontból viszont a spanyol nemzet bárhol is induljon egy abszolút nyertes nemzet
az viszont tény,h itt legalább van még foci,ami a jelenlegi barcánál már elveszett az agyontaktikázott,99%-os labdabirtoklást erőltető,0-1 gólos taktikai felállás miatt,no meg annak reményében,ha nálad van a labda 90%-san,az ellenfél nem rúg gólt,hát nem ezt láttam...,a tehénpásztor 3 meccsén:már az első granada elleni 1-0-nál is csak 10 ember ellen tudtak nyerni,úgy,h a vendégek simán lőhettek volna 2 gólt 10 emberrel is,de a kapufa nem velük volt,az ibiza kiscsapat a kupameccsen csak azért nem nyert,mert a grízgaluska megvillant 2 szer,de az nem az edző érdeme,míg a legutolsó denevérek elleni 2-0-ás zakónál köze nem volt a barcának a meccshez,0 rúgott szöglettel!
ha ezek után minden marad a régiben,és nem zavarják el páros lábbal ihletve a trénert,akkor ebben is anyagi érdekeket látok,
az,,igazság"szó jogán,az igazság harcmezején..,már rég külön válna Katalónia meg Baszkföld,mivel belőlük él a főváros Madrid!
sportszempontból viszont a spanyol nemzet bárhol is induljon egy abszolút nyertes nemzet
gemjam 2020.01.27. 11:32:41
Rizses tripolis rioave es ma lesz meg 3 ez tutko 1400 as odds.a 3 meccs ja itt a masik 3 is .
andros 2020.01.27. 11:38:01
@samot: egy kis jóslás a februári Bl-meccsekre:
atl.madrid-liverpool odavágó:3-0,4-0,5-0!a visszavágó már nem 6-0 meg 6-1 lesz vagy 3-0,4-0,5-0 és hosszabbításmivel ez nem barca szint,a matracosok kiválóan tudnak játékot ölni,de szórványos ellentámadásoknál gólt vagy gólokat is lőni!visszavágó 2-2,1-2!
ezt így,ahogy leírtam meg is fogadom!
a foci aranyszabálya,h az addig kiválóan teljesítő csapat épp a nemzetközi legfontosabb meccsen vérzik el váratlanul,épp akkor jön a hullámvölgy
atl.madrid-liverpool odavágó:3-0,4-0,5-0!a visszavágó már nem 6-0 meg 6-1 lesz vagy 3-0,4-0,5-0 és hosszabbításmivel ez nem barca szint,a matracosok kiválóan tudnak játékot ölni,de szórványos ellentámadásoknál gólt vagy gólokat is lőni!visszavágó 2-2,1-2!
ezt így,ahogy leírtam meg is fogadom!
a foci aranyszabálya,h az addig kiválóan teljesítő csapat épp a nemzetközi legfontosabb meccsen vérzik el váratlanul,épp akkor jön a hullámvölgy
andros 2020.01.27. 11:45:46
az elmélkedést folytatva mouringyó sikeresen megölte a hotspur addigi álomfociját,gattuso nem edző,ezt már bizonyította,a tegnapi az megrendezett meccs volt,míg pep taktikázott focifelállása,ha látványos is,de sajnos arra nem elég,h ezzel duplázzon angol szinten-Bl-t és bajnokságot is nyerve,mivel mindig van egy edző,aki erre megtalálja az ellenszert,vagy ott a videóbíró,ami elvette tőlük a bl-győzelmet,valahogy amiben taktika,agyongyakorolt taktikai elemek vannak,az bukásra van ítélve egy tornán
Nekü 2020.01.27. 11:48:38
@andros: focitippekkel kapcsolatban lehet kell neked még vagy 10 év mire rájössz hogy nincs mit elemezgetni.A "holnapi" meccs eredményét nem a "tegnapi" meccsen történtek befolyásolják elsősorban. Teljesen felesleges hosszú elemzéseket írogatni, bár ez neked kellemes időtöltést, szóval megértelek.
A jó tipp bejön,a rossz meg nem ennyire egyszerű!
A jó tipp bejön,a rossz meg nem ennyire egyszerű!
Juventínó1981 2020.01.27. 11:50:40
@gemjam: Amiket ide írtál Ők nyerni fognak vagy hogy kell értenünk a Tippedet?
Köszi a választ :D
Köszi a választ :D
Mixi5000 2020.01.27. 11:52:30
egy kis korong móka - mixi módra - 2/4-esekre:
kepkuldes.com/image/hpoevA
a kódok: 14214, 14222, 14224, 14226, 14228, 14229, 14230, 14231, 14232, 14234
kepkuldes.com/image/hpoevA
a kódok: 14214, 14222, 14224, 14226, 14228, 14229, 14230, 14231, 14232, 14234
Nekü 2020.01.27. 11:52:55
egy kis jóslás a februári Bl-meccsekre:
:)))))))
:)))))))
andros 2020.01.27. 11:56:21
@Nekü: maradjunk annyiban,h egyikünk se tud jó tippeket beírni folyamatosan,csak igen elvétve!
Részemről azért nem is írok naponta,mert tisztában vagyok a korlátaimmal,nem akarok tévútra vezetni senkit vele,
de attól elképzelésem van a mai napra is,már kidolgoztam,
a holnapi meccs eredményét nem a tegnapi befolyásolja-írod,de valami kapaszkodó csak kell legyen,másképp értelmetlen az egész mixelgetés,ha találomra lottó vagy kaparós-szintre züllesztjük,
azért egy kicsit ellentmondok most neked:
ha ránézel a tavalyi összetett tippversenyre és tippjeimre(ami már nem látszik.-)-bizony az az első hely épp annak köszönhető,h ragaszkodtam a GG és 2,5 over megtételére úgy,h a ma vagy múlt történései alapján választottam ki a holnap tippet.-)
Részemről azért nem is írok naponta,mert tisztában vagyok a korlátaimmal,nem akarok tévútra vezetni senkit vele,
de attól elképzelésem van a mai napra is,már kidolgoztam,
a holnapi meccs eredményét nem a tegnapi befolyásolja-írod,de valami kapaszkodó csak kell legyen,másképp értelmetlen az egész mixelgetés,ha találomra lottó vagy kaparós-szintre züllesztjük,
azért egy kicsit ellentmondok most neked:
ha ránézel a tavalyi összetett tippversenyre és tippjeimre(ami már nem látszik.-)-bizony az az első hely épp annak köszönhető,h ragaszkodtam a GG és 2,5 over megtételére úgy,h a ma vagy múlt történései alapján választottam ki a holnap tippet.-)
andros 2020.01.27. 11:59:17
@Nekü: nem helyes a fogadási következtetésed,
leírom,h sztem mi a helyes!
csak 2 ember létezik fogadás szempontjából,akinek van kerete és marad,meg akinek nincs,vagy,ha elfogy,már nem tudja pótolni,nincs 3.eset!
Te meg erre nem jöttél még rá,sztem 10 év múlva sem fogsz rájönni.-)
-akinek elegendő pénze van fogadni úgy,h minden gondolatát mindig megtegye,az eleve nyertes,a másik meg eleve vesztes.
leírom,h sztem mi a helyes!
csak 2 ember létezik fogadás szempontjából,akinek van kerete és marad,meg akinek nincs,vagy,ha elfogy,már nem tudja pótolni,nincs 3.eset!
Te meg erre nem jöttél még rá,sztem 10 év múlva sem fogsz rájönni.-)
-akinek elegendő pénze van fogadni úgy,h minden gondolatát mindig megtegye,az eleve nyertes,a másik meg eleve vesztes.
andros 2020.01.27. 12:06:41
épp ezt fontolgatom,h papíron úgy kellene tenni,h mintha korlátlan pénzmennyiség állna rendelkezésemre,azaz bmilyen őrült gondolatot papírra vetek,köztük olyan szelvényeket alkotok,ami 10 milkát hozna-ennek egyedüli szépséghibája,ha bejön egy ilyen,az felér egy lottó 5-sel,amit egyszer nem adtál fel,
másrészről viszont,egyszer rá is lehetne hibázni és épp egy ilyen őrült szelvényt fel is adni
másrészről viszont,egyszer rá is lehetne hibázni és épp egy ilyen őrült szelvényt fel is adni
nando79 2020.01.27. 12:17:00
@gemjam: Ennek akkor lenne realitása, hogyha ezeket a "tutikat" konkrétan leírnád, hogy mi és az ellenőrizhetően jönne is, mert így elég bennfenteskedő színezete van a dolognak....
Nekü 2020.01.27. 12:18:59
@andros: Abban biztos vagyok hogy te ezzel a szerencsejátékkal magánéleti gondot kompenzálsz. Valahol ezért is volt tőlem butaság rád írnom.
gemjam 2020.01.27. 12:23:03
Ez ennel bonyolult mert ezek a tippek egy olyan oldalról valók amelyek ütősek 50 és 100 euró a tippek kizárólag pénzért vehetőek itt jön a lényeg minek árulja engem ez nem érdekel Én próbálom kitalálni általában sikeresen az oddsok milyen eredményt takarnak most már eljutottam oda hogy elég jól el találom legalább a pontos végeredmény És ez így oszthat egy pár forintot mivel 1400 asott tudom soknak hangzik de ezt már pontosan tudom nem így van magyarul a gyengébb csapat fog nyerni egy két góllal Amúgy pedig vannak olyan meccsek amik egyértelműen eladott AK és mégis nagyon sokan tudnak róla például Bet365 és sorolhatnám aki ezt nem érti az ne olvassa ezt tovább ez a három meccs pusztán kizárólag egy a sok ezer közül ami ma van majd csak Figyeljétek az eredményt de van még a pók ott is valami such much lesz és a Rio Ave is egyelőre ennyi
gemjam 2020.01.27. 12:24:39
@gemjam: elnezest a diktalo gep forditotta ...
andros 2020.01.27. 12:42:39
@Nekü: mindenkinek van gondja,magánéleti problémája az életben,neked is-az más,h ezt nem ismered be önmagadnak,vagy maga a lelkiismereti kérdés,h egy ilyen romlott társadalomban néha herdáljuk a pénzt,máshol meg éheznek,
de amire konkrétan utalsz,az nem állja meg a helyét,nem kompenzálok semmi magánéleti problémát ezzel a sok írással,ez egy társadalmi kérdés és problémakör,magánéletem rendben-de ez nem ide tartozik
de amire konkrétan utalsz,az nem állja meg a helyét,nem kompenzálok semmi magánéleti problémát ezzel a sok írással,ez egy társadalmi kérdés és problémakör,magánéletem rendben-de ez nem ide tartozik
nando79 2020.01.27. 12:43:01
@gemjam: Ez a 3 meccs x2-ben 6-os odsz. Még sosem foglalkoztam azzal amit írtál, erre rápróbálok valamennyivel.
andros 2020.01.27. 12:49:10
@Nekü: nyilván a párkapcsolatra gondolhatsz vagy annak hiányára,de óriásit tévedsz,bár másnak is ennyire jó lenne a párkapcsolata,rég nem volt egy ennyire perverz,,mocskos"dögöm,mint most.-))(voltam keleten,voltam nyugaton,de soha nem volt egy ennyire jó csajom"-alapon)
de ez nem fair -leírni-azokkal szemben,akik hiányt szenvednek itt.-(
de ez nem fair -leírni-azokkal szemben,akik hiányt szenvednek itt.-(
ejakuLazio 2020.01.27. 12:51:53
Csak a tutira fogadok
Bornamauth-arsenal GG+V
Bornamauth-arsenal GG+V
andros 2020.01.27. 12:54:00
fogadás szempontból ne feledkezzünk meg arról,h a hétfő a nagy,bombameglepik napja,ergo borulós nap az esetek nagyobb részében
mixmax 2020.01.27. 12:57:24
ÜDV mindenkinek.
mixmax 2020.01.27. 12:59:32
Újonc vagyok itt,ha lessz kis időm akkor írok 1-2 stratégiát .
mixmax 2020.01.27. 13:01:38
Képet hogy lehet feltölteni?
ejakuLazio 2020.01.27. 13:04:10
@mixmax: jol van ujonc
ejakuLazio 2020.01.27. 13:08:13
Meghalt Reyes volt real madrid és arsenal játékos
ELNÖK 2020.01.27. 13:19:12
Sok szerencsét mindenkinek !
Perugia vs Livorno - H
Hajrá !
Perugia vs Livorno - H
Hajrá !
Juventínó1981 2020.01.27. 13:34:45
@Trójainyúl: Üdv Mester :D
Kíváncsi lenék a megérzéseidre tippjeidre!
Esetleg lesznek tippjeid a mai napra, vagy most pihenteted a mixet?
Kíváncsi lenék a megérzéseidre tippjeidre!
Esetleg lesznek tippjeid a mai napra, vagy most pihenteted a mixet?
andros 2020.01.27. 13:36:55
@Fatusi Babatunde Fatusi: de ez már tavalyi haláleset,bár lehet,h te scak most értesültél róla?
2020.01.27. 14:48:36
@andros: sziasztok ezzel a 10:30 as hsz-el nehéz lenne vitába szállni.Hogy miértnincs foci a spanyoloknál(pedig tudnak,egy Eibar vagy Espanyol simán 20 pont előnnyel nyerne nálunk,illetve csak 10 el mert itt sem adnának ki mindent)ki tudja igazából.?Megvan mondva nekik a 0:0,Barca is miez a világ 2 legjobb csatárával nem lő gólt.Na Jó CR 7 et nem számítva. Hogy ezt hogy hozzák össze ki érti.
2020.01.27. 14:49:34
@AirTiger: *bocs 11:30.
nando79 2020.01.27. 15:10:55
Én nem mondom, hogy egyáltalán nem próbálják manipulálni a dolgokat, mert mint korábban is mondtam nyilván elég sok pénz van ebben ahhoz, hogy ne akarják irányítani, de aki minden meglepő eredmény mögött bundát sejt az szerintem versenyszerűen soha nem sportolt.
Ezek a sportolók is emberek nem pedig gépek. Egyszerűen képtelenség ilyen intenzitással amit a mai élsport követel 2 heti kétszer (világversenyeken 2 naponta) magasszintű, hibátlan teljesítményt leadni. Egy sorozat közepén nem lehet két csapat egymás elleni meccsét izoláltan kezelni, azaz úgy, hogy megnézni a kereteket és abból megállapítani mint a FIFÁban, hogy egy 89-es csapat játszik egy 72-essel akkor ez sima többgólos hazai. Számít a forma, az elmúlt meccsek, a következő meccsek, fárasztó utazások és egyre inkább a motiváció azaz, hogy melyik csapatnak milyen tervei céljai vannak az adott sorozatban és ahhoz mennyire van szükség az adott eredményre. És akkor még a játékosok mint egyének lelkiállapotáról nem is beszéltünk. Nem gondolnám, hogy mindenbe bele kell magyarázni a szándékos manipulálást egyszerűen amikor az évnek abban a szakaszában vagyunk amire a csapatok 99%-a úgy tekint, hogy túl kell élni! Egyetlen csapat sem nyert még ugyanis januárban, februárban bajnoki címet vagy valamilyen kupát (még mielőtt jönnek a nagyokosok biztosan volt már amikor egy csapat annyival vezetett ekkorra, vagy éppen olyan kupa amit ekkor rendeztek, de nem ez a jellemző). Ezeket a meccseket a nagyok a lehető legminimálisabb energiabefektetéssel és kockázattal akarják behúzni és ha erre ráérez az esélytelenebb, aki általában a szezon meccseit játsza a nagyok ellen akkor beüthet egy X vagy egy sovány vereség. Az meg megintcsak egyértelmű, hogy ebben a mókuskerékben a csapatok az elengedhető meccsekbe nem fektetnek energiát, ezért egy oda-vissza kupapárharcban az első meccsen születnek meglepetések vagy ahol az elsőosztályú csapat tudja, hogy örül ha a bennmaradás meglesz akkor kiejti magát a kupából mert nem aprózza el az erejét, hogy végül két szék között padló legyen.
Szóval ok, biztos van bunda is, én nem állítom, hogy nincs, de az hogy minden meccs előre le van zsírozva az szerintem óriási ostobaság.
Ezek a sportolók is emberek nem pedig gépek. Egyszerűen képtelenség ilyen intenzitással amit a mai élsport követel 2 heti kétszer (világversenyeken 2 naponta) magasszintű, hibátlan teljesítményt leadni. Egy sorozat közepén nem lehet két csapat egymás elleni meccsét izoláltan kezelni, azaz úgy, hogy megnézni a kereteket és abból megállapítani mint a FIFÁban, hogy egy 89-es csapat játszik egy 72-essel akkor ez sima többgólos hazai. Számít a forma, az elmúlt meccsek, a következő meccsek, fárasztó utazások és egyre inkább a motiváció azaz, hogy melyik csapatnak milyen tervei céljai vannak az adott sorozatban és ahhoz mennyire van szükség az adott eredményre. És akkor még a játékosok mint egyének lelkiállapotáról nem is beszéltünk. Nem gondolnám, hogy mindenbe bele kell magyarázni a szándékos manipulálást egyszerűen amikor az évnek abban a szakaszában vagyunk amire a csapatok 99%-a úgy tekint, hogy túl kell élni! Egyetlen csapat sem nyert még ugyanis januárban, februárban bajnoki címet vagy valamilyen kupát (még mielőtt jönnek a nagyokosok biztosan volt már amikor egy csapat annyival vezetett ekkorra, vagy éppen olyan kupa amit ekkor rendeztek, de nem ez a jellemző). Ezeket a meccseket a nagyok a lehető legminimálisabb energiabefektetéssel és kockázattal akarják behúzni és ha erre ráérez az esélytelenebb, aki általában a szezon meccseit játsza a nagyok ellen akkor beüthet egy X vagy egy sovány vereség. Az meg megintcsak egyértelmű, hogy ebben a mókuskerékben a csapatok az elengedhető meccsekbe nem fektetnek energiát, ezért egy oda-vissza kupapárharcban az első meccsen születnek meglepetések vagy ahol az elsőosztályú csapat tudja, hogy örül ha a bennmaradás meglesz akkor kiejti magát a kupából mert nem aprózza el az erejét, hogy végül két szék között padló legyen.
Szóval ok, biztos van bunda is, én nem állítom, hogy nincs, de az hogy minden meccs előre le van zsírozva az szerintem óriási ostobaság.
Zoltan Jauch 2020.01.27. 15:16:40
@Fatusi Babatunde Fatusi: Csaó! Rokongyerek?
@mixmax: Che! --> nevedre klikk...beállítások
--> kepkuldes.com/image/hpXQrj katt a kék feliratra, majd Franky a Cápa megkeresése, le/feltölt!
R.I.P. Kobe Bryant!
Nyáron a sportcsarnok előtt láttam egy emléktáblát: Dražen Petrović 1964-1993! Hát, szomorú...
@mixmax: Che! --> nevedre klikk...beállítások
--> kepkuldes.com/image/hpXQrj katt a kék feliratra, majd Franky a Cápa megkeresése, le/feltölt!
R.I.P. Kobe Bryant!
Nyáron a sportcsarnok előtt láttam egy emléktáblát: Dražen Petrović 1964-1993! Hát, szomorú...
Walter Sobchek 2020.01.27. 15:18:03
Üdv!
Nagy oddsos mix.Ennyi elég mára még sok is.
kepkuldes.com/image/hpcfEL
Harcra fel győzni kell avagy vagy nyúl vagy fácán!
Nagy oddsos mix.Ennyi elég mára még sok is.
kepkuldes.com/image/hpcfEL
Harcra fel győzni kell avagy vagy nyúl vagy fácán!
2020.01.27. 15:53:29
@andros: Ne hezitálj írj bátran, mert nem minden esetben olvasom végig a hozzászólásod. Amelyiket úgy kezded, hogy tudtam mi lesz a meccs kimenetele de nem azt játszottam, meg ki kéne találni valamit, akkor elveszíted az érdeklődésemet.
Kicsit most nem leszek, de hat körül válaszolok, ha lesz mire.
Kicsit most nem leszek, de hat körül válaszolok, ha lesz mire.
andros 2020.01.27. 16:05:15
@Astérixxxx: eddig is bátran leírtam,nem rejtettem véka alá véleményem.-),
már 3. jára hozod fel példaként a régebbi,8 évvel ezelőtti pont az én hozzászólásomat,senki másét,mindig az enyémet.-)
igen élénk figyelmet szentelsz ezek szt nekem,az én írásaimnak,ha ennyire ez ragad meg és semmi más.-),
ezzel semmi baj sincs,arról írsz,amiről akarsz.-),de a végkövetkeztetésed elsiklik a lényeg felett,még mindig nem értem,h most miért hoztál fel példaként,ezek szt ez elrettentő példa akar lenni,h nem lettem milliomos mixből,ezért más se próbálkozzon vele?vagy én ne próbálkozzak többet vele?.-)
másrészről,amit te írsz,az példák,egyes történések kiragadása(pl-ul megcsíptél egy 2,5 undert),de ezzel se segítettél többet a mix megoldóképletének megtalálásában,a spanyol mixviaszt te sem tudtad ezzel felfedezni,
mivel amiről írsz ott is alap egy 10 milkás kezdőtőke..az ilyen 2-es alatti oddsok vizsgálatánál,ha meg valakinek annyi már van,felesleges a mixelgetés
már 3. jára hozod fel példaként a régebbi,8 évvel ezelőtti pont az én hozzászólásomat,senki másét,mindig az enyémet.-)
igen élénk figyelmet szentelsz ezek szt nekem,az én írásaimnak,ha ennyire ez ragad meg és semmi más.-),
ezzel semmi baj sincs,arról írsz,amiről akarsz.-),de a végkövetkeztetésed elsiklik a lényeg felett,még mindig nem értem,h most miért hoztál fel példaként,ezek szt ez elrettentő példa akar lenni,h nem lettem milliomos mixből,ezért más se próbálkozzon vele?vagy én ne próbálkozzak többet vele?.-)
másrészről,amit te írsz,az példák,egyes történések kiragadása(pl-ul megcsíptél egy 2,5 undert),de ezzel se segítettél többet a mix megoldóképletének megtalálásában,a spanyol mixviaszt te sem tudtad ezzel felfedezni,
mivel amiről írsz ott is alap egy 10 milkás kezdőtőke..az ilyen 2-es alatti oddsok vizsgálatánál,ha meg valakinek annyi már van,felesleges a mixelgetés
andros 2020.01.27. 16:10:55
Astérixxxx 2020.01.26. 09:04:44
Üdv,
Fájdalmas néha a múlt idézés pl. andros 2011-ben pont ott tartott ahol most. Tudja a jó tippet, legalábbis utólag ezt írja, de valamiért mégis mást játszik és veszít.
andros 2011.01.30. 22:43:50
ez nem az első ilyen jellegű hibám...
megesett ez már,mégsem tanultam belőle..,csak azért,mert a szelvény elkészítésénél arra gondoltam,ugyan már a stuttgart úgysem kap ki..6,05-ös odds ide-oda,s eme szelvény helyett inkább egy másikat tettem meg
nem tudom milyen tanulság vonható le,ezek a dolgok azért fájnak..egy darabig..,egy ötleten múlik az egész,egy a szelvény feladása előtt jövő sugallat,.most becsapott,egyszerűen pozitívvá tehette volna a hétvégei fogadási-mérlegem jócskán...így péntek-szombat-vasárnapi napra befektetett pénzmag 3/4-e jött csak vissza,tehát veszteséges lettem
Üdv,
Fájdalmas néha a múlt idézés pl. andros 2011-ben pont ott tartott ahol most. Tudja a jó tippet, legalábbis utólag ezt írja, de valamiért mégis mást játszik és veszít.
andros 2011.01.30. 22:43:50
ez nem az első ilyen jellegű hibám...
megesett ez már,mégsem tanultam belőle..,csak azért,mert a szelvény elkészítésénél arra gondoltam,ugyan már a stuttgart úgysem kap ki..6,05-ös odds ide-oda,s eme szelvény helyett inkább egy másikat tettem meg
nem tudom milyen tanulság vonható le,ezek a dolgok azért fájnak..egy darabig..,egy ötleten múlik az egész,egy a szelvény feladása előtt jövő sugallat,.most becsapott,egyszerűen pozitívvá tehette volna a hétvégei fogadási-mérlegem jócskán...így péntek-szombat-vasárnapi napra befektetett pénzmag 3/4-e jött csak vissza,tehát veszteséges lettem
andros 2020.01.27. 16:12:42
@Astérixxxx: érzésem szt még mindig sikeresebb vagyok nálad mix terén is és tippjáték terén is-erről ennyit:-)
nem baj,ha kritizálsz,de legalább úgy tedd,h te jó példával jársz elő,na ez a jó példád hiányzik
nem baj,ha kritizálsz,de legalább úgy tedd,h te jó példával jársz elő,na ez a jó példád hiányzik
andros 2020.01.27. 16:15:09
@Astérixxxx: és ez nem az egyedüli kritikád,kb további 3-at olvastam rólam,csak lusta vagyok már kikeresni,most legalább szóvá is tettem,szóval mutass fel sikerességet és akkor joggal kritizálhatsz,addig csak felesleges okoskodás meg pöcsméregetés minden irományod.-)
Walter Sobchek 2020.01.27. 16:35:27
@maddav12:
Nem itt 6 darab 2-es kötés 4 darab 3-as kötés és 1 darab 4-es kötés.
Nem itt 6 darab 2-es kötés 4 darab 3-as kötés és 1 darab 4-es kötés.
ejakuLazio 2020.01.27. 16:41:43
MAI SZELVÉNY:
19484 06
Szpartak Moszkva - Red Star Kunlun
Vendég és több (1X2 + Gólszám 5,5)
10,00
02277 V
Lamia - Aszterasz Tripolisz
Több, mint 4,5 (Gólszám 4,5)
10,00
59600 V
Karagümrük - Altinordu
Több, mint 5,5 (Gólszám 5,5)
12,50
45949 V
Adanaspor - Osmanlispor
Több, mint 5,5 (Gólszám 5,5)
11,00
TÉT:6x830=5.000
vÁRHATÓ:600.000 HA KETTŐ JÖN MÁR 100.000
AZONOSÍTÓ:Szelvény azonosító:
50888
20PERC VAN FELADÁSIG!!ÉS MÉG ODA KELL ÉRNEEEEM
19484 06
Szpartak Moszkva - Red Star Kunlun
Vendég és több (1X2 + Gólszám 5,5)
10,00
02277 V
Lamia - Aszterasz Tripolisz
Több, mint 4,5 (Gólszám 4,5)
10,00
59600 V
Karagümrük - Altinordu
Több, mint 5,5 (Gólszám 5,5)
12,50
45949 V
Adanaspor - Osmanlispor
Több, mint 5,5 (Gólszám 5,5)
11,00
TÉT:6x830=5.000
vÁRHATÓ:600.000 HA KETTŐ JÖN MÁR 100.000
AZONOSÍTÓ:Szelvény azonosító:
50888
20PERC VAN FELADÁSIG!!ÉS MÉG ODA KELL ÉRNEEEEM
bakker. 2020.01.27. 17:10:14
Esti mese:
13006/02 Le Havre - Troyes
2-3 (Gólszám)
1,75
62176/02 Perugia - Livorno
2-3 (Gólszám)
1,75
13006/02 Le Havre - Troyes
2-3 (Gólszám)
1,75
62176/02 Perugia - Livorno
2-3 (Gólszám)
1,75
Bhufa 2020.01.27. 17:19:39
Sziasztok! Mai menet.:
Bournemouth - Arsenal GGV
Perugia- Livorno GGH
Kaiserslautern - Grossaspach GGH
Tét: 2500 Ft
Nyeremény : 86.000 Ft
Sok sikert!
Bournemouth - Arsenal GGV
Perugia- Livorno GGH
Kaiserslautern - Grossaspach GGH
Tét: 2500 Ft
Nyeremény : 86.000 Ft
Sok sikert!
ejakuLazio 2020.01.27. 17:30:11
NE VONYÍÍÍTSSSSSSSSSSSSSS
zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2020.01.27. 17:40:36
@Walter Sobchek: Én most ezt a két meccset néztem ki magamnak.
31282 V
Holstebro - Viborg
Több, mint 23,5 (Hazai csapat - Gólszám 23,5)
1,90
18777 H
Söder - VästerasIrsta
Kevesebb, mint 42,5 (Gólszám 42,5)
2,15
31282 V
Holstebro - Viborg
Több, mint 23,5 (Hazai csapat - Gólszám 23,5)
1,90
18777 H
Söder - VästerasIrsta
Kevesebb, mint 42,5 (Gólszám 42,5)
2,15
ejakuLazio 2020.01.27. 17:44:51
@zsetonos Emlékezzünk! Csurog, Zsablya, Mozsor.: KULUN NYERI A KHLT KEREK 100-AS ODDS
zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2020.01.27. 17:47:43
@Fatusi Babatunde Fatusi: Már megint ki akarsz zsebelni barát, PMSC féle tippet adjál nekem bakker.
zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2020.01.27. 17:48:54
@Fatusi Babatunde Fatusi: Végül is ha Putyin akarja, még a kapanyél is elsül.
ejakuLazio 2020.01.27. 17:50:44
kulun meccsen 13 perc alatt 14 lövés ha igy megy akkor lesz a meccsen 66 lővés
zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2020.01.27. 17:55:49
@Fatusi Babatunde Fatusi: Lövésem sincs, hogy miről írsz.
Mixi5000 2020.01.27. 17:59:49
@Fatusi Babatunde Fatusi: nem egy különlegesség, a barisz és a barsz meccsen is 52-52 lövés volt, és milyen érdekes a két eredmény is ugyanaz 2-4, 2-4 :)
ejakuLazio 2020.01.27. 18:04:00
@Mixi5000: De a kulun a kanadai katona válogatott!!!pér amerikaival kiegészülve
ejakuLazio 2020.01.27. 18:17:45
Minden meccs bunda kivéve a Magyar meccsek
ejakuLazio 2020.01.27. 18:19:44
Bunda gyanú van kialakulóban a hétvégi monacU meccs kapcsán is!
kulashaker 2020.01.27. 18:33:43
Hapoel Umm al-Fahm - Hapoel Afula 1. félidő 1,5 over 2,90
iamthelegend 2020.01.27. 18:48:19
sportfogadjunk
kaiserslautern meccsen félidőben lesz 3 gól
kaiserslautern meccsen félidőben lesz 3 gól
Mixi5000 2020.01.27. 19:10:06
@overhunter: pont most jutott eszembe az a sok 4-2-es szelvény :)
és még az is lehet, hogy másik két meccsen is 4-2 lesz egészen véletlenül :)
és még az is lehet, hogy másik két meccsen is 4-2 lesz egészen véletlenül :)
Mixi5000 2020.01.27. 19:12:12
tanulság, nem szabad letérni a kitaposott, elképzelt útról
hétvégén én is úgy jártam, hogy az egyik 9 darabos csoportot megrövidítettem 8-ra a többihez igazítva, hát nem a 9. szelvény lett (volna) nyertes?!
hétvégén én is úgy jártam, hogy az egyik 9 darabos csoportot megrövidítettem 8-ra a többihez igazítva, hát nem a 9. szelvény lett (volna) nyertes?!
overhunter 2020.01.27. 19:13:44
@Mixi5000:
A győzteseket eltaláltam,csak nem 4-2 vel.!!!Pedig mindegyikre 4-2-t akartam tenni.
A győzteseket eltaláltam,csak nem 4-2 vel.!!!Pedig mindegyikre 4-2-t akartam tenni.
kulashaker 2020.01.27. 19:18:08
Lamia - Aszterasz Tripolisz 1. félidő 0,5 over 1.95
overhunter 2020.01.27. 19:19:11
@Mixi5000: Valaki javasolta itt a blogon néhány napja,hogy ne csak 4-2 t tegyek.
Megfogadtam vesztemre.
Megfogadtam vesztemre.
2020.01.27. 19:30:11
@andros: Engem az döbbentett meg, hogy 9 éve ugyanazon dilemmázátál amin napjainkban is. Felismerted a hibád és azt is, hogy nem először fordult veled elő. Ennek ellenére manapság is azt olvashatjuk tőled, hogy érezted a jó kimenetelt, de lebeszélted magad és mást választottál, ezért vesztettél. Mondjuk most újra olvasva a régi hozzászólásod megértettem a mai helyzetet: "nem tudom milyen tanulság vonható le,ezek a dolgok azért fájnak"
Valószínűleg a mai napig sem sikerült levonni a tanulságot vagy szükséged van ilyen fájdalomra.
Úgy tűnik végig olvastad a hozzászólásokat az arbitázs vitáról. Annak ellenére, hogy legalább háromszor leírtam sorban az összes funkcionális analfabétának, hogy nem játszom ezt a formáját a fogadásnak, most mégis leírod, hogy f@sz vagyok amiért ezt csinálom.
Szerintem nem járok messze a valóságtól a véleményeket olvasva erről a fogadás módról, hogy a kritikusok egyike sem értette meg a lényeget.
Kölönben te sem írnál 10 millkás kezdőtőkéről és kettes alatti odds vizsgálatról. Nagyságrendekkel kisebb összeggel is lehetett játszani, oddsokat meg nem kellett vizsgálni.
Örülök a sikerességednek!
Én arra próbálom ösztönözni a fogadókat, hogy ne fogadjanak szemellenzősen mindig overre, gg-re, mert ezeknek az opcióknak közel fele vesztes. Szerintem nem vagyok hiteltelen, ha undert játszom.
Továbbá arról szoktam még írni, hogy próbáljon mindenki önmérsékletet tanusítani a kötésszámok terén. Ideálisnak a szóló fogadást tartom esetleg kettes kötést. Elvétve játszom hármas kötést vagy annál nagyobbat. Szerintem a fogadási naplóm ezt megerősíti.
i.imgur.com/Bdv2pVl.png
Valószínűleg a mai napig sem sikerült levonni a tanulságot vagy szükséged van ilyen fájdalomra.
Úgy tűnik végig olvastad a hozzászólásokat az arbitázs vitáról. Annak ellenére, hogy legalább háromszor leírtam sorban az összes funkcionális analfabétának, hogy nem játszom ezt a formáját a fogadásnak, most mégis leírod, hogy f@sz vagyok amiért ezt csinálom.
Szerintem nem járok messze a valóságtól a véleményeket olvasva erről a fogadás módról, hogy a kritikusok egyike sem értette meg a lényeget.
Kölönben te sem írnál 10 millkás kezdőtőkéről és kettes alatti odds vizsgálatról. Nagyságrendekkel kisebb összeggel is lehetett játszani, oddsokat meg nem kellett vizsgálni.
Örülök a sikerességednek!
Én arra próbálom ösztönözni a fogadókat, hogy ne fogadjanak szemellenzősen mindig overre, gg-re, mert ezeknek az opcióknak közel fele vesztes. Szerintem nem vagyok hiteltelen, ha undert játszom.
Továbbá arról szoktam még írni, hogy próbáljon mindenki önmérsékletet tanusítani a kötésszámok terén. Ideálisnak a szóló fogadást tartom esetleg kettes kötést. Elvétve játszom hármas kötést vagy annál nagyobbat. Szerintem a fogadási naplóm ezt megerősíti.
i.imgur.com/Bdv2pVl.png
Mixi5000 2020.01.27. 19:42:05
@overhunter: még egy vendég 4-2 :)
így utólag könnyű lett volna az öt meccset kettesével 2-4-ekre...milliós nyeremények lettek volna :)
így utólag könnyű lett volna az öt meccset kettesével 2-4-ekre...milliós nyeremények lettek volna :)
overhunter 2020.01.27. 19:43:24
@Mixi5000:
Ma életem eddigi legnagyobb nyereményét puskáztam el a bevásárló listám pontos végeredményeinek ostoba megváltoztatásával.@zsetonos Emlékezzünk! Csurog, Zsablya, Mozsor.: @bakker.:
Ma életem eddigi legnagyobb nyereményét puskáztam el a bevásárló listám pontos végeredményeinek ostoba megváltoztatásával.@zsetonos Emlékezzünk! Csurog, Zsablya, Mozsor.: @bakker.:
overhunter 2020.01.27. 19:45:49
@Mixi5000: 2/11-be tettem 100 ft-os alappal a khl-t és az nhl-t ma!!!
Mixi5000 2020.01.27. 19:47:10
@overhunter:
lokomotiv jaroszlav 4-2 19,50
vityaz Podolszk 4-1 28,00
Barisz 4-2 25,00
Barsz Kazany 4-2 18,00
a közös bennük, hogy a vendégcsapatok elérték a 4 gólt (az itt nem szereplő kunlun is...)
lokomotiv jaroszlav 4-2 19,50
vityaz Podolszk 4-1 28,00
Barisz 4-2 25,00
Barsz Kazany 4-2 18,00
a közös bennük, hogy a vendégcsapatok elérték a 4 gólt (az itt nem szereplő kunlun is...)
overhunter 2020.01.27. 19:49:29
@Mixi5000: És még hátra van 6 NHL hajnalban!!!!
2020.01.27. 20:01:25
ááá, török meglepi vendég meccs 93. perc egyenlít a hazai...
andros 2020.01.27. 20:02:27
@Astérixxxx:
na várjunk csak,haladjunk szépen sorjában,mert igyekszel elkendőzni az írott lényeget..
ezt írtad:
andros 2020.01.27. 16:10:55
Astérixxxx 2020.01.26. 09:04:44
Üdv,
Fájdalmas néha a múlt idézés pl. andros 2011-ben pont ott tartott ahol most. Tudja a jó tippet, legalábbis utólag ezt írja, de valamiért mégis mást játszik és veszít.
1 ez egy kiragadott részlet,ahol pont veszítettem(mint a Bibliából is kiragadhatunk egy részt és általános ,objektív igazságnak minősíthetjük)..esetemben sincs ez másképp,akkor épp veszítettem,nem raktam meg a kigondoltat,előfordul..
de!..ebből nem következik,h te kijelentheted:,,pont ott tartott,ahol most,ergo..te onnan nem látva az összes megtett fogadásaim eredményességét vagy bukását..kijelented,h ott tartok,ahol most..a te szubjektív meglátásodnak objektívnek beállítva(ha nem így lenne,nem írtad volne le,ezt nem tudod cáfolni,senki sem volt kíváncsi az én 2011-es bukásomra vagy örömömre,te hoztad fel,h megállapítsad és általánossá tegyed,h bizony ott tatok,ahol most..bukó a sportfogadásom,elrettentő példa a köznek!
2 legalább is ezt írja...aha,ergo ez már rosszhiszeműség a javában,eleve azt feltételezed rólam,h hazudok,írhatok,amit akarok-nekem eszembe sem jutna feltételezni a másikról,h hazudik,ha papíron ott volt a jó választása is,ahogy írta
3Astérixxxx 2020.01.27. 15:53:29
@andros: Ne hezitálj írj bátran, mert nem minden esetben olvasom végig a hozzászólásod. Amelyiket úgy kezded, hogy tudtam mi lesz a meccs kimenetele de nem azt játszottam, meg ki kéne találni valamit, akkor elveszíted az érdeklődésemet.
megint te vagy itt a főszereolő,fontos közölnöd a másikkal,h milyen feltételek mellett olvasod v sem a másik hozzászólását,megint te vagy az Orráculum vagy a döntőbíró,ez nem kicsit fellengzőség..(és ha én is úgy tennék,h meg se tisztellek a válaszadással,eleve kikötöm,h mit írhatsz le és mit nem...?)
4Astérixxxx 2020.01.27. 19:30:11
@andros: Engem az döbbentett meg, hogy 9 éve ugyanazon dilemmázátál amin napjainkban is.
micsoda? ledöbbentett? mégis kinek érzed te magad,h ítélkezz??ismét egy nem rád tartozó ,hanem személyes,szubjektív mixdöntésem,ami akár helyes akár helytelen..ez h ledöbbentsen?..ez kisebbíti a napi megélhetésed,kedélyállapotod,komfortzónád annyira,h le is döbbensz miatta,szótlanná válsz,szinte sokkhatás ér?
Annak ellenére, hogy legalább háromszor leírtam sorban az összes funkcionális analfabétának,..
no comment,ez mindent elárul a magas lóról,amin ülsz,mindenki hülye csak te vagy okos
azonban nem szeretek ezzel foglalkozni,amikor ez egy mixoldal mindenki egyéni meglátásaival,ami sajnos az esetek többségében hibás,mivel ez csak egy szerencsejáték marad..,
lehetséges,h nincs meg az a rosszindulat soraidban,amit leírt formában mégis tanúsítasz,azonban a ,,magas lovon való ülést-míg mindenki más a pórnép a földön hever"..azt tartom és nem vonom vissza,max,ha változol..,de nem nekem tisztem a másik formázása,vagy alakítása..ez mindenki szuverén,egyéni ügye-de a támadó jogtalan és helytelen kritikákra azért máskor is hasonlóan fogok reagálni
na várjunk csak,haladjunk szépen sorjában,mert igyekszel elkendőzni az írott lényeget..
ezt írtad:
andros 2020.01.27. 16:10:55
Astérixxxx 2020.01.26. 09:04:44
Üdv,
Fájdalmas néha a múlt idézés pl. andros 2011-ben pont ott tartott ahol most. Tudja a jó tippet, legalábbis utólag ezt írja, de valamiért mégis mást játszik és veszít.
1 ez egy kiragadott részlet,ahol pont veszítettem(mint a Bibliából is kiragadhatunk egy részt és általános ,objektív igazságnak minősíthetjük)..esetemben sincs ez másképp,akkor épp veszítettem,nem raktam meg a kigondoltat,előfordul..
de!..ebből nem következik,h te kijelentheted:,,pont ott tartott,ahol most,ergo..te onnan nem látva az összes megtett fogadásaim eredményességét vagy bukását..kijelented,h ott tartok,ahol most..a te szubjektív meglátásodnak objektívnek beállítva(ha nem így lenne,nem írtad volne le,ezt nem tudod cáfolni,senki sem volt kíváncsi az én 2011-es bukásomra vagy örömömre,te hoztad fel,h megállapítsad és általánossá tegyed,h bizony ott tatok,ahol most..bukó a sportfogadásom,elrettentő példa a köznek!
2 legalább is ezt írja...aha,ergo ez már rosszhiszeműség a javában,eleve azt feltételezed rólam,h hazudok,írhatok,amit akarok-nekem eszembe sem jutna feltételezni a másikról,h hazudik,ha papíron ott volt a jó választása is,ahogy írta
3Astérixxxx 2020.01.27. 15:53:29
@andros: Ne hezitálj írj bátran, mert nem minden esetben olvasom végig a hozzászólásod. Amelyiket úgy kezded, hogy tudtam mi lesz a meccs kimenetele de nem azt játszottam, meg ki kéne találni valamit, akkor elveszíted az érdeklődésemet.
megint te vagy itt a főszereolő,fontos közölnöd a másikkal,h milyen feltételek mellett olvasod v sem a másik hozzászólását,megint te vagy az Orráculum vagy a döntőbíró,ez nem kicsit fellengzőség..(és ha én is úgy tennék,h meg se tisztellek a válaszadással,eleve kikötöm,h mit írhatsz le és mit nem...?)
4Astérixxxx 2020.01.27. 19:30:11
@andros: Engem az döbbentett meg, hogy 9 éve ugyanazon dilemmázátál amin napjainkban is.
micsoda? ledöbbentett? mégis kinek érzed te magad,h ítélkezz??ismét egy nem rád tartozó ,hanem személyes,szubjektív mixdöntésem,ami akár helyes akár helytelen..ez h ledöbbentsen?..ez kisebbíti a napi megélhetésed,kedélyállapotod,komfortzónád annyira,h le is döbbensz miatta,szótlanná válsz,szinte sokkhatás ér?
Annak ellenére, hogy legalább háromszor leírtam sorban az összes funkcionális analfabétának,..
no comment,ez mindent elárul a magas lóról,amin ülsz,mindenki hülye csak te vagy okos
azonban nem szeretek ezzel foglalkozni,amikor ez egy mixoldal mindenki egyéni meglátásaival,ami sajnos az esetek többségében hibás,mivel ez csak egy szerencsejáték marad..,
lehetséges,h nincs meg az a rosszindulat soraidban,amit leírt formában mégis tanúsítasz,azonban a ,,magas lovon való ülést-míg mindenki más a pórnép a földön hever"..azt tartom és nem vonom vissza,max,ha változol..,de nem nekem tisztem a másik formázása,vagy alakítása..ez mindenki szuverén,egyéni ügye-de a támadó jogtalan és helytelen kritikákra azért máskor is hasonlóan fogok reagálni
2020.01.27. 20:13:13
@andros: VAnnak emberek,akik-számomra rejtélyes módon,mert én ilyenre nem vetemednék nyilván- minősítgetnek,kategorizálnak másokat,ezzel nyilván a saját butaságát igazolja mint mert lehet hogy a zokniját nem moshatná ki annak akit minősít.
2020.01.27. 20:35:22
@andros:
1. Amióta olvasója a blognak, hetente írod ide a siránkozást, hogy ki kellene találni vakamit. Az akkori bukódnak semmi köze a tényhez, hogy egy helyben topogsz, az útkeresésed immár kilenc éve tart. Sajnálom, ha ezt nem látod az akkori és a mostani hozzászólásaidat összehasonlítva.
4. mivel kilenc éve még nem olvastam a blogot, megdöbbentem, hogy ilyen régóta tart ez a megoldás keresés. Nem írom le újra, előző válaszom második mondata kerülne ide.
2. Valóban lehet ilyen olvasata is, nem fogalmaztam helyesen, de nem a szavahihetőséged a lényeg. Mivel utólag írod le az előzetes gondolataid, így az olvasók számára ellenőrizhetetlen, ezért fogalmaztam eredeti szándékkal feltételes módban.
3. most megkérdőjelezheted az én szavahihetőségemet, de túl bonyolítod az olvasottakat. Valóban nem szoktam végig olvasni az olyan kezdő tartalmú hozzászólásaidat amelyekről írtam. Mivel a nekem írt tartalmat nem nekem címezted, így sokáig elsiklottam feleltte, majd véletlenül akadt meg a szemem az " Asterix és Obeliszkben" neveken és csak ez után olvastam el amit nekem írtál. Ezért bátorkodtam azt írni, hogy írjál rám úgy, hogy nekem címzed. Én ebben nem látok semmi felsőbbrendűséget.
1. Amióta olvasója a blognak, hetente írod ide a siránkozást, hogy ki kellene találni vakamit. Az akkori bukódnak semmi köze a tényhez, hogy egy helyben topogsz, az útkeresésed immár kilenc éve tart. Sajnálom, ha ezt nem látod az akkori és a mostani hozzászólásaidat összehasonlítva.
4. mivel kilenc éve még nem olvastam a blogot, megdöbbentem, hogy ilyen régóta tart ez a megoldás keresés. Nem írom le újra, előző válaszom második mondata kerülne ide.
2. Valóban lehet ilyen olvasata is, nem fogalmaztam helyesen, de nem a szavahihetőséged a lényeg. Mivel utólag írod le az előzetes gondolataid, így az olvasók számára ellenőrizhetetlen, ezért fogalmaztam eredeti szándékkal feltételes módban.
3. most megkérdőjelezheted az én szavahihetőségemet, de túl bonyolítod az olvasottakat. Valóban nem szoktam végig olvasni az olyan kezdő tartalmú hozzászólásaidat amelyekről írtam. Mivel a nekem írt tartalmat nem nekem címezted, így sokáig elsiklottam feleltte, majd véletlenül akadt meg a szemem az " Asterix és Obeliszkben" neveken és csak ez után olvastam el amit nekem írtál. Ezért bátorkodtam azt írni, hogy írjál rám úgy, hogy nekem címzed. Én ebben nem látok semmi felsőbbrendűséget.
gemjam 2020.01.27. 20:41:26
Tehat paok 1- o???? /viccc rioave most o 2 ez valoszonu igy marad... meglatjuk
andros 2020.01.27. 21:00:10
@Astérixxxx:
1. Amióta olvasója a blognak, hetente írod ide a siránkozást, hogy ki kellene találni vakamit. Az akkori bukódnak semmi köze a tényhez, hogy egy helyben topogsz, az útkeresésed immár kilenc éve tart. Sajnálom, ha ezt nem látod az akkori és a mostani hozzászólásaidat összehasonlítva
ezek szt semmit nem értettél abból,amit leírtam eddig és még te vádolsz másokat funkcionális analfabetizmussal,
ez a te túlzásod,h hetente siránkozok,amikor nyerésről is írtam a héten,ez eleve már sántító kijelentés,majd tovább folytatod,h 9 éve tart az útkeresésem..,
erre már kezdek furcsán nézni itt..kezdek megkérdőjelezni egy-két dolgot esetedben..még1szer leírom:senki soha nem nyerő,hosszabb távon meg pláne..ne irányítsad a mondanivalód lényegét oda,mintha a sportfogadás egy megoldandó matekpélda lenne és eddig megbuktam az összes vizsgán,ergo 9 éve már osztályismétlő vagyok,
dehogy sajnálod te!..pusztán saját egódat akarod hizlalni,szép kövér hernyóvá,még kövérebb hernyóvá duzzasztani..,nem látod magadat kívülről,előbb bakkernek meg mindenki másnak írsz fellengzősen,h ez az andros már 9 éve is bukott,majd biztos hazuggá bélyegzed..,
majd immár nekem írod másokról ,h ők funkcionális analfabéták..
.és ezek után leírod,h sajnálod..miután kritizáltál jogtalanul és főleg úgy,h az égadta világon semmi közöd a másik mixbeli megítéléséhez..de te tovább sajnálod,h én 9 éve bukok..,nem kell a sajnálatod,te csak ne sajnálj..
2. Valóban lehet ilyen olvasata is, nem fogalmaztam helyesen, de nem a szavahihetőséged a lényeg. Mivel utólag írod le az előzetes gondolataid, így az olvasók számára ellenőrizhetetlen, ezért fogalmaztam eredeti szándékkal feltételes módban.
a többség ismer,a régebbiek főleg,ismerik hibás gondolataim,de látják a jó gondolatokat is,amit a hosszú évek során leírtam,max neked ellenőrizhetetlen,de mást nem foglalkoztat amúgy se pont az én sikerességem v sikertelenségem,megvan a saját mixbeli történéseik
. most megkérdőjelezheted az én szavahihetőségemet, de túl bonyolítod az olvasottakat. Valóban nem szoktam végig olvasni az olyan kezdő tartalmú hozzászólásaidat amelyekről írtam. Mivel a nekem írt tartalmat nem nekem címezted, így sokáig elsiklottam feleltte, majd véletlenül akadt meg a szemem az " Asterix és Obeliszkben" neveken és csak ez után olvastam el amit nekem írtál. Ezért bátorkodtam azt írni, hogy írjál rám úgy, hogy nekem címzed. Én ebben nem látok semmi felsőbbrendűséget.
a felsőbbrendűség gondolata annál megfogalmazódhat,aki mást funkcionális analfabétának tart,aki mindenkit annak tart,önmagán kívül.., na és ezt úgy teszi,hogy mindig másnak kritizál egy adott valakit..,már maga a tény,h objektíven formázod véleményed mások ellenében,mások kárára,a szubjektív meglátásod tartva egyetemes igazságnak,ez már az ítélkezésnek egy veszélyesebb formája,
ami az aasterix és obeliszket illeti-ha nem írtam érthetően..,szerepeltem abban a filmben közvetlenül Depardieau oldalán -talán nem volt érthető ez elsőre,
ez nyilván nem tesz engem felsőbbrendűvé,h a pór nép nem szerepelhetett,én viszont igen,
de elkanyarodtunk a lényegtől:
miért érzed fontosnak az én esetleges bukásomat?
a mix az szerencsejáték marad,mindannyian eleve vesztesek maradunk,elvétve viszont lehetnek sikerélményeink,aki befizet a mixre az ezzel vállalja a kockázatát,h esetleg a játék izgalmán kívül semmi sem jön vissza,ez ilyen
1. Amióta olvasója a blognak, hetente írod ide a siránkozást, hogy ki kellene találni vakamit. Az akkori bukódnak semmi köze a tényhez, hogy egy helyben topogsz, az útkeresésed immár kilenc éve tart. Sajnálom, ha ezt nem látod az akkori és a mostani hozzászólásaidat összehasonlítva
ezek szt semmit nem értettél abból,amit leírtam eddig és még te vádolsz másokat funkcionális analfabetizmussal,
ez a te túlzásod,h hetente siránkozok,amikor nyerésről is írtam a héten,ez eleve már sántító kijelentés,majd tovább folytatod,h 9 éve tart az útkeresésem..,
erre már kezdek furcsán nézni itt..kezdek megkérdőjelezni egy-két dolgot esetedben..még1szer leírom:senki soha nem nyerő,hosszabb távon meg pláne..ne irányítsad a mondanivalód lényegét oda,mintha a sportfogadás egy megoldandó matekpélda lenne és eddig megbuktam az összes vizsgán,ergo 9 éve már osztályismétlő vagyok,
dehogy sajnálod te!..pusztán saját egódat akarod hizlalni,szép kövér hernyóvá,még kövérebb hernyóvá duzzasztani..,nem látod magadat kívülről,előbb bakkernek meg mindenki másnak írsz fellengzősen,h ez az andros már 9 éve is bukott,majd biztos hazuggá bélyegzed..,
majd immár nekem írod másokról ,h ők funkcionális analfabéták..
.és ezek után leírod,h sajnálod..miután kritizáltál jogtalanul és főleg úgy,h az égadta világon semmi közöd a másik mixbeli megítéléséhez..de te tovább sajnálod,h én 9 éve bukok..,nem kell a sajnálatod,te csak ne sajnálj..
2. Valóban lehet ilyen olvasata is, nem fogalmaztam helyesen, de nem a szavahihetőséged a lényeg. Mivel utólag írod le az előzetes gondolataid, így az olvasók számára ellenőrizhetetlen, ezért fogalmaztam eredeti szándékkal feltételes módban.
a többség ismer,a régebbiek főleg,ismerik hibás gondolataim,de látják a jó gondolatokat is,amit a hosszú évek során leírtam,max neked ellenőrizhetetlen,de mást nem foglalkoztat amúgy se pont az én sikerességem v sikertelenségem,megvan a saját mixbeli történéseik
. most megkérdőjelezheted az én szavahihetőségemet, de túl bonyolítod az olvasottakat. Valóban nem szoktam végig olvasni az olyan kezdő tartalmú hozzászólásaidat amelyekről írtam. Mivel a nekem írt tartalmat nem nekem címezted, így sokáig elsiklottam feleltte, majd véletlenül akadt meg a szemem az " Asterix és Obeliszkben" neveken és csak ez után olvastam el amit nekem írtál. Ezért bátorkodtam azt írni, hogy írjál rám úgy, hogy nekem címzed. Én ebben nem látok semmi felsőbbrendűséget.
a felsőbbrendűség gondolata annál megfogalmazódhat,aki mást funkcionális analfabétának tart,aki mindenkit annak tart,önmagán kívül.., na és ezt úgy teszi,hogy mindig másnak kritizál egy adott valakit..,már maga a tény,h objektíven formázod véleményed mások ellenében,mások kárára,a szubjektív meglátásod tartva egyetemes igazságnak,ez már az ítélkezésnek egy veszélyesebb formája,
ami az aasterix és obeliszket illeti-ha nem írtam érthetően..,szerepeltem abban a filmben közvetlenül Depardieau oldalán -talán nem volt érthető ez elsőre,
ez nyilván nem tesz engem felsőbbrendűvé,h a pór nép nem szerepelhetett,én viszont igen,
de elkanyarodtunk a lényegtől:
miért érzed fontosnak az én esetleges bukásomat?
a mix az szerencsejáték marad,mindannyian eleve vesztesek maradunk,elvétve viszont lehetnek sikerélményeink,aki befizet a mixre az ezzel vállalja a kockázatát,h esetleg a játék izgalmán kívül semmi sem jön vissza,ez ilyen
2020.01.27. 21:24:09
Ember! Ezeket nem én írom rólad.
Leírom én is még egyszer, felismered a hibát, de valamiért újra és újra elköveted. Szűk kilenc év után te írod le, hogy nincs kiinduló pontod.
Még nincs, még mindig nincs.
Írtál aranykönyvről, amiben az szerepel, hogy over 3,5 gólra nem fogadsz, de elcsábultál. Ott is meg van a hiba felismerés, de mégis elkövetted újra.
Amiért ezt a hozzászólásodat másoltam be, az az utolsó mondat.
Azt gondolod, hogy sok meccsen under vagy gól nélküli eredmény születik majd, de azt is borítékolod, hogy sok gg tippes szelvényed fogja bánni.
Lehet ezt én nézem be, de nem látok a kilenc évvel ezelőtti és a most bemásolt hozzászólásod között tartalmi különbséget. Mindkét esetben sejtettél, tudtál valamit és ennek ellenére cselekedtél másképp.
Nincs az a fogadó aki ne bukott volna keveset vagy sokat.
Van akai képes, tud, akar tanulni a hibáiból, valaki meg képtelen.
andros 2019.10.16 22:49:12
álljon itt a saját véleményem is...
előbb magamról..k.rva sz-r periódusban vagyok,keveset játszok,mixezek,de azt is rosszul-belemegyek kosár női meccsekbe,ahol hosszú évek során eleget buktam,ott állt a figyelmeztetés és mégis elcsábulok rá,
nagyobb baj viszont az,h tényleg nincs kiindulópontom valahogy,
ahogy közeledik az év vége megszaporodnak a HNG-s meccsek is,vagy akár 0-0-ák,sok GG-s szeló fogja ezt még bánni,s nemcsak nálam
Leírom én is még egyszer, felismered a hibát, de valamiért újra és újra elköveted. Szűk kilenc év után te írod le, hogy nincs kiinduló pontod.
Még nincs, még mindig nincs.
Írtál aranykönyvről, amiben az szerepel, hogy over 3,5 gólra nem fogadsz, de elcsábultál. Ott is meg van a hiba felismerés, de mégis elkövetted újra.
Amiért ezt a hozzászólásodat másoltam be, az az utolsó mondat.
Azt gondolod, hogy sok meccsen under vagy gól nélküli eredmény születik majd, de azt is borítékolod, hogy sok gg tippes szelvényed fogja bánni.
Lehet ezt én nézem be, de nem látok a kilenc évvel ezelőtti és a most bemásolt hozzászólásod között tartalmi különbséget. Mindkét esetben sejtettél, tudtál valamit és ennek ellenére cselekedtél másképp.
Nincs az a fogadó aki ne bukott volna keveset vagy sokat.
Van akai képes, tud, akar tanulni a hibáiból, valaki meg képtelen.
andros 2019.10.16 22:49:12
álljon itt a saját véleményem is...
előbb magamról..k.rva sz-r periódusban vagyok,keveset játszok,mixezek,de azt is rosszul-belemegyek kosár női meccsekbe,ahol hosszú évek során eleget buktam,ott állt a figyelmeztetés és mégis elcsábulok rá,
nagyobb baj viszont az,h tényleg nincs kiindulópontom valahogy,
ahogy közeledik az év vége megszaporodnak a HNG-s meccsek is,vagy akár 0-0-ák,sok GG-s szeló fogja ezt még bánni,s nemcsak nálam
iamthelegend 2020.01.27. 21:38:04
@andros: continuous flow of shit
Az utolsó 100 komment: