jan 20 2020

2020. január 21. kedd

Tudni kell abbahagyni, illetve változtatni az alap elképzeléseken, különben az utolsó forint is odavész

(Special One)


A bejegyzés trackback címe:

https://tippmix.blog.hu/api/trackback/id/tr6915418666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bakker. 2020.01.21. 06:40:02

Sok szerencsét mindenkinek mára!

A mai mottót még az esti meccsek kezdete előtt választottam ki, egyik kedvencem a sok közül. Akkor még nem látszott, hogy a Spal 2 gólt fog lőni és meg is nyeri a meccset, az éllovas West Brom pedig otthon gólképtelen lesz és kikap. Special One blogos munkássága 2013-ra tehető, mondhatjuk megelőzte a korát. De abból az időből emlékezhetünk Ácsi Milán írásaira is és nagy szorzós tippjeire is.

Nem könnyű változni, változtatni. Olyan ez, mint a klasszikus viccben a férj, aki kétszer is szedett a levesből, mondván nem hitte el, hogy tényleg annyira rossz. Érdekesség gyanánt a minap a Crystal Palace 2 gólt is lőtt a Citynek idegenben, de nem hittük el, hogy ezt a tökutolsó Spal is megteszi az Atalanta otthonában.

Két klasszikus idézettel zárva, ami a kínálatban benne van az be is következhet és maradjon (ez a sportfogadás csak) játék.

gemjam 2020.01.21. 07:20:57

Vissza kell nezni a spal forditos mindig szinte en beirtam tegnap

HANNIBAL179 2020.01.21. 07:28:40

Sziasztok!

A beleegyezés ára!

XVIII.század Anglia.
A fiatal Vaugham, hogy elvégezte az oxfordi egyetemet, munkát vállalt egy neves irodában, mint ügyvédbojtár.
Az alacsony fizetés mellett, beleszeretett az ügyvéd húgába, aki a gyámleánya is volt.
A hölgy viszonozta érzelmeit.
Azonban a házasság beleegyezésére, az iroda tulajdonosa kijelentette, hogyha 500 fontot felmutat, rábólint.
Ez az összeg, egy vagyon volt abban az időben.
(600 font, kb. kisebb csinos birtok, rajta mutatós palotával)

Hogy ne legyen vénember, mire összegyűjti a pénzt, összeállt egy vésnőkkel.
Gyártottak hamis bankjegyeket,
és letette a köteget az ügyvéd asztalára.
(Ezek a bankók, még nagyméretű, A5-s, nem túl kidolgozott papìrok voltak.)
Az út nyitva lett volna a frígy felé,....
Ha nem gyártott volna még további bankjegyeket a bemutatottakon kívűl.
Ezeket már használta, de kiderült hogy sajtóhiba került a nyomdába:
"England " helyett, "Englad" volt a nyomat.

Oltár helyett bíróság.
Hogy mi lett az ára a szerelemnek? :
Egy rőf kötél a bitófától lefelé, talp alatt ugyanannyi levegő, a fütyüló szélnek.

HANNIBAL179 2020.01.21. 07:59:12

09.30-ig tán
Kód:7020
10-es kötés!
3=<gólis focik.
5=<gólos jegek.
=< kosarak.
1.000==>kb.79.000 ft.
Módosítható tétösszeggel.
Még magam sem adtam fel.

Mixi5000 2020.01.21. 08:00:55

egy kis tenisz délelőttre:

42232 02 J. Isner - T. Monteiro J. Isner 3:1 (Pontos végeredmény) 3,20
40966 02 D. Goffin - J. Chardy D. Goffin 3:1 (Pontos végeredmény) 3,10
42529 V M. Vondrousova - S. Kuznetsova 3 (Játszmák száma) 2,55
41712 V J. Brady - S. Halep 3 (Játszmák száma) 2,35
50636 04 J. Paolini - A. Blinkova A. Blinkova 2:1 (Pontos végeredmény) 3,55
40306 V C. Suarez Navarro - A. Sabalenka 3 (Játszmák száma) 2,95
49346 04 S. Sorribes Tormo - V. Kudermetova V. Kudermetova 2:1 (Pontos végeredmény) 3,55
5/7 kombináció (21x)
Tét összesen: 210 Ft 21*10
Maximum nyeremény: 52 340 Ft

50859 02 A. Pavlyuchenkova - N. Stojanovic A. Pavlyuchenkova 2:1 (Pontos végeredmény) 3,60
42317 V Kri. Pliskova - H. Watson 3 (Játszmák száma) 2,20
13975 03 E. Cocciaretto - A. Kerber A. Kerber 2:0 (Pontos végeredmény) 1,75
50875 03 A. Sharma - A. Kontaveit A. Kontaveit 2:0 (Pontos végeredmény) 1,50
50723 V T. Townsend - J. Pegula 3 (Játszmák száma) 2,35
42529 V M. Vondrousova - S. Kuznetsova 3 (Játszmák száma) 2,55
40308 03 C. Suarez Navarro - A. Sabalenka A. Sabalenka 2:0 (Pontos végeredmény) 1,45
6/7 kombináció (7x)
Tét összesen: 210 Ft 7*30
Maximum nyeremény: 18 845 Ft

20449 01 Yui. Sugita - E. Benchetrit Yui. Sugita 3:0 (Pontos végeredmény) 2,75
42232 01 J. Isner - T. Monteiro J. Isner 3:0 (Pontos végeredmény) 2,45
40966 01 D. Goffin - J. Chardy D. Goffin 3:0 (Pontos végeredmény) 2,00
76446 01 D. Medvedev - F. Tiafoe D. Medvedev 3:0 (Pontos végeredmény) 1,50
42349 04 M. Cecchinato - A. Zverev A. Zverev 3:0 (Pontos végeredmény) 1,65
20392 04 I. Ivashka - Kev. Anderson Kev. Anderson 3:0 (Pontos végeredmény) 2,10
41698 H I. Karlovic - V. Pospisil Igen (I. Karlovic nyer legalább egy játszmát) 1,45
6/7 kombináció (7x)
Tét összesen: 210 Ft 7*30
Maximum nyeremény: 11 305 Ft

a kódok: 4699, 4700, 4702

Mixi5000 2020.01.21. 08:06:01

a tegnapi két 10-es szorzós meccs egy szelvényre került, a beitar-maccabi maradhatott volna döntetlen (1:1) az az öt perc (68.,73.) két gólja nem hiányzott, a croton meccsre kellettek volna gólok :)

Rizespor - Genclerbirligi
Rizespor 2:0 * 10.50
Beitar Jerusalem - Maccabi Netanya
Döntetlen 1:1
West Bromwich - Stoke
Stoke 1:0 * 10.75
Cosenza - Crotone
Crotone 3:1
(yankee-20) 112.88 -> 2257.50

játék :)

Mixi5000 2020.01.21. 08:09:06

@gemjam: igaz, csak inkább fordított előjelűnek lehetett gondolni (spal/atalanta), persze így 66-os szorzó volt...

gemjam 2020.01.21. 08:40:33

@Mixi5000: everton oda visza udv ...en a baratsagos romant kaptam el vegre 6 golra..

nando79 2020.01.21. 08:49:11

Tegnap két-két vízilabda és kézilabda (spanyol -5,5; orosz-grúz 26,5 over, cseh 24,5 under, fehérorosz 26,5 over) kettes kötésekben játszva (a nagyságrendileg azonos időben játszott kézi és vízi meccsek egy szelvényen), valamint a Petagna gól élőzve összesen 34 ezret hozott úgy, hogy az osztrák 26,5 overes tippemnek Bitter elég rendesen odavágott. Soha rosszabb napot!

drékó 2020.01.21. 09:01:01

Szép jó reggelt srácok!!
A Magyar kézi válogatott ma játszik a Svédekkel!!
Fontos mérkőzés előtt állunk!!
Mint hallottuk és olvastuk a Norge meccs után a Norvég sajtó
És média rajtunk köszörűlte a nyelvét, hogy ez a gyenge Magyar válogatott,
Hogy tudta Dániát elmeszelni, vagyis pontot rabolni tőle!!
Szerintem ma a svédek nem fognak lenézni bennünket!!
Nem tudhatni milyen lesz a hazai pálya előnye a Svédeknek stb..
Walter kapitány ha vagy, jelentkezz jelentkezz!!

2020.01.21. 09:05:16

Üdv,

Szóba került a változás, változtatás. Én pl. elkezdtem kerülni azokat a bajnokságokat ahol alkalmazzák a VAR-t.
Engem ne cumiztassanak még ezzel is.

samot 2020.01.21. 09:17:58

Szerencsés napot!
@drékó: Mindegy ki mit ir.5-böl 4-t lehoztak a Magyarok!Ezek tények a többi meg bla..bla..bla..

2020.01.21. 09:25:36

Sziasztok,
Portugálban van érték 3 as szorzóért,én laikusként ugy látom,nincsenek itt nagy különbségek,mi is kikaphatunk sajna.

2020.01.21. 09:31:27

@AirTiger: Bár nyerni fogunk a brutális motiváció miatt remélhetőleg.
Amugy meg:nem lehet pluszban kijönni ebből az egészből,tegnap kijöttem nullára mert nem volt időm játszani és nem raktam semmit.

nando79 2020.01.21. 09:38:06

@drékó: Szerintem a norvégok sem néztek le bennünket. Ha így lett volna nem tartják pályán a legjobbjaikat szinte az egész meccsen.
Azt nyugodtan elfelejthetjük, hogy a magyar válogatott azért tart itt mert lenéztek minket az ellenfelek.
Azt aláírom, hogy a dánok anno talán, de ők egyébként is tompábbak voltak a tőlük megszokottnál. Viszont Izland vagy éppen a szlovének ellen egy 100%-osan akaró csapat ellen sikerült nyerni.
Az kétségtelen előnyünk, hogy az ellenfelek nem nagyon ismerik a játékosainkat, illetve a játékunkat, de azt azért látni kell, hogy sok dologban ez a csapat még nekünk, sőt talán a szakvezetés számára is tele van meglepetéssel. Az ugyanis minden meccs előtt rejtély, hogy pl. Máthé Domi 0/4-gyel kezd vagy éppen bever 9 méterről felugorva háromból hármat. Az a szakvezetést dicséri, hogy csapatként annyira jók vagyunk, hogy eddig mindig volt, aki hozta az adott posztot, szerintem ez még a norvégok ellen is így volt, de az a keret egyelőre más kategória.
Én úgy gondolom, hogy ezen a két meccsen nincs félnivalónk akkor sem ha a két ellenfél extramotivált is lesz ellenünk és jól játszik. Egyrészt mi már a magunk EB-jét magasan megnyertük, de nem csak emiatt. El lehet végre hinni, hogy ez a csapat ezen az EB-n a legjobbakkal is képest felvenni a versenyt elsősorban azért mert bár fiatal, de tehetséges játékosokból áll és mentálisan nagyon rendben van.

nando79 2020.01.21. 09:41:10

@AirTiger: Nem akarom elkiabálni, de eddig nekem ez az EB vastagon nyereséges.
Nem fogadok mindenre, hendis eredményre talán egyszer, simán győztesre is talán csak a szlovének voltak Izland ellen, de el lehet lavírozni csak meg kell találni a megfelelő meccseket és azokat az opciókat amikben van érték.

nando79 2020.01.21. 09:53:18

@Astérixxxx: A VAR az nézetem szerint pont, hogy nem cumi, sőt kalkulálhatóbbá tesz néhány dolgot. Pl. nincs olyan, hogy utólag azt érzed, hogy jött volna a gólos fogadásod ha a spori észreveszi a szabálytalanságot a 16-oson belül. Persze előfordul, hogy elvesz egy gólt 5 centis les miatt, amit az asszisztens nem látott, de ez még mindig az a szint, hogy nem született szabálytalan és ezzel együtt igazságtalan gól.
A közhiedelemmel ellentétben a VAR-ral kevesebb esély van a csalásra, az csak általában a szabályok megfelelő ismeretének hiányában terjed el, hogy egyik meccsen tizinek ítélnek olyat, amit a másikon nem.
Hétvégén pl az egyik tehetséges kommentátor reklamálta a City meccsén, hogy nem érti, hogy ha a Tottenham meccsen tizit ítéltek kezezésért akkor itt miért nem amikor ugyanúgy a védő kezére pattant a labda.
Miközben annyi volt a lényeg, hogy míg a Tottenham védő bele vetődött egy lövésbe és a kitett karjában akadt el a labda, míg a Palace védőjének a saját combjáról pattant fel a kezére a labda...

gemjam 2020.01.21. 10:00:00

@nando79: te igy latod en meg mashogy pl a real atletiko 3:1 rol 2:3 de teljesen mindegy a vegeredmeny elore levan zsirozva...ezt az eggyik bet 365 os cimbim mondta ..az pedig igen kozel van a tuzhoz a foci csak megrendezett szinhaz ..sajnos igy kell gondolkodni..vagy pl egy meccsnek 0:0 kell lenni. Tehat a golokat vissza kellvenni...na de 4 szer ....hagyjuk..

Walter Sobchek 2020.01.21. 10:01:28

Üdv!
@drékó:
Már korábban írtam a magyarok meccseire nem szivesen fogadok.
Eleve ott vannak tényezők amik befolyásolhatják az esti meccsünket.
A portugál-szlovén eredménye sokat számít aztán ott van az a faktor,hogy eddig 2 naponta voltak a meccsek,de minket szépen megfingattak azzal,hogy 20:30 este a svéd és holnap 16:00 a portugál mindenkinek minimum 24 óra az eltelik 2 meccs között.
Aztán az is ott van,hogy igaz,hogy a svédek otthon vannak és illene villantaniuk,mert eddig ritka gyérek,de mivel nekik ez az EB úgymond kuka az olimpiai selejtezőre is gondolniuk kell ahol például jobb lehet nekik most egy vereség amivel minket segítenek,mert jobb lehetőségeik lehetnek ha mi jó helyen végzünk az EB-n.
Vagyis magyar-svéd no bet.Talán egy picit abban lehet itt opciót találni,hogy a svédek 25,5 gól alatt maradnak,mert haloványak támadásban.
A szlovénok ellen 19 gól,norvégoknak 20 gól,portugáloknak 25 gól és még a hullagyenge lengyeleknek is "csak" 28 gólt dobtak azaz talán ez jó lehet TALÁN.

Screen90 2020.01.21. 10:06:53

Hy! Tegnapi olasz minden volt csak hihetö nem! 1-0 után 1-2 spal nyer 50 odds volt egyébként ez motoszkált a fejemben h meg kellene durrantani, de a lapok el vittek másfele! Vasarnap még a 6,5 o lap 4.40 volt hétfö reggelre 3,80 és annyi is maradt egésznap míg a 4.5 o lap 1,65 volt egészen estig mikor hirtelen 1,70 ugrot, de a 5.5 - 6.5 over oddsok maradtak annyik 2,45-3,80. Végkifejlet: 5 lap plusz adott lett volna még több lapra úgy 35 perc a mecsen!

nando79 2020.01.21. 10:08:49

@Walter Sobchek: Pont ezt mondom. Még egy alapvetően "no bet" meccsben is van olyan opció, amiben lehet érték. Ez a svéd meccs pl tényleg az a kategória, amikor ők borítékolhatóan nem életük nagy dobására készülnek míg nekünk akár az is lehet.
Tegnap két meccsen jött a "papírforma" gólszám nekem (cseh, fehérorosz), de az osztrák meccsbe egy csihi-puhit pont úgy láttam bele, hogy 0 védekezéssel 30+ - 30+ eredmény lesz. Az elképzelés jó volt, sajnos Bitter és az önbizalmukat vesztő osztrákok másként gondolták és velem ellentétben az ő gondolatuknak volt meg a "teremtő ereje"...

WaPi 2020.01.21. 10:20:33

@Screen90: Sógor pont megdurrantotta a SPAL győzelmet 41,00 nél

nando79 2020.01.21. 10:20:52

@gemjam: Nyilván naiv elképzelés, hogy minden teljesen tiszta, de én inkább azon az állásponton vagyok ez a "bunda-nem bunda" dolog inkább hit kérdése mint "belső info".
Ugyanis ha igazad lenne az a legális sportfogadás globális végét jelentené. Mármint ha kiderülne. Emiatt viszont nem hiszem, hogy egy hozzám hasonlóan "lelkes amatőrnek" erről bármilyen bizalmas infója lehetne.
Az emberek szeretnek jólértesültnek tűnni még azon az áron is, hogy urbánus legendákat terjesztenek.
Persze azt én is elismerem, hogy túl nagy pénz mozog ebben ahhoz, hogy ne akarják bizonyos körök irányítani...

gemjam 2020.01.21. 10:26:09

@nando79: az utolso mondattal mindent elmondtal..ma megmondom az angol meccseknel az eggyik forditos 1/2. Nem irom le melyik kezenfekvo...gyujtom a visszavett golokat meccseknel feltuno az izraeli olasz spa visz mindent

WaPi 2020.01.21. 10:26:36

@AirTiger: Akkor te azt érzed, hogy ma nyerni fognak ezek a honosított Portugálok?

Walter Sobchek 2020.01.21. 10:28:17

@Screen90:
Nem baj ha b.unda annál jobb ha véletlenűl ki tudjuk valahogy szimatolni.
Csak a papírfogadóknak rossz,de ugye aki a mai világban még mindig hisz fociban az 1,50 alatti sztárcsapatok hazai győzelmében annak biztosan deficit lesz a jutalma.

WaPi 2020.01.21. 10:32:09

@Walter Sobchek: Én mostanság elmentem egészeb az MHL-ig, orosz utanpotlas liga jegkorong, és egész jó szorzókat lehet fogni. Ja plussza az abgol development liga u23-ba caak úgy potyognak a 2,5 gólok, tegnap 4 mérkőzésből 3 meccs 2,5 több

WaPi 2020.01.21. 10:32:49

@Walter Sobchek: mai nap lesz szelvényed? :)

samot 2020.01.21. 10:34:26

@nando79: A VARRal is lehet csalni!Volt màr nem egyszer,hogy a biro meg se nézte,holott reklamàlta mindenki!Mindegy mit mondanak a fülibe ö dönti el,hogy megnézze,vagy sem!

nando79 2020.01.21. 10:37:17

@Walter Sobchek: Focira már általában csak élőben fogadok.
Tegnap a Petagna gólt már írtam 4,5-es szorzóért. Miután az egyenlítés után tovább nyomott a SPAL gondoltam rakom 5-ös szorzóval az ők szerzik a következő gólt opciót, csak addig agyaskodtam, hogy mire bekattintottam a szorzót felfüggesztették mert jött a gól. 10 mp-en múlt újabb 5000 x 5 azaz nettó 20 ezer.

Walter Sobchek 2020.01.21. 10:40:43

@nando79:
Én szerintem is rosszabb a VAR,mert jobban tudnak csalni vele azt nézenek vissza amit akarnak és úgy döntenek ahogy akarnak.
Például az Ajax-Real meccsen 0:0-nál az Ajax teljesen szabályos gólját addig nézték amíg vissza nem vonták vagy Pukki a Norwichban olyan gólt lőtt ami tök szabályos volt addig elemezték amíg kijött,hogy 1,0367 cm-rel a cipője orra miatt les.
11-eseknél is régen ott volt a pillanat,hogy a bíró befújja az 50-50%-os tizenegyesgyanús eseteket vagy befújta vagy nem most meg 1,5 hónapig elemzik és úgy adják meg ahogy akarják attól függ mi a rossz a fogadóknak.
Ez a VAR egy fertő jobban csalnak vele,mint azelőtt!!!

andros 2020.01.21. 10:40:57

üdv,
@bakker.: üdv,itt már mindenre ki kell terjeszteni a figyelmünket,ami ezernyi információ,az ember viszont hibázik,ezért az,aki és ami-ezért azon nem változtatok,h egy papírra vagy aranyfüzetbe beírom az összes mix során szerzett tapasztalataimat,és azokat olvasom naprakészen,
ám ez esetben is ütköznek álláspontok,ez esetben is el kell dönteni,h melyik lehetőség mellett döntünk(na itt jön elő az,akinek elegendő pénze van,az megjátszhatja az összes ilyen lehetőséget,
az atalanta-spal meccse a jó példa erre
bizony az olaszoknál ilyen nincs,h a bombaformában lévő zsinórban nyerjen meccseket,bárki is legyen az ellenfele,
az olaszoknál annyira kifejlett a bundázás,manipuláció(azét ne feledjük,h a labdarúgás történetében folyamatos az olasz bundázás,évről-évre..csak nem minden derül ki azonnal..szóval az olaszok úgy 1eznek meg,csapatok egymás között,h ma odaadom a pontokat,te visszaadod,de nem a returban,egy azon bajnokságban,hanem 2-3 bajnoksággal később(ezt egy olasz ismerősömtől tudom),
a másik:a kifejlett bundázás az olyan,h teljesen nyíltan és őszintén támadsz,mindent belevetve,ha gólt szerzel,engeded az ellenfelet egyenlíteni,akár vezetni,majd ismét erőnek-erejével támadsz,ha nem szerzel gólt,senki se jön rá ,hiszen te mindent beleadtál,ha viszont gól szerzel,ismét engeded a vendégeket..
..nálam a tegnapi atalanta-spal a jó példa erre és írhat bárki bármit,meg nem győz arról,h ez tisztességes spal győzelem volt

az megint más kérdés,h a figyelmemet elaltatta az atalanta bombaformája ,mivel többször követtem őket teljes 90 percen át-ez volt tegnap a vesztem,többen leírták itt is,a dohányboltban is a VGG-et vagy 21-es oddsra,fittyet hánytam rá,ez az én hibám,nem mutogathatok másra,pont azét,mert hétfőn fordulhat ez elő

a másik:a dán kosár medvék nagy pofonja az,,arab nevű német csapat"otthonában-lusta voltam ránézni régebbi statisztikákra,h mit kezd egy dán kosárcsapat egy német otthonában,elvakított a szív az ésszel,felkészültséggel szemben,

közben meg a monaco kupameccse 1értelműen GG-t mutatott 2,1-es oddsért,de előtte való kupafordulóban a montpellier és a dijon is 5-0-ra nyer,itt meg ez volt élénken emlékezetemben,ezért hagytam ki

erről írtam fentebb,sok a pro-kontra érv,a választás viszont a miénk,de emberként hibázunk sajnos,és a megérzés-faktor alaposan befolyásolva van bennünk,h tisztán előtörjön,

a magyar kézimeccsekre már semmit se írok,de azt még leírom,h mindenki odavan attól,ha az egyik meccset megnyerjük,akkor elődöntő!..egy nagy frászt!..ha szlovének megverik a norvégokat és ma a portugálokat,nekünk a hátralévő 2 győzelem sem ér elődöntőt,mivel körbeverésnél,mi nagy zakót kaptunk a norvégoktól,nem tudom megérteni,h miért írnak le magyar elődöntőt 1 nyertes meccs esetén már

nando79 2020.01.21. 10:42:41

@samot: Nem attól függ, hogy megnézi-e hogy hányan reklamálnak. A meccs jeleneteit folyamatosan nézik a VAR szobában, ha valami gyanús akkor szólnak. Nyilván ha gól született, büntetőgyanús az eset, stb. akkor látványosabb ez mert várakozni kell, de ami szabálytalan azt vissza is nézik ez 10000%. De nem ami a fogadó vagy szurkoló SZERINT szabálytalan, hanem ami a szabálykönyv szerint az.
Hétvégén pl simán elvették volna az Eibar első gólját mert az asszisztens gondolkodás nélkül húzta a lest pedig több mint 1 méterre lógott be a védő.

andros 2020.01.21. 10:43:05

@samot: a real-sevilla meccsen most olvastam,h a sevilla egyenlítő góljánál a Var tanakodott,h mi legyen,az örömittas sevillai játékosok nagy megdöbbenésére,ha azt a gólt visszaveszik..a Sevilla játékosai levonultak volna a pályáról,tegnap olvastam a nyilatkozatot erről

Dilinger 2020.01.21. 10:43:59

Sziasztok!
A tegnapi 13 odsos Spal találatomon felbuzdulva mára egy újjabb nagy szorzós 3/5-öt kreáltam.
Kézilabdában a csoportunkban még nem volt döntetlen ma mindenféleképpen várok egyet. :)
Sok szerencsét mindenkinek!
Ime:

Chelsea - Arsenal
Vendég és igen (1X2 + Mindkét csapat szerez gólt) 7,25

Magyarország - Svédország (Helyszín: Svédország)
Döntetlen (1X2) 7,50

37014 D
Portugália - Szlovénia
Döntetlen (1X2) 7,50

Everton - Newcastle
Vendég és igen (1X2 + Mindkét csapat szerez gólt) 11,25

Lyon - Lille
Vendég és igen (1X2 + Mindkét csapat szerez gólt) 7,75

Odds összesen: 548,27
Tét összesen: 500 Ft 10*50
Maximum nyeremény: 274 135 Ft

Walter Sobchek 2020.01.21. 10:45:07

@nando79:
Gratulálok jól megy neked.Nekem sajnos a hétvégén a portugál majdnem 40 ezret megnyerhetőt vitt az Arsenal(hiába tudom,hogy kerülni kell a k@cs@göket) 33 ezer megnyerhetőt e két csapat miatt nem plussz 50 ezres volt a hétvégém hanem -mínusz 10 ezres.

samot 2020.01.21. 10:47:23

@andros: Szia.Nem kell félned!Senki nem akar meggyözni arrol,hogy az Atalanta nem bunda volt!Csak vannak akik ezt is tippelték,màsoknaknak meg maradt a tényfeltàràs!Azonban a maga nemében mindkettö tanulsàgos!:)

nando79 2020.01.21. 10:49:53

@Walter Sobchek: De akkor miért lehet "jobban csalni" mint VAR nélkül. Ha ki van adva, hogy be kell fújni a tizit vagy nem lőhet gólt adott csapat akkor egyszerűbb lenne a sporira bízni, mondván "ha hibázott, hát hibázott, nincs videója"...
Értem én, hogy aki hozzám hasonlóan VAR nélkül szocializálódott, annak szőrszálhasogatás 1,5 cm-es les miatt elvenni gólokat, de valahol meg kell húzni a les - nem les határát. Olyan nincs hogy ha a kedvenc csapatomnak vagy a fogadásomnak az a megfelelő akkor "csaló var mert 4 centis les miatt..." ha meg pont rosszul esik a gól akkor meg "csaló VAR mert 1,2 cm-rel belógott a cipője orra.
Ez olyan mint a távolugrás az olimpián: ugyan mennyivel rosszabb az a versenyző, aki a legjobb kísérleténél 0,8 cm-re belép a "gyurmára", de összességében végül 46 centivel hosszabbat ugrana ha lemérnék, mint az, aki 2 centivel a gyurma előtt elrugaszkodva végül a 46 centivel rövidebb ugrással megnyeri az aranyat?

samot 2020.01.21. 10:50:08

@andros: Mondom a VAR parasztvakitàs!A biro dönt!A VAR csak lehetöség,ha érdekli a birot!

andros 2020.01.21. 10:53:43

@drékó: a norvégok tényleg lenézik (nem mindenki,de a szak kommentátorok már igen)a magyar csapatot,emlékezzünk vissza,amikor focinál a ki-ki rájátszásos meccsen a norvégok a magyarokat kapták ellenfélként az Eb-re,az egyik szaki a térdére és az asztalra csapott örömében ,sőt hangos nyerítésbe kezdett örömittasan!.
majd pofára estek később,ami mindig megmutatja,h a túlzott magabiztosság nem 1 szer megbosszulja magát!
a norvég az nem egy manipulatív,korrupt nemzet,hanem tisztességesen fog kiállni a szlovének ellen,de nem mindegy,h milyen csapattal!..mert indíthatják akár a cseréket is az utolsó meccsen,ahol már tjutottak,ez a nagy baj sajnos,egy motivált szlovén csapat megverheti őket,
ezért ma lusitán szurkoló leszek és reménykedek abban,h portugál győzelem lesz ez valahogy

andros 2020.01.21. 10:55:18

ma különben nemcsak lusitán,de izland szurkoló is,mert ma norvég vereségnél már nincs cserecsapat az utolsó meccsen

nando79 2020.01.21. 10:57:26

@Walter Sobchek: Mostanában már szinte teljesen csak a meccsek előtt vagy már élőben fogadok, ezért is sokszor csak utólag írom be ami jött, de általában azt is ami elvitte az esetleges nyerőt. Órákkal előre csak akkor fogadok ha kinézek valamit és tudom, hogy az adott időben nem lesz időm ezzel foglalkozni. A szlovén félidő / magyar vége meccset is kb 2 perccel a kezdés előtt raktam, addig agyaskodtam, hogy mi a legjobb opció. A kézin is még a felvezetésből is igyekszek friss infókat gyűjteni.

andros 2020.01.21. 10:58:22

@Dilinger: valahol ismét beletalálsz,sztem is lesz még remi valahol a kéziben,talán ma
érdekes,h egyetlen meglepitippedbe se tudok belekötni,h ez biztosan nem jön ki,amit leírtál,az teljesen hihető,megkajolható mind az 5 meccsen

Walter Sobchek 2020.01.21. 10:58:51

@nando79:
Több emberrel beszéltem köztük fociban dolgozókkal is köztük egy nemzetközi volt játékvezetővel is aki még most is FIFA-val valamilyen munkakapcsolatban van ennél a VAR-os témánál csönben volt és nem akart beszélni róla mikor többen mondogatták,hogy rosszabb ez a VAR,mert vissza lehet élni vele.
Nem védekezett hanem csak mosolygott ez mondent elmond arról a FIFÁ-ról ahol gyűlölik a korrupciót és a pénzt.

nando79 2020.01.21. 11:01:15

@samot: Nem ha érdekli, hanem ha a VAR jv úgy ítéli meg. A jv dönt, de attól visszanézik és vagy elfogadja vagy nem.
Gólt, lest, büntetőt mindig visszanéznek és ha szükséges a spori is kimegy.

Dilinger 2020.01.21. 11:01:34

És akkor egy 2/5 kizárólag 10 feletti odsokkal.
Mondjátok rám nyugodtan, hogy bolond vagyok. :)

Portugália - Szlovénia
Döntetlen és több (1X2 + Gólszám 53,5) 15,00

27540 05
Everton - Newcastle
Vendég és igen (1X2 + Mindkét csapat szerez gólt) 11,25

Magyarország - Svédország (Helyszín: Svédország)
Döntetlen és több (1X2 + Gólszám 51,5) 12,00

Sevilla - Levante
Vendég és igen (1X2 + Mindkét csapat szerez gólt) 13,50

Sheffield Utd. - Manchester City
Hazai és igen (1X2 + Mindkét csapat szerez gólt) 11.00

Odds összesen: 156,94
Tét összesen: 500 Ft 10*50
Maximum nyeremény: 78 470 Ft

Walter Sobchek 2020.01.21. 11:02:22

@nando79:
Akkor,hogy értsd.Kamerázzák be az egész pályát és abban a pillanatban mikor gól villogjon a kapu,mint most kéziben ha meg les akkor mondjuk sípoljon valami a a stadionban mondjuk lessíp amivel nem lejet csalni meg visszanézni a számítógép abban a pillanatban sípol nincs vita nem kell nézegetni nincsen a VAR szobában a kontraszelektált metszettmakkúak akik kényük-kedvük szerint azt néznek amit akarnak és úgy ahogy akarják.

nando79 2020.01.21. 11:03:54

@Walter Sobchek: Azért ebben az is benne van, hogy több korábbi jv is egyenesen kikéri magának a VAR bevezetését mert sértőnek találta.
Én nem mondom, hogy a belenyúlás lehetősége ezzel nulla közeli lenne, de jóval kevesebb mint korábban mert az egyértelműen rossz döntéssel azonnal szembesül mindenki, elsősorban a jv...

samot 2020.01.21. 11:09:37

@nando79: Nem köteles megnézni!A VAR jelezhet,de nem a VAR dönt!Jo lenne,ha a video szoba döntene!A pàlyàn a biro dönt VAR ide,vagy oda!Épp az elöbb irta a@andros: vasàrnapi Sevilla golra se volt kivàncsi,holott a VAR jelzett neki!

Walter Sobchek 2020.01.21. 11:10:04

@nando79:
Elég ha a les és a gól a számítógép kezében van a többi maradjon a bíró kezében.
Esetleg a 11-essel még lehet valamit csinálni,de a VAR az nem jó megoldás,mert a fociban nincsen tiszta játékidő.

Walter Sobchek 2020.01.21. 11:19:44

@nando79:
Portugál 25,5 felett jónak néz ki a portugálok 7 a 6 elleni támadójátéka eléggé nehezen kiismerhető eddig hozták magukat csak az izlandiak ellen maradtak 25 gólon mindig felette dobtak.

kubesz0222 2020.01.21. 11:22:23

Sziasztok! Betársulok Nandohoz és eddig én is csak jókat tudok elmondani erről a kézi eb-ről. 3 nap alatt sikerült 100 k profitot termelni. Olvastam fentebb hogy boncolgatjátok a magyarok meccsét. Ha még nem tűnt fel senkinek akkor most felhívom a figyelmeteket rá, hogy a tippmix kínálatban lehet fogadni arra, hogy a csoportmeccsek után hány pontja lesz MO.-nak. 6.5 alatti pontra 1.5öt ad az iroda. Leírom a véleményem hogy miért is van ekkora potenciál ebbe a tippbe. Ugye van 4 pontunk és van még 2 meccsünk amelyen megszerezhetünk 4 pontot. Ez a tipp csak akkor lenne bukta ha mindkét hátralévő meccsünket hoznánk, amire én nagyon de nagyon kevés esélyt látok. Szerintem egyik meccsünket se fogjuk már megnyerni, vagy ha igen akkor csak az egyiket és akkor nyertes a tipp. Rátérve az esti meccsre, én egy svéd győzelmet várok, méghozzá sima svéd győzelmet. Nem tudom elképzelni, hogy a svédek 2 győzelemmel zárják ezt az EB-t. Világklasszisokból áll a válogatott mi amúgy is svéd fóbiában szenvedünk a hivatalos eseményeken. Norge ellen sem mentek már rosszul, ki kell hogy jöjjön a lépés és mellette a hazai közönség is beleteszi majd amit bele kell. Magyarok amit eddig leműveltek az csoda, de ez is megszakad egyszer, Norge ellen már megszakadt de az kalkulálható volt. Játékosok közül szerintem egyre többen számolgatnak az olimpiával ami esetleg terhet rakhat a játékosokra. Portugálok ellen is szerintem kakukk lesz, válogatott szinten meg klub szinten is jól muzsikálnak gondoljunk csak a franciák elleni selejtezős meccsre még az eb előtt, de majd a Portugálokra holnap kitérek. Lényeg a lényeg kevesebb mint 6 pontot fogunk szerezni és nyernek este a svédek.

Walter Sobchek 2020.01.21. 11:28:10

@kubesz0222:
Benne van simán,de eddig nagyon harmatosak a svédek mi meg szányalunk.
Kétségtelen,hogy ha az eb előtt adják ki az oddsokat a svédekre nem 1,95 lenne hanem 1,25 ez biztos.

kubesz0222 2020.01.21. 11:32:12

@kubesz0222: 6.5 under mellé még a holnapi Győr győzelme és majdnem hogy egy dupla

nando79 2020.01.21. 11:35:19

@samot: Mi az, hogy "a VAR jelzett neki" meg az, hogy "nem volt kíváncsi".
Ez azért elég szigorúan le van szabályozva.
A dolog lényege:
A játékvezető hoz egy ítéletet a pályán.
Ezt a VAR szobában megvizsgálják és vagy jóváhagyják vagy rászólnak, hogy mi ezt látjuk.
Az első nyilván az egyszerűbb, a másodiknál pedig a folytatás pedig kétféle lehet: vagy a spori azt mondja, hogy én is ezt láttam és ezt én nem ítéltem meg szabálytalannak vagy pedig az jön, hogy kimegy és megnézi és az alapján dönt.
A döntés mindenképpen a játékvezetőé, de az lehetősége van az esetleges hibát kijavítani. Olyat én még nem láttam, hogy egy jó ítéletet a VAR rosszra változtatott volna, de olyat már rengetegszer, hogy egy rosszat helyesre. A ti problémátok tehát nem az, hogy belenyúl hanem az, hogy szerintetek nem minden ítélet jó. De továbbra sem látom át, hogy abban mi a rossz ha a hibás ítéletek száma mondjuk a felére csökken.

Walter Sobchek 2020.01.21. 11:50:20

@nando79:
Nézd vissza az Ajax-Real meccsen megadta az Ajax gólt majd VAR-ral visszafújta.Teljesen szabályos gól volt.

nando79 2020.01.21. 11:51:09

@Walter Sobchek: Én most úgy vagyok vele, hogy eddig azt várta mindenki, hogy a svédek majd domborítanak nem jött be, illetve azt (nyilván mi magyarok reménykedtünk, hogy nem), hogy mi mikor esünk össze, igazából ez sem jött össze. Én most látok ebben a csapatban annyi mentális erőt, hogy odategye magát mindkét meccsen és azért itt a 6. és 7. meccsen a fáradtság már szűkíti a képességbeli különbségeket.
Nos, mindezeknek megfelelően én optimistábban várom ezt a két meccset és 1,5-ért nem tennék rá nagy pénzt, hogy mindkét meccsen tutira kikapunk.

ejakuLazio 2020.01.21. 11:51:47

NEM.OLVASTAM A BL9GOT
DE A VARRól én azt nem értem hogy ül 5 ember a var szobában akkor mi a pi.csának megy ki a biró megnézni az esetet???
5 varszobas biró döntsön mondjak a fülére és kész
Ma bobszi tamara nyer

Walter Sobchek 2020.01.21. 11:53:41

@nando79:
Ez jó,de én a portugál meccsről kérdeztelek.

ejakuLazio 2020.01.21. 11:54:22

Kézilabda témához
Én a mai meccset feladnám és csakis a holnapira koncentralnék
Portugálok ellen alap esetben is van 60%esély de ha ma a portu csapat éles meccset jatszik mi meg elengedjuk a mai napot akkor a fáradtabb portu ellen ez 80%esély a győzelemre

gemjam 2020.01.21. 11:55:03

Mai bundas ...sittard es piramids alkmar ugy tegyetek rengeteg gol es a gyengebre 3plus es forditos is mehet...lehet szidni ha nem jon de jonni fog....en igy tettem oss 4:2 piramids 4..1 sittard 3.3 de a lenyeg a gyengebre mehetnek a golok

nando79 2020.01.21. 11:57:37

@Walter Sobchek: Azt ki dönti el, hogy teljesen szabályos a gól?

Mert ott volt ám kontakt az ötösön belül felugró kapus és a támadó között. Az, hogy ez a szurkoló vagy ellendrukker szerint szabályos még nem jelenti azt, hogy a játékvezetőnek is szabályosnak kell ítélni. És ezt nem ellened írom, hanem játékvezetői szemszögből próbálom nézni.

ejakuLazio 2020.01.21. 11:57:39

VAR rendszere teljesen felesleges egyedül a gólvonal technologia a jó azon kivúl ez az állandó videózgatás gyér

blakezjYEAH · https://tipsterlabs.com/hu/tippadok/blakezje/fogadasi-tippek 2020.01.21. 12:00:47

A VAR is jo lehetne, ha az osszes bajnoksagban ugyanolyan szabalyokat hoznanak es tudnak kontrollalni, nyilvan ez majdhogynem lehetetlen.
Pl nfl ben vannak erre nagyon jo szabalyok.ha nincs konkret bizonyitek hogy les helyzeten vagy, akkor a biro altali 8telet lenne ervenyben, nemkell ott vonalazni 5 10perceket ha nem tudjak eldonteni vagy huzogatjak a vonalakat osszevissza

ejakuLazio 2020.01.21. 12:01:17

Nos, mindezeknek megfelelően én optimistábban várom ezt a két meccset és 1,5-ért nem tennék rá nagy pénzt, hogy mindkét meccsen tutira kikapunk
1.5-ért csak 1 meccsen kell kikapnunk

Mixi5000 2020.01.21. 12:01:56

Egy válogatás a mai korongokból 2/4-esekre:

kepkuldes.com/image/hIGQzH

a kódok: 23852, 23858, 23865, 23883, 23886, 23890, 23916, 23923, 23928

Screen90 2020.01.21. 12:04:11

@Walter Sobchek: ezért szeretem a nagy oddsot! Régen én is a lufi 1,50 és társait pakoltam kevés sikerrel!

kubesz0222 2020.01.21. 12:08:15

@Fatusi Babatunde Fatusi: Nekem is megfordult a fejembe meg remélem a vezetőknek is. Ha a svédek mennének vagy 4-5el, akkor fekete, tóth, ubornyák játszhatna. Vagyis a cserék. ezzel is pihenve holnapra

zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2020.01.21. 12:08:24

@kubesz0222: A svéd fóbiáról annyit, hogy ezek a fiatal játékosok nincsenek beoltva ezzel, anno volt ilyen a vízilabdába az olaszok ellen, aztán jött egy fiatal generáció, és magasról tojt rá, ők sem voltak beoltva, szerintem ez a generáció is magasról tesz a svéd fóbiára.

samot 2020.01.21. 12:09:18

@nando79: A harmadik variàcio meg az,hogy amit a biro fujt az marad!Mindegy a VAR!Làsd Real-Sevilla vasàrnap.Szabàlyos Sevilla gol nem gol!Leszarta mit mond a VAR!Megse nézte!

nando79 2020.01.21. 12:10:14

@Walter Sobchek: Azt a meccset én inkább a portugáloknak adom. Egyszerűen kompaktabbnak tűnnek. Bár a szlovéneknek is megvannak a klasszisaik ahhoz, hogy "kopizzák" Izlandot, de szerintem ezen a meccsen a portugálok diktálják majd azt a tempót, amivel fel lehet őrölni Bombacékat. Ráadásul az eddigiek alapján óriási különbség van a két kapuban.
A 25,5 portugál gól jónak tűnik, kb a szlovéneknek az lehet az esélye ha ezt jóval túl tudják dobni, de ezt a svédekhez hasonló tempójú támadójátékot szerintem megeszik reggelire.

Colombo16 2020.01.21. 12:12:59

Sziasztok! Van kódja valakinek? Megyek a postára és feladnám. Szép napot mindenkinek!

nando79 2020.01.21. 12:14:58

@samot: Amíg a fociban nem létezik a "szabályos zárás" intézménye addig az a gól max a szurkolók szerint szabályos. Meg se nézte mert megnézték a VAR szobában és egyértelmű volt.

Dilinger 2020.01.21. 12:22:29

@andros: Köszönöm neked. Akkor drukk. :)

*****luigi11 2020.01.21. 12:22:57

@Walter Sobchek: Jó napot kívánok Úram!!!
Mára raksz valami szép szelvényt?

nando79 2020.01.21. 12:27:07

@kubesz0222: Nagy előnyünk, hogy a többi meccs eredményének tudatában pontosan tudjuk majd, hogy mihez mi kell.

Mivel egyelőre az elődöntő nem csak a mi kezünkben van az olimpiai kvali meg igen szerintem arra megyünk rá ahhoz meg a svédek legyőzése elég. Aztán alakulhatnak úgy a mai meccsek, hogy az elődöntőhöz a portugálok legyőzése lesz a kulcs függetlenül a mai meccs eredményétől. Ebben az esetben nyilván tudat alatt is ott lenne ez a fejekben. Ekkor jöhet az, hogy megpróbálunk mindenkit úgy tűzben tartani, hogy közben mindenkire vigyázunk és lehetőséget adunk az eddig kevesebb szerepet kapóknak.
De ennél a csapatnál ez nem jelent eleve feladást mert mondjuk az általad említettek közül Tóthnak szélsőként nem nagyon lesz hangsúlyos szerepe, Ubornyák simán bevethető, Fekete meg eddig is megkapta a maga feladatait. Én adott esetben mára cserélném be Bartókot és adnék neki jó sok időt.

ejakuLazio 2020.01.21. 12:29:40

@nando79: ag elodonto a mi kszunkben van
Nyerjuk a 2 meccset akkor elodonto

ejakuLazio 2020.01.21. 12:31:14

Kb 80% hogy az elodontohoz is elég lesz portugáliát megverni

szigonyatesz 2020.01.21. 12:34:53

Szép napot az Uraknak. VAR témához egy észrevétel és egy mi lett volna ha játék.
A VAR kisterilizálja a focit, a sava borsát veszi el a szurkolóktól.
Ha lett volna VAR régebben -nyilván technikai feltételek nem voltak adottak - akkor pl. az angolok nem lennének a mai napig világbajnokok. Vagy lehettek volna ha 86-ban Maradona gólját visszavonják. Jó kérdés.
De mondhattok Ti is példákat a múltból.
Hajrá!

Walter Sobchek 2020.01.21. 12:36:56

@nando79:
Kontakt volt az Ajax játékos csak ált a Courtois meg beleszaladt arról nem tehet a támadó,hogy a kapus nem nézett az orra elé és fellöki a támdót.Szabályos volt az tuti,de persze megmagyarázták,hogy feltartotta.Persze.
Kösz a portugál elemzést.
@*****luigi11:
Már kész is van nemsokára belinkelem.

kubesz0222 2020.01.21. 12:39:55

@nando79: Bartókot már nem cserélik be. reggel le kellett adni az esti keretet és nem történt csere.

nando79 2020.01.21. 12:41:14

De ahogy Gulyás mondta: "a csapatnak van egy dinamikája, igyekszünk ennek megfelelően forgatni a keretet"
Ez a lehető legjobb, nálunk ebben a fiatal csapatban nincs igazán tartalékcsapat, maximum annyi, hogy többet véd Székely vagy többet játszik Rosta, a többiek forognak normálisan.

nando79 2020.01.21. 12:42:06

@Fatusi Babatunde Fatusi: És ha a szlovének is nyerik mindkettőt?

ottan 2020.01.21. 12:49:07

Sziasztok!Estére verjük meg a svédeket,oszt jó napot!
(nekem még kicsiben szimpi a portugálok 25,5 gól felett rakva a svéd gólok számával,ami 26,5-nél kevesebb).

zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2020.01.21. 12:51:39

688027 04
Red Star Kunlun - Amur Habarovszk
3+ (Hazai csapat góljainak a száma)
2,50

erre rakjatok.

nando79 2020.01.21. 12:52:02

Ha a szlovének is nyernek kettőt akkor 3 db 8 pontos csapat lesz (norvég, szlovén, magyar) amelyek minitabelláján jó eséllyel (szinte biztosan) mi lennénk a 3. helyen azaz 5. helyért mennénk. Megjegyzem ez is szenzáció!

Most mondhatjuk, hogy a szlovénok úgysem..., de itt most arról volt szó, hogy a saját kezünkben van-e a sorsunk.

zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2020.01.21. 12:54:16

37044 05
Portugália - Szlovénia
Döntetlen/Döntetlen (Félidő/végeredmény)
52,00
erre teszek egy ezredest.

Walter Sobchek 2020.01.21. 12:55:10

Megszületett!
kepkuldes.com/image/hIr05Y
Harcra fel győzni kell avagy vagy nyúl vagy fácán!

zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2020.01.21. 12:57:31

Csak nem múlik el az EB D/D nélkül bakker.

Ozman 2020.01.21. 12:58:00

Tét: 20

27805(05) Sheffield u.-Man.C. V és G/G 2,75

Várható: 55

nando79 2020.01.21. 12:59:17

@zsetonos Emlékezzünk! Csurog, Zsablya, Mozsor.: Szerintem azzal itthon kb mindenki kiegyezne, hogy ez a meccs D legyen!

2020.01.21. 12:59:46

Az én sszeóm:Portugál win magyar win Everton ggh,20-as odds.

zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2020.01.21. 13:01:23

Először szerezzük meg az olimpiai kvalifikációt, aztán majd meglátjuk az mire lesz elég, ha csak az van meg, már az is síker.

zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2020.01.21. 13:04:34

Fogadásügyileg, a Kunlun az egyik kedvenc csapatom.

zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2020.01.21. 13:08:07

Sora van ennek gyerekek, mint a rétesevésnek.

ejakuLazio 2020.01.21. 13:11:39

@zsetonos Emlékezzünk! Csurog, Zsablya, Mozsor.: Ha lesz D/D akkor az ma a magyar meccsen vagy holnap a fehérorosz meccsen

ejakuLazio 2020.01.21. 13:53:53

2/4be megkurjantva a kézi D/D-k
tét:ezer vár 2 milliÁRD

ejakuLazio 2020.01.21. 13:55:48

Magyar-Portuu 3-3 48.00
Horváth-Espanyol 3-3 50.00
Bate Borisov-Sturm Graz 3-3 30.00
Hassan Salihamicic-Ifaa El Jadi 5.5 felett 54.00

biztos ami biztos alapon tettem!

EgyGól 2020.01.21. 14:22:05

@szigonyatesz:
Ha lett volna VAR ,akkor mondjuk a Real az utóbbi 4 ből BL címből csak egyet nyert volna meg.

EgyGól 2020.01.21. 14:25:23

De a Barca PSG se lett volna 6-1,hanem csak 4-1.
És anno a sokat vitatott Chelsea ellen se jutott volna a döntőbe,és nem nyert volna akkor BL címet se.

Robi_88 2020.01.21. 14:27:17

Üdv szerintetek is esélyes a braga sporting x? azt nézve mióta nem x-elt a sporting

EgyGól 2020.01.21. 14:27:48

@nando79:
Mert Ramost lezavarták volna, és úgy nem nyernek a Pool ellen. Bayern ellen meg nem kapták volna az ajándék piroslapot.

EgyGól 2020.01.21. 14:36:29

@nando79:
És tulajdonképpen Kassainak is köszönhető többek között a VAR bevezetése,kicsit vak bíró volt.

nando79 2020.01.21. 14:40:33

@EgyGól: Ramos még csak szabálytalan sem volt, ehhez nem kell VAR. Salah fogta be a karját és ezzel rántotta magával a többi szerencsétlen véletlen. Erre tutira nem állították volna ki, ez csak a Real ellen szurkolók agyába égett be a Karius elleni "szándékossággal" együtt.

A Bayern meccsen meg csak a visszavágót tekintve Lewa gólját les előzte meg, anélkül meg nincs hosszabbítás...

nando79 2020.01.21. 14:43:12

Szóval sok minden változna, de 1-1 szituációt nem lehet kivonni a képletből, mert ilyen alapon biztosan lehetne olyat találni a sorozatban, ami alapján a Pool be sem jut a döntőbe ha VAR-ral minden visszanézhető.

nando79 2020.01.21. 14:45:01

@EgyGól: A Bayern ellen kb 3 olyan szitu volt korábban amiért már jóval hamarabb oda kellett volna nyomni a sárgát Vidalnak, szóval akkor ez éppen a Bayernt segítette.

nando79 2020.01.21. 14:46:23

Mert az úgy meglehetősen egyoldalú megközelítés, hogy a Real javára történt tévedéseket azt "VARoznánk" a fordított esetekkel kapcsolatban meg úgy teszünk, hogy az természetes.

ejakuLazio 2020.01.21. 14:51:00

Portugálokra miért fogadtok???
nem gondoljátok komolyan hogy a Bomban blakotinsek,dolaneccel felálló szlovánek kikapnak??
a mezőny top5 játékosa mind szlovén oldalon játszik

Olympiakos fan 2020.01.21. 14:53:55

Csá

41770 07
Magyarország - Svédország (Helyszín: Svédország)
Svédország/Magyarország (Félidő/végeredmény)
9,00
38604 07
Norvégia - Izland
Izland/Norvégia (Félidő/végeredmény)
6,25
37038 03
Portugália - Szlovénia
Hazai csapat 1-5 góllal nyer (Nyertes különbség)
3,50

196,88 x 2000

ejakuLazio 2020.01.21. 14:56:18

szlovénia lő 30gólt és azzal valószínű nem fognak kikapni mnodju klegyen 30-30 de igatzából egy 30-25 a realitás

nando79 2020.01.21. 15:00:46

A realitás az, hogy ez az EB 6. meccse mindkét csapatnak és k.vára nincs jelentősége annak, hogy a két csapat mit játszana akkor ha csak ezt az egyetlen meccset kellene lejátszaniuk pár napos felkészülés és megfelelő pihenés után.

ejakuLazio 2020.01.21. 15:05:24

@nando79: játéktudásnak nincs jelentősége??
6.meccs és akkor mi van?
éppen a portonál van 6játékos aki kb végig játsza az EB-t addig szlovánoknál vannak 10en
például bombaban alig játszott ellenünk

Rhythm and Blues 2020.01.21. 15:10:59

@Fatusi Babatunde Fatusi:
"Nyerjuk a 2 meccset akkor elodonto"

Azt kell mondanom, hogy ez sem biztos!!!!
Tehát, nyerjük a két meccsünket!(Svéd, Portugál)
Tegyük fel nyerik a Szlovénok is!Portugál,Norvég)
A Norvégok Izlandot verik a Szlovénoktól kikapnak!
Ebben az esetben így állna a mini tabella
Norvégia 8 pont
Szlovénia 8 pont
Magyarország 8 pont
Ennél a hármas körbeverésnél mi nagyon nem állnánk jól, mert pont a Norvégoktól kaptunk ki nagyon!
Tehát egyelőre még az sem kijelenthető, hogy kezünkben a sorsunk!
Hajrá Magyarok!!!!

nando79 2020.01.21. 15:13:32

@Rhythm and Blues: Erre már ő is rájött, csak velem szemben fájt volna elismerni...

zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2020.01.21. 15:14:54

@Rhythm and Blues: Le dobom a múltam,mint ázott ruhát
Kezünkben a sorsunk,vigyázok rád!

Ejj de jó szám.

nando79 2020.01.21. 15:21:20

@Fatusi Babatunde Fatusi: Ez csapatsport. A kézilabdára ez különösen igaz. Elég 1-2 lyukas poszt, amin fogást talál az ellenfél, egy jó figura, amire nem sikerül ellenszert találni és Bombac ide vagy oda lefő a kávé. A 6. meccsnek csak annyi jelentősége van, hogy nem biztos, hogy megvan az a dinamika, frissesség 1-2 játékosnál, ami a sikerességhez kell, arról nem is beszélve, hogy ilyenkorra már minden csapat igyekszik leegyszerűsíteni a válogatottak amúgy sem túl bonyolított játékát. A portugál egy jól működő csapat, a szlovének inkább képességek terén erősebbek. Egy stabil játékba még mindig könnyebb frissességet hozni 1-2 emberrel mint a fáradó sztárokat pótolni 10-20 percekre. A portugálok az elmúlt meccsen túl sokat hibáztak, emiatt kaptak ki míg a szlovéneknek egy jól szervezett csapat kihúzta a méregfogát.

Rhythm and Blues 2020.01.21. 15:22:21

@nando79: Ja most látom, hogy te is leírtad már ezt D
Van még vagy 726 variáció, estére okosabbak leszünk! D
@zsetonos Emlékezzünk! Csurog, Zsablya, Mozsor.:
Mindörökké Magyarok, mindörökké Rock N Roll!!!! D

ejakuLazio 2020.01.21. 15:29:10

@Rhythm and Blues: @nando79: erre már beirásom előtt is rájóttem de az hogy ez igy alakuljon arra csak matematikai esély van hogy ez gyakorlatban is megvalósuljon kb 1%nagyon max

ejakuLazio 2020.01.21. 15:32:14

@nando79: fáradó sztárok?
Miért talán a portu játékosok frissek?

nando79 2020.01.21. 15:33:52

@Rhythm and Blues: Igen. 4-től portugál-szlovén ott bizonyos értelemben bármilyen eredménynek lehet majd örülni és bármilyen miatt lehet bosszankodni is. Ez is sokat határoz, de én is azon az elven vagyok, hogy ma hajtani kell az olimpiáért, holnap meg az elődöntőért! Ha ez utóbbi két győzelem ellenére sem jön össze akkor (amellett, hogy nem mindennapi pech) sem lehetünk elégedetlenek sőt! Ebben az esetben nagyon sajnálnám a srácokat.
Nem szabad a mai meccset elengedni mert ha esetleg egy győzelem hiányozna a végén az olimpiához akkor is rossz érzés lenne arra gondolni, hogy meg sem próbáltuk, ha ma egy olyan svéd csapat jön szembe, aki ellen 110%-ot nyújtva sem lenne esély.

zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2020.01.21. 15:34:14

@Rhythm and Blues: A rock örök és elpusztíthatatlan, mint ahogy Schuster Lóri mondta annó, és természetesen mi is Magyarok.

nando79 2020.01.21. 15:37:58

@Fatusi Babatunde Fatusi: Mi az 1%?

Most fejtegeted, hogy a szlovének nyernek ma. Innentől meg annyi kell, hogy holnap egyetlen nyomorult góllal verjék a holnap minden bizonnyal már biztos csoportelső norvégokat.
Sőt, mivel az első elődöntőt pénteken a mi csoportunk másodikja játsza még az sem lepne meg, hogy ha a norvégok a plusz két óra döntő előtti pihenő miatt arra mennének rá...

2020.01.21. 15:38:17

@nando79: Egyetlen kérdésem lenne hozzád mint végzett játékvezetőhöz. Mezőnyben az álló vagy kocogó éppen felgyorsulni akaró támadó játékos elé lép az ellenfél játékosa, így nem tud a előtte guruló és megjátszani kívánt labda után futni. Az ítélet szinte kivétel nélkül feltartás.
Alapvonal felé guruló támadó által vezetett labdát utol szeretné érni a csatár, de a védő elé áll széttárt karokkal nagy terpeszben toporog, csoszog, seggét kitolva, előre hajolva, jobbra-balra mozogva akadályozza a támadó játékost, míg végül elhagyja a labda a játékteret. Ez lehet az alapvonaltól egy, akár öt-tíz méterre. Az ítélet szinte kivétel nélkül kirúgás, esetleg a támadó szabálytalansága miatt szabadrúgás a védekező csapat javára.
Az én olvasatomban nincs számottevő különbség a két szituáció között.
Az külön vicces, amikor a labda megáll a vonalon és akár két védő is nézi előre hajolva az álló labdát, miközben a szerencsétlenkedő támadó próbálná a labdát megjátszani. A partvonal melletti, tököm tudja most éppen hogy hívják zászlós ember szinte azonnal elkezdi lobogtatni a zászlót, mint a kispajtások május elsején a dísztribünön álló kedves elvtársaknak.
A kérdés. Mezőnyben miért szabálytalan ami az alapvonal esetében nem az?

ejakuLazio 2020.01.21. 15:41:51

@nando79: mi 1%?
Pl mi nem verjük a svédeket
És szlovénia sem veri norvégiát

nando79 2020.01.21. 15:43:03

@Fatusi Babatunde Fatusi: Nem frissek, de egy csapatjátékra építő válogatottnál kisebb visszaesés frissíteni a pályán lévő hatost a keret 8. meg 9. emberével mint egy sztárjaira építő csapatnál a sztárokat.

Nem beszélve arról, hogy szerintem Pereira felkészültebb és jobban ismeri a saját csapatát mint az 1 hónapja szlovén kapitány (is) Vranjes az övéit illetően. További kérdés még, hogy Bombacnál hogyan csapódott a magyar meccs, mert túl boldog az nem volt az tuti...

Rhythm and Blues 2020.01.21. 15:48:34

@Fatusi Babatunde Fatusi: Persze erre hogy három 8 pontos csapat legyen nem sok esély van, meg ne is legyen így, eléggé bonyolult még a helyzet!
@nando79:
8 ponttal a helyosztó az tuti!
Elnézve a másik csoport eredményeit én azt mondom az már kvótát ér!
De igazad van be kell húzni mind2 meccset, aztán lesz ami lesz!

nando79 2020.01.21. 15:50:20

@Astérixxxx: Nyilván vannak ítéletek, amik nézőként -főleg ha szurkolsz valakinek, vagy éppen a pénzednek- borzolják az idegeidet. Spanyol, olasz bajnokikon rendszeresen előfordul, hogy a támadó és a labda közé belépő védő abban a pillanatban már hasra is vágja magát és 99%-ban befújják a javára szabit. Sorolhatnánk ilyeneket persze. Ezért is áll hozzám közelebb az angol foci mert ott azért lehetőség szerint engedik a férfias játékot és nem sípolnak minden apró sz@rért. Ami meg magyar pályákon játékvezetés címén megy arról jobb nem is beszélni.

ejakuLazio 2020.01.21. 15:50:27

Be kell nevezni nagy lackót ö elég sokat pihent
1 meccsre még jó lesz

2020.01.21. 15:51:09

Laikusként smmi extrát nem látok ebbe a szlovénben norvégok sokkal meggyőzőbbek nekem,szal ezek a Bombacék ott elvéreznek.

nando79 2020.01.21. 15:53:22

@AirTiger: Szerintem már ma is elvéreznek, és a norvégok ellen is akkor van esélyük ha a norvégok úgy akarják, hogy legyen.

ejakuLazio 2020.01.21. 15:56:48

Szlovéniának vomt az egész EB-n egy rossz félideje az is épp MO ellen ahonnan a szlovénok sztárjai a fizetésúket kapják

nando79 2020.01.21. 15:57:11

Na, ment egy portugál +1,5 1,9-ért a többit meglátjuk élőben.

2020.01.21. 15:58:11

@nando79: hát igen,ahogy elnéztem a norvégot ellenünk az nagyon durva volt az elején .Szétszedtek.DE utána picit magunkhoz tértünk.

ejakuLazio 2020.01.21. 15:59:21

Szlovénia dob 30 gólt
27.5 felett 1.85

zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2020.01.21. 16:10:07

Ha a labda feletti uralomra törekszik a védő, akkor szabályos. Lehet rá mondani, hogy fedezi a labdát. Ez azért lehet szabályos, mert a foci alapvetően érintkezéses játék, a fizikai konkakt megengedett. Akkor lenne szabálytalan, ha a védő hátrányból indul és a támadót túlzott intezitással kezdi tolni, vagy ha belép elé és arra mutat a szándék, hogy a támadó ne tudja kikerülni és fusson neki. Hogy milyen heves ütközetnél fújják be, az bírótól függ. (Egy hagyományos angol bíró sokkal inkább engedi a kemény játékot, mint egy olasz

nando79 2020.01.21. 16:13:10

@zsetonos Emlékezzünk! Csurog, Zsablya, Mozsor.: Persze, hogy szabályos. Pont ezért idegesítő, hogy mindig fújják.

nando79 2020.01.21. 16:15:16

Kíváncsi vagyok a szlovének meddig bírják, hogy a portugálok futtatják őket, meglepne ha végig mennének.
És akkor még Quintana el sem kezdett védeni...

zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2020.01.21. 16:15:55

Az ellenfél mozgásának akadályozása
Az ellenfél mozgásának akadályozása az ellenfél útjába kerülést jelenti,
hogy ellenfelét gátolja, akadályozza, lelassítsa vagy irányváltoztatásra
kényszerítse, amikor a labda egyikük megjátszható közelségében sincs.
Minden játékosnak joga van helyezkedni a játéktéren, az ellenfél útjában
lenni nem ugyanaz, mint az ellenfél útjába kerülni.
A labda fedezése megengedett. Az a játékos, aki taktikai okból megy az
ellenfele és a labda közé, egészen addig nem követ el szabálytalanságot,
amíg a labdát megjátszható közelségen belül tartja, és a karjával vagy
testével nem tartja távol ellenfelét. Ha a labda megjátszható közelségben
van, akkor az ellenfele a játékost testtel sportszerűen támadhatja.

Ez sem fogalmaz egyértelműen.

Angelina87 2020.01.21. 16:17:03

Hali mki!
Megtetszett egy fenti tipp: Portugália: X

de én így raktam:

Portugália - Szlovénia (1. félidő eredménye - Nyertes különbség) 2020.01.21. 16:00 Döntetlen 5,50

kulashaker 2020.01.21. 16:18:00

Humo Taskent 2 - Torpedo Kamenogorszk 3,5 over 2.65

zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2020.01.21. 16:18:05

Minden esetre én megtettem D/D-re a meccset, aztán majd meglássuk.

zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2020.01.21. 16:25:28

Írta itt valaki, hogy honosított játékosok vannak a luzitánoknál, honnan honosítottak?

nando79 2020.01.21. 16:25:39

Na ezek a szlovének a portugálok hibáinak meg a játékvezetésnek köszönhetik, hogy partiban vannak...

2020.01.21. 16:30:19

@nando79: Nem viccelek, komolyan kérdezem, mert ez szerintem nem ország specifikus.
Tét és érzelem nélkül sem értem ezt a kettős ítélkezést a fociban. De!
Ha egy ilyen szituációt nem tudunk feloldani az írt szabályokkal, akkor miért kellene elfogadni a szurkolóknak, hogy a VAR teszi igazságossá a játékot? Mivel nem ez az egyetlen problémás szituáció a meccseken és még esélyét sem látom a következetességnek. El lehet magyarázni a szurkolóknak, hogy bármelyik testrészről kézre pattant labda miatt nem járt büntető, de akkor a másik meccsen sem lehet ilyet befújni.
Ott van pl. a becsúszó szerelés. Legalább annyira ellentmondásosan van megítélve mezőnyben és büntető területen belül.

Walter Sobchek 2020.01.21. 16:30:49

@zsetonos Emlékezzünk! Csurog, Zsablya, Mozsor.: @nando79:
Kérdés.
Csatár háttal áll a kapunak pont az 5-ös vonalán a kapus meg kirongyol,hogy lehúzza a beadást,de pont belerohan a csatárba.
Szabadrúgás kifelé vagy nem ?

nando79 2020.01.21. 16:34:40

@Walter Sobchek: ha én nem ugrok fel fejelni, de "bakot" tartok a felugrónak, hogy nagyobbat essen szabálytalan vagyok

Walter Sobchek 2020.01.21. 16:36:54

@nando79:
Kettő között nyilván nincsen ősszefüggés ugyanis nálam a csatát passzívan áll míg nálad aktívan direkt bakot tart.Az egyik tudatos a másik meg nem.

zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2020.01.21. 16:38:23

689012 V
Szalavat Julajev Ufa - Admiral Vlagyivosztok
Több, mint 3,5 (Gólszám 3,5)
1,75

2020.01.21. 16:40:04

Nekem ezek a csapatok:portugal hungary slovenia iceland denmark mind egy szint. Walter agy Nando biztos tudja de nekem ez jön le.Most itt is 2 tökegyforma csapat van fönt.

zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2020.01.21. 16:41:11

Hijnye majdnem jött a félidő döntetlen.
De most már csak azért is megteszem 500-500 forinttal a maradék 2 meccset dd-re.

2020.01.21. 16:41:26

A német meg az osztrák is ilyen mint a fel soroltak.

nando79 2020.01.21. 16:42:33

@Walter Sobchek: ne haragudj, de ott nem passzívan áll, hanem felhúzott könyökkel keresi a kontaktot...

2020.01.21. 16:42:43

A Spanyol norvég horvát az 3 erősebb csapat.

zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2020.01.21. 16:43:00

Na mindegy, akkor legalább a vége legyen döntetlen.

zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2020.01.21. 16:48:43

Hej ha Izland megütné norvégiát, az jó lenne.

Walter Sobchek 2020.01.21. 16:53:26

@zsetonos Emlékezzünk! Csurog, Zsablya, Mozsor.:
youtu.be/kCgrQBtsRG4
0:32-nél azt mondta Nando szabálytalan volt.
Szerintem meg qrvára nem háttal állt és a labdát nézte laza könyök fent és Coutois církusz.Angliában teljesen szabályos gól és itt az volt amíg a VAR bele nem kotnyeleskedett.

zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2020.01.21. 17:00:33

@Walter Sobchek: Szerintem meg arra irányult a mozdulata hogy feltartsa a kapust, akárhányszor is nézem, felhúzta a bal karját, meg lehetett ítélni.

zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2020.01.21. 17:06:49

@nando79: Nem miattad, és nem a Kapitány ellen, én így látom, de ez nem számít.

overhunter 2020.01.21. 17:10:51

@zsetonos Emlékezzünk! Csurog, Zsablya, Mozsor.:

Szia!
Nagyon kellett volna nekem is a Portugál kézi félidei X !
Hogyan alakultak az utolsó másodpercek? Nem láttam.

zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2020.01.21. 17:10:56

Julikáék már nem akarnak több gólt ütni.

Walter Sobchek 2020.01.21. 17:13:43

@nando79: @zsetonos Emlékezzünk! Csurog, Zsablya, Mozsor.:
OK.Nálam ez akkor sem szabálytalan,de ha ti mondjátok elfogadom.Legyen az.

zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2020.01.21. 17:16:28

@overhunter: Volt még 15 másodperce a szlovén csapatnak, de mintha nem akartak volna gólt lőni.

Robi_88 2020.01.21. 17:19:52

@Walter Sobchek: úgy tűnik ezek a portugálok mégsem olyan jók mint írtad vagy lehet más a svéd meccsnél csak a svédek is be vannak csicskulva lényegében szerintem egyik sincs közel se a nagyon jóhoz. Vagy totál rosszul gondolom?

Olympiakos fan 2020.01.21. 17:20:00

Ez akkora hetes volt mint a ház, és persze hogy gólt kapnak belőle.

Walter Sobchek 2020.01.21. 17:20:51

Kicsit a szlovénoknak fúj ez a 2 dán bíró nem komálják annyira a portugálokat.

Walter Sobchek 2020.01.21. 17:22:50

@Robi_88:
Nem értem a kérdést.Azon a meccsen a svédek nagyon rosszul a portugálok nagyon jól jászottak így lehetett 10 gól különbség a 2 csapat között amit ha még 30-szor lejászanak sohasem következne be.

Olympiakos fan 2020.01.21. 17:23:50

Pofán verik a portugált és a bíró a portugált figyelmezeteti..ez vicc

Robi_88 2020.01.21. 17:35:32

@Walter Sobchek: ugye hogy a portugálok nem nagyon jók, ahogy a svédek sem hazai pálya és nagy múlt ellenére

Olympiakos fan 2020.01.21. 17:36:02

Tiszta szégyen volt ez a portugál csürhe a bírót meg el kéne ásni élve. Ilyen nyilvánvalóan csalni.

Walter Sobchek 2020.01.21. 17:38:18

@nando79:
Nem semmi volt.A portugáloktól elvette a bíró a hetesgólt,mert megmozdúlt a lába.Pffff.
Utána a szlovén belerohan a portugálba ahelyett,hogy belemenés lenne 2 percet kap a portugál.
Aztán totál belül védekezik a szlovén 110%-os hetesre továbbot intenek majd a végén Blagotinsek tenyérrel pofáncsapja a portugált ami 2 perc de erre sem reagálnak.
Ezek pont azt eredményezték(meg mondjuk a xar 2.félidei portugál játék),hogy a dánok kisütötték a portugál 25,5 gól feletti játélomat ezáltal a mixemet is.Nájsz!

nando79 2020.01.21. 17:40:28

@Gyuri..: a két spori vette ki a lendületet, de sajnos a kézilabdában ez is benne van.

zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2020.01.21. 17:41:42

@Walter Sobchek: Érdekesen bíráskodtak a sípmesterek, de így ha ma győzünk akkor megvan selejtező.

Alexander Orvos 2020.01.21. 17:42:29

sziasztok !
szerintetek ?
Norvégia-Izland hazai és tőbb 58.5. 2.35odds
Magyarország-Svédország hazai és tőbb 51.5 4.10 odss

oldrider 2020.01.21. 17:47:41

@nando79: De hisz többek között pont ezért oly szép és jól fogadható:)

Walter Sobchek 2020.01.21. 17:47:46

@zsetonos Emlékezzünk! Csurog, Zsablya, Mozsor.:
Az meg,de azért nem biztos,hogy anyira ujjongani kéne tőle bár csoda ami történt eddig(most kell ütni a vasat amíg forró március-április környékére kihül majd ez tuti),mert ott már nem lesznek málé csapatok és ott egy dán vagy francia csapatban lesz kraft is.
3 csoport van mindenhonnan 2 csapat jut majd ki és eddig így néz ki:
1.csoportban norvég,spanyol
2.csoportban francia,horvát
3.csoportban svéd,német
Valahol megüresedik egy hely aki eb-t nyer,de nekünk mindenhonnan qrva grízes kijutni Tokióba.
Meglátjuk!

ejakuLazio 2020.01.21. 17:51:53

szlovénia lő 30gólt és azzal valószínű nem fognak kikapni mnodju klegyen 30-30 de igatzából egy 30-25 a realitás
Köszönöm a szót...

oldrider 2020.01.21. 17:59:31

@Fatusi Babatunde Fatusi: Láttalak, nagy voltál, ezúton is gratulálok!
Te vagy itt egy mai Nosztredamusz és nem más!

oldrider 2020.01.21. 18:16:21

A mi $A$unk hol van? Nem vagy közelben?
Jó lenne kis segítség az éjjeli Ausztrál teniszhez.

ejakuLazio 2020.01.21. 18:24:51

Ma tuti kikspunk
Kb semmit nem ér a mai győzelmünj viszont a holnapi meccs ezerszer fontosabb

zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2020.01.21. 18:25:31

A globális felmelegedésnél sokkal sürgetőbb és égetőbb kérdésben, a globális szennyezés problematikájában viszont természetesen semmilyen komoly előrelépés nincs. Ez arról szólhatna, hogy ki mennyi hulladékot és műanyagot dobhat az óceánokba, mennyi mérgező anyagot juttathat a levegőbe, mivel és mennyivel mérgezheti táplálékunkat és ivóvizünket. No igen, de ezek 80%-áért a multinacionális cégek a felelősek, nekik pedig sokkal olcsóbb megvenni kormányokat és politikusokat, mint megtisztítani az óceánokat és a levegőt. És sokkal egyszerűbb a szennyezés valóban akuttá vált problémáiról a média segítségével elterelni a közbeszédet, mint valódi környezetvédelmet létrehozni. Az ugyanis iszonyú drága. Ahhoz a globális elitnek le kellene mondania globális profitjának egy jó részéről. És akkor alig maradna pénz a politika megvásárlására. És akkor csak úgy spontán történnének a világban a dolgok, amibe még csak belegondolni is szörnyű...

zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2020.01.21. 18:26:41

Bocs az offért, de ha nem tetszik az adminnak, majd kitörli.

blakezjYEAH · https://tipsterlabs.com/hu/tippadok/blakezje/fogadasi-tippek 2020.01.21. 18:30:55

27806 01
Sheffield Utd. - Manchester City
Igen és több, mint 2,5 (Mindkét csapat szerez gólt + Gólszám 2,5)
2,20
57977 V
Dijon - Zaragoza
Több, mint 151,5 (Pontszám 151,5)
1,55

5k > 17k

maddav12 2020.01.21. 18:30:56

@Fatusi Babatunde Fatusi: már nem azért de 29-24 lett!!! :)
Majdnem!!!

Walter Sobchek 2020.01.21. 18:31:48

Izland-norvég 1:8 a cetfalók ugyanúgy bekakiltak,mint mi a norvégok ellen!

2020.01.21. 18:33:42

@zsetonos Emlékezzünk! Csurog, Zsablya, Mozsor.: Amennyiben kiemelem az alábbi mondatot, akkor semmi esetre sem szabályos avédők részéről a seggük kitolása és olyan irányú mozgás, hogy ne lehessen őket megkerülve a labdához érni: "Az a játékos, aki taktikai okból megy az
ellenfele és a labda közé, egészen addig nem követ el szabálytalanságot, amíg a labdát megjátszható közelségen belül tartja, és a karjával vagy testével nem tartja távol ellenfelét."
Mivel a testükkel akadályozzák meg a labdához férést alapvonal közeli szituációkban, így szabálytalanságot követnek el. Ennek ellenére nem szoktak a támadó csapat javára szabadrúgást ítélni.

nando79 2020.01.21. 18:36:44

@Fatusi Babatunde Fatusi: a szerencse nagyon fontos az életben, de mi van azzal a 30 góllal?

nando79 2020.01.21. 18:39:31

@Walter Sobchek: most javítok egy 31 gólos norvég fogadással. Ha így halad már az 1. Félidőben meglesz...

ejakuLazio 2020.01.21. 18:54:16

@nando79:
Fatusi Babatunde Fatusi
2 órája
Szlovénia dob 30 gólt
27.5 felett 1.85
Savanya a szőlő???
+1.5 porto

Peti919 2020.01.21. 19:00:27

Ment egy ilyen lottó szelvény mára:

- Watford, Middlesbrough lő kettőt ( vagy nem ).

Valenciafan 2020.01.21. 19:12:30

Üdv!
A mai egy meccs nem fogott meg, viszont szerdán fogadtam utoljára mert ma reggelig nem volt netem, így kivételes módon most lottózok egyet, yankee kombiban az alábbi négyessel:

37418 04 Carolina - Winnipeg Hazai és több (1X2 + Gólszám 5,5) 2,90
27808 06 Sheffield Utd. - Manchester City Manchester City 2:1, 3:1, 4:1 (Pontos végeredmények) 3,85
41865 04 Magyarország - Svédország (Helyszín: Svédország) Hazai és több (1X2 + Gólszám 51,5) 4,40
37108 06 Chicago - Florida Vendég és több (1X2 + Gólszám 5,5) 4,10

Sok sikert mindenkinek!

SunsetBoy 2020.01.21. 19:37:01

@Valenciafan:
Kerolájná győzelem nálam is ment

Olympiakos fan 2020.01.21. 19:51:50

Basszus mindenki a magyarokat tolja..svédek lefekszenek saját közönségük már megint? Nem tudom ezt elképzelni hogy simán nyerünk ma! qwa gyanús nekem ez! Miért az esélyes odsz a svéd győzelem?

nando79 2020.01.21. 19:52:05

@Fatusi Babatunde Fatusi: max annak, aki 1 hét alatt visszadobálta a nyereményét...
Eddig ma 5 ezret dobtam a portugálokra és most 8,5-et húztam a norvégokon.
Utóbbi 5 kézis szelvényből 3 ok...

nando79 2020.01.21. 19:53:23

@Fatusi Babatunde Fatusi: arról már nem is beszélek, hogy mi volt a portugal meccsen...

nando79 2020.01.21. 19:57:04

@Fatusi Babatunde Fatusi: nyilván az ilyen játekvezetés is része a kézinek meg a sportfogadasnak, de erre arcoskodni szánalmas...

nando79 2020.01.21. 19:58:15

@Fatusi Babatunde Fatusi: kb olyan mintha valaki azt hinné, hogy ő matematikus mert eltalálta két lottószamot...

SunsetBoy 2020.01.21. 20:04:04

Bírók svédeknek fognak fújni bármi is legyen ...

2020.01.21. 20:06:31

Zaragoza-Mallorca meccsen kinéz a hazaiaknak egy piros. 0-0-nál következik, be onnan a Mallorca behúzza.

Valenciafan 2020.01.21. 20:09:39

@SunsetBoy: Halvány gőzöm sincs amúgy róla, tényleg csak ráböktem erre a négy eseményre aztán bumm, kerestem egy-egy nagy szorzót. Évekig nem teszek majd megint ilyen szelvényt :D

Olympiakos fan 2020.01.21. 20:13:10

Ettől függetlenül drukkoljuk ki a magyarokat! Félek kicsit tőle..

1.21 20:45 Peterborough - Wycombe, Gólszám 2,5 Több, mint 2,5 1.80 Nyitott
01.21 21:15 Chelsea - Arsenal, 1X2 Chelsea 1.78 Nyitott
01.21 20:30 Everton - Newcastle, 1X2 + Mindkét csapat szerez gólt Hazai és igen 3.55 Nyitott
01.21 20:30 Sheffield Utd. - Manchester City, Mindkét csapat szerez gólt Igen 1.85 Nyitott
01.21 20:30 Magyarország - Svédország (Helyszín: Svédország), 1X2 Magyarország 2.05 Nyitott
01.21 20:45 FC Eindhoven - Utrecht, Mindkét csapat szerez gólt Igen 1.55 Nyitott

2020.01.21. 20:22:17

Szerintem nyerünk 1-2 3-4 góllal.

Olympiakos fan 2020.01.21. 20:31:18

Ha ma kikapunk akkor a portugálokat megverjük bent vagyunk az előbe?

Juventínó1981 2020.01.21. 20:36:53

@Gyuri..: Az függ a holnapi Norge-Slovenia mérkőzés eredményétől is :D Mindkettőjüknek 6-6 pontja van jeleneg :D

jumbojet94 2020.01.21. 20:37:26

Sziasztok Arsenal-Chelsea meccsre live stream? Megköszönöm!

Olympiakos fan 2020.01.21. 20:45:24

@Juventínó1981: Akkor ma kötelező nyerni és akkor nem nagyon kell már számolgatni.

Olympiakos fan 2020.01.21. 20:48:47

@blakezjYEAH: Nem kicsit. 50 gól alatt lesz

Juventínó1981 2020.01.21. 20:51:28

@Gyuri..: Így igaz :D Szerintem holnap, Norge legyűri Slovéniát is, mi pedig megcsapjuk holnap a Portugálokat :D
Eddig eléggé gólszegény a mérkőzés :C
Hajrá Magyarok !!!

oldrider 2020.01.21. 20:54:16

Vezetünk!
Hajrá magyarok!

Olympiakos fan 2020.01.21. 20:58:17

@Juventínó1981: Ez a mai is nehéz szülés, legalább is eddig úgy fest. remélem a 2. félidőbe beindul a darálónk mint eddig is :D

Olympiakos fan 2020.01.21. 20:59:11

Angol fociban sem szakadnak meg a góloktól.

Olympiakos fan 2020.01.21. 21:01:31

Eskü jönni fog a svéd vezet elsőben és nyerünk. 9-es odsz volt rá.

Juventínó1981 2020.01.21. 21:06:04

@Gyuri..: Úgy legyen :D
Hajrá Fiúk, egy jó második félidős fordítást kérünk :D

zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2020.01.21. 21:08:19

@jumbojet94: http://livetv.sx/enx/eventinfo/895669_chelsea_arsenal/#webplayer_alieztv|113993|895669|1339457|1|1|en

blakezjYEAH · https://tipsterlabs.com/hu/tippadok/blakezje/fogadasi-tippek 2020.01.21. 21:27:18

A tamadasaink annyira kinkeservesek hogy borzalom, csoda hogy csak 2 gollal vezetnek a svedek.

Walter Sobchek 2020.01.21. 21:36:14

@blakezjYEAH:
A svédek is iszonyatosan gyérek azért áll x-re a meccs.
Nem tudom mi történt a svédekkek,de ilyen gyenge svéd csapatot még nem láttam.

oldrider 2020.01.21. 21:40:27

"A győzelem napjai jönnek"!

Olympiakos fan 2020.01.21. 21:48:35

Nem véletlenül féltem

Kikaptunk

blakezjYEAH · https://tipsterlabs.com/hu/tippadok/blakezje/fogadasi-tippek 2020.01.21. 21:49:04

5 perc 3 gol kozte. Szerintem mar nem fogjuk tudno X re lehozni, keves eselyt latok ra.
Mindenesetre minden lehetoseg meg volt.
Rengeteg sok eladott labda, gyors tamadas 0.
Mikler tartotta a csapatot eletbeb kb.

Ettol fuggetlen ez a kis rutintalan csapat jol es szepen teljesitett. Kicsot rutintalanok vagyunk, latszik is.
De lehet hogy azok a portugalok is megfognak minket holnap, nem tudom mennyit vett ki belolunk ez a meccs a holnap korai meccsre

Rigodon80 2020.01.21. 21:49:48

Hát, ez már tuti elszállt. Még +1-es hendivel se jön a Magyar win.☹️

Pumuckl1 2020.01.21. 21:51:08

Magyar csapat azt hitte a bab is hus... Nah majd holnap meg kell verni Portugáliát, aztán bizni abban, hogy a norvégok nem ZS kategorias csapattal allnak ki Szlovénok ellen és megverik őket.

Olympiakos fan 2020.01.21. 21:53:41

Svédeknek kellett a pont kvára...

EgyGól 2020.01.21. 21:54:31

Nem tudom melyik jobb. Ne jutni az elődöntőbe vagy ott 20 góllal kikapni spanyol vagy horvát ellen.

Olympiakos fan 2020.01.21. 21:55:10

Nem vagyok biztos benne hogy pirtugálokat megverjük ezek után meg pláne..

oldrider 2020.01.21. 21:58:02

Elöl úszik a nagy hal
Mögötte a kis hal
A remény hal meg utoljára

SunsetBoy 2020.01.21. 21:58:40

Ki rakta meg a svédeket ?

andrejkovicsmilan 2020.01.21. 22:00:09

Mondom az esélyeket

Magyarok nyernek 45 százalék x 15 százalék portugália 40 százalék

Norvég zs nyer 47 százalék x 22 százalék szlovén nyer 31 százalék

ha jók a számításaim ez az jelenti hogy 4.5 ből 1x magyarország elödöntös tehát 22.5 százalék esélyünk van bejutni europa legjobb 4 csapatába

oldrider 2020.01.21. 22:03:27

@Walter Sobchek: Basszuskulcs, magyart akartam beszúrni. Úgy láttam piros fehér zöld. Bocs, ha nem az.

fernandoo 2020.01.21. 22:21:05

Sziasztok , olyan kérdésem lenne hátha valaki tudja rá a választ hogy , ezt raktam ma :
Norvégia kézi
Szlovénia kézi
Man city nyer
Braga gg
Lyon gg
Napoli gg

És , az elöbb rugott egy golt Immobile a bet365 ki is irta hogy jo a fogadás és ki is vehettem 155 öt és ki os vettem de a golt visszavonták , de a pénz rajta van. Szerintetek vissza vonják vagy mi lesz vele ? :D
köszi a választ előre is

fernandoo 2020.01.21. 22:23:25

Mert pont azon voltam kiveszem 75ezernél már rá akartam menni és akkor dobta át 155 re :D

fernandoo 2020.01.21. 22:24:53

De ha átvizsgálják és visszakapom a 10 ezret akkor 75 helyett 10 ezer akkor besz*ptam -.-

Vasma 2020.01.21. 22:26:39

@fernandoo: vezesd at a pokeres számlára mindent pl :D

fernandoo 2020.01.21. 22:29:41

@Gyuri..: baszki visszavették és most nem is vehetek ki semennyit -.-

fernandoo 2020.01.21. 22:45:28

@mojo53: hát de 75öt kiakartam venni de igy meg semmi.. Mekkora kocsogseg

gemjam 2020.01.21. 22:47:17

A sittard meccd mikor lesz potolva 210.000 mulik rajta

bakker. 2020.01.21. 22:54:53

@gemjam: Nincs még időpont. Köd miatt szakították félbe.
süti beállítások módosítása