12 ÉVESEK LETTÜNK !!!
A bejegyzés trackback címe:
https://tippmix.blog.hu/api/trackback/id/tr9415409928
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!
bakker. 2020.01.14. 22:27:30
12 évesek lettünk, köszönet az íróknak és az olvasóknak!
Csak egy statisztikai szám:
A blog indulása óta:51.301.979 lapletöltés volt
Csak egy statisztikai szám:
A blog indulása óta:51.301.979 lapletöltés volt
Valenciafan 2020.01.14. 22:35:01
@bakker.: az szép főni, még legalább 12-t!
Saccperkábé 11-12 ezer letöltés naponta, az azért nem gyenge :)
Saccperkábé 11-12 ezer letöltés naponta, az azért nem gyenge :)
zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2020.01.15. 04:56:39
Üdv mindenkinek.
@Valenciafan: Nem véletlenül vannak itt az oldalon azok a hirdetők akik, szerencsénkre, mert így van miből fizetett tipp versenyt tartani.
@Valenciafan: Nem véletlenül vannak itt az oldalon azok a hirdetők akik, szerencsénkre, mert így van miből fizetett tipp versenyt tartani.
Mixi5000 2020.01.15. 06:21:11
@bakker.: kiállta az idők próbáját a blog - ez nem semmi a mai világban a sok változást, viszontagságot figyelembe véve :)
Zoltan Jauch 2020.01.15. 07:07:05
Jó reggelt!
@bakker.: Hi! Congratulation for You!
Köszönöm az áldozatos munkádat, amit tettél a blog érdekében. A kicsik, ám együtt nagyok, közösen örülünk a Sikerednek! Hajrá!
Egy pöpec idézet is kijár:
Csak azoktól tanultál, akik csodáltak téged
és kedvesek voltak hozzád?
Nem tanultál fontos leckéket azoktól,
akik elutasítanak téged,
és ellened szövetkeznek? -ww-
@bakker.: Hi! Congratulation for You!
Köszönöm az áldozatos munkádat, amit tettél a blog érdekében. A kicsik, ám együtt nagyok, közösen örülünk a Sikerednek! Hajrá!
Egy pöpec idézet is kijár:
Csak azoktól tanultál, akik csodáltak téged
és kedvesek voltak hozzád?
Nem tanultál fontos leckéket azoktól,
akik elutasítanak téged,
és ellened szövetkeznek? -ww-
sun88 2020.01.15. 07:13:37
Egy kis reggeli ao. kvali. :
Couacaud 1.50
Ponchet 1.75
2,62
9500-->24940
Couacaud 1.50
Ponchet 1.75
2,62
9500-->24940
oldrider 2020.01.15. 07:13:41
@bakker.: És elsősorban köszönet neked is!
Gratulálok és további sikereket kívánok!
Gratulálok és további sikereket kívánok!
Juventínó1981 2020.01.15. 07:18:22
@bakker. Köszönet bakker áldozatos-kitartó munkájának, hogy megélte a Blog a 12. Évet is :D Legalább még ugyanennyit kívánok a Blognak!!!
Köszönet Mindazoknak akik hozzájárultak a Blog sikeréhez és támogatták az oldal működését!!!
Sok szerencsés és sok Nyertes szelvényt Mindenkinek a mai napra is :D
Köszönet Mindazoknak akik hozzájárultak a Blog sikeréhez és támogatták az oldal működését!!!
Sok szerencsés és sok Nyertes szelvényt Mindenkinek a mai napra is :D
GFerenc 2020.01.15. 07:25:39
@bakker.: gratulálok az áldozatos mindig segitő munkádhoz és a évfordulóhoz
2020.01.15. 07:50:34
megvágtam aoyama shibabara párost 2,60 ért
szofi kenin nagyon gyéééér volt hajnalban hátha átmenti a formáját
szofi kenin nagyon gyéééér volt hajnalban hátha átmenti a formáját
2020.01.15. 07:55:14
ez a sok esö jokor jött ausziknál vagy már minden leégett????????
esöszünet van
esöszünet van
luckyspirit88 2020.01.15. 09:09:33
Jó reggelt! Szép szülinap. Ennek örömére ki kellene ma fosztani a Zrt-t. Mínusz van és nem csak kint. :)
nando79 2020.01.15. 09:33:55
@bakker.: Boldog "Szülinapot"!
---
Egy kis visszakanyarodás még a tegnapi kézis témához:
Lám a tegnapi nap is igazolta, hogy még csak meg sem kell erőltetnie magát az embernek és kiszámítható módon jönnek a kézimeccsek.
Most nem fogom visszamásolgatni a tegnap beírtakat, de egy 1,08-as meccsen is lehet (ami nem mellesleg az esélyeknek megfelelően végződött) borítékolható 1,9-es (vagy akár nagyobb csak én is igyekszek a legbiztosabbra menni) szorzót találni. Továbbra sem értem, hogy ez a sportág fogadási szempontból miért lenne aljasabb vagy éppen "alábbvaló" mint bármi más.
---
Egy kis visszakanyarodás még a tegnapi kézis témához:
Lám a tegnapi nap is igazolta, hogy még csak meg sem kell erőltetnie magát az embernek és kiszámítható módon jönnek a kézimeccsek.
Most nem fogom visszamásolgatni a tegnap beírtakat, de egy 1,08-as meccsen is lehet (ami nem mellesleg az esélyeknek megfelelően végződött) borítékolható 1,9-es (vagy akár nagyobb csak én is igyekszek a legbiztosabbra menni) szorzót találni. Továbbra sem értem, hogy ez a sportág fogadási szempontból miért lenne aljasabb vagy éppen "alábbvaló" mint bármi más.
Walter Sobchek 2020.01.15. 10:16:21
Üdv!
@nando79:
Igazad van semmi gond nincsen a kézivel csak aki azt gondolja,hogy egy 1,08-as vagy 1,12-es odddú papírra tesz totál homályban van mikor az ilyen meccsekre +7,5 -től +10,5 -ig adnak 1,40 -1,70 oddsot és 10-ből 7-szer biztosan nem nyer az esélyes sokkal.
Ez kb. olyan,mint a Man City-Dinamo Zagreb meccs a ahol a 4,5 gól alá 1,65 volt,mert azt hitték,hogy a Mencsesztersziti ugyanúgy 9:0-re nyer,mint a Börtön ellen,de persze simán lejött 3,40-ért a 2,5 gól alatt.
ERGO tegnap például az én olvasatomban sokkal jobb tipp volt a portugál +6,5 opció 1,45-ért,mint a norvég siker 1,22-ért,de persze az 54,5 fölé volt az atom tipp 1,50-ért.
Akik nem ismerik a sportág alapjait és nincsenek képben azoknak borzasztó xar,mert csak a végerednényre görcsölnek miközben van vagy 20-22 fogadás ahol egy 1,08-as vagy 1,12-es papírbukó helyett lehet tenmi mondjuk a félidő 27,5 felett opciót mondjuk az izland-orosz meccsre ahol izland egy futógép állandóan 30 gól felett dobál így mondjuk például nagy eséllyel megdonják a 28-30 gólt a félidőre,de ugye aki ezt nem érzi,mert a G/G és 2,5 overen szocializálódott annak nehéz ezeket kifundálni így könnyű lexarozni a sportágat pedig a kosár,kézi és röp fogadás szemponzjából sokkal jobbam kiszámítható,mint a foci ahol ahol a matek kevésbé érvényesül és egy 11 plussz piros kombó szétbaxxa az egész mixedet.
Ez csak az én véleményem és termeszetesen Boldog 12.szüinapot a blognak és köszönet SAS kollégának a vízi és kosár tippért!
kepkuldes.com/image/hXmXOf
HAJRÁ!
@nando79:
Igazad van semmi gond nincsen a kézivel csak aki azt gondolja,hogy egy 1,08-as vagy 1,12-es odddú papírra tesz totál homályban van mikor az ilyen meccsekre +7,5 -től +10,5 -ig adnak 1,40 -1,70 oddsot és 10-ből 7-szer biztosan nem nyer az esélyes sokkal.
Ez kb. olyan,mint a Man City-Dinamo Zagreb meccs a ahol a 4,5 gól alá 1,65 volt,mert azt hitték,hogy a Mencsesztersziti ugyanúgy 9:0-re nyer,mint a Börtön ellen,de persze simán lejött 3,40-ért a 2,5 gól alatt.
ERGO tegnap például az én olvasatomban sokkal jobb tipp volt a portugál +6,5 opció 1,45-ért,mint a norvég siker 1,22-ért,de persze az 54,5 fölé volt az atom tipp 1,50-ért.
Akik nem ismerik a sportág alapjait és nincsenek képben azoknak borzasztó xar,mert csak a végerednényre görcsölnek miközben van vagy 20-22 fogadás ahol egy 1,08-as vagy 1,12-es papírbukó helyett lehet tenmi mondjuk a félidő 27,5 felett opciót mondjuk az izland-orosz meccsre ahol izland egy futógép állandóan 30 gól felett dobál így mondjuk például nagy eséllyel megdonják a 28-30 gólt a félidőre,de ugye aki ezt nem érzi,mert a G/G és 2,5 overen szocializálódott annak nehéz ezeket kifundálni így könnyű lexarozni a sportágat pedig a kosár,kézi és röp fogadás szemponzjából sokkal jobbam kiszámítható,mint a foci ahol ahol a matek kevésbé érvényesül és egy 11 plussz piros kombó szétbaxxa az egész mixedet.
Ez csak az én véleményem és termeszetesen Boldog 12.szüinapot a blognak és köszönet SAS kollégának a vízi és kosár tippért!
kepkuldes.com/image/hXmXOf
HAJRÁ!
Lycra Vonzalom 2020.01.15. 10:17:36
@bakker.: Gratulálok, és még sok-sok szülinapi gyertyát a képzeletbeli tortára :-)
nando79 2020.01.15. 10:27:29
@Walter Sobchek: Egyformán látjuk. Én tegnap a norvégok 30 fölött dobnak és a sok gólt ajánlottam mint tutinak tűnőt mert ez borítékolható volt.
Mixi5000 2020.01.15. 10:38:58
@nando79: @Walter Sobchek: azért azt lássuk be, hogy minden előzetes számolgatás csak fikció - ahogy az egyik mottóban is benne van
zsinórban semmilyen módszerrel nem lehet nyertes tippeket találni - egyik másik jön, aztán ugyanúgy el is megy, sokszor a "sétálgatós" kézi/kosár tippek is :)
sokszor a betonbiztos tippekhez is egy rakás szerencse is kell - vagy simán elmennek...
de mindennel együtt jó játék :)
zsinórban semmilyen módszerrel nem lehet nyertes tippeket találni - egyik másik jön, aztán ugyanúgy el is megy, sokszor a "sétálgatós" kézi/kosár tippek is :)
sokszor a betonbiztos tippekhez is egy rakás szerencse is kell - vagy simán elmennek...
de mindennel együtt jó játék :)
samot 2020.01.15. 10:40:19
@Walter Sobchek: Azért nem gondolod,hogy màs tök hülye a fogadàshoz!
Azért ekkora arcod nem lehet!Elöször is fele annyi opcio van mint a fociban,95%-ban jol belövik az under-overt àlltalàban 1-2 gol difivel.Az oddszoknàl màr ez nem mondhato el roluk!(itt ez véletlen?)Nem utolso sorban egy EB-n 1,08 milyen odds?Vagy az EB komolytalan vagy ök!Nem kell guglézni szàmtalan kézi oldal van!Csak azok se làtnak bele a bilibe!
Azért ekkora arcod nem lehet!Elöször is fele annyi opcio van mint a fociban,95%-ban jol belövik az under-overt àlltalàban 1-2 gol difivel.Az oddszoknàl màr ez nem mondhato el roluk!(itt ez véletlen?)Nem utolso sorban egy EB-n 1,08 milyen odds?Vagy az EB komolytalan vagy ök!Nem kell guglézni szàmtalan kézi oldal van!Csak azok se làtnak bele a bilibe!
samot 2020.01.15. 10:42:19
@Mixi5000: Szia!Erröl beszélek!Csak vagy én nem tudok magyarul,vagy ök!
2020.01.15. 10:50:44
basszus 2 fogadasban 3 tie brek es mindharom rosszul vegzodik
Pech
Pech
Pól Poloska 2020.01.15. 10:51:06
és mára mit gondoltok, főleg a 2 kéziről?
ill. DVSC 27 gólt dob 1,71 (DVSC-Sió) - hazai pályán nem hiszem h ne történne meg ez
Várda - FTC hazai 24,5 a határ, vendég 31,5, én mindkettőt overre érzem, 26-33
Csaba dob 23-at Érden is van benne ráció, ha egy sok gólos meccs lesz, pl. 37-24 vagy ilyesmi
női vízilabda..esélyes h kikapunk az oroszoktól, nem? a gólhatár magas, 23,5..lesz 6 gól átlagosan / negyed? nem hiszem
ellenben a holland olasz 18,5-ös határral overre jó lehet
na és akkor a kézik
sokat gondolkoztam, de nem sokra jutottam
HUN-ICE: kérdés ugye, h akarják-e ők feltétlen a 2 pontot, vagy esetleg pihennek, akár tudat alatt ott lehet h továbbjutottak már
magyar és ice is eléri a 25 gólt jó lehet, ez rajtunk múlik szinte biztosan, ők egész biztos h megdobják. igaz jelenleg ilyen opció nincs beten, unibeten 25,5 a magyar csapat gólhatára
+2,5ről, 3,5-ről magyar is jó lehet, bár ha sokkal elmennek az elején, elszállhatunk
orosz-dán, nem gondolom h nagyon függne attól mi lesz a magyar meccs, valószínűleg egy sokgólos meccsen, totál tét nélkül, nulla védekezéssel lesz egy 27-33, vagy vmi hasonlót várok
25-öt eléri mind2 1,85 most
ill. DVSC 27 gólt dob 1,71 (DVSC-Sió) - hazai pályán nem hiszem h ne történne meg ez
Várda - FTC hazai 24,5 a határ, vendég 31,5, én mindkettőt overre érzem, 26-33
Csaba dob 23-at Érden is van benne ráció, ha egy sok gólos meccs lesz, pl. 37-24 vagy ilyesmi
női vízilabda..esélyes h kikapunk az oroszoktól, nem? a gólhatár magas, 23,5..lesz 6 gól átlagosan / negyed? nem hiszem
ellenben a holland olasz 18,5-ös határral overre jó lehet
na és akkor a kézik
sokat gondolkoztam, de nem sokra jutottam
HUN-ICE: kérdés ugye, h akarják-e ők feltétlen a 2 pontot, vagy esetleg pihennek, akár tudat alatt ott lehet h továbbjutottak már
magyar és ice is eléri a 25 gólt jó lehet, ez rajtunk múlik szinte biztosan, ők egész biztos h megdobják. igaz jelenleg ilyen opció nincs beten, unibeten 25,5 a magyar csapat gólhatára
+2,5ről, 3,5-ről magyar is jó lehet, bár ha sokkal elmennek az elején, elszállhatunk
orosz-dán, nem gondolom h nagyon függne attól mi lesz a magyar meccs, valószínűleg egy sokgólos meccsen, totál tét nélkül, nulla védekezéssel lesz egy 27-33, vagy vmi hasonlót várok
25-öt eléri mind2 1,85 most
samot 2020.01.15. 10:54:57
@SAS_Thunderbird: Mivan drogbàro?Menj a placcra,mert nem lesz lové!
2020.01.15. 11:18:38
@samot: love az mindig volt van lesz
@Pól Poloska: palika ez nem furcsa. realis.
eddig tét nélkül játszottunk ma már nagy téttel.
mondhatni ugy indultunk h lesz ami lesz , de ez már megváltozot és már igenis komoly tétje van
én ma várom a begörcsölést
@Pól Poloska: palika ez nem furcsa. realis.
eddig tét nélkül játszottunk ma már nagy téttel.
mondhatni ugy indultunk h lesz ami lesz , de ez már megváltozot és már igenis komoly tétje van
én ma várom a begörcsölést
2020.01.15. 11:20:28
palmasson kb 1 éve várja hogy mikor röhöghet nagylaci képébe ismert okok miatt
ma megteheti és nem hagyja ki
ma megteheti és nem hagyja ki
2020.01.15. 11:23:12
12871 04
Izland - Magyarország
Hazai és több (1X2 + Gólszám 53,5)
2,20
tétet nem irok mert jönnek a kárörvendezök meg a hiénák ha elmegy
DE NEM KEVÉSSEL TESZEM mert jönni fog
ÉS IGY IS EMELT FÖVEL JÖVÜNK HAZA!!!!!!!!!!!!!!!!!
Izland - Magyarország
Hazai és több (1X2 + Gólszám 53,5)
2,20
tétet nem irok mert jönnek a kárörvendezök meg a hiénák ha elmegy
DE NEM KEVÉSSEL TESZEM mert jönni fog
ÉS IGY IS EMELT FÖVEL JÖVÜNK HAZA!!!!!!!!!!!!!!!!!
Pól Poloska 2020.01.15. 11:31:10
sajnos ez jó eséllyel valóban jönni fog, mieinktől 25-27 gólt várok, hazaiaktól meg mondjuk..29-30
nando79 2020.01.15. 11:36:59
@Pól Poloska: Miért ne kellene Izlandnak a 2 pont?
Ha vernek minket két pontot visznek és a dánokat, ha nem akkor minket és 0 vagy 1 pontot.
Ráadásul azért még mindig nagyobb a sansz arra, hogy a dánok több riválistól vesznek el pontokat a középdöntőben mintha mi jutnánk tovább szóval az izlandiak további szereplését igen erőteljesen befolyásolja a mai meccs. Én nem bízom abban, hogy tudatosan "magukkal visznek" minket, viszont abban, hogy tudat alatt kevésbé lesznek koncentráltak és, hogy ezt egy tudása legjavát nyújtó, bátor magyar csapat kihasználhatja abban igen.
Minden bizonnyal amíg fizikálisan bírják az Izlandiak ezen az EB-n rohanni fognak. A mai meccsen nincs mire tartalékolniuk, hiszen ezen a meccsen mint írtam nekik ugyanolyan két pontot osztanak mint a következő 4 meccsen.
Nyilván a mi célunk az lesz, hogy amennyire lehet mérsékeljük ezt a rohanást azaz hasonlóan védekezzünk mint a dánok ellen és támadásban meg ne adjunk a kezükbe labdát amiből könnyű gólokat szerezhetnek. Náluk is van Palmarsson mellett is több klasszis elég csak a PSG-s Sigurdssonra vagy éppen Peterssonra gondolni és akkor a többiekről még nem is beszéltünk. Ők hárman azért olyan kategóriát képviselnek, hogy ha nálunk csak egy ilyen játszana sokan eleve elvárnák az aranyérmet. Fegyelmezett bátor, megalkuvást nem tűrő játékkal talán verhetőek, de ehhez minimális hibázási lehetőség van, a kapuban kell egy jó 40% vagy ha kevesebb akkor azok extra védések legyenek és 60 percig leszegett fejjel kell menni előre nem szabad, hogy vesztett állásban, rontott lövés után rohanjunk vagy éppen vezetésnél könnyelműsködjünk ne adja Isten elkezdjük félteni az előnyt. Szóval ez a meccs a maga nemében sokkal nehezebb lesz mint a dánok elleni volt. Ott nem voltak elvárások, felszabadultan játszhatott mindenki. Értem én, hogy most is ezt mondjuk (mert így is van) de melyikünk fejében ne fordulna meg a továbbjutás lehetősége (igénye) meccs közben és valahogy a közvélemény felől is nyilván ott van ez az igény. Nagy vizsgája lesz ez most ennek a csapatnak amihez talán kicsit túl gyorsan is érkezett el, de van annyira jó, hogy átmenjen és ha így lesz az további szárnyakat adhat a srácoknak.
Ha vernek minket két pontot visznek és a dánokat, ha nem akkor minket és 0 vagy 1 pontot.
Ráadásul azért még mindig nagyobb a sansz arra, hogy a dánok több riválistól vesznek el pontokat a középdöntőben mintha mi jutnánk tovább szóval az izlandiak további szereplését igen erőteljesen befolyásolja a mai meccs. Én nem bízom abban, hogy tudatosan "magukkal visznek" minket, viszont abban, hogy tudat alatt kevésbé lesznek koncentráltak és, hogy ezt egy tudása legjavát nyújtó, bátor magyar csapat kihasználhatja abban igen.
Minden bizonnyal amíg fizikálisan bírják az Izlandiak ezen az EB-n rohanni fognak. A mai meccsen nincs mire tartalékolniuk, hiszen ezen a meccsen mint írtam nekik ugyanolyan két pontot osztanak mint a következő 4 meccsen.
Nyilván a mi célunk az lesz, hogy amennyire lehet mérsékeljük ezt a rohanást azaz hasonlóan védekezzünk mint a dánok ellen és támadásban meg ne adjunk a kezükbe labdát amiből könnyű gólokat szerezhetnek. Náluk is van Palmarsson mellett is több klasszis elég csak a PSG-s Sigurdssonra vagy éppen Peterssonra gondolni és akkor a többiekről még nem is beszéltünk. Ők hárman azért olyan kategóriát képviselnek, hogy ha nálunk csak egy ilyen játszana sokan eleve elvárnák az aranyérmet. Fegyelmezett bátor, megalkuvást nem tűrő játékkal talán verhetőek, de ehhez minimális hibázási lehetőség van, a kapuban kell egy jó 40% vagy ha kevesebb akkor azok extra védések legyenek és 60 percig leszegett fejjel kell menni előre nem szabad, hogy vesztett állásban, rontott lövés után rohanjunk vagy éppen vezetésnél könnyelműsködjünk ne adja Isten elkezdjük félteni az előnyt. Szóval ez a meccs a maga nemében sokkal nehezebb lesz mint a dánok elleni volt. Ott nem voltak elvárások, felszabadultan játszhatott mindenki. Értem én, hogy most is ezt mondjuk (mert így is van) de melyikünk fejében ne fordulna meg a továbbjutás lehetősége (igénye) meccs közben és valahogy a közvélemény felől is nyilván ott van ez az igény. Nagy vizsgája lesz ez most ennek a csapatnak amihez talán kicsit túl gyorsan is érkezett el, de van annyira jó, hogy átmenjen és ha így lesz az további szárnyakat adhat a srácoknak.
Pól Poloska 2020.01.15. 11:40:56
@nando79: mit gondolsz az alábbiakról?
Ice 53 over vagy under
orosz 56 o vagy u
én mind2n overt gondolok
oroszon vacillálnék..25-25-öt mindketten megdobják vagy over
ugye ha 23-24 gólt dob csak RUS, akkor az overhez kell kb 33 gól a dánoktól..
Ice 53 over vagy under
orosz 56 o vagy u
én mind2n overt gondolok
oroszon vacillálnék..25-25-öt mindketten megdobják vagy over
ugye ha 23-24 gólt dob csak RUS, akkor az overhez kell kb 33 gól a dánoktól..
nando79 2020.01.15. 11:47:09
Fogadási szempontból szerintem is a gólszámmal kell valamit operálni mert a tempó az elég nagynak ígérkezik és mindkét csapatban van tűzerő is. Az eredmény azon múlik, hogy úgymond elizguljuk-e a lehetőséget vagy valóban van annyira erős ez a törékenynek gondolt magyar válogatott, hogy sorozatban tartsa a lépést a legjobbakkal. Én nagyon meglepődnék ha ezen az EB-n minden meccsen legalább annyira stabil lenne mentálisan a csapat mint tegnap előtt (meg az oroszok ellen is), de azért nagyon bízom benne, hogy 1-2 meglepetés még van bennünk mert olyan jó így meglepődni...
Jelenleg bet365-ön elég kevés opció érhető el erre a meccsre, nyilván megy a matek ott is, de azok közül a változtatás jogát fenntartva egy 1. félidő 26,5 felett opciót 1,85-ért jónak érzek.
Jelenleg bet365-ön elég kevés opció érhető el erre a meccsre, nyilván megy a matek ott is, de azok közül a változtatás jogát fenntartva egy 1. félidő 26,5 felett opciót 1,85-ért jónak érzek.
nando79 2020.01.15. 11:50:00
@Pól Poloska: Nem szeretek olyan meccsre előre fogadni amin a motivációt (kézilabdában ettől függ szinte minden) egy olyan esemény befolyásolja amit még nem tudunk, de az adott meccs kezdésekor már ismert lesz mert ezzel kvázi meg kell jósolnunk a másik meccs kimenetelét is.
Fghjkl 2020.01.15. 11:51:22
Kis élő khl, admiral - avangard 5,5 over 1,40
Pól Poloska 2020.01.15. 11:53:22
jó, de mit gondolsz? nem 5 millióval játszom, szóval nincs akkora jelentősége.
azért én azt gondolom, hogy sok védekezés nem lesz a dán-oroszon, minek lenne..nagy a különbség, nem elképzelhető reálisan az orosz pontszerzés és komoly sansz van rá h mi nem szerzünk pontot, tehát tétmeccs a dánoknak
sztem azért annyira csak nem esik szét orosz h ne dobjon 25-öt egy vélhetően 56-62 gólos meccsen
azért én azt gondolom, hogy sok védekezés nem lesz a dán-oroszon, minek lenne..nagy a különbség, nem elképzelhető reálisan az orosz pontszerzés és komoly sansz van rá h mi nem szerzünk pontot, tehát tétmeccs a dánoknak
sztem azért annyira csak nem esik szét orosz h ne dobjon 25-öt egy vélhetően 56-62 gólos meccsen
nando79 2020.01.15. 11:56:19
@Pól Poloska: Mindenesetre az benne van, hogy a dánok továbbjutástól függetlenül igyekeznek kiszolgálni a közönségüket az oroszok meg talán már nem annyira teszik oda magukat.
2-3 dán klasszis jó játéka és az oroszok 0 motivációja pl bőven elég lehet 33 dán gólhoz aminek elérését a bet365 2-es odszért ad.
2-3 dán klasszis jó játéka és az oroszok 0 motivációja pl bőven elég lehet 33 dán gólhoz aminek elérését a bet365 2-es odszért ad.
nando79 2020.01.15. 11:58:37
@Pól Poloska: közben olvastam amit írtál és igen az általam felvázolt verzió feltételez minimum 56-58 gólt.
nando79 2020.01.15. 12:03:31
A mi meccsünkön meg szerintem bele leszünk kényszerítve, hogy tartsuk a lépést gólszerzésben az északiakkal azaz simán meglehet a határ, ami olyan 55-56 gól körül van. A Pro úgy látom okoskodik és 26-ra teszi a mi góljaink számát, hogy legyen min gondolkodni, de én nem tartom ezt annyira elérhetetlennek, viszont mivel a beten remélem csak egyelőre nincs ilyen opció nekem marad az 1. félidős tippem.
Walter Sobchek 2020.01.15. 12:11:12
@samot:
Azért adnak eb-n 1,08-at,mert felhigították a mezőnyt és sokkal erősebbek játszhatnak sokkal gyengébbekkel,mintha mondjuk a foci vb-n nem lenne selejtező hanem 64 csapat indulna és Spanyolország-Fidzsi szigetek meccsen *(0-8)-as hendikre adnák az 1,80 és 2,20-at te azt mondanád,hogy ez vicc a spanyolok 10-12 góllal jobbak a fidzsisek totál bénák erre 0:0-ás félidő után mondjuk 4:0-ra nyernének ez a német-lett pont ilyen 8 góllal vezettek a végén 1 góllal nyertek totál mindegy volt.
Ne hasonlísd már össze a kézis fogadást a focival totál összehasonlíthatatlan ugyanis a fociban hiába van 99 fogadás az Atalanta-Valencia bl meccsre qrvára homályban vagy gólszám,végeredmény,szöglet,sárga akárhol keresed totál 0 fogás az egész meccs,de mondjuk egy rohanós norvég és rohanós portugál meccsen borítékolhatóan az 54,5 gól lejön 75-80% mivel a franciák lassították mindkét csapatot és úgy is 53-54 gól lett.
A fociban általában 2-3 gól van kéziben 48-56 gól namost teljesen másképp kell gondolkodni az over/under játékon mivel a fociban az 1,5 over és a 3,5 under picsafüst odds aztán találd el a maradék 2,5 over lesz-e vagy under ELLENBEN kéziben van egy 1,80-1,80 határszám mondjuk az 53,5 alatt felett akkor te a magyar tippmixen 51,5 és 55,5 alatt felett tehetsz 1,5-2,3 között,de például a bet365-ön 49,5-től 57,5-ig tudsz játszani ha ügyes vagy 1,5-ért tudsz csipegetni a faék foci over/underekeben meg marad neked a 2,5 over/under.
És akkor a plusszos hendikről nem is beszéltünk ahol sokszor érdemes tenni az esélyes ellen,higy nem veri h.ülyére a gyengét.
Nem véletlen,hogy a focira adják a 99 opciót,mert ha 199 opció lenne akkor is nehezebb,mint ha a kosában vagy a kéziben van 30 fogadási opció!
Azért adnak eb-n 1,08-at,mert felhigították a mezőnyt és sokkal erősebbek játszhatnak sokkal gyengébbekkel,mintha mondjuk a foci vb-n nem lenne selejtező hanem 64 csapat indulna és Spanyolország-Fidzsi szigetek meccsen *(0-8)-as hendikre adnák az 1,80 és 2,20-at te azt mondanád,hogy ez vicc a spanyolok 10-12 góllal jobbak a fidzsisek totál bénák erre 0:0-ás félidő után mondjuk 4:0-ra nyernének ez a német-lett pont ilyen 8 góllal vezettek a végén 1 góllal nyertek totál mindegy volt.
Ne hasonlísd már össze a kézis fogadást a focival totál összehasonlíthatatlan ugyanis a fociban hiába van 99 fogadás az Atalanta-Valencia bl meccsre qrvára homályban vagy gólszám,végeredmény,szöglet,sárga akárhol keresed totál 0 fogás az egész meccs,de mondjuk egy rohanós norvég és rohanós portugál meccsen borítékolhatóan az 54,5 gól lejön 75-80% mivel a franciák lassították mindkét csapatot és úgy is 53-54 gól lett.
A fociban általában 2-3 gól van kéziben 48-56 gól namost teljesen másképp kell gondolkodni az over/under játékon mivel a fociban az 1,5 over és a 3,5 under picsafüst odds aztán találd el a maradék 2,5 over lesz-e vagy under ELLENBEN kéziben van egy 1,80-1,80 határszám mondjuk az 53,5 alatt felett akkor te a magyar tippmixen 51,5 és 55,5 alatt felett tehetsz 1,5-2,3 között,de például a bet365-ön 49,5-től 57,5-ig tudsz játszani ha ügyes vagy 1,5-ért tudsz csipegetni a faék foci over/underekeben meg marad neked a 2,5 over/under.
És akkor a plusszos hendikről nem is beszéltünk ahol sokszor érdemes tenni az esélyes ellen,higy nem veri h.ülyére a gyengét.
Nem véletlen,hogy a focira adják a 99 opciót,mert ha 199 opció lenne akkor is nehezebb,mint ha a kosában vagy a kéziben van 30 fogadási opció!
Walter Sobchek 2020.01.15. 12:23:29
@nando79: @Pól Poloska:
Gondoljuk végig.Az izlandiaknak nem jó a vereség,mert akkor 0 ponttal mennének(mondjuk teljesen mindeg,mert érzésem szerint a norvég,svéd és a szlovén trió megy majd az elődöntőért izlandiaknak maximum a 7.helyért osztanak lappt,de még az is lehet,hogy a portugálok azt is elhappolják tőlük)tovább az x pompás mindkettőnek nem lehet elvetni ELLENBEN egy 31:30-nál magasabb egygólos izlnandi sikerrel is
továbbjutnánk azaz 32:31 , 33:32 , 34:33 , stb
vagyis a sokgólos meccs mindenképp kell ahoz,hogy a kecske is jóllakjon és káposzta is megmaradjon mondjuk 32:32-nél az izlandiak utolsó támadása bemehet ők 2 ponttal mehetnek be,hogy a norvég,svéd,szlovén trió megregulázza őket mi meg ezzel a fiatal csapattal játszatunk még 4 meccset ami hatalmas siker lenne!
Gondoljuk végig.Az izlandiaknak nem jó a vereség,mert akkor 0 ponttal mennének(mondjuk teljesen mindeg,mert érzésem szerint a norvég,svéd és a szlovén trió megy majd az elődöntőért izlandiaknak maximum a 7.helyért osztanak lappt,de még az is lehet,hogy a portugálok azt is elhappolják tőlük)tovább az x pompás mindkettőnek nem lehet elvetni ELLENBEN egy 31:30-nál magasabb egygólos izlnandi sikerrel is
továbbjutnánk azaz 32:31 , 33:32 , 34:33 , stb
vagyis a sokgólos meccs mindenképp kell ahoz,hogy a kecske is jóllakjon és káposzta is megmaradjon mondjuk 32:32-nél az izlandiak utolsó támadása bemehet ők 2 ponttal mehetnek be,hogy a norvég,svéd,szlovén trió megregulázza őket mi meg ezzel a fiatal csapattal játszatunk még 4 meccset ami hatalmas siker lenne!
Pól Poloska 2020.01.15. 12:25:01
@Walter Sobchek: és a magyar kézikről?
várda-ftc, loki-sió
ill a hétvégén sió-podravka 1,27 a h, nem rossz
várda-ftc, loki-sió
ill a hétvégén sió-podravka 1,27 a h, nem rossz
Walter Sobchek 2020.01.15. 12:27:49
@Pól Poloska:
Szerintem vahy nagyon nyer az izland vagy x és továbbjutunk.
Az nem mellettünk van,hogy ha tét van akkor megrottyanunk.
A dán-orosz nem érdekel no bet kategória,mert simán lehet underes meccs is nem tuti az over a dánoknak meg totál mindegy mennyivel nyernek ha egy gólnál többel kikapunk akkor elég nekik egy sima siker is ha meg nem kapunk ki az egész meccs egy barátságos meccsé avanzsálódik!
Szerintem vahy nagyon nyer az izland vagy x és továbbjutunk.
Az nem mellettünk van,hogy ha tét van akkor megrottyanunk.
A dán-orosz nem érdekel no bet kategória,mert simán lehet underes meccs is nem tuti az over a dánoknak meg totál mindegy mennyivel nyernek ha egy gólnál többel kikapunk akkor elég nekik egy sima siker is ha meg nem kapunk ki az egész meccs egy barátságos meccsé avanzsálódik!
Pól Poloska 2020.01.15. 12:30:18
van még a zvezda zalgiris 1,58 h, elvileg minden mellettük szól, otthon vannak, fontos meccs - az ilyen szokott elmenni
magyar orosz vízilabda?
sztem kikapunk 2-3 góllal
magyar orosz vízilabda?
sztem kikapunk 2-3 góllal
Pól Poloska 2020.01.15. 12:31:19
van a valcea kupa ma, 1,27 a győzelmük
érd ellenfelével nyomják idegenben, közte 10 volt pár hónapja, iszonyú rossz formában a hazaiak, érd ellen se voltak túl jók, lublin ellen is x, szóval nagy a különbség a két csapat között
ha nem csalják el, sima
érd ellenfelével nyomják idegenben, közte 10 volt pár hónapja, iszonyú rossz formában a hazaiak, érd ellen se voltak túl jók, lublin ellen is x, szóval nagy a különbség a két csapat között
ha nem csalják el, sima
nando79 2020.01.15. 12:33:03
Erről a háborgok olyan miatt amit nem ismerek dologról egy korábbi sztori jut eszembe:
Régebben kipróbáltam a játékvezetést fociban. Egyik meccsen partjelző voltam és az első félidőben egy 5 és ötösről történő kirúgás után elengedtem az elől (egyébként valóban kvázi leshelyzetben) kóricáló vendég csatárt a hazai nézők szidalmazása közepette. A második félidőben egy kézből történő kirúgásra a hazaiak lesen álló csatára csapott le, amit meg behúztam. Mondanom sem kell minden voltam csak írástudó, hetero fehérember nem, jóanyámról nem is beszélve. A mögöttem álló rendező teljesen normálisan azért megkérdezte, hogy spori, ha az első félidőben elengedte akkor most miért húzta be? Én amíg egy sérülés miatt állt a játék elmondtam neki, hogy ha a labda elhagyta az alapvonalat és az ötösről jön a kirúgás akkor abból nem lehet leshelyzet, viszont ha a kapus megszerzi a labdát és úgy rúgja ki akkor mivel a labda végig játékban volt akkor ebben az esetben les van. Megértette, megköszönte az infót és hallottam amint elmondta a korlátnál 2 perce még az esernyővel felém hadonászó nyugdíjas bácsik alkotta B-középnek. A poén ekkor következett: az egyik bácsi az indoklást hallva csak ennyit mondott: "tényleg? Ez már egy hülye szabály!"
Ezek után egy hangos szó nem jött felém tőlük és esernyő sem... :DDD
---
Lehet, hogy ez a sztori csak nekem vicces, de ott jót mosolyogtam rajta és csak azért írtam le mert ide illőnek találtam. Attól, hogy nem tudunk valamit, vagy nem látjuk át teljesen és első blikkre az jön le, hogy "ez hülye" még nem biztos, hogy jogosan háborodtunk fel.
Bocsi az offért, de most úgy jött.
Régebben kipróbáltam a játékvezetést fociban. Egyik meccsen partjelző voltam és az első félidőben egy 5 és ötösről történő kirúgás után elengedtem az elől (egyébként valóban kvázi leshelyzetben) kóricáló vendég csatárt a hazai nézők szidalmazása közepette. A második félidőben egy kézből történő kirúgásra a hazaiak lesen álló csatára csapott le, amit meg behúztam. Mondanom sem kell minden voltam csak írástudó, hetero fehérember nem, jóanyámról nem is beszélve. A mögöttem álló rendező teljesen normálisan azért megkérdezte, hogy spori, ha az első félidőben elengedte akkor most miért húzta be? Én amíg egy sérülés miatt állt a játék elmondtam neki, hogy ha a labda elhagyta az alapvonalat és az ötösről jön a kirúgás akkor abból nem lehet leshelyzet, viszont ha a kapus megszerzi a labdát és úgy rúgja ki akkor mivel a labda végig játékban volt akkor ebben az esetben les van. Megértette, megköszönte az infót és hallottam amint elmondta a korlátnál 2 perce még az esernyővel felém hadonászó nyugdíjas bácsik alkotta B-középnek. A poén ekkor következett: az egyik bácsi az indoklást hallva csak ennyit mondott: "tényleg? Ez már egy hülye szabály!"
Ezek után egy hangos szó nem jött felém tőlük és esernyő sem... :DDD
---
Lehet, hogy ez a sztori csak nekem vicces, de ott jót mosolyogtam rajta és csak azért írtam le mert ide illőnek találtam. Attól, hogy nem tudunk valamit, vagy nem látjuk át teljesen és első blikkre az jön le, hogy "ez hülye" még nem biztos, hogy jogosan háborodtunk fel.
Bocsi az offért, de most úgy jött.
Walter Sobchek 2020.01.15. 12:33:14
@Pól Poloska:
Debrecen +2,5 jó lehet úgy olvastam,hogy nincsen Penezic,Niombla és Pena sem és a Debrecen otthon erős a Sió meg rapszódikus idegenben.
Fradi simán nyer mostanában egy rossz egy jó meccsük van és a várdaiak nálam zsengébb csapat.Én undert tennék vagy Fradi -6,5 opciót,de inkább a jó öreg no bet erre a meccsre.
Az Érd-Békéscsaba meccset meg inkabb lapozom az Érd g.ennyes csapat Hisztérika Edina miatt kerülendő fogadni őket!
Debrecen +2,5 jó lehet úgy olvastam,hogy nincsen Penezic,Niombla és Pena sem és a Debrecen otthon erős a Sió meg rapszódikus idegenben.
Fradi simán nyer mostanában egy rossz egy jó meccsük van és a várdaiak nálam zsengébb csapat.Én undert tennék vagy Fradi -6,5 opciót,de inkább a jó öreg no bet erre a meccsre.
Az Érd-Békéscsaba meccset meg inkabb lapozom az Érd g.ennyes csapat Hisztérika Edina miatt kerülendő fogadni őket!
Pól Poloska 2020.01.15. 12:35:26
hol olvastad? pont, hogy azt olvastam - Köstner mondta -, hogy jó eséllyel játszik mindegyik a felsoroltakból
Bucak77 2020.01.15. 12:35:37
Rohadt tippmixpro hogy felfüggeszti az élő fogadást 5-6 percre, mire visszehozza nem 2,20 a szorzó hanem 1,80... De legalább magyar
2020.01.15. 12:37:26
@Walter Sobchek: @Pól Poloska:
sztem ne gondolkozzatok
ezen mi tud elmenni???????
12871 04
Izland - Magyarország
Hazai és több (1X2 + Gólszám 53,5)
2,20
minden mozgathatót rá
nem fogunk egy újabb taktikát elöhuzni a kalapbol , mert nincs.
a dánok elleni nyitott védekezést a meccs elötti napon találták ki , bejött
az oroszok ellen pihentek az izlandi ászok mert ránk készültek jobban , ma nemfognak megállni akkor sem ha lesz vagy 6_7 közte.
én nagyságrendileg ugyanazt az eredmény várom mint az ice_orosz volt
ice megdobja a 30_32 golt mi meg kb 24_26 környékét.
nincs szélsőnk , nincs beálló gólunk.
Rohanni meg nem birunk ugy mint iceland
szóval ilyen könnyen még nem adtak 2,20 as odszot SZERINTEM!!
sztem ne gondolkozzatok
ezen mi tud elmenni???????
12871 04
Izland - Magyarország
Hazai és több (1X2 + Gólszám 53,5)
2,20
minden mozgathatót rá
nem fogunk egy újabb taktikát elöhuzni a kalapbol , mert nincs.
a dánok elleni nyitott védekezést a meccs elötti napon találták ki , bejött
az oroszok ellen pihentek az izlandi ászok mert ránk készültek jobban , ma nemfognak megállni akkor sem ha lesz vagy 6_7 közte.
én nagyságrendileg ugyanazt az eredmény várom mint az ice_orosz volt
ice megdobja a 30_32 golt mi meg kb 24_26 környékét.
nincs szélsőnk , nincs beálló gólunk.
Rohanni meg nem birunk ugy mint iceland
szóval ilyen könnyen még nem adtak 2,20 as odszot SZERINTEM!!
Bucak77 2020.01.15. 12:37:57
@Bucak77: de ez mi a tököm, rányomok dogadás gombra 10/9 beesik a szorzó... És ez foci nem kosárlabda.. most is 2,80rol 2,65re vitte le... Biztos véletlenül :)
Walter Sobchek 2020.01.15. 12:38:48
@Pól Poloska:
Egyik sem játszott hétvégén a Magura ellen és Penezic,Niombla már 2 hete sérült plussz téli szünet az bizony 1-1,5 hónap kihagyás nem hinném,hogy bomna formában lennének.
Penának úgy tudom,hogy valami húzódása van lehet nem kockátatnak,hogy rásérüljön,de lehet,hogy ma már játszik.
Ha játszik Pena akkor necces a Debrecen +2,5.
Egyik sem játszott hétvégén a Magura ellen és Penezic,Niombla már 2 hete sérült plussz téli szünet az bizony 1-1,5 hónap kihagyás nem hinném,hogy bomna formában lennének.
Penának úgy tudom,hogy valami húzódása van lehet nem kockátatnak,hogy rásérüljön,de lehet,hogy ma már játszik.
Ha játszik Pena akkor necces a Debrecen +2,5.
Pól Poloska 2020.01.15. 12:40:07
@Walter Sobchek: beten, de sztem máshol is, +3,5 a hendi a loki sióra
2020.01.15. 12:41:39
@SAS_Thunderbird:
és hozzátenném hogy mi vagyunk a fáradtabbak mivel a dánok elleni meccs mindent kivett a cspatból , mig izlandnak csak egy babazsur volt az orosz meccs
és hozzátenném hogy mi vagyunk a fáradtabbak mivel a dánok elleni meccs mindent kivett a cspatból , mig izlandnak csak egy babazsur volt az orosz meccs
nando79 2020.01.15. 12:42:34
@Walter Sobchek: Igen, én is ezért nem merek hendivel tenni mert ugye az elmúlt időszakban számtalanszor előfordult, hogy a lehetőség kapujában összeesünk. Tudom, hogy nem csodacsapat vagyunk és attól, hogy összejött 2 jó meccs még ugyanúgy a Füred meg a Bányász adja a gerincet, de valahogy most kicsit naivan elhiszem, hogy ezek a kölykök már az a generáció, akikbe nem neveltek bele annyi -negatív jellegű- tiszteletet mint az én generációmba és ők aztán pont lesz@rják, hogy a Barca sztárja áll velük szemben.
Walter Sobchek 2020.01.15. 12:43:02
@SAS_Thunderbird:
A dánok 30,5 gól felett dobnak nekünk is ATTOMTUTI volt aztán 24 gólt dobtak.
Én a magyarok ellen nem szivesen teszek,mert feltámadnak ha rájuk rakok kib@szott bénák lesznek.
Izland tovább van jutva én ezért nem bízom annyira ebben az izland nyer és 53,5 felettben,mert lehet,hogy tudatalatt visszavesznek,de persze nagyon reális tipp és nagyon könnyen jöhet.
A dánok 30,5 gól felett dobnak nekünk is ATTOMTUTI volt aztán 24 gólt dobtak.
Én a magyarok ellen nem szivesen teszek,mert feltámadnak ha rájuk rakok kib@szott bénák lesznek.
Izland tovább van jutva én ezért nem bízom annyira ebben az izland nyer és 53,5 felettben,mert lehet,hogy tudatalatt visszavesznek,de persze nagyon reális tipp és nagyon könnyen jöhet.
Pól Poloska 2020.01.15. 12:43:19
egyébként a Sió győzelem sztem jön, és inkább a vendég hendi lesz a jó ide, úgy érzem.
Walter Sobchek 2020.01.15. 12:48:33
@Pól Poloska:
Igen,mert levitték a Siófok oddsát 1,45-ről már csak 1,30.
Úgy néz ki játszik a trió akik eddig sérültek voltak.
Igen,mert levitték a Siófok oddsát 1,45-ről már csak 1,30.
Úgy néz ki játszik a trió akik eddig sérültek voltak.
nando79 2020.01.15. 12:50:24
Azért azt ne felejtsük el, hogy Izlandnak még tutira van 4 meccse a main kívül és a játékuk meg a sebességre épül, szóval nekik is forgatniuk kell a csapatot rendesen. Okosan menedzselve meg tudják oldani, hogy ne tekerjék ki magukat és 2 pontot vigyenek magukkal. Szerintem energiát spórolni ők a védekezés puhításával jobban tudnak mint azzal ha nem rohannak (mert akkor mit csinálnak?) Nekünk viszont most ez a meccs a döntő, nincs mire tartalékolni ebből egy sokgólos meccs jó eséllyel kijön, ahol ha tudjuk tartani a tempót a gólok számában akár jók is lehetünk.
Walter Sobchek 2020.01.15. 12:51:10
@Pól Poloska:
Siófok jászott már gyengén az Érd ellen simán kikaptak 5 góllal pedig az full csapat volt.
Nagyon hullámzóak a Debrecen meg jó otthon.
Este meglátjuk és kár,hogy nem vártam +2,5 már +3,5 ugyanazon az oddson.
Siófok jászott már gyengén az Érd ellen simán kikaptak 5 góllal pedig az full csapat volt.
Nagyon hullámzóak a Debrecen meg jó otthon.
Este meglátjuk és kár,hogy nem vártam +2,5 már +3,5 ugyanazon az oddson.
Pól Poloska 2020.01.15. 12:52:38
@Walter Sobchek: miért gondolod h a Baskonia nyer Oroszo.-ban? elég gyenge kis csapat a Bask
nyilván a hazai is, de mégiscsak otthon nyomják
nyilván a hazai is, de mégiscsak otthon nyomják
nando79 2020.01.15. 13:00:29
@Walter Sobchek: Közben azt számolgattam, hogy reálisan nézve (ami már eleve vicces mivel már ez az egész sci-fi kategória) az olimpiai kvalifikációs tornáért jelenleg úgy kellene minimum az 5. helyért játszani, hogy a szlovénokat megelőzzük a csoportban miközben az osztrákok és a csehek max csoportnegyedikek vagy ha valamelyik (max) harmadik akkor megverjük őket az 5. helyért kiírt meccsen. :)))
Erre szokták azt mondani (mondjuk én inkább a foci kapcsán hallottam ezt) hogy "de ha kijutunk számolni kell velünk!" :DDDD
Erre szokták azt mondani (mondjuk én inkább a foci kapcsán hallottam ezt) hogy "de ha kijutunk számolni kell velünk!" :DDDD
Walter Sobchek 2020.01.15. 13:04:12
@Pól Poloska:
Nagy egyszerű.A Zenit újonc csapat a bl-ben az oroszoktól a CSZKA Moszkva,Himki Moszkva, Lokomotív Kubany,UNICS Kazany kvartett vitte a bl-t a Zenit nemrég váltott erre a névre(Gyinamo Moszkva,Triumph Lyubetsy majd mikor átrakta székhelyét Szentpétervárba akkor Dinamo Szentpétervár) egy közepes csapat volt most lett lové új csapat bl szinten a Baskonia(Laboral Kutxa,Tau Ceramica) meg évtizedek óta spanyol élcsapat bajnoki címmel is és Euroleague final fourral.
A bl rutin dönt meg a Baskonia ezeket a meccseket hozza jobb csapat,mint a tökutolsó ruszkik.
Nagy egyszerű.A Zenit újonc csapat a bl-ben az oroszoktól a CSZKA Moszkva,Himki Moszkva, Lokomotív Kubany,UNICS Kazany kvartett vitte a bl-t a Zenit nemrég váltott erre a névre(Gyinamo Moszkva,Triumph Lyubetsy majd mikor átrakta székhelyét Szentpétervárba akkor Dinamo Szentpétervár) egy közepes csapat volt most lett lové új csapat bl szinten a Baskonia(Laboral Kutxa,Tau Ceramica) meg évtizedek óta spanyol élcsapat bajnoki címmel is és Euroleague final fourral.
A bl rutin dönt meg a Baskonia ezeket a meccseket hozza jobb csapat,mint a tökutolsó ruszkik.
Walter Sobchek 2020.01.15. 13:15:18
@nando79:
Gyengék vagyunk ahogy izlandiak is azok.
Ha továbbjutnánk az izlandiakkal a norvég,svéd,szlovén és a portugál beárazna minket a vikingeknek(kivéve Palmarsson) és nekünk sincsen minőség a csapatban csak iparosok.
Még mielőtt mondanád,hogy Sigurdsson PSG és Petersson Löwen az előbbi 40 éves utóbbi meg 39 majd pont toppon lesznek majd a maradék 4 meccsen túl vének már ehez a másfél hét 7-8 meccses összeröffenéshez!
Gyengék vagyunk ahogy izlandiak is azok.
Ha továbbjutnánk az izlandiakkal a norvég,svéd,szlovén és a portugál beárazna minket a vikingeknek(kivéve Palmarsson) és nekünk sincsen minőség a csapatban csak iparosok.
Még mielőtt mondanád,hogy Sigurdsson PSG és Petersson Löwen az előbbi 40 éves utóbbi meg 39 majd pont toppon lesznek majd a maradék 4 meccsen túl vének már ehez a másfél hét 7-8 meccses összeröffenéshez!
Walter Sobchek 2020.01.15. 13:22:12
@Pól Poloska:
Látom.Nem baj pakolják a hazai Zenitet,mert nincsen a Baskoniában Garino és Granger.
A Zvezda ellen sem volt Garino és Granger ott is a Zvezda volt Belgrádban a favorit a Baskonia végig 10-15 ponttal vezetve simán nyert 2,50-ért.
Látom.Nem baj pakolják a hazai Zenitet,mert nincsen a Baskoniában Garino és Granger.
A Zvezda ellen sem volt Garino és Granger ott is a Zvezda volt Belgrádban a favorit a Baskonia végig 10-15 ponttal vezetve simán nyert 2,50-ért.
Fghjkl 2020.01.15. 14:23:04
Fiorentina - Atalanta vélemények? GG Vendég?
ejakuLazio 2020.01.15. 14:45:43
14625 V
Izland - Magyarország
Magyarország +1,5 (1. félidő - Hendikep -1,5)
1,95
22536 H
Nimes - Rennes
Igen (Hazai csapat szerez gólt mindkét félidőben?)
4,75
15662 V
Panioniosz - Panetolikosz
Több, mint 3,5 (Gólszám 3,5)
4,40
dds összesen: 40,76
Tét összesen: 3 000 Ft 1*3000
Maximum nyeremény: 122 265 Ft
Szelvény azonosító:
52666
Izland - Magyarország
Magyarország +1,5 (1. félidő - Hendikep -1,5)
1,95
22536 H
Nimes - Rennes
Igen (Hazai csapat szerez gólt mindkét félidőben?)
4,75
15662 V
Panioniosz - Panetolikosz
Több, mint 3,5 (Gólszám 3,5)
4,40
dds összesen: 40,76
Tét összesen: 3 000 Ft 1*3000
Maximum nyeremény: 122 265 Ft
Szelvény azonosító:
52666
ejakuLazio 2020.01.15. 14:47:43
Szerintem kikapunk minimum 4 góllal a 2.félidőben összefossa magát a csapat
nando79 2020.01.15. 14:53:29
1.
Fiorentina-Atalanta
szögletek száma 9:59-ig több mint 0,5 1,57
1. félidő gólok 0,5 felett 1,33
4000 --> 8380
2.
Zlatan gól 2,0
Baskonia +4,5 1,52
Izland-Magyaro 1. félidő 26,5 gól felett 1,85
5000 --> 28200
Estére még ezek sikerétől függően mehet a PSG meccs 3,5 felett, Martial 2,5 lövés felett
Fiorentina-Atalanta
szögletek száma 9:59-ig több mint 0,5 1,57
1. félidő gólok 0,5 felett 1,33
4000 --> 8380
2.
Zlatan gól 2,0
Baskonia +4,5 1,52
Izland-Magyaro 1. félidő 26,5 gól felett 1,85
5000 --> 28200
Estére még ezek sikerétől függően mehet a PSG meccs 3,5 felett, Martial 2,5 lövés felett
ejakuLazio 2020.01.15. 14:55:09
PAOK MECCS NEM BUNDAAA
nézzétek meg az over hogy lement kissé brutál mód
nézzétek meg az over hogy lement kissé brutál mód
beckspeti 2020.01.15. 14:56:21
Sziasztok!
Az alábbi elképzelés van mára:
12788 03
Izland - Magyarország
Hazai csapat 1-5 góllal nyer (Nyertes különbség)
2,00
67233 V
Magyarország - Oroszország
Oroszország (1X2)
1,90
Esemény frissítés:
Oddsváltozás! A(z) Oroszország (Magyarország - Oroszország, 1X2) kimenetel új oddsa: 1,90
06259 03
Crvena zvezda - Zalgiris Kaunas
Hazai és több (A mérkőzés győztese + Pontszám 150,5)
2,95
29234 H
Milan - SPAL Ferrara
Milan (1X2)
1,50
53487 H
Huesca - Tenerife
Huesca (1X2)
1,60
28442 H
Juventus - Udinese
Juventus (Hendikep 0:1)
1,60
23835 05
Monaco - Paris SG
Vendég és igen (1X2 + Mindkét csapat szerez gólt)
2,10
53726 H
Cadiz - Mirandes
Cadiz (1X2)
1,80
Vélemény?
Az alábbi elképzelés van mára:
12788 03
Izland - Magyarország
Hazai csapat 1-5 góllal nyer (Nyertes különbség)
2,00
67233 V
Magyarország - Oroszország
Oroszország (1X2)
1,90
Esemény frissítés:
Oddsváltozás! A(z) Oroszország (Magyarország - Oroszország, 1X2) kimenetel új oddsa: 1,90
06259 03
Crvena zvezda - Zalgiris Kaunas
Hazai és több (A mérkőzés győztese + Pontszám 150,5)
2,95
29234 H
Milan - SPAL Ferrara
Milan (1X2)
1,50
53487 H
Huesca - Tenerife
Huesca (1X2)
1,60
28442 H
Juventus - Udinese
Juventus (Hendikep 0:1)
1,60
23835 05
Monaco - Paris SG
Vendég és igen (1X2 + Mindkét csapat szerez gólt)
2,10
53726 H
Cadiz - Mirandes
Cadiz (1X2)
1,80
Vélemény?
Mixi5000 2020.01.15. 15:05:07
@beckspeti: ez a papírforma - rendszerint így nem szokott azért telibe jönni :)
ejakuLazio 2020.01.15. 15:07:37
Izlandiak szerintem ma 100%-on fognak menni utána van 4nap pihenőjük,mert holnapután notrge ellen tuti pihennek és kikapnak vagy 8 góllal
ejakuLazio 2020.01.15. 15:07:37
Izlandiak szerintem ma 100%-on fognak menni utána van 4nap pihenőjük,mert holnapután notrge ellen tuti pihennek és kikapnak vagy 8 góllal
nando79 2020.01.15. 15:15:06
No ez gyors volt.
Fior meccs szöglet ok
gól ok
12. perc...
Este ingyenjáték van...
Fior meccs szöglet ok
gól ok
12. perc...
Este ingyenjáték van...
Amstel Bier 2020.01.15. 15:24:41
Sziasztok
Tudtok olyan oldalt ami kimondottan tenisz elemzéssel foglalkozik? Lehet angol nyelvű is. Köszi
Tudtok olyan oldalt ami kimondottan tenisz elemzéssel foglalkozik? Lehet angol nyelvű is. Köszi
SunsetBoy 2020.01.15. 15:25:34
HELP
www.tippmix.hu/esemeny?id=617848
Izland - Magyaro H 1.35
lejjebb görgeted
Hendikep -1,5 is H 1.35 oddsot kapott ! Ez mi?
www.tippmix.hu/esemeny?id=617848
Izland - Magyaro H 1.35
lejjebb görgeted
Hendikep -1,5 is H 1.35 oddsot kapott ! Ez mi?
ejakuLazio 2020.01.15. 15:27:03
07618 04
Difaa El Jadidi - Rapide Oued Zem
6+ (Gólszám)
42,00
22581 24
Nimes - Rennes
Nimes 2:1/4+ gól (összesen) (Pontos eredmény - 1. félidő/Végeredmény)
47,00
Tét:500 Várható 987.000
Szelvény azonosító:
60018
Difaa El Jadidi - Rapide Oued Zem
6+ (Gólszám)
42,00
22581 24
Nimes - Rennes
Nimes 2:1/4+ gól (összesen) (Pontos eredmény - 1. félidő/Végeredmény)
47,00
Tét:500 Várható 987.000
Szelvény azonosító:
60018
Rigodon80 2020.01.15. 15:49:07
@Amstel Bier: Én a LWOT-t szoktam olvasgatni. Angol nyelvű, de nem vészes nyelvezetű. Főleg tippster szemszögből nézi meg az adott nap tornáit. Tippelnek is. Egész jól. Néha meg egész rosszul. Pont, mint mindenki.
andros 2020.01.15. 16:07:03
@Walter Sobchek: üdv,
nézem ezt a zenit-baskonia meccset,nem jutok meg1ezésre a kimenetellel kapcsolatban,azonban overt látok és rakok rá,
ami a debrecen-siófokot illeti,talán a fiatalság-Tóvizi Petra újdonsült kedvencem remire hozza a kiöregedett Tomori Zsuzsiékkal a meccset,
a pana-bayernen a kérdés valóban az under-over,de talán a 166 az túl magas ponthatár az overre,
bejöhet a szeló kb 50% esélyt adok neki,azért 100%-ot nem
nézem ezt a zenit-baskonia meccset,nem jutok meg1ezésre a kimenetellel kapcsolatban,azonban overt látok és rakok rá,
ami a debrecen-siófokot illeti,talán a fiatalság-Tóvizi Petra újdonsült kedvencem remire hozza a kiöregedett Tomori Zsuzsiékkal a meccset,
a pana-bayernen a kérdés valóban az under-over,de talán a 166 az túl magas ponthatár az overre,
bejöhet a szeló kb 50% esélyt adok neki,azért 100%-ot nem
ejakuLazio 2020.01.15. 16:13:55
@SunsetBoy: @nando79: @Rigodon80: @Walter Sobchek: @Pól Poloska:
Valaki emléxik arra amikor a Fradi egy németországi terem foci tornán vett részt és tök jól szerepelt??
az mikor lehetett kb?
Valaki emléxik arra amikor a Fradi egy németországi terem foci tornán vett részt és tök jól szerepelt??
az mikor lehetett kb?
ejakuLazio 2020.01.15. 16:19:20
videoton szorzója 3.75 PEDIG TÖK JÓ A KEZDŐJE SZERINTEM BIZTOS HOGY NYER
Amstel Bier 2020.01.15. 16:23:17
@Rigodon80: köszi szépen
ejakuLazio 2020.01.15. 16:26:50
AKI elindul az ausztál open selejtezőjében az is már kap 4.000.000 forintot
Rigodon80 2020.01.15. 16:34:52
@Fatusi Babatunde Fatusi: És? Van ott kiadás is dögivel, mire arra a szintre elér a player.
ejakuLazio 2020.01.15. 16:43:00
pana fordít
Fghjkl 2020.01.15. 17:17:22
Ez az Izland 1,32 mennyire reális? Vagy ez még magasnak is mondható ellenünk , és csak a dán meglepinek van betudva?
ejakuLazio 2020.01.15. 17:22:43
PANIONIOSZ MECCSEN 50 PERC ALATT volt 10 db szöglet csak lesz 1 gól is 1.57ért 40 perec alatt
Fghjkl 2020.01.15. 17:24:57
@Fatusi Babatunde Fatusi: en elso felidore eloztem a golt, vicc , hogy 3 egymas elleni felidot lejatszottak gol nelkul.
Fghjkl 2020.01.15. 17:28:57
Milan - Spal H 1,45
JYP - Kookoo GG 1,09
Karpat - Tappara GG 1,15
Vaasan - Turku GG 1,12
Izland - Mo H 1,32
2,69 es odds , ez ment most.
JYP - Kookoo GG 1,09
Karpat - Tappara GG 1,15
Vaasan - Turku GG 1,12
Izland - Mo H 1,32
2,69 es odds , ez ment most.
ejakuLazio 2020.01.15. 17:34:08
PÁNÁÁ 1-1
ejakuLazio 2020.01.15. 17:35:23
PÁNÁÁ 2-1
ejakuLazio 2020.01.15. 17:39:34
@GFerenc: Erre kevés az 58-as odds irrálisan alacsony
andrejkovicsmilan 2020.01.15. 17:45:59
sziasztok valaki légyszíves dobjon egy müködő linket majd
a jégkrém- vs Magyarország kezilabdara
az sem baj ha nem magyar
nincs sport1em előre is köszönöm várom @Fatusi Babatunde Fatusi: @Fghjkl: @andros: @SunsetBoy: @nando79: @Walter Sobchek: @Screen90: @Pól Poloska: @bakker.:
a jégkrém- vs Magyarország kezilabdara
az sem baj ha nem magyar
nincs sport1em előre is köszönöm várom @Fatusi Babatunde Fatusi: @Fghjkl: @andros: @SunsetBoy: @nando79: @Walter Sobchek: @Screen90: @Pól Poloska: @bakker.:
ejakuLazio 2020.01.15. 17:50:20
@andrejkovicsmilan: beten tudod mézmi hsa van a számládon 1 forint
Fghjkl 2020.01.15. 17:51:39
@andrejkovicsmilan: van eleg sok telefonos app amin bejon a sport1, pl: pr gotv , tv go , bar szerintem hasznalatuk szolgaltato fuggo, igy a tobbiek biztos tobbet tudnak segiteni
ejakuLazio 2020.01.15. 17:51:49
gec viszont a másik görög mecs durva lesz 20szöglet és 0 gol
szigonyatesz 2020.01.15. 18:03:40
Jó estét az Uraknak. Mára két mérkőzést helyezek a spotlámpám alá az első az United-Wolves találkozó. Az első mérkőzés 0-0 lesz, a mai meccsen is benne van ugyanez az eredmény, de én hajlok magasabb oddsért a vendég sikerben!
A másik a francia Monaco-Psg meccs. Nem egészen értem hogyan játszhatnak kétt bajnokit egymás után egymás ellen, de mindezek ellenére kijöhet ma is egy gólzáporos X újra. Ide amit biztosnak érzek, hogy lesz kiállítás!
A másik a francia Monaco-Psg meccs. Nem egészen értem hogyan játszhatnak kétt bajnokit egymás után egymás ellen, de mindezek ellenére kijöhet ma is egy gólzáporos X újra. Ide amit biztosnak érzek, hogy lesz kiállítás!
Fghjkl 2020.01.15. 18:10:55
@Fatusi Babatunde Fatusi: nyugodj meg, a hosszabbításban sem lesz gól, sőt a 11 - eseket is az idők végezetéig fogják rúgni..örök szingularitásba kerülnek :))
ejakuLazio 2020.01.15. 18:23:01
női kéziben ma lesznek csodák ugyis mindenki a magyar-izlanddal van eloűfoglalva
szigonyatesz 2020.01.15. 18:28:53
Találtam egy ígéretes oddsot a görög kupa visszavágójára, az Olympiakos kap gólt! Ezen a meccsen kijöhet a 2-1,3-1,4-1 es végeredmény is simán, az számomra nem kérdés, hogy a hazaiak az első mérkőzésen elért 2 gólos sikerük után otthon nem fognak megszakadni, így az is lehet hogy a vendégek lövik az első gólt!
függőjátszma 2020.01.15. 18:30:13
Sziasztok!
Még további sok boldog születésnapot a blognak,és blogosoknak,és köszönet bakkernak,hogy ilyen hosszú ideje sikerrel működteti,irányítja a blogot.
Még további sok boldog születésnapot a blognak,és blogosoknak,és köszönet bakkernak,hogy ilyen hosszú ideje sikerrel működteti,irányítja a blogot.
szigonyatesz 2020.01.15. 18:31:51
Közben nézem a kézilabda mérkőzést, számomra roppant unszimpatikus az, ahogyan a dán szurkolók buzdítják az izlandiakat. Nem sportszerű, kicsit sem.
ejakuLazio 2020.01.15. 18:32:37
3-0ról 3-7 hát ez ku.rvajóóó
SunsetBoy 2020.01.15. 18:33:09
Boldog születésnapot a blognak
Bakker fizeti a mai bulit és az alkoholt !
Bakker fizeti a mai bulit és az alkoholt !
Bucak77 2020.01.15. 18:35:03
Hát támadásban nagyon gyenge ez, minek raktam 26 magyar gólt... nem is tudom...
ejakuLazio 2020.01.15. 18:38:27
Remélem egy előre lebeszélt döntetlen lesz a magyar meccs az egyik csapatnak sem rosz sőt... jóóó
ejakuLazio 2020.01.15. 18:38:27
Remélem egy előre lebeszélt döntetlen lesz a magyar meccs az egyik csapatnak sem rosz sőt... jóóó
Walter Sobchek 2020.01.15. 18:47:14
Sas pajti ez így nem lesz 53,5 fölé ahogy a Baskonia sem valószínű,hogy nyer.
Savanykás lesz ez a mai nap!
Savanykás lesz ez a mai nap!
blakezjYEAH · https://tipsterlabs.com/hu/tippadok/blakezje/fogadasi-tippek 2020.01.15. 18:49:19
@Walter Sobchek: baskonia nyerhet, a kezis szinte eseltyelen az overre
ejakuLazio 2020.01.15. 18:49:23
@SunsetBoy: Mikler cseréje MIKLERhanssen
oldrider 2020.01.15. 18:56:13
"ebből egy sokgólos meccs jó eséllyel kijön, ahol ha tudjuk tartani a tempót a gólok számában akár jók is lehetünk"
Írta korábban az egyik nagy kéziszakértő...
Írta korábban az egyik nagy kéziszakértő...
blakezjYEAH · https://tipsterlabs.com/hu/tippadok/blakezje/fogadasi-tippek 2020.01.15. 18:58:16
@Walter Sobchek: de a szombathely szerintem nyer ma tobb mint dupla oddsert
SAS_Thunderbird (törölt) 2020.01.15. 19:00:02
Walter Sobchek 2020.01.15. 19:01:02
@blakezjYEAH:
Mindegy a Baskonia,mert a Debrecen is 8 góllal ég hazai pályán.
Mindegy a Baskonia,mert a Debrecen is 8 góllal ég hazai pályán.
Walter Sobchek 2020.01.15. 19:10:07
@blakezjYEAH: @SAS_Thunderbird:
Ez a Siófok nagyon jó lett!
A január 22-ei. Siófok-Győr nagy meccs lesz ha senki nem sérült akár nyerhetnek is a hazaiak is.
Ez a Siófok nagyon jó lett!
A január 22-ei. Siófok-Győr nagy meccs lesz ha senki nem sérült akár nyerhetnek is a hazaiak is.
Valenciafan 2020.01.15. 19:10:57
Üdv!
Mai játék:
62093 03 LA Lakers - Orlando Hazai és több (A mérkőzés győztese + Pontszám 211,5) 2,00
71880 V Miami - San Antonio Több, mint 107,5 (1. félidő - Pontszám 107,5) 1,90
62100 V Sacramento - Dallas Dallas -3,5 (Hendikep 3,5) 1,80
72194 V Denver - Charlotte Több, mint 202,5 (Pontszám 202,5) 1,45
9,93
Sok sikert mindenkinek!
Mai játék:
62093 03 LA Lakers - Orlando Hazai és több (A mérkőzés győztese + Pontszám 211,5) 2,00
71880 V Miami - San Antonio Több, mint 107,5 (1. félidő - Pontszám 107,5) 1,90
62100 V Sacramento - Dallas Dallas -3,5 (Hendikep 3,5) 1,80
72194 V Denver - Charlotte Több, mint 202,5 (Pontszám 202,5) 1,45
9,93
Sok sikert mindenkinek!
SAS_Thunderbird (törölt) 2020.01.15. 19:17:14
Áaaaaá ennek az overnek már reszeltek
ez végig verekedös lesz
ez végig verekedös lesz
zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2020.01.15. 19:19:05
@bakker.: Nem tudom kérdezte e már valaki, hogy jutott eszedbe a blog elindítása, már persze ha publikus, és ne fukarkodj a jelzőkkel.
Mindent tudni akarunk:D
Mindent tudni akarunk:D
Olympiakos fan 2020.01.15. 19:26:41
Hali
EGYES KÖTÉS - 10 000 FT
2020.01.15. 19:25 - EGYEDI SORSZÁM: 4080492730259586
ESEMÉNY IDŐPONT KIMENETEL ODDS
Nimes - Rennes (1. félidő - 1X2) 2020.01.15. 19:00 Nimes 5,50 5,25
EGYES KÖTÉS - 10 000 FT
2020.01.15. 19:25 - EGYEDI SORSZÁM: 4080492730259586
ESEMÉNY IDŐPONT KIMENETEL ODDS
Nimes - Rennes (1. félidő - 1X2) 2020.01.15. 19:00 Nimes 5,50 5,25
bakker. 2020.01.15. 19:31:17
@zsetonos Emlékezzünk! Csurog, Zsablya, Mozsor.: Írtam már régebben, nem én találtam ki, sajnos. Egy pesti barátom hirtelen ötlete volt, akivel az interneten jöttem össze. Nem is találkoztunk egyszer sem. Korán felhagyott a szerencsejátékkal, kevés ideje volt a blogra, meg az érdeklődési köre is változott. A blogot átvettem tőle vagyis átadta. Eleinte segített, sokat emaileztünk, de végül teljesen rám hagyta. Abban az időben én is gondolkodtam tippmixes blog indításán, de így nem volt rá szükség, megszerettem ezt és vittem tovább.
Juventínó1981 2020.01.15. 19:31:25
Remélem, hogy megnyerjük innen már a mérkőzést, Hajrá Fiúk!!!!!!!!!!!!! :D
Olympiakos fan 2020.01.15. 19:33:17
dán szurkolók drukkolnak a izlandnak...3 góllal megyünk ezt megekell nyerni és a dánok mennek a levesbe. Jó ez a csíki sör bazmeg :)))
Juventínó1981 2020.01.15. 19:33:23
Meglesz az Fiúk egy Ország szorít nektek !!!! Hajrá Magyarok, Férfi Kézisek :D :D
Juventínó1981 2020.01.15. 19:35:29
4-el megyünk, szorítson Mindenki a Magyar Fiúknak :DDDDDD
Blacksmith07 2020.01.15. 19:37:50
Nem akarom elkiabálni, de Izlandnak is inkább érdeke ha nem Dániát "viszi tovább".
darko1000 2020.01.15. 19:39:56
Hajrááá Magyaroook !! Ennek már meg kell lennie !!
Juventínó1981 2020.01.15. 19:41:14
Innen már meg kell, hogy legyen a Fiúknak !!! :D
SAS_Thunderbird (törölt) 2020.01.15. 19:41:27
SZÉP VOLT FIUK !!!!!!!
HAJRÁ MAGYARORSZÁG!!!!!!!!! HAJRÁ MAGYAROK!!!!!!
febr 17 ig visszavonultam
BOCSÁNAT MINDENKITŐL
HAJRÁ MAGYARORSZÁG!!!!!!!!! HAJRÁ MAGYAROK!!!!!!
febr 17 ig visszavonultam
BOCSÁNAT MINDENKITŐL
Bucak77 2020.01.15. 19:41:30
@Blacksmith07: szerintem nem volt érdeke, akkor nem mostak volna le minket az első félidőben
SunsetBoy 2020.01.15. 19:44:44
Dán mama hogy sírdogál a lelátón !
Székely Marci még az utolsó kést is beszúrta oda ahol a legjobb fáj nekik
Székely Marci még az utolsó kést is beszúrta oda ahol a legjobb fáj nekik
Juventínó1981 2020.01.15. 19:44:48
Hát ilyen nincs és mégis van Székely a 7 méterest is hárítja :D
Bucak77 2020.01.15. 19:47:38
Csóri dánok nagy arccal jöttek aztán simán kizúgnak... Szerintem az oroszok elleni meccset úgy lesz@rják ahogy van, mehet a vékonyabb hendi oroszokra
ejakuLazio 2020.01.15. 19:48:15
Eddig elődöntős helyen állunk :)
zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2020.01.15. 19:51:04
Én csak 52.5 overre tettem, ami elment, de bánja kánya, ott egye meg a fene azt a 40 rongyot.
SZÉP VOLT FIÚK!!!!!!!!!!!!
SZÉP VOLT FIÚK!!!!!!!!!!!!
ejakuLazio 2020.01.15. 19:52:08
@zsetonos Emlékezzünk! Csurog, Zsablya, Mozsor.: legközelebb utald át a felét nekem
ejakuLazio 2020.01.15. 19:52:48
@Gyuri..: ez tényleg hihetetlen
ejakuLazio 2020.01.15. 19:55:17
Félidő
Tanger
1
-
2
Raja Casablanca
58-as odds volt az 5.5 felettre
Tanger
1
-
2
Raja Casablanca
58-as odds volt az 5.5 felettre
szigonyatesz 2020.01.15. 19:56:26
@szigonyatesz: Kalamata gól! Hajrá Magyarok!
WaPi 2020.01.15. 19:56:40
Mi vagyunk a fekete sereg! :)
Mi vagyunk a CS-CS-CS-CS = Csikó Csapattal Csodát Csinálunk!!!
:D :D
Mi vagyunk a CS-CS-CS-CS = Csikó Csapattal Csodát Csinálunk!!!
:D :D
blakezjYEAH · https://tipsterlabs.com/hu/tippadok/blakezje/fogadasi-tippek 2020.01.15. 19:57:40
Mikler mekkorat jatszott azert :O
Remelem a csajok is nyernek
Remelem a csajok is nyernek
ejakuLazio 2020.01.15. 19:57:43
dááán odds hirtelen 1.22 lett :)) 1.06ról
Juventínó1981 2020.01.15. 20:00:24
Ez a legeslegszebb Születésnapi ajándék a Blog Életében, Nyertek a Kézis Fiúk és továbbjutottak, Nyertek a Női Vízilabdás Lányok is :D :D
Hajrá Magyarok !!!!
Hajrá Magyarok !!!!
Juventínó1981 2020.01.15. 20:05:01
@Gyuri..: Norvégia (2 Pt-t visz) - Portugália (1 Pt-t visz), Szlovénia (2 Pt-t visz) és Svédország (1 Pt-t visz) !!!
oldrider 2020.01.15. 20:05:58
A sportfogadó emberek pénzét a bukmékerek el tudják venni, de legyőzni őket soha nem fogják.
samot 2020.01.15. 20:07:14
@SAS_Thunderbird: Még a kézi fogadàshoz is hülye vagy a tipped alapjàn!@Walter Sobchek: Ennyit a kézi oddszokrol!Valakiknek gözük sincs az oddsz belövésröl!Ahogy irtam.Egy EB-n senkit nem lehet ledagràlni 1,08meg 1,25-ös odszal!
Làtjuk az eredményt!A statisztikàtok is egy kalap fingot ér!
Làtjuk az eredményt!A statisztikàtok is egy kalap fingot ér!
Olympiakos fan 2020.01.15. 20:08:11
@Juventínó1981: köszi. nem vágom de hogy lesz a folytatás és mikor?
Blacksmith07 2020.01.15. 20:11:13
@Bucak77: Én X2be raktam délelőtt, 2.80 volt az odds. Magyar győzelmet nem mertem simán, kicsit elbizonytalanodtam, hogy 3.30ról felment 3.90 re.
Fghjkl 2020.01.15. 20:11:53
Falco simán nyerhet , mondjuk a mai tippek után ezt halkan jegyeztem meg..
zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2020.01.15. 20:20:39
@Fatusi Babatunde Fatusi: Ma már nem rakok barát, elég volt mára.
Juventínó1981 2020.01.15. 20:20:44
@Gyuri..: A kövi ellenfelet nem tudom pontosan, hogy ki lesz és mikor, de holnap már tuti lehet, majd fogadni rá :D
samot 2020.01.15. 20:21:52
K.urva csöndben vannak a kézi specialistàk!Bezzeg délelött osztottàk itt az észt!Mindenesetre a màsik leugatàsa jol megy nekik a tippelésbe meg van hovà javulniuk!
Walter Sobchek 2020.01.15. 20:22:10
@samot:
Pontosan!
Nem lehet senkit ledegradálni 1,08 és 1,25-ös oddsokkal így te máris nyerő helyzetben vagy fogod az 1,08-as meg 1,25-ös nyerőket kidobid a pics@ba majd a gyengébbre teszed a plusszos hediket 10-ből 7-szer jönnek.
Aranybánya nem ??????
Pontosan!
Nem lehet senkit ledegradálni 1,08 és 1,25-ös oddsokkal így te máris nyerő helyzetben vagy fogod az 1,08-as meg 1,25-ös nyerőket kidobid a pics@ba majd a gyengébbre teszed a plusszos hediket 10-ből 7-szer jönnek.
Aranybánya nem ??????
ejakuLazio 2020.01.15. 20:22:18
@zsetonos Emlékezzünk! Csurog, Zsablya, Mozsor.: de az 8as odds!!tegyél eztret
desike (Egy szeló_egy esély!) 2020.01.15. 20:23:57
Emberek nyertünk!!lefagyott a mosoly a dånok arcårol!maguk alatt vannak rendesen!Orosz +hendi 4,5
Blacksmith07 2020.01.15. 20:24:09
@Gyuri..: Most csatlakoztunk Izlandal együtt a norvég, szlovén, svéd, portugál négyeshez. És ugye ott van még a másik főcsoport. Majd az első kettő elődöntőzik,a két csoport harmadik meg az 5.-6. helyért.
Nekü 2020.01.15. 20:30:35
@samot: Megértem ha frusztrált vagy,de Waltert ne bántsd már!
Olympiakos fan 2020.01.15. 20:31:57
Cadiz - Mirandes (1X2 + Mindkét csapat szerez gólt) 2020.01.15. 21:00 Hazai és igen 5,25
Juventus - Udinese (1X2 + Mindkét csapat szerez gólt) 2020.01.15. 20:45 Hazai és igen 2,60
Carlisle - Cardiff (Mindkét csapat szerez gólt) 2020.01.15. 20:45 Igen 1,70
Manchester Utd. - Wolverhampton (1X2 + Mindkét csapat szerez gólt) 2020.01.15. 20:45 Hazai és igen 4,00
Juventus - Udinese (1X2 + Mindkét csapat szerez gólt) 2020.01.15. 20:45 Hazai és igen 2,60
Carlisle - Cardiff (Mindkét csapat szerez gólt) 2020.01.15. 20:45 Igen 1,70
Manchester Utd. - Wolverhampton (1X2 + Mindkét csapat szerez gólt) 2020.01.15. 20:45 Hazai és igen 4,00
sztox 2020.01.15. 20:32:30
Sziasztok
Nem kell egymåsnak ugrani.Én Walter és Sas tippjeit mindig megnézem.Ôk jók a tippelésben,és nem csak én vagyok így ,hogy várom a tippjeiket .
Nem kell egymåsnak ugrani.Én Walter és Sas tippjeit mindig megnézem.Ôk jók a tippelésben,és nem csak én vagyok így ,hogy várom a tippjeiket .
Fghjkl 2020.01.15. 20:32:46
Nem tudunk lepattanózni, olyan %-ban dobunk, hogy elszomorít , a Bonn-nak meg kb minden bemegy, tele vagyunk szemelyi hibaval.. nem is nézem tovább.
ejakuLazio 2020.01.15. 20:41:42
MU na nem nyer wolves portugálja klasszisokkal jobban mint a trágya mu kerete
vécés jóska 2020.01.15. 20:42:52
Jóestét! Ne bántsátok egymást, nem éri meg! itt mind egyenlőek vagyunk, tudtommal senki nem tud ebből a hobbiból megélni. (vagy igen? ki az?) más: elkezdtem kondizni 2 hete, mikor lesz eredménye, mikor leszek kipattintva? vki nyomja, tapasztalat, ötletek? köszi
Ui: Boldog Szülinapot a Blognak, hajrá Bakker Főni :9
Ui: Boldog Szülinapot a Blognak, hajrá Bakker Főni :9
oldrider 2020.01.15. 20:43:25
@Walter Sobchek: Nem akarok fogadatlan prókátor lenni és el kell ismerjem a kéziladához értesz.
De samot és az én pár napja ide beírt kritikánk arra vonatkozott, hogy nevetséges 1,01-es oddszot adnak az irodák olyan csapatra ami éppenhogy nyer 1 góllal, az 1,08-as oddsz pedig döntetlenezik. Ez nonszensz.
Te meg Nándi ezeknek a dolgoknak mellébeszélve hamukáztok itt a kézilabda szépségeiről napok óta.
De samot és az én pár napja ide beírt kritikánk arra vonatkozott, hogy nevetséges 1,01-es oddszot adnak az irodák olyan csapatra ami éppenhogy nyer 1 góllal, az 1,08-as oddsz pedig döntetlenezik. Ez nonszensz.
Te meg Nándi ezeknek a dolgoknak mellébeszélve hamukáztok itt a kézilabda szépségeiről napok óta.
zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2020.01.15. 20:43:27
@Fatusi Babatunde Fatusi: Nem nagyképűségből mondom, de mi a faxomat kezdjek 1000 forinttal a fogadási piacon?
zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2020.01.15. 20:45:10
@oldrider: A mai nap után nincs is szebb sportág a kézilabdánál.
Jól mondom?
Jól mondom?
zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2020.01.15. 20:47:36
@samot: @Walter Sobchek: Béke van gyerekek, ne marjátok egymást, örüljünk ennek a csodálatos válogatottnak, és szúrkoljunk nekik tiszta szívből.
blakezjYEAH · https://tipsterlabs.com/hu/tippadok/blakezje/fogadasi-tippek 2020.01.15. 20:48:39
@Fghjkl: 2. Feliso jobb lesz. Falco nyert tettem
zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2020.01.15. 20:50:52
@Walter Sobchek: @samot: Ráadásul SZÜLETÉSNAPOT ünnepelünk.
oldrider 2020.01.15. 20:52:31
@zsetonos Emlékezzünk! Csurog, Zsablya, Mozsor.: Te mindig mindent jól mondasz, (sőt - bár ritkán - még a tippjeid is jönnek)! Bocs!
samot 2020.01.15. 20:52:51
@Nekü: Nem bàntom,mert jo gyerek.Csak nem gondoltam rola,hogy fogalmatlannak néz!Egyébként meg nàlam a kézi NO BET!
Mindenesetre a bukik a dàn-magyar utàn se emelték az Izland oddszàt!?? Hagytàk 1,25-ön!Sztem direkt,hogy odamenjen mindenki!A tömeg meg rà is ugrott!Akkor ki a fogalmatlan?
Mindenesetre a bukik a dàn-magyar utàn se emelték az Izland oddszàt!?? Hagytàk 1,25-ön!Sztem direkt,hogy odamenjen mindenki!A tömeg meg rà is ugrott!Akkor ki a fogalmatlan?
zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2020.01.15. 20:56:59
@oldrider: Nem bírtad kihagyni a magaslabdát igaz e:)))
zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2020.01.15. 20:58:30
@oldrider: Ja és nem mindent, hanem MINDENT IS:))
ejakuLazio 2020.01.15. 21:02:24
@zsetonos Emlékezzünk! Csurog, Zsablya, Mozsor.: pár ezret akartam irni csak közben irkálnak csomoan azt az kimaradt
ejakuLazio 2020.01.15. 21:09:39
@zsetonos Emlékezzünk! Csurog, Zsablya, Mozsor.: nagyon nagyképű vagy!!mindig is tudtam
már ez a név is zsetonooos!!! azt sugalja hogy lenézel minket mert te tele vagy zsetonnal!!! :))))))))
már ez a név is zsetonooos!!! azt sugalja hogy lenézel minket mert te tele vagy zsetonnal!!! :))))))))
GFerenc 2020.01.15. 21:18:19
@Fatusi Babatunde Fatusi: ha győznek az oroszok 1000 forintal 58000 forintot lehetet nyerni a mérkőzések előtt irtam csak senkit nem érdekelt
oldrider 2020.01.15. 21:21:12
@zsetonos Emlékezzünk! Csurog, Zsablya, Mozsor.: Így gondoltam, de nem így írtam, mert tudom félszavakból is értjük egymást :)
ejakuLazio 2020.01.15. 21:25:09
@GFerenc: de engem érdekelt!!csak kb 1%nyi esélyt láttam rá igy a reális odds 100as lett volna rá keveseétem az 58at
GFerenc 2020.01.15. 21:25:39
@zsetonos Emlékezzünk! Csurog, Zsablya, Mozsor.: neked csak köszönet jár a blokk minden támogatásodért
llégiós 2020.01.15. 21:32:32
@sztox: Magadtól nem vagy képes tippet rakni??????? Szegénységi bizonyítvány!!!!!!!!!
ejakuLazio 2020.01.15. 21:32:42
Fatusi Babatunde Fatusi 2020.01.15. 20:12:56
@zsetonos Emlékezzünk! Csurog, Zsablya, Mozsor.:
hello barat
rakd az orsoz-dánt 1-félidő H vége V
@zsetonos Emlékezzünk! Csurog, Zsablya, Mozsor.:
hello barat
rakd az orsoz-dánt 1-félidő H vége V
zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2020.01.15. 21:34:49
@GFerenc: Köszönöm, de csak egy vagyok közületek, semmi több.
oldrider 2020.01.15. 21:36:38
@vécés jóska: Kalifornia állam kormányzója nem leszel, de ez ne szegje kedved!
Ha van kitartásod, akaraterőd, működik nálad a driver 3 hónap után látványos eredményre számíthatsz.
És eszedbe ne jusson szteroid!!!
Ha van kitartásod, akaraterőd, működik nálad a driver 3 hónap után látványos eredményre számíthatsz.
És eszedbe ne jusson szteroid!!!
zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2020.01.15. 21:37:17
@Fatusi Babatunde Fatusi: Bakker, igazad volt, lesz?
zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2020.01.15. 21:40:27
@oldrider: De nem lesz belőle Svájcinéger sem, habár ez nem veszi fel a versenyt "kaliforgia kormányzójával":))
ejakuLazio 2020.01.15. 21:55:23
@zsetonos Emlékezzünk! Csurog, Zsablya, Mozsor.: nagyon sokkal tartozol valljuk beeee
oldrider 2020.01.15. 22:00:22
@zsetonos Emlékezzünk! Csurog, Zsablya, Mozsor.: Figyu: az avatarát látva azt kell mondjam kimondottan jóképű. Ha valóban komolyan gondolja és kigyúrja magát megcsinálhatja a szerencséjét. A Kennedy dinasztián kívül még ott vannak a Rockefellerek meg Rogán Cici is facérrá vált a közelmúltban. Szóval van miért hajtani, motivációban nincs hiány.
oldrider 2020.01.15. 22:27:39
@bakker.: 12 évesek lettünk... az eszem is annyi kb. mint egy 12 évesnek. Azt azonban fel tudom fogni, hogy rengeteg munkád, időd stb. áll ebben a blogban. Sokunknak okoztál, okozol vele örömöt.
Köszönöm!
youtu.be/CRQsIYTh7zE
youtu.be/CRQsIYTh7zE
Köszönöm!
youtu.be/CRQsIYTh7zE
youtu.be/CRQsIYTh7zE