jan 28 2017

2017. január 29. vasárnap

Tetszik, nem tetszik sportfogadni is meg kell tanulni. (AstériX)


A bejegyzés trackback címe:

https://tippmix.blog.hu/api/trackback/id/tr2612163735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Demolition Man24 2017.01.29. 20:10:22

A Monaco 7-es oddsa tényleg megér egy kis aprót, legalááb jobban esik nézni a meccset.

Pól Poloska 2017.01.29. 20:10:35

REAL 3-1 LESZ KB

de ha nagyhendi lesz, akkor BS bemásolja majd a 3-4 nappal írt hsz-ét h a socit 12 ezerrel kell veretni kötésben nagyhendivel a Barca és RM ellen xdddd

nézzétek meg a sport1tv.hu-n a tegnapi curry-showt, egészen elképesztő
egyik negyed végén felezővonalnál is távolabbról dobott kosarat

Pól Poloska 2017.01.29. 20:11:31

BUDUCONOST - VARDAR SZÜNET 16-16
kissé gólgazdag meccs, pedig a hazaiaktól ezt ritkn láthatjuk

nehogy leesen az x/x

Ha Isten veled kicsoda ellened?tét 100 k minimum 2017.01.29. 20:13:16

Valaki ismer Varga emese nevű illetékest?? Debrecen környéki lakos pál azaz lehet hogy debreceni?

Ha Isten veled kicsoda ellened?tét 100 k minimum 2017.01.29. 20:14:09

VARDARBA MILYEN SOK MAKKKEDÓN AZAZA MECEDÓN VAN

Demolition Man24 2017.01.29. 20:23:12

perverz gól van, ójpen kell

Pól Poloska 2017.01.29. 20:24:47

@nyertem130000reeta magyarokkal: szia. vagy jó estét. nem tudom h tegeződhetünk-e, vagy inkább maradjunk a hivatalos azaz officiálé formuláknál.
sportbaráti tisztelettel kérdezném, nem ismer(sz) esetleg egy Molnár Krisztián nevű debreceni lakost??? KIKInek hívják pajtásai, barátai és igen nagy sportfogadó hírében áll.

köszönöm előre is a választ
üdvözlettel:
Nagy Pál

tuti1x2 · http://tippmix.blog.hu 2017.01.29. 20:25:10

No a Bilbao is csak behuzza.Hàtrànyból.
Szėp.!

Pól Poloska 2017.01.29. 20:27:54

Vicces mérkőzést játszott a Belekben edzőtáborozó Mezőköved Zsóry is. A román élvonalban szereplő CFR Cluj elleni mérkőzés játékvezetője ugyanis két kabaréba illő 11-est is ítélt a felkészülési mérkőzésen. Mint azt Molnár Gábortól a mezőkövesdiek középpályásától meg tudtuk, a 4–1-re elveszett meccset még a múlt héten játszották, s érezték valami nincs rendben a bíróval.
„Az első félidő végén kapusunk Tomás Tujvel kezéről pattant az alapvonalon túlra a labda – mesélte az edzőtáborból szombat éjjel hazaérkező Molnár Gábor . – A bíró meglepetésre mégis a tizenegyes pontra mutatott, a büntetőt azonban kapusunk bravúrral védte, ám a bíró újra rúgatta, nem hittünk a szemünknek és a kolozsváriak is csak nevettek, s aztán az egyik játékos az ismétlésből szándékosan mellé rúgta a labdát. Azonban a második félidő végére is jutott büntető, akkor az egyik védő combján landolt a labda, amely a bíró szerint kezet ért, s ezt már berúgták a románok. Később mi is hallottunk Gyurcsóék meccséről, s tudtuk ők is csalók karmai közé kerültek.”

Ha Isten veled kicsoda ellened?tét 100 k minimum 2017.01.29. 20:37:02

@Pól: Igen! régebben írt itt is Stan The Sebők néven,de mostanra eltűnt!Minden idejét a csidejózásra szenteli

Stan the Newport County fan 2017.01.29. 20:37:40

@Pól: szia, ismerem személyesen, együtt szoktunk pályinkázni, én Hervud néven jutyubozok

lacas65 2017.01.29. 20:39:34

@Pól: Már meg is van az egész mordori galeri. Meccs közben gólokra fogadtak. Ott volt minden meccsen a megyei szövetség elnöke is, és ő fogadott a meccsekre. A kamu bíróküldést ő intézte szintén. Még a manuszok állampolgárságát is meghamisították, pl. volt amikor törökként vezettek. A csalás elleni rendszer jelezte, mivel gyanúsnak találta a fogadásokat, ezt továbbította is a tagirodáknak. Közben pedig a fotók alapján egy újság be is azonosította őket, annak ellenére, hogy keményen zsonglőrködtek a frizurájukkal és az arcszőrzettel is.

kulashaker 2017.01.29. 20:59:05

Palermo :D:D Gyerünk fiúk!

Walter Sobchek 2017.01.29. 21:00:02

@kadet93:
Remélem tetted a kézi tippjeim mindhárom jött:D

bakker. 2017.01.29. 21:02:59

@Walter Sobchek: Szép volt, gratulálok!

Én ki nem hagytam volna, ment mind a három :)
Köszönöm!

Pól Poloska 2017.01.29. 21:04:57

@Walter Sobchek: te kézizseni!!!! nagyon érzed, igaz nem csak a kézit, tegnap rendesen odatetted magad- persze ma is .csak így tovább, Walter papa!

@nyertem130000reeta magyarokkal: köszönöm válaszát. a továbbiakban esetleg tegeződhetünk?? köszönöm előre is válaszát, maradok addig is tisztelettel: Nagy I. Pál

@Stan Bugner Józsi: a lányom 24 éves és nagyon szeretne találkozni Molnár Krisztiánnal. állandóan csak arra gondol, milyen lenne vele együtt..nem tudom kiverni a fejéből Kiki urat, esetleg meg tudná adni a telefonszámát barátjának? úgy hallottuk, h jeenleg nincs tartós kapcsolata Molnár úrnak, inkább 1ik hétről a másikra váltogatja a nőket

Walter Sobchek 2017.01.29. 21:09:03

@bakker.: @Pól:
Kösz fiuk a január az most nagyon erős lett kiváncsi vagyok a februárra:D

Pól Poloska 2017.01.29. 21:16:17

@Walter Sobchek: ezt a hétvégét megtolta elég rendesen a fogadási maffia.
máskor is, de a mostani nagyon meredek volt

hányni tudnék az élsporttól, hihetetlen sok tisztességtelenség

karajeev 2017.01.29. 21:24:16

Szóval...Ha valaki nézi a Real meccset,és úgy érzi,h egy kicsit ért is a focihoz,magyarázza már el nekem,h mit csinál a Sociedad????Én hosszú évekig fociztam,nem is olyan rossz helyeken,de nem tudok rájönni,,h egy olyan csapat ellen,aki egy kicsit sem jobb,miért csak passzolgatnak,labdát tartanak,ha támadhatnának akkor is vissza fordulnak,és hátra felé vissza játszák a kapusig...ezek nem gólra játszák ezt a sportot????És mire leírom gólt is kapnak...Elképesztő ,h ezt az edzőjük nem látja...

karajeev 2017.01.29. 21:26:28

Ja és azt kihagyta,.g teszi ezt a játékot a Sociedad szakadó esőben!!!Normálisak???

Stan the Newport County fan 2017.01.29. 21:26:50

@Pól: falja a nőket ő olyan mint Alejandro Falla teniszező hogy falja. Kiki jelenleg is foglalt az egyik debreceni playmatel Bódi Szilvivel jár, így nem adom ki a telefonszámát esetleg a bebas.zós live chatjén tud vele beszélni ha szeretne

Stan the Newport County fan 2017.01.29. 21:29:47

@Walter Sobchek: én is gratulálok a teniszes szelvényt én se tudtam volna jobban megcsinálni :))

Pól Poloska 2017.01.29. 21:32:06

@Stan Bugner Józsi: rendben. elnézést h tegeztem, így ismeretlenül, Stan Bugner József úr.

néhány napja olvasom a blogot, és ennyi idő alatt is fel kellett h figyeljek egy kiemelkedő tippelőre.
130000etnyertem a magyarokkal kolléga minden hozzászólásán látszik, nem ma kezdte a szakmát, érti és érzi a fogadást, s annak minden rezdülését.
szívesen venném ha néha betekintést engedne a kulisszák mögé, szerintem sok száza vagyunk ezzel így.

köszönöm előre is
maradok
PÓL

Stan the Newport County fan 2017.01.29. 21:35:05

@Pól: 130000ezret úr simán elmehetne bírónak Ciprusra ilyen Szcezin-Astra meccseket vezetni nem? simán van akkora penge :DD

Pól Poloska 2017.01.29. 21:36:35

vécés Jozef kollega 3 tippet írt be

első kettő vajpuh pipa
viszont az 1,25ös izraeli kosár elmenőben van

szurkoljuk ki neki

Pól Poloska 2017.01.29. 21:41:57

@Stan Bugner Józsi: nem azért mondom mert kedvskedni szeretnék, de messze ő szerintme a legkvalfikáltabb, legképzettebb fogadó itt a blogon

műlsikláshoz, futsalhoz, teniszhez, focihoz, kézihez, kosárhoz ért, de valószínűleg kihagytam még pár sportágat.
igaz a mai leeds gól 1,12ért nem akart leesni, és a Barca siker is ugrott, mint a huzat.
nem hittem volna h a t.uti beírt duplám nem jön.
érd francia vajsima, de barca.vicc

napoli lenne még nagy meglepi
130ezret nyertem a magyarokkal,
indítanál egy kezdő fogadó kurzust?? lenne jelentkező bőven.

Stan the Newport County fan 2017.01.29. 21:45:17

@Pól: egyébként tudod mi volt a szar abban a duplában? hogy vendéget raktál amin el is ment, a másik 2 hazai pályán az jött. tanulság ne tegyél sok pénzzel vendéget én erre már nagyon rég rájöttem annyit xoptam vele, mindig a vendégen ment el. azóta nagy lóvét csakis hazaira

lacas65 2017.01.29. 21:45:19

Közben megint ránéztem az eredményekre:
Palermo 23x oddsért 72-28 labdatartás, 184-42 támadási mutató egy lövés a kapura és már 0-1 is az állás :D az egész meccsen7x jutottak el a napoli kapujának közelébe :D

vécés jóska 2017.01.29. 21:48:01

BUKÁS!!

Balikesirspor - Galatasaray - 4.5 VVV, 1.55 - OK
Bremerhaven - Jena + 8.5 VVV, 1.35 - OK
Hapoel Jerusalem - Hapoel Holon HHH, 1.25 - NEM OK

Buta bukás. 3 meccset nem szabad tenni 1 szelóra, ezt megtanultam 2011-ben és ma mégis megtettem. Majd 3 ezer forint jött volna, kár érte. Lehet tartok egy kis pihenőt. Elnézést kérek attól aki rakta, remélem egyszer jóvá tudom tenni. (1 kollégám a Barcán ma 400 ezer forintot bukott, nemrég hívott. nem ennyit nyerhetett volna, ennyivel nyomta a :S)

Pól Poloska 2017.01.29. 21:48:49

@Stan Bugner Józsi: jaja, Air volt okos, belátta h nem lehet nyerni fogadással. amit persze mindannyian tudunk legbelül, talán csak BS hisz benne, Bakker meg megvalósítja

SAS is jó példa erre, nem személyeskedni akarok meg kritizálni, csak leíró jelleggel. volt h ilyen tök ismeretlen röplabda +os hendik meg Isten tudja milyne lengyle olasz 2es foci 1xek meg hasonlók jöttek neki épphogy.
most meg láthatólag nem jön semmi és kőkemény mínusz
Mickey COhen is lehet azért nem ír, mert annyit vesztett, bár remélem nem.
abban a fajta játékban is benne van h ideig óráig k.urva szépen nyersz, aztán jön 1x egy rossz sorozat és milliókat buksz

karajeev 2017.01.29. 21:50:37

aki tette a real GG-t az dobhatja is ki a szelvényt,m ez a Sociedad egy db gólt nem fog itt lőni ma

Pól Poloska 2017.01.29. 21:51:09

@vécés jóska: bazdmeeeeeeeeg, Jozeeeeeef:SS

a kollégád csak arra tett??? 400e hufot? 100e persze szép és biztosnakk is tűnt
én mondjuk ha ennyivel játszom, talán francia siker és érd nem kap ki megy
de nemtom

Barca ha nyertt volna, jön 1000-ből 6655:DDD utsó meccs volt
én is levettem a tétekből, látom te is
nincs annyi adrenalin, de legalább van pénzem xd

Stan the Newport County fan 2017.01.29. 21:52:44

@Pól: én egy srácra emlékszem, azelőtt se nagyon írt, de belinkelt vagy 3 képet melléírta hogy gyerekek GG a jövő, ezekkel lehet nyerni csak én ezen nyerem hülyére magam stb szöveggel, nyert vagy 200 ezret összesen, azóta sztem nem járt erre, de biztos nagyon mehet neki azóta is, vagy nem

Pól Poloska 2017.01.29. 21:52:50

1,66 a NAPOLI

12es oddsra jött a szünet v, és jön a v/h 21-esre is, majdnem biztos vagyok benne h nyernek

PSG meccsen vki itt írta a 3,5 overt, csomóan meg gg-t, erre 1-0 lesz talán..a fogadókat a mostani hétvégén lenullázzák a csapatok, részben a maf-fia

Pól Poloska 2017.01.29. 21:55:39

@Stan Bugner Józsi: :DDDD GG a jövő xdddddddd

én is emlékszem vmi hasonlóra
Fener nagyhendi is jött..kár h fordítva:D utolsó előtti, akik otthon nagyon ritkán rúgnak gólt, ma a Fenernek -et gurítottak, hihető

gg a jövő, gyelekik!
esetleg azt mondom h úgy a jövő h nézed és élőben fogadsz érzés alapján. sokkal jobb odds van mondjuk 20. percben akár, mint meccs előtt mixen.

de szeretem ezeket az arcokat, akik belinkelnek egy nagy tétes szelót és odaírják:
nem kezdődik olyan rosszul a nap
vagy
elég nehezen jött a pénz
vagy
tükörsima pénz, így kellene mindenkinek játszani

Pól Poloska 2017.01.29. 21:57:38

bet365ön lehetett fogadni antiqua és barbudai bajnokira

utsó 20 perc 6-7 gól
vége 8-3 .DDD
szépen le lehetett élőzni:))

ez a szó is kurv.ajó amúgy - LEélőzni!!
vagy: remélem,mindenki rakta/senki nem felejtettel el tenni

Pól Poloska 2017.01.29. 21:58:54

CLEVELAND - OKC MECCS
12 PERC ALATT NEM VOLT TRIPLA

Egy gól és az iroda fizet 2017.01.29. 21:59:22

Számháború című könyvből ki emelnék egy gondolatot:
"Ha elég hosszú ideig csinálsz valamit,minden lehetséges végKimenetel elő fog fordulni. "

vécés jóska 2017.01.29. 22:00:26

@Pól: Szervusz Pál! 400 ezret nyomott neten Inter, Barca, Arsenal X2-re asszondja. szinte pityergett a telefonba 30 éves létére és megfogadta h ennyi volt :) majd kedden kikérdezem, holnap szabin vagyok. jaja az én karrieremnek is lassan vége, úgy érzem magam, mint Cambiasso, mikor elment görögbe lötyögni. én is elvagyok, mert abbahagyni még nem tudom, de játszani meg muszáj. 16 éves pályafutásom alatt elbuktam kb 4 millió forint, de még elégedett is lehetek :) sztem a blogon Egy Gólon és BS-n kívül nincs olyan, aki ettől remél valamit. Mickey Cohen, Sas, Teknősbá meg hasonlókat urakat sajnálom :(

Pól Poloska 2017.01.29. 22:05:32

@vécés jóska: Jocó, nem olyan rég egy miskolci suhanc voltál, ma már érett, komoly, teli pénztárcával bíró úriember.
nagy fejlődés, nagy változás
igazi hazafi, ki nem sajnálja a pénzt adott esetben egy pénteki esti kocsmatúrára.hiába, élni tudni kell.
érted te azt, h tud Molnár Kiki otthon ülve heti 2-3 nőt megkapni? talán a megoldás: sárm.igen? AZT HISZEM.

sajnos csúnya dolgokra képes az ember, meg is lehet őrülni ha elszáll a ló, szörnyű érzés lehet pl SASnak ma 175 ezret pár óra alatt elbukni.
és ez olyan h ha bejön, sokat azzal sem ér, mert előbb v utóbb biztosan elveszti
de ezt már számtalanszor megízleltme, megéreztem én is. amikor nyersz, úgy érzed, kizárt ne legyen jó a köv. fogadásod, csak azon jár az agyad,h tudsz még többet és többet nyerni xd

Pól Poloska 2017.01.29. 22:07:23

ja, amúgy tényleg úgy van ahogy STANI írta, idegenben játszóra nem szabad sok pénzt tenni.
ok h a Barca mindig nyer szinte, de mondom, én Betis-Realon buktam kb 2 éve 40-50e-et. 1-1 lett talán, a végén egyenlítettek asszzem a Galaktikusok is.
ezek a kiscsapatok úgy felpörögnek h csak na

de miről beszéljünk egy olyan világban ahol a női kéziben a nyk glassverket és a fehérvár breszt párharc is oda-vissza x lett??

Stan the Newport County fan 2017.01.29. 22:08:10

@Pól: Alekosz is rég volt itt nem? lehet neki se megy mostanság

Pól Poloska 2017.01.29. 22:08:50

12,5 over szöglet napolin jó lehet
sorra rúgják és fogják is, ha x, akkor is mennek előre mint állt, ha 0-1, akkor is

Pól Poloska 2017.01.29. 22:09:25

14,5 over, 2 perc alatt jött 3 szögi azóta:DD

Egy gól és az iroda fizet 2017.01.29. 22:09:37

[URL=http://www.kepfeltoltes.eu/view.php?filename=77520170129_220528.jpg][img]http://www.kepfeltoltes.eu/images/77520170129_220528.jpg[/img][/URL]

de megköszönném ha ezt véleményeznéd.

Pól Poloska 2017.01.29. 22:11:43

@Stan Bugner Józsi: nemtom, ő talán nem m játszik akkora tétekkel, nem?

nekem Cohen partizánakciói tűnnek néha nagyon meredeknek, pl hoki harmad 17. perc és lesz még gól, meg 5perc hátra és lesz még vendég gól stb.
aztán van h 15 mp alatt leesik, k.urva nagy öröm, prsze

mondom, magamról tudok h miyen mámorító érzés a győzelem.
amikor 1-2 óra alatt +50-100e el mutat többet a jobb felső sarokban a szám..akkkor egyszerűen belül nincs ilyen opció, h csökkenhet is akár.

Pól Poloska 2017.01.29. 22:14:14

@Egy gól és az iroda fizet: ez a tiéd?

hát mit lehet erről elmondani? szép, gyonyoru talalatok, de ez csak tényleg játék szinten megy így. szóval aki így nyomja, ne várjon pénzt ettől igaz anyagi gondjai se lesznek a fogadási veszteségek miatt.

de szerintem nkább kell 5-6-7e huffal játszani 1,8-2-es eredőket, ahol reális esély van és ha elmegy, az nem olyan összeg.
akinek meg igen, annak -és ez lehet nem fog tetszeni most néhányótoknak - nem a fogadással kell foglalkoznia

Stan the Newport County fan 2017.01.29. 22:16:14

@Pól: de persze hogy visszamegy. olyan is van hogy hónapokig nyersz és pár nap alatt visszamegy na az a brutál kemény. pár nap alatt elszáll a 200-300 ezer plusszod mert bekattansz. velem volt ilyen sajna. mert ami azelőtt jött az azokban a.napokban mindig elment, ezért szerencse sajna persze nem kellett volna bekattannom ez is igaz. valahogy el kéne zárni ilyenkor a pénzt :D

vécés jóska 2017.01.29. 22:17:17

@Pól: de mi a megoldás Pali? így 1-2 ezerrel forinttal bohóckodni? így is elmegy vele napi 2-3 óra az a baj :S nem tudom, nehéz dió. végleg szinte senkinek sem sikerült még letenni a tollat azt olvastam. Lampard kivétel, meg Ausztriában is volt egy fogadó, aki abbahagyta tavaly

Pól Poloska 2017.01.29. 22:19:49

@Stan Bugner Józsi: ne is mondd

hetekig gyűjtögetek a pénzt, aztán jn vmi meccs, első fogadás bukó és akkor azonnal akarom visszanyerni, sőt még pluszt akarok
velem ez ilyenkor a baj, h nem tudok várni pl estig, mikor több meccs van, hanem h délben van ez, akkor kinézek vmi car fülöp-szig kosarat v noname teniszt és arra fogadok akkor :D
egyszer volt olyan h kb 4 óra alatt buktam 300e körül neten, de kb 5-6 fogadással:DDDD aztán az utolsó 7-et rátettem egy élő teniszre
annak rendje és módja szerint úgy ment el akr a semmi, 2-1-re kapott ki a tag

vécés jóska 2017.01.29. 22:20:06

@Stan Bugner Józsi: nekem dettó, az I. WC-projektnél küzdöttem majd 3 hónapig, nem ettem, nem dugtam, csak mixültem, igaz nyertem is, de utána meg 1 hét alatt az összes lóvé ment a levesbe, tán volt 250 ezer :) mind beteg állatok vagyunk :)

Pól Poloska 2017.01.29. 22:21:26

@vécés jóska: nem tudom, de ausztrál meccseknek tök nagy fílingje van!!! de komolyan, tök menő kommentár és közvetítés van, kb hasonló profi mint az nbaben!!! bár nálunk is ilyen lenne a körítés...

megoldás? én nem tudok izgulni 1-2-3-4e miatt.
akkor lehet tudnék ha nem játszottam volna ennél lényegesen többel. de így nem nagyon, nincs meg az adrenalin.

Egy gól és az iroda fizet 2017.01.29. 22:22:10

@Pól:
Az enyém. Sporting korai gólja után már tudtam hogy elment. Legalább nem izgultam 90. Percig. Képzeld el hogy 90 +5 be jön a 3-1. Viszont ezzel a 2 v 3 gólos opcióval szépeket nyertem utóbbi időbe. Persze nem 8 meccsel. Továbbra is játszom.

Pól Poloska 2017.01.29. 22:24:10

@vécés jóska: jaja, ez betegség. de büszke vagyok magamra h már egy jó ideje netre is kevés ment fel, papíron meg szinte semmi.

akkor lehetne esetleg nyerni, ha tudnánk racionálisabban viselkedni
tehát nem kezdenénk el tétet emelni bukók után, nem fogadnánk minden carra stb-stb.
élőzéssel csomó jó oddsot meg lehet fogni, pl napoli nyer 2,5 volt, jönni fog
néztem előbb real rúgja a 3. gólt 1,72, sima

kosárban azt érdemes amikor elmegy 6-15 ponttal egy csapat és amúgy nincs nagy különbség játékerőben, pluszos hendizni stbstb.

ezekkel nyilván van bukó is de talán pluszban lehetne lenni, ha nem borul el az ember agya

Pól Poloska 2017.01.29. 22:25:27

@Egy gól és az iroda fizet: de te most Magyarországon élsz? :Dvagy feladta más neked? mondjuk utóbbinak nem sok értelme lenne

NAPOLI 1,8
BE FOGJÁK HÚZNI

vicces, Anderlecht és PSG volt ma szinte a két várható gólzápor
lehet gól se lesz egyiken se

Egy gól és az iroda fizet 2017.01.29. 22:26:57

@Pól:
Bele gondolunk 2 v 3 gólos opció nem hülyeség főleg hogy gyakran két gól után le blokkolnak a csapatok és max jön egy 3. A végén. Jó van erre ellenpélda sok de nyilván nem fogsz 2 v 3 gólozni egy ausztrál vagy holland kettest. Meg ötöd osztályost se premier ligas ellen pl a kupában.

vécés jóska 2017.01.29. 22:27:13

@Pól: ki kéne találni egy taktikát, amivel lehetne okosan mixelni. jó eddig is mindenki ezen agyalt, de eddig mindenki hozamot várt el a hónap végén, ki 10 ezret, ki 100 ezret, ki 1 misit. most azon kéne változtatni, h a bukást minimalizáljuk. pl. hónap végén ne legyen több mint 15 ezer bukó. az napi 500 forint. ez sztem jó ötlet lenne, még agyalok rajta

Stan the Newport County fan 2017.01.29. 22:27:14

@vécés jóska: @Pól: nem találtam még én se meg a megoldást. 1 meccs 1.7 körül? de ahhoz 5-nél vagy pluszban csak 7 nap alatt. 2 meccs 3.00 körül? ott tán 3nál pluszban vagy. nagy tét? és ha jön egy szar széria úgyis visszamegy :D

Egy gól és az iroda fizet 2017.01.29. 22:29:52

@Pól:
Igen . Jelenleg ott. Sok barátom van. Való világba nem vagyok olyan hülye mint blogon. Pl most a hét végén két csajjal is össze jöttem :D két bestia :D

vécés jóska 2017.01.29. 22:31:16

@Stan Bugner Józsi: @Pól: én mennyit agyaltam ezen :) nyomtam 1.50-el, 1.80-al, a 2.00-es ment a legjobban, ott elég volt a 4/3. de jön pár rossz nap, oszt csókolom. nem tudom mi a megoldás. lehet ezt a hetet rászánom megint az elemzésre, napi 12-16 óra okoskodás, melóban most úgyis pangás lesz

Stan the Newport County fan 2017.01.29. 22:32:29

@vécés jóska: de hogy nyersz ezekből az 500asokból? ilyen 5/4es kombik nagy oddsokkal. de tényleg ezek olyanok mintha nem is lennének, semmi izgalom. :D

Egy gól és az iroda fizet 2017.01.29. 22:34:08

@Pól: @Stan Bugner Józsi:

Ha már annyit tettél hogy fociba 3 v 4 győzelmi széria után nem teszel az adott csapatra akkor már tettél egy lépést a siker felé. És meg értsd hogy fociba a meccsek alig 50 % a végződik favorit sikerrel. És ugye bőven 2 alatti oddsok vannak rájuk.

vécés jóska 2017.01.29. 22:35:16

@Stan Bugner Józsi: az a baj napi 500 az tényleg vállalható lenne, de tényleg getzi unalmas. nekem ezzel a mostani ezres dologgal is már tele a puttonyom. nem éri meg a befektetett idő.

Stan the Newport County fan 2017.01.29. 22:36:06

@vécés jóska: @Pól: de sztem ez a kérdés inkább hogy mit lehet kezdeni a lehet hetekig tartó bukó szériával? amikor a szél kifújja a kapuba menő labdát :DD nem tudsz vele mit csinálni. ha eljön megfolyt egyszerűen

Egy gól és az iroda fizet 2017.01.29. 22:37:14

De a népszerű GG ket is nagy ívben kell kerülni. Sokkal jobb a teljesen esélytelen csapatok meccseit GG zni,főleg ahol a nagyobb csapatot rakja még a szomszéd néni is.

vécés jóska 2017.01.29. 22:39:20

@Stan Bugner Józsi: ez a legrosszabb érzés a világon (a halál után). mikor zsinórban buksz és már nincs semmid, minden szelód elmegy 1 meccsen, elfogy a lóvéd, kölcsönkérsz, azt is elbukod, de akkor már remegsz meccs közben, megint kölcsönkérsz, ott is buksz, sírsz, beadod zaciba a gyűrűdet, azt is elbukod, megint sírsz, uzsorásokhoz fordulsz, azt is elbukod és vége...

Pól Poloska 2017.01.29. 22:39:21

szerintem kár úgy tekinteni erre mint pénzszerzési lehetőségre. pláne annak akinek kevés pénze van
most is volt vmi tag aki beírta h ebédpénzét eljátszotta és kéne neki egy tipp, különben kölcsön kell kérnie..

szerintem a titok nyitja ott lehet, h ne tegyél tök ismeretlenekre, ne bacd el élőzéssel a pénzed. pl én sokszor ilyen car gog-skjern meccsekre tettem mindenféle csapatgól oert, meg hazai jut el elsőként 15-ig stb stb.
sokkal nagyobb eséllyel nyersz ha nézed az adott eseményt
pl kéziben kosárban különössen fontos, h megérezd egy adott negyed, félidő hangulatát, esetlegesen h merre megy a játék, van-e motiváció a nagy arányú győzelemre stb-stb.

Talpnyali pl azért is nyer, mert nem tesz semmi oddsokat. napolira 1,11 aztán valszeg bukó. de ha be is jön, ilyenekkel teljesen kizárt h összességében nyersz.

benne lehet talán h kb 2-2,3 körüli eredőket kell csinálni 2-3 meccsből, de olyanokkal, amiket érzel, ismere. és nem azért fogadsz mert ogadnos kell, mert függő vagy, hanem mert jónak találod az adott eseményeket
és legyen fent bőven pénzed h élőben tudj esetleg korrigálni, levédeni stb

Pól Poloska 2017.01.29. 22:41:32

egygól, az igaz h a népszerű gg-k kb fele elmegy

knnyebben jön be 2,2ra egy francia 2-es gg soksor, mint ezek a vajsimának tűnő 1,55-ök

vécés jóska 2017.01.29. 22:42:57

@Pól: ez jó lenne, de munka mellett nekem erre nincs időm. ha nem kéne dolgoznom, viccen kívül szívesen élőznék egész nap. csak akkor az a baj, ha buksz, akkor lekapcsolják az áramot. nekem volt egy ilyen ismerősöm, aki ebből élt, majd 2 évig, igaz neki gazdagok voltak a szülei. úgy minden más

Stan the Newport County fan 2017.01.29. 22:44:16

@Pól: én is ezt látom tán a legjobbnak a 2-3 meccses kb 3as eredőket az simán vállalható, 3szor nyersz egy héten már pluszban vagy. igen a levédés is fontos pl én is védhettem volna már az Anderlecht GG nemet 2ért de csak annyit kell védeni hogy a tét visszajöjjön

Pól Poloska 2017.01.29. 22:45:13

@vécés jóska: lépj ki és akkor nem kell:)) persze, simán benne van h nyersz hónapokig, jön pár rossz meccs, és 1-2 óra alatt buksz milliókat
ez a durva....

amúgy ma szerintem rekord rossz napot zárt a blog, kíváncsiságból lefekvés előtt csinálok egy statot h ki nek milyen tippjei voltak, mennyi sikeres

vécés jóska 2017.01.29. 22:46:59

@Stan Bugner Józsi: @Pól: van a blogon olyan aki ebből pluszoz hoz ki? őt elkezdem követni. félrerakok rá 50 ezret és hadd szóljon. BS, Bakker, Talp, Bankrator vagy ti? kiben bízzak?

Egy gól és az iroda fizet 2017.01.29. 22:47:02

@Pól:
Én még most is azt állítom,hogy a foci az egyetlen sportág,ahol a végig jól és fölénybe játszó csapat nem mindig nyer. Sőt a 80 meg 70 % alatt van bőven.

Stan the Newport County fan 2017.01.29. 22:50:54

@vécés jóska: nem tudom pl nekem is volt itt olyan szériám hogy 8 2es oddsot találtam el teniszben zsinórban. de most meg szinte semmi nincs. nem tudom most én őszinte leszek , de így huzamosabb ideig pluszban sztem senki sincs hónapokra talán igen

Egy gól és az iroda fizet 2017.01.29. 22:51:29

Kézi és kosárba még soha nem láttam olyant ahol végig fölénybe lévő csapat nem nyert volna. De végig,még 5 vagy 10 perc kihagyása se volt mint a bizonyos Veszprémnek. Mivel itt fizikai képtelenség meg akadályozni a gólokat fociba lőhetsz 30 at kapura ,5 kapu fával és kikapsz.

Stan the Newport County fan 2017.01.29. 22:55:52

@Egy gól és az iroda fizet: nade figyu kosárban meg kéziben ugyanannyit támadnak a csapatok. támadóidő van. sztem pont hogy az ezért nehezebb mert a másiknak mindig meg van a lehetősége a gólra. fociban le tudod nyelni a labdát, nem hagyod támadni a másikat ha jobb csapat vagy, jó esetben

Pól Poloska 2017.01.29. 22:55:59

Blacky - két tenisz 10e-el, Fedi ok, másik bukó
szociál - 10-es eredő, 3 over, mind elment
szociál - 4 meccs, van átfedés, 1 olasz x jó a többi rossz
EGYGÓL: "indítsuk a napot egy nyerővel - Nadal"
Akinho - 4v 5 szettes döntő, ok
Mester - Betis gg és Bilbao, neccesen de szép szelvény, siker
Bakker - 3 meccs, 2 jó, Andrlecht reményteen volt, gondolom csalás lehetett
SAS - 75e és 100e, Nadal 1. szett és Nadal meccs ,buko mindkettő
SAMOT - Fulham ok, Hertha under nem ok
tuti 1x2 - ne rossz szeló, egy olasz b- gólon ment el, 2 jó
Buldozer - torino nyer finom oddsért - rossz tipp
Pól - Raiin or Shine v +os hendiről - sima bukó mind2
Zsugabubus - 3 tipp, 1 jó
PÓL ausztrál kosár bukta
PÓL t.uti dupla, 3-ból 2 jó, Barca sima bukó
EGYGÓL psg gg mert Monaco gól t.tui. vajpuhaaaaa
Akinho-FIo sima hazai - nem
Walter - 3-ból 3 kézi okokok
Vécés 3ból 2 kosár jó, 1,25 egész sima bukta
redno: 2 szeló, egyik jó, 2 meccs 2 jó
Akinho mai tippjei 50% kb ami jó, 11 tipp
Fantasy 10es eredő, 6-ből 2 jó

vécés jóska 2017.01.29. 23:01:21

@Pól: pedig ez egy Elit Alakulat szerénytelenség nélkül, mi van a pórnéppel, a nép egyszerű gyermekeivel? megmondom mi. mert látom és hallom h mi zajlik. ma pl. Barca hendi, Dortmund, Real hendi. 10-ből 7 ember ezeket nyomja. aminek szép a neve, megy a suska. lottozóban nem tudom h sírjak vagy nevessek, mikor hallom a beszélgetéseket.

@Stan Bugner Józsi: valakit csak lehet követni. node kit?

Pól Poloska 2017.01.29. 23:02:09

MOTYA - KB 7es eredő, 3ból 3, gyönyörű, dortmund nem nyer, psg gg, hertha gg
Bankrator - atalatna gg 10-el 1,6-ra, ok
BS és Pól - Barcával bukta, BS nagy pénzt elvileg
Szalnoki 3 szeló, mind rossz
BS 2,44es t.uti szeló, leesd gól nem jött, bukta
Akinho 7ból asszem 6, csak az anderlecht over ment el

Blacky-ez durva..all int írt, és h nagyobb tét megy rá..3 meccs 0 találat

na kb ennyi:)))
nehogy bárki megsértődjön, csak be akarta mmutatni milyen rettenet nap volt ez

lacas65 2017.01.29. 23:02:16

@Pól:
+ ez igaz ingyé :D
lacas65 2017.01.29. 20:02:00
Istenem, éreztem hogy ma sem szabad fogadnom. Ugye hétfő ok, kedd all-in ok, aztán 3 bukta. Így ugye egy kis + ez a hét :D
Ma ment volna:
Fio és +2,5
Ander és +2,5
Dortmund és +2,5
Verona csak simán.

teniszguru 2017.01.29. 23:03:13

@vécés jóska: @Pól: elmondom a TITKOT: szögletre, csapat szögletre kell fogadni...

vécés jóska 2017.01.29. 23:03:36

@Pól: @Stan Bugner Józsi: amúgy Walter és Bakker az akit tisztelek. róluk el tudom hinni, h nincsenek nagy mínuszban, sőt talán plusz. az a baj, ha én megrakom valamelyik szelójukat az onnantól halott ügy. és ezzel nemcsak magamnak ártok hanem nekik is.

vécés jóska 2017.01.29. 23:05:58

@lacas65: így amúgy havi 50-60 ezret simán nyer az ember, ha nem adja fel a kitöltött szelóját :)

@teniszguru: papíron ilyet nem tudok :( netre meg nem rakok fel pínzt, mert félek

Pól Poloska 2017.01.29. 23:06:28

@vécés jóska: jaja, nekem is az ő játékstílusuk a legszimpatikusabb innen!!+Talpnyali élőzése+Bankrator aki nem játszik nagy pénzzel, de tartósan nyereget

a legreménytelenebb fogadó a blog elmúlt 1,5 évében: PÓL:DD
durva lenne visszaolvasni, milyen vergődések voltak nekem:D

emlékszem, a napitut.in röhögtek páran rajtam amikor azt írtam ide h ha lenne egy 1,5-2 milliós bankom, azt hiszem meg tudnék élni fogadásból"xdddd

teniszguru 2017.01.29. 23:07:11

@vécés jóska: de lehet a nagyobb meccsekre!

Nézzétek az NHL ALL STAR gálát, jó móka :)

Pól Poloska 2017.01.29. 23:08:35

@teniszguru: persze. ebben van ráció.

nekem ami a legjobban ment, az a csapatgól. unibeten vagy bet365ön is ragyogóan lehet játszani. nyilván kockázatosabb mint a sima gól, de szépeket lehet vele kaszálni.

szerintem ha majd komolyabban vmikor elkezdem, szögletek és gólok, csapatgólok fognak menni
azt látni kell h az biztosan bukik aki meccs eőtt tesz a t.tuikra. 1,12,1,25 stb
hihetetlen sok ilyen meccs megy el, a sok szerencsétlen a lottózóban meg - ahogy Vécés mondja - arról beszél h a Real hendi meg a Dortmund nagyhendi

vécés jóska 2017.01.29. 23:09:25

@Pól: :DD igen, te meg én vagyunk a 2 legreménytelenebb eset :D ráadásul nekem nem is minőségi a humorom, gyakran füllentek és a tetejébe hazaáruló is vagyok elég rendesen. jól megáldott a sors :SS de optimistának kell lenni és hinni. de miben? miben?! :S

Pól Poloska 2017.01.29. 23:12:15

@vécés jóska: kezdj el úgy mixelni ahogy Mickey COhen.
bumm rá a hoki overre 100-200e hufot!!!! ha nem jön, duplaannyival!

egy darabig ez mehet, de előbb utóbb nagy bukás lesz, ami megvislheti csúnyán az embert

de a napit.uti2 a legjobb!!!

teniszguru 2017.01.29. 23:12:19

@Pól: @vécés jóska: utolsó 2 ezremet tettem fel mult vasarap a barca 3,5 over golokra 5.5 odds, azóta most 37 ezren vagyok szöglettel és gólokkal... ebben van a ráció

Pól Poloska 2017.01.29. 23:15:15

Gutatöttös

"MACEO PAUL JÓSKA BS BAKKER

ENNYI, A KIRÁLYOK"

"Jóska áldozat. Öszinte ember!"

"Hol vagytok zsiványok temploba mentetek? Papok hazudnak és harácsolnak.

Én hiszek!! Ez belülről jön..Szentlélek belül van..Mindenkiben."

JA ÉS...hogy lehet nyerni.megmondja Guta ill RÁBATÖTTÖS

"Csakis 2-3 gólt pakolok..2 meccsre. Védi mindkettő Dé. Ez a nyerés útja!"

vécés jóska 2017.01.29. 23:16:12

@Pól: mit kell tudni erről a na.pi.tuti dologról? mindig hallom h ez meg az, de lövésem sincs. ez olyan oldal, mint ez a blog? vagy az egy kis település? azt tudom h Stan onnan jött, meg van az a fura Úr, aki olyan érdekeseket ír

@teniszguru: grat! utalj le 30 ezret sztem :)

Pól Poloska 2017.01.29. 23:17:09

"Patriarchalis felfogásom van;Én vagyok a Vezér-bika!
Szerepelni tudni kell hozzá!!!"

"Elegem van már faj-irtásból ! És mi hol leszünk MAGYAROK??"

és az őszinte aggódás

"béest sajnálom.
Kivizsga van neki..drukkolok!"xddddd

Pól Poloska 2017.01.29. 23:23:32

@vécés jóska:

"Beírsz egy maszlagot.jóvá tett főnököd.
Ha nem tetszik..írtanak.
Akkor vagy fain,ha nincs velemenyed."

PÓL:
@báttya.: szia, de nemsokára indul a Pelenkás-proji, meggazdagszik a blog + sok ezer magyar ember!!

Hello lacsingerek!
Ezen oldalon legalább ki lehet igazodni és nincs darázás cenzuratól!!
Kábé sejtem ki vagy valójában; de nem adom ki sosem!!!

MI SZÍNVONAL

vécés jóska 2017.01.29. 23:25:27

@Pól: :DDD azt a kutyamindenit :) de ott fogadnak is? az az Úr, akit mindig tiltanak, olyan kíváncsi lennék, milyen lehet az életben. mondjuk Mennyire is.

Pól Poloska 2017.01.29. 23:28:47

@vécés jóska: DE MÁR nincs napit.uti sajnos:S Öregharcos, Sztrapi, Roti, Dzeko, stb-stb írtak oda, meg régen Harewood-Hervud-Szten is xdd

Mennyi? jaja, talán a 2017 nyári blogtalin (xd) összefutunk vele is!!! Sztrapi nagy forma lehet, az biztos..:D
BS pedig azért nem ír mostansgág annyit, mert angliai egyetemem tanul!!

vécés jóska 2017.01.29. 23:34:48

@Pól: BS tényleg megváltozott valamelyest. talán jó irányba. az biztos, h nem árt neki ez a neves egyetem.
na de lassan kell menni aludni, elnézést a sok offért, nem csodálkoznék, ha reggel arra kelnék, h jön egy újabb tiltás :SSS

Pól Poloska 2017.01.29. 23:37:00

@vécés jóska: neves egyetem xddd

ilyenkor már jobban el merem engedni magam, mert hnap már új topicba írnak a bloglakók:D

BS? sokat változott, jóravaló, szerény srác lett!!!! segítőkész, és imádja a bun.dáskenyeret!!!

egy idézettel búcsúztatnálak Jóska mára,

"S,Portugal letámad majd..mire lejtünk másik taktikát!
Van másik:DDD"
süti beállítások módosítása