A szerencsejátékhoz nem CSAK szerencse kell
(SAS admirális)
A bejegyzés trackback címe:
https://tippmix.blog.hu/api/trackback/id/tr9312108069
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
2017.01.08. 19:11:06
@falconer: Szia! Én köszönöm a kérdést!
Részben. Azt is sokszor olvashattad tőlem, hogy nálam a G/G Igen és az over 2,5 gól kéz a kézben jár (szerintem). A két over 2,5 gól szorzó közötti különbség nagyobb súllyal bír, mint az adott forduló statisztikája. A Madrid meccsnél az over odds megegyezett a vendég gól szorzójával (hazai gól nem volt fogadható).
A Betis meccsnél ez H gól 1,25 és V gól 1,55 szorzók alapján került kiosztásra. A V gól 1,55-ért 15 esetből 5 alkalommal nem nyert.
Nagyjából ennyi lenne a látszólag egyforma G/G Igen szorzók között a különbség számomra.
Ha már szóba került, mint érdekességet megosztom, hogy a LaLiga-ban pl. a V gól 1,60-ért eddig hibátlanul jött (6-ból 6) és ezeknek a H góllal képzett G/G Igen szorzója hazai csapattól függően 1,85 és 2,00 közöttiek.
Remélem sikerült érthetően leírnom.
Részben. Azt is sokszor olvashattad tőlem, hogy nálam a G/G Igen és az over 2,5 gól kéz a kézben jár (szerintem). A két over 2,5 gól szorzó közötti különbség nagyobb súllyal bír, mint az adott forduló statisztikája. A Madrid meccsnél az over odds megegyezett a vendég gól szorzójával (hazai gól nem volt fogadható).
A Betis meccsnél ez H gól 1,25 és V gól 1,55 szorzók alapján került kiosztásra. A V gól 1,55-ért 15 esetből 5 alkalommal nem nyert.
Nagyjából ennyi lenne a látszólag egyforma G/G Igen szorzók között a különbség számomra.
Ha már szóba került, mint érdekességet megosztom, hogy a LaLiga-ban pl. a V gól 1,60-ért eddig hibátlanul jött (6-ból 6) és ezeknek a H góllal képzett G/G Igen szorzója hazai csapattól függően 1,85 és 2,00 közöttiek.
Remélem sikerült érthetően leírnom.
2017.01.08. 19:18:00
@falconer: Bocsánat, nem a két over szorzó volt egyforma, hanem a G/G Igen. A lényeg pont az, hogy a Madrid meccs esetében egyedül a hazaiaktól is várt az iroda over eléréséhez elegendő gólt.
A Betis meccsen ehhez kell a vendég gól is.
A Betis meccsen ehhez kell a vendég gól is.
2017.01.08. 19:19:45
@bakker.: Igen tettem, minden nap megteszem a tippjátékos tippemet.
2017.01.08. 19:20:56
@WM5: Még a Barca győzelem kell rá.
tibák 2017.01.08. 19:22:05
@tuti1x2: Semmi gond.Ez egy ilyen nap.Jövőhéten javítunk.
2017.01.08. 19:25:35
@bakker.: Madridiak nyertek, tehát nyerniük kell. :)
falconer 2017.01.08. 19:26:14
@ZOLALXIX: Igen, köszönöm. Természetesen nem kötözködésként írtam, csak, hogy tiszta legyen a gondolatmenet. Egyébként, részemről - ha most egy pillanatra eltekintünk az odds stat-tól - én mind a tegnapi Real meccsnél, mind a mai Betis meccsnél value tippnek gondoltam/gondolom a gg-t, függetlenül attól, hogy nem jött, mert ilyen odds-okon a gg nem-ben nem láttam értéket. Természetesen a value bet ugyanúgy nem 100%-os találati arányú, ahogy a odds stat szerinti megfigyelés sem.
Penge007 2017.01.08. 19:40:03
Barca meccsre inkább a GG mint a Barca győzelem, de mai napból minden kitelik... sima hazain sem lepődöm majd meg
2017.01.08. 19:41:25
@falconer: Semmire sincs garancia :(
Nem is vettem kötözködésnek.Bár azt írtad, tekintsünk el a szorzóktól, de anélkül nem tudok érvelni. A Madrid meccset továbbra is úgy látom, hogy üvöltött a G/G Nem. A Granada vendégkénti gólszerzési statisztikája (csak a Barcanak nem rúgott gólt) mellett nem volt odavaló a 2,00 szorzó. Nem tudok mást írni, de amikor egy csapat vendégként nyolc meccsen hétszer rúg gólt, arra irreális ekkora szorzót adni. Szerintem nem találunk még egy hasonló példát.
Nem is vettem kötözködésnek.Bár azt írtad, tekintsünk el a szorzóktól, de anélkül nem tudok érvelni. A Madrid meccset továbbra is úgy látom, hogy üvöltött a G/G Nem. A Granada vendégkénti gólszerzési statisztikája (csak a Barcanak nem rúgott gólt) mellett nem volt odavaló a 2,00 szorzó. Nem tudok mást írni, de amikor egy csapat vendégként nyolc meccsen hétszer rúg gólt, arra irreális ekkora szorzót adni. Szerintem nem találunk még egy hasonló példát.
Penge007 2017.01.08. 19:44:26
GG re ugyanakkora az odds 1.55, mint a Barca győzelemre...
Nah most konkrétan a Villarreal kapta a legkevesebb gólt a ligában számszerűsítve 11. Ami azt jelenti, hogy a védekezésük jó, de ez semmit se jelent, mert minden a pályán dől el, de vendég győzelemre ennek fényében 1.55 az nevetséges
Nah most konkrétan a Villarreal kapta a legkevesebb gólt a ligában számszerűsítve 11. Ami azt jelenti, hogy a védekezésük jó, de ez semmit se jelent, mert minden a pályán dől el, de vendég győzelemre ennek fényében 1.55 az nevetséges
Halihó84 2017.01.08. 19:48:06
Azért az nem gyenge, hogy egy újabb olasz meccs lesz 0-0 :D
Halihó84 2017.01.08. 19:48:56
Na ha ez kell, hogy gól legyen mindig beírom majd :D
2017.01.08. 19:49:51
@WM5: Az is lehetséges, hogy ilyen egyszerű, én meg bonyolítom itt számokkal.
samot 2017.01.08. 20:00:27
Ma is nyertek a notorikusan kis oddszra tevök:1,10-1,25-1,30.Gratula nekik és javaslom jol osszàk be a nyereményüket,mert nem sok ilyen hétvége lesz!:)
tuti1x2 · http://tippmix.blog.hu 2017.01.08. 20:01:56
Egy kis szösszenet.
A Villa kikapot szerdàn a Sociedadtól 3:1-re.
A Barca a Bilbaotól 2:1-re.Ugy hogy a Bilbao 9 emberrel felyezte be a 90 percet.
A Villarreal egy nappal többet tudott piheni.Talån pihentebbek is.
Jó,mindeggyik javithat majd a visszavågon.ės szerintem vognak is.
Ha a Barca nem akkar le maradni a Madridtól,akkor ezt a meccset vagy igy vagy ugy,de hoznia kėne.
Igen adja magåt a G-G ės a Barca gyözelem.
Valahogy nehėz elkėpzelnem ,hogy a Barca kėt egymås utàni meccsen megfàzon.Ha ez igy lenne,akkor gondok vannak a Barcanål.
Mit nehėz elkėpzelnem.
Elnėzėst nem akartam senkit untatni.
A Villa kikapot szerdàn a Sociedadtól 3:1-re.
A Barca a Bilbaotól 2:1-re.Ugy hogy a Bilbao 9 emberrel felyezte be a 90 percet.
A Villarreal egy nappal többet tudott piheni.Talån pihentebbek is.
Jó,mindeggyik javithat majd a visszavågon.ės szerintem vognak is.
Ha a Barca nem akkar le maradni a Madridtól,akkor ezt a meccset vagy igy vagy ugy,de hoznia kėne.
Igen adja magåt a G-G ės a Barca gyözelem.
Valahogy nehėz elkėpzelnem ,hogy a Barca kėt egymås utàni meccsen megfàzon.Ha ez igy lenne,akkor gondok vannak a Barcanål.
Mit nehėz elkėpzelnem.
Elnėzėst nem akartam senkit untatni.
bakker. 2017.01.08. 20:13:09
Celta Vigo csak hozza a kötelezőt
@ZOLALXIX: Ez olyan plusz infó lehet, mint amit függőjátszma írt a fontos hiányzókról
@ZOLALXIX: Ez olyan plusz infó lehet, mint amit függőjátszma írt a fontos hiányzókról
tuti1x2 · http://tippmix.blog.hu 2017.01.08. 20:17:38
Azėrt az Olaszban a topp csapatok csakk hoztàk valahogy a a hendiröl a döncit.
Lehet a Juve is ezt teszi.
Lehet a Juve is ezt teszi.
Halihó84 2017.01.08. 20:20:46
Malaga gólt sikerült elcsípnek 2,7-ért.
2017.01.08. 20:22:27
@bakker.: Igazság szerint egy rakás melóm volt benne, hogy a felesleges dolgokat lenyesegessem. Most megint ott tartok, hogy egyre több szempont alapján próbálok dönteni.
Ha jön az olasz g/g az nagyban egyszerűsiti a döntét(Walter megfigyelés)
Ha jön az olasz g/g az nagyban egyszerűsiti a döntét(Walter megfigyelés)
bakker. 2017.01.08. 20:26:41
@ZOLALXIX: Szerintem is inkább egyszerűsíteni kell a módszert, minden tipp akkor sem fog jönni, ha több mindent figyelünk.
Jó ez így, nem rosszak az eredmények. A hibalehetőség benne van, de kisebb százalékban.
Jó ez így, nem rosszak az eredmények. A hibalehetőség benne van, de kisebb százalékban.
Pól Poloska 2017.01.08. 20:38:13
sziasztok,
én értem h Walter-féle megfigyelés van, meg minden, de a Juve nem hiszem h ma kap gólt.
amúgy nem teljesen értem ezt a logikát. valamivel többet ad a Bologna gólja mint a Granadáé tegnap, ugye. és itt azért teszitek, mert ez az a meccs az olasz ligában, ahol a legesélyesebb a sima hazai siker.
ellenben a Granada góljától azért ódzkodott Asterix, mert a stat alapján túlzottan egyértelmű lenne és az iroda nem fog ajándékba adni ennyi ilyen oddson történő kifizetést.
azaz egyik helyen épp azért teszem a magas gg oddsot, mert nagyon esélyes a hazai csapat, a másikon meg azért nem teszem a gg-t, mert gyanúsan magas a vendéggól szorzója.
remélem, érthető h nekem vmi itt nem stimmel.
én értem h Walter-féle megfigyelés van, meg minden, de a Juve nem hiszem h ma kap gólt.
amúgy nem teljesen értem ezt a logikát. valamivel többet ad a Bologna gólja mint a Granadáé tegnap, ugye. és itt azért teszitek, mert ez az a meccs az olasz ligában, ahol a legesélyesebb a sima hazai siker.
ellenben a Granada góljától azért ódzkodott Asterix, mert a stat alapján túlzottan egyértelmű lenne és az iroda nem fog ajándékba adni ennyi ilyen oddson történő kifizetést.
azaz egyik helyen épp azért teszem a magas gg oddsot, mert nagyon esélyes a hazai csapat, a másikon meg azért nem teszem a gg-t, mert gyanúsan magas a vendéggól szorzója.
remélem, érthető h nekem vmi itt nem stimmel.
Pól Poloska 2017.01.08. 20:41:38
és itt ugyanúgy igaz majdnem, h a gg=vendégcsapat lő gólt.
ugyanis vehetjük szinte 100%-nak, h a Juve fog ma gólt lőni. tehát ez is egyezik mindkét meccsen, de más következtetést vonunk le.
még az lenne a kérésem, h valaki mondja meg, melyik meccs volt a legkisebb szorzós a spanyol bajnokságban, és ott jött-e a gg:)) és ugyanaz, aki ma gg-ben bízik ezen az olasz meccsen, tegnap meg volt (utólag láthatóan: helyesen) győződve a Granada gólképtelenségéről.
ugye-ugye.
amúgy ennek ellenére sem vetném el a Walter-féle megfigyelést.
de csak egy dolog miatt, mert jól ad és azért bőven sokszor kapnak gólt a legjobbak is otthon, ugyanis gyakran jóval lazábban védekeznek, az erősen támadásorientált csapatok kevés figyelmet szentelnek a védekezésre.
ugyanis vehetjük szinte 100%-nak, h a Juve fog ma gólt lőni. tehát ez is egyezik mindkét meccsen, de más következtetést vonunk le.
még az lenne a kérésem, h valaki mondja meg, melyik meccs volt a legkisebb szorzós a spanyol bajnokságban, és ott jött-e a gg:)) és ugyanaz, aki ma gg-ben bízik ezen az olasz meccsen, tegnap meg volt (utólag láthatóan: helyesen) győződve a Granada gólképtelenségéről.
ugye-ugye.
amúgy ennek ellenére sem vetném el a Walter-féle megfigyelést.
de csak egy dolog miatt, mert jól ad és azért bőven sokszor kapnak gólt a legjobbak is otthon, ugyanis gyakran jóval lazábban védekeznek, az erősen támadásorientált csapatok kevés figyelmet szentelnek a védekezésre.
BountyhunteR 2017.01.08. 20:44:10
Estét. Rég írtam ide.
Mai második szelvényem:
_Avellino
_Pitts vagy döntetlen
_Juventus nyer
_Barca nyer
_Cleveland nyer
_Bertens veri Becket
_Hingis páros nyer
4.7xoddsot tud. Sokmeccs stb. GL all.
Mai második szelvényem:
_Avellino
_Pitts vagy döntetlen
_Juventus nyer
_Barca nyer
_Cleveland nyer
_Bertens veri Becket
_Hingis páros nyer
4.7xoddsot tud. Sokmeccs stb. GL all.
bakker. 2017.01.08. 20:46:41
@Pól: A Juve sokkal több meccsét hozta le kapott gól nélkül, itt reális a magas GG szorzó.
A Granada esetében, mivel a Real is több hazai meccsén kapott gólt, a Granada is több idegenbeli meccsén lőtt gólt, viszont a GG indokolatlanul magas volt.
De ez csak számmisztika, ki ebben hisz, ki másban.
A Granada esetében, mivel a Real is több hazai meccsén kapott gólt, a Granada is több idegenbeli meccsén lőtt gólt, viszont a GG indokolatlanul magas volt.
De ez csak számmisztika, ki ebben hisz, ki másban.
2017.01.08. 20:47:37
@Pól: A Bologna vendég gól statja közel 100%-os?
Pól Poloska 2017.01.08. 20:53:40
Asterix, nem.
értem, h ebben van különbség.
de az is tény h most részben azért hisztek a gg-ben, mert "legkisebb oddsú meccsen jön a gg". legkisebb oddsú: adott fordulóban a győzelemre legesélyesebb csapat
erre írom, h sztem ez téves.
de túl ezen, mivel én magam nem hiszek ezekben, intuíciós alapon gg-t erre a meccsre (Juve-Bologna) nem mondanék.
értem, h ebben van különbség.
de az is tény h most részben azért hisztek a gg-ben, mert "legkisebb oddsú meccsen jön a gg". legkisebb oddsú: adott fordulóban a győzelemre legesélyesebb csapat
erre írom, h sztem ez téves.
de túl ezen, mivel én magam nem hiszek ezekben, intuíciós alapon gg-t erre a meccsre (Juve-Bologna) nem mondanék.
2017.01.08. 21:04:31
@Pól: Részben. A lényeg az lenne, hogy a 2,00-es G/G oddsért valami váratlan vár az iroda. Tegnap stat alapján nem lett volna váratlan, ha betalált volna a Granada és nekem ez volt gyanús.
Ma stat alapjáb nem várható el a Bolognatól a gól, így az odds rendben van. Az iroda az olasz meccs esetén a meglepetésre fizet duplát. Tegnap stat alapján a papír tippre kínált ugyanennyit. Ennél érthetőbben már nem tudom leírni
Ma stat alapjáb nem várható el a Bolognatól a gól, így az odds rendben van. Az iroda az olasz meccs esetén a meglepetésre fizet duplát. Tegnap stat alapján a papír tippre kínált ugyanennyit. Ennél érthetőbben már nem tudom leírni
Stan the Newport County fan 2017.01.08. 21:05:27
@Pól: egy Real hamarabb kap otthon gólt elvileg mint egy Juve. egyébként én nem néztem utána de mikor a Real kapott gólt az Eibartól és Osasunától akkor is 2 körül lehetett a GG biztos vagyok benne
Stan the Newport County fan 2017.01.08. 21:07:02
@ZOLALXIX: én értem, te úgymond széllel szemben hugyozol. ez is egy nézőpont, én mondjuk pont ezekben nem hiszek, meg Pól se
tamas8 2017.01.08. 21:07:41
elvileg bunda meccs félidő haza vége vendég simán lehet egy barátságos meccsen.
Penge007 2017.01.08. 21:10:28
Egy hazai gól jót tenne a meccsnek
Pól Poloska 2017.01.08. 21:12:32
@ZOLALXIX: értem, amit írsz.
de arra akarok kilyukadni, h annyi adat és stratégia, elgondolás van, h gyakorlatilag azt hozod ki végül belőle, ami tetszik. a lényeg, h megindokolhasd statisztikai alapon, szerintem. nem támadni akarlak, csak így látom.
mondok valamit. túl minden Walter-féle elképzelésen, meg vár-e váratlant (xd) az iroda, meg akármi.
a Juve egyértelműen stabilabban védekezik és kevesebb gólt kap otthon, mint a Real. gondolom ezt alátámasztja a stat is.
tehát én pl inkább tettem és fogok is tenni a Real gg-jére otthon, mint Juve gólváltásra.
bár elnézve a statot, a Juve meccseken én azt hittem kevesebbszer születik vendég gól, valójában itt is 50% vagy vmivel több.
de arra akarok kilyukadni, h annyi adat és stratégia, elgondolás van, h gyakorlatilag azt hozod ki végül belőle, ami tetszik. a lényeg, h megindokolhasd statisztikai alapon, szerintem. nem támadni akarlak, csak így látom.
mondok valamit. túl minden Walter-féle elképzelésen, meg vár-e váratlant (xd) az iroda, meg akármi.
a Juve egyértelműen stabilabban védekezik és kevesebb gólt kap otthon, mint a Real. gondolom ezt alátámasztja a stat is.
tehát én pl inkább tettem és fogok is tenni a Real gg-jére otthon, mint Juve gólváltásra.
bár elnézve a statot, a Juve meccseken én azt hittem kevesebbszer születik vendég gól, valójában itt is 50% vagy vmivel több.
2017.01.08. 21:14:57
@Stan Bugner Józsi: Stan azt én is láttam hogy az Eibar és az Osasuna is rúgott gólt a Madridnak ugyanakkora szorzóért, de a két említett csapatnak ugyanolyan közel 100%-os vendég gól statja voltmint a Granadának?
Pól Poloska 2017.01.08. 21:16:06
9 hazai meccsén 6x kapott gólt a Juve, ami nem semmi
67%án a hazai meccseinek gg van
Real 9-ből 7
én azt hittem kb 20 százalékponttal nagyobb arányban van gg a real hazai meccsein, mint a Juveéén. tévedés volt
67%án a hazai meccseinek gg van
Real 9-ből 7
én azt hittem kb 20 százalékponttal nagyobb arányban van gg a real hazai meccsein, mint a Juveéén. tévedés volt
Stan the Newport County fan 2017.01.08. 21:19:28
@ZOLALXIX: na ezt nem tudom, az még eléggé az év elején volt. viszont ez a Granada össz 9 gólt rúgott a szezonban azért az sem valami sok
Stan the Newport County fan 2017.01.08. 21:23:12
@Pól: hmm ez érdekes, melyik nem kap sok gólt tán a Porto alig? rémlik valami vagy esetleg Olympiakos
ZOLALXIX (törölt) 2017.01.08. 21:26:51
@Stan Bugner Józsi: Én viszont ezeket az adatokat meg szoktam nézni. Azt is szoktam írni, hogy megnézem úgy is az adott párosításokat, hogy a csapatok kikellen tudták gólt rúgni és kiktől kaptak gólokat
Pól Poloska 2017.01.08. 21:29:48
@ZOLALXIX: viszont szerintem pl. tökéletesen irreleváns az, h a granada rúgott gólt az eibarnak és a depornak idegenben, de nem rúgott gólt a villarreal pályán és a valencia otthonában.
egyszerűen semmi köze ahhoz h betalálnak-e Navas kapujába vagy sem. semmi.
nyilván akkor már nem szívesen teszek gg-t ha 10-ből 2x lőttek gólt idegenben, bár nálad úgy látom fordítva megy, pont akkor tennéd, mert akkor az iroda nem az egyértelműre ad jó oddsot, hanem a váratlanra.
egyszerűen semmi köze ahhoz h betalálnak-e Navas kapujába vagy sem. semmi.
nyilván akkor már nem szívesen teszek gg-t ha 10-ből 2x lőttek gólt idegenben, bár nálad úgy látom fordítva megy, pont akkor tennéd, mert akkor az iroda nem az egyértelműre ad jó oddsot, hanem a váratlanra.
Stan the Newport County fan 2017.01.08. 21:32:25
@ZOLALXIX: én hajlamos vagyok azt hinni hogy ez a magas GG annak szólt hogy a kis Granada megy a Bernabeuba, az utolsó előtti Granada. szinte odds sincs a Realra már majdnem 1.01. én ebben hiszek, mindenki másban
ZOLALXIX (törölt) 2017.01.08. 21:38:39
@Pól: Azért nem ennyire részletes az elemzés. Próbálom csak a három legjellemzőbbet leírni. Adva van egy vendég csapat a középmezőnyből. Rúg gólt a táblázat második felében tartozkodó csapatoknak, de a mezőny első felében találhatóknak nem, esetleg egynek. Aztán van olyan mint pl. a Granada, aki szinte mindenkibek és van olyan aki elvétve rúg gólt idegenben, akár még a sereghajtóknak sem talált be. Ezeket szerintem súlyozni kell a döntésnél mondjuk egy g/G vagy over 2,5 gól tippnél
Penge007 2017.01.08. 21:49:58
Ott is van a villareal...
Penge007 2017.01.08. 21:51:32
Amugy napestig bkncolhatjatok a GG-t annak is 50-50%—a van hogy vagy jon vagy nem.. Piroslap de akar az idojaras is bejatszhat...
2017.01.08. 21:57:33
Nehéz lesz a fordítás a Barcának, ha sikerűl egyáltalán.
lololololo 2017.01.08. 21:59:08
Egyszer teszek a barcara akkor is ők állnak vesztésre xd
blakezjYEAH · https://tipsterlabs.com/hu/tippadok/blakezje/fogadasi-tippek 2017.01.08. 22:05:42
@Szalai Fia: enis.. 10 meccs jott. Barca copik.
50ftbol jott volna 6000
50ftbol jott volna 6000
tamas8 2017.01.08. 22:07:53
@Szalai Fia: @blakezjYEAH: ha a 75. percig találnak egy gólt akkor még lehet sansz. Hajrá!
2017.01.08. 22:13:46
Valahogy ezt az önbizalomnélküli játékot nem szoktuk meg a Barcátol.
De azért érik a gól.
De azért érik a gól.
2017.01.08. 22:16:17
Nektek is volt mar többszáz tippmixszelvény amin az utolsó esemény megy el :D
2017.01.08. 22:17:47
Fylkir-Fram 2,5 over élő
blakezjYEAH · https://tipsterlabs.com/hu/tippadok/blakezje/fogadasi-tippek 2017.01.08. 22:18:04
@WM5: azabaj. 20ember van a 16oson belul
tamas8 2017.01.08. 22:19:03
A Barca meccsen kézilabdáznak a srácok? Olyan tizik maradnak el, hogy hihetetlen. Most is rátenyerel a labdára és kifelé szabadrúgás :D
2017.01.08. 22:20:16
@blakezjYEAH: igen, és most nem jönnek az utolsó passzok.
Madridban durrognak a pezsgők :)
Madridban durrognak a pezsgők :)
2017.01.08. 22:21:16
@tamas8: ezen a meccsen Kassai már legalább 8 büntetőt ítélt volna :)
tamas8 2017.01.08. 22:25:09
@WM5: és volt is annyi kb :D csak a spanyol bírok nullák. Amúgy már jöhetne a videóbíró kb minden meccsen van 2-3 olyan bírói tévedés, ami döntően befolyásolja a meccset. Rossz nézni...Ezért jó sport a darts, ahol nincs bírói hiba. Teljesen tönkreteszik az élvezeti élményét így a focinak.
2017.01.08. 22:25:34
@SunsetBoy: ja, birom az öreget :)
2017.01.08. 22:27:05
@tamas8: persze igazad van, de akkor úgy kéne mint az NFL ben, az edzők kérhessék a videós visszanézést ne a bírók
2017.01.08. 22:31:15
@thomas76: a szabadrúgásnál tetted mi? ;)
lololololo 2017.01.08. 22:31:27
Mekkor szabadrugás golt lőtt Messi :O Nagyon durván helyezte
2017.01.08. 22:33:36
@thomas76: ja, igaz
ZOLALXIX (törölt) 2017.01.08. 22:33:38
Ezt a szabadrúgást a kapus akár lábbal is védhette volna. Csak előtte fel kellett volna ülnie a felső kapufára a ficakhoz :)
lololololo 2017.01.08. 22:33:58
@SunsetBoy: Real drukker vagyok, de majdnem elélveztem :O
2017.01.08. 22:37:53
Én magam nem gondoltam hogy nem nyer a Barca, megint a tuti viszi a szelót :/
Na mindegy, majd holnap.
Jó éjt uraim :)
Na mindegy, majd holnap.
Jó éjt uraim :)
tamas8 2017.01.08. 22:38:39
@WM5: szerintem meg pl minden gólt visszanéznének amíg ünnepelnek van idő. Aztán meg így ahogy mondod lenne két challange az edzőnek és ha megnyerik visszakapják.
2017.01.08. 22:40:53
@tamas8: tökéletes lenne,nem is értem miért bonyolítját
Halihó84 2017.01.08. 22:48:48
@bakker.: Ez milyen sport? :D
Halihó84 2017.01.08. 22:53:18
@bakker.: Köszi, közben kisilabizáltam :)
blakezjYEAH · https://tipsterlabs.com/hu/tippadok/blakezje/fogadasi-tippek 2017.01.08. 22:53:41
@thomas76: packers nyer es 46 under!
Sajtfej vagyok
Sajtfej vagyok
Egy Gól OK 2017.01.08. 22:57:34
www.eredmenyek.com/merkozes/C2MMdb21/#tabella;table;overall
8. helyezett a 10. ellen mióta kap 1.22 es oddsot?
Ennyire nem lehet hülyének nézni a fogadókat.
8. helyezett a 10. ellen mióta kap 1.22 es oddsot?
Ennyire nem lehet hülyének nézni a fogadókat.
Egy Gól OK 2017.01.08. 23:43:06
2016 augusztus óta nem kapott ki SOROZATBAN hendivel a Dinamo Riga. pEDIG sereghajtó,ehhez képest dúrva adat,mivel hokiba nem nagy szám kikapni hendivel,sokkal nehezebb fociba ez a negativ teljesítmény.
Holnap talán eljöhet hosszú idő után újra a hendis vereség ,Yaroslav kellően megfelelő csapat ehhez.
Holnap talán eljöhet hosszú idő után újra a hendis vereség ,Yaroslav kellően megfelelő csapat ehhez.
Az utolsó 100 komment: