Az útra lépés a lényeg, minden útnak van kezdete, amikor rálépsz, ha sosem próbálsz nagyokat álmodni és megtenni álmaid, sosem éred el ... (andros)
dec
01
2016
2016. december 2. péntek
A bejegyzés trackback címe:
https://tippmix.blog.hu/api/trackback/id/tr312015552
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Csak a 100 legfrissebb kommentet szeretném látni!
2016.12.01. 22:28:32
pénteki
2/3 kombináció 3x500 Ft Max. nyeremény 9 835 Ft
Slovan Bratislava - Metallurg Novokuznyeck A mérkőzés győztese Metallurg Novokuznyeck 3,10 Nyitott
FTC - Fehérvári Titánok A mérkőzés győztese FTC 1,70 Nyitott
Csíkszereda - Dunaújváros A mérk. győztese Csíkszereda 3,00
2/3 kombináció 3x500 Ft Max. nyeremény 9 835 Ft
Slovan Bratislava - Metallurg Novokuznyeck A mérkőzés győztese Metallurg Novokuznyeck 3,10 Nyitott
FTC - Fehérvári Titánok A mérkőzés győztese FTC 1,70 Nyitott
Csíkszereda - Dunaújváros A mérk. győztese Csíkszereda 3,00
Szaszhawer88 2016.12.01. 22:45:14
Valaki Charlotte meccsre tud linket adni? Előre is thx!
Szaszhawer88 2016.12.01. 23:10:18
@bakker.: köszönöm mester! :) várom majd a pénteki tippjeidet! :) a napokban nem nagyon volt időm mixelni, csak futtában, természetesen eredménytelenül... :/
bakker. 2016.12.01. 23:25:55
Éjszakai műszak:
Orlando meccsgyőztes és under 215,5 pont a Brooklyn meccsen. Hajrá!
Orlando meccsgyőztes és under 215,5 pont a Brooklyn meccsen. Hajrá!
bakker. 2016.12.02. 00:03:28
Tegnapi:
bakker. 2016.12.01. 07:43:57
Új hónap, régi tippek.
Mindkét csapat rúg gólt Itáliában és a belga kupameccsen. A QPR-Wolver meccsen pedig legalább 3 gólt várok.
44279 H 1,70 (Bologna-Verona) Remélem nyílt játék, adok-kapok lesz az osztály különbség ellenére.
Eredmény 4-0 (2-0) NEM O.K. A nyílt játék jött és az osztály különbség is (sajnos)
44331 H 2,05 (Genoa - Perugia) Tudom tuti hazai, főleg a Juve verés után, nálam azért csak a GG megy.
Eredmény: 2-2 (2-0) O.K.
06900 H H 1,70 (Charleroi - Anderlecht) támadásban erősek Eredmény: 2-2 (1-1) O.K. (a 12.percben már 1-1 volt)
24707 V 2,05 (QPR - Wolverhampton) Mindkét csapat már a második trénert fogyasztja, a QPR-nél van talán a lélektani előny, de a Wolver meg kilenc nyeretlen meccs után már tényleg nyerni szeretne, ha már egy rakat pénzt beleöltek a csapatba. A vendégek védelme gyenge, de a QPR ki fog nyílni, így kaphatnak ők is egy gólt. 2-1-es hazai győzelemre gondolok (akár a 2-3 gól is jó)
Eredmény 1-2 (0-0) O.K. A kimenetel nem jött volna, de az over igen és a 2-3 gól is.
A két 2,05-ös szorzó jött, a két 1,70-esből az egyik elment.
bakker. 2016.12.01. 07:43:57
Új hónap, régi tippek.
Mindkét csapat rúg gólt Itáliában és a belga kupameccsen. A QPR-Wolver meccsen pedig legalább 3 gólt várok.
44279 H 1,70 (Bologna-Verona) Remélem nyílt játék, adok-kapok lesz az osztály különbség ellenére.
Eredmény 4-0 (2-0) NEM O.K. A nyílt játék jött és az osztály különbség is (sajnos)
44331 H 2,05 (Genoa - Perugia) Tudom tuti hazai, főleg a Juve verés után, nálam azért csak a GG megy.
Eredmény: 2-2 (2-0) O.K.
06900 H H 1,70 (Charleroi - Anderlecht) támadásban erősek Eredmény: 2-2 (1-1) O.K. (a 12.percben már 1-1 volt)
24707 V 2,05 (QPR - Wolverhampton) Mindkét csapat már a második trénert fogyasztja, a QPR-nél van talán a lélektani előny, de a Wolver meg kilenc nyeretlen meccs után már tényleg nyerni szeretne, ha már egy rakat pénzt beleöltek a csapatba. A vendégek védelme gyenge, de a QPR ki fog nyílni, így kaphatnak ők is egy gólt. 2-1-es hazai győzelemre gondolok (akár a 2-3 gól is jó)
Eredmény 1-2 (0-0) O.K. A kimenetel nem jött volna, de az over igen és a 2-3 gól is.
A két 2,05-ös szorzó jött, a két 1,70-esből az egyik elment.
Szaszhawer88 2016.12.02. 00:53:05
@bakker.: nem sok hiányzott... talán ma sikerül telibe vágni! :)
Zoltan Jauch 2016.12.02. 05:15:49
@Szaszhawer88: szia! Nem vagyok én nba szaki, sőt nem is ismerem a csapatokat, csak néha jön 1-2 megérzés... :) mára semmi biztosnak mondható meccset nem találtam... utah lenne szimpatikus, de ez a huston barkit meglephet vendégként is... ma no bet az nba számomra... egy linket a Charlotte meccsre tudsz adni nekem? Vagy bárki! :)
Szaszhawer88 2016.12.01. 22:39:07
@Zoltan Jauch: neked ment volna! :D
Szya. Jó reggelt!
NBA-n nem szoktam elmélkedni, a Utah mindjárt vége, de a Heat-tel játszik. X-re áll.
Szaszhawer88 2016.12.01. 22:39:07
@Zoltan Jauch: neked ment volna! :D
Szya. Jó reggelt!
NBA-n nem szoktam elmélkedni, a Utah mindjárt vége, de a Heat-tel játszik. X-re áll.
Zoltan Jauch 2016.12.02. 05:19:17
@Zoltan Jauch: 110:111 eddig, Sarolta nyert, beleestünk abba a hibába, h. rossz helyre írtunk.
Zoltan Jauch 2016.12.02. 05:30:00
@Zoltan Jauch: www.batmanstream.com/tennis-live-streaming-video-2016-21.html
Itt általában minden meccs követhető. Heat 1-l nyert.
Huoston meccsre link: live.robinwidget.com/streamvideo8/golden-state-warriors-vs-houston-rockets-live-stream-66631.html
Na, szóval ennyi, rem. segítettem. Tegnap ritka tcar nap volt.
Nos, tcép napot.
Itt általában minden meccs követhető. Heat 1-l nyert.
Huoston meccsre link: live.robinwidget.com/streamvideo8/golden-state-warriors-vs-houston-rockets-live-stream-66631.html
Na, szóval ennyi, rem. segítettem. Tegnap ritka tcar nap volt.
Nos, tcép napot.
Zoltan Jauch 2016.12.02. 06:11:31
Job Morning!
Dobok egyet az ízéért: MACi, Inter nem kap ki, Dijon nyer 1 félidőt, Galataszeráj + 6,5 és Vadak. Utóbbi még nincs beárazva.
Algyő,Felcsútdoboz.
Dobok egyet az ízéért: MACi, Inter nem kap ki, Dijon nyer 1 félidőt, Galataszeráj + 6,5 és Vadak. Utóbbi még nincs beárazva.
Algyő,Felcsútdoboz.
szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.12.02. 06:23:29
@bakker.:
Hihetetlen hogy a Seria B-s első Verona képtelen begurítani 1 db gólt a Bolonyának, de a Peruggia bever 3-at a Genovának, mi ez ?
Az összes bejött, egyedül ez a kretén Verona vitte el, ez volt az a meccs amin nem volt szabad gólt szerezniük, sztem ezt a meccset G/G-re rohadt sokan megpakolták.
Hihetetlen hogy a Seria B-s első Verona képtelen begurítani 1 db gólt a Bolonyának, de a Peruggia bever 3-at a Genovának, mi ez ?
Az összes bejött, egyedül ez a kretén Verona vitte el, ez volt az a meccs amin nem volt szabad gólt szerezniük, sztem ezt a meccset G/G-re rohadt sokan megpakolták.
Bankrator 2016.12.02. 06:49:58
@szociál: az első percekben bődületes kapufát rúgott a Verona. Ha az bemegy...na de nem ment!Jó napot!Tegnap jött kis nyeremény,ma a tét marad ugyanannyi,és két mérközést teszek,per pillana ez a mai terv.
KandiszNóra 2016.12.02. 06:52:32
bologna-verona meccsre 2,5 fölé 1,9-et adtak papíron.
fura is volt a GG tipp.
mondjuk a 4:0 még furább lett :)
fura is volt a GG tipp.
mondjuk a 4:0 még furább lett :)
szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.12.02. 06:56:19
@Bankrator:
Hogy rohadnának meg >(
Holnapi oddsokat nézve eléggé le van sajnálva a Cselszi meg a Reál , pedig DV-re mindegyik jó lesz.
Cselszi DV-re : 1.65
Reál DV-re : 1.92 !!!! Ezt ma érdemes megpakolni mert holnapig lemegy 1.80-ra is sztem.
Hogy rohadnának meg >(
Holnapi oddsokat nézve eléggé le van sajnálva a Cselszi meg a Reál , pedig DV-re mindegyik jó lesz.
Cselszi DV-re : 1.65
Reál DV-re : 1.92 !!!! Ezt ma érdemes megpakolni mert holnapig lemegy 1.80-ra is sztem.
szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.12.02. 07:03:01
Jah és a Juve - Atalanta G/G-re 1.95 ;)
Holnap fog dőlni a lé asszem.
Holnap fog dőlni a lé asszem.
tuti1x2 · http://tippmix.blog.hu 2016.12.02. 07:30:28
Jó reggelt és szerencsés napot mindenkinek.
18843 1 Napoli - Internazionale V 1.60 Töröl
Gólszám 2,5 - Több, mint 2,5
Itt a G-Gól is simán,tekintettel az Intern gólképességére az edző változtatás után és egész más felfogásban focizik mind előtte.
28654 1 RKC Waalwijk - Maastricht V 1.65 Töröl
Gólszám 2,5 - Több, mint 2,5
A vendég csapatot mindig teszem ovira.Az utolsó meccsén nem jött az ovi.
Most bízok benne.
13873 1 Marítimo - Benfica V 1.25 Töröl
Gólszám 1,5 - Több, mint 1,5
Ezt azért nem teszem 2.5 overre mert a hazai csapat nem igen szeret gólokat rúgni.A Benfica itt a lényeg és talán nem elégszik meg eggyel.
3.3 lehet kevés,de nem vagyok nagy igényű :)
További szépet mindenkinek.
18843 1 Napoli - Internazionale V 1.60 Töröl
Gólszám 2,5 - Több, mint 2,5
Itt a G-Gól is simán,tekintettel az Intern gólképességére az edző változtatás után és egész más felfogásban focizik mind előtte.
28654 1 RKC Waalwijk - Maastricht V 1.65 Töröl
Gólszám 2,5 - Több, mint 2,5
A vendég csapatot mindig teszem ovira.Az utolsó meccsén nem jött az ovi.
Most bízok benne.
13873 1 Marítimo - Benfica V 1.25 Töröl
Gólszám 1,5 - Több, mint 1,5
Ezt azért nem teszem 2.5 overre mert a hazai csapat nem igen szeret gólokat rúgni.A Benfica itt a lényeg és talán nem elégszik meg eggyel.
3.3 lehet kevés,de nem vagyok nagy igényű :)
További szépet mindenkinek.
hutchinson 2016.12.02. 08:13:43
Sziasztok. Kérdésem lenne hátha tudna segíteni valaki. Volt szerdán egy Shaktar doneck kupa meccs , azóta sem tudom felvenni a nyereményem. Ráadásul szerda déli meccs.. ez durva, és felháborító !! Azon a percen eldőlt , h ezt a meccset nem játszák le 48 órán belül . Miért szarozik ez a rohadék szsz zrt??????
2016.12.02. 08:23:20
@hutchinson: szia, ugyanígy jártam a Levante meccsel nemrég. 2 nap után írták jóvá, sztem várj még, délután vagy holnap biztos meglesz.
mojo53 2016.12.02. 08:24:41
@hutchinson: Szia! Majd ma délben felveheted!
Zoltan Jauch 2016.12.02. 08:27:24
@hutchinson: Hali! Húzzák, amíg lehet, mai műsorban nincs, de még nem törölték.
Szrté, a reformok náluk is működnek, jól abszolválnak.
Szrté, a reformok náluk is működnek, jól abszolválnak.
szociál · szociesatjukol.blog.hu 2016.12.02. 08:49:28
@hutchinson:
Néhány hónapja egy szaros angol championship meccs miatt nem tudtam felvenni a nyereményem, asszem eső miatt halasztották el, utána lejátszották és bejött az is, mondom az 1-es oddsnak is örültem volna, ne hogy ez vigye el :))
Néhány hónapja egy szaros angol championship meccs miatt nem tudtam felvenni a nyereményem, asszem eső miatt halasztották el, utána lejátszották és bejött az is, mondom az 1-es oddsnak is örültem volna, ne hogy ez vigye el :))
HANNIBAL179 2016.12.02. 09:22:37
Sziasztok!
Az iráni Tractor 11.30-kor ibdul a pályára.
1.45-ért győzhet.
Nekem rajta van szelvényemen.
A Melbourne V."H".1.55
Ausztrál kosár:
Illawara "V" 2.30
A csapatok triumvirátusa:
2.000=>10.340 ft,érkezhet,mire végzek a mai favágással.
Aki fogad,az nyerjen!
Az iráni Tractor 11.30-kor ibdul a pályára.
1.45-ért győzhet.
Nekem rajta van szelvényemen.
A Melbourne V."H".1.55
Ausztrál kosár:
Illawara "V" 2.30
A csapatok triumvirátusa:
2.000=>10.340 ft,érkezhet,mire végzek a mai favágással.
Aki fogad,az nyerjen!
2016.12.02. 09:48:44
Hello,
Amennyiben nem bánjátok (tudtok mást csinálni? legfeljebb nem olvassátok végig)folytatnám egy újabb elemzéssel. Tegnap este és azt megelőzően is sokszor olvastam "jó lehet G/G-ra és OVER-re is".
Megpróbálom számokkal alátámasztani vagy megcáfolni, hogy vélt vagy jogos összefüggést érzek a G/G IGEN és az OVER között.
A legfontosabb ebben a kérdésben számomra az, hogy G/G IGEN eredmények túlnyomó többségben OVER-ek, mivel csak az 1-1-es G/G IGEN eredmény esetében nem jó az OVER tipp. Ez a matematikai esély miatt fontos tétel!
Talán célravezető lehet, ha az eddig lejátszott össz mérkőzés számához viszonyítjuk a G/G IGEN-ek arányát, majd ebből meghatározzuk az 1-1-es végeredmények arányát.
Anglia: 130 mérkőzés 77 G/G IGEN (59%), ebből 23 1-1-es (30%) végeredmény. Tehát a G/G IGEN végeredményt produkáló mérkőzések 70%-a egyben OVER is lett a PL-ben.
Franciao: 150/63=42% G/G IGEN és 19 1-1-es (30%)eredmény.
70%-ban Franciaországban is OVER lett a G/G IGEN eredménnyel végződött mérkőzések aránya.
Érdekes, hogy a lényegesen alacsonyabb G/G IGEN arány mellett is maradt a 70%-os OVER, az egyébként leg UNDER-esebb (56,5%) bajnokságban a TOP5-öt vizsgálva.
Németo: 108/61=56% G/G IGEN, ezek közül 10 1-1-es (16%)eredmény.
A Bunesliga-ban 84%-ban lesz OVER eredmény, ha m2cs szerez gólt!
Ez nálam már az a lélektani határ, ahol a G/G IGEN-t csak akkor játszom, ha erre az opcióra adnak magasabb szorzót az OVER ellenében.
Később arról is, hogy mi szól még ezen döntésem mellett.
Olaszo: 140/73=52% ebből 16 1-1-es (22%) eredmény, 78%-ban lett OVER ha m2cs szerzett gólt. Én ennél az aránynál is bátorságra biztatnálak benneteket és ha a 22%-os hibatárhoz képest nagyobb az G/G IGEN és OVER szorzók közötti különbség, utóbbit válasszátok.
Spanyolo: 130/76=58% ebből 15 1-1-es (20%) eredmény. 80%-ban OVER eredmény lett ha m2cs szerzett gólt. A helyzet ugyanaz mint a német és az olasz esetében.
Összességében a TOP5 bajnokságot vizsgálva 70% és feletti arányban lesz m2cs gólszerzése estén OVER eredmény.
Bundesligánál tettem egy utalást az OVER játék további erősítésére.
Ha valaki veszi a fáradságot és összeveti az általam írt G/G IGEN OVER adatokat az említett bajnokságok valós OVER adataival, különbséget fog látni. Mégpedig azt, hogy a valós OVER adatok magasabb arányban vannak jelen a TOP5 esetében (kivéve Francia). Ennek az az oka, hogy az általam írottakból hiányoznak a G/G NEM eredménnyel végződött OVER-ek (3-0, 0-3, 4-0, 0-4 stb., mivel nem ez volt a vizsgálat célja. Ugye a G/G IGEN-OVER összefüggést vizsgáljuk.
Mindezek ellenére tartozom egy "vallomással". Az utóbbi időben előszeretettel játszom az UNDER-t statisztika alapján. Megöregedtem, elkényelmesedtem, nem hiányzik a stressz. Inkább választok egy UNDER opciót és jól pozicionált gólhatárszám esetén a tippem az első másodperctől kezdve nyertes. Bátran állítom, hogy nem ér így több csalódás, mint csapat gólra, over-re, G/G IGEN-re fogadások alkalmával.
Természetesen készítettem kimutatást a magam szórakoztatására arról, hogy a tippjeim az adott események időtartama alatt hány percig voltak nyertesek illetve vesztesek :)
Amennyiben nem bánjátok (tudtok mást csinálni? legfeljebb nem olvassátok végig)folytatnám egy újabb elemzéssel. Tegnap este és azt megelőzően is sokszor olvastam "jó lehet G/G-ra és OVER-re is".
Megpróbálom számokkal alátámasztani vagy megcáfolni, hogy vélt vagy jogos összefüggést érzek a G/G IGEN és az OVER között.
A legfontosabb ebben a kérdésben számomra az, hogy G/G IGEN eredmények túlnyomó többségben OVER-ek, mivel csak az 1-1-es G/G IGEN eredmény esetében nem jó az OVER tipp. Ez a matematikai esély miatt fontos tétel!
Talán célravezető lehet, ha az eddig lejátszott össz mérkőzés számához viszonyítjuk a G/G IGEN-ek arányát, majd ebből meghatározzuk az 1-1-es végeredmények arányát.
Anglia: 130 mérkőzés 77 G/G IGEN (59%), ebből 23 1-1-es (30%) végeredmény. Tehát a G/G IGEN végeredményt produkáló mérkőzések 70%-a egyben OVER is lett a PL-ben.
Franciao: 150/63=42% G/G IGEN és 19 1-1-es (30%)eredmény.
70%-ban Franciaországban is OVER lett a G/G IGEN eredménnyel végződött mérkőzések aránya.
Érdekes, hogy a lényegesen alacsonyabb G/G IGEN arány mellett is maradt a 70%-os OVER, az egyébként leg UNDER-esebb (56,5%) bajnokságban a TOP5-öt vizsgálva.
Németo: 108/61=56% G/G IGEN, ezek közül 10 1-1-es (16%)eredmény.
A Bunesliga-ban 84%-ban lesz OVER eredmény, ha m2cs szerez gólt!
Ez nálam már az a lélektani határ, ahol a G/G IGEN-t csak akkor játszom, ha erre az opcióra adnak magasabb szorzót az OVER ellenében.
Később arról is, hogy mi szól még ezen döntésem mellett.
Olaszo: 140/73=52% ebből 16 1-1-es (22%) eredmény, 78%-ban lett OVER ha m2cs szerzett gólt. Én ennél az aránynál is bátorságra biztatnálak benneteket és ha a 22%-os hibatárhoz képest nagyobb az G/G IGEN és OVER szorzók közötti különbség, utóbbit válasszátok.
Spanyolo: 130/76=58% ebből 15 1-1-es (20%) eredmény. 80%-ban OVER eredmény lett ha m2cs szerzett gólt. A helyzet ugyanaz mint a német és az olasz esetében.
Összességében a TOP5 bajnokságot vizsgálva 70% és feletti arányban lesz m2cs gólszerzése estén OVER eredmény.
Bundesligánál tettem egy utalást az OVER játék további erősítésére.
Ha valaki veszi a fáradságot és összeveti az általam írt G/G IGEN OVER adatokat az említett bajnokságok valós OVER adataival, különbséget fog látni. Mégpedig azt, hogy a valós OVER adatok magasabb arányban vannak jelen a TOP5 esetében (kivéve Francia). Ennek az az oka, hogy az általam írottakból hiányoznak a G/G NEM eredménnyel végződött OVER-ek (3-0, 0-3, 4-0, 0-4 stb., mivel nem ez volt a vizsgálat célja. Ugye a G/G IGEN-OVER összefüggést vizsgáljuk.
Mindezek ellenére tartozom egy "vallomással". Az utóbbi időben előszeretettel játszom az UNDER-t statisztika alapján. Megöregedtem, elkényelmesedtem, nem hiányzik a stressz. Inkább választok egy UNDER opciót és jól pozicionált gólhatárszám esetén a tippem az első másodperctől kezdve nyertes. Bátran állítom, hogy nem ér így több csalódás, mint csapat gólra, over-re, G/G IGEN-re fogadások alkalmával.
Természetesen készítettem kimutatást a magam szórakoztatására arról, hogy a tippjeim az adott események időtartama alatt hány percig voltak nyertesek illetve vesztesek :)
tuti1x2 · http://tippmix.blog.hu 2016.12.02. 10:00:27
@AstériX: Szia.
Ne hari,hogy rád írok.
Az Underben is meg van a stressz.Mind minden fogadásba v. fogadóban ki játszik.Hiszen pénzes a dolog.Csalódás nélkül meg nem is játék a játék.(hozzá teszem,mostanában elég sokk gól esik az első 15 percben).:(. Ha nem így vagy akkor elnézést.
Ne hari,hogy rád írok.
Az Underben is meg van a stressz.Mind minden fogadásba v. fogadóban ki játszik.Hiszen pénzes a dolog.Csalódás nélkül meg nem is játék a játék.(hozzá teszem,mostanában elég sokk gól esik az első 15 percben).:(. Ha nem így vagy akkor elnézést.
Bankrator 2016.12.02. 10:02:29
@AstériX: Akkor te nem úgy teszel,mint az egyszeri Fradi drukker. Minden gól után meg ivott egy felest.A halálát is ez okozta. Egy Magyar Népköztársaság Kupa meccsen az Ftc 17-2re verte a Szegedet...
Pyriel 2016.12.02. 10:20:05
@tuti1x2: Egyetlen egy baj van az underrel. Szinte végig kell izgulni egy meccset, az overnél jobb esetben nem.
tuti1x2 · http://tippmix.blog.hu 2016.12.02. 10:27:55
@Pyriel: Szia!! Szerencsés napot.
igen ez így van.Szeretem a jobb eseteket.:)
igen ez így van.Szeretem a jobb eseteket.:)
2016.12.02. 10:30:00
Mai duplázóm:
heracles 1,5 over
Bayern win
Mechelen 1X
a másik:
Bayern
3,5 over és vendég
Már csak 2,55 ért adják
heracles 1,5 over
Bayern win
Mechelen 1X
a másik:
Bayern
3,5 over és vendég
Már csak 2,55 ért adják
2016.12.02. 10:35:30
@tuti1x2: Szia! Miért haragudnék? Persze, hogy benne van a stressz az under tippben is. Jól kiválasztott gólhatár a kulcs. Én is érzem, hogy egy magyarázatra szorul. Nem under 4,5 gólra gondolok. Jellemzően under 1,5-3,5 között mozgok. Ma pl. a Mainz - Bayern München meccs szorzóiba látok lehetőséget. 2,5 Under/over 2,30/1,50 3,5 under/over 1,55/2,20. Ez a szezon a München számára csalódás lesz. Nem nyomozok utána, de érzésem szerint messzire kellene visszanyúlni, ha olyan szitut keresnék, amikor a B.M.-t a szezon közbeni eredményei miatt hátra rangsorolják a táblázaton. Ancelottival ez most összejött. A BL csoportban függetlenül az utolsó forduló eredményeitől csak a második helyre jó. Én a nyolcaddöntőben "féltem" bármelyik csoportelső ellen. Nem lepődnék meg, ha itt véget érne számukra menetelés a jelenlegi állapotukat nézve. Én úgy látom, most a mai meccsen a három pont fontosabb számukra, mint erődemonstráció. Én nem számolok az önbizalomnövelő nagy gólarányú győzelem lehetőségével. Ha a Münchennek ebben a Bundesliga mezőnyben nincs önbizalma, akkor nagyobb ott a baj, mint gondolom. Én pre match mindkét opciót jónak látom a mai meccsre.
tuti1x2 · http://tippmix.blog.hu 2016.12.02. 10:47:55
@AstériX: Nem találják a helyüket a pályán.Igen, én is így látom,hogy ma a Bayernnél a győzelem a fontosabb nem a gólarány javítása.
De tudod,hogy hogy van ez.Ezért szép ez a sport.Mindig vannak kivételek:)
és lesznek is.
De tudod,hogy hogy van ez.Ezért szép ez a sport.Mindig vannak kivételek:)
és lesznek is.
2016.12.02. 10:53:00
@Pyriel: Hello, Ezért is szép a sportfogadás, mert ugyanazt teljesen másképp látjuk.
Te ezt írtad:"Egyetlen egy baj van az underrel. Szinte végig kell izgulni egy meccset, az overnél jobb esetben nem."
Én a következőt: "választok egy UNDER opciót és jól pozicionált gólhatárszám esetén a tippem az első másodperctől kezdve nyertes"
Nem meggyőzni szeretnélek csak játszom a szavakkal. A TE írásodban a "jobb esetben"-en van a hangsúly, nálam a "jól pozicionált gólhatárszám"-on. Tényleg csak a játék kedvéért írom. Tegyük fel Te és én ugyanarra az eseményre tippeltünk, Te over 2,5 gólt én undert.
Én úgy gondolom ilyen esetben az izgalmi szintünk a második gól megszületésének a pillanatában "közel" azonos. Közel, mert attól azért nagyban függ, hogy a mérkőzés melyik percében születik meg a második gól. Ahogy nincs biztos recept arra, hogy a 10. percben pl. 1-1-es állást követően lesz harmadik gól, úgy arra sincs, hogy a 93. percben szerzett egyenlítő góllal kialakult pillanatnyi 1-1-es eredmény már ne változzon. Én úgy gondolom az under 2,5 gól esetében a második gólig sok izgulni való nincs. ellenben az over fogadással, ahol az első perctől izgulsz és ahol én elkezdek izgulni( második gól) Te még mindig izgulsz. Na, a harmadik gól izgulásmentessé teszi mindkettőnk számára a fogadásunk :)
Te ezt írtad:"Egyetlen egy baj van az underrel. Szinte végig kell izgulni egy meccset, az overnél jobb esetben nem."
Én a következőt: "választok egy UNDER opciót és jól pozicionált gólhatárszám esetén a tippem az első másodperctől kezdve nyertes"
Nem meggyőzni szeretnélek csak játszom a szavakkal. A TE írásodban a "jobb esetben"-en van a hangsúly, nálam a "jól pozicionált gólhatárszám"-on. Tényleg csak a játék kedvéért írom. Tegyük fel Te és én ugyanarra az eseményre tippeltünk, Te over 2,5 gólt én undert.
Én úgy gondolom ilyen esetben az izgalmi szintünk a második gól megszületésének a pillanatában "közel" azonos. Közel, mert attól azért nagyban függ, hogy a mérkőzés melyik percében születik meg a második gól. Ahogy nincs biztos recept arra, hogy a 10. percben pl. 1-1-es állást követően lesz harmadik gól, úgy arra sincs, hogy a 93. percben szerzett egyenlítő góllal kialakult pillanatnyi 1-1-es eredmény már ne változzon. Én úgy gondolom az under 2,5 gól esetében a második gólig sok izgulni való nincs. ellenben az over fogadással, ahol az első perctől izgulsz és ahol én elkezdek izgulni( második gól) Te még mindig izgulsz. Na, a harmadik gól izgulásmentessé teszi mindkettőnk számára a fogadásunk :)
2016.12.02. 10:54:31
@Bankrator: A felesek fogyasztását nem teszem függővé a gólok számától :)
2016.12.02. 10:59:36
Még annyit hozzátennék, hogy szívesen elolvasnám egy szakember állásfoglalását arról, hogy miért érezzük úgy, hogy valami bekövetkezésére szívesebben fogadunk, mint arra, hogy nem következik be? A helyes tippel nyert profit mértékét most tekintsük is sokad rangú kérdésnek.
2016.12.02. 11:09:57
Élőben gyakran fogadók véleményére kíváncsi lennék.
Miként látjátok, under/over esetében melyik opcióból könnyebb kiszállni nullszaldóval vagy nyereséggel élőben?
Miként látjátok, under/over esetében melyik opcióból könnyebb kiszállni nullszaldóval vagy nyereséggel élőben?
tuti1x2 · http://tippmix.blog.hu 2016.12.02. 11:29:54
@AstériX:
Az agyunk talán jobban szeret a vártra felkészülni mind a váratlanra. A vártat jobban elfogadjuk mind a nem vártat. Gólra játsszák a focit. Az lenne a lényege az egésznek.
És ez az élet más területeire is igaz. A nem vártnak olyan elutasító jellege lenne. Ha a várt bejön (bár Te azt várod,hogy nem jön be) az is ugyan azt a célt szolgája. Tudtam v. éreztem v. jól gondoltam. És benső örömöt szerez. Ugyan ez van, mint akinél megvan az over. Ezek érdekes dolgok.
Az agyunk talán jobban szeret a vártra felkészülni mind a váratlanra. A vártat jobban elfogadjuk mind a nem vártat. Gólra játsszák a focit. Az lenne a lényege az egésznek.
És ez az élet más területeire is igaz. A nem vártnak olyan elutasító jellege lenne. Ha a várt bejön (bár Te azt várod,hogy nem jön be) az is ugyan azt a célt szolgája. Tudtam v. éreztem v. jól gondoltam. És benső örömöt szerez. Ugyan ez van, mint akinél megvan az over. Ezek érdekes dolgok.
Petikee9779 2016.12.02. 11:34:14
Helló Urak! @Bakker ezekre mit mondasz G/G benne van?
St Pauli, Nottingham, Heracles, Napoli illetve Dijon meccsbe?
St Pauli, Nottingham, Heracles, Napoli illetve Dijon meccsbe?
Pyriel 2016.12.02. 11:37:09
@AstériX: Ez teljesen igaz, amit írtál. Természetesen jártam már sokszor úgy, hogy az első félidőben megvolt két gól aztán hiába vártam a harmadikra, nem jött. De olyan is volt, hogy amikor már kezdtem feladni és inkább le is löktem a kedvencekből a meccset, mondjuk 70 percig nincs gól után mégis elkezdtek potyogni és az utolsó pillanatokban meglett az over.
Biztos, hogy pszichológia van ebben, hogy pl. én miért vonzódok az overhez és miért kerülöm az undereket. Valahogy erre áltam rá évekkel ezelőtt és ezt finomítgattam.
Alapos előválogatással lehet növelni a hatékonyságot, és 3-ból 2 nyertes tipp már bőven nyereségessé tesz. Persze ehhez odds is kell, 1,6 alatt pl. nem rakok meccs előtt, és mindig csak szólóban.
Biztos, hogy pszichológia van ebben, hogy pl. én miért vonzódok az overhez és miért kerülöm az undereket. Valahogy erre áltam rá évekkel ezelőtt és ezt finomítgattam.
Alapos előválogatással lehet növelni a hatékonyságot, és 3-ból 2 nyertes tipp már bőven nyereségessé tesz. Persze ehhez odds is kell, 1,6 alatt pl. nem rakok meccs előtt, és mindig csak szólóban.
2016.12.02. 11:37:43
@Stan Bugner Józsi: Tetőfokán az izgalom, akár under, akár over volt a tipp :)
waryou84 2016.12.02. 11:38:38
@AstériX: Szia! Írni nem nagyon szoktam ide, de élőben fogadni igen. Szóval...
Úgy gondolom, hogy az UNDER könnyebben fordul védhetővé, mivel míg nem születik gól addig folyamatosan növekszik a felvehető pénz összege, egy 0-0ás félidő után már bőven pluszban van a fogadás és innentől védhető is már. A 0-0ás félidők arányára szerintem Neked biztos van statisztikád :))
Úgy gondolom, hogy az UNDER könnyebben fordul védhetővé, mivel míg nem születik gól addig folyamatosan növekszik a felvehető pénz összege, egy 0-0ás félidő után már bőven pluszban van a fogadás és innentől védhető is már. A 0-0ás félidők arányára szerintem Neked biztos van statisztikád :))
andz 2016.12.02. 11:40:17
@AstériX: Helló.
Én rengeteget élőzök, 95 %-ban gólokra téve, azon belül is a "lesz még gól"-ra. Vagyis ha 1 gólnál tartunk, akkor over 1,5, 3 gólnál over 3,5 stb. stb.
Szerencsére elég jó a kiválasztási módszerem, de persze vannak vesztes fogadásaim is. Viszont élőben, ha olyan helyen játszol, ahol van cash out funkció, elvileg érdemes gól után azonnal tenni a nem lesz már gól-t, hiszen ahogy telik az idő, és szerencsés esetben nem gyártják sűrűn a gólokat, akkor ennek elkezd lefelé menni az oddsa, a felvehető pénz pedig növekedni fog.
Már számtalanszor elmélkedtem rajta, hogy kezdeni kéne egy olyan stratégiát, hogy gólok után azonnal tenni az undert, vagyis hogy nem lesz már gól, hiszen minden meccsen egyszer csak befejezik a gólgyártást, és rengeteg 1 vagy 2 gólos meccs van, csak részleteket kéne rá kidolgozni, találomra nem akarok belevágni.
Lásd a mostani élő ausztrált. Nem tudom, félidőben mekkora oddsa volt az under 2,5-nek, de 3,0-3,50 biztosan, azt így, a 85. perc körül már rendesen lehetne kontrázni.
Én rengeteget élőzök, 95 %-ban gólokra téve, azon belül is a "lesz még gól"-ra. Vagyis ha 1 gólnál tartunk, akkor over 1,5, 3 gólnál over 3,5 stb. stb.
Szerencsére elég jó a kiválasztási módszerem, de persze vannak vesztes fogadásaim is. Viszont élőben, ha olyan helyen játszol, ahol van cash out funkció, elvileg érdemes gól után azonnal tenni a nem lesz már gól-t, hiszen ahogy telik az idő, és szerencsés esetben nem gyártják sűrűn a gólokat, akkor ennek elkezd lefelé menni az oddsa, a felvehető pénz pedig növekedni fog.
Már számtalanszor elmélkedtem rajta, hogy kezdeni kéne egy olyan stratégiát, hogy gólok után azonnal tenni az undert, vagyis hogy nem lesz már gól, hiszen minden meccsen egyszer csak befejezik a gólgyártást, és rengeteg 1 vagy 2 gólos meccs van, csak részleteket kéne rá kidolgozni, találomra nem akarok belevágni.
Lásd a mostani élő ausztrált. Nem tudom, félidőben mekkora oddsa volt az under 2,5-nek, de 3,0-3,50 biztosan, azt így, a 85. perc körül már rendesen lehetne kontrázni.
2016.12.02. 11:44:36
@tuti1x2: Két mondat nem igényel további magyarázatot: "Gólra játsszák a focit." és "A nem vártnak olyan elutasító jellege lenne".
Ha megengeded még csavarok rajta egyet. Under 2,5-3,5 gólos fogadásnál én is várom a gólt, gólokat csak behatárolom a számukat.
Ha megengeded még csavarok rajta egyet. Under 2,5-3,5 gólos fogadásnál én is várom a gólt, gólokat csak behatárolom a számukat.
Penge007 2016.12.02. 11:49:18
Auszi meccsen GG pipa.. vajpuhán jött
2016.12.02. 11:49:21
@Pyriel: Azért is írtam mindkét végletre példát. Én úgy gondolom, a fogadók többsége inkább az overt favorizálja. Bevallom az ilyen gondolataim egyenes következménye, hogy az ellenkezője elkezdi izgatni a fantáziám.
A kiválasztás nagyon fontos szerintem, akár melyik opciót is játsszuk!
A kiválasztás nagyon fontos szerintem, akár melyik opciót is játsszuk!
bakker. 2016.12.02. 11:54:47
@Petikee9779: Szia! Nekem a St Pauli, Nottingham és a Napoli meccsek tetszenek GG-re a felsoroltak közül
Forza Juve 2016.12.02. 11:56:25
@andz: szia! 'Mi alapján teszel golt vagy gólokat élőben, milyen statisztikát figyelsz? Es h lehet h a mostani ausztralt nem tetted?
Penge007 2016.12.02. 11:57:16
st. pauli örüljön ha gólt lő... totál no bet
Bankrator 2016.12.02. 12:02:56
Jó napokat.Lengyeleknél megy még az over 2.5,ez a nagy kérdés! Amúgy per pillanat a Bayern München nyer,olasz g g a mai alakulgató tippem. Talán 3.nak a 1.5 over a lengyeleknél
tamas8 2016.12.02. 12:06:09
@bakker.: Napoli GG, Newcastle GG, Bayernt még nem tudom, hogy simába vagy GG, Hannovert GG? Légia hendi ezekről mit gondolsz?
tuti1x2 · http://tippmix.blog.hu 2016.12.02. 12:06:34
@AstériX: majd nem ugyan az a kettő.Csak nálad ne legyen több,be határolod
a gólok számát.Ellenben a másik végletnél,legalább annyi legyen azt a csillagos ég.Egy a lényeg jöjjön a szelvény.Mihez sokk sikert kívánok neked és mindenkinek.:)
a gólok számát.Ellenben a másik végletnél,legalább annyi legyen azt a csillagos ég.Egy a lényeg jöjjön a szelvény.Mihez sokk sikert kívánok neked és mindenkinek.:)
Walter Sobchek 2016.12.02. 12:08:15
Üdv!
@AstériX:
Egyértelmű,hogy a fogadók a 2,5 over és a G/G opciókat favorizálják mivel psychológiailag sokkal jobb a valaminek szurkolni,mint a semminek vagyis ha nézed a meccset azért nézed,hogy szórakoztasson abban meg minél több gól belefér + az is roppant fontos,hogy az under és a G/G nem fogadásokat nem lehet megnyerni a meccs közben mindkettőhöz mindenképpen meg kell várni a lefújást(APOEL-Rosenborg 90.perc 0:0 végeredmény 3:0)míg az over meg a G/G sokszor már a félidőben vagy a második félidő elején nyertes.
@AstériX:
Egyértelmű,hogy a fogadók a 2,5 over és a G/G opciókat favorizálják mivel psychológiailag sokkal jobb a valaminek szurkolni,mint a semminek vagyis ha nézed a meccset azért nézed,hogy szórakoztasson abban meg minél több gól belefér + az is roppant fontos,hogy az under és a G/G nem fogadásokat nem lehet megnyerni a meccs közben mindkettőhöz mindenképpen meg kell várni a lefújást(APOEL-Rosenborg 90.perc 0:0 végeredmény 3:0)míg az over meg a G/G sokszor már a félidőben vagy a második félidő elején nyertes.
2016.12.02. 12:09:15
@waryou84: @andz: Köszi, hogy megosztottátok a véleményeteket!
Én is úgy gondolom, hogy az under menthetőbb élőben.
Én is úgy gondolom, hogy az under menthetőbb élőben.
bakker. 2016.12.02. 12:10:56
@tamas8: Napoli GG, Newcastle GG, Hannovert GG tetszenek és a Légia hendi is. A Bayern nálam kihagyós, de szerintem fognak gól kapni (GG 1,90)
tamas8 2016.12.02. 12:12:31
@bakker.: ez közel huszas odds:D ez megy egyelőre apróval, plusz még élőzés:D
tamas8 2016.12.02. 12:15:59
Szerintem ma még a Benfica a tuti:D elég jó oddsa van. Tudom utána BL meccs, de van olyan mély az a keret, hogy egy-két embert kicserélnek a csapatban akkor is nyerni fognak.
andz 2016.12.02. 12:24:05
@Forza Juve: Szia!
Először is leírom az alapvetésemet, hogy miért jobb élőzni: előzetesen is van egy elképzelése a meccsről mindenkinek, úgy a bukiknak is. Csakhogy élőben minden megváltozhat, van, hogy a csapat nem találja önmagát, és így tovább, szóval valahogy nem akar, nem tud nyerni. Viszont a meccs képe alapján a helyszíni oddsmester sokkal pontosabb szorzókat tud belőni a meccs kialakult képe alapján, mint az előzetesen sejthető volt. Az élő oddsok reálisabbak.
A kiválasztási rendszerem pedig puszta megfigyelésen alapul. Ha első félidőben 30:00-nál a több gólra adott odds 2,00 vagy alatta van, akkor fogadható. És nálam percenként mennek felfelé a határok egy tizedet. Ha ugyanazon meccsnél 31:00 percnél 2,10 az odds, még mindig nem kell izgulni. 32:00 percnél 2,20 vagy alatta még mindig jó opció, és így tovább. Ez nem szentírás, de komolyan mondom, hogy igen-igen jó lehetőség.
Második félidőre pedig ugyanez még jobb, ott kereken 80:00 percnél van a határ. 80 percnél 2,00 odds vagy alatta, az nagyon jó. Ugyanazon meccs 81:00-nál 2,10 odds, 82 percnél 2,20 odds stb. 84-85 perc körül minden meccs ilyen oddsa rohamosan kezd növekedni, mert a hátralévő idő egyre kevesebb, és pl. 88 pernél már nemigen találni 2,80 oddsot over-re. (vagyis én leginkább ebben az 5-10 perces intervallumban fogadok).
És egy nagyon fontos dolog: mindez független a meccsen addig lévő gólok számától! Sőt, sokszor még jobb, ha kevés gól van (0-2), mert ha pl. egy 4-3-as meccsnél van ugyanez, ott önmagában zavaró tényező, hogy az előtte lévő sok gól miatt hajlamosak vagyunk azt gondolni, hogy ó, lesz itt még gól, aztán itt sokszor bukik a mutatvány. Amikor 1-0 vagy 0-1 az állás, azok a legjobbak, ott a bukik látják (vagy tudják..?), hogy itt aztán tuti lesz még gól (és meglepően sokszor jön is).
Vannak meccsek, amikor egy-egy tizeddel mozog az a határ, pl. 80 percnél 2,10 stb., ott én is nehezen döntöm el, hogy tegyek-e rá. De van, hogy megérzésből teszek a 78. percnél akkor is, ha már 2,70 az odds (ilyenkor a bukik már nem számítanak gólra...), és bejön, meg az ellenkezője is igaz :)
Ja, és ennél az ausztrál meccsnél 2 tippem volt: első gólt a vendégek rúgják 2,70 oddsért, másik pedig, hogy X2 lesz a meccs. Utóbbi tipp az oddsmódosítások miatt. Az eredmenyek.com-on látni, hogy 2,10-ről vitték le 1,53-ra, márpedig mindig mondom, a bukik nem hülyék, hogy eredetileg 2,10 oddsot adjanak egy 1,50-es esélyű meccsre, ez csak beetetés volt :)
Először is leírom az alapvetésemet, hogy miért jobb élőzni: előzetesen is van egy elképzelése a meccsről mindenkinek, úgy a bukiknak is. Csakhogy élőben minden megváltozhat, van, hogy a csapat nem találja önmagát, és így tovább, szóval valahogy nem akar, nem tud nyerni. Viszont a meccs képe alapján a helyszíni oddsmester sokkal pontosabb szorzókat tud belőni a meccs kialakult képe alapján, mint az előzetesen sejthető volt. Az élő oddsok reálisabbak.
A kiválasztási rendszerem pedig puszta megfigyelésen alapul. Ha első félidőben 30:00-nál a több gólra adott odds 2,00 vagy alatta van, akkor fogadható. És nálam percenként mennek felfelé a határok egy tizedet. Ha ugyanazon meccsnél 31:00 percnél 2,10 az odds, még mindig nem kell izgulni. 32:00 percnél 2,20 vagy alatta még mindig jó opció, és így tovább. Ez nem szentírás, de komolyan mondom, hogy igen-igen jó lehetőség.
Második félidőre pedig ugyanez még jobb, ott kereken 80:00 percnél van a határ. 80 percnél 2,00 odds vagy alatta, az nagyon jó. Ugyanazon meccs 81:00-nál 2,10 odds, 82 percnél 2,20 odds stb. 84-85 perc körül minden meccs ilyen oddsa rohamosan kezd növekedni, mert a hátralévő idő egyre kevesebb, és pl. 88 pernél már nemigen találni 2,80 oddsot over-re. (vagyis én leginkább ebben az 5-10 perces intervallumban fogadok).
És egy nagyon fontos dolog: mindez független a meccsen addig lévő gólok számától! Sőt, sokszor még jobb, ha kevés gól van (0-2), mert ha pl. egy 4-3-as meccsnél van ugyanez, ott önmagában zavaró tényező, hogy az előtte lévő sok gól miatt hajlamosak vagyunk azt gondolni, hogy ó, lesz itt még gól, aztán itt sokszor bukik a mutatvány. Amikor 1-0 vagy 0-1 az állás, azok a legjobbak, ott a bukik látják (vagy tudják..?), hogy itt aztán tuti lesz még gól (és meglepően sokszor jön is).
Vannak meccsek, amikor egy-egy tizeddel mozog az a határ, pl. 80 percnél 2,10 stb., ott én is nehezen döntöm el, hogy tegyek-e rá. De van, hogy megérzésből teszek a 78. percnél akkor is, ha már 2,70 az odds (ilyenkor a bukik már nem számítanak gólra...), és bejön, meg az ellenkezője is igaz :)
Ja, és ennél az ausztrál meccsnél 2 tippem volt: első gólt a vendégek rúgják 2,70 oddsért, másik pedig, hogy X2 lesz a meccs. Utóbbi tipp az oddsmódosítások miatt. Az eredmenyek.com-on látni, hogy 2,10-ről vitték le 1,53-ra, márpedig mindig mondom, a bukik nem hülyék, hogy eredetileg 2,10 oddsot adjanak egy 1,50-es esélyű meccsre, ez csak beetetés volt :)
Walter Sobchek 2016.12.02. 12:25:20
@AstériX:
Egyébként meg én a kéziben is meg a kosárban is jobban szeretem az under fogadásokat főleg élőben ha azt látom,hogy az egyik edző kéziben időkérésnél védekezést vált az 5-10 percekre meg tudja zavarni az ellenfél támadójátékát és akkor megakad a játékuk támadásban amit védekezéssel pótolnak ERGO ebben a szakaszban nagy valószínűséggel kevés gól lesz + meg megfigyeltem azokban a kézi under/over fogadásokban ahol sok gólt várnak ilyen 61,5 vagy 62,5 opciókra adnak 1,35 és 1,40-es oddsokat ott sokszor lényegesen többször még a 60 gól sincsen meg ugyanis a te matekoddal számítva egy kézimeccs 2*30,perc ami 60 gólnál 2 gól/perc és ha bejön egy 4-5 perces gólcsend esetleg 2-3 góllal 8-10 helyett már meg is van a fogadásod ugyanis a focitól eltérően itt vannak események 45-60 gól ahol 30-35 támadás és védekezés van itt az emberi hiba sokkal többször előjöhet,mint fociban ahol lő valaki egy gólt az 5.percben aztán ennyi marad vagy kiállítás,piros a csapatodnál aztán nézhetsz,mint hal a szatyorban a kosárban is abból a 140-170 pontból jobban lehet élőzni,mint az Osasuna-Granada 0:0-ból meddő mezőnyjátékkal a középpályán.
Egyébként meg én a kéziben is meg a kosárban is jobban szeretem az under fogadásokat főleg élőben ha azt látom,hogy az egyik edző kéziben időkérésnél védekezést vált az 5-10 percekre meg tudja zavarni az ellenfél támadójátékát és akkor megakad a játékuk támadásban amit védekezéssel pótolnak ERGO ebben a szakaszban nagy valószínűséggel kevés gól lesz + meg megfigyeltem azokban a kézi under/over fogadásokban ahol sok gólt várnak ilyen 61,5 vagy 62,5 opciókra adnak 1,35 és 1,40-es oddsokat ott sokszor lényegesen többször még a 60 gól sincsen meg ugyanis a te matekoddal számítva egy kézimeccs 2*30,perc ami 60 gólnál 2 gól/perc és ha bejön egy 4-5 perces gólcsend esetleg 2-3 góllal 8-10 helyett már meg is van a fogadásod ugyanis a focitól eltérően itt vannak események 45-60 gól ahol 30-35 támadás és védekezés van itt az emberi hiba sokkal többször előjöhet,mint fociban ahol lő valaki egy gólt az 5.percben aztán ennyi marad vagy kiállítás,piros a csapatodnál aztán nézhetsz,mint hal a szatyorban a kosárban is abból a 140-170 pontból jobban lehet élőzni,mint az Osasuna-Granada 0:0-ból meddő mezőnyjátékkal a középpályán.
andz 2016.12.02. 12:29:34
@andz: Na meg az ausztrál az arbworld-on és a sportingbeten is a toplista elején volt H-ra, ez is az X2-t erősítette :)
2016.12.02. 12:34:34
@Walter Sobchek: Szia! Rátapintottál a lényegre az esetemben, hogy miért foglalkoztat az under. Én ugyanis nem nézem a meccseket. Egyfelől rossz irányba befolyásolták a látottak a későbbi döntéseimet, másfelől a tíz évvel ezelőtti önmagamhoz képest aktívabb az életmódom, így sajnálom az időt a villogó doboz nézésére.
Tagadhatatlanul hátránya a G/G NEM és UNDER fogadásoknak, hogy a mérkőzés lefújásakor lesznek biztosan nyertesek. Bár az under 1,5 góltól felfelé azért jó esély van rá, hogy előbb is reménykedhet a fogadó.
Kicsit más nézőpont felől megközelítve egy under tipp esetében a nyertes pozíciót elveszítem vagy nem, egy over esetében meg a nem nyertes pozícióból indulva megnyerem vagy nem a kezdő sípszó után valamelyik percben.
Tagadhatatlanul hátránya a G/G NEM és UNDER fogadásoknak, hogy a mérkőzés lefújásakor lesznek biztosan nyertesek. Bár az under 1,5 góltól felfelé azért jó esély van rá, hogy előbb is reménykedhet a fogadó.
Kicsit más nézőpont felől megközelítve egy under tipp esetében a nyertes pozíciót elveszítem vagy nem, egy over esetében meg a nem nyertes pozícióból indulva megnyerem vagy nem a kezdő sípszó után valamelyik percben.
gomes666 2016.12.02. 12:36:17
@Walter Sobchek: hello,
"okszor lényegesen többször még a 60 gól sincsen meg ugyanis a te matekoddal számítva egy kézimeccs 2*30,perc ami 60 gólnál 2 gól/perc"
ezt kicsit elszámoltad, nem?
60 gólnál percenként 1 gól kell
a többi részével egyetértek
"okszor lényegesen többször még a 60 gól sincsen meg ugyanis a te matekoddal számítva egy kézimeccs 2*30,perc ami 60 gólnál 2 gól/perc"
ezt kicsit elszámoltad, nem?
60 gólnál percenként 1 gól kell
a többi részével egyetértek
2016.12.02. 12:36:23
@bakker.: Szia főnök! Mit szólsz "szakmaiság" van a blogon.
Én lubickolok :)
Én lubickolok :)
Forza Juve 2016.12.02. 12:38:16
A kiválasztási rendszerem pedig puszta megfigyelésen alapul. Ha első félidőben 30:00-nál a több gólra adott odds 2,00 vagy alatta van, akkor fogadható. És nálam percenként mennek felfelé a határok egy tizedet. Ha ugyanazon meccsnél 31:00 percnél 2,10 az odds, még mindig nem kell izgulni. 32:00 percnél 2,20 vagy alatta még mindig jó opció, és így tovább. Ez nem szentírás, de komolyan mondom, hogy igen-igen jó lehetőség.
Ezt úgy érted h a több gol ha van 1-0 a 2,5 over a több gol?
Ezt úgy érted h a több gol ha van 1-0 a 2,5 over a több gol?
gomes666 2016.12.02. 12:44:53
@AstériX: szia,
érdekes téma :)
pár éve volt egy iroda (talán a Paddypower) ahol minden hülyeségre lehet fogadni
azt hiszem ott láttam, volt olyan fogadás, hogy 2012-ben lesz világvége
sztem biztos volt olyan marha aki arra fogadott, hogy IGEN :)
"hogy miért érezzük úgy, hogy valami bekövetkezésére szívesebben fogadunk, mint arra, hogy nem következik be?"
eseménytől is függ
érdekes téma :)
pár éve volt egy iroda (talán a Paddypower) ahol minden hülyeségre lehet fogadni
azt hiszem ott láttam, volt olyan fogadás, hogy 2012-ben lesz világvége
sztem biztos volt olyan marha aki arra fogadott, hogy IGEN :)
"hogy miért érezzük úgy, hogy valami bekövetkezésére szívesebben fogadunk, mint arra, hogy nem következik be?"
eseménytől is függ
2016.12.02. 12:45:37
@Walter Sobchek: Kézihez sem tudok hozzászólni :(
Úgy gondolom rólam már köztudott, hogy az évet kihúzom a TOP5 bajnoksággal és a nyári uborkaszezont átvészelem a finn, norvég, svéd hármassal.
Ezen kívül az itt szerzett tapasztalataim alapján élőben fogadok elsőosztályú bajnoki mérkőzésekre. Érdeklődésem kiterjed más sportágak eredményeire, de fogadást nem kötök rájuk.
A matek alap mellet teljes mellszélességgel kiállok!
Úgy gondolom rólam már köztudott, hogy az évet kihúzom a TOP5 bajnoksággal és a nyári uborkaszezont átvészelem a finn, norvég, svéd hármassal.
Ezen kívül az itt szerzett tapasztalataim alapján élőben fogadok elsőosztályú bajnoki mérkőzésekre. Érdeklődésem kiterjed más sportágak eredményeire, de fogadást nem kötök rájuk.
A matek alap mellet teljes mellszélességgel kiállok!
Walter Sobchek 2016.12.02. 12:46:50
Egyébként a vasárnapi kézi EB-re a tippjeim.
Hollandia - Németország H 1,50 NAGYON SANSZOS még az is lehet,hogy a holland -4,5 is bejöhet viszont a holland -1,5 az szerintem remek játék 1,70-ért.
Franciaország - Lengyelország 50,5 gól alá 1,30 de simán lehet ez a meccs 47,5 gól alá is 1,75-ért.
Svédország - Spanyolország
Ezen a meccsen a fiatalos skandináv lendület hazai pályán mérettetik meg a rutinos már-már öreg 10 éve szinte ezzel a csapattal felálló dörzsölt latinokkal.
Azt gondolom,hogy itt szoros meccs van kilátásban 1-3 gólos siker vagy x most azt gondolom a svédek lendülete elég lehet otthon,de ezeket a spanyolokat nem merném veretni ha jó napjuk van nyerhetnek.
Szerbia - Szlovénia
Itt nálam a szlovén +5,5 nagyon bejövősnek tűnik a szlovén Krím Ljubljana tele van remek fiatal szlovénnal jó formában vannak verték 5 góllal a Larvikot jó az edző is BÁR a szerbek tehetségesebbek,de ott megin van bijkottált légió(Lekic,Cvijic,Damnjanovic)csapatként nem mindig egységesek bátrabbaknak a szlovén +2,5 is bepróbálható 1,80-ért.
Hollandia - Németország H 1,50 NAGYON SANSZOS még az is lehet,hogy a holland -4,5 is bejöhet viszont a holland -1,5 az szerintem remek játék 1,70-ért.
Franciaország - Lengyelország 50,5 gól alá 1,30 de simán lehet ez a meccs 47,5 gól alá is 1,75-ért.
Svédország - Spanyolország
Ezen a meccsen a fiatalos skandináv lendület hazai pályán mérettetik meg a rutinos már-már öreg 10 éve szinte ezzel a csapattal felálló dörzsölt latinokkal.
Azt gondolom,hogy itt szoros meccs van kilátásban 1-3 gólos siker vagy x most azt gondolom a svédek lendülete elég lehet otthon,de ezeket a spanyolokat nem merném veretni ha jó napjuk van nyerhetnek.
Szerbia - Szlovénia
Itt nálam a szlovén +5,5 nagyon bejövősnek tűnik a szlovén Krím Ljubljana tele van remek fiatal szlovénnal jó formában vannak verték 5 góllal a Larvikot jó az edző is BÁR a szerbek tehetségesebbek,de ott megin van bijkottált légió(Lekic,Cvijic,Damnjanovic)csapatként nem mindig egységesek bátrabbaknak a szlovén +2,5 is bepróbálható 1,80-ért.
2016.12.02. 12:47:51
@gomes666: Szia! Biztos lehetsz benne, hogy fogadtak a világvége bekövetkezésére. "Aprót megér" jeligével. A nyeremény felvételről alkotott elképzelését utólag is elolvasnám, meghallgatnám :)
Walter Sobchek 2016.12.02. 12:49:13
@gomes666:
Igen igazad van félidőre számoltam pontosan 1 gól/perc a helyes és persze utána is a 4-5 perces gólcsend sem 8-10 gólos,de a lényeg benne van ha az adatok pontatlanok is.
Igen igazad van félidőre számoltam pontosan 1 gól/perc a helyes és persze utána is a 4-5 perces gólcsend sem 8-10 gólos,de a lényeg benne van ha az adatok pontatlanok is.
2016.12.02. 13:00:49
@gomes666: Komoly választ is érdemel az hozzászólásod! Természetesen függ az eseménytől, hogy mit várunk vagy nem várunk az esetében.
A megfigyelésem, amivel biztosan nem vagyok egyedül, hogy a sokak által várt eseményeket fizeti meg kevésbé az iroda.
Engem innentől izgat a dolog!
Arról is értekeztem már itt a blogon, hogy egy over 1,5 gól eltalálása esetében nem duzzogok a nyeremény kifizetésekor, de határozottan rosszul érzem magam, ha a végeredmény pl. 3-2 lett.
Egy rakás lehetőséget benne hagytam a tippben. Írtam már a "minimálszelvényről" is. Amikor a G/G IGEN 1-1-es eredményt hoz, a 1,5 gól over 2-0, 0-2 vagy 1-1-et. Ezek az eredmények igazak az under 2,5 gólra is. Ilyenkor elégedett vagyok.
pl. Toulouse - Montpellier csak a Toulouse szerez gólt, végeredmény 1-0!
A megfigyelésem, amivel biztosan nem vagyok egyedül, hogy a sokak által várt eseményeket fizeti meg kevésbé az iroda.
Engem innentől izgat a dolog!
Arról is értekeztem már itt a blogon, hogy egy over 1,5 gól eltalálása esetében nem duzzogok a nyeremény kifizetésekor, de határozottan rosszul érzem magam, ha a végeredmény pl. 3-2 lett.
Egy rakás lehetőséget benne hagytam a tippben. Írtam már a "minimálszelvényről" is. Amikor a G/G IGEN 1-1-es eredményt hoz, a 1,5 gól over 2-0, 0-2 vagy 1-1-et. Ezek az eredmények igazak az under 2,5 gólra is. Ilyenkor elégedett vagyok.
pl. Toulouse - Montpellier csak a Toulouse szerez gólt, végeredmény 1-0!
The king of alibis 2016.12.02. 13:00:58
Mai atomtutkó
Caen - Dijon 2,5 under
Hannover nyer
Nápoly - Inter G/G
Maritimo - Fika G/G
K'lautern nem kap ki
Caen - Dijon 2,5 under
Hannover nyer
Nápoly - Inter G/G
Maritimo - Fika G/G
K'lautern nem kap ki
Walter Sobchek 2016.12.02. 13:04:45
@gomes666:
Igen a múltkor befürödtem az ukrán-szlovák meccsel,mert azt hittem oda-visszavágós párharc 4 csapattal 1 csoportban azaz 6 meccsel ezek alapján a hazai ukránokra gondoltam 1,85-ért viszont utánanéztem ez egy final four-szerű 4 csapatos torna a VB-selejtező most és a szlovákiai Vágsellye(Sala)adott otthont az eseménynek így meg trükkös,mert a tótok voltak otthon mégis az ukránok voltak a "pályaválasztók" így már 2,15-ért a szlovákokra tettem azt gondolva "velem nem b@sznak ki" címszóval.
A meccsről 10:4-gyel kezdtek a szlovákok MEKKORA ÁSZ VAGYOK majd 13:9 a félidő 1,25 volt a szlovákok oddsa a félidőben aztán kijöttek és a tótok 10 perc alatt összedobtak egy ÓVATOS 0:8-at ezzel el is vitték a szelvényem:D
Szerintem az osztrákok szoros meccsen verik az izlandiakat 1,75-ért a ferrőer-szigeteki Tórnshavn-ben.
Igen a múltkor befürödtem az ukrán-szlovák meccsel,mert azt hittem oda-visszavágós párharc 4 csapattal 1 csoportban azaz 6 meccsel ezek alapján a hazai ukránokra gondoltam 1,85-ért viszont utánanéztem ez egy final four-szerű 4 csapatos torna a VB-selejtező most és a szlovákiai Vágsellye(Sala)adott otthont az eseménynek így meg trükkös,mert a tótok voltak otthon mégis az ukránok voltak a "pályaválasztók" így már 2,15-ért a szlovákokra tettem azt gondolva "velem nem b@sznak ki" címszóval.
A meccsről 10:4-gyel kezdtek a szlovákok MEKKORA ÁSZ VAGYOK majd 13:9 a félidő 1,25 volt a szlovákok oddsa a félidőben aztán kijöttek és a tótok 10 perc alatt összedobtak egy ÓVATOS 0:8-at ezzel el is vitték a szelvényem:D
Szerintem az osztrákok szoros meccsen verik az izlandiakat 1,75-ért a ferrőer-szigeteki Tórnshavn-ben.
Darkdev092 · https://tipsterlabs.com/hu/tippadok/Darkdev092/fogadasi-tippek 2016.12.02. 13:07:34
A mai :
HSV Hannover - Heidenheim
Mindkét csapat szerez gólt 1,75 Papír / Live(bet365): 1,80 (13:08)
Napoli - Inter
Mindkét csapat szerez gólt 1,55 Papír / Live(bet365): 1,61 (13:08)
2,7 Papír odds / 2,91 Live odds
HSV Hannover - Heidenheim
Mindkét csapat szerez gólt 1,75 Papír / Live(bet365): 1,80 (13:08)
Napoli - Inter
Mindkét csapat szerez gólt 1,55 Papír / Live(bet365): 1,61 (13:08)
2,7 Papír odds / 2,91 Live odds
gomes666 2016.12.02. 13:09:57
@Walter Sobchek: köszi,
emlékszem az ukrán meccsre
@AstériX: igen, nyílván az eseménytől is függ
például lapoknál ahol a bíró statját is nézni kell
így általánosságban nem tudnám megmondani, hogy valaminek a bekövetkezésére vagy ellene szeretek-e fogadni
emlékszem az ukrán meccsre
@AstériX: igen, nyílván az eseménytől is függ
például lapoknál ahol a bíró statját is nézni kell
így általánosságban nem tudnám megmondani, hogy valaminek a bekövetkezésére vagy ellene szeretek-e fogadni
Bankrator 2016.12.02. 13:22:48
Lehet bukó,de én az olaszokra olyat tettem,hogy a 2. félidöben lesz több gól.
Pól Poloska 2016.12.02. 13:46:27
Hali
Persze, az ember altalaban inkabb golokra fogad, mint golok ellen.
En a legritkabb esetben teszek undert, akar keziben, akar fociban.
Nyilvanvalo h jobb erzes leulni a tv ele h na, nezzuk a golokat es meg nyerek is penzt:))
Viszont vannak olyan meccsek ahol varhatoan a golzapor nem akad meg. Akkor "fel kell ulni" a hullamra es nyomni az overt meg sok golnal is. Na persze nehez a 22. prcben eldonteni h az adott meccs ilyen-e
Meg jo otlet lehet kosarban kivarmi amikor 2-3 percig sok a pomt es akkor underezni
Ebben vmennyire ott a hosszabbitas veszelye
Ill kerdes mennyire mered benyomni underre amikor ontik a triplakat.
Na persze az is lehet h semmi kulonos nem tortenik de a fogadas ugy is elmegy
Persze ez nagyon is elsulhet a visszajara,okos dolog esznel lenni
Unibeten ugye van ez a kezilabda csapatgol over under es en tobbszor is fogadtam mar overre pusztan azert mert inkabb szoritok a sok golert. Pedig ereztem, h ez inkabb under. Ennyi gol nem tul eselyes
Meg keziben csomoszor elofordul h idoaranyosan b.aromi jol all a tipped aztan az egyik csapat 6 percig nem dob golt es veged.
Persze, az ember altalaban inkabb golokra fogad, mint golok ellen.
En a legritkabb esetben teszek undert, akar keziben, akar fociban.
Nyilvanvalo h jobb erzes leulni a tv ele h na, nezzuk a golokat es meg nyerek is penzt:))
Viszont vannak olyan meccsek ahol varhatoan a golzapor nem akad meg. Akkor "fel kell ulni" a hullamra es nyomni az overt meg sok golnal is. Na persze nehez a 22. prcben eldonteni h az adott meccs ilyen-e
Meg jo otlet lehet kosarban kivarmi amikor 2-3 percig sok a pomt es akkor underezni
Ebben vmennyire ott a hosszabbitas veszelye
Ill kerdes mennyire mered benyomni underre amikor ontik a triplakat.
Na persze az is lehet h semmi kulonos nem tortenik de a fogadas ugy is elmegy
Persze ez nagyon is elsulhet a visszajara,okos dolog esznel lenni
Unibeten ugye van ez a kezilabda csapatgol over under es en tobbszor is fogadtam mar overre pusztan azert mert inkabb szoritok a sok golert. Pedig ereztem, h ez inkabb under. Ennyi gol nem tul eselyes
Meg keziben csomoszor elofordul h idoaranyosan b.aromi jol all a tipped aztan az egyik csapat 6 percig nem dob golt es veged.
BountyhunteR 2016.12.02. 13:53:55
Napot. Tegnap bekattintottam 10 meccset összességében, 3 jött belőle :D.
Ami a szelóimat elvitte az az Astra-Kolozsvár foci HD, a 2. félidőben semmit nem csinált, de tényleg semmit a cluj és maradt az 1-2.
A maccabi-efes kosár H, amire nem találok szavakat, a 4. negyedben mennek 1el az izraeliek és onnan persze a vendég csapat újjul meg és aláznak, teljesen érthető, ja és természetesen annyi hogy büntetőpontjaik miatt nyerték a meccset a törökök.
A queenspark HD, ezt betudom a piros lapnak.
Azért ami említésre méltó, de már a szelókra nem került fel, az a löwen, hogy elfelejt kézizni 10-15ös félidőről, akinek minden pont számít nem játszhat egy 15-6ös második félidőt, és itt férfi kéziről van szó..
A szamara-spartak ez teljesen megmagyarázhatatlan számomra 4-0 :DD.
A silkeborg mütyiland DV, itt meg jobb második félidőre jött ki a hazai csapat be is őrölték a vendégeket.
Emellett khl Kazany hd kikap 1-3ra a szocsitól.
Ami jött az az alavés DV, genoa tovább meg a schio kosár..
Szóval a tegnapi nap kijelenthetem, nagyon nagy nudli volt.
Ami a szelóimat elvitte az az Astra-Kolozsvár foci HD, a 2. félidőben semmit nem csinált, de tényleg semmit a cluj és maradt az 1-2.
A maccabi-efes kosár H, amire nem találok szavakat, a 4. negyedben mennek 1el az izraeliek és onnan persze a vendég csapat újjul meg és aláznak, teljesen érthető, ja és természetesen annyi hogy büntetőpontjaik miatt nyerték a meccset a törökök.
A queenspark HD, ezt betudom a piros lapnak.
Azért ami említésre méltó, de már a szelókra nem került fel, az a löwen, hogy elfelejt kézizni 10-15ös félidőről, akinek minden pont számít nem játszhat egy 15-6ös második félidőt, és itt férfi kéziről van szó..
A szamara-spartak ez teljesen megmagyarázhatatlan számomra 4-0 :DD.
A silkeborg mütyiland DV, itt meg jobb második félidőre jött ki a hazai csapat be is őrölték a vendégeket.
Emellett khl Kazany hd kikap 1-3ra a szocsitól.
Ami jött az az alavés DV, genoa tovább meg a schio kosár..
Szóval a tegnapi nap kijelenthetem, nagyon nagy nudli volt.
Pól Poloska 2016.12.02. 13:54:38
Nezzetek meg szerdai francia keziket
3 nagyon meredek golszamu meccs
Maskor nehezseg 27ig elerni, neha meg a 40et ostromoljak
Szerintem meccs elotti fogadassal nagyon nehez nyerni, ja es sajna a kulfoldi netes oldalakon kell fogadni
Pl ufc kovesd gg 1.8 mixen, beten 30. P 0-0 es 2.3 felett adnak ra.
De akar mar 20 perc gol nelkuliseg utan is elkepzelheto az erdembem magasabb szorzo
3 nagyon meredek golszamu meccs
Maskor nehezseg 27ig elerni, neha meg a 40et ostromoljak
Szerintem meccs elotti fogadassal nagyon nehez nyerni, ja es sajna a kulfoldi netes oldalakon kell fogadni
Pl ufc kovesd gg 1.8 mixen, beten 30. P 0-0 es 2.3 felett adnak ra.
De akar mar 20 perc gol nelkuliseg utan is elkepzelheto az erdembem magasabb szorzo
Pól Poloska 2016.12.02. 13:55:58
Ja, brutal odds lehetett a zagrebi sikerre -5nel
Vardar ellem is otthon kb ugyamugy egtek s ott is nyertek
Vardar ellem is otthon kb ugyamugy egtek s ott is nyertek
andz 2016.12.02. 14:39:35
Az arbworld-on egy német 3. ligás meccs nagyon az elsők közt van H-ra: Sonnenhof Großaspach - Wehen Wiesbaden
Van a meccsen 42 ezer euró, több mint pl. a Benfica meccsén vagy a Legia meccsén, na persze... Majd az emberek pont ilyenre cseszik el a pénzt, két fos, 3. ligás csapatra, ahol mindkettő a táblázat alján van, ugyanolyan mérleggel. Ennyit és ilyen arányban 100-szor jobb és népszerűbb csapatokra sem tesznek.
Sima X2.
Van a meccsen 42 ezer euró, több mint pl. a Benfica meccsén vagy a Legia meccsén, na persze... Majd az emberek pont ilyenre cseszik el a pénzt, két fos, 3. ligás csapatra, ahol mindkettő a táblázat alján van, ugyanolyan mérleggel. Ennyit és ilyen arányban 100-szor jobb és népszerűbb csapatokra sem tesznek.
Sima X2.
2016.12.02. 14:55:59
Ne kövessétek (fenntartás nélkül), csak elmélkedem. Lehet figyelmetlen voltam, de csak Jóska gyereknél láttam Caen - Dijon meccsre az under 2,5 gól tippet.
Kezdem a teljes tabellával, a 18. helyezett fogadja a 15.-et.
Mindkét csapat szereplésére jellemző a kettősség, szerencsénkre(?) a mai párosítás szerint.
Caen otthon szerezte a pontjait (egy kivételével, a Bordeaux-al játszott vendégként 0-0-ás döntetlent) a hazai tabellán 10. 4-1-2-es sorral. PSG és a St. Etienne nyert náluk és a Guingamp ellen játszottak gólos (1-1)döntetlent. A gólkülönbsége nem túl jó 8-11, de a két vereség alkalmával összesen 8 gólt kapott. A pontszerzései alkalmával 5 meccsen 8-3 a gólkülönbsége. A négy győztes meccséből hármat nullára nyert!
Dijon vendégként 0-2-5-ös sort produkált és 4-12 a gólkülönbsége.
A hét meccséből négyszer nem rúgott gólt, de a gólszerzés esetén sem érezhetik magukat biztonságban. A St. Etienne elleni félidei vezetés után még 1-1-es végeredményt értek el, de a Bordeaux elleni szintén 0-1-es félidő után 3-2-re veszítettek. Az eddigi egyetlen idegenbeli meccsük, ahol két rúgott gólig jutottak.
Ennyit tudok megállapítani a tabella adataiból. További segítséget a szorzóból nyertem, de ennek részletes taglalásával nem untatlak benneteket. Két opciót mégis megemlítenék: 2,5 gól kevesebb/több 1,70/1,95 és a m2cs szerez gólt igen/nem 1,75/1,85. Azt sugallják, hogy három gólnál kevesebb lesz és ennek ellenére m2cs szerez gólt.
Érdekes! Minden esetre ezt én most így nem veszem meg, mert a szorzók azt mondatják velem, hogy nyer a hazai, de nem vagyok meggyőződve róla, hogy ezt 1-0 vagy 2-0-ás eredménnyel képes lehozni.
Az a két félidei Dijon vezetés óvatosságra int, így magasabb gólhatár mellett vállalom be a hazai győzelmet: 1X2 + Gólszám 3,5 Hazai és kevesebb 2,80
Este minden kiderül :)
Kezdem a teljes tabellával, a 18. helyezett fogadja a 15.-et.
Mindkét csapat szereplésére jellemző a kettősség, szerencsénkre(?) a mai párosítás szerint.
Caen otthon szerezte a pontjait (egy kivételével, a Bordeaux-al játszott vendégként 0-0-ás döntetlent) a hazai tabellán 10. 4-1-2-es sorral. PSG és a St. Etienne nyert náluk és a Guingamp ellen játszottak gólos (1-1)döntetlent. A gólkülönbsége nem túl jó 8-11, de a két vereség alkalmával összesen 8 gólt kapott. A pontszerzései alkalmával 5 meccsen 8-3 a gólkülönbsége. A négy győztes meccséből hármat nullára nyert!
Dijon vendégként 0-2-5-ös sort produkált és 4-12 a gólkülönbsége.
A hét meccséből négyszer nem rúgott gólt, de a gólszerzés esetén sem érezhetik magukat biztonságban. A St. Etienne elleni félidei vezetés után még 1-1-es végeredményt értek el, de a Bordeaux elleni szintén 0-1-es félidő után 3-2-re veszítettek. Az eddigi egyetlen idegenbeli meccsük, ahol két rúgott gólig jutottak.
Ennyit tudok megállapítani a tabella adataiból. További segítséget a szorzóból nyertem, de ennek részletes taglalásával nem untatlak benneteket. Két opciót mégis megemlítenék: 2,5 gól kevesebb/több 1,70/1,95 és a m2cs szerez gólt igen/nem 1,75/1,85. Azt sugallják, hogy három gólnál kevesebb lesz és ennek ellenére m2cs szerez gólt.
Érdekes! Minden esetre ezt én most így nem veszem meg, mert a szorzók azt mondatják velem, hogy nyer a hazai, de nem vagyok meggyőződve róla, hogy ezt 1-0 vagy 2-0-ás eredménnyel képes lehozni.
Az a két félidei Dijon vezetés óvatosságra int, így magasabb gólhatár mellett vállalom be a hazai győzelmet: 1X2 + Gólszám 3,5 Hazai és kevesebb 2,80
Este minden kiderül :)
andz 2016.12.02. 14:57:20
Amit még nem értek, a Getafe-Sevilla B oddskiosztását. Annyira nem tűnik meggyőzőnek a Getafe mérlege, hogy mindenképp nyernie kéne otthon az egyébként előrébb álló, több gólt rúgó Sevilla B ellen. Nálam ez is inkább X2 (és még a H odds is megy lefelé :) )
Bankrator 2016.12.02. 14:59:11
@Vasma: Szia!Bayern München győzelem,TBB Nieciecza meccsén 1.5 over,és amit írtam,Napoli-Intern 2. félidöben lesz több gól. Eredő oddsz 3.3
bakker. 2016.12.02. 14:59:16
Mai menet:
Nottingham - Newcastle
Mindkét csapat szerez gólt, gólerős mindkettő
05727 H 1,60
St. Pauli - Kaiserslautern, (egy érdekes stat alapján) a Puli nem lőtt gólt már 3 mérkőzés óta, de a Lautern-nek rendre betalál, legyen bármilyen hurka is. A vendégek sem ontják a gólokat, ők a hazai védelem erősségében bízhatnak.
Mindkét csapat szerez gólt
08943 H 1,85
Napoli - Internazionale két gólerős csapat, ha rendben mennek a dolgok, itt meg lesz a gólváltás.
Mindkét csapat szerez gólt
18889 H 1,60
Dőljön a lé!
Nottingham - Newcastle
Mindkét csapat szerez gólt, gólerős mindkettő
05727 H 1,60
St. Pauli - Kaiserslautern, (egy érdekes stat alapján) a Puli nem lőtt gólt már 3 mérkőzés óta, de a Lautern-nek rendre betalál, legyen bármilyen hurka is. A vendégek sem ontják a gólokat, ők a hazai védelem erősségében bízhatnak.
Mindkét csapat szerez gólt
08943 H 1,85
Napoli - Internazionale két gólerős csapat, ha rendben mennek a dolgok, itt meg lesz a gólváltás.
Mindkét csapat szerez gólt
18889 H 1,60
Dőljön a lé!
BombajóBoxos 2016.12.02. 15:00:57
15307 06
Mainz - Bayern München
Vendég és több (1X2 + Gólszám 1,5)
1,40
35168 V
Jam. Jones - M. Fu
M. Fu (A mérkőzés győztese)
1,40
11937 H
Barcelona - Real Madrid
Barcelona (1X2)
1,87
12722 05
Manchester City - Chelsea
Döntetlen és több (1X2 + Gólszám 1,5)
4,20
15943 H
Wolfsburg - Hertha BSC
Igen (Hazai csapat nyer legalább egy félidőt?)
1,55
20031 V
Miklós E. - E. Görgl (Lake Louise)
E. Görgl (Ki végez előrébb?) V 1.80
ezt kell raknija ma mindeniinek kur.va nagy odds áés 12.000ből hoz fél milliót és teljesen jó ksi szeló semmi hüly.eség nincs benne hanem reálisan jöhet az egész
Bayern szerintem most már lő vagy 4 gól
fu sokkal jobb,mnit ez a fiatal rexes
barcának nyernie kellene,ha nem nyer akkor decemberben vége a bajnokságnak
City chelsea D mindkettő csapatnak megfelelő chelsea olasz edzővel ezt lehozza D-re
wolsburg csak nem esik már ki hazai páylán csak nyernek gomezék 1 félidőt
miklós nagyképű edit akinek 2 darab világkupa eredménye van cél az olimpiai arany ezt idegből teszem mert nagyon nagyképű
Mainz - Bayern München
Vendég és több (1X2 + Gólszám 1,5)
1,40
35168 V
Jam. Jones - M. Fu
M. Fu (A mérkőzés győztese)
1,40
11937 H
Barcelona - Real Madrid
Barcelona (1X2)
1,87
12722 05
Manchester City - Chelsea
Döntetlen és több (1X2 + Gólszám 1,5)
4,20
15943 H
Wolfsburg - Hertha BSC
Igen (Hazai csapat nyer legalább egy félidőt?)
1,55
20031 V
Miklós E. - E. Görgl (Lake Louise)
E. Görgl (Ki végez előrébb?) V 1.80
ezt kell raknija ma mindeniinek kur.va nagy odds áés 12.000ből hoz fél milliót és teljesen jó ksi szeló semmi hüly.eség nincs benne hanem reálisan jöhet az egész
Bayern szerintem most már lő vagy 4 gól
fu sokkal jobb,mnit ez a fiatal rexes
barcának nyernie kellene,ha nem nyer akkor decemberben vége a bajnokságnak
City chelsea D mindkettő csapatnak megfelelő chelsea olasz edzővel ezt lehozza D-re
wolsburg csak nem esik már ki hazai páylán csak nyernek gomezék 1 félidőt
miklós nagyképű edit akinek 2 darab világkupa eredménye van cél az olimpiai arany ezt idegből teszem mert nagyon nagyképű
gomes666 2016.12.02. 15:24:24
@BombajóBoxoló: hello,
a bet365-n Ilka Stuhec-el tették párba, erre tettem egy kövér összeget / 26 éves a szlovén kiscsaj, háromszoros junior világbajnok volt - igaz 7-8 éve, de sztem nincsenek egy szinten
bár a hó csúszik mindenkinek :)
1 Ilka Stuhec
Női alpesisí - Lake Louise - lesiklás Event Stuhec v Miklos
(Párosítás) 02/12/2016 Egyik sem 1,66 Függőben
a bet365-n Ilka Stuhec-el tették párba, erre tettem egy kövér összeget / 26 éves a szlovén kiscsaj, háromszoros junior világbajnok volt - igaz 7-8 éve, de sztem nincsenek egy szinten
bár a hó csúszik mindenkinek :)
1 Ilka Stuhec
Női alpesisí - Lake Louise - lesiklás Event Stuhec v Miklos
(Párosítás) 02/12/2016 Egyik sem 1,66 Függőben
Cokeler 2016.12.02. 15:31:01
hali,
utóbbi két nap "simaliba", 2/2 a nyertes szelvények aránya:))
tegnapi: Silkeborg - Midtjylland GG O.K
mára három meccset néztem ki amik szerintem jó eséllyel le is jöhetnek.
Nottingham - Newcastle GG
Wiener Neustadt - Liefering GG
De Graafschap - Oss GG
sok sikert mindenkinek!
utóbbi két nap "simaliba", 2/2 a nyertes szelvények aránya:))
tegnapi: Silkeborg - Midtjylland GG O.K
mára három meccset néztem ki amik szerintem jó eséllyel le is jöhetnek.
Nottingham - Newcastle GG
Wiener Neustadt - Liefering GG
De Graafschap - Oss GG
sok sikert mindenkinek!
Templ@r 2016.12.02. 15:37:59
Sziasztok!
Összességében a következő meccseket néztem mára:
Nottingham - Newcastle: x2 || GG - nem || 2 || Gól 2,5 alatt
Abban szinte biztos vagyok, hogy a Newcastle nemfog kikapni a múlt heti veresége után, így az x2 eég biztosnak néz ki nem túl magas odd-ért.
03762 - V Döntetlen vagy Newcastle: 1,2
A Nottingham az idei mind a 8 hazai mérkőzésén rúgott gólt eddig. A tavalyi évben 6 hazai meccsen nem rúgott gólt (a 23 hazai mérkőzésből), ezek:
Nottingham - Brentford 0:3
Nottingham - Sheffield Wed 0:3
Nottingham - Huddersfield 0:2
Nottingham - QPR 0:0
Nottingham - Hull City 0:1
Nottingham - Charlton 0:0
Szerintem lassan kéne jönnie egy olyan hazai meccsnek, ahol a Nottingham nem szerez gólt és mivel az egyik legkevesebb gólt kapó csapat a Newcastle, erre jó esély van.
05727-Mindkét csapat szerez gólt - V Nem: 1,95
Alapvetően 1 vagy 2 gólos vendéggyőzelemre számítok nem túl sok rúgott gól mellett
03758 - V Newcastle 1,75
Legia Warszawa - Plock
A bajnokság elején bukdácsolt a Legia, de az utóbbi időben beindult a szekér, a legutóbbi 7 bajnoki meccsükön 21 gólt rúgtak és 9-et kaptak.
A plock összesen 4 gól rúgott és 10-et kapott a legutóbbi 7 fordulóban.
Itt egy hendikep-es Legia győzelemre számítok, ami jó eséllyel lehet over-es.
15042-Hendikep 0:1 - H Legia Varsó: 1,95
15045-Gólszám 2,5 - V Több, mint 2,5: 1,6
HSV Hannover - Heidenheim
Ezt amikor délelőtt néztem és leadtam a tippjátékba, akkor még biztos hazai győzelemnek néztem, most hogy volt időm kicsit alaposabban ránézni, nem vagyok már benne annyira biztos,
de ha azt veszem alapul, hogy a Hannover a legutóbbi 2 hazai meccsén győzött, a két idegenbeli mérkőzésén pedig erős csapatok ellen hozott döntetlent, a Heidenheim pedig az utóbbi két idegenbeli mérkőzésén nála gyengébb csapatoktól kapott ki akkor jó az esélye a hazai győzelemnek, emellett egy gólváltásnak is látom esélyét.
08481 - H Hannover: 1,75
09021-Mindkét csapat szerez gólt - H Igen: 1,7
Napoli - Inter
Nálam a mai napra ez egyértelmű GG-nek tűnik, viszont a Napoli a legutóbbi két hazai döntetlenje után valószínűleg szeretne győzni, így egy overes meccset sem tartok kizártnak.
18889-Mindkét csapat szerez gólt - H Igen 1,55
18843 - V Több, mint 2,5: 1,55
Azt szívesen venném, ha ti is megosztanátok a véleményeteket ezekkel a meccsekkel kapcsolatban.
Összességében a következő meccseket néztem mára:
Nottingham - Newcastle: x2 || GG - nem || 2 || Gól 2,5 alatt
Abban szinte biztos vagyok, hogy a Newcastle nemfog kikapni a múlt heti veresége után, így az x2 eég biztosnak néz ki nem túl magas odd-ért.
03762 - V Döntetlen vagy Newcastle: 1,2
A Nottingham az idei mind a 8 hazai mérkőzésén rúgott gólt eddig. A tavalyi évben 6 hazai meccsen nem rúgott gólt (a 23 hazai mérkőzésből), ezek:
Nottingham - Brentford 0:3
Nottingham - Sheffield Wed 0:3
Nottingham - Huddersfield 0:2
Nottingham - QPR 0:0
Nottingham - Hull City 0:1
Nottingham - Charlton 0:0
Szerintem lassan kéne jönnie egy olyan hazai meccsnek, ahol a Nottingham nem szerez gólt és mivel az egyik legkevesebb gólt kapó csapat a Newcastle, erre jó esély van.
05727-Mindkét csapat szerez gólt - V Nem: 1,95
Alapvetően 1 vagy 2 gólos vendéggyőzelemre számítok nem túl sok rúgott gól mellett
03758 - V Newcastle 1,75
Legia Warszawa - Plock
A bajnokság elején bukdácsolt a Legia, de az utóbbi időben beindult a szekér, a legutóbbi 7 bajnoki meccsükön 21 gólt rúgtak és 9-et kaptak.
A plock összesen 4 gól rúgott és 10-et kapott a legutóbbi 7 fordulóban.
Itt egy hendikep-es Legia győzelemre számítok, ami jó eséllyel lehet over-es.
15042-Hendikep 0:1 - H Legia Varsó: 1,95
15045-Gólszám 2,5 - V Több, mint 2,5: 1,6
HSV Hannover - Heidenheim
Ezt amikor délelőtt néztem és leadtam a tippjátékba, akkor még biztos hazai győzelemnek néztem, most hogy volt időm kicsit alaposabban ránézni, nem vagyok már benne annyira biztos,
de ha azt veszem alapul, hogy a Hannover a legutóbbi 2 hazai meccsén győzött, a két idegenbeli mérkőzésén pedig erős csapatok ellen hozott döntetlent, a Heidenheim pedig az utóbbi két idegenbeli mérkőzésén nála gyengébb csapatoktól kapott ki akkor jó az esélye a hazai győzelemnek, emellett egy gólváltásnak is látom esélyét.
08481 - H Hannover: 1,75
09021-Mindkét csapat szerez gólt - H Igen: 1,7
Napoli - Inter
Nálam a mai napra ez egyértelmű GG-nek tűnik, viszont a Napoli a legutóbbi két hazai döntetlenje után valószínűleg szeretne győzni, így egy overes meccset sem tartok kizártnak.
18889-Mindkét csapat szerez gólt - H Igen 1,55
18843 - V Több, mint 2,5: 1,55
Azt szívesen venném, ha ti is megosztanátok a véleményeteket ezekkel a meccsekkel kapcsolatban.
2016.12.02. 15:46:40
Pappircsakko ! A kocka elvan vetve ,mindenki a maga szerencséjének a kovácsoloja. PUNK tum!
2016.12.02. 15:49:33
@Templ@r: Szia! Nálam az olasz meccs a vendég csapat gólra adott eredeti odds miatt nem G/G IGEN 1,55-ös oddsért. 12 eset volt a kérdéses vendég oddsra és csak 8 esetben jött, ez 66,6%.
Továbbá 5-7 az arány a G/G IGEN/NEM esetében ennél a szorzónál, ami 42%. Ilyen kockázatos adatok mellet 1,55-ért tenni a G/G-t számomra logikátlan, így felejtős az esemény.
Továbbá 5-7 az arány a G/G IGEN/NEM esetében ennél a szorzónál, ami 42%. Ilyen kockázatos adatok mellet 1,55-ért tenni a G/G-t számomra logikátlan, így felejtős az esemény.
BombajóBoxos 2016.12.02. 15:53:44
A pick szeged ha megtudná tartani minimum ezt a 3. helyet,akkro a 16 között a plockkal játszana,ahol lenne minimum 60%esélye a TJ-re
BombajóBoxos 2016.12.02. 16:19:24
A REAL MADRID KERETE A BARCELONA ELLENI MÉRKŐZÉSRE
Kapusok: Keylor Navas, Casilla, Rubén Yánez
Védők: Carvajal, Pepe, Sergio Ramos, Varane, Nacho, Marcelo
Középpályások: James Rodríguez, Casemiro, Morbidelli, Modric, Asensio, Isco
Támadók: C. Ronaldo, Benzema, Lucas Vázquez, Mariano Díaz
Kapusok: Keylor Navas, Casilla, Rubén Yánez
Védők: Carvajal, Pepe, Sergio Ramos, Varane, Nacho, Marcelo
Középpályások: James Rodríguez, Casemiro, Morbidelli, Modric, Asensio, Isco
Támadók: C. Ronaldo, Benzema, Lucas Vázquez, Mariano Díaz
BombajóBoxos 2016.12.02. 16:39:25
nincs vagy nem tölthető be a windws installer akkor mi a teendő????
bakker. 2016.12.02. 16:42:41
@Vasma: Reméljük a legjobbakat!
Az Orlando a negyedik negyedben már 13 ponttal is vezetett, a végén mégis sikerült egy ponttal buknia, pedig az under simán jött a másik meccsen.
Az Orlando a negyedik negyedben már 13 ponttal is vezetett, a végén mégis sikerült egy ponttal buknia, pedig az under simán jött a másik meccsen.
Osztóvagyok 2016.12.02. 17:07:20
Légyszíves segítsetek! Szerintetek mi lenne jó NÉV egy tippmixel foglalkozó weboldalnak? Lehet Angol és Magyar is
Zoltan Jauch 2016.12.02. 17:47:23
@Osztóvagyok: Hali! Oddsz-fokoló, oddsz-fokozó, oddsz-tube, oddszlik, oddsz side...vicceltem...oddsz akadémia!
Lamberto 2016.12.02. 18:12:15
@Osztóvagyok: teszedveszed.hu
Lamberto 2016.12.02. 18:13:20
@Osztóvagyok: vagy teszedveszted.hu :)
Lamberto 2016.12.02. 18:19:01
tud vki az Ausztria- Izland kéziről vmit. Odds mozgás cirka egy perc alatt: 1,65 1,55 1,75
2016.12.02. 18:20:33
@Lamberto: asas.nemkapkodlegyekután@nelégylooser.hu
Leveex 2016.12.02. 18:28:45
Üdv! Mára: Dijon, Newcastle
Lamberto 2016.12.02. 18:30:28
@rosszcsont richie rich: értettem@töröltesemény.hu
BombajóBoxos 2016.12.02. 18:40:41
TELEPITETTEM A SKYPEOT DE MOST MEG AZT ÍRJA 1ÓRÁJA H INCS INTERNETKAPCSOLAT MI LEHET A GOND??
dinho*Nekemteneee!!AKPH*XIX 2016.12.02. 18:49:02
@bakker.: Hali
a tegnapi QPR vereség nem véletlen, nagyon rég nem nyert már meccset idegenben a Wolves,sanszos volt, hogy most nyer, ráadásul idegenben nem rosszak, csak most volt egy gyenge szériájuk.
a tegnapi QPR vereség nem véletlen, nagyon rég nem nyert már meccset idegenben a Wolves,sanszos volt, hogy most nyer, ráadásul idegenben nem rosszak, csak most volt egy gyenge szériájuk.
bakker. 2016.12.02. 18:53:03
@dinho*Nekemteneee!!AKPH*XIX: Hali, nekem csak over kellett oda.
Írtam én is, hogy 9 nyeretlen meccs után biztos motiváltak lesznek, új edzővel.
A piros lap azért sokat segített a vendégeknek.
Írtam én is, hogy 9 nyeretlen meccs után biztos motiváltak lesznek, új edzővel.
A piros lap azért sokat segített a vendégeknek.
Pól Poloska 2016.12.02. 18:53:58
@BombajóBoxoló: @Bankrator: looooooool
mi párbeszéd, emberek, mi párbeszéd :DDDDDDDDDDDD
@rosszcsont richie rich: szia SAS pajtás, vége a hétnek, ám az éjjel soha nem érhet véget, remélem rátoltál a mixre valami szépet
@Osztóvagyok: pólazoddsmester.blog.hu
mi párbeszéd, emberek, mi párbeszéd :DDDDDDDDDDDD
@rosszcsont richie rich: szia SAS pajtás, vége a hétnek, ám az éjjel soha nem érhet véget, remélem rátoltál a mixre valami szépet
@Osztóvagyok: pólazoddsmester.blog.hu
Pól Poloska 2016.12.02. 18:54:57
Újpest első tavaszi meccse a Fradi ellen lesz, de jó eséllyel még akkor sem játszunk a Szuszában. mondta a Gyarmati leányzó..
ilyet a világ nem látott, szeptemberre kész kellett volna lenni és nem lesz kész febr végén-márc elején, no comment
ilyet a világ nem látott, szeptemberre kész kellett volna lenni és nem lesz kész febr végén-márc elején, no comment
dinho*Nekemteneee!!AKPH*XIX 2016.12.02. 18:58:04
@bakker.: igen, én nézegettem a meccset, a kiállításig benne volt egy hazai gól.
thomas76 2016.12.02. 19:16:13
Sziasztok,
A helyén van a feje. :)
www.keptelenseg.hu/sport/kapusok-gyongye-98399
www.keptelenseg.hu/sport/a-roplabda-is-fejben-dol-el-116767
A helyén van a feje. :)
www.keptelenseg.hu/sport/kapusok-gyongye-98399
www.keptelenseg.hu/sport/a-roplabda-is-fejben-dol-el-116767
The king of alibis 2016.12.02. 19:26:24
Moslék Trinec. Hosszabbítás 1. percében bezzeg be tudjátok verni......
Bokinho 2016.12.02. 19:37:47
Ezen már csak röhögni tudok, Turku vezet 0-2, de végére azért eladja+masik szelóm 94.percben megy el...:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Kabaré
Kabaré
Bankrator 2016.12.02. 19:39:35
@Vasma: Remélem a lengyel undert nem fogtam ki...az elsőt majdnem két hét óta.
falconer 2016.12.02. 19:48:04
Üdv!
Ha érdekel vkit, szokásos hétvégi stat szerinti saját szűréses tippelde, megjelenítve benne az Asterix féle százalékos kimutatás (újításnak nem mondanám, mert eddig is többek között ebből számolt a gép). Top5 bajnokságra +1 pedig a jó kis magyar nb1:
data.hu/get/10144782/Top51dec2.xlsx
Ha érdekel vkit, szokásos hétvégi stat szerinti saját szűréses tippelde, megjelenítve benne az Asterix féle százalékos kimutatás (újításnak nem mondanám, mert eddig is többek között ebből számolt a gép). Top5 bajnokságra +1 pedig a jó kis magyar nb1:
data.hu/get/10144782/Top51dec2.xlsx
The king of alibis 2016.12.02. 19:50:05
Ilyen bohózatba illő gólt kapni. Ge.kit nem csinált a Heidenheim. Ba.rom kapus ráüti a védőre a labdát, ami bepattan a kapuba. Nevetséges.....
thomas76 2016.12.02. 19:53:57
Ma ezeket néztem G/G-ra
Austria Lustenau - Horn 1:1 ..✔
Neustadt - Liefering
Karlsruhe - Fürth
Cambuur - Jong Ajax
Graafschap - FC Oss
Helmond - Eindhoven
Jong PSV - Achilles 29
NAC Breda - Almere
Waalwijk - Maastricht
Zlin - Slavia Praha
LASK Linz - BW Linz
Mainz - Bayern München
Austria Lustenau - Horn 1:1 ..✔
Neustadt - Liefering
Karlsruhe - Fürth
Cambuur - Jong Ajax
Graafschap - FC Oss
Helmond - Eindhoven
Jong PSV - Achilles 29
NAC Breda - Almere
Waalwijk - Maastricht
Zlin - Slavia Praha
LASK Linz - BW Linz
Mainz - Bayern München
The king of alibis 2016.12.02. 19:56:54
ggggggggggggggggggggggól 2-2
Gyerünk
live tipp
5. gólt Hannover lövi
Gyerünk
live tipp
5. gólt Hannover lövi
Bankrator 2016.12.02. 20:01:06
Pedig jól kezdödött. Az 5.percben 0-1 a vendégcsapatnak. A gond az hogy a további 85 perc alatt sem változott a helyzet. 1.5 over,1.30ért,isten veled szelvény.
The king of alibis 2016.12.02. 20:01:40
@Szalnoki81: jó kis pörgős meccs
Bár így pörögne a Juve is a meccsein
Bár így pörögne a Juve is a meccsein
2016.12.02. 20:40:13
omajjj gadd FC OSSSS
MONDTAM HOGY NAGYOT MENNEK MOSTANÁBA !!!!!!!!!!!!!!!!!
JOOOOOOOOOOOOOO
MONDTAM HOGY NAGYOT MENNEK MOSTANÁBA !!!!!!!!!!!!!!!!!
JOOOOOOOOOOOOOO
Penge007 2016.12.02. 20:42:13
Talán nem kéne mindenkit kitiltani és akkor maradnának de nem baj... egyszer mindennek vége :)
Pól Poloska 2016.12.02. 20:43:01
@rosszcsont richie rich: de a graafcsap xd hatrebb volt meccs elott is, es 0-2nel 2.4 a v???
@vécés jóska: szia, harcostarsam!
Kipihented magad? Fogadtal ma?
Haajr lilak
Hnap kovesd ftc, mar alig birok magammal, regebbi mecccsek felveteleit nezem
@vécés jóska: szia, harcostarsam!
Kipihented magad? Fogadtal ma?
Haajr lilak
Hnap kovesd ftc, mar alig birok magammal, regebbi mecccsek felveteleit nezem
Pól Poloska 2016.12.02. 20:43:38
@Penge007: ki lett tiltva?
Sztrapi csak sztem
De azok utan h sok sok napon at rengeteget foglalkozott Bakkerrel
Sztrapi csak sztem
De azok utan h sok sok napon at rengeteget foglalkozott Bakkerrel
vécés jóska 2016.12.02. 20:46:33
@Pól: szervusz! ma nem fogadtam, holnaptól. kipihentem magam, hol vanmaceo, bs, lion?
A Légiós 2016.12.02. 20:53:38
Sziasztok! Pár napja bírtam a magyar kosár sort, mert Józsi kérte. Aki nézte és tette, az nyert.
Pécs - Sopron A mérkőzés győztese
Kimenetel: Pécs
Odds: 1,57
Nyertes
Alba Fehérvár - Szolnok A mérkőzés győztese
Kimenetel: Alba Fehérvár
Odds: 1,52
Nyertes
ZTE - Szombathely A mérkőzés győztese
Kimenetel: ZTE
Odds: 1,45
Nyitott
A ZTE is nyert
Pécs - Sopron A mérkőzés győztese
Kimenetel: Pécs
Odds: 1,57
Nyertes
Alba Fehérvár - Szolnok A mérkőzés győztese
Kimenetel: Alba Fehérvár
Odds: 1,52
Nyertes
ZTE - Szombathely A mérkőzés győztese
Kimenetel: ZTE
Odds: 1,45
Nyitott
A ZTE is nyert
tamas8 2016.12.02. 20:55:42
beírtam reggel:D inter első félidő 1.5 fölé csak kár hogy végül nem tettem mert várni akartam hogy feljebb menjen az odds:(
vécés jóska 2016.12.02. 21:04:09
@A Légiós: gratula, te vagy a magyar kosárkirály :) holnap én is nyomok valamit
A Légiós 2016.12.02. 21:05:10
@bakker.: szia Főnök! Remélem most tudtam segíteni valakiket. Izgalmas volt újra nyerni. A Múltkor úgy is vitte. ZTE a tuti szelvényt sajnos.
blakezjYEAH · https://tipsterlabs.com/hu/tippadok/blakezje/fogadasi-tippek 2016.12.02. 21:05:12
Sziasztok. A honapban tipsterlabson nincs tippliga ?
2016.12.02. 21:05:43
maclesfild goll kelll
Pól Poloska 2016.12.02. 21:06:12
@vécés jóska: szegeny Maceo. Nem tudom mi lehet vele:(( fenykoraban akar 150 hszt irt egy nap xdd
Bs??? Bssss!!!! Hol vaaaagy??
Fura h napi nehany komment jon tole, pedig o a legjobb tippster :((
Talpnyali, szia, mizujs, hajra kispest
Lokd a tippeket, persze
:)
Kispest ftc? Kemeny de nem lehetetlen
Bs??? Bssss!!!! Hol vaaaagy??
Fura h napi nehany komment jon tole, pedig o a legjobb tippster :((
Talpnyali, szia, mizujs, hajra kispest
Lokd a tippeket, persze
:)
Kispest ftc? Kemeny de nem lehetetlen
talpnyali tábornok 2016.12.02. 21:07:38
@Pól: hát ha nem verjük el a gyirmótot, akkor idén már nem megyek meccsre..
fradiban ne legyél biztos.. azt csiripelik nincs lóvé, elmegy a stadionbérletre minden pínz....:)
egy jó liba győzelem?
vagy egy diósgyőri siker?
legyél résen..
uff
fradiban ne legyél biztos.. azt csiripelik nincs lóvé, elmegy a stadionbérletre minden pínz....:)
egy jó liba győzelem?
vagy egy diósgyőri siker?
legyél résen..
uff
Stan the Newport County fan 2016.12.02. 21:07:46
@Pól: Maceo piszkosul tolta fénykorában jaja :D de sztem kicsit másabb munkája lehet azóta
A Légiós 2016.12.02. 21:07:52
@vécés jóska: az abszolut kosár király te vagy Barátom. Ha holnap teszel megnézném. De már csak napok órák vannak s jön a szülészet
talpnyali tábornok 2016.12.02. 21:10:08
@Stan Bugner Józsi: szia, hát meredek.. vasas nem lesz "őszi" első...
Stan the Newport County fan 2016.12.02. 21:11:17
@Pól: BSnek az arsenal nagyon durva volt lehet azért vett visszább komolyan az nagyon kemény, mondjuk az én reggeli oszi 2.5 overem se volt kutya de ott az arsenalnál 0-2nél 99,5% volt hogy lesz még gól 60 perc alatt és mégse
Stan the Newport County fan 2016.12.02. 21:14:42
@talpnyali: mi történt ezzel a fagyival tavaly óta szted? egy Nagy Ádámmal gyengébbek ez oké de nagyon szarok. Böde is kifulladt teljesen
Pól Poloska 2016.12.02. 21:16:11
@talpnyali: jaja, mk
Mtk nem tudom, bennem is van egy olyan erzes h nyernek...
Kispest behuzza, iszonyu rossz a gyirmit
Loki vidi gg vagy 1x talan, 1-1,2-1 dd akar 1-2 is, ki tudja
@Stan Bugner Józsi: jaja az kemeny de asszem "csak" 60at tett ra, o amugy is sokkal jatszik es sokat, ahhoz kepest annyira nem extrem osszeg, persze nagy szivas sajna
Szeged celje 57o jo lehet
Kispest nyer
City cselzi gg
Barca real h
Mtk nem tudom, bennem is van egy olyan erzes h nyernek...
Kispest behuzza, iszonyu rossz a gyirmit
Loki vidi gg vagy 1x talan, 1-1,2-1 dd akar 1-2 is, ki tudja
@Stan Bugner Józsi: jaja az kemeny de asszem "csak" 60at tett ra, o amugy is sokkal jatszik es sokat, ahhoz kepest annyira nem extrem osszeg, persze nagy szivas sajna
Szeged celje 57o jo lehet
Kispest nyer
City cselzi gg
Barca real h
2016.12.02. 21:18:02
ÉLŐ
Zlín - Slavia Praha (élő) Gólszám 4.5
2016.12.02. 20:15 Több, mint 4,5 2,00
Legia Varsó - Wisla Plock (élő) Mindkét csapat szerez gólt
2016.12.02. 20:30 Igen 2,40
Tét összesen 500 Ft
Várható nyeremény 2 400 Ft
Zlín - Slavia Praha (élő) Gólszám 4.5
2016.12.02. 20:15 Több, mint 4,5 2,00
Legia Varsó - Wisla Plock (élő) Mindkét csapat szerez gólt
2016.12.02. 20:30 Igen 2,40
Tét összesen 500 Ft
Várható nyeremény 2 400 Ft
talpnyali tábornok 2016.12.02. 21:18:46
@Stan Bugner Józsi: fentebb leírtam...
stadion bérbeadása úgy megy ződeknél, hogy egy naptári évben 50 meccs + garantált 12e néző... no az utóbbi hiányzik, így a különbözetet zsebből fizetik.. az tetemes összeg..
stadion bérbeadása úgy megy ződeknél, hogy egy naptári évben 50 meccs + garantált 12e néző... no az utóbbi hiányzik, így a különbözetet zsebből fizetik.. az tetemes összeg..
Stan the Newport County fan 2016.12.02. 21:19:53
@Pól: nem extrém összeg egy 60as minusz ? :D BS se csilliárdos
Pól Poloska 2016.12.02. 21:20:44
@talpnyali: hat de gondolom az nem tema h kis plusz lovet belerakjanak
Kubatovnak2 telefon
Kubatovnak2 telefon
Stan the Newport County fan 2016.12.02. 21:21:28
@talpnyali: mit szólsz a felcsút ultráihoz ? 4-5 kisgyerek hajrá hajrá puskásozik pár hotdogért meg kóláért :D
Pól Poloska 2016.12.02. 21:21:45
@Stan Bugner Józsi: bs boraszatot igazgat xdd
De o sztem napi szinten sok tizezerrel jatszik, igy nem annxira durva
De nyilvan durva
De o sztem napi szinten sok tizezerrel jatszik, igy nem annxira durva
De nyilvan durva
talpnyali tábornok 2016.12.02. 21:24:17
@Stan Bugner Józsi: tényleg? magyar pályára magyar kaját vazze..:)
2016.12.02. 21:24:26
hétvégén a Bundesliga meglepetéscsapatok vereségét és a Kunlun első döntetlenjét várom
Hoffenheim - 1. FC Köln 1X2 1. FC Köln 3,30 Nyitott
Wolfsburg - Hertha BSC 1X2 Wolfsburg 2,10 Nyitott
RB Leipzig - Schalke 1X2 Schalke 3,70 Nyitott
Red Star Kunlun - Szeversztal Cserepovec 1X2 Döntetlen 3,55 Nyitott
3/4 4x750 4/4 1x750
Hoffenheim - 1. FC Köln 1X2 1. FC Köln 3,30 Nyitott
Wolfsburg - Hertha BSC 1X2 Wolfsburg 2,10 Nyitott
RB Leipzig - Schalke 1X2 Schalke 3,70 Nyitott
Red Star Kunlun - Szeversztal Cserepovec 1X2 Döntetlen 3,55 Nyitott
3/4 4x750 4/4 1x750
Pól Poloska 2016.12.02. 21:25:23
Kovesd fradi gg jo lehet meg
Sztem itthon 1 golra mindenkepp kepesek lehetnek, gyenge a Fradi vedelme
Sztem itthon 1 golra mindenkepp kepesek lehetnek, gyenge a Fradi vedelme
Pól Poloska 2016.12.02. 21:26:24
Granada sevilla az maga a 2.5 o es a gg
Kb 2-2
Sev ilyen meccseken majdnem mindig kap golt
Kb 2-2
Sev ilyen meccseken majdnem mindig kap golt
Stan the Newport County fan 2016.12.02. 21:26:24
@talpnyali: jó azg nem tudom mit kapnak cserébe de ők az ultrák :D
Pól Poloska 2016.12.02. 21:30:13
@Stan Bugner Józsi: semmit nem kapnak, max ingyen bemehetnek
De tudod ki menne ki ilyen hidegben szelben erre a meccsre...
Az ev vic e h az Ujpest sztem ebben a bajnoksagbam vegig Kecskemeten fog jatszani
Majd meglatjatok
Nem veletlen h Rodi nyarig berelte ki kecskemetet..orbanek mar el akarjak ot tavolitani
Ill...bar Ov akarna ,akkor sikerulne is
De csak sokadrendu emberei szerencsetlenkednek
Talpnyali, mond neked vmi, Puska peter?
Tarsoly legfobb embere, Ov pinyo mellett pancho vipben allt, elvileg kapcsolatok borkaival es szijjartoval + tarsoly napi ugyeit intezi most
Erdemes megnezni szijj valaszat s reakcioidejet mikor kerdezik, ismeri-e
De tudod ki menne ki ilyen hidegben szelben erre a meccsre...
Az ev vic e h az Ujpest sztem ebben a bajnoksagbam vegig Kecskemeten fog jatszani
Majd meglatjatok
Nem veletlen h Rodi nyarig berelte ki kecskemetet..orbanek mar el akarjak ot tavolitani
Ill...bar Ov akarna ,akkor sikerulne is
De csak sokadrendu emberei szerencsetlenkednek
Talpnyali, mond neked vmi, Puska peter?
Tarsoly legfobb embere, Ov pinyo mellett pancho vipben allt, elvileg kapcsolatok borkaival es szijjartoval + tarsoly napi ugyeit intezi most
Erdemes megnezni szijj valaszat s reakcioidejet mikor kerdezik, ismeri-e
talpnyali tábornok 2016.12.02. 21:30:29
@Stan Bugner Józsi: van molinójuk is, vagy valami nevük? felcsultrák? vagy ilyesmi?
talpnyali tábornok 2016.12.02. 21:32:20
@Pól: persze hogy mond, vamzer.. azokat sehol sem szeretik..
talpnyali tábornok 2016.12.02. 21:36:21
@talpnyali: két kiállítás, két kihagyott tizi.. bes z arok..:)
bakker. 2016.12.02. 21:38:54
@tamas8: Bayernt GG, Hannovert GG O.K.
Napoli GG, Newcastle GG kellene még
Nottingham kihagyott két büntetőt ...
Napoli GG, Newcastle GG kellene még
Nottingham kihagyott két büntetőt ...
Szalnoki81 2016.12.02. 21:39:52
Vicc ez a Newcastle meccs. Nekem V kellene de 2 pirossal nem fog összejönni
Stan the Newport County fan 2016.12.02. 21:40:42
@talpnyali: na ezt se tudom :) de jobb mint a dortmundi b közép ez tutti
tamas8 2016.12.02. 21:40:55
@bakker.: kicsit a bíró meg akarja veretni a newcastlet:D 2 piros két 11es a newcastletól elvettek egy szabályos gólt :D
talpnyali tábornok 2016.12.02. 21:41:42
talpnyli tippversenye:
mi lesz a nyúlkasztli meccs további alakulása?
nagyon úgy néz ki spori elvtárs kapott a szállodai szobájába egy-két dögös luvnyát meccs előtt..:)
mi lesz a nyúlkasztli meccs további alakulása?
nagyon úgy néz ki spori elvtárs kapott a szállodai szobájába egy-két dögös luvnyát meccs előtt..:)
2016.12.02. 21:42:01
Caen-Dijon bukta, túllőtték magukat :(
bakker. 2016.12.02. 21:43:26
@AstériX: Nem egy szokványos csigaliga meccs :)
A GG az jött az rendben is van, de 4 gól egy félidő alatt ...
A GG az jött az rendben is van, de 4 gól egy félidő alatt ...
bakker. 2016.12.02. 21:44:13
@talpnyali: Nekem csak egy hazai gól kellene oda, aztán nyerhet, aki akar
Stan the Newport County fan 2016.12.02. 21:45:58
most kéne megraknom holnap a hétközi BL tuttit
Basel 1x
Benfica 1x
a Spurs vajon menni akar az EL-be? mert sztem nem. jó az odds a 2-esre
Basel 1x
Benfica 1x
a Spurs vajon menni akar az EL-be? mert sztem nem. jó az odds a 2-esre
2016.12.02. 21:49:26
@bakker.: 4 gól egy fél félidő alatt :) Nekem ennyi volt mára.
Szurkolok az Inter és Nottingham gólokért.
Szurkolok az Inter és Nottingham gólokért.
Stan the Newport County fan 2016.12.02. 21:51:31
@Stan Bugner Józsi: Arsenal annyira látványosan fogja leszarni a meccset mint hézközben ugyanis a PSG nem fog botlani. Basel meg széthajtja magát az EL helyért.
Napolinak jó a döntetlen is a meccsen. de idegenben a Benficát sose fogják megverni.
Napolinak jó a döntetlen is a meccsen. de idegenben a Benficát sose fogják megverni.
Pól Poloska 2016.12.02. 21:52:17
@talpnyali: vamzer? De Tarsoly mellett nagyon kiall, aki amugy egy utolso g.eci
Ez a tolvaj 5 oldalon keresztul mentegeti magat a magyar narancsban..444en van 3 reszes feldolgozas, abbol nahyjabol kiderul, mi h tortent nagysagrendileg
Tarsoly meg vitte autoval szerdankent a tobb tizmilliot kp-bam Budapestrol gyorbe
Mert a quaestor csopnal mostohakent kezeltek a klubot es nem akartak utalni
.vicc
..
Ez a tolvaj 5 oldalon keresztul mentegeti magat a magyar narancsban..444en van 3 reszes feldolgozas, abbol nahyjabol kiderul, mi h tortent nagysagrendileg
Tarsoly meg vitte autoval szerdankent a tobb tizmilliot kp-bam Budapestrol gyorbe
Mert a quaestor csopnal mostohakent kezeltek a klubot es nem akartak utalni
.vicc
..
talpnyali tábornok 2016.12.02. 21:55:25
@Pól: azért nem minden úgy van, ahogyan azt hallod, vagy leírják...:)
Pól Poloska 2016.12.02. 21:58:02
@talpnyali: hat az biztos de melyik resszel vitatkozol?
Azt merem allitami h TCS egy minden hajjal megkent, a hatalomhoz dorgolozo gazember.
Aki kozel 2 evtizedig csalt, elkepeszto h hogyan tudott aludni..
Azt merem allitami h TCS egy minden hajjal megkent, a hatalomhoz dorgolozo gazember.
Aki kozel 2 evtizedig csalt, elkepeszto h hogyan tudott aludni..
talpnyali tábornok 2016.12.02. 21:59:40
@Pól: engem nem érdekel ez az egész..:) ez csak a felszín, sokkal többet lopnak el a víz alatt..:)
Pól Poloska 2016.12.02. 22:01:49
@talpnyali: de ha errol az orban ur tudna..o ilyet biztos nem engedne..:Ddddd
Ma de hnap tedd
Kovesd ftc gg
Ujpest nagyhendiiiiiii
Ma de hnap tedd
Kovesd ftc gg
Ujpest nagyhendiiiiiii
talpnyali tábornok 2016.12.02. 22:05:01
@Pól: biztos nem nézné jó szemmel, ha őt kihagynák..
ahogy Hofi mondta:
_ tudjátok mi a korrupció? az amiből kihagynak..:)
és : ezekhez képest a ház nélküli csiga egy gerincoszlop...
UFC nagyheni? nane..:)
ahogy Hofi mondta:
_ tudjátok mi a korrupció? az amiből kihagynak..:)
és : ezekhez képest a ház nélküli csiga egy gerincoszlop...
UFC nagyheni? nane..:)
Pól Poloska 2016.12.02. 22:07:21
@talpnyali: nem, o ilyet nem tenne, az biztos
Persze tulzottan johiszemu igy sokan raszedik, atverik, de talan egyszer szetcsap En toretlenul bizom xddd
Ujpest behuzza, ne felj!!!!
Nyerni kell, nincs mese.
Vallal egyet bardhi. Egyet lazok
Persze tulzottan johiszemu igy sokan raszedik, atverik, de talan egyszer szetcsap En toretlenul bizom xddd
Ujpest behuzza, ne felj!!!!
Nyerni kell, nincs mese.
Vallal egyet bardhi. Egyet lazok
glammi76 2016.12.02. 22:12:20
Lottozoba pakoltak a legia hendit.hehe.
2016.12.02. 22:12:46
elmaradt egy jogos 11
talpnyali tábornok 2016.12.02. 22:13:51
@glammi76: ja, mikulásbácsi mutatja fel a cserét... marhanagy..:)
glammi76 2016.12.02. 22:16:29
@talpnyali: latom.meg lengyel szepsegverseny is megy,lofeju kocsis korinna mit keres ott...
talpnyali tábornok 2016.12.02. 22:20:15
@glammi76: lengyeleknél lesz valami szépségverseny hétvégén, azért
2016.12.02. 22:21:27
Pipa és pipa ;)
2016.12.02. 22:24:13
@bakker.: ahogy szokott :D
gomes666 2016.12.02. 22:27:33
@gomes666: nagyon sima OK
a versenyt is nyerte
www.eredmenyek.com/alpesi-si/lesiklas-n-i/lake-louise/
a versenyt is nyerte
www.eredmenyek.com/alpesi-si/lesiklas-n-i/lake-louise/
2016.12.02. 22:31:16
@rosszcsont richie rich: nincs szerencséjük
gomes666 2016.12.02. 22:35:51
@Pól: köszi
holnap lesz még egy lesiklás, kiváncsi leszek kivel teszik párba
a tippmix jól választott, mert Edit megelőzte Görgl-t
holnap lesz még egy lesiklás, kiváncsi leszek kivel teszik párba
a tippmix jól választott, mert Edit megelőzte Görgl-t
KandiszNóra 2016.12.02. 22:53:18
newcastle ugy eladta ezt a meccset mint a huzat :(
bakker. 2016.12.02. 23:08:10
@Vasma: Most nézem a Knicks szorzója 2 fölé ment, pedig nyerniük kellene ...