júl 07 2016

2016. július 8. péntek

 ... ami nagyobb szerepet játszik, hogy megmeri-e játszani az ember az elgondolását... akarat, bátorság - így teljes !  (Disemal)


A bejegyzés trackback címe:

https://tippmix.blog.hu/api/trackback/id/tr828873930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Pól Poloska 2016.07.08. 22:27:23

@vécés jóska: én is hányszor mondtam ezt. de épp te mondtad nekem h pihenjek és ne hagyjam abba
Jóska, te, mint ifjú mixreménység, a Bosch hűséges és szorgalmas alkalmazottja, nem hagyhatod abba

nézd meg a fidelitasos videót, nagyon jó sztem. kár h nem voltam ott, dumálhattam volna Tónival is

Maceo◥◤ 2016.07.08. 22:30:00

@Paul10: @Stan The Man..: ismerősöm szerint nagy buli egy ilyen tábor :DDDD

Pól Poloska 2016.07.08. 22:30:04

@Stan The Man..: sajnos nem volt. jövőre mindenképp elmegyek, jó szórakozás, szívesen felkérném G Fodor Gabit lassúzni!!

vécés jóska 2016.07.08. 22:31:37

@Paul10: most néztem, eszméletlen irritáló, főleg mikor mutatják a citromos sör részt :( nem most tényleg vége, túl nagy a nyomás, nem bírom, nyugodt életre vágyom

Pól Poloska 2016.07.08. 22:33:23

@vécés jóska: de azért valld be, eltöltenél pár napot GFG, Kubatov és Rogán társaságban. kiveséznétek az élet nagy kérdéseit

persze egy Sas-Air-Bakker-BS asztaltársaságnál nem lenne jobb

Maceo◥◤ 2016.07.08. 22:36:05

baszott simán elment a kosár is :(

vécés jóska 2016.07.08. 22:36:13

Hivatalosan is elment a Cseh meccs, nagyon sajnálom, h megkárosítottam, tönkretettem sok embert, családot :(( bűn rossz tipp volt, ezennel végleg leteszem a tollat, vagyis nyáron amíg csak ilyen ismeretlen meccsek vannak, addig pihenő. mégegyszer sorry, most napokig emésztem magam :(

@Paul10: nem szeretem a Fideszt, gonosz emberek

vécés jóska 2016.07.08. 22:37:24

@Maceo◥◤: elnézést kérek, én sem vagyok jobb a Deákné vásznánál, elment a tegnapi nyereményem nekem is. nem tudom h tudom kárpótolni az embereket, de valahogy megpróbálom

Pól Poloska 2016.07.08. 22:38:16

@vécés jóska: volt pár rossz húzásod, de ezzel VÉGLEG leírtad magad nálam, Jozef.
ezt már nem nézhetem el neked sem, eddig jó tippsternek gondoltalak, de a maival bebizonyosodott h egy gyenge, képzetlen és ötlettelen fogadó vagy, ki nincs is tisztában a Jekatyerinburg nyári átigazolásaival.

megjátszottam 10 ezerrel h a Real Madrid kiesik idén. szted jöhet?
CR már kiöregedett, van egy gyenge kapus, Ramos és Varane sem első osztályú szint, Kroost megfogja az EB-kiesés..

vécés jóska 2016.07.08. 22:41:55

@Paul10: azt hittem jó lesz, elnézést :( nem is magam miatt bánom, de ismerek olyat aki utolsó forintjait tette fel rá, bas.zott rossz érzés. jobb h vége! végre szabad vagyok
Real szerintem nem fog kiesni, sőt a dobogóért versenyben lesz

Maceo◥◤ 2016.07.08. 22:43:23

@vécés jóska: +21-l raktam a cseheket :DDD banyek és übersimán kicoptak...

Pól Poloska 2016.07.08. 22:44:44

@vécés jóska: elbuktam én is az utolsó forintjaimat, most a következő fizuig sajnos száraz kenyéren fogok élni. miattad. ezt soha nem bocsátom meg neked, óriásit hibáztál, rossz tippet adtál és bűnhődnöd kell. szerintem távozz városodból, mert a végén megtalállak, igaz nem lesz pénzem odamenni sem :((((((((

Real kieshet sztem, ha jön 1-2 rosszabb meccs az elején, necces lehet a bentmaradás.
amúgy ilyenre kár h nem lehet fogadni, Újpest kiesik. sztem be fog jönni...1,7 h FTC bajnok, év ajándéka

Maceo◥◤ 2016.07.08. 22:44:59

Azéert mit ne mondjak ez a kemény nem a cián... Rakom SAS tippjét ( Bukó ) majd rakom jóska tippjét igaz próbáltam "a biztonságosabb" opciót választani ( bukó) :DDDD

vécés jóska 2016.07.08. 22:45:24

@Maceo◥◤: basszus, elnézést :((( nem szabad mixelni, mindig rájövök, esélytelen az egész, ha 15 év alatt nem tudtam pluszban kijönni, mire számítok. valahogy orvossal kéne kigyógyítanom magam. holnap utánanézek viccen kívül. elvileg pár hét alatt sikerülhet abbahagyni segítséggel

Maceo◥◤ 2016.07.08. 22:46:19

Legközelebb inkább megmaradok a saját faxságaimnál jobb ez így :) Azért kösz a tippeket,de ez most nem úgy alakult ahogy gondoltam :D

Maceo◥◤ 2016.07.08. 22:48:26

@vécés jóska: No para. Mondom én keveselletem azt az opciót ezért raktam a nagyobb hendit,de hát így is elkerülhetetlen volt a bukta. talán ha az első negyedet nem szúrják el jött volna,de hát ez van

Pól Poloska 2016.07.08. 22:48:43

@vécés jóska: Jóska, elküldtem 1-2 emberemet Miskolcra h keressenek meg, én elmenekülnék a helyedben!!! csak szóltam, mert nem biztos h nagyon szeretnél az öklükkel találkozni:))) csak azért figyelmeztetlek mert egykor közös vállalkozásról ábrándoztunk (tippmix-kocsma), de ennek sajnos vége, eljött a bosszú ideje!!!!

tényleg, nem nézted meg h bet365 tudósító miként leheccc??? :DDD
+ ha találsz jó orvost, megadhatnád a számát

vécés jóska 2016.07.08. 22:48:43

@Maceo◥◤: Sas és én sem vagyunk jobb egy átlagos tini fogadótól, csak néha szerencsénk volt. nem szabad bízni senkiben. pl ma Miskolon százezerek mentek a Lett - Puerto Rico H-ra, minden nagykutya azt tette

@Paul10: Újpest és DVTk tényleg kiesik. Kövesd és Felcsút viszont 3 éven belül bajnok lesz, ez 100%

EgyGól (törölt) 2016.07.08. 22:48:51

Visszaálltam a gólozásra,csapatgól vagy GG,ma is simán jött,kövessetek engemet,holnap jön a következő felvonás.

Maceo◥◤ 2016.07.08. 22:51:16

@vécés jóska: @Paul10: Airtiger frankón rávágott 100 gurigát Jóska tippjére? :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

vécés jóska 2016.07.08. 22:51:23

@Paul10: :DD holnap nézek utána, tényleg megpróbálok leszokni. Pesten le lehet azt írják. tippmix kocsmát biztos megcsinálom, fizuból. ezt most találtam

"Mit csináljak, ha a barátom tippmix függő?

Szerintem a barátom szerencsejáték függő, pontosabban tippmix. Több oldalon is regisztrálva van a neten és feltöltött pénzt és naponta többször is fogad, hogyha elbukik egy szelvényt újra tesz egyet idegességében, h visszanyerje a pénzt, s ilyenkor sokszor a falba bokszol vagy káromkodik s nem lehet hozzászólni. Próbáltam már vele beszélni erről, de nem tudok hatni rá, s tudom, hogy ez nem mehet sokáig így tovább. Anyukám azt tanácsolta, hogyha nem változik hamarosan a helyzet szakítsak vele, de én nem akarok, mert nagyon szeretem, de már alig bírom én is elviselni ezt. Mikor együtt vagyunk akkor is nagyon sok időt tölt ezzel. Amúgy már 2 éve együtt vagyunk. Szeretném a tanácsotokat kérni, hogy most mit csináljak, hogyan tudnék segíteni neki, hogy leszokjon erről a függőségről anélkül, hogy elveszítsem?"

vécés jóska 2016.07.08. 22:52:41

@Maceo◥◤: több embert ismerek aki több 10 ezret vágott rá, köztük én is. az a baj, olyan is van, akinek tényleg az utolsó forintja volt. gyakorlatilag én löktem a szakadék szélre. szóval tényleg jobb h vége ennek az egésznek

Pól Poloska 2016.07.08. 22:55:38

@vécés jóska: jaja én már láttam anno ezt a kérdést gyik.hu-n

@Maceo◥◤: áhh, nem hiszem, dehogy

Jóska, de viccen kívül, lehet tényleg jól jönne neked és nekem az orvosi segítség

Maceo◥◤ 2016.07.08. 22:56:02

@vécés jóska: lehet meg kéne várni a nívósabb kosár bajnokikat és addig pihentetni vagy faxtudja :/ Ötletem nincs... most mit kéne tenni :) Mindenesetre én most kicsit pihentetem jövő csütörtökig :D ( EL )

Pól Poloska 2016.07.08. 22:56:16

@vécés jóska: de most ezt komolyan írod?? h utolsó forintjaikat tették fel erre?

Maceo◥◤ 2016.07.08. 22:57:35

@Paul10: Air nem szokott kamuzni. Amit beír az úgy is van!!!!! :)
Menj el nyaralni vagy bárhova de kerüld a lottózókat :DDDD

vécés jóska 2016.07.08. 22:58:02

@Paul10: igen, ez most nem vicc, magamtól nem tudok leszokni, ide orvos kell. ezt a hétvégét rászánom, majd beírom h mit találtam. mi szép lenne ha sikerülne abbahagyni. igaz ahogy tegnap láttam, itt sokan ebből élnek, de én annyira nem vagyok jó sajna :S

asasx 2016.07.08. 22:58:23

@Maceo◥◤: szintén zenész. Meg szerintem még néhány százan. De azért játszottam (játszottuk)meg a tippeket, mert láttam hogy ők hogyan tippelnek. Nálam biztos százszor jobban. Jóska, akiben olyan felelősségérzet van mint benned, azon biztosan még nagyobb a nyomás.Ha tényleg pihensz egy kicsit, jó pihenést. De itt nagyon sok ember vissza fog várni.

Pól Poloska 2016.07.08. 22:58:34

@Maceo◥◤: egy darabig megy, de utána már nem lesz olyan friss a bukások élménye, látom a blogot és a biztató kínálatot és azt mondom: igen, most nyerni fogok:DDD

de Air sztem csak viccelt

Pól Poloska 2016.07.08. 22:59:47

@vécés jóska: jaja, itt sokan ebből élnek, de nem olyan buta, ötlettelek, lusta, semmirekellő fogadók, mint te vagy én.

de a legkomolyabban írom h betegek vagyunk h erre a s.zarra ennyi időt, energiát, pénzt áldozunk

vécés jóska 2016.07.08. 23:00:55

@Paul10: aha, van 2 barcikai ismerősöm, vagyis kollégám ismerősei, de én is találkoztam már velük, munkanélküliek, volt még 25 ezer forintjuk, azt rátették a meccsre. de olyan is írt pár hónapja emailben, aki segélyből élt a kisfiával 2-en és úgy mixelt. ez olyan mint a rák, mindenkit kicsinál :( cseszett lelkiismeretfurdalásom van

Maceo◥◤ 2016.07.08. 23:02:51

@Paul10: De amúgy ha emlékeim nem csalnak tavaly nyáron is sok volt a bukta :D Úgy vártuk a bajnokikat mint a messiást :D Azért én azt mondom ebben az EL-ben,Olimpiában van egy kis potenciál + nem beszélve arról,hogy lehet fogadni,de ha csak azért nincs értelme minden nap rakni valamit hogy meglegyen a napi adrenalin adag :DDDD ( saját tapasztalat) Francia EB-t nyer vagy rendesjátékidőben berántják. erre kell pakolni egy kisebb összeget

vécés jóska 2016.07.08. 23:04:08

@asasx: sajnálom, én mindig elmondtam h nem vagyok jobb egy átlagos fogadótól, sőt! focihoz egyáltalán nem értek, kosárban hozok egy középszintet. ezért voltam buta és meggondolatlan, h beírtam a tippjeim. tényleg sok embert megtéveszthettem, anyukám most biztos csuklik :(
jó lesz végre szabadnak lenni

Pól Poloska 2016.07.08. 23:04:25

@vécés jóska: ha ezt komolyan írod, akkor tényleg elképesztő-
mondjuk szerintem semmilyen felelősséged nincs ebben, max annyi h nem mondtad nekik: "ti b.armok, ha ennyi pénzetek van, ne fogadjatok"
de ha van akkora marha, h az utolsó fillérjeit elfogadja, nem tudok mit mondani.
én is buktam, de legalább van miből kiflit és kakaót vennem.

az az igazság h ha van ember, aki így él a fiával és akármilyen meccsre de fogad, az sajnos biztosan elbukja a pénzét.
emiatt ne legyen lelk.furd.-od, max azt sajnáld h te buktál és vond le a következtetéseket.

amúgy az a s.zar, h amúgy ki is bírnám, de felnézek a blogra, meg hallok barátokat, ismerősöket beszélni h x és y tuti nyer és akkor..:DD

Maceo◥◤ 2016.07.08. 23:06:09

@vécés jóska: De még a 20,5 hendi sem jött jóska!!! ne hibáztasd magad... ilyen ez a szakma :) Amúgy meg alapszabály,hogy az utolsó forintjaimat nem teszem fel tippmixre.... általában tudjuk mi szokott kisülni belőle :)

Pól Poloska 2016.07.08. 23:06:43

@vécés jóska: btw, elég szánalomra méltó emberek vagyunk ilyen téren. te és én beírtuk összesen kb 10x elmúlt 3-4 hónapban h vége.
aztán neked ma volt az eddig utsó fogadásod, nekem tegnap. ennyire sikerült.

de ha komolyan aggódsz mások miatt, sztem ne tedd. nem azt mondom h nem borzaszt el engem és érint meg ha valaki egyedül neveli segélyből a gyerekét és bukik, ám az ilyen emberre nem tudok mit mondani
én veszítettem már eleget, de soha nem úgy h veszélyeztesse a megélhetést

vécés jóska 2016.07.08. 23:07:54

@Paul10: @Maceo◥◤: amúgy én nem is bánom szinte h bukok, pedig nem kevéssel játszok. fura, pár éve, pedig teljesen kivoltam pár ezer bukástól is. most nagyon jó az anyagi helyzetem és nyereményből bukok, szóval nem visel meg, az viszont nagyon, h mennyi családot teszek tönkre, a WC-projekt alatt jöttem rá. és túl gyenge vagyok, h elviseljem a nyomást sajna.

Pól Poloska 2016.07.08. 23:08:20

de Józsi, hnap kanada-új-zéland és +7,5-ről 2,05 a v!!!
AJÁNDÉK, AKI NEM HASZNÁLJA EZT KI, BUTA, GYENGE FOGADÓ

Intern 2016.07.08. 23:08:37

Pesten a nyirô gyula korhazban lehet kvazi elvonora menni! Eloszor egy beszelgetes van ahol kikerdeznek mindent errol a dologrol es ha ugy latjak h tenyleg gyogyulni akarsz akkor felvesznek! A bratnom occse is igy szokott le

vécés jóska 2016.07.08. 23:09:48

@Paul10: igen, én kb 60-szor vonultam vissza, de mindig visszatérek :( de most orvossal sztem sikerülhet. sokan mindenüket elbukják, még jó h mi nem vagyunk ilyenek :(

Pól Poloska 2016.07.08. 23:10:01

@vécés jóska: de ne röhögtess már
azért nem te vagy a világ közepe :DD nem fognak miattad százezrek fogadni egy adott meccsre.
de aláírom, tuti van olyan ember, aki a tippjeid miatt veszít sok pénzt akár, de az megérdemli. nincs rá jobb szó.
ha én feltettem volna minden pénzem a Loki 4,5 overre, akkor nem lehetne sajnálni, akkor sem ha nem tudok kenyeret venni

vécés jóska 2016.07.08. 23:11:08

@Intern: köszi, én is úgy tudtam, holnap megpróbálok bejelentkezni, bár ha hosszú ideig tart, akkor a meló miatt nem tudok befeküdni :(

asasx 2016.07.08. 23:11:57

@vécés jóska: az a kosár "középszint" még az itteni nagykutyáknak is irigylésre méltó, sokunknak ( nekem is ) meg elérhetetlen. Aki meg évek óta olvassa a blogot, a foci tippjeidet úgysem vette komolyan.

Intern 2016.07.08. 23:11:59

Én is azert probalok mixelni h hatha lesz valami kis + bevetelem! Eddig kb ugyanott vagyok! Amennyit feladtam kb annyit nyertem is. Nehez annak akinek tenyleg be kell osztani...

Pól Poloska 2016.07.08. 23:12:00

@Intern: és ez olyan h be kell feküdnöd x napra? vagy csak 1-1 beszélgetés?

@vécés jóska: itt toltam azt a sztorit pár hónapja h együtt vagyunk elvonón és kiszökünk fogadni, de a végén még tényleg együtt kell h meggyógyuljunk

Pól Poloska 2016.07.08. 23:13:16

@asasx: jó, de ő ezeket a butaságokat (Real nem nyer, kikap -ezt kb minden Madrid meccs előtt beírja, meg Izland elveri Franciaországot stb) nem komolyan írja be:)
@Intern: az még egy jó eset, ha nem buksz.

vécés jóska 2016.07.08. 23:14:11

@Paul10: tudom h nem vagyok egy nagy vasziszdasz, ezért is lepődtem meg, h 20-30 levél érkezett a WC-projekt alatt, h teszik a meccseket. anyukák, idős emberek stb. szóval sok embert küldhetek sajna a pokolra, ezét veszélyes szakma ez. bele sem gondolunk néha mikor írjuk a tippeket, pedig én tényleg csak jót akarok

Pól Poloska 2016.07.08. 23:14:48

@vécés jóska: " @Intern: köszi, én is úgy tudtam, holnap megpróbálok bejelentkezni, bár ha hosszú ideig tart, akkor a meló miatt nem tudok befeküdni :( "

:DDDDDDDDDDDD
"befeküdni" :DDD

hónapokig tartó kezelés és már bekerülsz a sajtóba is h egy ember, akin nem segít semmi, nem tud leállni és nyomja az Euro Cup pozitív hendiket

Intern 2016.07.08. 23:14:57

@Paul10: azt hiszem befekudni csak akkor lehet ha ok az elso beszelgetes utan ugy dontenek es felvesznek. Egyebkent meg azt hiszem hetente lehet menni beszelgetni

Maceo◥◤ 2016.07.08. 23:16:07

@asasx: Köszi! Majd ha elkezdődnek a bajnokik akkor már remélhetőleg nem fog gondot okozni egy jó dupla,tripla összetétele,de hát addig is abból élünk ami van ez meg ügye elég gyengusz,de azért erre a francia EB győzelemre még rá kell próbálnom. ( lehet megy a rendesjátékidős győzelem is )
@vécés jóska: attól nem lesz jobb hogy ezzel ostorozod magad :)

Pól Poloska 2016.07.08. 23:16:29

@vécés jóska: na de most beszéljünk komolyan, "Jóska"

neked csak van egy meglátásod és egész jó érzékkel tolod a kosár tippeket. méghozzá úgy, h az égvilágon szinte nem tudsz semmit ezekről a válogatottakról, csapatokról, játékosokról. nem azért, mintha több esélye lenne annak, aki ismeri.

az h ezt mennyivel teszi az akinek nincs 70 ezer forint bevétele havonta, az az ő dolga.

Pól Poloska 2016.07.08. 23:17:35

@Maceo◥◤: ugyan már:)) elkezdődnek a bajnokik :DD hú, most majd aztán sokat nyerünk

de nem is a pénz zavar a legjobban, hanem h ennyi időt erre a s.zarra NEM SZABAD elpazarolni.

vécés jóska 2016.07.08. 23:17:38

@Paul10: :DDD valahogy csak tudnak segíteni, de emiatt nem akarok szabira menni, online kéne valahogy leszokni.

@Maceo◥◤: igaz, próbálom elfelejteni a dolgot, de most napokig nagyon rossz lesz :SSS

Intern 2016.07.08. 23:17:55

Amugy nem tudom h joska ezt mennyire gondolja komolyan meg h mennyire veszi poenra, de amugy ez kokemeny betegseg amirol nehez lejonni!

Pól Poloska 2016.07.08. 23:18:10

@Intern: hmm,de lehet h Jóska és az én esetemet olyan súlyosnak, már-már visszafordíthatatlannak ítélnék meg h ha akarnánk, sem engednének el minket :DD

Maceo◥◤ 2016.07.08. 23:18:33

@Paul10: Simán meg lehet állni hogy ne tegyél minden nap !!! :D Arról már nem nyilatkozom hogy véglegesen is megtudod-e ezt állni mert nem ismerlek,de ha komoly elhatározással belefogsz le tudod tenni csak keress valami más elfoglaltságot ami tereli a gondolataidat a mixről + menj nyaralni,buli,csajozz,kocsmázz etc etc :)

vécés jóska 2016.07.08. 23:19:10

@Paul10: jó de sokszor tényleg megtévesztő a tippem. és aki bízik bennem, azt úgymond átverem. az vigasztal, h aki 1-2 éve rakja a tippjeim, az nem lehet mínuszban.

vécés jóska 2016.07.08. 23:20:03

@Intern: ezt most komolyan gondolom! tényleg le akarok szokni, csak nincs időm befeküdni

Pól Poloska 2016.07.08. 23:20:06

@vécés jóska: én azt mondom h töltsd fel az összes pénzed a bet365-re, kezdj el egy hétig élőzni és nézzük meg mi sül ki belőle :DDD
ha elbukod mindened, még mindig befogadlak és lesz hol laknod!
ha meg nyersz, akkor 30%-ot odaadod nekem, h ilyen jó tippet adtam:DD

@Intern: jaja, elpoénkodunk de tényleg iszonyú nehéz dolog.

Maceo◥◤ 2016.07.08. 23:22:12

@vécés jóska: Egyedül úgy se tudod megváltani a világot + mindig becsuszik 1-2 rossz tipp,de hát ez a műfaj már csak ilyen. Aki meg más tippjeit rakja az gondolom ezt is belekalkulálja.
@Paul10: Azért ott már össze lehet pakolni egy fini duplát,triplát persze módjával :D nem kell mindent elbaxni erre a játékra amiben ha nem vagy kikúrt mázlista úgy se leszel pluszba. Hosszútávon úgy is ráfizetéses ez a szakma :)

vécés jóska 2016.07.08. 23:22:19

@Paul10: :D én most nem poénkodom. jó kicsit ittas vagyok, de most nagyon megérint h tudom sok embert károsítottam meg. ezért szoknék le. a Nyírőbe viszont esélytelen h leszokjak. valahogy Miskolcon kéne pár nap alatt

Pól Poloska 2016.07.08. 23:23:00

@Maceo◥◤: te szerencsére csak ilyen 1-5 ezer forintos tétekkel tolod, ezzel nem is lesz baj. az a baj h én nem is tudok örülni egy 6 ezres nyereménynek..
persze, ez teljesen igaz, ennek abszolút nincs értelme

@vécés jóska: jaja, de főleg régebben volt megtévesztő, amikor 0 háttértudással meggyőzően levezetted h miért is fog az adott csapat nyerni -12,5-ről :DDDDDD

amúgy ez az egész tényelg csak elhatározás kérdése.
én tegnap este végleg elhatároztam magamban h stop
tartom magam olyan erősnek h be is tartsam. már megundorodtam ettől az egésztől

Maceo◥◤ 2016.07.08. 23:24:18

@vécés jóska: Igyál meg minden nap 1-2 littyó keményet !! Ne félj attól tuti kifekszel :D Eszedbe sem fog jutni sem a mix sem az hogy befeküdj az elvonóra

Pól Poloska 2016.07.08. 23:25:08

@vécés jóska: de ne mááár.
mi az h le kéne szokni pár nap alatt?

ez az egész annak a kérdése, h vagy-e igazán erős, vagyunk-e azok, vagy gyenge, patologikus esetek. ennyi a kérdés, nem több

egy darabig megy is, de amikor látja majd az ember h a Molde kikapott egy azeri csapattól az odavágón és a visszavágón 1,55 a sima h, na ott kell nagyon erősnek lenni

vécés jóska 2016.07.08. 23:25:27

@Paul10: na jó akkor versenyezzünk h ki bírja tovább mix nélkül! én szeptember 1-ig biztos nem nyomom, de jó lenne legalább 2020-ig megállnom. utána meg jön a feleség meg a család, szóval sok időm sem lesz.

Maceo◥◤ 2016.07.08. 23:26:39

@Paul10: én max 10k-t teszek fel se több se kevesebb :) Így is fs bukni elhiheted "a bukás érzése abszolút nem tétfüggő"!!!!

vécés jóska 2016.07.08. 23:27:35

@Maceo◥◤: ez amúgy nem rossz ötlet. valami más szenvedélybetegségre kéne átállnom, és akkor a mix felejtős. csak sajna a többi még rosszabb (ital, drog, bélyeggyűjtés) :S

@Paul10: na jólvan jogos, nem megyek dokihoz, magamban rendezem a dolgokat

Maceo◥◤ 2016.07.08. 23:28:17

@vécés jóska: Csökkentsd a tétet vagy pedig ideiglenesen találj ki egy új taktikát! A jól beváltat meg hanyagold mindaddig amíg el nem kezdődnek a nívósabb bajnokságok!!!!!!!

Pól Poloska 2016.07.08. 23:29:13

@vécés jóska: szólj a főnöködnek h el kell menned bet365-képzésre, ezért nem leszel 1-2 hétig :DDD
állítólag 10 napos a kurzus.
elmész Oroszországba, és ilyen orosz 2-es női röplabda meccseken kell helytállnod, a végső próba pedig az, amikor a kazah megyei 2-ből tolsz egy élő közvetítést és nézik, h mit írsz be veszélyes támadásnak ill. hány mp alatt fagyasztod be a rendszert veszélyes szitunál :DDD

nem..be kell látni h ebből csak vesztesen jöhetsz ki, kérdés csak a veszteség mértéke
van akinek az élete megy r
van akinek csak sok ideje
van akinek az emberi kapcsolatai
van akinek csak némi pénze

és van 1-2 igazi profi, aki ebből él

vécés jóska 2016.07.08. 23:29:46

@Maceo◥◤: nem találok ki most semmit. VÉGE. nem megyek lottozó közelébe, így sikerülhet. az a baj ha blogot meg nem nagyon tudom abbahagyni + a melóban is sokan hatalmas függők és erről beszélnek

Intern 2016.07.08. 23:30:15

@vécés jóska: En ugy tudom Miskolcon eselytelen ott semmi ilyenre nincs lehetoseg

Pól Poloska 2016.07.08. 23:30:52

@vécés jóska: tudod mi a s.zar??

ha az ember belegondol abba h egy gólon 70 ezer forintom jön úgy h a 87. percben "lefagynak" a bet365-ön az oddsok, látod h az ellenfél tizenhatosánál jár a csapat és meghallod a hangot :DDD

na ez az érzés...))

vécés jóska 2016.07.08. 23:32:03

@Paul10: ahogy tegnap láttuk itt azért van vagy 8-10 igazi profi, aki ebből él. nekik tényleg grat, de nem tudom h csinálják. én nem tartom magam butának, és mégsem tudok ebből jól kijönni, 0-ra tudom hozni magam, igaz ez is jobb mint a fogadók 90%-a. de semmit nem érek vele

vécés jóska 2016.07.08. 23:34:32

@Paul10: ez tényleg jó :) én azt szeretem mostanában, mikor látom h mennyien nyernek a tippemmel és kapom pl emailban h 'köszönöm József, lesz pénz most a kisfiamnak nyári táborra' stb. ez felbecsülhetetlen, de bukásnál sajna rosszabb

Intern 2016.07.08. 23:35:16

@vécés jóska: Lehet mixelni csak ésszel és mértékkel!

Maceo◥◤ 2016.07.08. 23:35:58

@vécés jóska: Senki sem él ebből!!!! :D Max keresnek egy kis plusz tőkét,de nem kell minden butaságot elhinni amit ide írnak. Vannak itt jó fogadók sőt rosszat nem is tudok mondani mert mindenki hozzátesz valami pluszt ahhoz,hogy megérje minden nap felnézni ide és csemegézni,de kötve hiszem hogy itt bárki is ebből megélne

Pól Poloska 2016.07.08. 23:38:46

@vécés jóska: de most szórakozol, vagy komolyan kapsz ilyen üzeneteket???
'köszönöm József, lesz pénz most a kisfiamnak nyári táborra' :DDDD
xdxd

de tényleg. itt nem azért nyomja az ember mert elhiszi h pénzt vehet ki hosszabb távon. hanem mert ott van az adrenalin és amikor nagy pénz jön és látod a bet365-ön az "elsötétülést"... :D

amúgy vannak vérprofi emberek, akiknél nincs semmi érzelem, teljesen racionális fogadók. engem elvisz a hév

de pl Talpnyali tényleg jól tud élőzni, megvan a lélekjelenléte és látszik h ismeri a labdarúgást
Egy Góól meg egész nap ezzel foglalkozik, nyilván az évek során sok ragadt rá ebből, szinte csukott szemmel el tudja dönteni, hol van oddshiba. + remélem a gólozással fog most nyerni
de van egy külön kategória, BS, aki 110-nél kisebb szorzókra nem is megy rá, mert úriember biztosra nem fogad és nem akarja tönkretenni az irodákat illl. vágja a grönlandi kézit is, a következő hónapot Nuukban tölti el

vécés jóska 2016.07.08. 23:41:58

@Paul10: tényleg voltak anno ilyen levelek! el sem képzeljük h mennyi ember olvassa ezt a blogot. ezért veszélyes ez.

Pól Poloska 2016.07.08. 23:43:54

@vécés jóska: 7587 megtekintés volt

de eleve van kb 10 ember, akik naponta átlag sztem 50x frissítik
én csak este jöttem fel a blogra, de így is "okoztam" kb 40-50 megtekintést.

szóval annyira azért nem nézik sokan, meg őszintén szólva, bár lehet hanyag ember vagyok, ha beírok egy tippet, azért teszem mert jónak érzem és nem filózok azon h de mi van ha elmegy és olyan ember teszi aki minimálbérből él és utolsó forintjait játssza el

vécés jóska 2016.07.08. 23:45:21

@Paul10: lehet igazad van, így kéne hozzáállni. neten pedig ez van és ott még fizetni is kell a tippekért. legalább én pénzt nem kérek

Maceo◥◤ 2016.07.08. 23:46:02

Nah lépek srácok! Bedobok egy filmet aztán szunya :D Legyetek jók és fel a fejjel. Jóéjt. Szevasztok

Szerencsejátek zrt oddsmestere 2016.07.08. 23:46:40

@Paul10: varlak pesten a strandkezi vbn kapsz egy laptopot es bet365 elerest is,angliabol oddsmesterek erkeznek hogy egy pelenkas nevu alneven regisztralt fogado élő lájv tippjeit megismerjék és figyeljék a fogadásait.

Pól Poloska 2016.07.08. 23:47:50

@vécés jóska: pedig ez egy neked való élet lenne
mit szólsz, ha felmondunk mindketten hétfőn

ezzel egyidejűleg jelentkezünk a bet365-höz képzésre illetve pályázunk hivatásos tippsternek. itt a blogon vki toborozza az embereket

ebből jól meg is élhetünk és hobbinknak hódolhatunk
ha szerzünk néhány millát, vehetünk vhol vidéken egy kis házat, amit berendezünk blogháznak és amellett h néhányan ott laknánk állandóan, hívnánk sztárvendégeket.

egyik héten Egy Góól, másik héten BS, harmadikon meg pl. Sas
na, mit mondasz?:D

Pól Poloska 2016.07.08. 23:49:59

@Maceo◥◤: ilyenkor még film? :D

@Szerencsejátek zrt oddsmestere: hú, ez jól hangzik:)) akkor ott leszel Te is?? de zavarban leszek, ha több angol profi oddsmester megfigyel. úgy nem biztos h tudom hozni a 80%-os nyerő tippekre vonatkozó arányom:(

Intern 2016.07.08. 23:51:20

Biztos sokan szórakozásból meg adrenalinból csinálják de hidd el h a többség a + bevétel miatt jön fel és teszi meg amit irtok! Persze senkinek nem tartanak kést a torkához meg mindenkinek a saját felelősége h mit és mennyiért fogad! Mert hát ha most nyerni fogok... Na most sikerulni fog...

vécés jóska 2016.07.08. 23:52:25

@Paul10: :DD amúgy nyilván van benne vicc, de meg lehetne csinálni. egyre többen élnek tippek árusításából, mi is megtehetnénk, sok a naív ember. de nincs hozzá szívem

Szerencsejátek zrt oddsmestere 2016.07.08. 23:53:02

@Paul10: iligy angol tippsterek
Kisegito iskolaba kell megtanulni a fogadasi alapokat

vécés jóska 2016.07.08. 23:55:49

@Intern: én is meglepődtem, de tényleg sokan fogadnak a bevétel miatt. és rossz belegondolni, h miattam nem tudnak mondjuk aznap enni vagy elmenni nyaralni stb

Intern 2016.07.09. 00:03:46

@vécés jóska: Na ez a nagy f@szsag! Ebbe nem kell belegondolni! Mert inkabb vegyen kajat mint mixet! Ez vegkepp nem a te hibad!

Pól Poloska 2016.07.09. 00:03:50

@Szerencsejátek zrt oddsmestere: bizony, én már általános 7.-ben eldöntöttem h tippster leszek. sokan azt mondták, orvosok, tűzoltók, közgazdasázok szereretnének lenni. én azt mondtam: márpedig akkor is hivatásos tippster leszek!!! sokan meglepődtek, aztán szerencsére 18 évesen sikeresen pályáztam a Nemzetközi Tippsterek Egyetemére, ott a szakmai nagyjaitól tanultam, olyan nagy nevek segítettek az alapok elsajátításában, mint BS vagy Gutatöttös. szívesen emlékszem vissza azokra az időkre, forrongott az egyetemi élet, mindig volt 1-2 jó tipp. 2. félévben sajnos csak 3. alkalomra jött össze egy tárgyból a vizsga, ugyanis a bet365-ön 24 óra alatt nyerni kellett +100 ezret és sajnos ez akkor még nem volt magától értetődő. ma már csukott szemmel találok el 10-20-as oddsokat, megállapodtam a bet365 vezetőségével h nekem egyéni szorzókat kínálnak, egy külön részleg dolgozik náluk azon, h milyen meccseket milyen különleges fogadásokat kínáljanak fel Pelenkás Pólnak.

@vécés jóska: sajnos nem vagy olyan jó tippster, mint én, akinek a tippjei 85-90%-ban bejönnek, így sok ember életét tönkretetted
szégyellheted magad, a mai ballépésed miatt lehet h egy nagymama nem tud milkát vagy tibi csokit venni unokájának, vagy egy fiatal pár nap tud Rómába elutazni 1 hétre

vécés jóska 2016.07.09. 00:16:45

@Paul10: :DD lehet h tényleg túl komolyan veszem a dolgokat és le kéne kakilnom, h hány embert teszek tönkre. akkor holnap nincs mix, fura lesz :S

Pól Poloska 2016.07.09. 00:25:21

@vécés jóska: de te úgyis átlag heti 6 szelvényt teszel, ez nem olyan sok. viszont ha én belelendülök, napi 60-at :DDDD

el kell ezt felejteni, hidd el.

nem te teszed tönkre az embereket, hanem ők saját magukat.

vécés jóska 2016.07.09. 00:35:40

@Paul10: na akkor hajrá, fel a mixmentes életre! 2020-ig legalább szünet, de jó lenne tovább húzni

Valaki tud valami jó horrort, néznék valamit

Pól Poloska 2016.07.09. 00:38:49

@vécés jóska: Viharsziget??

ez thriller, de sokkoló eléggé

vécés jóska 2016.07.09. 00:40:12

@Paul10: az nagyon jó, de már láttam :( valami új horror kéne.
már most hiányzik a mix :D

Pól Poloska 2016.07.09. 00:42:45

@vécés jóska: jó, nézd. én nem mondom azt h mostantól soha nem játszom.

pl októbetől ausztrál bajnokság, nba stb. aug végétől bajnokságok
sőt, biztos vagyok benne h fogok játsazni.
de nem ilyen módon, h tolom állandóan az élő fogadásokat stb.
viszont most egy darabig tuti szünet.

bár már szinte izgat a lhetőség h élőzzek a Kövesd-Gyirmótra :DD adja a tv:))

Stephen King: Az eminens - eszméletlen jó film

vécés jóska 2016.07.09. 00:48:50

@Paul10: úúú azt még kiskoromban láttam, tényleg jó, újranézem, köszi! én is fogok fogadni amúgy, de nem tudom mikor. plusz ide nem írom be a tippjeim, tényleg gyenge vagyok ahhoz h elviseljem ha elmegy és ezáltal valakit anyagilag megsemmisítek
süti beállítások módosítása