jún 02 2016

2016. június 3. péntek

A világos látáshoz néha elegendő a nézőpont megváltoztatása (Antoine de Saint-Exupéry)


A bejegyzés trackback címe:

https://tippmix.blog.hu/api/trackback/id/tr798773826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2016.06.03. 22:20:04

@Paul10: Akkor miért nem nevezed mocskos , piszkos, bundás Magyaroknak, ja bocsi franciák voltak, azt meg szidni nem buli.

tibák 2016.06.03. 22:20:54

@zsetonos Emlékezzünk! Csurog, Zsablya, Mozsor.: Szia. Persze,hogy feledésbe merült,csak a MAGYART divat mostanság 1-2 Embernek szidni,szurkolni kell izraelnek meg indiának és meg lesz az öröm nekik.Nem véletlenül írtam kis betűvel.

tibák 2016.06.03. 22:25:41

@Paul10: Mented a nem menthetőt?Ön magaddal tartozol elszámolással nem mással.Kaméleon.

zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2016.06.03. 22:27:23

@tibák: Azt nem értem, hogy annyi meccs van(jó most nincs annyi), miért pont a Magyarok ellen fogadnak, és ha veszítenek, szidják a Magyarokat, soha nem magukat, de ezt már megszoktuk, én azért mindig felemelem a szavamat.

Maceo◥◤ 2016.06.03. 22:27:34

@tibák: @zsetonos Emlékezzünk! Csurog, Zsablya, Mozsor.: srácok fèlreèrtettètek a hozzászòlásomat. Ha ez ennyire felkavart benneteket akkor mi lesz pár hèt múlva? Èn szòltam :)

Pól Poloska 2016.06.03. 22:31:29

@tibák: mi a jó Isten van veled, Tibák? ennyire divat itt engem szidni?

1. láthatod, h beírtam a hsz-t, ami úgymond Bakkert védi.
2. hogy ezek után is néha írtam oda? itt is, ti is (nem Te) reagáltak Rotiék hsz-eire, nem csak én ott. azzal abszolút nem értek egyet, amit Bakkerrel ott műveltek.
de szidták ott már Maceot, BS-t, akár engem is.
minden egyes ilyen hsz-re nem reagálok, de...

SZÓ SINCS arról, amiről beszélsz most, hogy egyik helyen (napituti2) Bakkert szidom, röhögök rajta, másik helyen (itt) meg a napitutisokat szidom és Bakkerrel jópofizom.

tehát nincs itt szó semmi ilyesmiről, nem mentegetőzöm, nincs miért.

Zsetonosnak és neked: vissza lehet nézni, tegnap este többek közt én is leírtam, hogy egészen elképesztő bundák lehettek a francia kézi meccsek (PSG és két x), és hogy minősíthetelen, meghalt a sport stb.
de basszameg, hadd fájjon picit jobban, ha Laciék adják el. azok az emberek, akiknek szurkolok és akik miatt zengett a kerület (általam), mikor kiegyenlítettünk.
tudom én, hogy máshol is vannak csalások, írtam is sokszor, az is teljesen nyilvánvaló.

Maceo◥◤ 2016.06.03. 22:31:48

Ma megkaptam, hogy csak azèrt veretem fucsòt mert Magyar pedig nem ez volt a támpont. Magyar focit utállom mivel kidobott pènz az egèsz... Full fs az egèsz kezdve az utánpòtlásnevelèstől,de ez egyèni vèlemèny.

2016.06.03. 22:31:55

Legalább a románok hoztak valamit hogy kapják be, meg az Ukránok is nyernek.

2016.06.03. 22:35:51

WexFord gól előbe. Csaknem lesz minden ír meccs gg nélküli.

zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2016.06.03. 22:36:36

@Maceo◥◤: Tudom, te is meg Paul is a Magyarok ellen fogtok fogadni, én nem, de ha buktok, arra kérlek benneteket, nézzetek magatokba, és ne a Magyar csapatot szidjátok.

Maceo◥◤ 2016.06.03. 22:36:36

@Paul10: de minek ìrogatsz oda? Hagyjad őket :) Szerintem bakkert is hidegen hagyja,hogy odát miket ìrogatnak ròla

Adria91 2016.06.03. 22:36:46

Sziasztok!

Szerencsés napot Mindenkinek!

Mi volt ez a kirohanás BAKKER-rel szemben? Nem is értem! Egyáltalán kik voltak, mire ment ki ez az egész? Lehet, hogy nem olvastam végig mindent és félreértettem valamit?
Egyébként Kifele az ilyen egyénekből. Csináljanak saját maguknak valamit. Szerintem undorító!!!
Bakker, Köszönöm a munkádat, várok "like"-ot!

Pól Poloska 2016.06.03. 22:37:29

egyébként meg nem kicsit van elegem abból, h itt alig van olyan mondat, amibe nem kötnek bele egyesek.

legyen már picit magasabb a tolerancia-küszöbötök!! én is elviselem, h egyes emberek - szerintem - nagy butaságokat beírnak ide.
próbáljátok már elfogadni, h nem a Fradi a Barca, nem a magyar válogatott a spanyol

amikor pl glammi76 leírta h reméli 0 ponttal jövünk haza (vmi hasonlót), akkor én írtam neki rögtön, h ugye nem mondod komolyan ill. képességekben nincs új a nap alatt, de az elmúlt 1 évtizedben (sőt) nem volt olyan mentalitású válogatottunk, mint most.
az a különbség, h én látom a jót, és a rosszat is. ti sajnos olyan szemüveget viseltek, ami utóbbit nem teszi láthatóvá.

de túl ezen --> Ti nem úgy vagytok vele, h a kedvenceitekre haragszotok a leginkább? mert én igen.
ha az Újpest lélektelen játékkal kikap Csabán, de aznap a Paks kikap hasonlóan s.zar focival Felcsúton, akkor kur.vára le.sz.arom, hogy mit csináltak Csertőiék. engem az Újpest érdekel, nem az Atomváros és csapata!!

ugyanúgy: sokkal jobban megvisel a Veszprém furcsa körülmények között történő bukása, mint a PSG szánalmas, aljas, ocsm.ány bundája

Maceo◥◤ 2016.06.03. 22:40:33

@zsetonos Emlékezzünk! Csurog, Zsablya, Mozsor.: Norvègok ellen kit szidtam? Magamat mert túlèrtèkeltem az ellenfelet viszont attòl a xar mèg xar marad bármennyire is fáj ès hidd el rajtam kivűl mèg nagyon de nagyon sokan osztják a vèlemènyem.

Pól Poloska 2016.06.03. 22:42:07

@Adria91: hello! ide korábban Gutatöttösként (ma Szenyor volt) író egyén írta ezeket Bakkerről "odaát".

@Maceo◥◤: jó, ritkán írok oda, amikor épp vmi olyasmit látok, ami miatt úgy érzem "írni kell"

@zsetonos Emlékezzünk! Csurog, Zsablya, Mozsor.: basszus..kevés olyan b.arom van, mint én, aki jobban tudja a magyar nb1-es csapatok keretét és a válogatott kezdőjét, mint a másik 9,8 millió ember. sokkal jobban tisztában vagyok a paksi transzferekkel, mint a PSG várható nyári igazolásaival.
ha tehetem, megnézek minden magyar érdekeltségű eseményt. tettem ma is (vízilabda),ahogy a kézi Final4-okat is láttam.
és ha ráérek majd, ugyanúgy megnézem az Aktobe-Vidit, meg a DVSC-Laci meccset. és éjnek éjjelén kávét iszogatva aug-ban szurkolok Gyurtáéknak, meg minden magyar sportolónak, csapatnak.
tehát érthetetlen, h úgy állítotok be itt többen engem,mint vmi idegenszívű, magyargyűlölő valakit. érthetetlen

zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2016.06.03. 22:43:44

@Maceo◥◤: Ebben igazad van, a Magyar foci a saját lábán nem álna meg, mindig is kellet neki a mankó, ugy a szocializmusban, mint most a "demokráciában" hála OV-nek??????

Másra is mehetne pénz, mondjuk egészségügy, oktatás.

Maceo◥◤ 2016.06.03. 22:44:10

@zsetonos Emlékezzünk! Csurog, Zsablya, Mozsor.: a lehetősèg adott lesz a fiúknak szòvalbizonyìthatnak hogy nincs igaza a sok " negatìv" embernek :)

Pól Poloska 2016.06.03. 22:44:15

DE A LEGFONTOSABB!!!! már írtam de kiemelném:

ha én szidom, kritizálom, elképedésemnek adok hangot egy magyar érdekeltségű meccs miatt- ugyanakkor kevesebb szót ejtek mondjuk egy francia sztárcsapatról. AZ EGYSZERŰEN AZÉRT VAN, MERT SOKKAL JOBBAN FÁJ, HA AZ "CSAL MEG", AKIHEZ KÖZEL ÁLLOK.

titeket melyik eset visel meg? meglop a saját fiad, barátod vagy kirabolnak az utcán?

2016.06.03. 22:45:24

Minden tiszteletem a magyar válogatottnak de most pénzt fogok keresni rajtuk ha tetszik ha nem.

zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2016.06.03. 22:47:05

@Maceo◥◤: viszont attòl a xar mèg xar marad
Ugye most a NORVÉGOKRA gondolsz barátom, hiszen a szar válogatot kétszer megverte őket ODA VISSZA.

tibák 2016.06.03. 22:47:42

@Paul10: De miért mentegeted magad? Van alapja talán? 1.ször is én nem szidlak.2. is nem azt írtam,hogy te szidod Bakkert.Sajnos az Emberi butaság és a szöveg értelmezés megint nulla.A MAGYAR ellenesség nem meg bocsájtható bűn részemről.Te vagy a megmagyarázás Nagy mestere.

MAGYARORSZÁG AUSZTRIA 2.0 2016.06.03. 22:49:57

Telóról kell fogadni beten!! mert utána 1 hétig bármikor visszafizeti ka pénzed!!
tehát fogadsz 7500ért nyersz belőle 50.000ret leutalod ás utána a bósz 7500zal játszol

zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2016.06.03. 22:50:29

@Egy GÓÓL: De ha nem nyersz, azért ne szidd a Magyar csapatot:(

Maceo◥◤ 2016.06.03. 22:50:42

@zsetonos Emlékezzünk! Csurog, Zsablya, Mozsor.: pèldául,de inkább hùznak 1-2 stadiont amit ùgy sem tudnak kihasználni lètszámilag mert bőven sok amit az ember a tv-ben lát... Ez az egèsz stadion projekt egy elmeháborodott ember rögeszmèje mìg a nemzet haldoklik hát ne haragudj,de azt látni hogy mire mennek el a milliárdok kicsit dühitő

2016.06.03. 22:50:59

Egy profi fogadó nem ismer érzelmet a tippelednél. csak hidegvérrel bezsebeli a pénzt mindegy hogy mivel csak jöjjön a tipp. Érzelgősködni lehet majd a csajodnál.

Pól Poloska 2016.06.03. 22:51:21

de egyébként nehogy már bizonygatnom kelljen azt itt, h nem vagyok "hazaáruló".
még akkor sem tartom magam annak, ha nem jártam talpig feketében a Zeljeznicar elleni zakó miatt.

fogadjuk már el, h másképp gondolkodnak emberek. de egyébként is nagyon fura ez, mert én pont kifejezetten olyan vagyok, aki fontosnak tartja a nemzetet, a nemzeti értékeket, sikereket stb.
volt hogy ide is írtam, milyen gyalázatos, amikor a 444.hu-s kommentelő leírja a gyönyörű magyar sikerek (éneklés, Himnust, hoki hármas kapcsán): "na, most késztetést érzek hogy csináljak valami magasztos, hazafias dolgot". ha ilyeneket írnék én is, mi is, akkor nagyon is jogos lenne a kritikátok!!

higgyétek el, aki utolja a Fideszt, az még nem sorosésgyurcsány-bérenc, migránsimádó, nemzetáruló fé.reg
aki rájuk szavaz, az nem lesz olyan ember, aki szemet huny százmilliárdos tolvajlások felett és az hidegen hagyja.

aki kritikát mer megfogalmazni egy magyar csapat, válogatott kapcsán, az nem hazaáruló!! pont hogy nagyon fontos a kritikai nézőpont, attitűd. nem akarok belemenni, de most éppen az ország látja annak kárát, h ez nincs meg bizonyos szinteken és vakon követik a felső vezetőket - lojalitásból, megbizakodva, h nem veszik el tőlük a koncot.

MAGYARORSZÁG AUSZTRIA 2.0 2016.06.03. 22:52:42

Telóról kell fogadni beten!! mert utána 1 hétig bármikor visszafizeti ka pénzed!!
tehát fogadsz 7500ért nyersz belőle 50.000ret leutalod ás utána a bósz 7500zal játszol

KI KIKI BERTENSZ APJA??

2016.06.03. 22:53:15

@zsetonos Emlékezzünk! Csurog, Zsablya, Mozsor.: nem lesz miért szidjam. De Veszprémet úgy szidtam hogy még most is csuklanak. Pedig nem fogadtam a meccsre. Soha többet nem fogok tudni nekik szurkolni,amer így kaptak ki.

2016.06.03. 22:53:46

Én is a magyaroknak fogok holnap drukkolni, mert kizártnak tartom hogy nyerjünk, de magyar vagyok. A döntetlent is kizárom( nem hiszem el hogy mind3 felkészülési meccsünk X legyen) Mivel nem akarok és nem is fogok sose ellenük fogadni, meg amúgy se érné meg annyi oddsért. Holnap gólra fogok fogadni, de nem arra hogy a magyarok nem rúgnak, mert mint írtam bármikor jöhet egy 11es vagy egy jó szöglet vagy szabadrúgás isten adja hogy akár akció gól is. :D Én azt mondom hogy a németek fogják megnyerni az EB-t is. Szerintem a magyar válogatott védelme javult, de nem annyira hogy a németek ne találjanak be legalább 2szer. az overre most 1.5et adnak. de a félidő 2gól már több mint dupla. Majd holnap kitalálom mi legyen. Hajrá magyarok! ;)

zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2016.06.03. 22:55:17

@Maceo◥◤: És ugye nem ugy jutottunk ki az EB-re, hogy más kaparta ki nekünk a gesztenyét, hanem saját jogon.

2016.06.03. 22:55:49

Mi volt ma,minden nap háború?

zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2016.06.03. 22:56:47

@Egy GÓÓL: Engem egy kicsit kárpótolt, hogy a Lengyel testvéreim nyertek.

Adria91 2016.06.03. 22:57:22

@tibák: Köszönöm, ezt szépen összefoglaltad.
Szerintem BAKKER egy nagy Király!!!!

Ez a sok jó ember létre tudna hozni egy ilyen jó kis weblapot?

MAGYARORSZÁG AUSZTRIA 2.0 2016.06.03. 22:58:37

Telóról kell fogadni beten!! mert utána 1 hétig bármikor visszafizeti ka pénzed!!
tehát fogadsz 7500ért nyersz belőle 50.000ret leutalod ás utána a bósz 7500zal játszol

KI KIKI BERTENSZ APJA??

zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2016.06.03. 22:59:34

@AirTiger: Valami olyasmi, és van ami mellett szó nélkül nem lehet elmenni!

MAGYARORSZÁG AUSZTRIA 2.0 2016.06.03. 22:59:51

A HETI HELYZETET VALAHOL VISSZALEHET NÉZNI NETEN??mait

Pól Poloska 2016.06.03. 23:00:06

@tibák: hát nézd.

ha azt írtam, h te azt írtad, Bakkert szidtam. akkor nem. valóban, nem írtad ezt. hanem azt írtad (lehet nem kifejtve, hanem implicit), hogy egy kaméleon vagyok, aki egyik oldalon röhögcsél az ott meghurcolt Bakkere, míg ott játszom a havert. ezt írtad.
ezzel szemben az igazság az, hogy ott is annak adtam hangot, nincs igaza annak, aki Bakkert kritizálja. pláne, h nem kritika volt, hanem aljas szidalmak

ha azt írod hogy az emberi butaság nulla a részemről, egyet kell hogy értsek. valóban nincs - az én részemről - butaság.:)

a másik meg, hogy Te - ismételten - magyarellenesnek kiáltasz ki engem.
ez olyan, mint hogy: "tudja cáfolni, hogy már nem veri a feleségét?" nincs jó válasz rá.

nem vagyok magyarellenes, az is lehet, h míg Te nem tudom mit csináltál, addig én szurkoltam a Szolnoknak és vertem a fejem a falba. az is lehet, hogy a Veszprém-Kielnél a legvégén a vérnyomásom kb 200/120 volt és majd felrobbantam Marguc góljánál.
de basszus, hadd ne bizonygassam már itt neked, h nem vagyok magyarellenes, elképesztő.

meg az olyan h megértem azt, aki felháborítónak tartja, hogy OV-ék szerint kimondva-kimondatlanul a hazát ők képviselik, aki nincs velük, az a haza ellen van, munkálkodik. (még akkor is, ha pl a Várban elmondott a "haza nem lehet ellenzékbenes" beszéd félre van értelmezve, el kell olvasni, nem erre értette ott)

de aki pl. nem hisz a magyar fociban és kínjában csak nevetni tud ezen az egészen és a várható újabb bukáson, az vmi őrült hazaáruló??

én lennék a legboldogabb, ha nem látnék számos visszaélést, aljasságot, érthetetlen cselekedetet a magyar sportban, fociban. én lennék a legboldogabb, ha nem ilyen minősíthetetlen s.zar lenne az NB1.

Maceo◥◤ 2016.06.03. 23:02:25

@zsetonos Emlékezzünk! Csurog, Zsablya, Mozsor.: igaz,de ehez kellet egy kiadòs szerencse is nah meg persze az a fránya platinis eb bővìtès. Mind1 ezen nem veszünk mi össze. Szidni biztos nem fogom a srácokat ezt ìgèrem

MAGYARORSZÁG AUSZTRIA 2.0 2016.06.03. 23:04:33

@Paul10: marguc góljánál??
te kis hazaáruló!!
mégha nagy lacit írtad volna!!!

2016.06.03. 23:05:04

Nem tudom mi a gond azzal ha valaki nagy pénzt vesztett a magyar norvégon. Tripláját nyeri vissza és még láthassa a válogatottat eb n. Tehát minden ok.

Pól Poloska 2016.06.03. 23:06:44

hát ezért adnak az ír gg-kre 1,8,1,95-öt..

Air, a Minden héten háború remek film!!
de az a baj h a valóságban elég s.zar ezt tapasztalni.

Tibák majdnem minden hozzászólásában engem savaz sajnos.
de bármit írhatok, teljesen kizárt, h érdemben reflektál arra. teljesen.

de mondom, ha odamentek a 444.hu-ra, ott elég sok olyan kommentelő van, akivel szemben nagyjából jogos, ha így léptek fel.
én viszont abszolút nem az az ember vagyok, akit hidegen hagy a sport és akit hidegen hagy a magyar siker.

nem jutott szerintem el az üzenet 5jére sem, ezért még egyszer:

SOKKAL JOBBAN FÁJ, HA AZ ÜT MEG, BÁNT MEG, ÁRUL EL, AKIBEN BÍZTAM VALAMIKOR.
sokkal jobban bánt, ha szinte bizonyosság válik, h az újpestiek adtak el meccset, mint ha a Paks teszi azt. de mindkettő jogilag, morálisan egyaránt elítélendő.
ugyanígy: sokkal jobban bánt a Veszprém, mint a PSG. követem azt is, látom azt is, tudom, h Karabaticsék aljas fé.rgek, de az nem érdekel annyira, mint amikor Nagy Laciék teeszik
sokkal

MAGYARORSZÁG AUSZTRIA 2.0 2016.06.03. 23:07:23

@Maceo◥◤: TÉGED NEM ÉRTEM MIÉRT SZIDNAK JELEN ESETBEN!! HISZ A MAGYAR VÁLOGATOTT NEKED KÖSZÖNHETI A KIJUTÁST!!!
rátettél több 10.000 ill 100.000 forintot (+hitel) a norvégokra (magyar válogatott ellen) ez miatt jutottak ki tükör simán az EB-re kettős győzelemmel

tettél egész héten fucsovics marci ellen több 10.000ret naponta és fucsovics élete formájában van és döntőzik selejtezőből indulva

MAGYARORSZÁG AUSZTRIA 2.0 2016.06.03. 23:08:58

@Egy GÓÓL: igen tripláját nyeri vissza ,ha fogad a magyarokra mivel izlandot is hidegre trsszük,a sogorokkal egy családon belüli X
a CR-t pihentető portugólok ellen nyerünk 4-1-re és 1. leszünk a csoportban

Pól Poloska 2016.06.03. 23:10:43

mit kapnék itt, ha beírnám, hogy hnap - Trianon emléknap alkalmából - elmegyek a Dohány utcai zsinagógába, utána meglátogatom zsidó ismerőseimet a belvárosban, ezután a Páva utcába látogatok, h megnézzem - már negyedik alkalommal - a Holokauszt Emlékközpontot.
ezután estefelé hazatelefonálok Tel Avivba, megkérdem volt szomszédomat, hogy mi a helyzet arrafelé és elmondom neki: a sok neonáci, fasziszta, nagymagyar miatt élhetetlen Magyarország

:DDDDDD

2016.06.03. 23:12:17

@Paul10: mer naiv vagy,sajna ez a helyzet.Mindenki eladja a meccset.

2016.06.03. 23:13:47

@Paul10: ne foglalkozz. Csak élvezik hogy magyarázkodsz. Én másképp vezetem le a feszültséget. Ha beszolnak akkor megcsak nem is reagálok az írásra,hanem feszültség levezetés képpen leadok egy nyerőt a neten. Ezt alkalmazom két napja és bevált.

2016.06.03. 23:14:10

@Paul10: Hívod a +972-őt ?Ezt nem gondoltam volna rólad:)

Pól Poloska 2016.06.03. 23:14:14

@AirTiger: jó, rendben,de most nem erről van szó.

hanem arról, hogy Tibák magyargyűlölőnek titulál, akinek öröm ha belerúghat egy magyar csapatba és szidhatja azt.
és ez számomra teljesen elfogadhatatlan, mert a valóság ennek a teljes ellentettje

MAGYARORSZÁG AUSZTRIA 2.0 2016.06.03. 23:15:12

@Paul10: Vedd fel a pelenkát!mert este tuti szükséged lesz a pelusra!!

Pól Poloska 2016.06.03. 23:16:53

@Egy GÓÓL: :DDDD, de én nem játszom most neten, úgyhogy ez nem jó:((

@AirTiger: bevallom, mindig is rosszul éreztem magam itthon, mert nem elég szabad a légkör, nem tudok alkotni. Izraelben sokkal jobban megtaláltam önmagamat, ott sokkal műveltebb, intelligensebb emberek vettek körül. itthon sajnos nem elég fejlett a demokrácia és az emberek többsége is nagyon műveletlen, buta, ráadásul antiszemita is:((( nem emlékeznek meg elégszer a Holokausztról és istenítik Szálasit meg Horthyt..
bohóckodnak a magyar himnusszal, én büszke vagyok arra, hogy nem is tudom a szövegét!!!

2016.06.03. 23:17:33

@Paul10: És ha csak rossz napja van?mi az hogy magyargyűlölő?Ennek mi értelme van?

2016.06.03. 23:17:34

Éjjelre nyomok egy Usa Chile gól váltást. El nem tudom képzelni hogy otthon Usa ne lőjjön egyet és annyira nem beton a védekezésük,hogy a kreatív Kolumbia egyet ne rámoljon be nekik.

Pól Poloska 2016.06.03. 23:18:23

@Dr. Dubai Regina: oké, Mester!!!

de sajnos elfogyott a Szolnok meccse alatt (mert annyira szurkoltam a görögöknek, hogy teljesen kikészültem 6-3-nál, már ki is akartam kapcsolni, de 6-5-nél felcsillant a remény, h az átkozott magyar csapat kikaphat). erre az egy estére tudnál kölcsönadni?:D

Pól Poloska 2016.06.03. 23:19:58

@AirTiger: mindig rossz napja lehet, mert mindig megtalál:D

"A MAGYAR ellenesség nem meg bocsájtható bűn részemről"

vétkeztem, sajnos én egy izraeli-amerikai kettős állampolgár vagyok, aki csak azért van Magyarországon, h tönkretegye azt és a népet rabszolga sorsra juttassa

MAGYARORSZÁG AUSZTRIA 2.0 2016.06.03. 23:22:13

@Paul10: nem kell ez a mártír szöveg!!ezzel még nevetségesebbé teszed magad!!

2016.06.03. 23:24:39

@Paul10: az igazi magyarok Erdélybe élnek Székelyföldön,Wass Albert erről tudna mesélni.

Pól Poloska 2016.06.03. 23:26:18

@Dr. Dubai Regina: de tudtam h valami hasonlót be fogsz írni!! :DDD tudtam, csak azt hittem előbb megteszed.:DD

a kérdés nem a mártírkodás, hanem hogy jogos-e ha magyarellenesnek titulál valaki engem - noha az égvilágon semmi oka nincs rá.

de kezdjünk el mindenkit minősítgetni és akkor elérjük a napituti szintjét, hajrá!

2016.06.03. 23:28:11

@Paul10: Kicsit olyan hajósra emlékeztetsz engem,aki ahelyett hogy menne az árral,direkt megnézi,biztos ott van-e a zátony.És aztán kínlódik,ha felakad:)

Maceo◥◤ 2016.06.03. 23:28:21

De az fix hogy a blog 60% tuti vereti a Magyarokat

MAGYARORSZÁG AUSZTRIA 2.0 2016.06.03. 23:30:43

@Maceo◥◤: @Paul10: @Egy GÓÓL:

Szombaton Németországban tartja az Európa-bajnokság előtti főpróbát a magyar válogatott.
18:00 - Németország-Magyarország
Mit tippelsz?

2016.06.03. 23:31:06

@Maceo◥◤: 2 gólt kapunk összesen,max 3-at.

Pól Poloska 2016.06.03. 23:33:29

@AirTiger: jaja, az a vicc, h lehet veled leállok vitatkozni, védve a mostani kormányt, az Orbánt védőkkel meg vitatkozom, h nincs ez rendjén.:DD
de olyan ellentmondás nincs a kettő között, h bizony semmi nem fekete-fehér, tehát mondjuk abból h vannak komoly hibák, nem következik h minden rossz, mint ahogy abból,h vannak pozitívumok nem következik h minden királyság.

na mindegy, de ebben az esetben totál érthetetlen, miért talált be.
mondjuk azt nem tudom minek magyarázkodom, de úgy érzem, h nem hagyhatom ennyiben a dolgot,mert akkor az rögzül, h igaza volt.

ez tök objektív dolog, Tibák leírja h kaméleon vagyok, Bakkert szidták, én asszisztáltam hozzá. bemásolom a hsz-em, de csak megismétli.

tibák 2016.06.03. 23:33:57

@Paul10: Látod-látod? És te mindig és mindig csak magyarázkodni vagy hivatott. Persze légyen ez politika avagy Sport vagy bármily téma TE ott vagy.Te meg mondod itt.és ott is.60-70 éves tanult Emberek a sáros nyomodban nem taposhatnának,ez tuti.Te a szavak nagymestere!!Ezt tanulni nem lehet,erre születni kell.Te tanult dolgozó ember.

MAGYARORSZÁG AUSZTRIA 2.0 2016.06.03. 23:34:52

lezdődik a fűves szezon jövő héttől!! azon csak nyerni lehet(neten) ahol feladás 1.00

2016.06.03. 23:35:06

@Dr. Dubai Regina: német hendivel nyer,akár 3 is lesz közte.

tibák 2016.06.03. 23:37:32

@Dr. Dubai Regina: Hagyjad már így is tiszta vicc amit müvel.

Pól Poloska 2016.06.03. 23:38:12

@Dr. Dubai Regina: de azt mondtad h le kell állnod a netes fogadással :D

@tibák: nem mondtam soha h tévedhetetlen vagyok. sőt, ha megfigyelted, én vagyok az, aki többször kompromisszumokat tesz a viták során és nem csak hajtogatja a mondandóját mantraként.

de tényleg nem értem, mi a téma. amúgy írhatnék olyan stílusban is, mint Te és támadhatnálak ezerrel, akkor nem magyarázkodásnak tűnne.

nagyon egyszerű a dolog az egyik kérdésben. Bakkert szidták, de kaméleon vagyok, mert nem védtem meg. bemásoltam, mit írtam. de Te nem korrigáltál semmit, véletlen sem kértél elnézést, sőt.

Ember, magyargyűlölőnek és kaméleonnak bélyegzel meg, de emellett neked áll feljebb!

gyilok killer MAXBET 2016.06.03. 23:47:41

hagyjátok ezt a napituti témát, ez már rég nem a napituti, egy troll az admin aki nem vállalja a kilétét, akkor miről beszélgetünk.

MAGYARORSZÁG AUSZTRIA 2.0 2016.06.03. 23:49:56

@Paul10: jó,de fel kell használnom a 7500as bónuszt nem tehetek róla

tibák 2016.06.03. 23:51:34

@Paul10: De miért esik nehezedre 1 értelmü és értelmezhető mondatokat ill. hozzá szólásokat be írni ide?Nem mindenki olyan tanult és jól képzett Ember mint te vagy!Brillírozól itt a magas röptű mondataiddal amit gondolom te ovációval olvasol újfent vissza!Minő hasznos tagja lehetel te ennek a mocsok társadalomnak vaj?

Pól Poloska 2016.06.03. 23:53:48

@tibák: tényleg nem értelek. mikor írtam olyan hozzászólást ide, amit nem lehet értelmezni? vagy csak nagyon nehezen?
leírtam már a vita elején, h én nagyon szurkolok a magyar csapatoknak, de ha élesebb, kritikusabb vagyok velük szemben az csak azért van, mert az ember a szívéhez közel állótól viseli el a legnehezebben a pofont.

és nem kell ez ide, egyáltalán nem gondolom, h vmi hihetetlen okos, képzett, nagyszerű ember lennék.

Maceo◥◤ 2016.06.03. 23:56:17

@Paul10: @tibák: Látom megkedveltétek egymást :DD

Maceo◥◤ 2016.06.03. 23:59:46

@gyilok killer: Raktál valamit éjszakára? :D

tibák 2016.06.04. 00:04:00

@Paul10: Magyar ellenest írtam és nem Magyar gyűlölőt? Mondom elvagy veszve ba.dmeg a szavak között! Kaméleont tartom.Te szedsz valamit amúgy? vagy alap amit hozol?Van egy javaslatom,én nem írok neked te meg nem válaszolsz nekem na? Ez csak 1 ötlet a közönségsoraiból?

gyilok killer MAXBET 2016.06.04. 00:06:41

@Maceo◥◤: á én már az eb-ig szerintem semmit :)

Maceo◥◤ 2016.06.04. 00:09:49

@gyilok killer: bölcs döntés :)
@Dr. Dubai Regina: nagyon rá vagy feszülve a blikkre :DDDDDDDDDDDD

Pól Poloska 2016.06.04. 00:10:00

@tibák: lehet, hogy Te képzettebb, okosabb ember vagy, de nálam eléggé hasonló a magyarellenes, és a magyargyűlölő. egy fokkal finomabb amit írtál, rendben.
de mindenesetre jelzi a szó, hogy egy olyan emberről beszélünk, aki hazája ellen van, sikerei hidegen hagyják, sőt, kudarcainak örül, tapsol.

C-vitamint szedek, bár ilyenkor sok gyümölcsöt eszem, szóval azt inkább ősszel, télen.

kaméleon akkor lenne jogos, ha a napitutin én is beálltam volna a Bakkert szidalmazók sorába. nem hogy nem ezt tettem, még meg is kérdeztem, mi bajuk van vele, mert szerintem teljesen korrekt ember.
ha nálad ez a kaméleon, ha te ilyen szigorú mércével vizsgálod az embereket, ám legyen!

benne vagyok az ajánlatban. eddig mindig Te szólítottál meg engem és kritizáltál, oltogattál, felsőbbségrendűséggel vádoltál, magyarellenesnek tartottál, vagy éppen kaméleonnak. fura, én rád egyetlen jelzőt nem aggattam. nem érdekes?

MAGYARORSZÁG AUSZTRIA 2.0 2016.06.04. 00:15:30

SZERINTEM 100BÓL 95 vagy 99 ember nem jelentené fel saját gyerekét

gyilok killer MAXBET 2016.06.04. 00:22:47

@Dr. Dubai Regina: ne olvass ilyeneket lefekvés előtt mert rosszakat fogsz álmodni

tibák 2016.06.04. 00:23:55

@Paul10: De te szerinted miért van az,hogy csak a te hozzászólásaidban találok, bárgyú fejemmel kivetni valót? Boa noite!

Pól Poloska 2016.06.04. 00:24:48

@Dr. Dubai Regina: mi a napi tuti, BS pajti?

ezt mondd meg és utána elta.karodom aludni! :D

osztrák-holland hh, ausztrál-görög gg?
utóbbi nem tűnik úgy, de szerintem az auszik nyíltak lesznek, egy gólt meg bekapnak biztos, de akár többet is.

még a spanyol kézi overt néztem (40 felett lőnek sztem) ill. holland "kishendi" -5,5-ről h 1,30.
amúgy holnap a spanyol, vasárnap a magyar nagyon durva lesz, kb 30 góllal győz a két csapat:DDD magyar meccsen is nehogy már ne legyen over, dobhatunk 40-et simán

Pól Poloska 2016.06.04. 00:26:08

@tibák: hát ezt látod nem tudom, valószínűleg olvasod a nevem és ha bármi kis kivetnivalót látsz, már azonnal reagálsz.

kíváncsi lennék, ha BS írna az én felhasználómmal és fordítva, kit találnál meg!!
süti beállítások módosítása