A bejegyzés trackback címe:
https://tippmix.blog.hu/api/trackback/id/tr67965662
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
bakker. 2015.10.13. 18:50:41
Tegnap érkezett egy játékszabály módosítási javaslat.
Kíváncsi lennék a véleményetekre, elég egy igen vagy nem is.
A jelenlegi 2.00-es szorzó határt vigyük-e le 1,95-ig ?
Kíváncsi lennék a véleményetekre, elég egy igen vagy nem is.
A jelenlegi 2.00-es szorzó határt vigyük-e le 1,95-ig ?
2015.10.13. 21:42:51
13756 Kofu - Ehime Gólszám 2,5 over V (2,20)
ODB_ 2015.10.13. 21:47:47
01374
Vaasan Sport - SaiPa V 1,95
17886
Qia. Wang - A. Radwanska V 1,05
Fél órája kerek kettes odds volt a korong.
Most 1,95. Kísért ez az 1,95:D
Vaasan Sport - SaiPa V 1,95
17886
Qia. Wang - A. Radwanska V 1,05
Fél órája kerek kettes odds volt a korong.
Most 1,95. Kísért ez az 1,95:D
ODB_ 2015.10.13. 22:13:07
Bocs, Radwa csütörtökön játszik.
JAVÍTOTT
01374
Vaasan Sport - SaiPa V 1,95
05575
Balingen - Löwen Kronau V 1,08
Eredő: 2,10
JAVÍTOTT
01374
Vaasan Sport - SaiPa V 1,95
05575
Balingen - Löwen Kronau V 1,08
Eredő: 2,10
Goalkeeper1 2015.10.13. 22:24:09
37715 Uruguay - Kolumbia (1X2) H 2.38
@bakker.: Igen, semmi az az 5 század és tényleg nagyon gyakori az 1.95-ös odds
@bakker.: Igen, semmi az az 5 század és tényleg nagyon gyakori az 1.95-ös odds
Scofield17 2015.10.13. 22:42:28
13212 Calgary - St. Louis V 2.20
nekem egál, h marad-e így vagy nem.. :)
nekem egál, h marad-e így vagy nem.. :)
2015.10.13. 23:03:09
37882 Peru - Chile V 2,18
@bakker.: Nem
@bakker.: Nem
MKrisz12 2015.10.13. 23:16:22
09537 V
USA - Costa Rica
Több, mint 2,5 (Gólszám 2,5)
2,05
USA - Costa Rica
Több, mint 2,5 (Gólszám 2,5)
2,05
MKrisz12 2015.10.13. 23:18:48
@bakker.: Most olvastalak, szerintem ne vigyük le
drjanika 2015.10.14. 00:02:15
14263 A. Riske - Babos T. H 2,00
szkajvolker_lajos 2015.10.14. 08:01:13
16858 PAOK - Szolnok
Vendég hendi +5,5 pont Szolnok
Odds: 2,10
@ODB_: a Saipat néztem amúgy én is mára...melóból hazafele meg is tettem az újságosnál, dühítő!
@bakker.: a tippmix kínálja 80%-ban a legalacsonyabb oddsokat, más irodákhoz képest. Azt kell eldönteni, hogy beír valaki egy atombiztos 1.95-t és hozzácsap vmit, vagy addig vadászik, hogy talál egy rizikós 2 felettit mellyel részt tud venni a játékban. Melyikből profitál a blog? Inkább a biztosabb 1.95, mint egy lutri. Megfordítom, mivel ez egy játék, a helyes tippekért kapsz x pontot, bizonyos feltételek mellett, mindenkinek a célja megnyerni a játékot, valaki "mohón" 1 meccset 3 ponttért, valaki többet kevesebb ponttért.
Ha a játék célja az, hogy minél több helyes tipp érkezzen be és mindenki mazsolázhat kedvére belőlük és ebből tud nyertes szelvényt kovácsolni, akkor javaslom én is az oddsz csökkentését, akár 1.90-ig is. Hála az szrt-nek az alacsonyabb odds miatt. De felteszem, holnap mi lesz?? Vigyétek le 1.70 alá...
Ha lesz változás, javaslom, feltéve ha lesz kövi kör, onnantól éljen az oddsz csökkentése, mivel itt már 3 nap lejárt és kitolás lenne az eddigi vesztesekkel szemben!
Nem akarok okoskodni, de ha már tippelgetünk, mit szólnátok ha egy 10-es skálán a tippünk erőségét jeleznénk, pl a mai tippem 10/7!
Vendég hendi +5,5 pont Szolnok
Odds: 2,10
@ODB_: a Saipat néztem amúgy én is mára...melóból hazafele meg is tettem az újságosnál, dühítő!
@bakker.: a tippmix kínálja 80%-ban a legalacsonyabb oddsokat, más irodákhoz képest. Azt kell eldönteni, hogy beír valaki egy atombiztos 1.95-t és hozzácsap vmit, vagy addig vadászik, hogy talál egy rizikós 2 felettit mellyel részt tud venni a játékban. Melyikből profitál a blog? Inkább a biztosabb 1.95, mint egy lutri. Megfordítom, mivel ez egy játék, a helyes tippekért kapsz x pontot, bizonyos feltételek mellett, mindenkinek a célja megnyerni a játékot, valaki "mohón" 1 meccset 3 ponttért, valaki többet kevesebb ponttért.
Ha a játék célja az, hogy minél több helyes tipp érkezzen be és mindenki mazsolázhat kedvére belőlük és ebből tud nyertes szelvényt kovácsolni, akkor javaslom én is az oddsz csökkentését, akár 1.90-ig is. Hála az szrt-nek az alacsonyabb odds miatt. De felteszem, holnap mi lesz?? Vigyétek le 1.70 alá...
Ha lesz változás, javaslom, feltéve ha lesz kövi kör, onnantól éljen az oddsz csökkentése, mivel itt már 3 nap lejárt és kitolás lenne az eddigi vesztesekkel szemben!
Nem akarok okoskodni, de ha már tippelgetünk, mit szólnátok ha egy 10-es skálán a tippünk erőségét jeleznénk, pl a mai tippem 10/7!
Bii86 2015.10.14. 08:10:43
@bakker.: azon az 5 századon tényleg nem sok múlik, csak nehogy az legyen, h akkor mások pedig mást szeretnék, h változtass..de mehet az 1.95
dikapamacs 2015.10.14. 08:21:35
17884 V
F. Fognini - K. Anderson
Játszmák száma: 3
2,05
Szerintem is mehet le 1.95-re az odds
F. Fognini - K. Anderson
Játszmák száma: 3
2,05
Szerintem is mehet le 1.95-re az odds
Mufdr 2015.10.14. 08:31:16
Hello mindenkinek :) 16735 Kisvárda-Békéscsaba H 2.65, 03127 Trinec-Plzen H 1.70, 01287 Lukko-Espoo V 4.50 Játékon kivül ma sok döntetlent várok a Khl-ben 5/7-ben megis játszom,talán az Szka fog simán nyerni csak.
gretzki 2015.10.14. 08:33:46
Női BL
20160 V Glasgow - Chelsea
Több, mint 3,5 (Gólszám 3,5) 2,20
20160 V Glasgow - Chelsea
Több, mint 3,5 (Gólszám 3,5) 2,20
gretzki 2015.10.14. 08:38:44
A módosításhoz: Tőlem mehet a következő játéktól. (Csak nehogy hivatkozási alap legyen: hogy ha múltkor levittétek, legyen most is levíve pl. 1,85-re, mert az milyen jó.. :-) )
ODB_ 2015.10.14. 09:01:29
@szkajvolker_lajos: Végre valaki aki teljes mértékben átlátja hogy mi is lenne ennek a célja.
Abszolút egyetértek veled, az előző topicban írtam is Bakkernak, hogy nem szeretnék ezzel semmiféle hullámot elindítani, hogy valaki utána 1,9-et akar stb. A játék célja az, hogy mindenki a legerősebb tippjét írja be. Amit akár (írok egy számot) 10 ezer forinttal is meg merne tenni. Én kételkedek, hogy itt akárki meg merné rakni az összes beírt tipjjét 10k-val. Az már megint más kérdés, hogy beír "lutriból" valamit aztán jön.
"Szép kerek kettes odds, maradjon."
A kettes odds csak egy pszichológiai határ.
Természetesen joga van mindenkinek mellette érvelni nem azt mondom, csak nem sok értelme van. Attól, hogy levinnék 1,95re a határt attól neked nem lenne rosszabb. Ugyanúgy írhatsz kettes oddsot.
Ja még annyit, hogy a én a SINGLE fogadásokhoz javasoltam a határ csökkentését, tehát a 2-3 eseményből álló tippsorra maradna a kettő.
Te még kettes oddsért tudtad rakni a Saipat?
Abszolút egyetértek veled, az előző topicban írtam is Bakkernak, hogy nem szeretnék ezzel semmiféle hullámot elindítani, hogy valaki utána 1,9-et akar stb. A játék célja az, hogy mindenki a legerősebb tippjét írja be. Amit akár (írok egy számot) 10 ezer forinttal is meg merne tenni. Én kételkedek, hogy itt akárki meg merné rakni az összes beírt tipjjét 10k-val. Az már megint más kérdés, hogy beír "lutriból" valamit aztán jön.
"Szép kerek kettes odds, maradjon."
A kettes odds csak egy pszichológiai határ.
Természetesen joga van mindenkinek mellette érvelni nem azt mondom, csak nem sok értelme van. Attól, hogy levinnék 1,95re a határt attól neked nem lenne rosszabb. Ugyanúgy írhatsz kettes oddsot.
Ja még annyit, hogy a én a SINGLE fogadásokhoz javasoltam a határ csökkentését, tehát a 2-3 eseményből álló tippsorra maradna a kettő.
Te még kettes oddsért tudtad rakni a Saipat?
szkajvolker_lajos 2015.10.14. 09:12:42
@ODB_: alapból 1.95 volt, vagy legalábbis éjfél körül már ennyi volt
Amit írsz, hogy 10ezerrel megdobni, erre írtam a tipp erőségét, mennyire biztos, mehet rá ház, kocsi, család, abc hitel vagy óvatosan vele!
Amit írsz, hogy 10ezerrel megdobni, erre írtam a tipp erőségét, mennyire biztos, mehet rá ház, kocsi, család, abc hitel vagy óvatosan vele!
.Chr!s. 2015.10.14. 09:17:03
@bakker.: 2 hétig végig 2 -es oddsokkal tippeltünk , elég szoros eredmények jöttek , és most egy ember "rinyája" miatt változzon az egész? Szerintem legalábbis ,van elég kínálat a 2+ -os oddsokhoz is...
maddav12 2015.10.14. 09:18:53
12697 1. harmad - 1X2
rogle - skelletfea. V 2,25
szerintem is legyen 1,95 már nekem is szúrta a szemem amikor beakartam írni valami jó eseményt csak éppenséggel 1,95 volt rá!!
rogle - skelletfea. V 2,25
szerintem is legyen 1,95 már nekem is szúrta a szemem amikor beakartam írni valami jó eseményt csak éppenséggel 1,95 volt rá!!
ODB_ 2015.10.14. 09:22:58
@szkajvolker_lajos: ja, én még fél9-9 körül néztem, akkor kerek 2es odds volt. Nem tudom lehet-e valahol nézni oddsmozgást mixnél/Pronál, de eskü hogy annyi volt. És nem azért írtam csak be hogy én most az 1,95re verjem a mellem.
bakker. 2015.10.14. 09:26:02
Természetesen menet közben nem változtatunk a szabályokon, ha változtatunk, az a következő játéktól lesz.
wzotyo 2015.10.14. 09:35:59
18907 H
Ademar Leon - Benidorm
Ademar Leon -8,5 (Hendikep -8,5)
odds: 2.60
Ademar Leon - Benidorm
Ademar Leon -8,5 (Hendikep -8,5)
odds: 2.60
nyernifogunk 2015.10.14. 09:48:48
01666 V 2,10 Riga - UfA
veger.
valtoztatas: NEM
veger.
valtoztatas: NEM
BS56 2015.10.14. 09:58:21
Semmi valtoztatas nem kell legalabbis 1.90-1.95 dolog ez hulyeseg ekkora kinalatbol valaki nem tud egy 2.00 est kivalasztani az...
Masreszt ha van egy 1.95 os tutija nyomja meg 10.000rel kulon es
maris nyer 9.500-at itt a tippjatekba ugyis csak par ezret myerhet a tuti 1.95 os szorzodar meg ozd meg a masik beszelgetos blogba
Masreszt ha van egy 1.95 os tutija nyomja meg 10.000rel kulon es
maris nyer 9.500-at itt a tippjatekba ugyis csak par ezret myerhet a tuti 1.95 os szorzodar meg ozd meg a masik beszelgetos blogba
szkajvolker_lajos 2015.10.14. 10:04:17
@hartley: értelek, ez egy játék, megvan szabva hogy 2-es oddsért 3 pont jár. Ennyi, ezen nincs mit szajkózni. 100%-ig igazad van, holnap jön a következő kérelem... Gondolom, pont ezért van kitalálva, hogy ha egyből nem megy, akkor kettőből, esetleg háromból. Van aki megelégszik a kevesebbel is!
Van egy sejtésem, hogy ez a játék azért jött létre, hogy minél több és biztos tipp iródjon ide, ha ehhez csökkenteni kell, mert "falakba" ütközünk, akkor legyen, de ha csak azért, hogy 3 pontot nyerjünk a adott napon akkor mindegy!
Van egy sejtésem, hogy ez a játék azért jött létre, hogy minél több és biztos tipp iródjon ide, ha ehhez csökkenteni kell, mert "falakba" ütközünk, akkor legyen, de ha csak azért, hogy 3 pontot nyerjünk a adott napon akkor mindegy!
.Chr!s. 2015.10.14. 10:24:49
@ODB_: @szkajvolker_lajos: @BS56: @Schumi #7: @hartley: @Stan Wawrinka: @bakker.: Emberek... nézzetek már szét az eddigi tippek között? Olyan nehéz lenne találni ,egy 2+-os oddsot?Nem értem mi ez a fenn akadás ezen az 1.95-ös odds témán ,eddig semmi probléma nem volt , nehogy már a 3. hét után , mert 1-2 ember nem tud megfelelő mérkőzést választani az 1000+1 lehetőségből , egyből szembe mennyünk az eddig elvekkel...érdekes valaki nem rég próbálkozott 3.65-ös, sőt múlthéten @gretzki - nek volt 4+ os tippje , szóval ne meséljétek már be ,hogy egy 1.95-ös tippel jobban járnátok.
.Chr!s. 2015.10.14. 10:34:46
Jokerit - Metallurg Magnyitogorszk 2015. 10. 14. 18:00
01668-1X2
SORSZÁM KIMENETEL ODDS
01668 V Metallurg Magnyitogorszk 2,55
01668-1X2
SORSZÁM KIMENETEL ODDS
01668 V Metallurg Magnyitogorszk 2,55
hartley 2015.10.14. 10:43:52
még valami, tudjuk: tuti tipp nincs és minnél alacsonyabb a határ annál több biztosnak gondolt tipp fog beérkezni, de nem hiszem, hogy ettöl a jó tippek száma is nőne....ergó nehezebb lesz egy igazán jó szelót összerakni. Részemről ennyi.
endi3pr0 2015.10.14. 10:51:53
13934 H
Vegalta Sendai - Omiya Ardija Végeredmény Hazai odds: 2.05 :):D:D:D
Szerintem ez a szabályváltoztatás egy kétélű kard.. Mert aki indítványozta a változtatást annak annyiban igaza van hogy a ZRT. alul licitál minden jellegű oddsot a többi fogadóirodához képest..
Azaz amit neten 2.1 ért vagy 2 ért megraksz azt a Zrt. nél 1.9 ért tudod megtenni indítóba: DD Az ellenérv viszont az hogy a 2 vagy a feletti oddsok már rizikósabb mérkőzéseket takarnak ezért a választáshoz is bátrabbnak kell lenni nem elég egy Hazai favorit 1.9 et telibeverni. SZtem ne változtatssanak.
Vegalta Sendai - Omiya Ardija Végeredmény Hazai odds: 2.05 :):D:D:D
Szerintem ez a szabályváltoztatás egy kétélű kard.. Mert aki indítványozta a változtatást annak annyiban igaza van hogy a ZRT. alul licitál minden jellegű oddsot a többi fogadóirodához képest..
Azaz amit neten 2.1 ért vagy 2 ért megraksz azt a Zrt. nél 1.9 ért tudod megtenni indítóba: DD Az ellenérv viszont az hogy a 2 vagy a feletti oddsok már rizikósabb mérkőzéseket takarnak ezért a választáshoz is bátrabbnak kell lenni nem elég egy Hazai favorit 1.9 et telibeverni. SZtem ne változtatssanak.
ODB_ 2015.10.14. 11:27:30
Oké. Ez nagyjából eldőlni látszik. Nagy valószínűséggel marad a kettes odds.
Aki mögé tudott látni a dolognak, hogy mit is akartam ezzel annak köszönöm. Aki normális ellenérvet tudott megfogalmazni azoknak is.
Aki csak annyit tudott írni, hogy b+ keressél mellé egy 1.03-at. Vagy hogy te szerencsétlen, hát nem tudsz egy 2+ oddsot találni? azokkal sajnos nem tudok mit kezdeni.
Aki mögé tudott látni a dolognak, hogy mit is akartam ezzel annak köszönöm. Aki normális ellenérvet tudott megfogalmazni azoknak is.
Aki csak annyit tudott írni, hogy b+ keressél mellé egy 1.03-at. Vagy hogy te szerencsétlen, hát nem tudsz egy 2+ oddsot találni? azokkal sajnos nem tudok mit kezdeni.
MisiMókusM 2015.10.14. 11:38:11
15924 H Lokomotív Jaroszlavl - Traktor Cseljabinszk
Kevesebb, mint 4,5 gól odds: 1,55
15955 H Dinamo Riga - Szalavat Julajev Ufa
Kevesebb, mint 5,5 gól odds:1,50
eredő: 2,33
Kevesebb, mint 4,5 gól odds: 1,55
15955 H Dinamo Riga - Szalavat Julajev Ufa
Kevesebb, mint 5,5 gól odds:1,50
eredő: 2,33
.Chr!s. 2015.10.14. 12:01:42
Ezzel az idézettel le is zártad a vitát , szerintem .
"Bárki tud egy 2+ szorzót találni."
Sok sikert mindenkinek , hajrá.
"Bárki tud egy 2+ szorzót találni."
Sok sikert mindenkinek , hajrá.
ODB_ 2015.10.14. 12:34:00
@.Chr!s.: én veled már 2 órája lezártam a vitát. Az a baj, hogy még most sem érted a lényeget. Azt hiszed ez az ember képtelen egy kettes oddsot találni és így akar előnyre szert tenni. De már mint írtam engem egyáltalán nem érdekel a nyeremény és most ki is jelentem ha egyszer véletlen odakerülnék a mögöttem végző viheti a nyereményt.Engem maga a verseny érdekel és hogy mindenki a legerősebb tippjét (amire akár pénzt is áldozna akár) írja be és ne egy "kényszerből" választottat.
De mindegy, hagyjuk is inkább. Aki eddig is felfogta, hogy mit szerettem volna annak nincs mit magyarázni, aki meg nem az úgyse fogja megérteni.
De mindegy, hagyjuk is inkább. Aki eddig is felfogta, hogy mit szerettem volna annak nincs mit magyarázni, aki meg nem az úgyse fogja megérteni.
.Chr!s. 2015.10.14. 12:57:59
@ODB_: Tévedésben vagy , mert felfogtam az érveidet a tippmix szorzó kiosztásaival kapcsolatban , hogy előfordul az , hogy egy adotr esemény odds-a jissebb mint más fogadóirodáknál, DE ez csak egy érv , nem a a lényeg.A lényeg ugyanis a szabályzat , ami már egy ideje megfogalmazódott...Amit írsz viszont , hogy a legerősebb tipp , amire pénzt áldozna... nem tudom , hogy észre vetted - e , de erre a célra szólgál a sima blog.Ahol az emberek nap mint nap osztják meg a tippjeiket, észrevételeiket, elemzéseiket, amelyeket meg is fogadnak különböző összegekkel...Egyébként meg , ha az adminok úgy látják , akkor majd változtatnak vagy szavazással eldöntetik ezt a kérdést.
függőjátszma 2015.10.14. 13:14:44
Sziasztok!
15243 03 Aalborg-Sönderjyske Hazai csapat 1-5 góllal nyer H 2.20
15243 03 Aalborg-Sönderjyske Hazai csapat 1-5 góllal nyer H 2.20
Stan Wawrinka 2015.10.14. 14:05:36
@ODB_: egyébként mindenki érti sztem, hogy rengeteg 1.95-ös odds van amit raknál, de ugyebár nem lehet mert 2-es odds kell. erre mit lehet mondani, ez van. van egy szabály, ami ki lett találva 3 hete és be kell tartani. ha 1.95 és egy meccset akarsz rakni, görgess tovább, gyakorlatilag ennyi. teniszben meg rengeteg 1.9-es van, most az is 5 tizeddel van 1.95 alatt, akkor meg én jöhetnék azzal ha 1.95 lenne a határ, érted. :D
jól van ez így ahogy ki lett találva.
jól van ez így ahogy ki lett találva.
függőjátszma 2015.10.14. 14:20:55
@bakker: Szia! Én inkább a meccs számot csökkenteném egyre. Háromesélyes fogadásnál egy mérkőzésnél a nyerési esély matematikailag 1:3,ez 2 meccsnél már 1:9, 3 meccsnél 1:27 !! Szerintem ha mindenki csak egy,a legbiztosabb tippjét írná be,abból jobban profitálhatnánk mindannyian,még akkor is,ha teszem azt "csak 1.70" az oddsa. Számtalan ilyen jó opció van pl.under-over,vagy mindkét csapat lő gólt,ami 1.5-1.9-ig terjed.De amennyiben a többség így szeretné a továbbiakban is,akkor természetesen maradjon,mert végül is így is jó.
ODB_ 2015.10.14. 14:45:42
@Stan Wawrinka: Akkor azt áruld el nekem Dzsoki, hogy te személy szerint miért raknál inkább 3,8-as pontos végeredményekre, mint az 1,9-1,95ös "biztosabbnak" tűnő tippre, ha teszem azt ugyan annyit érne a pontversenyben? Mert ergo ezzel saját magad ellen vagy.
(Most attól tekintsünk el, hogy teniszeknél általában 1,90 az ami nálam az 1,95-ösök)
(Most attól tekintsünk el, hogy teniszeknél általában 1,90 az ami nálam az 1,95-ösök)
ODB_ 2015.10.14. 14:50:43
Még a margóra aztán tényleg befejezem a témát:
Kell lenni egy határnak ami alá nem lehet lemenni.
Egyrészt mert ez a szabály, másrészt mert ha túl alacsony a line az már a verseny minőségromlásához vezet. Ez nálam 1,90 lenne, de szándékosan az 1,95 írtam. Mégpedig azért mert azzal "futottam" össze a legtöbbször + az 5 százados csökkenést se tudja tolerálni már jópár ember.
Kell lenni egy határnak ami alá nem lehet lemenni.
Egyrészt mert ez a szabály, másrészt mert ha túl alacsony a line az már a verseny minőségromlásához vezet. Ez nálam 1,90 lenne, de szándékosan az 1,95 írtam. Mégpedig azért mert azzal "futottam" össze a legtöbbször + az 5 százados csökkenést se tudja tolerálni már jópár ember.
Walter Sobchek 2015.10.14. 14:58:56
17090 H
Kosálabda
Olimpija Ljubljana - Trento
Mérkôzés gyôztese
Olimpija Ljubljana
2,15
Kosálabda
Olimpija Ljubljana - Trento
Mérkôzés gyôztese
Olimpija Ljubljana
2,15
Walter Sobchek 2015.10.14. 15:03:40
Az egesz vita meddô,mert mindkét félnek igaza van.
Rengeteg jó tippet nem tudtam beírni 1,7-2,0 között,mert alap,hogy nem kötögetek pedig a kosár,kézi hendikeppek meg over/underek szoktak jövögetni,de azok 2-és alatt vannak.
Eleve 1,7-re kellett volna bekalibrálni az alsó határt,de most már maradjon a 2-es odds az 1,95 nem lenne megoldás vagy 1,7-re le vagy maradjon a 2-es bevált odds.
Rengeteg jó tippet nem tudtam beírni 1,7-2,0 között,mert alap,hogy nem kötögetek pedig a kosár,kézi hendikeppek meg over/underek szoktak jövögetni,de azok 2-és alatt vannak.
Eleve 1,7-re kellett volna bekalibrálni az alsó határt,de most már maradjon a 2-es odds az 1,95 nem lenne megoldás vagy 1,7-re le vagy maradjon a 2-es bevált odds.
Stan Wawrinka 2015.10.14. 15:26:28
@ODB_: mert a holtversenynél számít az hogy ki mekkora oddsal játszik. én az elsőnél 5. lettem holtversenyben, mert 2.00 oddsokat nyomtam. most változtattam, mivel játék ezért bepróbálom ezeket a nagyobb oddsokat, hátha. ennyi a története.
ODB_ 2015.10.14. 15:29:24
@Stan Wawrinka: Szóval neked az hogy ha holtverseny alakulna ki akkor előrébb végezz, magasabb prioritást élvez, mint hogy több pontot érj el?
ODB_ 2015.10.14. 15:32:31
*esetlegesen több pontot
Mert ugyebár a kisebb odds nem feltétlenül garantálja a több pontot.
Mert ugyebár a kisebb odds nem feltétlenül garantálja a több pontot.
Stan Wawrinka 2015.10.14. 15:33:53
@ODB_: igen, mert az idegesítő ha 7. vagy, de lehetnél 3. is ha kicsit kockáztatsz. most úgy voltam vele hogy bevállalok 1-2 nagyobb oddsot az elején hogy meginduljak és jó oddson legyek, ez sajna nem jött be eddig.
$$$ Sheamus $$$ 2015.10.14. 15:39:01
15955 H Dinamo Riga - Szalavat Julajev Ufa
Kevesebb, mint 5,5 gól odds:1,50
Kevesebb, mint 5,5 gól odds:1,50
petyo0307 2015.10.14. 15:43:09
12670 Frölunda - HV 71 V 2.05 Töröl
Gólszám 5,5 - Több, mint 5,5
Nem kel a változtatás
Gólszám 5,5 - Több, mint 5,5
Nem kel a változtatás
andros 2015.10.14. 16:40:52
15859-szpartak moszkva-szentpétervár korong 6+V-2,2-es odds(a meccsen legyen legalább 6 gól)
fullkajak 2015.10.14. 16:51:38
20084 D 3,45 Zürich - Kvinner . - foci , női Bl -
Schumi #7 2015.10.14. 17:32:34
@.Chr!s.: ember...
1. Senki sem akadt fenn az 1,95 ös oddszon,aki fent akadt az te vagy,hisz neked nem tetszik másik véleménye
2. Gondolom ugyanannyi jogom van beirni a nemet meg az igent is,ugyhogy had döntsem el mit irok
3. Bakkert feltett egy kérdést arra válaszoltam
4. Vegső szó ugyse az enyém lesz és nem is a tiéd
5. A legelső féle játék pontozási rendszere volt a legjobb
legjobb
1. Senki sem akadt fenn az 1,95 ös oddszon,aki fent akadt az te vagy,hisz neked nem tetszik másik véleménye
2. Gondolom ugyanannyi jogom van beirni a nemet meg az igent is,ugyhogy had döntsem el mit irok
3. Bakkert feltett egy kérdést arra válaszoltam
4. Vegső szó ugyse az enyém lesz és nem is a tiéd
5. A legelső féle játék pontozási rendszere volt a legjobb
legjobb
.Chr!s. 2015.10.14. 17:36:42
@Schumi #7: Te végig is olvastad az egész párbeszédet vagy csak felelőtlenül okoskodsz?Egy szóval nem írtam azt , hogy én fogok dönteni vagy hogy nincs jogod bármit is beírni , ráadásul ez a sztori rég le van zárva , de látszik , hogy erről sincs fogalmad, mert még most is ezen lovagolsz...
bakker. 2015.10.14. 21:45:52
8 igent és 18 nemet számoltam, marad a 2-es szorzó.
Köszönöm a válaszokat és az észrevételeket!
Köszönöm a válaszokat és az észrevételeket!