júl 14 2014

2014.29.hét.1.forduló kedd

Teljes fogadási lista:


Múlt heti hivatalos eredményt ITT találod.
Sikeres vadászatot!

 

" Aki nem rak minimális téttel meglepi szelót minden nap bár egyet, akár kombinálva is, az nem tanult a saját hibájábol. " (Derbi)


A bejegyzés trackback címe:

https://tippmix.blog.hu/api/trackback/id/tr756509141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sancho007 2014.07.15. 21:41:21

A fradinak sok esélyt ad az SZRT.hétfőn reggel még 2,10 ma már csak 1,65!!!

leon a proli 2014.07.15. 21:42:30

@TippmixLaSzló: üdv!akinek volt esze az a franciákat rakta.. 9 gól az 2 negyed elöny kb. és könnyebb nem annyival nyerni,mint túldobni..

vécés jóska 2014.07.15. 21:42:34

@TippmixLaSzló: én néztem a meccset, durván látszott h visszavettek, hányinger

TippmixLaSzló 2014.07.15. 21:44:23

@vécés jóska:

1-2 megyedbe semmit nem csinaltak
3 megnyomtak
4 be 1 perc után mentek 11-4 re
2 vel kellet ovlna nyerni a maradékl 7 percet majdne 1 negyed
erre elbukjak nem h nyerik 2 vel
szar bu++++nda

TippmixLaSzló 2014.07.15. 21:45:39

@leon a proli:

Hagyjuk mar 3 negyed alvás volt
szerbej több mint 10 el megevrtéjk ezeket
raadasul mi itthon vagyunk
levolt ez zsirozva 100%%%%%

Lampard54 2014.07.15. 21:48:20

@TippmixLaSzló:
Sajnos a vízilabdát nagyon könnyen le lehet zsírozni.Főleg ha SZRT. ilyen hendiket kitesz.

Panthera 1 2014.07.15. 21:49:13

Üdv!
Caroline hozott egy kis lét!:()))

leon a proli 2014.07.15. 21:49:29

@TippmixLaSzló: le bizony ebben a sportban nem sokat számít a gólarány és a könnyebb utat választották.. ja a szerbek már az új királyok vizifociban ha tetszik,ha nem.

TippmixLaSzló 2014.07.15. 21:51:19

@leon a proli:

viccees
Magyar 8,5 H rossz
rabotnivki x ok
maribor x ok
olasz H ok
Maccabi V ok
sparta 0-1 H ok
Dinamo H ?

ennyin múlik ű

leon a proli 2014.07.15. 21:51:27

a szerbek ellen nekünk kéne adni 4,5 hendit hogy reális legyen:)

2014.07.15. 21:52:58

@Gepárd $ Most én adogatok!!: Üdv! lenne egy kérdésem mint tenisz szakihoz: te hol látod jobban a meglepetést?
P. Kohlschreiber - G. Elias V 4.15
F. Fognini - F. Krajinovic V 4.15
nekem egyre inkább fognini veretése tetszik

leon a proli 2014.07.15. 21:53:15

@TippmixLaSzló: részvétem,ha nincs nagy meleg simán bementem volna rakni a franciákat,neten nem lehetett hendizni.

kubesz0222 2014.07.15. 21:55:24

@realfan98: Spanyolok szerintem verik az oroszokat !

MKrisz12 2014.07.15. 21:59:53

@Gepárd $ Most én adogatok!!: Kanepi nem kicsit izzasztott meg, nem tudom láttad-e honnan nyerte meg a meccset:D

CsodalatosOdin 2014.07.15. 22:01:03

Debrecen és Dinamo zagreb egygólos győzelem nagyon kellene basszus! Hajrá!

Lampard54 2014.07.15. 22:03:52

Sparta Praha megmenti a BL gólok becsületét :D
6-0

Panthera 1 2014.07.15. 22:04:39

@realfan98: Üdv!
Kohli-t semmiképp nem veretném,de sztem most Fognini is nyer,mert van mit javítania eddigi salakos mutatóján. Sztem mind2 hozza,de Kohki biztibb...

Na még! Mind a 4 sakk remi lett...ez is ritka!:))

Tommy50 2014.07.15. 22:06:16

Nah! nem nagy meglepetésemre természetesen bukó a helsinki is. A délutáni japán szelóm után én már ezen fel sem bosszantottam magam. 2,5 hét szünet srácok. Jövök ugyan úgy sőt vezetni fogok egy statot napi tipjeimmel mennyi jött volna mekkora bukó lenne :D

CapsBoy™ 2014.07.15. 22:08:54

Ma is nyertem ! Király
Foci + Vizi

Panthera 1 2014.07.15. 22:09:23

@MKrisz12: Üdv! 1-4-rõl állt fel! :))
Tudtam,hogy õ az esélyese a talinak,de azt nem gondoltam volna,hogy teszteli magát..

Lampard54 2014.07.15. 22:11:13

2,5 hét? Ki fogod bírni?:D
Mert az alatt egy párszor jön a napi tipp és kedvet kaphatsz hozzá.

CapsBoy™ 2014.07.15. 22:11:19

@Lampard54:
Arra a meccsre írta valaki hogy meglepi lesz

Tommy50 2014.07.15. 22:13:28

@Lampard54: Nagyon remélem. Különben nem lepődnék meg ha szinte mind jönne amit nem rakok meg....

MKrisz12 2014.07.15. 22:14:02

@Gepárd $ Most én adogatok!!: Igen, én is esélyesebbnek gondoltam, de azért engem is tesztelt rendesen:)

CsodalatosOdin 2014.07.15. 22:16:01

Hajajj de megszívat a Debrecen.. :(

$$$$$$$$Hardy$$$$$$$$ 2014.07.15. 22:16:09

na jött kiizzadt zagreb győzelem a tuti szelóhoz és még egy góllal jönne még egy szelvény B)

Sanyi91 2014.07.15. 22:17:31

A f@szom ebbe az egészbe mostmár...
Zagreb hendi valószínűleg ok
Partizán hendi valószínűleg ok
Sparta hendi ok
Sheriff hendi ok
Bratislava hendi nem ok

Vicc,hogy közel 30 lövésből csak egyet tudtak belőni ennek a fosmány walesi csapatnak.
Kezd nagyon elegem lenni.

oldrider 2014.07.15. 22:17:45

A Debrecen is rúghatna már 1 gólt a szabadnapos villanyszerelőknek, meg a Celtic is illene, hogy megtalálja a kaput és felfogja, hogy a focit gólra játszák!

CsodalatosOdin 2014.07.15. 22:21:46

GYERÜNK MÁR DEBRECEN, CSAK EGYETLEN EGY GÓLT!!!

zozo7703 2014.07.15. 22:21:57

Na megraktam 50-el Debrecent 3,8-ért

$$$$$$$$Hardy$$$$$$$$ 2014.07.15. 22:24:08

hát a debrecen még nehéz helyzetbe kerül így...

Lampard54 2014.07.15. 22:24:16

@CapsBoy™:
AZ érdekes,mivel a Sparta Praha rendesen kitömi a csapatok a Cseh bajnokságban.És azért van különbség az észt és a cseh bajnokság között.Tavaly a Plzen se szarozott a BL selejtezőben.
@Tommy50:
Én lehet holnap se teszek.Megint gyér kínálat.

CsodalatosOdin 2014.07.15. 22:28:30

Köszönöm Magyarok! :(

zozo7703 2014.07.15. 22:30:18

Úristen ez a Magyar bajnok??? :-)

Tommy50 2014.07.15. 22:35:19

@Lampard54: Az első nap a legnehezebb :D azon te már túlvagy

Tommy50 2014.07.15. 22:37:35

Mekkora ciki ez a Loki X te úr isten....
Egy fél amatőr csapat ellen.

Kiváncsi leszek hogy a válogatottunk majd mit kezd az ő válogatotjukkal szeptemberben.

Tényleg arról már vannak hírek hogy mi lesz akkor a Kazah meccs jegytulajaival?

Maceo◥◤ 2014.07.15. 22:37:51

Aki ma megrakta a Debrecent üzenem neki először is,hogy szívből sajnálom,hogy bukott... másodszor meg hogy MAGYAR csapatra SOHA NE FOGADJ !!!!!! Debrecen is megmutatta mit tud !!!! Csütörtökön a Fradi is megfogja ! :)

$$$$$$$$Hardy$$$$$$$$ 2014.07.15. 22:38:05

na jó vicc ez a debrecen ennyi elég is volt a BL-ből mára jó éjt

vécés jóska 2014.07.15. 22:38:21

Magyarra miért fogad bárki is? :OO

zozo7703 2014.07.15. 22:38:29

szép volt Loki, ennél Én is jobb vagyok.

Lampard54 2014.07.15. 22:40:08

@Tommy50:
Tényleg az első nap a legnehezebb :D
Bár vannak holnapra tippjeim,de mai nap elég fura volt.
Egyedül Rijeka éri meg majd.(csütörtökön)

Lampard54 2014.07.15. 22:40:46

Hoppá! Celtic betalált!

Fehér Pákó 2014.07.15. 22:41:38

Debrecen!!és az egész magyar foci szánalmas!!
mondom ezt úgy,hogy nem fogadtam a lokira és 80%,hogy továbbjutnak
FRC,Diósgyőe,győr viszont 99%,hogy kiesik

leon a proli 2014.07.15. 22:42:09

@vécés jóska: azért már tanulnak rijeka szépen lement:)

Maceo◥◤ 2014.07.15. 22:48:33

@CapsBoy™: Ftc szerinted ilyen kerettel egy Rijeka ellen lefog ikszelni ? :)

Panthera 1 2014.07.15. 22:56:16

Sztem Brown nem hagyja magát Verda ellen!:))
- Kohli
-,Carlos
- Magyar csajok

Lampard54 2014.07.15. 22:57:03

Rijeka szorzója egyértelmű,hogy csökkeni fog.
Tavaly Európa Liga csoportkörében szerepelt.
6 mérkőzésből: 2 vereség,4 döntetlen.
Selejtező körében Stuttgart-ot ejtette ki.
Gondolom egy Fradi nem okoz gondot nekik otthon.

Fehér Pákó 2014.07.15. 22:57:24

holnap nem fogadok 0 meccs van.ami jó

andros 2014.07.15. 23:01:24

a Tippjáték jó és élvezetes,legalábbis ez a formája a lehető legjobb,legalább tiszta képet tart elénk és fölösleges áltassuk magunkat:
NEM jÓl tippelűnk,de ez nem a mi hibánk,most rajzolódik ki világosan,hogy a tippmix veszteséges játék!
Kispénzűeknek legalábbis Biztosan az,íme,amikor mind egyenlő feltételekkel indulunk,képtelenek vagyunk kettő hét alatt,14 nap alatt Kettő napon győztes szelót beírni,a többségnek ez egyetlen napon sem sikerűl,és még őket sem tartom rossz tippelőknek,csupán ezt jelenti az egyszeri szelótevés 1,6-os odds felett,alatt kispénzűeknek ugyan mi értelme volna?
Számomra ez a makulátlan,tiszta tűkörkép és valóság és nem az,amikor győztes szelókat linkelnek be(és mellette nem linkelnek be más 100 vesztest),
ezért jutottam arra a felismerésre,hogy játszani csak bizonyos kezdőtőkével érdemes és akkor is több levédéses szelóval érdemes,dehát ez az én következtetésem és nem a másé,más még áltathatja magát évekig

Panthera 1 2014.07.15. 23:02:28

Annyi játszható esemény van,miért tesztek olyan focira,ami eleve kudarcra van ítélve....

andros 2014.07.15. 23:12:05

a reggeli Bl-beharangozómban említettem,hogy a nagy szorzós bukó a 3 db 1,3-4-7,7-el rendelkező oddsoknál lesz és nem az esti meccseknél,a batenél lett,említettem a maccabi és celtic 1 gólos győzelmét(jöttek),a debrecen dv-t,a zagreb hendicappes legalább 2 gólos győzelmét és nem az overt,a partizan hendis 2 gólos győzelmét,
mivel nem mixezem pénz-híjján,ezért a tippjátékra összpontosítottam,ott viszont megkajoltam az esti izlandi-meccses itteni tippeket is,az oddstattos felmérést,szinte lehetetlen jól szelektálni és persze,hogy a hibás tipp is felkerűl a játékban índított tippek közé,
míg a szokásos több db 3/4-es kombim során a magam napi 3600 ft-os játszópénzével valszeg egy nyertes szelóra kerűlt volna a celtic,maccabi 1 gólos győzelme mellett a loki levédéses remije is,tehát a több lehetőség,több szeló elkészítésében VAN az esetlgeses nyertes szeló és nem az egyszeri 2 vagy 3 meccses szelótevésben,ez mindig is nyilvánvaló volt számomra,
de el kell ismerjem,hogy magammal szemben elveszíteném a fogadást,mert kettő hét alatt szinte lehetetlen 50 pontot elérni,vagyis ahhoz egy sokkal jobb kínálat kellene és több infó és több szerencse

Panthera 1 2014.07.15. 23:14:59

@andros: Üdv! A tippjáték egy dolog.......én pl csak részben játszom a tippjátékos tiopjeimet,mert 1.60 odds alattiakat is teszek,amit a játékba nem vesz figyelembe a góré. Igyekszem jó tippeket beírni,de legtöbbszõr 1 mellémegy,viszont majdnem minden nap nyerek a szelvényen. Ez a yendencia!

zozo7703 2014.07.15. 23:16:44

Mai napot nullán zártam (szerintem szép eredmény egy ilyen nap után): (-100 David, + 150 Lyon, -50 Debrecen), ennek örömére éjszakára ez megy :
Remélem édes lesz az ébredés.
Jó éjszakát

2014.07.15.23:09 2701/2964 Super Heinz 250 Ft 30 000 Ft 0 Ft
ESEMÉNY KIMENETEL ODDS EREDMÉNY
Ceara - Joinville Gólszám 2,5 Több, mint 2,5 1,85 Nyitott
America RN - Bragantino Hendikep 0:1 America RN 3,50 Nyitott
Vasco da Gama - Santa Cruz PE Gólszám 2,5 Több, mint 2,5 1,95 Nyitott
Luverdense - ABC Hendikep 0:1 Luverdense 2,95 Nyitott
Vila Nova - BOA 1X2 BOA 2,70 Nyitott
Avai - Atlético GO 1X2 Atlético GO 4,25 Nyitott
America MG - Parana Gólszám 2,5 Több, mint 2,5 1,85 Nyitott

dani154 2014.07.15. 23:22:04

@Gepárd $ Most én adogatok!!: hali ezekről mia véleményed:
M-T. Torro-Flor - J. Görges
T. Kamke - F. Delbonis
C. Berlocq - D. Lajovic

Tommy50 2014.07.15. 23:25:40

@Lampard54: Üdv! Most olvasgattam külfödi oldalakon stratégiákat és találtam egy nagyon érdekes stratégiát amit kipróbálhatnánk.

A lényeg hogy alap tét kell hozzá és 30 napon át tart egy etap. Minden nap 1,20 as oddsot kell össze hozni. hihetetlen de ha jól válogatsz és azért napi 1,20 odds nem lehetetlen számomra hihetetlen de kiszámoltam és valóban 200 ft ból majdnem 50000 ft lesz.

Buldozer99 2014.07.15. 23:31:14

Holnapra megy egy ilyen

173 *(0-1) FF Malmö - Ventspilis 3.70 D
180 Strömsgodset - Steaua Bukarest 2.44 V
230 Toronto - Vancouver 2.05 H

600 Ft - 11.100 Ft

Lampard54 2014.07.15. 23:33:05

@Tommy50:
Jó kis stratégia.Holnap még ezt átgondolom.Lehet a felénél érdemesebb eltenni egy kicsit.
Így van.Majdnem 50 ezer.EZ tetszetős :)

trixibelle 2014.07.15. 23:35:01

@Tommy50: szia, ki lehet próbálni de pont tegnap egy 1,20-as elfsborb vitte a szelvényemet

Tommy50 2014.07.15. 23:37:11

@Lampard54: Ahham én arra gondoltam hogy 5-10 naponta ketté vehetnénk a tétet. csak hát a vége felé már több 1,20 at kell találni. Nekem 200 ft ez biztos megér. A hónap további részét a napi 1,20 legtutibb kiválasztásának gyakorlásával töltöm

Lampard54 2014.07.15. 23:39:19

@trixibelle:
Elfsborg-ot kár volt 1,2-ért megtenni.Tényleg "tutit" kell nézni.

Lampard54 2014.07.15. 23:39:56

@Tommy50:
Tegnap előtt volt :) Otthon X-el egy gyenge Bromma-val.

Tommy50 2014.07.15. 23:41:55

@Lampard54: igen azért nehogy már 1,20 at ne lehessen fix-re kiválasztani. nem feltétlen kell még csak az sem hogy 1 eseményből jöjjön ösze. Persze minél több esemény annál nagyobb a sansz a bukóra. De ugy gondolom hogy 2 db 1.10 még beleférhet....

Tommy50 2014.07.15. 23:44:20

@Lampard54: jah persze amúgy Brommát akár hányszor tettem minidg ráfaragtam, szóval én rájuk biztos nem teszek :D Legutóbb EL selejtezőben is átvágtak :D.

Lampard54 2014.07.15. 23:44:50

@Tommy50:
Pont úgy számoltam,hogy max 2*1,1 :)
1,2-ért meg nem igen fogok tenni győzelmet.Ahhoz már nagyon komoly infó kell :D

trixibelle 2014.07.15. 23:44:53

@Tommy50: tegnapelött volt de mindegy mert elment, pedig biztosra vették mindenhol
@Lampard54: van egyáltalán?

Panthera 1 2014.07.15. 23:47:42

@dani154: Sztem Carlos jó a masik 2 -õt meg kicsit at kell nyalaznom ...Delbo nalam jobb es a csajok....

trixibelle 2014.07.15. 23:48:15

most viszont fogom a nagyszorzót a vikingurral..fene se érti

Tommy50 2014.07.15. 23:49:26

@Lampard54: áá gólok max 2 esélyek ilyesmik.

andros 2014.07.15. 23:49:38

@Gepárd $ Most én adogatok!!: igen,értem,amit mondasz és igazad is van,de számomra-mixelgetéses játék híjján(pénz híjján)a játékom a tippjátékra korlátozódik,és ez kb.a 3.Tippjátékos részvételem(anno még 2-szer játszottam ),és a múlt heti hétfőn kezdett találatom óta nincs eltalált napom mellé,ez borzasztó és minden tippjátékos bukást mixelgetési bukásnak élem meg,mert holott pénzt nem vesztek,de nincs nyeréssel járó elégedettség,örömérzés,el kell gondolkodjam,hogy megéri-e?,de biztosan folytatom még a játékot,mert ez JÓ kíhívás,az nem lehet,hogy nem teszek szert tapasztalatra-rutinra előbb-utóbb ,az nem lehet,hogy 14 nap alatt ne nyerjek csak egyetlen egyszer,ezen a héten nem sok esélyt látok magamnak,mert vidékre indulok gyűmölcs-szedésre 3 napig,de jövő héttől kezdve,ha még tart a játék,akkor jobban rákoncentrálok és remélem,hogy rutinosabb és szerencsésebb is leszek,
ezen a héten viszont a terveim szt.szombaton már végre mixelgethetek és nagyon remélem,hogy a levédéses-vb előtti sikerszériámhoz hasonlóan-módszerem nyertes szelókat fog eredményezni

Lampard54 2014.07.15. 23:50:10

@trixibelle:
Elfsborg nekem akkor lett volna a tuti,ha mondjuk adtak volna rá 1,8-as odds-ot.Ennyiért szinte rá se néztem.Tuti nincs,de például 1,2 vagy többért kínálgatták a gólszerzést a VB-n.Orosz gól 1,25 stb.
1,2 nem a világvége
@Tommy50:
Vaasa-Bromma H 2,4 jött
Bromma-Vaasa D sajna nem.Pedig ebben biztos voltam.Pont elég lett volna nekik egy X.Szerencsétlenek :D

Tommy50 2014.07.15. 23:53:33

@Lampard54: Az az igazság hogy neten nagyobb esélyünk lenne de először papíron probáljuk fosztani az szrt-t :D

Panthera 1 2014.07.15. 23:57:52

@andros: Értem az elméletedet és igazat is adok neked.... A levedeses módszer hatasos,de abban szwrezz inkabb rutint,hogy mit védj le alkakomadtan. Na az ha megt,akkor hetente tobbet nyersz mint buksz! Ez a mûveszet.....

Telòról vagyok,úgyhogy a hibakeet vocsi!:))
Jó szüretet !:))

Tommy50 2014.07.15. 23:58:06

Külöben ha nem 1,20 hanem mondjuk csak 1,15 jön ki néha akkor sincs óriási különbség. és néha úgyis lesz 1,22 is stb. Ha az első 5 napot túléled akkor pedig már úgyis 2 esélyed van csak nem megy már el egy nap 2db 1,15-1,20 :D :D

dani154 2014.07.15. 23:58:45

@Gepárd $ Most én adogatok!!: na kiváncsian várom este folyamán én sehol nem gondolnék papirforma borulást úgy mond görges ezen a boritáson nem a legjobb

Lampard54 2014.07.15. 23:59:18

@Tommy50:
Így van neten pl a két esély miatt.Meg amúgy is.
Ha sikerül valameddig szépen elmenni akkor jók vagyunk.Izgi lenne mindennap a nyereményt felvenni.Persze nem az elején.De valahonnan el is kell indulni.Szóval a + 100 Ft-ot is megbecsülöm :D
Ki kell próbálni.Sokat nem vesztünk vele és akkor hátha lesz valami jó kis stratégia.
na jóéjt mindenkinek :)

Tommy50 2014.07.16. 00:01:50

@Lampard54: Így van. 200 ft a bukó max. Annyi meg napi szinten simán rámegy így meg ha minden jól mecs egy hónapig csak 200 ft befektetéssel jár. Ha meg véletlenül minden ok és a kövit nagyobb tétről tudjuk indítani. Hát abba már bele se merek gondolni. 1000 ről indítva pl már 250ezer körül van a hóvége...

trixibelle 2014.07.16. 00:03:06

Izland 1 Delid
Meccs: Olafsvik - Haukar
Tipp: X/1
Odd: 5,5
Kezdés: 22:00
na ez volt meg még hozzácsaptam Mennyi sparta és belgrád tippjét overben,
nem azért irtam mert nem találom jónak a stratégiát, sőt én is benne vagyok..csak nem tudom hogy mi a tuti már

Lampard54 2014.07.16. 00:13:55

@trixibelle:
Amilyen eredmények vannak nem is csodálom,hogy az embernek néha elmegy a kedve.Több órás elemzés és landol a szelvény a kukában.Valamilyen stratégiát ki kell találni,mert mindig egy nem jó.Lassan itt vannak a jobb bajnokságok.Azért az teljesen más.De itt is azért vigyázni kell.Pl.: Barca és Real Madrid stb.És ha esetleg jó a stratégia,akkor a nyereményből én tuti fogok tenni néha-néha egy buliszelót,mivel tetszenek a jégkorong X-ek(Orosz,Svéd és nhl-ben sok van)

andros 2014.07.16. 00:18:47

@Tommy50: nem olyan régen egyik ismerősöm említett egy nyerési stratégiát(tudtommal Fekete Laci erőművész is ezt használja -állítólag-sikeresen Szlovákiában),
a játék lényege,hogy egy H-D-V kimenetelnél mind3-ra fogadsz szingliben kűlönböző tétekkel,Laci a korongra alkalmazta,de most mi a focira próbáljuk ki,
adva van pl-ul egy 2-3,25-3,25-ös oddsmegállapítású meccs,lássuk a józan paraszti eszet:1000 ft-al teszem a H-2-es oddsot,1000 ft-a D-3,25 és 1000 ft a V-3,25-öt,
összesen:3000 ft-ot költöttem el,ha jön a H-veszteségem 1000 ft,viszont a D és V kijöveteleknél 250 ft a nyereség,
másnap szintén kiválasztok egy hasonló oddspárosítást az említett 3000-es ft-ra megfogadva,a valószínűségszámítás elve alapján egy hosszú sorozat után TUTIRA nyereséges kell legyél,mert a 3 kimenetelnél 2 kijövetele számodra nyereséggel bír,azaz lehetetlen,hogy kb 20 esetből legalább 14-sz4r ne a kettő nagyobbik odds valamelyike jöjjön ki,mert kb.minden 3.esetben jön csupán ki a H-2-es odds a statisztikák szt.,vagy még rosszabb arány ez,
ez azonban kispénzűeknek nem egy jó módszer,nagypénzeseknél viszont nyerő módszer,igaz nagypénzeseknél a lehető legjobb módszer a duplázós tétes,mondjuk naponta 3-as összodds kiválasztása 1000-2000-4000-8000-16000-32000-64000-128000-res téttel,persze komoly szakik által javasolt napi meccsre,ahol lehetetlen,hogy 8 esetből legalább 1szer ne hibázzanak rá,amint nyersz félreteszed és újból kezded 1000 ft-al

Lampard54 2014.07.16. 00:22:42

@andros:
Ez is jó stratégia.Hallottam már róla és jól szokott jönni.Szlovákiában nagyon jó a kínálat.Sokan fogadásért kiugranak.

Tommy50 2014.07.16. 00:22:59

@andros: Igaz lenne csak a valóságban olyan nincs hogy 2 , 3,25 ,3,25

Tommy50 2014.07.16. 00:28:34

@andros: a másik pedig hogy ha ezekkel a szorzókkal is számolunk akkor is ha 10 meccsből csak 2* kijön a kisebb oddsz már csak 0 nál vagy. ha 2 nél többször akkor már bukó.

Ez nem jó stratégia szerintem

Panthera 1 2014.07.16. 00:30:50

@dani154: Delbo jobb,de Kamke hazai palya...Torro jó,de neha megcsûszik neki a salak...

trixibelle 2014.07.16. 00:31:04

@Tommy50: de van, holnap a zaglebie de neten
3,25- 3,30- 2,00

Tommy50 2014.07.16. 00:33:12

@trixibelle: Igen csak fentebb írtam hogy 10 ből 2* legalább a kisebb odds fog leesni így pedig már 0 a haszon

trixibelle 2014.07.16. 00:34:18

@Tommy50: igazad van, késöbb olvastam

dani154 2014.07.16. 00:35:55

@Gepárd $ Most én adogatok!!: hát igen kamket ezen elv alapján raktam nieminen ellen de idei salak eredményei( sőt alapjáraton is) sokkal rosszabb mint delbonisé aki elég nagy neveket vert salakon!

Panthera 1 2014.07.16. 00:42:19

Mentem alukalni,majs reggel kiîrom a tippjeimwt,ha gepjozelben leazek. Jó8 es aok azerencswt mindenkinek!:)) Ahoj

Tommy50 2014.07.16. 00:50:14

Mentem én is. Jó éjszakát mindenkinek....

andros 2014.07.16. 01:54:07

@Tommy50: igaz,így valóban nem tűnik jónak a módszer,azonban mindig a puding próbája az evés-alapon ki kell a gyakorlatban is ezt próbálni,lehetséges,hogy van erre egy kidolgozott módszer,maradva a 2-3,25-3,25-nél,de akár a 2-3,15-3,25-nél-lehetséges hogy egyszer 2000 ft-ot pakolnak a H-2-es oddsra és 1000-1000 ft-ot a D és V-re,másik esetben viszont a H-2-es oddsra csupán 1000-et,és 2000-et a D-3,15-re,és megint 1000-et a V-3,25-re,míg harmadik esetben a V-3,25-re megy a 2 ezres és 1-1- ezer a másik kettőre,majd ezt a mintát folytatják,valami ilyesmiről beszélt anno egy ismerősöm,de nem tudtuk akkor sem kipróbálni a gyakorlatban,
összegezve:mivel kisebb téttel índítunk a legtöbben,ezért természetesen ez a módszer nem nekűnk való,marad a nagyobb oddsok kombija 1 vagy 2 hibaponttal levédéses módszerrel

glammi76 2014.07.16. 09:21:02

@andros: Ezzel teljes mértékben egyetértek..Tegnap voltama lottózóban,de csak beszélgettem.Jött egy fószer,aki nyert 800 ftot 200as tétre és hu de nagyon örült.Persze ez is nyeremény és a kicsinek is kell örülni,de pont ezért írtam én is hogy akkora oddsokat csak nagy tőkével érdemes megjátszani,mondjuik 3at kombiban,vagy ha elég bátrak vagyunk egyenesben.Nyilván mindenki annyival játszik amennyit a lehetőségei megengednek,de igen,pénzt csak pénzből lehet csinálni minél több van annál jobb.Ahogy észrevettem,itt nálunk a városban eléggé szenvednek a tippmixelők hogy mit játszanak mert a kínálat elég gyatra..Azt hiszem épp itt lesz ideje az ideje a bajnokságok kezdetének:-)
süti beállítások módosítása