máj 27 2016

Riveros


A bejegyzés trackback címe:

https://tippmix.blog.hu/api/trackback/id/tr338751012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bakker. 2016.05.27. 09:58:00

Riveros kérése alapján nyitottam ezt a posztot.

Egy oldallal kapcsolatban szeretné megosztani tapasztalatait és gondolatait.

Riveros 2016.05.27. 10:38:38

Sziasztok! Telefonrol irok, szoval sorry az ekezetek miatt. Elosszor is szeretnem megkoszonni a lehetoseget Bakkernek!koszonom! Szeretnek nektek bemutatni egy oldalt www.asianbestadvice.com errol lenne szo. Interneten talaltam es sok utana nezes utan ugy dontottunk egyik jo ismerosommel hogy megprobalubk par napot, es azt kell hogy mondjam nagyon szepen jottek a tippek, ha volt buko kitettek ezzel azt akarom nektek mondtani, hogy valos nem kamu mint sok mas hasonloy mert tudom sokan probalkoztatok mar ilyennel tobbek kozott en is, de ezek alapjan en azt merem mondani hogy ebbe lehet bizni! Kiszamoltam azt is hogy ha 10e/ mecs akkor havi 70-80e forint a haszon! Ami mar nem rossz persze lehet tobbel kevesebbel is kinek mi fer bele, 1.7-2.1 kozotti oddsok vannak, naponta 1 tipp mindig joval a merkozes elott erkezik! 90ezer forint korul van egy havi tagsag, tehat legalabb 20 emberre lenne szuksegem , aki valalkozo szellemu es belefer neki 5000ft jo tippekert es akkor elkezdhetnenk, persze minnel tobben lennenk annal kevesebb lenne a tagdij fejenkent. Csinalnank egy privat csoportot facebookon es oda kitennenk a tippet erre gondoltam de barmi mas otlet is jol johet! Kerlek titeket ne zarkozzatok el egy ilyen lehetosegtol! aki latta ide kiirtam hogy egy facebook csoportba kotettem a tippeket valaki tette is aki velem tartana keressen az alabbi cimen: mateszabo0522@gmail.com

Tutifix 2016.05.27. 11:13:32

@Riveros:
Szia jo a kezdemenyezesed.
Erdekes az oldal van ilyen tobb is es talan nem is kernek 300 eurot.
Ahogy latom legtobb tipp azsia hendi ami a papiroson nem nagyon teheto.
Sok sikert hozza.

Riveros 2016.05.27. 11:36:41

@Tutifix: koszi a hozzaszolast! Valoban van tobb is de van sok kamu oldalbis sajnos en errol tudombhogy valos mint ahogy irtam kiprobaltunk par napot! Azsiai hendi -0.5 az kb ugyan az mintha sima gyoztesre tennel csak valamivel nagyobb az odds beten, ha pedig +0.5 az egyenlo hogy nyer vagy dobtetlen ezeket pedig mar lehet papiron. Viszont en inkabb onlinr fogadoirodakhoz javaslom ezt a lehetoseget!

2016.05.27. 11:49:04

@Riveros: A gondolat maga nem rossz,de annyi tapasztalat van csak ezen az oldalon,hogy egy napi 2-es oddsot mi is össze tudnánk rakni,minek ezért fizetni?Mindenki beírná az egy napi tippjét,de tényleg a legbiztosabbat,akkor simán működne.Ha belegondolsz,hogy ha valaki tud egy fixált meccset,ugyan miért árulná 50-100 euróért?Főleg nyilvánosan.Ha én tudnék egy ilyet feltennék rá 1 milliót,és lapulnék,mint ... a fűben.

Riveros 2016.05.27. 12:00:28

@AirTiger: hello, ne haragudjatok de ezek csak kifogasok, 2008 ota mukodik ez a blog sebki sem csinalt ilyet, vagy ha csinalt valamiert mar nincs biztos nem ok nelkul! En nem mas otleteket varok en konkretan olyan valalkozo embereket keresnek aki szivesen kiprobalna egy ilyet 5000ft 20 ember mindosszesen, szerintem ennyi mindenkinek belefer!
En azt mondom egy probat meger! Es nem azt mondom hogy ezek a tippek mind jonnek de 70-80% aranya! ha ezek nem is fix tippek de jo aranyba talalja el ami eleg a haszon szerzesre.

2016.05.27. 12:05:43

@Riveros: Én mondok neked kevesebbért,sőt ingyen ilyeneket.Itt az oldalon van vagy 15 félprofi tippelő,ebből ki lehet szedni ingyen pénzt,hidd el.Logikailag hibás az egész egyszerűen,hogy valaki egy nagy pénzre váltható tippet 100 euróért árul az interneten.Ilyen nem lehet,mert minek csinálná??Ha tudna tutit,csinálna belőle magának egy csiliárd lóvét,vagy hibás a gondolatmenetem?

Riveros 2016.05.27. 12:11:39

@AirTiger: nem ertelek ha ennyire jol lehet csinalni miert nem milliomos mar itt mindenki? nem szeretnek vitazni, en olyan embereket keresek akik kiporbalnanak ilyet, ha teged nem erdekel rendben van okes. De ilyeneket ne mondj nekem hogy te tudsz vagy tudnal mert akkor mindenki gazdag lenne mar, leginkabb te. Nem bantaskepp, csak en olyanokat keresek akiket erdekel, nem olyanokat akik kifogasokat keresnek vagy nem hisznek benne! Koszi

2016.05.27. 12:20:37

@Riveros: Azt nem mondom hogy ebből élek,mert nem lenne igaz.De majdnem:))Volt,hogy 3 hónapig heti 50 megvolt.Meggazdagodni nem lehet ebből.Ha van sok pénzed,lehet annyit keresni vele,mint pl. a forexezéssel,gyakorlatilag a stratégiák alapja ugyanaz:Fegyelem,jó pénzkezelés,sok idő,rengeteg olvasás,tapasztalat. Ezt senki nem fogja neked,vagy bárkinek 100 euróért eladni.De ne rázz le így,írj egy érvet,miért árulna bárki tuti tippet 50 euróért.Erre az egyre válaszolj légyszi.

Riveros 2016.05.27. 13:16:16

@AirTiger: en azt gondolom es hiszek benne azertbis kezdemenyeztem ezt, hogy igen is van aki napi 4-5 orat olvasgat es vannak infoi elmeletei tobb eves tapasztalata es ugye szerencsejatek senki sem tud tutit mondani neked vagyis biztos de nem ennyiert!
O sok idot raforditva tapasztalattal infokkal innen onnan tudbpradukalni egy atlak 70% + szazalekot ami igen csak jovedelmezo es hogy ne csak maganak tegye hanem meg tobbet is kereshessen mert milliokkal jatszani pl szeribtem tonlretenne minden embert de pl ha eladja a jo tippjeit pl 100 embernek 90 ert akkor mar jo a tortenet. en igy gondolom mindenki mas szerintem mindenkeppen meger egy probat foleg hogy mar probaltam, sajnos nincs kulon erre havi 90 ezrem ezert is inditottam a kezdemenyezest, es ha legalabb 20 an meglennenk, szerintem 5000ft ba senki sem hal bele meger egy probat!

2016.05.27. 13:23:11

@Riveros: Ahogy gondolod,bár az hogy tönkretenne minden embert,ha milliókért játszana(?),meg eladja(miért adná el?),az finoman szólva is sántít.Ez papa egy sima leszedés,és ez 10000000000%.Még csak fantázia sincs benne ebben a formában.De ha találsz verebet,miért ne.Na részemről befejeztem.Csak azért nem kívánok sok szerencsét,mert ez egy tutkó átverés szerintem.

bakker. 2016.05.27. 15:26:13

Riveros tesztelte az oldalt, szerinte jó.

Szeretne egy csoportot szervezni, hogy egy főre kevesebb kiadás jusson. Olyan érdeklődőket keres, akiket érdekel a dolog.

A nehézségekkel ő is tisztában van.

bakker. 2016.05.27. 15:29:52

@Riveros: @AirTiger: Jogos AirTiger észrevétele is. Nyilván természetes reakció, ha valaki elmondja a fenntartásait, el kell fogadni azt is. Ha valakit érdekel a téma, írjon Riverosnak.

bakker. 2016.05.27. 15:32:44

@AirTiger: Szerinte nem lehúzós oldal. Egy ilyen lehetőséget kért és én meg adtam neki itt az oldalsávban.

bakker. 2016.05.27. 15:33:51

@AirTiger: Igazad van, nem kell senkit minősíteni.

Riveros 2016.05.27. 15:36:38

Senkit nem minositek , csak ilyen hozzaalassal nem kell irni leirtam kiket keresek rajohetett volna hogy ilyen hozzaalassal biztosan nem ot ennyi! Egyebkent vagyunk mar 4 en hajra meh tobb ilyen ember kell! :)

bakker. 2016.05.27. 15:41:58

@AirTiger: Nyugi, akit érdekel, az jelentkezik.

gabx 2016.05.27. 15:48:10

Sziasztok !
Ez a cikk nagyon ide illik :
Így vágnak át a csaló fogadási oldalak
firestarter-18.blog.hu/2016/04/06/igy_vagnak_at_a_csalo_fogadasi_oldalak

Riveros 2016.05.27. 15:51:47

@gabx: szuper , igen ide illik vannak ilyen oldalak is , de ez teljesen mas mint mondtam MEGVETTUK PAR NAPRA SZEPEN HOZTA , MENT IS EL ES KITETTE. Ezzel szerintem elbis arultem hogy nem ilyen raadasul amit te linkeltel mind facebookos ez nem.

gabx 2016.05.27. 16:32:38

@Riveros:
nem téged akartalak bántani!
csak óvatosságra inteni téged és másokat
a nem facebookos oldalak is ugyan így működnek !
Ez mit jelent ? "sok utána nézés "

Riveros 2016.05.27. 16:41:27

Rakerestem googleba pl egy rosz velemenyt sem talaltan illetve megvettuk a par napos csomagot es csinaltam rgy fbos oldalt ott megosztottam oket, merkozes elott ha ez bizonyit valamit neked, vagy masoknak, ugy latom ezt a reszet senki se veszi eszre, linkelem!

Riveros 2016.05.27. 16:50:21

@AirTiger: @gabx:
www.facebook.com/BETKINGSPORTS/
Itt megnezhetitek miket kuldtek eddig! Es osszehasonlithatjatok az oldallal! Azok a kommentek pedig lehet rivalis oldal adminajai is, barki nevet nem vallal melle, en a szememnek hiszek az pedig az amit az oldalon lathattok kiteve!

2016.05.27. 16:55:27

@Riveros: Tudod mit,befejezem az ellenségeskedést,figyelem inkább.

Riveros 2016.05.27. 17:27:47

@AirTiger: rendben koszi! De az oldalt figyelheted nem lesz tobb tipp azert inditottam ezt hogy hatha osszegyulik annyi ember hogy 5000 legyen fejenkent es akkor mar kiraly!

Riveros 2016.05.27. 17:29:07

Nagyon draga az en penztarcamhoz az a 90 ezer, ezert keresem a vallalkozo szellemu emberekett itt a blogon. :)
süti beállítások módosítása