jan 07 2015

2015.2.hét 2.forduló csütörtök


Múlt heti hivatalos eredményt ITT találod.
Sikeres vadászatot!

 

"A sportfogadás arról szól, hogy valaki nyer, valaki pedig veszít. A történelem azt igazolja, hogy a vesztesek vannak többségben. Ezért is működik még a rendszer. Ha a fogadók nyernének, vajon ki működtetne bukméker irodát?" (oldrider)


A bejegyzés trackback címe:

https://tippmix.blog.hu/api/trackback/id/tr807051051

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mennyi Ejakulaziora képes B Schweinsteiger hivata 2015.01.08. 21:13:13

@dixinosi10: egyáltalán nem utólag,beírtam ide 11-és 13 óra között valamikor

Kiscsaszi 2015.01.08. 21:19:04

Hajrá Maccabi TA és Olympiacos kosár!! <3 :)

trixibelle 2015.01.08. 21:19:38

@dixinosi10: beírta hamarabb csak én akkor még nem tettem, élőben jött jó szorzóért

ibracadabra09 2015.01.08. 21:21:29

Barca meccsen ha 2-3 gol lesz nyerek 10ezret tiszten ha4vagy több 5ezret.

andros 2015.01.08. 21:23:40

azért a svéd-korongnál legalább egy remiben reménykedtem volna,a vienna meglepne,ha rendesben nem győzné le a linz-et,kosárban kiváncsi lennék valahol borúl-e a papír,a maritimo remire gondolkodás nélkűl rátettem volna a fél fizút(mondjuk a szomszédnak,úgyis van bőven neki),ez is nagyon meglepne,ha a remin kívűl bmi más jönne

jumbojet94 2015.01.08. 21:24:05

Nah ott van a Skelleftea győzelm.. nem kell itt vészmadaraskodni

marhapásztor 2015.01.08. 21:25:22

turkuHIFK D pipa
skelleftea H pipa
vaxjo H pipa
nashville-dallas D kellene még. remélem nem lesz kedvük semmihez :)

andros 2015.01.08. 21:27:05

senkit sem szeretnék esetleg tévesen befolyásolni,de,ha neten játszanék,1-0-ás maritimo mostani vezetésnél,akár 2-0-ás vezetésnél is fogadnék a remire,persze neten nem játszom,úgyhogy ez csak zárójeles megjegyzés

andros 2015.01.08. 21:32:04

látom a korongnál ma rendesen melléfogtam,minden gondolatom hibás volt,az oddstatnak meg nem hittem,pedig több zöld újságban is rátaláltam a csűtörtöki napon a 2,9V kijövésének az 1,85H ellenében,a hv71 vereségére gondolva,de elveim szt.svéd korongnál nem rakok vendéggyőzelmet,mutassa bmely oddstat is

andros 2015.01.08. 21:38:22

ezért örűlök annak,hogy legalább ma nem írtam be semmi tippet előzőleg a déli órákban,érzem én,hogy az utóbbi kesernyés napok után nem lelem a megérzésem,míg az utóbbi 3 nap hajszálon és szerencsétlenségen múlott a siker,ma végre nem tudok bánkódni,mert még nem volt jó ötletem,ha a maritimo sem remizik le,akkor nem is lesz..-)

DuciMaci 2015.01.08. 21:43:23

Néha gondolkozzanak már el egyesek, hogy mit is írnak és annak mennyi valóság alapja van.Átolvasva a mai kommenteket,valaki megemlítette, hogy ha nem jön az adott mérkőzés amire fogadnak akkor az náluk általában prém meccs,és valóban így van szinte 90%ban erre fogjátok.Az is furcsa,hogy minden héten teszitek a nagy csapatokat hol egyiket hol másikat ami kb azt jelenti h az adott bajnokság 38-34 fordulójából ti azt várjátok h szinte kivétel nélkül nyerjen a Chelsea,MU,Barca,Real stb.Az h nem nyer egy nagy csapat annak rengeteg oka lehet amit mi egyszerű halandók el se tudunk képzelni.Én se tudtam régen minden helyzetemet berúgni egy meccsen pedig nagyon szerettem volna,ugyan ez előfordul a sztárokkal is.Ők se különbek mint mi.Abban is nagy igazságot mondott valaki,hogy amire rámondjuk h prém na pont az nem volt az.Persze beletrafálhat az ember de kb annyi esélye van erre mint minden nap nyernie tippmixen.Ezzel az egésszel csak oda akartam kilyukadni,h kezd már fárasztó lenni ez a sok prémezés és tudom h ezzel mások is így vannak.Ha elmegy a mix akkor káromkodjatok felőlem,én is szoktam,de ugyse tudtok tenni ellene semmit.Vagy abba hagyjátok a mixezést és akkor megkímélitek magatokat ettől az egésztől vagy fogadjátok el h van b.nda meccs és tűrjétek csendben!

jumbojet94 2015.01.08. 21:47:47

@DuciMaci: Teljes mértékben egyetértek!!

Lampard54 2015.01.08. 21:51:09

GÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓÓL Granada 1-2
Ott az over!!!!!!!
Ezt nem hiszem elllll :DD Utolsó pillanatban...Ezt már megérdemeltem

Mennyi Ejakulaziora képes B Schweinsteiger hivata 2015.01.08. 21:51:30

yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

gyurmamix 2015.01.08. 21:53:47

@DuciMaci: látod pontosan ezt írtam már le.hogy ha nem az az eredmény születik amit itt játszanak az már csakis sumakolas lehet. És mindennap egyes emberektől csak ezt lehet olvasni.ami tényleg fárasztó

vécés jóska 2015.01.08. 21:54:27

@Lampard54: @Meglepetés vadász és Milf hunter: grat, bazzeg ti mindennap nyertek, remélem jó helyre megy a pénz, lassan milliomos vagytok :) nekem most is Sevilla under kellett volna persze :DD

DuciMaci 2015.01.08. 21:55:54

Legyetek szerencsések,mentem megnézni a következő prém meccset:Barca-Elche:DDD

éjszakára kell még a Chicago és a Carolina

gyurmamix 2015.01.08. 21:56:35

93. Perces gol milyen szép is tud lenni mikor kell
De milyen idegesítő mikor nem.kellene
Sajnos utóbbiból van nekem több
Grat

Lampard54 2015.01.08. 21:56:35

@vécés jóska:
nekem meg mostanában 1 esemény megy el...Ált. a legvégén...Ha ma nem nyertem volna akkor nullán lennék...
Teliszedtem magam 1-2 hét alatt és ma ment az utolsó mix..Lesz ami lesz :D

andros 2015.01.08. 21:58:24

@DuciMaci: ez is igaz,valahol mindenkinek igaza van,vagyis ,,részigaza",de ettől még az összeskűvés elméleteknek igenis van valóságalapja,ahogy a prémes meccseknek is,attól,hogy nem derűl ki minden,mint utólag az olasz bajnokságban,ahol szinte minden évben b.ndameccsek derűlnek ki,attól még számomra ez azt jelenti,hogy más bajnokságban fénykorát éli a korrupció,és,,fejétől bűd.s.dik a hal"-anno linkeltem több olyan esetről,ahol beigazolódott a manipuláció,most hirtelen az a 3 bulgár játékvezető jutott eszembe,akik felfűggesztve voltak,mégis álnéven vezettek le ciprusi tornás gólzáporos meccseket..a beavatottak nagy megelégedésére..,
tiszteletben tartom szemléleted,véleményed..de sajátomét is,melyben biztos vagyok,hogy vannak olyan általad követett meccsek,amik manipuláltak,holott nem annak látod,
most mondhatnék a mindennapi életből is több meglepő példát,ahol,,manipulálva"vagyunk úgy,hogy észre sem vesszűk..,egyet mondok(nem kell elfogadni):több olyan ,,fontos világesemény"is történt történelműnkben,ahol holografikus képeket vetítettek be,mi viszont valóságnak hittűk őket,közben egy nagy átverés volt az egész,most majdnem megneveztem a példám,de ez hitkérdés,inkább bölcsebb,ha hallgatok.-)..mindenesetre több mágus szenfényvesztési trűkkjében alkalmaz holografikus bevetítéseket mutatványaiban

Lampard54 2015.01.08. 21:58:28

Lampard54 2015.01.08. 17:56:54

Sziasztok.
1-2 hét alatt elég szép kis összeget hoztam össze.Most pár nap alatt kb. nullán vagyok.
Utolsó mentsváram:
Granada-Sevilla 2,5 over.

LEIZZADTAM !!!!!

DuciMaci 2015.01.08. 21:59:03

@gyurmamix: igen én is unom már h ezért meg azért volt b.nda és már minden nap ezt olvasom.

gyurmamix 2015.01.08. 22:02:17

@DuciMaci: és mindig szinte ugyanazok keseregnek vele.de ha így könnyebb nekik elviselni hogy erre fogják akkor csináljak.

DuciMaci 2015.01.08. 22:02:18

@andros: nem az a bajom,hanem h ezt sokan nem tudják elfogadni és egész nap itt prémeznek.törődjön bele h ez van vagy hagyja abba mert ezzel csak saját magát hergeli értelmetlenül.na de tényleg mentem Barca meccset nézni.joéjt

andros 2015.01.08. 22:04:53

részemről b.nda alatt nem közös meg1ezéses meccseket értek csupán,hanem elég,ha bki tudta nélkűl egyetlen játékost vesznek meg,egy kapust,vagy hátvédet,vagy csatárt,de nálam prém-kategória volt a legutóbbi juve-atl.madrid 0-0-ás Bl-meccse is,közös érdekből jó volt a remi,a tisztaságon van az alap esetemben:korrekt,sportszerű kűzdelemben beleadsz mindent a győzelem érdekében,tehát holott láthattuk az említett ominózus Bl-meccset,prémnek nem nevezhető a szó valódi értelmében,de fogadás-szempontból eleve esélytelen volt a remin kívűl itt bmilyen más eredmény

jumbojet94 2015.01.08. 22:06:25

A barca meccsen nem sokan vannak.... pedig mindig teltház van a camp nou-ban

2015.01.08. 22:07:22

@andros: persze van prém rendesen. De a károgók 90%-a úgy kiált ki egyből prémnek egy meccset, hogy előzőleg kétlem, hogy egyáltalán egy sima hiányzók - eltiltottak listát nézett volna az adott csapatokról. Így meg nem tudom mit vár az illető, tulajdonképpen csak a bukik oddsaira hagyatkozik, akik tudva levő hogy nem a mi "csapatunkban" játszanak. Persze könnyebb rámondani a prémet egyből, ahelyett hogy utána néznénk 1-2 dolognak még a kezdő sípszó előtt.
Egyszóval mindennek megvan a miértje!

gyurmamix 2015.01.08. 22:10:00

@andros: igazad van. Azt a meccset pontosan 0:0 ra játszottam meg.nem is lehetett más.

andros 2015.01.08. 22:11:16

@Goldstein.: persze,ezért mondtam,hogy mindenkinek igaza,,részigaza"van,annak is,akit idegesít,hogy mindenre b.ndát kiáltanak,de annak is,aki vesztes fogadása fájdalmában valahogy ezt le szeretné vezetni,vígaszra vágyna és hibát,okokat keresne,-nekem nem zavaró ez másban,mindenki tudja,ha szeretett lényt veszítűnk el,akkor elösször mást hibáztatnánk érte,mindig mást,van,akinek a vesztes szelója a ,,szeretett lény"-e

Panthera 1 2015.01.08. 22:13:29

Hopp! Nacional bevert egyet....1-1

Panthera 1 2015.01.08. 22:15:07

Egész jónak mondható a Barca kerete,legalább is a pályán szaladgálókról beszélek.

Panthera 1 2015.01.08. 22:16:21

De jól megfogalmaztam a mindenit! Tanultam indiánusul....

jumbojet94 2015.01.08. 22:17:09

@Goldstein.: @gyurmamix: @andros: @DuciMaci: Számomra 2 bajnokság van ahol SZERINTEM nem vagy nagyon kis számban megy a prém Bun.desliga és Premier liga!!!!! Ezt azért is mondom mert németországban a csapatok bizonyos % az állam tlajdonában van és mivel a tapasztalatok azt mutatják, hogy nagyon jó pénzügyi helyzetben vannak a csapatok, nem ehet elszállni mondjuk az igazolásokkal sem mint a city, real, barcánál vagy akár a MU-nál chelsea-nál és úgy gondolom ez a klubvezetés egyre jobban meg fog mutatkozni, hogy mennyire jó ! De a lényeg, hogy ezekben a bajnokságokban szerintem lényegtelen a a befolyásolás.

andros 2015.01.08. 22:20:07

@gyurmamix: ez is példa arra,hogy mindenkinek ,,részigaza"van,mert,aki remit fogadott a juve-atletico meccsre,annak teljesen igaza van akkor,amikor ,észérvek"alapján kikövetkeztette ezt,
azonban aki akár overre,akár remin kívűl bmi másra fogadott,vagy akár egyik csapat rúgott góljára és más csak ez az 1 meccs kellett volna mondjuk egy 150 ezres nyereménnyel,az a meccs 7o.percétől nézve Jogosan háborodna fel és ,,igazságtalanságot"kiáltana,
mindig az számí,hogy melyik oldalon vagyunk,de sztem álszent dolog azt képzelni,hogy mi soha nem kiáltanánk prémet egy meccsre,és ellenkezőleg,nem mondanánk minden meccsre azt,hogy manipulált volt,a te esetedben is sztem máshogy állnál hozzá,ha nem erre fogadtál volna és nagy nyereménytől fosztott volna meg,ott az álszentség,hogy másra vetítjűk ki azt,ami bennűnk is megvan..márpedig minden megtalálható bennűnk is:a rosszra való hajlam,a csúf magatartás,bmi amit másra vetítenénk,közben bennűnk is megvan lappangva

vécés jóska 2015.01.08. 22:21:34

Gyerünk Már Barca, kell a hendi!!

andros 2015.01.08. 22:26:31

@jumbojet94: a bundesligában a hajam tépem sokszor,amikor a bundesliga2-ben példaként egy 100 helyzetes meccs 0-0-ra végződik,vagy underként és overra fogadtam,sajnos itt látszik a védők,,favágós"rúgótehnikája.akik gólhelyzetben mellélőnek,itt látszik meg egy vérbeli messi vagy cr7 vagy robben-kvalitású játékosok hiánya,
de mondhatnám ezt a bayern-kosárcsapatra is,amikor a barcelona-i otthonban kikap egyetlen kosárral,de csak azért,mert nem tudja értékesíteni a lehetőséget a hajrában,amikor a bűntetőket be kelle dobni,nem lenne szabad hibázni!..a bundesligában általában tényleg nem manipulált meccsek miatt vesztűnk,hanem,mert elbénázzák a ziccerek 80%-át ajátékosok!..ahol világosan látszik,hogy az elsődleges az erőfutbal,a tűrőképesség,az állóképesség

Panthera 1 2015.01.08. 22:29:11

@Turbo00: Okay! Nézem...
@kajmika0510: Sajna igen! Pár percet kellett volna még kibírniuk.:///

Mennyi Ejakulaziora képes B Schweinsteiger hivata 2015.01.08. 22:33:55

Barca 1.félidőbe lesz gól 1.90 felőlem elche is lőheti

vécés jóska 2015.01.08. 22:37:13

@Meglepetés vadász és Milf hunter: Ez gyors volt :) sokkal ment? nekem 27 ezer van a barca hendin, uccsó pénzem Pron :)

kajmika0510 2015.01.08. 22:39:21

@Gepárd X~MEN INDUL A MANDULA!: Holnapi kinàlatot nézted? Lehet holnap botlik a miskolc a brassó ellen idegenben! Mondjuk az necces meccs

dixinosi10 2015.01.08. 22:41:04

marseillet hnap hagyjátok ki!

Pitykoúü 2015.01.08. 22:41:48

Hat ezt a Lutont a baratom benézte 75 pénzel

vécés jóska 2015.01.08. 22:48:02

Barca gála, éreztem h motiváltak lesznek a sok balhé miatt, már bánom h csak 27-el ment :) (nincs is több pénzem)

Mennyi Ejakulaziora képes B Schweinsteiger hivata 2015.01.08. 22:48:56

tippjátékban is élen fogok végezni!!!!!
nem kell hözöngeni ez van és kész

Panthera 1 2015.01.08. 22:51:27

- Neymar
- Suarez
- Messi
Lesz itt még gól!:))

Lampard54 2015.01.08. 22:51:42

Egyre biztosabb a hír...
Lampard nem írt alá semmilyen szeződést a new york-al.
City-be igazolt...Ez nem volt szép tőle.

andros 2015.01.08. 22:57:03

@Meglepetés vadász és Milf hunter: ami a Tippjátékot illeti,nem tudok elmenni gratuláció nélkűl: Hartley-városombeli mai játéka megsűvegelendő!..kivétel nélkűl az elmúlt 5 tippjátékban 4-szer az egyik szerdán vagy csűtörtökön elér egy telitalálatos 35-68 pont közöttis szelót,amivel legalább ezűstérmes lesz avégelszámolásnál!..legutóbbi aranya előtt volt kettő vagy 3 db ezűstje,ahhoz képest,hogy csak nemrég ,,érkezett"állandósúltan a dobogó legfelső foka egyikére lépeget!ezt már nem lehet a véletlen számlájára írni,amit tud,az az egyszeri ,de biztos telitalálat a kettő hét alatt!

ami engem illet,első eset,hogy végre JÓ a szgépem és komolyabban tudok a játékra figyelni,ha ez alatt a kettő hét alatt nem lesz találatom nagyobb pontszámra,akkor egyetlen szót sem szólhatok utólag4

Panthera 1 2015.01.08. 22:57:21

Hajnalban
- Nishi
- Canucks
Holnap
- Volán
- Barca (kosár)
- Szolnok (kosár)
- Ausztrália - Kuvait 2,5 over

andros 2015.01.08. 23:04:36

szal,ami a Tippjátékot illeti:
-nemrég aszondtam,hogy mindannyian gyengécskén tippelgetűnk,ám ezt korrigálnom kell ott,hogy Hartley-tippeit,ha kettő hét alatt mindennaposan 200 ft-ocskával játszanám,akkor 2800 befizetett forintra MINDEN esetben jókora +-al jönnék ki,a mai nap még nem néztem,de valami 6-7 ezer ft-ocska nyeremény jött volna 200 ft-ra,
majd kűlön gratulálok neki személyesen,ezt már nem lehet tőle elvenni,ami az Övé,az az Övé!
Most 2-szeresen fel van adva számomra a lecke:-egyrészt jó a szgépem,gyors,tehát nem akadályozott a munkám,másrészt kűlön pressztízs-csata számomra a Hartley-játékossal való tippverseny,mint egy Milanó-városbeli Milan-Inter derby.-)

andros 2015.01.08. 23:19:00

@bakker.: ezt számodra megint bemásolom,mert ITT már van értelme a tippjátéknak:
-nemrég aszondtam,hogy mindannyian gyengécskén tippelgetűnk,ám ezt korrigálnom kell ott,hogy Hartley-tippeit,ha kettő hét alatt mindennaposan 200 ft-ocskával játszanánk,akkor 2800 befizetett forintra MINDEN esetben jókora +-al jönnénk ki,a mai nap még nem néztem,de valami 6-7 ezer ft-ocska nyeremény jött volna 200 ft-ra,tehát máris nyerés ez a befizetett 2800 ft-ra,
hartley-ről tudom,hogy nem olvassa ezt a blogot,csak a Tippjátékost,tehát nem fogja elbízni magát a következő játékokban.-)..szal..a kettő hét alatt az egyik szerdai vagy csűtörtöki napon szokott nyerő szelvénye lenni,ezt nem árt felírni egy cetlire

Mennyi Ejakulaziora képes B Schweinsteiger hivata 2015.01.08. 23:24:13

@andros: kűlön pressztízs-csata számomra a Hartley-játékossal való tippverseny,mint egy Milanó-városbeli Milan-Inter derby.-)

nem mnitha eddig bármikor is,olyan nagyot alkottál volna tippjátékba

andros 2015.01.08. 23:36:46

@Meglepetés vadász és Milf hunter: igy van,ezzel teljesen 1et értek,ezt nem is vittaom,sehol nem írtam

andros 2015.01.08. 23:39:20

így van,ezért is korrekt az önkritikám,ami a tippjátékot illeti,mmint az eddigi teljesítményemre értve,a milano-inter derbyt az elkövetkező ,a jelen és a többi tippjátékra értem,egyelőre a milan nagyon elhúzott,az inter még sz.rakodik valahol a sereghajtók közt.-)

Panthera 1 2015.01.08. 23:41:28

@Jemi: Szia cica! Hát eszedbe jutottam!:))

kajmika0510 2015.01.08. 23:43:35

@Gepárd X~MEN INDUL A MANDULA!: Gepi nem tudos véletlen a barca kosaras srácok felépültek már? Tele volt sérültel! Kikaptak az albátol is meg a bilbaotol is csúnyán! Vagy esetleg tud erről valaki vmi infot?

Panthera 1 2015.01.08. 23:48:24

@kajmika0510: Mindenképp nyernie kellene haza pályán....

Jemi 2015.01.08. 23:49:27

@Gepárd X~MEN INDUL A MANDULA!: hát új év..új remények arra a wellnesshétvégere ;)

andros 2015.01.08. 23:52:28

@Meglepetés vadász és Milf hunter: azért halkan hozzáteszem,hogy a tippjátékra értendő a mondanivalóm,mixelgetésben -az éles feladásban valamint az ide,előzetesen leírt mixbeli kínálatra értendő tippekben nem vallottam eddig szégyent,
a tippjátékban valóban nem alkottam semmit sem eddig,de ennek több oka is van,amit mindig hangoztattam eddig is:-
az éles játék,mixbeli feladás miatt hanyagoltam a tippjátékot,a legtöbb esetben azokat a tippeket índítottam,amik kiegészítették a mixbeli szelvényeimet,máskor a fagyott gép miatt lekéstem a tippeimet,én már csak tudom,hogy mennyire volt elsődleges fontosságú a játékom itt,dehát ezt leírtam többször is,ezért nem tartom mérvadónak a tippjátékos telejsítményem,ami a múltat illeti!
azonban az elkövetkező mostani és későbbi játékomban-amikor adottak a feltételek és a tippjátékra is tudok összpontosítani,-ha mostantól kezdve sem lesznek eredményeim,akkor ezt fogom beismerni,és nem fogom kűlső okokra fogni,ezt írtam le,tehát-saját,,részigazságom"szt.nem korrekt a megállapításod,hogy eddig nem alkottam,mert erre voltam csak képes,pont Harley mondja mindig nekem,hogy miért nem játszom azokat a jó meglátásaimat(amiket neki is mondok és teszek élesben)a tippjátékban is,neki is mindig az volt a válaszom,hogy a játékkedv miatt az a célom,hogy minnél több meccset foglalkoztassak minden játékom során,
most azonban van kedvem és motivációm a tippjátékra is koncentrállni,és ezért szándékban változtatok!

Panthera 1 2015.01.08. 23:52:38

@Jemi: Az még áll! Összekapóban vagyok....:)))

Jemi 2015.01.08. 23:58:55

@Gepárd X~MEN INDUL A MANDULA!: várom a tuti tenisz elemzéseket ;)

andros 2015.01.09. 00:08:10

@Jemi: szió,új év,új zenearc vagy még mindig Fábián Júli?:-)

Panthera 1 2015.01.09. 00:12:02

Hoppáá a Nacional jutott tovább.....

Mennyi Ejakulaziora képes B Schweinsteiger hivata 2015.01.09. 00:12:19

@andros: hágyjátok már ez a bunkó szöveget motiváció koncentrálni!!
mit kell ezen koncentrálni meg motiváció,bakker ez csak egy tippjáték,mit kell itt ennyire rágerjedni,hogy motiváció meg koncentrálni!!
koncetráljál csak meg legyél motivált mi ez valami állásinterjú??
ezek csak tippek,aztán többi nem rajtunk múlik,de jó kencenrálást

andros 2015.01.09. 00:14:06

@Gepárd X~MEN INDUL A MANDULA!: űdv,Szakmáry Gréta válogatott röpisre rápillanthatnál,ha majd lesz rá időd,azt se bánnám,ha valami ,,malackodós"fotóira bukkannál valahol a neten,nekem elnyerte a tetszésem a közelmúltban:-)

andros 2015.01.09. 00:23:50

@Meglepetés vadász és Milf hunter maradva a ,,részigazságnál"igazad van ebben.-),azonban saját magamról tudom,ha a Tippversenyt komolyabban veszem,akkor eleve nem kiegészítő tippeket írok ide,mint eddig történt,tehát fontos,hogy hogyan állsz hozzá a játékhoz,eddig 1 esetben álltam hozzá-komolyabban- a Tippversenyhez(utána lehet nézni),amikor erősen pénzhiányos voltam és csak a Tippjáték maradt nekem,nos akkor egy vasárnapon telitalálatom lett,amivel vezettem a mezőnyt,ám közben a félretett 400 ft-omból sikeresen feladtam egy mixbeli szelót,amivel megint nyertem és ismét nem lett fontos a Tippjátékom,mondom ezt úgy,hogy a 2.hét vasárnapján élesben megtett mixbeli szelóval nyertem,a Tippjáték utolsó napján meg a kiegészített tippeimet tettem,levédéssel uarra a 3 meccsre,élesben nyertem,Tippjátékban meg nem, simán leelőztek,
de abban teljesen igazad van,hogy az erőltetés az nem jó tanácsadó,az se,ha ,,vérre menően"-játszol,a nagy görcsölésnek nyögés a vége és a helyes megérzés sem fog jönni,ez mind igaz,ezzel számolok,de ami új:hogy megint a figyelmem a Tippjátékon,tehát összpontosítás megint a játékon és hanyagolom az éles játékot egy darabig

Panthera 1 2015.01.09. 00:25:59

@andros: Üdv írnokom! Nem csúnya a kislány,viszont magas,ami egy lánynál nem előnyös. Azt hiszem a randim vele besülne,mert lefele kellene tekintgetnie rám,nekem meg kimenne a nyakam. Maradna a röpi,mert abban viszont nem vagyok rossz!:))

Panthera 1 2015.01.09. 00:28:00

Megyek elintézek 1-2 dolgot,fürdés,kaja meg apróságok,aztán pénteken talizunk. Írok pár marhaságot megint!:D:D:D

andros 2015.01.09. 00:30:53

@Gepárd X~MEN INDUL A MANDULA!: no már az is baj,ha hosszúcombú,szépvonalakkal rendelkező a kislány?:-),az viszont előny,ha jól röpizel,ahogy röpiben sem feltétlenűl hátrány a kisnövés,mert vetődni,magasra ugorva leűtni-egy kisebb növésű is képes,magam sem vagyok egy égimeszelő,de a legutóbbi diákversenyen-igaz nem ma volt,de akkor sem voltam magasabb,strandröpiben bajnokságot nyertem diákfesztiválon.-),pedig a röpis lányok nagyon csinosak és szépek is,ahogy Gréta is az számomra

andros 2015.01.09. 00:33:07

@Meglepetés vadász és Milf hunter: persze,mivel nekem is mindig,,részigazam"van.-)

Mennyi Ejakulaziora képes B Schweinsteiger hivata 2015.01.09. 00:33:34

@andros: az eredmények magukért beszélnek!
mi az hogy kellett a pénz meg,hogy nem kellett!!
ez hülyséééééééééééég
tippjátékot nehogy már azért a pár ezres nyeremény miatt játsza már valaki!!ez hülyeség!

andros 2015.01.09. 00:44:15

@Meglepetés vadász és Milf hunter: tudom,hogy számodra hűlyeség,sajnos azonban voltak olyan időszakaim,amikor semmi vasam sem volt,maradt a tippjátékos 4 -3-2-ezer ft-os reményem általi bmekkora nyeremény ígérete!persze az ember azonnal megváltozik,ha közben ,,élesben"is nyer és immár van elegendő játszópénze,hartley-yel nem vagyunk ebben 1 véleményen:ezt soha nem értette bennem,hogy miért játszok kűlönbözőt:itt és ott?mondjuk van rá egy-két okom:lakhelyemtől fél óra séta a lottózó vagy a kisbolt,a megérzésem is elég későn érkezik be,amit ott megteszek,arra már nincs időm a Tippjátékban,illetve az említett játékkedv miatt több meccset foglalkoztatok,míg hartley-fogadóbajtárstól 2 percre a Lottózó és Ő valóban ,,szerencsésebb"abban,hogy megérzése vagy elhatározása nem későn érkezik,mint esetemben,de ezt pont 2 napja beszéltem át vele,de maradva saját vizeimnél..egy darabig megint exluzíve Tippjáték,remélem közben beakad számomra is valami,mert ez így eddig egy zéró a köbön.-)

Mennyi Ejakulaziora képes B Schweinsteiger hivata 2015.01.09. 00:50:57

@andros: ondjuk van rá egy-két okom:lakhelyemtől fél óra séta a lottózó vagy a kisbolt,a megérzésem is elég későn érkezik be,amit ott megteszek,arra már nincs időm a Tippjátékban,
jó most menj aludni sziaaaa

andros 2015.01.09. 00:54:40

@Gepárd X~MEN INDUL A MANDULA!: közben a röpiscsapatot tekintve nem sokáig tartott a hűségem,találtam 5 jobban tetsző nőt,gyönygyszemek találhatók a válogatottban,nem hiszen,hogy van több szebb ,csinosabb lány a kéziseknél,kosarasoknál vagy pólosoknál

andros 2015.01.09. 00:57:47

@Meglepetés vadász és Milf hunter: úgy gondolom ez a szint már meghaladta értelmi képességedet,azt javaslom,hogy inkább ugordd át soraimat,mintha ott sem lenne,vedd úgy,hogy nem látsz semmit tőlem,mintha már aludnék

andros 2015.01.09. 01:03:29

@Gepárd X~MEN INDUL A MANDULA!: ha majd lesz időd rá,nem ártana megnézned Szakmáry Gréta f.cebookos fényképét,mert ott látható a teljes csapat,a felső sorban balról-jobbra haladva az első és a harmadik,az alsó sorban kivétel nélkűl mindenki..nagyon szép kűlső jegyekkel van megáldva,a fenti elsőt,alsó elsőt bmely szépségversenyre beneveztetném saját ízlésem szt.-)
süti beállítások módosítása