aug 15 2012

2012.33.hét.2.forduló csütörtök

Teljes fogadási lista:

 
Múlt heti hivatalos eredményt ITT találod.
Sikeres vadászatot!
Ha nem működne, akkor itt vadássz!

 

 "Ami jön fogadd el, ami megy engedd el ! " (tuti1x2)


A bejegyzés trackback címe:

https://tippmix.blog.hu/api/trackback/id/tr264714552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TorpeRaul 2012.08.16. 20:30:27

@Pannonymous: Ha figyelmesen elolvasod akkor azzal kezdtem hogy ,,Valaki,, az tudtommal nem én vagyok.. :) Nekem is csak leírták.. :) Gondoltam bemásolom ide is.. :)

Polgárdi VSE 2012.08.16. 20:33:06

@YagoValdez: Szeva !Akkor várom a holnapi tutinak tűnő meccsekről az elemzéseidet !Köszönöm szépen..

papinyo 2012.08.16. 20:35:07

@'Casso: Amikor én kezdtem a Campobasso-Sambenedettese olasz b x-e vitte el a 13+1 es szelómat, iagaz akkor még a kanyarban sem volt a tippmix-)

Silkent 2012.08.16. 20:35:22

Én azt mondom annak, aki online játszik - ez a Sirius még így, emberhátrányban is megnyeri... :-o

papinyo 2012.08.16. 20:37:42

Ez a Bolygó nevű csapat hanyadik vonalban játszik, és mennyi az eredmény??

Pannonymous (törölt) 2012.08.16. 20:37:48

@LyonnaisFan1 , SÜN! ( Биля ) / RED OR DEAD /:
Imádom Horti stílusát. Hogy őszinte legyek a csigások klubfocija hidegen hagyott. Eddig! Mióta azonban figyelgetem a meccseket, nagyon megtetszett a francia bajnokság. És ez miattad van. Nem tudtam, hogy miért favorizálod a franciákat, de mostmár hogy láttam jópár meccset, megszerettem!

Los Borracho (Биля) /C.A.R.P. Per Sempre/ 1.3.1.2 · https://www.youtube.com/watch?v=Az0Y6AHlgag 2012.08.16. 20:38:00

A LILLEOIS MECCSRŐL várhatóan lesz írásom :)

Ha mára megjönnének az infók akkor ma elkészíteném,de mivel még nem jöttek eddig olyan dolgok amik segítenének így ezt nem tudom még megcsinálni!

az LFP-s infókkal soloban semmit nem érnék,így várni kell.hátha mára kinyőgik! aztán beírom IDE CSAK HOGY ÖRÜLJÖN EZ A ... :)

Hambi12 2012.08.16. 20:38:50

@TorpeRaul: Szia!

250.000ft-s téttel nem engednek fogadni , ha 4x-s szorzót elérted!!

Pannonymous (törölt) 2012.08.16. 20:40:46

@TorpeRaul: Bocsánat, csak félreérthetőnek tűnt elsőre. Másodikra már nem az. Ne haragudj, nem akartalak megbántani.
Ettől függetlenül nem hiszem el, mert túl szép hogy igaz legyen.

Kubay 2012.08.16. 20:41:48

Üdv!
Holnap megyek nyaralni Bogácsra és keddig nem valószínű, hogy leszek. Este még összeállítok egy többnapos szelót, azzal kihúzom keddig:) Addig meg csak sör, pálinka, csajok, már amennyire az asszonytól lehet az utóbbit:)
A szelvényemen szigorúan minden napról 1 meccs:
074 Caen - Clermont H 2.00
118 QPR - Swansea H 2.00
179 Anzsi - Zenit V 2.33
221 MYPA - Mariehamn V 2.62
Tét: 2000 ft
V. nyeremény: 48.800 ft

TorpeRaul 2012.08.16. 20:42:45

@Hambi12: Én látod nem tudom.. Elvileg azt vettem ki a szövegből hogy azért csinálja így hogy ne korlátozzanak a netes fogadóirodák.. :)

@Pannonymous: Akkor bocsánat a félreérthetőség miatt.. :) Nekem is csak küldte egy srác hogy ő ezt a taktikát nyomatja.. Nekem is hihetetlennek tünt azért gondoltam hogy bemásolom ide hogy mit gondoltok róla :)

Los Borracho (Биля) /C.A.R.P. Per Sempre/ 1.3.1.2 · https://www.youtube.com/watch?v=Az0Y6AHlgag 2012.08.16. 20:44:03

@Pannonymous:

én is! nagyon kemény :D:D:D

-

a francia focit már lassan 9 éve követem figyelemmel,főleg a lyon miatt akiknek már 2003 óta vagyok aktív szurkolója!

Ez a blog számára erősen sokkoló lehet hogy miért éppen a lyon lett a "mindenek felett" álló csapat,de ezt nem lehet csak úgy elmagyarázni.

-

már régóta tervben van hogy szerzek valami lyonnal kapcsolatos tetkót,amivel szimbolizálhatom az örök hűséget a csapattal!
ahogy az olympiakos,diósgyőr kettőssel is mindenképpen.

-

AZ OLYMPIAKOSOSRA EZT NÉZTEM KI!

www.ultras.gr/multi/data/media/53/39995833.jpg

Nem tudom mennyire érdekelnek az ilyen tetkót,de kiváncsi lennék a véleményedre hogy zsíráful nézne-e ki?
mondjuk a bal karomon? azon úgyis lenne felület! és hely.

Pannonymous (törölt) 2012.08.16. 20:45:45

Nekem az első komolyabb nyereményem a Real-Dortmund Bek-döntő volt. 1,7 odds volt a Realra és nyertek 2:0-ra. 10000-el tettem meg.

YagoValdez 2012.08.16. 20:47:35

Aki holnap nagyon szeretne a hokikra játszani az feltétlen kötésbe tegye főleg ha többet akar betenni mert sima szelvénybe berakni őket egyenlő a kukával. Holnap láttam többen rakjátok a Lille H-ba én nem teszem bár jó lehet, de én nagyon ritkán teszek 1.40 oddsot főleg ha az francia :) A legtöbb bukásom mindig az 1.50 alatti oddsok miatt volt meg azért sem mert szerdán Lille-FC Köbenhavn BL selejtező bár azt nem tudtam hogy új stadionjuk van de sebaj én azért megpróbálkozok egy kis D-vel inkább :) szóval holnap egy meccsem már meg van Lille-Nancy X

Hambi12 2012.08.16. 20:48:29

@TorpeRaul: Volt olyan a BWIN-nél , hogy 1,55 szorzójú esemény maximális tétje 50.000ft volt:D

Walter Sobchek 2012.08.16. 20:48:36

@TorpeRaul:
Szerintem valaki nem "ezt a taktikát játszotta" hanem Hans Christian Andersen esetleg Jean de La Fontaine szinten tudja színezni azokat a dolgokat amik nem történtek meg vele ERGO ő találta ki!
Ha olyan könnyű lenne akkor senki nem dolgozna és Gizi néni Zuglóból is a Bwin-en triplázgatná a havi nyugdíját.

andros 2012.08.16. 20:49:54

@doyen: nehogy magadra vedd!..ezt arra értettem,hogy a többség mindenkinek hisz,de a saját megérzéseiben nem,na ők vesztik el ama játékörömöt,ami által tudsz szépen veszteni is,aki viszont kizárólag másokra hallgat és nagy pénzzel duplázza,az,a kijövős szelónál elfelejti megköszönni,természetesnek veszi,de,ha elmegy,akkor anyázás kezdődik(tegnap volt erre példa,valaki rendesen odaszólt nekűnk a japók és norvégia-bukta miatt)
van egy olyan érzésem,hogy benned maradt egy régebbi sérelem,ez mozgat tudatalattidban,és támadásnak veszed minden soromat,magadra nézve,nem kellene,ismételten leirom:ez nem Rád vonatkozik,a te tippeidet olvasom gyakran,és Jónak tartom azokat,saját több évtizedes munkának eredménye érződik!
szal :nem vitatom eme,,profi fogadók"többnyire sikeres tippeit,DE uakkor felhivom állandóan arra a figyelmet,hogy erre MI is képesek vagyunk,vagy 35 név is itt eme oldalon,nem kell nekűnk semmilyen ,,haladó fogadó"tippje

tippguru (törölt) 2012.08.16. 20:51:56

@TorpeRaul: Szia! A válaszom annyi: a lekorlátozás igaz! 7 éve voltam egy bizonyos online fogadóirodánál, és minden indoklás nélkül visszavették a felrakható tétjeimet.Na ennyit az online trógerekről.Ők sem szeretik, ha nyersz tőlük, és persze a levelekre sem válaszoltak.Soha többet online!

papinyo 2012.08.16. 20:52:04

@YagoValdez: Egyébként nem hiszem, hogy a Nancyt nagyon érdekli az új stadion, esetleg sóhajtoznak a játékosok, hogy jajj de szép, nekünk is kellene egy ilyen, de nem hiszem, hogy feltartott kezekkel mennek ki, persze világos, hogy a Lille megszeretné nyerni az első új stadionbéli meccsét, de azért ellenfél is lesz a pályán!!

Pannonymous (törölt) 2012.08.16. 20:52:40

@LyonnaisFan1 , SÜN! ( Биля ) / RED OR DEAD /:
Nagyon király, de szerintem stílszerűbb lenne Görög betűkkel. Véletlenül, -vagy nem véletlenül- kijutsz Görögországba egy meccsükre az lehetne az igazi egy görög tetkóval.

TorpeRaul 2012.08.16. 20:57:35

@Hambi12: Igen de elvielg ez a taktika által kijátszotta a korlátozást vagy mi... :D

@Walter Sobchek: Igen nekem is hihetetlennek tánik.. ha ilyen egyszerű lenne akkor tényleg felesleges lenne dolgozni... :D

@tippguru: elméletielg ezzel a leírással azt is kijátszotta emberünk.. szóval nem tudom.. :D

papinyo 2012.08.16. 20:58:25

Én nem látom az eredményét ennek a Sirius nevű csapatnak-távcső kell hozzá, vagy mi a szösz?
Mennyi az eredménye??

TorpeRaul 2012.08.16. 21:00:44

@papinyo: 1:1 és hosszabbításban vannak és piros lap van a Siriusnál.. :)

Los Borracho (Биля) /C.A.R.P. Per Sempre/ 1.3.1.2 · https://www.youtube.com/watch?v=Az0Y6AHlgag 2012.08.16. 21:00:52

@Pannonymous:

:D:D:D

a gate 7-el együtt szurkolni hatalmas buli lenne!
Főleg egy nagyszabású pyroshow-val megfűszerezve!

papinyo 2012.08.16. 21:02:07

@TorpeRaul: Egyébként meg miért ne lehetne igaz, valakinek igazán lehet szerencséje is ebben a kib...ott játékban!!

Walter Sobchek 2012.08.16. 21:03:03

@papinyo: @TorpeRaul:
Már leírtam párszor ezt a játékot akkor lehet eredményesen játszani HA VAN TŐKÉD és abból tudod megcsinálni nyereményeidet.
Jöhet itt mindenki mindenféle taktikával és mondhat bármit minél kevesebb meccs annál több pénzzel ami nem fáj ha elmegy,mert van tartalék tehát visszakanyarodhatunk ahoz a mondáshoz,hogy:
CSAK PÉNZBŐL LEHET PÉNZT CSINÁLNI!
Ez itt is érvényesül,mert ha kötögetsz halott vagy ha egyes kötést játszol 3-4 darabot naponta halott vagy,mert minél többet játszol annál több esélyt adsz magadnak a bukásra.

TorpeRaul 2012.08.16. 21:03:28

@papinyo: Igen tudom én azért nem is mondom azt egyből hogy kamu.. de annyira nehéz az ilyet elhinni.. 37 milliónál járni sportfogadásból.. nem lenne akármi... :)

papinyo 2012.08.16. 21:03:43

@TorpeRaul: köszi az infót, de jó, hogy ma csak itt tippeltem meg ebben a közös játékban ezt a meccset és nem mentem élesben játszani, mert már kuka lenne, hiszen én vendégbe tettem volna !!

Sebig 2012.08.16. 21:04:50

@papinyo: Nézd itt, a poént nem akarom lelőni.

Az eredmenyek.com-on csak végeredmény lesz majd látható, írták is az "i" információnál. (csapatok neve mellett jobbra)

www.livescore.in/hu/merkozes/zD9uEdGA/?iframe_external=774959-9#osszefoglalas

Kubay 2012.08.16. 21:05:10

Nektek is minden jót!

TorpeRaul 2012.08.16. 21:06:08

@papinyo: Én az utolsó pillanatban beszéltem le magam erről a meccsről.. mert a Hammaryről infót nem találtam de láttam hogy 4 nappal ezelőtt a csapat legeredményesebb játékosát a 29.percben elcserélték a bajnoki meccsen gondoltam nem fog játszani akkor most egy kupa meccsen.. és így kihagytam.. :)

adikaaa 2012.08.16. 21:07:15

Sziasztok szép estét!
@YagoValdez: üdv, sok szerencsét!
@Hambi12: szeptember, szeptember, egyre közelebb:) már izzítom a bet365 számlám..

TorpeRaul 2012.08.16. 21:07:44

@Walter Sobchek: Ez tény.. de azért szép kis történet lenne hogy valaki sportfogadásból szépen megéljen.. :D Ki tudja.. hátha valaki ennyire szerencsés hogy mindig a jó tippeket választotta ki... :D

Pannonymous (törölt) 2012.08.16. 21:09:22

@papinyo: Egyszer-esetleg kétszer, ha minden kötél szakad akkor háromszor...De ez a tag az összes irodánál játszott minden héten nagy téttel, hónapokon át, mire elérte a 37.500.000 forintot. Ez valóban olyan mint Münchausen báró ágyúgolyó futama...

papinyo 2012.08.16. 21:09:34

@TorpeRaul: Szerencse kérdése, miért a pókeren ennél sokkal többet nyernek, jó tudom nem ugyan az, de valakit nagyon segít Fortuna, valakiről pedig leveszi a kezét, mint pld. rólam, és úgy érzem bármit csinálhatok, nekem nem adja meg a sors az igazán nagy nyereményt!! Ismerek egy olyan manust itt akinek volt ,már négyese, öt+1 találata még korábban, illetve nyert egy Suzukitr, meg egy Fiatot Tárgynyeremény sorsoláson a lottó akciókban!! Ez a manus a Fortunával párban van, vannak ilyenek, nem is kevesen!!

Hambi12 2012.08.16. 21:09:59

@adikaaa: Szép estét!

Mennyi lesz a kezdőtőke?

papinyo 2012.08.16. 21:11:39

Én nem igazán vagyok babonás meg ilyesmi, de a sportfogadásban szerintem meg van írva a sorsom az tuti!!

Tippremix 2012.08.16. 21:12:28

Fjolnir gólokat kérek! Ne hagyd magad!

Walter Sobchek 2012.08.16. 21:13:20

@TorpeRaul:
1.Valaki örököl és sportfogadással tartja fent magát az örökölt tőkéjével.
2.Valaki sportfogadásból tartja fent magát.

Az 1. pont lehetséges a 2. szerintem nem aki azt modja,hogy meg lehet csinálni az 99%,hogy hazudik,mert hosszútávon nem lehet állandóan nyerni és még annak sem könnyű aki örökölt,mert könnyen jött pénz könnyen megy el és általában csak szerencsejátékosok játszák ezeket és azoknál nagy a veszély a függőségre ERGO előbb vagy utóbb beleszalad a késbe!

adikaaa 2012.08.16. 21:14:39

@Hambi12: menyit javasolsz? 20ezerre gondoltam...:)

Polgárdi VSE 2012.08.16. 21:16:08

@LyonnaisFan1 , SÜN! ( Биля ) / RED OR DEAD /: Szeva!Akkor gondolom biztos vagy benne ,hogy a Lyon szombaton nyer otthon?Kösz.

Afterforever301 2012.08.16. 21:17:28

Na akkor holnapi okosságok: Jelentősen változtak a véleményeim a jégkorongokról
HIFK-Mannheim
Nos nagy volt a menés a HIFK háza táján. mondhatni felvásárolták a méregfogukat:
A hátvád Mikko Kousa (Torpedo NN) a szintén bekk Markus Kankaanpera (Tappara)
a két kapus Dennis Endras (A.Mennheim) Juuso Riksman (Atlant M) támadók közül
Eetu Pöysti (Espoo) Petteri Wirtanen (Donbass) Mikael Granlund (Minnesota)
Janne Pesonen (Kazan) Mikael Paunio (Helrev). Ezzel jelentősen gyengültek,
főleg az érkezőket nézve: a támadósorba érkezők-Joni Töykkala (Blues),Joel Perrault (Ambri),
Roope Talaja (Blues) Mika Partanen (Mississauga) Iiro Pakarinen (KalPa) Arttu Luttinen (Pelicans) Joakim Eriksson
(Blues) védelembe Kyle Klubertanz (Djurgarden) Ville Varakas (Blues) kapusnak meg a TPS-ből
Joni Ortio.
A Mannheim-nél korántsem volt ilyen mozgás megmaradtak az alapemberek.
A csapat gerince megmaradt, Craig Macdonald, Yanick Lehoux, Mike Glumac támadók kiegészülve
Shawn Belle, Steve Wagner Jaime Sifers védőkkel. A távozók nem annyira érintik a Mannheim csapatát
mert legalább ugyanolyan kaliberű játékosok érkeztek. 4-en távoztak 4-en érkeztek.
Tanulság ebből levonva az hogy am] a HIFK-nak egy teljesen új ütőképes csapatot kell építeni a Mannheimnél
megmaradt az összeszokot társaság.
Nálam itt lehet a nap egyik "meglepije"
Tippem V

JYP-Chomutov H ez nem kérdés ha komolyan veszik a hazaiak akkor nagy verésbe szaladnak bele a csehek.

Linköping-Slovan Bratislava:
A hazaiaknál nagy mozgások voltak, Mikael Hakanson, Mark Hartigan, Patrick Yetman, Kalle Olsson,
Michael Holmqvist, Pontus Petterström, Jan Hlavac, Jaroslav Hlinka támadók, Klas Dahlbeck, Robin Persson
védők, Fredrik Norrena kapus távozott a csapattól. Akik érkeztek: Jonas Almtorp, Mattias Weinhandl,
Eric Himelfarb, Simon Hjalmarsson, Johannes Salmonsson támadók, Daniel Grillfors, Daniel Rahimi védők,
Andreas Andersson kapus. Mondhatni bevásároltak a HV71-től :-)
Akik hosszabbítottak: Albin Lorentzon, Niclas Havelid, Magnus Johansson, Jonathan Nielsen (ifitől érkezett)
Jesper Pettersen (ifi csapattól) védők, Carls Söderberg, Christopher Fish támadók és Christian Engstrand kapus.
Amondó vagyok mivel a Slovan jóval előrébb tart a felkészülésben és a mai Satan szerződés aláírása is
lendíthet a vendégeken, itt is "meglepetés" születhet.
Tippem V

KalPa-Sparta D,V itt is a játékban lévő összeszokottabb csapat fogja hozni az eredményt.

Tappara-Pardubice abszolute megjósolhatatlan 3 esélyes. Mindkét csapat mondhatni új csapatot épít
nem tudni melyik lesz a nyerő.

TPS-Liberec sajnos nem sok jóra számítok idén kedvenc Európai csapatomtól. SZinte ifi csapatot
hoztak össze erre a szezonra átlag életkor 22,48 ez édeskevés lesz erre a szezonra sajnos.
Tippem D,V én simán V-re húzom.

Karpat-Salzburg tartom ama mondandómat ha a hazaiak komolyan veszik nem sok jóra számíthatnak a sógorok.
Igaz mindkét csapat kezdő hőfokon üzemel hazaiaknak 3. a vendégeknek a 2. mérkőzésók a szezonban.
Felejtős

HV71-Vienna
A HV71 nagyon megygengült sok játékos elhagyta a csapatot, szám szerint 12 5 új igazolásuk van
8 játékossal hosszabbítottak szerződést ebből 6 az U20-as csapatból érkezett.
A Bécsiektől szintén 12 játékos távozott és érkezett a helyükre 12 új játékos.
Itt talán a nagyobb meccsrutin szólhat a vendégek mellett a hazaiaknál azért sokallom azt a 6 ifit a keretben.
Tippem D,V

Lulea-Ceske Budejovice
A hazaiknál szintén nagy volt a jönés menés 10-12 arányban. A csehek a hiányzókat minőségi játékosokkal pótolták
ez meg is látszott az eddigi felkészülés során. Új edzőjük is van, ha nem lesz semmi gond az anyagiakkal
akkor komoly bajnokesélyes Csehországban!
Tippem V de csak azért mert sokkal előrébb tartanak a felkészülésben mint a svédek.

Farjestad-Zürich H
Frölunda-Zug H
Brynas-Fribourg H
Itt nem tépem a szám ezek csak ránézéses események itt a hazaiak a favoritok.
Djurgarden-Bern itt lehet egy kemény D
Eisberen-Plzen V- a vendégek előrébb tartanak a felkészülésben értsd már játékban vannak.
A Berlinnek ez az első komolyabb mérkőzése, legalábbis amiről tudok :-DD
Hamburg-Brno itt is D,V de inkább V-t tippelek a vendégek most jó felkészülési formát futnak sok gólt ütnek
a védelem viszont átjáróház!!! De mivel tőbbet korcsolyáztak már idén mint a hazaiak egyel több
gólt fognak csapni.

Na ennyit a szájtépésről, mindenki saját felelőségére pakolja ezeket a sejűhol nem jegyzett
előszezoni, felkészülési, csapatépítésére szolgáló mérkőzéseket. Sok sikert hozzá mindenkinek!
És bocs a hosszú semmitmondó dumáért :-DD

Hambi12 2012.08.16. 21:19:19

@adikaaa: Annyit javaslok ,hogy ne fájjon , ha elmegy:D:D !

Ha 20.000 a kezdőtőke, mennyire szeretnéd felhúzni?

Los Borracho (Биля) /C.A.R.P. Per Sempre/ 1.3.1.2 · https://www.youtube.com/watch?v=Az0Y6AHlgag 2012.08.16. 21:21:36

@Polgárdi VSE:

KERET SINCSEN! KERET NÉLKÜL NEM DOLGOZOK,ÉS FŐLEG NEM ÍTÉLEK A CSAPATOM FELETT! ELŐZETESEN!

Ha garde megtartja a sajtótájékoztatót és utána kiadja a liistát akkor nekem is könnyebb lesz a dolgom!

-

türelemmel kell lennie a blognak és akkor talán KIADOM AZ ÍRÁSOKAT MIVEL nem halálos azokat nekem elkussolni!

FANTANTO 2012.08.16. 21:23:23

Valahol nem megy a Sirius - Hammarby meccs?? mindenhonnan levették élő fogadásról :S

tippguru (törölt) 2012.08.16. 21:27:01

@Pannonymous: Szebb jövőt barátom! Leköt a család, és egyéb elfoglaltságok. Nyaralás a terveknek megfelelően lezajlott?

adikaaa 2012.08.16. 21:29:43

@Hambi12: ennyi beleférhet:) a határ a csillagos ég!:) de havi 100ezer a cél...

Ember, most jövök ki a templomból 2012.08.16. 21:30:39

@andros:

Nem, nem, nem!

Bizton állíthatom: semmi sérelem nem munkál bennem, és nem vettem támadásnak!

Másról van szó. Elmondom.

Délután kínálgattam itt általam komolynak ismert tipsztereket az érdeklődő fiataloknak. Talán az túlzás is, hogy kínálgattam, inkább rákérdeztek a honlapra, aztán arra, hogy kiket ajánlok.

Az elítélő szóhasználat, ahogy megveted azokat, akik "más tippjei után koslatnak", nos az keltett némi visszatetszést bennem. Merthogy mindannyian koslatunk valahol mások okos meglátásai, elemzései, ötletei után! Tulajdonképpen ez a fórum is azért van, azért lett kitalálva, hogy össze tudjuk dugni a fejünket és igenis átvegyük, ha vakitől bölcs gondolatokat érveléseket, tippeket látunk-hallunk.

No szóval félreérthető volt a megjegyzésed, ezért kértem, hogy pontosíts. Ennyi.

Pannonymous (törölt) 2012.08.16. 21:32:42

@tippguru: Igen, hála Istennek! Bükkfürdőn megcsináltam a kristálytorony 3. szintjét. Nagyon büszke vagyok rá, mert azt hittem tériszonyom van. Keress rá a neten szuper dolog, persze csak ha érdekel.
Azóta én is belevetettem magam a melóba, jól fog jönni a hosszú hétvége. Szombaton peca. A fiam kihívott párbajra, remélem legyőz. Szeretem látni ha örül. :)

Pannonymous (törölt) 2012.08.16. 21:35:12

@YagoValdez: Gondolom, kötés helyett kombit akartál írni...

FANTANTO 2012.08.16. 21:37:53

szánalmas vagy hammarby :) megrohadhat az egész csapat kompletten :) köszipuszi...

papinyo 2012.08.16. 21:38:52

Hát én nem tudom, de elég sokan veszitek ma a Corinthias, és a Santos bukását, én ma nem tettem tippeket, de ha itt mindkét csapat elbukik ma, akkor igencsak meg van a válasz az én szerencsétlenségemre is. Én inkább ennek a két csapatnak a győzelmére fogadnék, esetleg mindkettőre a döntetlen is kijöhet, de hogy kikapnának nálam nem menne!

Silkent 2012.08.16. 21:41:32

na hiába írtam be, b*szott átküldeni...

tippguru (törölt) 2012.08.16. 21:41:52

Gratulálok az edzettségedhez:) Szeretném én is végigcsinálni, csak legyen már egy kis szabadidőnk elutazni. Feltöltődött a kis család, és hétvégére hasonlót kívánok! Hétvégi horgászok kalandra fel, és naná picur lesz a befutó:)

Gunner. 2012.08.16. 21:43:32

@Afterforever301: Szia, szép estét!
Köszi az írást, nekem hasznos volt, meg is játszok egy pár meccset belőlük. :)

Pannonymous (törölt) 2012.08.16. 21:49:53

@tippguru: Nem picur már. Én 180 Ő 175 cm...már 15 éves, de még növésben.

Ember, most jövök ki a templomból 2012.08.16. 21:52:36

@Afterforever301:

Szia, engem mindig lenyűgöz, ha valaki ennyire "benne van" valamiben, ez esetben egy sportágban, hogy pillanatok alatt naprakészen tudja árasztani a fontos információkat.

Valahol nagyon-nagyon irigylem - már jó értelemben! - az ilyen embereket! Nem tudom, mennyi jön majd be ezekből a jóslatokból, de mindenképp fogadd elismerésemet!

andros 2012.08.16. 21:52:36

@doyen: nem,egy szóval sem mondtam,hogy megvetem azokat,akik más tippei után követelőznek,csupán tényeket közlök,aki csakis másban bizik,az természetesnek veszi a győzelmet,magától értetődőnek,(hisz vakon bizik a tippben,annak láttán),ám amint elmegy egy meccs és vele a szeló dühös támadással indit és röpteti anyázási mondatait,szitkait,hogy miért hallgatott másra!csak ezt irtam le,nem vetem meg senki játékmódját,hogyan is tehetném?túlreagáltad soraim.,azt viszont már neked cimezem,hogy eme haladó tippmesterek irásai lehetnek jók és felhasználhatóak,de közel sem tudjuk megengedni(legalábbis az itt játszók 3/4-e),hogy vele egyűtt 32 ezret pakoljunk egy szelóra,erre eragáltam,eme módszer nem jó nekűnk,ha erre azt mondod,hogy nem is kell nagypénzzel rámenni,akkor meg értelmetlen,hiszen 200 ft-al ezekre tenni hűlyeség,különben meg duplázóst mi magunk is összeállithatunk uolyan sikerrel,ha nem még több sikerességgel,mint eme ,,haladó szintú emberkék"

Los Borracho (Биля) /C.A.R.P. Per Sempre/ 1.3.1.2 · https://www.youtube.com/watch?v=Az0Y6AHlgag 2012.08.16. 21:54:01

@Gunner.:

DE DE! 08.16-IG KELLETT VÁRNI ERRE!

Milan Bisevac érkezett 4 évre 2,75 millió ajróért!

www.olweb.fr/fr/Accueil/100007/Article/60082/Communique-du-Club

-

Nemrég órákkal ezelött jelentették be hivatalosan!

Hambi12 2012.08.16. 21:55:21

@Afterforever301: Szia!

Szép információ áradat:D:D
Nyerjél sokat Velük!

castorxl 2012.08.16. 21:55:52

Istres vs Chateoroux Vendég 3.5 odds indoklás: széria váltás esélyes 9 meccsből 7 Istres győzelem 2 döntetlen…. 90% os Istres győzelem statisztikai elemzés alapján.
Istres pszichológiai mínusz : 7. én Clermont ellleni kupa bukó otthon a hosszabításban
(Hosszú idegeket örlő mérkőzés zajolhatott le melyeben végül alulmaradt az Istres,Piroslap 115 I.BA istres )
10. én a Monaco ellen idegenbeli zakó ahol 2-0 ás vezetésről
Kaptak ki. Az istres mentális stabilitása ingadozóban..
A csatársorban 2 algír az egyik a 38 éves ankour aki talán
egy fiatalos csapat elleni mérkőzésiramát nem bírja…

Chateoroux pszichológiai előny: Ligue 2 ban még nembuktak meccset. (sedan elleni X és Le man elleni 1 gólos győzelem)
C.Beauvue emelt szintű aktivitás. >> Középpályás 2 gól 2 meccs

Tipp: Istres vs Chateoroux 1 - 2

Gunner. 2012.08.16. 21:58:08

@LyonnaisFan1 , SÜN! ( Биля ) / RED OR DEAD /: Az aprópénz érte.. remélem beválik :D

-
Lille meccsről van szándékod írni holnap?

Tippremix 2012.08.16. 22:03:39

Fjölnir gólokat kérek!!!!

papinyo 2012.08.16. 22:04:07

@doyen: Tényleg komoly és hasznos infók-én is küldöm az elismerésemet, főleg ha az a három meccs amit már korábban kiválasztottam és azonos az itt leírt tippekkel ki is jön!!! Hajrá!!
Mindenkinek Jó éjszakát és nagy nyereményeket a mai meccsekkel!!

Ember, most jövök ki a templomból 2012.08.16. 22:04:37

@andros:

Ezt én nem egészen így látom, de miért is kellene minden "apróságban" megegyeznünk?

Azért itt elég sokan raknak föl most is 1-2-5-10 ezreket, duplázásra is, 2-es 3-as kötésben is. Szép lassan, ha 80-90 %-os a találati arány - márpedig a két említett úriembernél ilyen -, fel lehet tornázni a bankrollt. Még egyszer figyelmedbe ajánlom, amin, úgy látszik délután átsiklottál: vizsgáld meg, hogyan, mekkora tőkével kezdte a srác hat évvel ezelőtt...

De az se baj, ha nem érdekel, csak akkor nem szabad eleve hihetetlennek és megvalósíthatatlannak minősíteni az ilyesfajta "sportfogadói karriert".

Los Borracho (Биля) /C.A.R.P. Per Sempre/ 1.3.1.2 · https://www.youtube.com/watch?v=Az0Y6AHlgag 2012.08.16. 22:10:28

@Gunner.:

MOST CSINÁLOM! CSAK HOGY ...

Direkt nem fejezem be a mondatot mivel gondolom tudod mit írnék oda!

bár az lfp oldala kicsit akadozik most,de remélem hogy működésre tudom bírni valahogy :) kellenek onnan is az "adatok"

-

Bisevacnak örülök,kell egy kis stabilitás a védelembe!
Bár az lesz majd az igazán érdekes ha michel bastos balhátvédként fog játszani! mivel a középpályán aligha maradna neki hely! és az a poszt is jó neki!

@Vörös Ördög. [10]:

még nem! most a lilleois "írással" foglalkozok!

Gunner. 2012.08.16. 22:14:00

@LyonnaisFan1 , SÜN! ( Биля ) / RED OR DEAD /: Oké, még jó hogy megkérdeztem, mert valószinüleg irtam volna róla :)

Los Borracho (Биля) /C.A.R.P. Per Sempre/ 1.3.1.2 · https://www.youtube.com/watch?v=Az0Y6AHlgag 2012.08.16. 22:15:53

@Gunner.:

ezt már megcsinálom én :) átvállalom helyetted az esetleges "rajongói leveleket"

-

mivel te még sztem nem tapasztaltál,így megkíméllek azon "szép irodalmaktól"

-

most a net egy kicsit ellenem van mert nekiállt lassúzni,de ami késik nem múlik!

Gunner. 2012.08.16. 22:20:17

@LyonnaisFan1 , SÜN! ( Биля ) / RED OR DEAD /: Szerencsére még nem volt részem ilyenben (igaz, nem is nagyok írok 'elemzéseket'), de volt már hogy az írásom miatt tette meg a meccset az illető, ami elment. :S
Akkor a francia meccseket hanyagolom, írok néhány angol bajnokiról :)

andros 2012.08.16. 22:21:56

@doyen: innentől kezdve mintha parttalan lenne témázgatásunk,vagy eleve az is volt,van saját véleményem,saját kialakúlt egyéniségem a játékon belűl,aligha hiszem,hogy most eme haladó tippelők követője és talpnedvesitője lennék a közeljövőben,ezt értem azalatt,hogy nem fogom vakon követni tippeiket,az általuk feltett összeggel,mert ahogy emlitettem igy odaveszne a játék öröme,másrészt jobban szeretem magam utánanézni a meccseknek,elemezgetni,sttaisztikázni,
tjképpen nem értem mi a problémád?
Senkit nem beszéltem le róla,hogy bárkit is kövessen,mindenki annak ad hitelt,akinek akar,de ez rám is vonatkozik,mintha erőnek-erejével próbálnál meggyőzni igazadról,arról,hogy eme tippelőkre figyelnem kellene,nekem elég volt megnézni az utolsó tippeik,láttam,hogy 50%-os a nyerési arányuk,innentől kezdve lexarom azt,hogy hol kezdték és hová jutottak,most úgy beszélsz mintha évekig kellene kövessem őket(elkezdeni valahol,majd évek múlva learatni a munka gyümölcsét),nem,ez már megtörtént esetemben is,van kialakúlt játékmódom,szisztémám és annak hiszek akinek akarok,és annak nem,akinek nem akarok,nem fogom megnézni a múltbeli foagdásaikat,mert nem érdekel,megnézhetné más is az én múltbeli fogadásaimat,mondjuk az elmúlt 10 évre visszamenőleg,na ez is többs ebből vérzett,és sokat taapsztalt,megviselt,bejárt út van maga mögött hagyva,szal parttalan a témázásunk onnantól kezdve,hogy
1 nem leszek követői,nem érdekel múltbeli selótevésűk,láttam a jelent és az biza..hibázási lehetőséges,innentől kezdve nem érdekel a múlt
2 másokat hogyan kényszeritenék,hogy ne kövessék eme tippeket?ez badarság.mindenki azt néz,amit akar,szive-joga,ahogy nekem is szivem -jogom azt nézni,amit akarok és arról véleményezni,ahogy látom,ahogy lejön

tippmixlászló 2012.08.16. 22:22:09

84 V. Williams - S. Errani H 1,43
56 P. Andujar - M. Cilic V 1,16
105 F. Volandri - D. Munoz-De La Nava H 1,41

2200 Ft
Eredő odds: 2,33891
Tét: 2200 Ft
Várható nyeremény: 5145 Ft

Los Borracho (Биля) /C.A.R.P. Per Sempre/ 1.3.1.2 · https://www.youtube.com/watch?v=Az0Y6AHlgag 2012.08.16. 22:22:34

@Gunner.:

addig jó! Gonoszak lehetnek azon "szép irodalmak"

:D:D:D az angol az úgyis jobban fekszik sztem neked,nekem úgyis a french fries foci az egyik "szakterületem"

@Polgárdi VSE:

szívesen! mihelyst be tudom fejezni meg lesz jelenítve és örülhet ez a ...

tippmixlászló 2012.08.16. 22:23:40

mától rámegyek a napi 1000ft haszonra :D
xD
vagyis holnaptól de azt sem mindenáron
kíváncsi vagyok ha nem akarok napi 5-10 ezret nyerni minimum milyen lesz a találati arány, mert elégg jól fogom
a kisebb oddsokat

Valenciafan 2012.08.16. 22:25:59

Jól indul a mai nap is, tutim már elszállt...Még jó, hogy nem játszottam ma, újabb bukta lett volna...

tippmixlászló 2012.08.16. 22:33:59

még van 2 éles szelvényem remélem valamelyik jó lesz:

---------------------------
62 S. Wawrinka - K. Nishikori H 1,57
75 S. Peng - P. Kvitova V 1,30
106 I. Cervantes-Huegun - A. Montanes V 1,34

300 Ft
Eredő odds: 2,73494
Tét: 300 Ft
Várható nyeremény: 820 Ft
----------------------------
63 M. Raonic - T. Berdych H 1,80
81 S. Stosur - E. Makarova H 1,71
86 V. Williams - S. Errani: A mérkőzésen 20,5-nél kevesebb (H) vagy több (V) játék lesz H 1,74

300 Ft
Eredő odds: 5,35572
Tét: 300 Ft
Várható nyeremény: 1605 Ft
--------------------------

ez pedig jött:

84 V. Williams - S. Errani H 1,43
56 P. Andujar - M. Cilic V 1,16
105 F. Volandri - D. Munoz-De La Nava H 1,41

2200 Ft
Eredő odds: 2,33891
Tét: 2200 Ft
Várható nyeremény: 5145 Ft

tudom hogy nem ezeket a kisebb téteket szoktátok meg tőlem
de bekell látni
nem szabad mohonak lenni
egyszerűen nem lehet minden nap sokat nyeri 5-10-15-20-25
ezer ft kat.

megprobálok napi 1-2 ezret összehozni

kíváncsi vagyok hogy mi lesz belőle

kezdő tőke: 10 ropi lesz.
fogadóíroda: tippmix,tippmax.

Ember, most jövök ki a templomból 2012.08.16. 22:37:11

@andros:

Oké, oké, higgadj le, fölöslegesen hevíted magad, én csak az alábbiakra reflektáltam, de már bánom is, mert, úgy tűnik, túlreagáltad szavaim...

Nem kellett volna!
Ugyanis nincs miért! (Az 50 % viszont nem igaz, legfeljebb az utolsó 2 hétre, ám teljesen mindegy ez is, felejtsük el...)

azt viszont már neked cimezem,hogy eme haladó tippmesterek irásai lehetnek jók és felhasználhatóak,de közel sem tudjuk megengedni(legalábbis az itt játszók 3/4-e),hogy vele egyűtt 32 ezret pakoljunk egy szelóra,erre eragáltam,eme módszer nem jó nekűnk,ha erre azt mondod,hogy nem is kell nagypénzzel rámenni,akkor meg értelmetlen,hiszen 200 ft-al ezekre tenni hűlyeség,különben meg duplázóst mi magunk is összeállithatunk uolyan sikerrel,ha nem még több sikerességgel,mint eme ,,haladó szintú emberkék"

Ember, most jövök ki a templomból 2012.08.16. 22:42:49

Nem tudom, hogyan kellett volna jelölnöm, az utolsó bekezdés idézet andros-tól!

SunsetBoy 2012.08.16. 23:43:05

@Afterforever301:

Hello ! Köszi a jégkorongok véleményezését :)

Hol találtál hozzá infókat? Köszi előre is

andros 2012.08.17. 00:30:55

kellett nekem brazilra fogadni,meg copa sudamericanra(persze más hijján mire fogadtam volna),most fehér éjszakázhatok

MR Lebowszky 2012.08.17. 06:44:15

@Walter Sobchek: Ez nem is kérdés. Sok meccsre kijártam, mentem egy két helyre idegenbe is csak nem sok helyre jut el az ember, mert ott nem nagyon biztosítanak helyet a vendég szurkolóknak. Van egy kötelező az meg 3 perc alatt elfogy:DD Real Barca Valencia meg eleve lehetetlen.

Ember, most jövök ki a templomból 2012.08.17. 15:57:50

És a picsa?

A s.z.a.r. meg nem! Hát ez érdekes!
süti beállítások módosítása