jún 22 2012

2012.25.hét.2.forduló szombat

Teljes fogadási lista:


Múlt heti hivatalos eredményt ITT találod.
Sikeres vadászatot!
Ha nem működne, akkor itt vadássz!

 

"Az útra lépés a lényeg, minden útnak van kezdete, amikor rálépsz, ha sosem próbálsz nagyokat álmodni és megtenni álmaid, sosem éred el." (andros)


A bejegyzés trackback címe:

https://tippmix.blog.hu/api/trackback/id/tr454605624

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sahaladela 2012.06.23. 22:27:39

borzasztó sz@r meccs.... én a spanyolokkal szimpatizálok, de kb. fél órája azért szurkolok, h a franciák rúgjanak egy gólt, mert mindjárt felvágom az ereimet unalmamban...

Los Borracho (Биля) /C.A.R.P. Per Sempre/ 1.3.1.2 · https://www.youtube.com/watch?v=Az0Y6AHlgag 2012.06.23. 22:31:51

spanyol tizenegyes! rev szabálytalankodott

CSÁBI ÁLONSO TIZI! ÉS GÓL 2-0

2012.06.23. 22:33:45

na ez sokak mixét viszi

^Kriszi^ 2012.06.23. 22:36:01

Huuu de nehéz volt de nyertem..:)

Sahaladela 2012.06.23. 22:36:02

@consell: többek közt az enyémet :)

nando79 2012.06.23. 22:36:05

hát a végére 1 szöglet és 1 gól hiányzott...

Rdinho10 2012.06.23. 22:36:40

huh hát ez necces volt sárgákba.
na hozott egy 13 ropit:)
sok sikert mindenkinek

2012.06.23. 22:37:30

volt egyeltalán igazi jó meccs eddig az Eb-n?

Mihyke 2012.06.23. 22:37:37

Fú de jó hogy 10 szögletnél megálltak a fiúk, izgulni kellett a végén. Huhh.
200ból jött egy kis apró
spanyol nyer
spanyol-francia 4.5nél kevesebb sárga
spanyol-francia 10.5nél kevesebb szöglet
1860 jött, legalább kijön a sörözőbe egy kör a haveroknak:D

magichun · http://azacelnaliskemenyebb.blog.hu/ 2012.06.23. 22:38:40

Ezek a csigazabálók hihetetlen gyengék... a Spanyolok kb félgőzzel lehozott egy negyeddöntőt... Elég nagy vicc. Volt 1 kaput eltaláló lövése a Francia csapatnak na ez mi?:D 1,99 ért ajándék volt a Francia nem lő gólt fogadás nekem...

Schumi7 2012.06.23. 22:39:18

Huu de gyengék voltak ma ezek a franciák, azért többet vártam volna tölük! Egyébként az az ember érzése hogyha azt mondták volna a spanyoloknak hogy rugjatok 6-ot, sztem lazán megrugták volna!

nando79 2012.06.23. 22:39:20

ha jött volna az over, kicsit zabos lennék Debuchyre amiért az alapvonalról a nézőtérre bikázta a labdát az első félidőben...

így a spanyolokra vagyok kiakadva. ezt a francia csapatot öttel kellet volna verni!

2012.06.23. 22:40:26

már a szöglet is,és rá a 11-es.

Franciáktól lényegesen többet vártam.

A félig nyaraló Lanus is jobban küzd.

^Kriszi^ 2012.06.23. 22:40:34

Nyertes szelvény:

Francia under + Francia több sárga

Tét: 4800

Nyeremény: 13815

nando79 2012.06.23. 22:42:11

holnap 1 ezresnél többet nem rakok semmire...

nando79 2012.06.23. 22:43:13

@^Kriszi^: a sárgákat nagyon megköszönheted az olasz bírónak! :)

Los Borracho (Биля) /C.A.R.P. Per Sempre/ 1.3.1.2 · https://www.youtube.com/watch?v=Az0Y6AHlgag 2012.06.23. 22:43:32

AMÚGY A FRANCIÁK SIMÁN KIMEHETTEK VOLNA HAWAII GATYÁBAN IS!
LEGALÁBB ÚJ DIVATOT TEREMTETTEK VOLNA A LABDARÚGÓ SPORTFELSZERELÉSEKBEN...

annyira lélektelen volt a játékuk :S

^Kriszi^ 2012.06.23. 22:45:53

@nando79: Nem tudtam nézni a meccset..:/:) De akkor köszönöm a bírónak..:)

Walter Sobchek 2012.06.23. 22:47:04

Na erről ennyit a végén a 11-es nem volt az vagy ugyanannyira az mint elötte a franciát lerántották akkor nem volt síp.
Hajrá Portugália!!!
A másik ágon meg hajrá akárki a germánok ellen!!!

2012.06.23. 22:49:00

komolyan gondolkodtam rajta,hogy megfogadom a francia továbbjutást. Még jó hogy nem tettem. Már eleve a kezdő felállásuk sem tetszett.

nando79 2012.06.23. 22:53:48

@^Kriszi^: ok :)
nem azért írtam...
a Cabaye sárgájánál őt taposta le a spanyol, Menez meg egy olyan esetért reklamált amikor a spanyol feldobta magát a bíró meg megette.
én nem fogadtam sárgát így engem nem zavart, sőt.
de ez a meccs felháborító volt spanyolostól, franciástól, bíróstól...

2012.06.23. 22:54:02

11-es az, amit a bíró megad.

Gól is csak az.

andros 2012.06.23. 22:54:12

bárki-bármit mond,a véleményem az,hogy a spanyolok ölik a focit!
hiába a nagy nevek,hiába a gól,gólok,igy semmi emlékezetes nem marad,és antifocival menetelnek tovább,csak a cél érdekében!nem számit semmi,csak a pragmatikus cél,semmi játék,semmi foci!
Utálom a spanyolokat!valaki csak kiveri őket,ha nem,a futball gyásza lesz ez az eb,hisz mostantól kezdve az eredményes antifocinak lesz sikere!szép kis követendő példa!benzema meg egy nagy nulla!iylen meccseken kell bizonyitani,nem arealban,ahol di maria és özil kiszolgálja mint egy pólyásbabát!
most már szivvel kivánom és HISZEM,hogy cr7-ék lesznek a végállomás eme antifotbal számára!
az ukrán közönség szinpátiáját már elvesztették,nagyon remélem,hogy ronaldo hozzá tudja tenni ama pluszt,amivel 1 gólos győzelem,vagy hosszabbitásos,vagy 11-eses győzelműk lesz

andros 2012.06.23. 22:57:58

felháborodtam teljesen!
nem vagyok francia drukker,semlegesként mondom-irom,hogy del bosque is szégyellhetné magát!mint real-sikeres támadó-foci hive!O csatárral kezdeni,tehát eleve antifutbalt felvállalni!
lehet valaki spanyol drukker,szive-joga,de ha felveszi videóra bárki eme meccset,vagy,ha emlékezetében kutat majd 2,3 év múlva semmire nem fog emlékezni!szégyen-gyalázat,fotbal gyásza számomra eme eredményesség

andros 2012.06.23. 23:00:08

a világhelyzet mostani állapotát tűkrözi eme meccs is,amilyen a kizsákmányolás,amiylen a pénztelenség,eladódodás-olyan a foci is!nincs pénz,pragmatikus foci a céltudatosság érdekében,nincs öröm-nincs foci

andros 2012.06.23. 23:01:23

a horvátok ellen is uilyen antifoci volt a spanyolok részéről,nekem ne mondja senki,hogy alkalmazkodni kellett a franciákhoz

andros 2012.06.23. 23:03:06

@Walter Sobchek: teljes mértékben tiszteletben tartom ama véleményed és hozzáállásod,hogy a németeket nem szereted,de én mint drán drukker,és nem mint német fan állitom,hogy a németek legalább játszák eme sportot!és ha német-spanyol döntő lesz,akkor nem kérdés kivel leszek

nando79 2012.06.23. 23:04:42

@andros: egész este ezt mondom én is...
ez nem foci ez alibizés. mehetnének előre, nem ők megállnak és hátrafelé passzolnak.
ok, hogy ehhez kell egy franciákhoz hasonló kellemes (töketlen) ellenfél, de számomra ez nem foci. ezért nem szeretem már a Barcát sem nézni mostanában.
én is azt remélem, hogy a portugálok megölik ezt a "játékot"...

andros 2012.06.23. 23:06:42

a gyerekek a grundon azt fogják utánozni,hogy kell eldugni a labdát,hogy kell cicázni az ellenféllel,sok passzos játékkal,és hogy kell ezzel felcukkolni,felidegesiteni az ellenfelet,hisz eme káröröm érzés vagányabb érzés,mintha gólt rúgnál,ciki lesz támadni és hagyni az ellenfelet támadni

andros 2012.06.23. 23:08:56

@nando79: tudod sztem ez a felháborodás a bennűnk megszóllaó normális reakció,egyszerűen igy reagálunk a futbal gyalázására!
és tudod mi a legszomorúbb?elég 75 perc alibi-foci,kettő látványos támadás,kettő gól,és mindenki hajbókol nekik,gusztustalan!

Petyosz 2012.06.23. 23:10:21

@nando79: Várni lehet bármit, de ez ellen a spanyol csapat ellen nem lehet mit tenni. Ha van 1 kis tét, akkor hozzák a meccset, ha kell akkor labdatartással, ha kell akkor 2-3 rövid passzos indítással, amit góllal fejeznek be. CR-t ismerik, mint a rossz pénzt, nem fog tudni alkotni, németek pedig ugyanúgy kikapnak majd, mint 2008-ban vagy éppen 2010-ben. Ez az EB a miénk, akármi is lesz, de a játékon lehetne mit faragni, mert ez nekem spanyol drukkernek se tetszik.. Túlságosan átvettük a Barca játékát..

andros 2012.06.23. 23:10:50

@nando79: ebben bizok én is!a portugálokban!
a legutóbbi vb-n már megszoritották a spanyolokat,most nem kevesebbet várok tőlűk,minstem kiverjék őket!
..és akkor a legközelebbi vb-n a spanyolok is elgondolkoznak majd és visszatérnek a focihoz,hiszen tudnak focizni is

Petyosz 2012.06.23. 23:12:34

@andros: Miért, az jobb, ha 1 csapat szinte busszal áll be védekezni a kapuja elé? Mindig ezt látjuk a spanyolok / Barca ellen.. Chelsea is úgy nyert BL-t, hogy végig csak védekezett mind az elődöntőben, mind a döntőben, na az a foci szégyene..

andros 2012.06.23. 23:13:14

@Petyosz: jól esett a hozzászólásod,mint spanyol drukker!tehát neked sem tetszett eme játék,ezek szt.mégsem reagálom ezt túl..

andros 2012.06.23. 23:15:31

@Petyosz: igen,de ez akkor állja meg a helyét,amit mondasz,ha erős csapat játsza az antifutbalt,mint a német,holland!
nem kell most rámutatni a barca elleni ellenfelekre,most nem a barcaról beszélűnk,hanem eme eb-ről,ahol a németek fociznak,a spanyolok nem

2012.06.23. 23:15:41

Nem tenne jót a focinak,ha a spanyolok nyernék az eb-t.
De az se ha Chelsea-hez hasonló taktikával nyerne valaki.

Holnapira kiváncsi vagyok. Eddig talán a németek mutattak valamit, más nem nagyon.

nando79 2012.06.23. 23:16:35

@Petyosz: az utolsó mondatod maximálisan igaz, de azért idén is látszott már, hogy a "nagy" Barcát is le lehet győzni.
ha jó focival nyernek a spanyolok az ellen semmi bajom, de ezzel a rakás sz@rral mint ma este essenek csak ki! mégegyszer mondom, tudom, hogy ez ellenfél függő, de azért a portugálok és a németek igenis megállíthatják őket.

andros 2012.06.23. 23:16:55

@Petyosz: amúgy a meccs előtt már ZÉRÓÓÓ csatárral áll fel a bosque legénység,most nem arról van szó,hogy a franciák eltorlaszolják saját kapujukat

Petyosz 2012.06.23. 23:17:09

@andros: Így van. 2002-es VB óta vagyok spanyol drukker, azóta imádom őket. Emlékszem, hogy az írek elleni meccs fogott meg, na meg a büntetőpárbajban Casillas védései :D hiába voltak már akkor is sztárok, valahogy sose tudtunk odaérni a végelszámolásban.. 2008-tól meg jött ez a Barca játék, akkor még egész jó volt, nem volt ennyi körbepasszolás, de 2010-ben már tisztán lehetett érezni Guardiola tanítását, sok 1-0-ás VB győzelem egyáltalán nem dobott fel, van 1 olyan érzésem, hogy most is hasonló lesz a helyzet, de ne legyen igazam..

andros 2012.06.23. 23:19:07

@consell: igen,a németek és egy kicsit azért a portugálok is..,csak eme kettőben bizom,végső esetben,ha az olasz.-spanyol meccs megismétlődik a döntőben,akkor a kékekben!
nagyon elkeseredett lehetek,ha az olaszoknak szúrkolok

Petyosz 2012.06.23. 23:21:11

@andros: Oké, de azért ne hasonlíts össze egy védekező, antifutballt játszó csapatot a spanyol válogatottal. Minden egyes meccsen, legyen akárki az ellenfél általában hozzuk a 60-40 vagy 65-35 labdabirtoklást, rengeteg helyzetet, szép akciókat és gólokat. Az más kérdés, hogy sokszor hátrafele is passzolunk, mikor mehetnénk előre ( ezt én se értem miért van ), de valahogy ki kell csalogatni a sündisznó állásban lévő ellenfelet. Ha megnézed a spanyolok elleni csapatok meccs előtti felállását láthatod, hogy más csapatok elleni meccsekhez képest sokkal deffenzívebben állnak fel, így muszáj ezt a focit erőltetni..

Robinho86 2012.06.23. 23:22:06

Németeknek kell nyerni az EB-t. Ez lassan kijár már nekik,4éve EB döntő,VB-n 3.hely,most már zsinorba 15 nyert tétmeccs. Egységesek,támadó focit erőltetik! (jah és nem német szurkoló vagyok)

andros 2012.06.23. 23:22:49

@Petyosz: itt tényleg arról van szó,hogy szemet szúr már a horvátok és most a franciák elleni 1 illetve O csatáros játék,
ott van liorente 1 percet nem kapott az eb-n eddig,amikor ennyire kiváló focista!..és ott van bosque,aki real-edzőként mindig hagyta őket szabadon játszani!imádtam a bosque féle real madrid focit!
ha torres,liorente kezdene akkor szted nem lenne eredményes a spanyol foci?
ha az ellenfelet is hagynád focizni,ha mindenki csak a támadással törődne,akkor xavi,iniesta-torres,liorente tengely akkor is hatalmasat alkotna!

Petyosz 2012.06.23. 23:22:57

@andros: Az olaszok elleni meccsből indult ki, úgy volt vele, hogy ellenük jó volt ez, akkor a franciák ellen miért ne lenne elég. Feleslegesen nincs értelme játszatni Torres-t, jó lesz majd ő a portugálok ellen. Szerintem érezte Del Bosque, hogy a franciák majd védekeznek és keresik a labdát, így inkább berakta Fabregas-t, aki jobban együtt van a Xavi-Iniesta-Busquets trióval és bízott benne, hogy majd megoldják elől..

Petyosz 2012.06.23. 23:23:52

@Robinho86: ..csak hát a focit nem érdemre játszák, hanem gólokra..

nando79 2012.06.23. 23:25:16

@Petyosz: a mai meccs sem erről szólt!
számtalan szerzett labdával kapuig vagy alapvonalig lehetett volna menni ehelyett a flvonalnál fék, egy kis cselezgetés majd hátrapassz...

Petyosz 2012.06.23. 23:26:42

@andros: Persze, megértem. Azt hiszem az lehet a gond, hogy Guardiola belenevelte a Barca játékosokba, hogy 2 méteren 10 passzt kell csinálni, mert ezzel lehet őrületbe kergetni az ellenfelet, aztán 20-30 percig lehet bírni általában és jön 1 kis rés, ahova beindul valaki és ott a gól. Ez most már átragadt a többi játékosra is a válogatottban.. Bosque nagyon hangoztatja az egész EB alatt, hogy történelmet akarnak írni, de nem olyan játékkal, mint amit a 2010-es VB-n csináltak, hát eddig sajnos nagyon hasonlít rá..

andros 2012.06.23. 23:26:47

@Petyosz: tehát nitt nem a tudás letagadásáról van szó,hanem a foci-ölésről,egy kiváló csapat is tud alibizni,a látott módon!..a hozzáállás a probléma gyökere,az ellenfél kifullasztása és elkeseritése csupán a labda hajszolásával!ezt nevezem antifocinak

nando79 2012.06.23. 23:27:20

@Petyosz: az olaszok ellen sem működött!
ott is akkor jöttek a helyzetek amikor behozta Torrest, már ott kishíján ráfizettek erre...

Petyosz 2012.06.23. 23:28:05

@nando79: Tudom, láttam. Vertem is a fejem az asztalba, hogy az EB-n már 3x-ra viszik el a kedvenceim a mixem.. Most is 2. félidőben lőhettünk volna 2-3 gólt lazán, ha megrázzuk magunkat, így meg maradt 1-1 a 2 félidőben lőtt gólok száma, szóval ment a mix..

Robinho86 2012.06.23. 23:29:06

@Petyosz: Németek legalább anyni gólt tudnak rugni int a spanyolok!

Petyosz 2012.06.23. 23:30:28

@nando79: Ott a sok kihagyott helyzet megbosszulta magát, jött Di Natale gólja, de 3 percre rá a válasz Cesc részéről.. Én 1 percig nem éreztem ott, hogy gond lehet, a horvátok ellen már inkább, de ott is jött a kötelező..

2012.06.23. 23:30:56

Rengeteg spanyol helyzet,szép akciók és gólok?
Te mit nézel a 4 évvel ezelötti eb-t?
Mert mi ezeket nem nagyon látjuk tölük.

Petyosz 2012.06.23. 23:31:43

@Robinho86: Így van, de ha szembekerül a 2 csapat, akkor a spanyolok 1-el többet lőnek és ez épp elég, láthattuk 2008-ban és 2010-ben is! :)

Robinho86 2012.06.23. 23:34:05

@Petyosz: Tudom. Ott jobbak voltak a Spanyolok,most nemvagyok benne biztos,hogy a Spanyolok nyernének. De majd kiderül..ha összekerülnek a döntőbe!

Petyosz 2012.06.23. 23:34:07

@consell: Nem konkrétan csak erre az EB-re vonatkozóan írtam, hanem általánosságban. Van mikor jönnek a gólok, van mikor nem. A sok helyzet az mindig megvan, legalábbis mindig több van, mint az adott ellenfélnek, az akciók meg szépek általában, bár kinek a pap, kinek a papné :)

Petyosz 2012.06.23. 23:35:31

@Robinho86: Így van. A német válogatott zömét a Bayern adja, nem hiszem, hogy szükségük van még 1 ezüstre az idei 3 után, de hát ez nem kívánságműsor! :)

andros 2012.06.23. 23:37:09

hiába,az ember belűl érzi eme dolgokat,a bened levő sportszuellemiséget,fociszeretetet nem tudod átverni,elaltatni azzal,hogy végűlis volt kettő gól a meccsen..

Petyosz 2012.06.23. 23:38:34

@Robinho86: Egyébként remélem az olaszok sikerrel veszik a holnapi meccset és majd kiejtik a németeket, ugyanis Inter drukker vagyok és ha nem is nagyon van olasz az Interben, de mégis feléjük húz legjobban a szívem a spanyolok után :)

Petyosz 2012.06.23. 23:41:52

@andros: Én 100%-ban igazat adok neked/nektek, tényleg alibifocit játszunk, nem lehet mellébeszélni. Nekem se tetszik, de hát innen nem sok mindent lehet tenni sajnos. Én spanyol drukker vagyok ízig-vérig, amíg jönnek a győzelmek és a kontinens-diadalok, még ilyen "antifocival" is, addig spanyol drukker maradok, de ha leáldozik a csillagunk, akkor se pártolok el tőlük.. Inter-nek 98 óta szurkolok, 12 évet kellett várnom, mire sikerült nagyot alkotnunk, aztán most jön a nagy hanyatlás, de a szívnek nem lehet és nem is szabad parancsolni! :)

andros 2012.06.23. 23:42:35

muszáj kiirni magadból,kibeszélni..másképpen baj van,ha elfojtod magadban,
ki is adom elkeseredettségem,
azon 1 mp-et nem idegeskedem,hogy 1o szöglet volt a meccsen és 11-et raktam,elmenve a szeló,az nem izgat,nem érdekel,a támadó szellemiség hátrahagyása jobban fáj,lassan meghal a foci,
lehetséges,hogy a spanyol csapat a legerősebb eme mezőnyben,de akkor sem érdemelnének tornagyőzelmet ezúttal,mert az nem tenne jót a jövő labdarúgásának..,
a portugálok ellen sem hiszek a 2 csatáros játákban,a támadó-szellemiségben,elvégre eredményes volt ez az antifoci eddig is..

Petyosz 2012.06.23. 23:44:20

@andros: Úgy látom az antifoci kifejezést tényleg másképp értelmezzük! :)

andros 2012.06.23. 23:45:35

@Petyosz: ott viszont maximálisan igazat adok a mai napon:
a francia csapat nem érdemelt elődöntőt!ezt 1oo%-san aláirom!
a portugál-spanyol az igazságos elődöntő,de mennyivel más szájizzel nézném és nem lusitán-drukkerként az elődöntőben,ha eddig a spanyolok liorentével,torressel álltak volna fel,szemetgyönyörködtető támadófocival

2012.06.23. 23:47:55

@Petyosz:
Na ha az olaszok elleni meccsen nem jött volna egyböl a spanyol válasz, nehéz helyzetbe került volna a spanyol csapat.

Nem volt idejük az olaszoknak felállni védekezéshez.

andros 2012.06.23. 23:48:06

@Petyosz: lehet,hogy másképp,nekem antifoci marad és mindig is az fog maradni,ha kedvenceim is alkalmazzák,amikor a saját támadásszervezésnél nem előre mész,hanem tili-tolizod a lasztit alibipasszokkal,majd amikor lehetőséged van támadni,inkább visszafelé passzolsz,hogy kicsaldd az embereket és azzal a céllal is,hogy jól kifáraszd őket a labda utáni nyomozással

Petyosz 2012.06.23. 23:51:40

@andros: Az antifoci egészen más szerintem, nem mindegy, hogy 1 csapat csak védekezik 90 percen át és azt várja, hogy mikor lesz 1 helyzet, amiből gólt lehet lőni vagy az, hogy 1 csapat, jelen helyzetben a spanyolok járatják, birtokolják a labdát, mennek előre ( néha-néha hátra is ) és húzzák ki az ellenfelet, hogy aztán megtalálják a lyukat..

Petyosz 2012.06.23. 23:53:07

@consell: Ja, de én örültem, hogy nem nyert se az olasz, se a spanyol csapat, annak meg még jobban, hogy kéz a kézben továbbjutott mindkettő.. Már csak az kéne, hogy döntőt játszanak, 1 álom lenne, csak nem tudnám kinek szurkoljak! :D

andros 2012.06.23. 23:54:32

@Petyosz: mindenkinek mást jelent az antifoci,soha nem fogsz meggyőzni aról,hogy ezen az eb-n a spanyolok tetszetősen fociztak,sose győzöd meg fociszeretetem ,ha a spanyolokra gondolok -eme eb-ről van szó,nem másról,és ahogy látom mást se,nem vagyok egyedűl eme véleménnyel,ahogy látom..sok semleges néző elpártol a spanyoloktól,ez azért jelzésértékű,ragozhatjuk,ahogy akarjuk

2012.06.23. 23:57:19

Máskor is volt olyan,hogy egy bizonyos taktika,vagy felállás uralta a világot.
Amig nem jött egy olyan edző aki tudta az ellenszert. Aztán jött újjabb taktika.

Igy lesz ez most is. Elöbb-utobb erre a rövid passzos játékra is kitalál valaki egy ellenszert,és onnantól vége.

Mint ahogy a most nagyon divatos 4-2-3-1 felállás helyett is jön új.

Petyosz 2012.06.23. 23:57:56

@andros: Jó, hogy őszínte legyek, engem hidegen hagy a te és mások véleménye, sőt az is, hogy elpártol-e valaki a spanyoloktól vagy sem.. :D Ez van, ezt kell szeretni, de ez az EB a miénk, jöhet itt akárki, nem adjuk senkinek, főleg nem a menekült-válogatottnak..

Petyosz 2012.06.23. 23:59:12

@consell: Persze, a Barca ellen is megtalálták már az ellenszert, idővel a válogatott ellen is meg fogják, de akkor jön majd talán 1 új taktika, ami lehet még hatékonyabb lesz.. :)

Petyosz 2012.06.24. 00:02:20

Éppen ezért nézném meg Mourinho-t a portugál kispadon 2 év múlva az EB-n, hogy mit tudna kezdeni a spanyolokkal :D Mou az egyik kedvenc edzőm az Interes időszaka óta, anno kib*szott a Barcával az Inter kispadján, aztán most a Real-al megtette ugyanezt, ő képes lenne arra, hogy megfogja a spanyolokat..

andros 2012.06.24. 00:03:49

@Petyosz: itt most ez nem volt szimpatikus megnyilvánulásod,ha hidegen hagyna a véleményem,nem irtál volna nekem 9 választ,inkább jókora egóhizlalást vélek felfedezni eme soraidban,mintha neked kellene védelmébe venned a spanyol csapatot,mintha a te űgyed lenne ez

2012.06.24. 00:04:29

@andros:
Sőt 4 éve a spanyoloknak drukkoltam.
Nem is a sok passzal van a gondom. Ezt csinálták 2008, 2010-ben is,de akkor élvezhető támadófoci párosult mellé.

andros 2012.06.24. 00:10:00

@consell: sajnos épp ezzel van a baj,fűggetlenűl attól,hogy melyik rangos csapatról van szó,a támadófoci háttérbe-szoritása mindig is ellenszenvet vált ki,amit muszáj kiirjon magából az ember!..és mindezt úgy,hangsúlyozom,hogy semleges szúrkoló vagyok,nem vagyok francia-drukker,nem siratom a franciákat,akik megérdemelten estek ki,a foci hiányát siratom!

Petyosz 2012.06.24. 00:10:12

@andros: Én arra értettem, hogy nem akarlak meggyőzni a dolgok ellenkezőjéről, te érzed. Ha te így látod, akkor ez van.. Erre írtam azt, hogy "nem érdekel" a véleményed / véleményetek..

2012.06.24. 00:11:15

az az Inter is antifocit játszott.

andros 2012.06.24. 00:12:26

a portugálok remélhetőleg megállitják őket,ha mégsem,akkor a német vagy olaszokon lesz az utolsó reményem arra,hogy a legközelebbi világversenyen a spanyolok elgondolkozzanak a támadó szellemű focin

Petyosz 2012.06.24. 00:13:54

@andros: Nyugodj meg, ha összejön a német-spanyol "álomdöntő", akkor ott lesz majd foci bőven, de a spanyol címvédést nem veheti el senki, ebben 100%-ig biztos vagyok :D

andros 2012.06.24. 00:15:32

@Petyosz: igen,erre Walter mester adta meg a legreálisabb választ anno,a dán-portugál előtt:,,veled nem vitatkozom,eleve nem érdekel a véleményed,mert dán drukker vagy"
sztem itt is erről van szó..,ameddig te magad is elismerted,hogy nem tetszetős a spanyolok játéka,ott még 1et értettűnk,megvolt a közös hang,amióta viszont saját sérelmednek érzed(spanyol fanság miatt)a soraimat,ott már feleslegesek a szavak..

Petyosz 2012.06.24. 00:17:21

@consell: A Barca ellen igen, de így is sikerült hátrányból 3-1-re nyerni az első meccset, igaz voltak érdekes ítéletek. Aztán a visszavágót emberhátrányba 65 percet játszva kihúztuk 1-0-ás vereséggel. Ezt a 2 meccset leszámítva nem volt antifoci az, amit játszottunk!

2012.06.24. 00:19:50

hogy a franciák mit akartak ezen a meccsen az rejtély.

Vagy úgy gondolták majd ők szerzik az első gólt,és utána beállnak védekezni?

Petyosz 2012.06.24. 00:21:57

@andros: Rosszul látod, az elejétől fogva elismertem, hogy igazad van, csupán arra reagáltam, hogy téged nem lehet meggyőzni és hogy sokan elpártolnak, más a véleményük. Erre értettem, hogy nem érdekel mások véleménye ilyen szempontból, hogy szeretik-e a spanyolokat vagy sem, de ettől még az alibifoci igaz, csak az antifocit máshogy látjuk :)

Petyosz 2012.06.24. 00:24:47

@consell: Az utóbbira tenném a voksom, de nem jött be nekik!

Egyébként olasz-angol meccsre valami tipp? :)

2012.06.24. 00:33:01

A németek most vannak ott, mint 4 éve a spanyolok. Egy pár éve formálodó csapat összeállt,és kijöhet számukra egy nagy eredmény.

Sok válogatott bukott már toronymagas esélyesként.
54-ben pont az Aranycsapat.
74-ben a hollandok,
82-ben az argentinok,
86-ban a franciák.

Megtörténhet ez a spanyolokkal is. Én meg nem is látom annyira jónak őket.

andros 2012.06.24. 00:37:57

@Petyosz: valóban máshogy látjuk,ha nem a spanyol csapatról lenne szó,nem kényeztettél volna annyi nekem cimzett válasszal,ahány szöglet kellett volna az overemhez,ezt látjuk másként főleg:spanyol szúrkolóként soha nem fogod ezt megérteni,nekem nem azért van bajom most a spanyol csapattal,mert spanyolok,hanem,mert ma és ezelőtti meccsen is ölték a focit!..sőőt..már a vb-n is voltak ilyen meccseik,amikor egy erős,jegyzett világ és európa-bajnok csapattól ezt látom,fűggetlenűl attól,hogy hogy hivják őket:már felforr az agyvizem a látványtól!ha a németek játszanák ezt uigy kirohannék a soraimmal,de ők nem ezt játszák..,
és itt van köztűnk ama kötélhúzigálás,aminek soha nincs vége:mindig is személyes támadásnak véled soraimat,mert spanyol drukker vagy,erre irtam,hogy értelmetlen a további ragozás,hisz nem tudod elvakúltságod miatt felfogni mit nevezek antifocinak=alibifocinak

2012.06.24. 00:41:00

@Petyosz:
Nem láttam angolok egyik meccsét sem,nem tudom mennyire jók. Úgy meg nehéz.
Olaszok kevésgólos meccseket szoktak játszani,ez alapján kijöhet egy D, akár félidei 0:0 is, de ez pusztán statisztika alapján.
Fogalmam sincs ki fog továbbjutni. Lehet ennek ellenére,hogy ez lesz a legsimább negyeddöntő.

andros 2012.06.24. 00:43:10

@Petyosz: várj,talán most megérted...
mivel szivűgyed a spanyol,ezért,ha focijukat alibifocinak is látod,de soha nem fogod antifocinak látni,hisz ezt szivvel látva nem lehet..,
nekem viszont,aki semlegesként nézi a meccset,szemet szúr a sok alibizás,hátrajátszás..és úgy érzem becsaptak a foci hiányával,mégha eredményes is,azaz pont az eredményesség az alibi a gyenge támadófoci felett

LehelSC 2012.06.24. 00:45:34

nem értelek benneteket!
a spanyolok annyit fociztak amennyit kellett és már a pályán készültek az elődöntőre. minek erőltették volna meg magukat? ők kevesebbet tudnak pihenni mint a portugálok és ilyen meccsszám mellett bizony jól jött, h nem kellett megizzadniuk

andros 2012.06.24. 00:46:34

az olasz-angol meccsen a kérdés az,hogy lesz-e legalább egy hosszabbitásos negyeddöntő?vagy eme eb-n kimarad ez is,ahogy a tizik is?

INAD22 2012.06.24. 00:53:01

Üdv!

Angol-Olasz meccshez,csak annyit,hogy szinte mindenki leírja az angolokat,s sztem 10 emberből 7-8 biztos benne,hogy az olaszok simán megverik őket akár gólokkal!Nos én úgy vélem,ha az Hodson,valamilyen csoda folytán felhagyná,ezt a 4-4-2-es formációt és ezt az ultra defenzív játékfelfogást,ami nem is az angolok igazi játéka,csak ő erőlteti,ami lehet néha-néha eredményes,viszont egy szurkoló legyen az semleges vagy Angol fan,sztem hányingerkeltő már-már.Szóval,ha netán váltana és 2 csatárral kezdene és támadó focit megpróbálná,mert igenis lehet ezekkel a játékosokkal offenzív felfogásban is focizni,akkor úgy vélem Anglia akár könnyen is tovább juthatna.Gerrard(kedven játékosom)is mélyen védekezik,amit jól csinál,mert egy világklasszis sokoldalú középpályás,de itt épp,hogy neki kéne mozgatni a csapatot,és sztem támadó középpályásként játszatni.DE Roy papa mint tudjuk a defenzív foci kedvelője,menjünk ki a pályára csak ne kapjunk gólt címmel motiválhatja a játékosokat. Bízom benne,,hogy Anglia meg tud újulni erre a meccsre és valahogy meglepik az Olaszokat,de van egy olyan érzésem is,hogy egy dög unalmas meccset nézhetünk majd meg,ahol mindenki a védekezésre törekszik(mindkét fél játékosai),csak húzzuk ki 0-0-val való mentalitással megspékelve.

andros 2012.06.24. 00:54:13

@LehelSC: talán jobban megérted,ha kéz a kézben látod az eredményességet és szép,támadó focit .
Számomra csak az előbbi volt meg,de ez nem adott elégedettségett,nem töltötte be a fociszeretet által kapott elégtételt,örömöt..
szive-joga bárkinek bárhogy látni a meccset,ahogy az életet is,semmi baj azzal,ha esetedben:a cél szentesiti az eszközt,és a pragmatikusságot előtérbe hellyezed a játékkal szemben!
itt rólam volt szó,abban a tekintetben,hogy nagyon nem tetszett,amit láttam,ezért,hogy felháborodásomnak hangot adjak,sok beirás kellett ahhoz,hogy viszonylag megnyugodjak és elfogadjam a már megtörténtet,tovább bizva abban,hogy az eb nem eme irányba megy,hogy ajövő focija nem ebben az irányba megy el,mint követendő példa

2012.06.24. 00:57:11

Az elődöntőknél még lehet. Akkár az egyik hossz. a másikon meg 11-esek.

LehelSC 2012.06.24. 01:01:30

fiatal lehetsz még, egy torna nem a látványról szól, de a meccs 1 fos volt, az igaz; csak nem kell többet várni, főleg ha nincs is ellenfél a pályán

2012.06.24. 01:03:40

@LehelSC:
Még csak-csak érteném a hozzászólásodat ha 2:0-ra vezettek volna a spanyolok,és utána vesznek vissza.
Na de 1:0 után. Azzal még nem volt meg biztosan a továbbjutás.

LehelSC 2012.06.24. 01:06:12

más a vélemény, így szép a világ! jó éccakát!

2012.06.24. 01:07:50

Benzema szerint jól játszottak.

Melyik meccsen volt ez az ember?

INAD22 2012.06.24. 01:14:09

@consell: Ezt én is olvastam! :D Lehet kicsit fáradt volt már,hiszen felszántotta a pályát,s nem tudott hirtelen mást mondani. :)

2012.06.24. 01:23:10

jó éjszakát!
Én is mentem.
süti beállítások módosítása