jún 09 2014

2014.23.hét.2.forduló hétfő

Teljes fogadási lista:


Múlt heti hivatalos eredményt ITT találod.
Sikeres vadászatot!

 

" Addig tart egy mérkőzés, ameddig le nem fújja a játékvezető, az alatt pedig bármi megtörténhet ! " (Lars Brady)


A bejegyzés trackback címe:

https://tippmix.blog.hu/api/trackback/id/tr936289399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fehér Pákó 2014.06.09. 01:36:07

ABRAMOVIC MEGVETTE A MALLORCÁT!!!

nagyon menő ember!!mallorca csapatát veszi meg legjobb hely spanyolországba!!!

lololololo 2014.06.09. 03:29:41

los angeles is egy vicc...3-0 ra vendégbe verni a chivast most meg....értem hogy nincs Keane de akkor is...

gemjam 2014.06.09. 06:08:36

Na ez az fr 8.0!ahogy irtam nem hiába figyelek oldalakat!nagyon simán jött!amit a br elvitt a fr visszahozta!én azt a hétföt várom ,amikor 4gol jött!ha már 16oldal ir 5 8golt csak tudnak valamit!

juvefanatiku 2014.06.09. 06:12:16

@gemjam: Hello!

Elárulod, hogy melyik oldalak írták ezt a 8 gólt?

gemjam 2014.06.09. 06:20:08

@juvefanatiku: ez ugy van hogy megnézek kb 80oldalt és mivel egymásnak adják a tippeket ez egy sima volt már,viszont kb 5 10perc után a tipp eltünik!törlik!de ha megtalálom rögtön irom!nem hittél benne a 8golba?nekem a golos fogadás a kedvencem!

juvefanatiku 2014.06.09. 06:28:15

@gemjam: Nekem az oddsstat a fő csapásvonalam.
Tegnap sajnos befürödtem vele.
A Lahti csak D lett.
Miami, Galatasaray kosarak és belga röpi jött. De sajnos mindig ez van, hogy 1 meccsen bukok, ezen kéne javítani.
Mára csak 1 gólos meccs van a kínálatban!?

gemjam 2014.06.09. 06:33:51

Az odstat már nem mérvadó figyelj irom! 2.66 4gol már nem jön 3.40 4gol sürün jön 2.18 2.43 sima 4es! 1.93 2gol és 3gol 2.75 0.1gol! 1.70h nem jön ! 3.25 d nem jön .2.85 d nem jön !2.61 kosár v!egyenlőre

juvefanatiku 2014.06.09. 06:36:07

@gemjam: És az oddsmódosításokra is érvényes?

gemjam 2014.06.09. 06:40:24

@juvefanatiku: igy van ez modósitás után is megy!nekem a fr hoz nem kellett semmi ránéztem az oldalak megerősitettek engem!ilyenre emlékszem 5gol 4.50! 8gol 9.0es !!

juvefanatiku 2014.06.09. 06:46:40

Mára 2,43 0-1 gól Dél-Korea Ghána

gemjam 2014.06.09. 06:48:39

@juvefanatiku: a miami is sima v volt az ered nem tudom! Mennyi volt a v?

2014.06.09. 06:58:26

tnapi
honka H ok
koupio 2.5nel tobb ok
helsinki 2.5nel kevesebb ok
modena D nem ok
miami D nem ok
roma V nemok.
igy sikerult az elso oddstatos szelvenyem kombiba.:s

juvefanatiku 2014.06.09. 07:05:13

@gemjam: Mi a góltipp az esti válogatott meccsre?

gemjam 2014.06.09. 07:08:42

Indok ghana 3 korea 1 nálam

juvefanatiku 2014.06.09. 07:29:16

Xek nem nagyon szoktak kijönni

juvefanatiku 2014.06.09. 07:29:55

mármint az oddsstotos x-ek

gemjam 2014.06.09. 07:42:18

Aha ugyértem rozenborg?viking?tromso?x ek

2014.06.09. 08:24:36

rangers H 2.18?? nem szabadna h 3-0 ra ellépjen a kings sztem ezt ma rendes játékidöbe behúzzák.
vélemények?:) most még jó a szorzó de csökkeni fog.

2014.06.09. 08:28:07

@andros kolléga ha vagy a mai napon hol látod a borulást?
nekem ezek tetszenek:
östersund V 4.20
molde D 4.00
és a két kosár D
neked mi mára a meglátásod?

bakker. 2014.06.09. 08:44:02

Sok szerencsét mindenkinek mára, dőljön a lé!

Befejeztük az 54. játékot.

Gratulálok a dobogósoknak!

1. tuti1x2
2. Szklenaar16
3. postás

A nyeremény 4-3-2 ezer Ft-os ingyenes fogadás tiszta nyereménye. A szelvényeket holnaptól várom, akár hétvégéig is.(bakker@gmail.hu)

bakker. 2014.06.09. 08:52:13

@realfan98: erős hazai, szerintem is játszható!

Ma nyerni fogunk 2014.06.09. 09:20:49

@gemjam: hali,mit szolsz ehhez az oldalhoz? www.footballdatabase.eu/ megbízható?

gemjam 2014.06.09. 09:24:13

Azért bevalhatjátok azt hittétek h.ü.lyeséget irok a 8golal igaz?

betrules 2014.06.09. 09:38:09

Üdv! Olvasom statisztikás oldalakat kerestek én kosárlabdához találtam egy nagyon jót: www.progsport.com/basketball , amin 90 10es az arány szinte 100ból 98jön, és nem mindig kis szorzós meccseken van. Többi sportot viszont nem nagyon ajánlom itt.

andros 2014.06.09. 10:07:03

Űdv,
tegnap sem jött egyetlen egy remi SEM,sem kosár sem kézi-vonalon,amikor bezzeg egyáltalán nincs játékra való pénzem,rögtön kijön kettő,ez eddig 1-2 kivétellel minden hasonló kínálatnál megtörtént,könyvtáros ismerősöm azért nyert többször 100-200 ezreket alkalomként,most amikor magam alkalmazom nem jön egyetlen remi sem,voltak szűkös 2 pontos kosárkűlönbségek,ahogy a muntenegró-fehérorosz meccsen a bet365-ön követve 3 mp.van hátra és akkor dob gólt muntenegro,azaz egyenlít 27-27-re,már kezdek örűlni,hogy végre kijött és mellette majd jön hajnalban a miami győzelem,de rögtön utána még 1 muntenegrói gól,nem tudom mi történhetett,esetleg a fehéroroszok középkezdésnél saját kapujukba dobták a kókuszt,csak,hogy nekem ne jöjjön a mixem:-),vagy eltaknyolt valaki középkezdésnél és onnan dobta rá félpályáról a muntenegrói játékos golba tartva,talán a kapus kint cseverészhetett a pályán kívűl,valami ezen forgatókönyvek egyikén történhetett meg,
amúgy így sem lett rossz napom,az említett galata győzelem 9200-at hozott+a miami győzelem és a túró vereség,na meg nadal-győzelme hozott még 5500-at,
lássuk a mai étlapot

Az ATM a bajnok 2014.06.09. 10:13:36

Mai napon a dán NordicBet Ligaen utolsó fordulója van....
A meccsek, amikben látok fantáziát....
4 csapat van, akiknek nagyon kell a pont, ha ránézünk a tabellára:
www.eredmenyek.com/merkozes/Amisdxio/#tabella

Láthatjuk hogy ezek a csapatok, a SILKEBORG, HOBRO, AB COPPENHAGEN, vendsyssel ff

Silkeborg - Lyngby H 1,83
Lyngbynek ez a meccs tétnélküli, míg a Silkeborg megy a bnajnoki címért!!

Hobro - Hvidovre H 2,00
Na itt picit problémásabb a helyzet, ugyanis Hvidovre a kiesés ellen megy, a Hobro pedig a bajnoki címért, de szerintem a Hobronak jobban kell majd a bajnoki cím, mint ellenfelüknek a bentmaradás + Hvidovre nem hiába van a tabella alján, szerintem megverik őket....

AB Kopenhagen - Koge H 1,73
Copenhagennek tét a bentmaradés, míg Koge számára tétnélküli a meccs.....

Horsens - Vendsyssel FF V 3,60
Kissé bátor tipp, de Vendsyssel FF is bentmaradásért küzd, és c sak a győzelem az elégséges!!!

2014.06.09. 11:06:15

@andros: nos mire jutottal a mai nappal?

Ma nyerni fogunk 2014.06.09. 11:09:51

@Az ATM a bajnok: szerintem 3 csapatnak kell a pont,vagy pontok:
Hvidovre
Ab Koppenhaga
Vendsyssel
Mind a 3-nak kötelező a győzelem,nem várhatnak arra,hogy az ellenfél hátha hibázik a másik pályán.
Az első két feljutó hely megvan,így a Silkeborg és Hobro-nak már teljesen mindegy ez a meccs,el tudom képzelni,hogy Hobro leadja a 3 pontot a Hvidovre-nak,mert azzal meg is menekült a Hvidovre.

Ma nyerni fogunk 2014.06.09. 11:16:26

@Az ATM a bajnok: www.flashscore.com/standings/vP03XeKi/v1l7qIKm/#table;overall
figyeld csak,ugyanez volt Deportivo-nál,ha nyernek,akkor elsők,de nem érdekelte őket a győzelem,mert alsóbb osztályokba a 2. hely is annyit ér mint első,azaz feljutást,ugyanígy fog tenni ma a Hobro,leadja a 3 pontot a HVIDOVRE-NAK,mert nekik kell jobban a pont.Hobro-nak megvana a biztos 2.hely,azaz a feljutás,fejben már az első osztályra készülnek.

juvefanatiku 2014.06.09. 11:18:30

@andros: Hello!

Mára mit mutatnak a statok nálad ? Hétfő az nagyon lutri szokott lenni statozás terén sajnos.
Neked van valami biztosabb.

andros 2014.06.09. 11:34:12

@realfan98: @juvefanatiku:
a t.k.m ki van már az egésszel,pontosan 1,5 órája javítgatom a szövegemet,terjedelmes ,részletes elemzéses,oddstattos,stattos elemzést írtam,de hiába javítottam másfél órán át,csak nem akarta átvinni,elegem lett

andros 2014.06.09. 11:35:37

nem értem miért volt szűkség erre a szabályozásra,senki nem pocskondiázza a másikat,otromba szavakat nem használunk

gemjam 2014.06.09. 11:45:59

@andros: ha segitesz vagy tudsz infot moderálva van jó ideje figyelem!

juvefanatiku 2014.06.09. 11:47:12

Hvidovre az tényleg jó lehet. Keresni kellene mellé még 2 tutit és indítani 1-2 mátyással.
Neteseknek a HIFK V 1,55 játszhaó.

juvefanatiku 2014.06.09. 11:48:51

Van mára 3 biztosnak tűnő teniszem szintén neteseknek:
Janowicz 1,28, F. Lopez 1,16

juvefanatiku 2014.06.09. 11:49:29

+ Mannarino 1,28
Kicsi szorzók ugyan, de sztem biztosak.

gemjam 2014.06.09. 11:52:01

Tartom ghana 4gol .losangeles.milano.horsens v egyenlőre

andros 2014.06.09. 11:52:24

nem akarta ezek szt.a sors-gondviselő vagy a szabályzat inkább,hogy ma beírjam elemzésem eredményét,lehet jobb így a mai napon

juvefanatiku 2014.06.09. 11:54:08

Valerenga 1,57 is jó lesz sztem

Tehát akkor összegezzünk kicsit:
Mini szorzók tenisz: 1,28*1,16*1,28 =1,90
Közepes-Kis szorzó: HIFK V 1,55+ Valerenga H 1,57
Bátrabb, de sztem játszható: Hvidovre V 2,70 + Ghána V 2,42

Ebből kellene valamit alkotni, de még várom az észrevételeket.

gemjam 2014.06.09. 11:54:59

@andros: ha ugyirod ahogy én engedi pl horsens v !de szorzót ne!

juvefanatiku 2014.06.09. 11:55:14

@andros: Azért "zanzásítva" beírhatod.

andros 2014.06.09. 11:56:53

ab koppenhága nyer és rangers is,ezek mennek papíros tippként,
sok elemzést írtam,több oldalról megvílágítva oddstat,egymás közti eredmények,tavalyi eredmények alapján,ahol a megérzés lehet és kell legyen a döntőbíró,mert az oddstattos elemzésem a mai napon sok meccsen ellentmond a stattos vagy tavalyi eredményesnek,a hétfői kűönben a legrosszabb oddstatisztikás nap az utóbbi időben

andros 2014.06.09. 11:59:12

a lényeg pont azon volt,hogy gondolatot ébresszek,hogy az alternatíváim közűl mindenki kedvére válogathat,ezt nem írom már be újra,határozott tippem az említett ab koppenhága és rangers,máshol kombis szelókra eresztem az alternatíváimat

Misticus 2014.06.09. 11:59:14

@andros: Üdv!
Ezekhez mit szólsz?
Sarpsborg - Viking Stavanger 2.44 H
Stabaek - Start 2.34 H
Sandnes Ulf - Bodö/Glimt 2,46 H
Fredericia - Brönshöj 2.33 H
Mások véleménye is érdekel!

2014.06.09. 12:01:28

@andros: en látok arra esélyt h ma mindét kosár D lesz!
te?

andros 2014.06.09. 12:02:35

a tavalyi eredmények alapján a norvég bajnokságban ma nem lesz egyetlen meglepi sem,viszont az oddstat alapján rengeteg és a stat szt.is rengeteg,ide kell a megérzés,hogy melyikben bízz

andros 2014.06.09. 12:03:59

@Misticus: sajnos pont ezeket a meccseket egyáltalán nem játszok,mert,ahogy anno írtam 3-as odds a minimumom
@realfan98: oddstat szt.a nyizygyi 2,95-ért nyer és remi is lehet,józan ész szt.a cszk lemosta a lok.kubant is és ma is nyer

Ma nyerni fogunk 2014.06.09. 12:07:13

Dán 2-be ma uccsó forduló,3 csapatnak kell a győzelem,többi felejtős.Nekem ezek mennek,győzelmi kényszerbe levő csapatok,kiesés elől menekülnek:
Hvidovre
Ab Koppenhaga
Vendsyssel

2014.06.09. 12:07:24

@andros: nekem a norvégok közül a strömgod D V jött ki.neked?

andros 2014.06.09. 12:07:30

@Misticus:3-as oddsom a minimumom,de índítom az említett ab koppenhágát 1,75-re a rangers 2valamennyiéjével kűlön szelón,más papír nem kell ma

andros 2014.06.09. 12:08:31

@realfan98: nálam az H is lehet,nekem a varnamo-hus DV a mai borulós meccsem

Ma nyerni fogunk 2014.06.09. 12:09:00

@andros: Hali. Stromsgodset és Molde ezek nyerni fognak,de aki nem rakja meg jó ideibe,minél hamarabb az nagyon potom áron fogja megkapni a két csapat győzelméért járó pénzt.

andros 2014.06.09. 12:10:05

@realfan98: oddstattos az odd-sogndal VD-5,5 és 3,3 is,mégsem tudom tutira biztosra venni ezeket

andros 2014.06.09. 12:10:56

@Ma nyerni fogunk: igen,én is úgy gondolom nem e kettő meccsen kell a meglepiket keresni ma

2014.06.09. 12:11:32

@andros: varnamot D jött ki nekem.megnéztem és sok X jön ki hétfön 3.15re..
tetszik az östersund V 4.20
és Kisa V 4.15

andros 2014.06.09. 12:14:44

meglepigyanús meccseim(ezeket nem egy szelóra teszem,hanem kombison indítom azokat,amelyek beleférnek még a 3500 ft-os összkeretbe):
valerenga-aalesund VD-4,25-3,25
odd-sogndal VD-5,55-3,3
silkeborg-lyngby VD-3,45-3,2
ibv-valúr HD-3,2-3,15
öster-östersund VD-4,2-3,25
varnamo-hus VD-3,25-3,15

2014.06.09. 12:18:09

@andros: rangerst hazaiba várod 2.18-ért? esetleg D?

andros 2014.06.09. 12:18:54

@realfan98: rangers H-2,18 és nincs D,legalábbis esetemben

andros 2014.06.09. 12:21:36

@realfan98: ham kam-kiisa V nem kell,ahogy egyetlen darab norvég2-es meccs sem ma

Buldozer99 2014.06.09. 12:21:52

üdv

milano 1.80
rangers 2.18
vendsyssel 3.25
hvidovre 2.70

Ma nyerni fogunk 2014.06.09. 12:28:30

@Buldozer99: szuper,Milano nem kap ki kétszer egymás után ettől a Xarszari-tol,Rangers meg muszéj nyerjen,nem tenne jót az NHL színvonalának,bevételnek,reklámnak,nézettségnek sem egy LA söprés.
Két dán csapat meg kötelező nyerjen,sőt az Ab Koppenhága is.

2014.06.09. 12:31:02

@andros: végül te mit fogsz tenni?
nekem rangers H 2.18 biztos
östersund V 4.20
silkeborg H 1.83
hobro H 1.98

Misticus 2014.06.09. 12:32:28

@andros: Én így rakom!

odd-sogndal 5.55V
ibv-valúr 3.25H
öster-östersund 3.25 D
varnamo-hus 3.25 V

Silkent 2014.06.09. 12:43:55

NY Rangers - Los Angeles 2.18 H
Az állás 0-2, a Rangers kétszer is 2 gólos előnyről engedte el a meccset hosszabbításra, majd kaptak ki. Harmadszor már hazai pályán ezt nem tehetik meg, ha kikapnak, azzal lényegében már el is szálltak.

Valerenga - Aalesund 1.57 H
Különösebben nem magyarázom.

Hobro - Hvidovre 1.98 H
Hát tudjátok, lehet, h. kellenek a pontok a Hvidovrenak, de hazai pályán bajnokot avatni még nagyobb motiváció. Nem mellesleg a vendés győzelemhez gól is kellene, és a kieső csapatok talán pont azért is állnak ott, ahol mert az nem nagyon megy...

Stabaek - Start 2.34 H
A Steabek norvégia egyik nagy hagyományokkal rendelkező csapata. Mintha az Újpest fogadná a Reacot. Ráadásul most hosszú évek után még a rajt sem sikerült katasztrófálisan, viszont annyira jól sem, h. ezeket a fontos pontokat egy Start ellen hazai pályán ne húzzák be...

Ezt pakolom, 10.000-, rel, várható 156.000-, Ft

gemjam 2014.06.09. 12:45:54

Ezt kéne kitalálni nagyon sok helyen láttam 1 ht x ft de melyik?melyikre illik rá?köztudott a fiztippeknél az izlandit kajolják és a norvégot

Ma nyerni fogunk 2014.06.09. 12:48:20

@Silkent: másodosztályba nem tudom,hogy lenne bajnokavatás. Akkor a Deportivo is kellett volna nyerjen hétvégén,hogy első legyen,de nem érdekelte,mert megvolt a biztos feljutó hely,és inkább fejben már az élvonalra készültek.

Ma nyerni fogunk 2014.06.09. 12:49:27

Másodosztályba van bajnokavatás? Én egyedül Championshipbe láttam,hogy kupát kapott az első helyezett.

Trisztán Horváth 2014.06.09. 12:53:35

Vendsysselt sokan írják. Ez miért olyan bizti meccs?

Silkent 2014.06.09. 12:58:39

@Ma nyerni fogunk: Megpróbálom lélektanilag elemezni: adott egy csapat, amelyik 2. még feljutó helyen van, otthon játszik. A mecccsre várhatóan 1,5-ször annyian látogatnak ki mint máskor, hiszen elbúcsúznak a kedvencek, ráadásul ezt hazai pályán tehetik meg. A tét, h. az egész mezőny elején végeznek-e vagy sem. Jön egy kiesőjelölt csapat, amelyik gólképességben nagyon gyenge, de nyilván küzdeni fognak ezerrel...
Tehát várhatóan izzadós meccs lesz, de a helyzeteket nem a Hvidovre, hanem a Hobro fogja kidolgozni, a Hvidovre pedig kőkeményen védekezni és esetlegesen egy-egy ellenkontrából próbál betalálni. Ami amúgy nagyon nehéz dolog egy élcsapat otthonában idegenben egy kiesőjelöltnek, ha amúgy is gondjuk volt egész évben a gólszerzéssel....
A nagy számok törvénye pedig általában az, h. ha a meccsen a Hobro diktál, és próbálkozik 12-15-ször, a Hvidovre 6-7-szer, akkor azért a Hobro 1-szer be fog találni... ez a kiindulási alap..
Az esélyek úgy szólnak, h. a Hobro azért mintha 1-0-ról indulna...innét kezdd el a meccset értékelni fogadási szempontból

andros 2014.06.09. 12:58:52

@realfan98: nem rossz a 4 meccsed
@Misticus: 3/4-ben nem rossz

Silkent 2014.06.09. 13:00:33

,,csak úgy megjegyezném még, h. a Hvidovre a két utolsó meccsén kapott 9-et...

Silkent 2014.06.09. 13:04:20

a Hobro rúgott 4-et...
azaz az, h. ki fog támadni, és ki fog védekezni a meccsen, eléggé egyértelmű...
A kapott-rúgott gólok alapján sztm. a hatékonyság is...

Ma nyerni fogunk 2014.06.09. 13:06:46

@Silkent: Viszont ha Silkeborg nyer,amely szintén otthon játszik,akkor úgyis elúszott az első hely,szoval az első hely sorsa nem a kezükbe van.Ha félidőbe vezet 2-0 ra a Silkeborg,akkor nagyon benne van,hogy kikap a Hobro,mert akkor úgyse lehetnek elsők. És még ki tudja mi van a háttérbe,dánok se kell menejenek a szomszédba egy kis fura eredményért.

Ma nyerni fogunk 2014.06.09. 13:13:00

@Silkent: itt nem az a kérdés,hogy ki a jobb,mert egyértelmű,hogy a Hobro az erősebb csapat,de a dánnál sokkal erősebb bajnokságokba is láttunk már olyant,hogy az erősebb kikap,mert az ellenfél sokkal motiváltabb. Szerinted hétvégén ha a Depor-nak kötelező lett volna minimum egy pont,akkor is kikapott volna a Girona-tol 3-1re?soha. Jobb a Hobro,de ma nem ők a motiváltabb csapat,az is biztos. Ha Vendsyssel és AB Koppenhaga nyerni fognak,akkor ők is,ha meg az említett csapatok meccs alatt vesztésre állnak,vagy hasonó,akkor belefér egy X,esetleg egy vereség. lessz ott telefonálgatás,meg információszerzés a másik két csapat eredményéről,az biztos.

Ma nyerni fogunk 2014.06.09. 13:14:27

@Silkent: Én inkább rakok egy motivált gyengébb csapatra,mint egy erős,de motiváció nélküli-re.

BogreeE 2014.06.09. 13:23:16

243 AB Köbenhavn - Köge H 1,65
234 Stabaek - Start H 2,34
247 Silkeborg - Lyngby H 1,83
251 Värnamo - Husqvarna H 1,90
Szerintetek megérné ezt a 4meccset egy ezressel meghúzni? :D

andros 2014.06.09. 13:32:41

meglepikeresőknek egy tanács(hogy jó vagy rossz,este kiderűl):ahol V-et raksz,ott csupán D jöhet ki,ahol meg D-t teszel,az átfordúlhat V-be(ha a V odds nagyobb a D oddsnál),
aranyfűzetes okosságom,hogy ma@realfan98: nyerő tippet is megosztottál,lehetséges,hogy akár a tegnapi beírásoknál kell keresni a jó szelót,ma te vagy a legszenvedélyesebb játékos,már tegnap is kielemezted a hétfői meccseket,statisztikai felméréseim szt.ma lesz nyerő szelód élesben is,és akár olyan is kijöhet,amit mégse játszottál meg,pedig leírtad itt mindenki számára

nagygabus1 2014.06.09. 13:39:01

Üdvözlet :))

Mai tippeim:

227 Strömsgodset - Haugesund H 1.39 (-)
229 Valerenga - Aalesund H 1.57 (-)
251 Värnamo - Husqvarna H 1.90 (-)
247 Silkeborg - Lyngby H 1.83 (-)
230 Molde - Brann Bergen H 1.23 (-)

Eredő odds:9.333064

nagygabus1 2014.06.09. 13:42:24

Sok szerencsét mindenkinek!!!!!

Afterforever301 2014.06.09. 13:45:16

Hölgyeim, Uraim szép és nyereményekben gazdag napot kívánok mindenkinek!
Mai nap "tutija" az IBV gól és győzelem :-)
Sok sikert mindenkinek!

lololololo 2014.06.09. 13:48:40

Jól indul a mai mixem is... James Duckworth is csak úgy bugdácsol.... miért találom meg mindig az ilyen meccseket...miért?

Hambi12 2014.06.09. 13:50:26

Köszöntök Mindenkit!

@Afterforever301: Helló!

Legyen szerencséd!

lololololo 2014.06.09. 13:53:15

De lelgalább feladná...és nem cseszne ki a fogadókkal...nem játszik úgy,hogy 1 pontot nem tud szerezni

lololololo 2014.06.09. 13:58:38

Tegnap a Los Angeles vitte el a 80k-s nyereményem ( már csak az kellett volna erre 1-1) Ma már első meccsen viszi Duckworth.... Köszönöm istenem ,hogy "ilyen sok" szerencsét kapok tőled, köszönöm......

2014.06.09. 14:01:10

@andros: bizok benne.
de a molde D 4.00 atfordult H-ba nalam es mar a hobro meccs se H eddig azvolt.hetfonkent van h kijon egy egy gigaodds.de ma mi?
stromgod kikap 6.55?
azt meg nem is neveznem annak
inkabb a kosar Dnel latom.es mint tnap leirtam volt mar par olyan hetfo ahol a 12 es 14es odds is egyszerre jott ki mivel most csak aprokkal jatszok kulon kulon raktam 200ftokkal.de ami biztos ma se lesz papirnap rangerse H-t raktam de kezd nalam egyre jobban d lenni.miert le lehetne..

Black.Barry73/blackytipp.blog.hu (törölt) 2014.06.09. 14:10:09

sziasztok:)....irnék 1-2 tippet amit tolltam:) Stromsgodset gyozniu fog 1 gollal(hendi D a legjobb választás)...a mai nap a Bodo szerintem behuzza,mivel sokkal jobb csapatnak tartom ellenfelénél...Sokat kutakodva szerintem a Molde is csak 1 gollal győz ma(hendi D-re tolljátok)Utolsoként pedig ami tuti,hogy a gyenge Husqarna ma kikap keményen a Varnamotol!!!!!!!Sok sikert nektek:):)

tibák 2014.06.09. 14:49:04

@Black.Barry73: Szia.mi ujság veled? Sarpsborg,D

.Strömsg 0-1,D.
Bodő V.
Stabaek H.
DélK-Ghána,2,5 több g.
ez ment ma!

Az ATM a bajnok 2014.06.09. 15:49:20

hogy nekem mostanába mennyire nincs szerencsém, az vic... :S
megteszm, hogy stromgödset nyer, erre fél percre rá Hagesund gól... :(

oldrider 2014.06.09. 15:50:58

@juvefanatiku: Janovicz tényleg biztos volt (biztos bukovári).

Az ATM a bajnok 2014.06.09. 15:56:58

@oldrider: vicc jankónak szar az edzője azért játszik mostanában ilyen gyengén, amúgy jó játékos....

Az ATM a bajnok 2014.06.09. 15:58:02

Hvidovre, Silkeborg, ABC HAJRÁÁÁ!!!!!!!!!!!!

oldrider 2014.06.09. 16:09:54

@Az ATM a bajnok: De akkor legalább 2-es oddsot kéne rá adni, mert ha jó, akkor is szar.

Az ATM a bajnok 2014.06.09. 16:23:06

ab cOPPENHAGEN ÍGY KIESIK.-......

Silkent 2014.06.09. 16:24:48

Silkent 2014.06.09. 12:43:55

NY Rangers - Los Angeles 2.18 H
Az állás 0-2, a Rangers kétszer is 2 gólos előnyről engedte el a meccset hosszabbításra, majd kaptak ki. Harmadszor már hazai pályán ezt nem tehetik meg, ha kikapnak, azzal lényegében már el is szálltak.

Valerenga - Aalesund 1.57 H
Különösebben nem magyarázom.

Hobro - Hvidovre 1.98 H
Hát tudjátok, lehet, h. kellenek a pontok a Hvidovrenak, de hazai pályán bajnokot avatni még nagyobb motiváció. Nem mellesleg a vendés győzelemhez gól is kellene, és a kieső csapatok talán pont azért is állnak ott, ahol mert az nem nagyon megy...

Stabaek - Start 2.34 H
A Steabek norvégia egyik nagy hagyományokkal rendelkező csapata. Mintha az Újpest fogadná a Reacot. Ráadásul most hosszú évek után még a rajt sem sikerült katasztrófálisan, viszont annyira jól sem, h. ezeket a fontos pontokat egy Start ellen hazai pályán ne húzzák be...

Ezt pakolom, 10.000-, rel, várható 156.000-, Ft

Nos? :D

Az ATM a bajnok 2014.06.09. 16:26:14

AB COPPENHAGEN, JÓL VAN!!!
MINDEN PÉNZEM VITTÉTEK BETEN, SZÉP VOLT!!!
JÓ KIESÉST SZEME.T BANDA!!!! :@

soha ne mond hogy soha 2014.06.09. 16:30:25

@Silkent: Tettem is a tippedet,csak a valerenga helyett silkeborgot tettem, a tét pedig 14.000 ft, remélem nem baszik ki velem pont a silkeborg

Az ATM a bajnok 2014.06.09. 16:31:48

@Ma nyerni fogunk: figyeled az AB COPPENHÁGÁT???
EZ UNDORMÁNY, AMI VAN, KOMOLYANM... :(

Az ATM a bajnok 2014.06.09. 16:34:05

@Ma nyerni fogunk: @soha ne mond hogy soha:
régen legalább a győzelmi kényszeres csapatokat lehetett rakni!!!
MOSTMÁR AZT SEM B.ACCA.MEG!! :(

szerintemlehetséges 2014.06.09. 16:35:23

@Silkent: Olvastalak mikor valakivel "eszmétcseréltél". A Valerangát, Hobrot tettem és mellé ment a Strőmsgods. Én a Stabaek meccset levédtem D-be is. Remélem szerencséd lesz. Legyen nekem is.

lololololo 2014.06.09. 16:37:33

@Az ATM a bajnok: Legegyszerűbb,ha az ember csak bemegy a lottozóba találomra rak néhány meccset és úgy is több esélye van nyerni,mint elemzések után :/

Az ATM a bajnok 2014.06.09. 16:39:51

@Satar: EMLÉKSZEM 2 ÉVE MÉG MIKOR UCCSÓ FORDÚLOK VOLTAK 50000-ET NYERTEM 2000FT ÖSSZÉRTÉKŰ SZELÓKRA, MOST MEG EGYSZERŰEN ESÉLYTELEN RÖHEJ AZ EGÉSZ.....
SPANYOL UCCSÓ 7 JÁTÉKNAPON IS NÉZD MEG MI VOLT...
LIVERPOOL 3-0RÓL 3-3 MÉG MESÉLHETNÉM, LASSAN VÉGLEG MEGUNDORODOK AZ EGÉSZTŐL... :(
MIXET MOSTANÁBA NEM IS RAKOK...

Ma nyerni fogunk 2014.06.09. 16:41:58

@Az ATM a bajnok: dán másodosztály következő szezontol tiltó,azért a legtöbb bajnokságba lehetet rakni azokra,akiknek muszáj nyerni,més a spanyol kettőbe,cseheknél,lengyeleknél is nyertek azok,akik győzelmi kényszerbe voltak. De itt ezeknél ami van az vicc.

Silkent 2014.06.09. 16:43:08

Hobro 2-0...
nem is értem mi alapján gondoltátok, h. a 2. helyezettnél az utolsó két meccsén laza 9-et kapó Hrovidre majd meg fog táltosodni... :-/

Az ATM a bajnok 2014.06.09. 16:43:23

@Ma nyerni fogunk: de nem azt mondom, hanem hogy nézd meg, most ennél a dán trágyalénél...
MINDEGYIK CSAPAT VESZTÉSRE ÁLL, AKIKNEK NYERNI KÉNE!! :(

dani154 2014.06.09. 16:43:53

Az UEFA kizárta az Európa-ligából a Sivasspor és az Eskisehirspor csapatait, miután kiderült, hogy a 2010/11-es szezonban "eladták" a Fener elleni meccsüket. Ha a fellebbezésüknek sem lesz eredménye (elkövetkezendő 10 nap során kiderül), úgy valószínűleg a Valencia és a Manchester United indulhat helyettük.

Ma nyerni fogunk 2014.06.09. 16:44:03

jol van dán 2,jövő szezontol nem baxtok ki velem,mert rá se nézek,meglátom dán másodosztály,mintha malaiziai bajnokség lenne,szigorúan ugrom át.

Ma nyerni fogunk 2014.06.09. 16:45:13

@Silkent: szép volt,neked volt igazad,akkor már jöjjön be legalább neked a szelvényed.

Az ATM a bajnok 2014.06.09. 16:45:28

Amúgy ez a AB Coppenhagen kb olyan a dánoknál, mint nálunk a Mezőkövesd, vagy a Kecskemét, egyszerűen annyira gyenge xar, hogy egy tök motiválatlan csapatot se tud megverni.... :@ :@

Silkent 2014.06.09. 16:54:15

@Ma nyerni fogunk: Én értem, h. mire számítottál, de érdekesen gondolkodsz...
Ha az első kikap az utolsótól akkor szerintem - joggal - itt köpködsz.
Most az esélyesebb csapatok hozzák a kötelezőt...
és te azon köpködsz, h. más bajnokságokban bezzeg az esélyesebb csapatok simán "lebulizzák" az utolsó meccsüket a kiscsapatnak (ergo b.ndáznak).
Sztm. nem a Dánokkal van a baj, hanem pont a többi, általad mintának tekintett bajnokságokkal...

lololololo 2014.06.09. 16:55:39

@Az ATM a bajnok: Én hülye meg teniszre raktam...ráadásul nőire...
Vicc az egész. Caroline Garcia nem is olyan rég kb elvert mindekint, füvön meg alap járaton nagyon jó volt. Most meg kikap egy nála 80 helyel hátrébb lévőtöl + 19 éves az ellenfele....
Egyszerűen már nem is érdemes statisztikát nézni, csak bemenni és rakni...
Pofátlanság,ami a sportfogadásban folyik.
Amikor állitólag néhány éve bu'nda meccsek voltak ( mint nemrég kiderült) sokkal de sokkal egyszerűbb volt úgy is nyerni...
Mostmeg...áhhh...na mind1 is csak ideges leszek

Piréz Patron 2014.06.09. 17:33:25

@player 33:

Szia, kezdenek levetkőzni trikóra (2-2). :)))

Az ATM a bajnok 2014.06.09. 17:41:39

Vendyssel FF fordít!!! XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
ABC MEG BEKAPOTT MÉG1ET 2-3 MICSODA IZGALMAK!!! XDDDDDDDD

HOL VAN A SPANYOL BAJNOKSÁG VÉGHAJRÁJA EHHEZ KÉEPEST??? XDDDD

Piréz Patron 2014.06.09. 17:41:40

@player 33:

Hogy tiszták, vagy piszkosak, senki nem tudja, se ezekről, se más meccsekről. Csak megy a találgatás, ha véletlenül nem a papírforma érvényesül. A Silkeborg-ot is temették, meg prémezték már az első félidőben, most 3-1-re vezet.

Ezek igazi utolsó fordulós meccsek, melyeken minden megtörténhet... Általában nem szokás fogadni rájuk. Ha valaki mégis megteszi, magára vessen, ha mellé trafál...

Piréz Patron 2014.06.09. 17:48:34

Tessék: 3-3! Hvidovre a kieső...

player 33 2014.06.09. 17:49:18

nem értek egyet, pontosan az ilyen élet-halál meccseken kell a legélesebbnek lenni a csapatoknak...

Az ATM a bajnok 2014.06.09. 17:51:32

4 BEÍRT TIPPEMBŐL 3 JÖTT!!!!!

Az ATM a bajnok 2014.06.09. 10:13:36
Mai napon a dán NordicBet Ligaen utolsó fordulója van....
A meccsek, amikben látok fantáziát....
4 csapat van, akiknek nagyon kell a pont, ha ránézünk a tabellára:
www.eredmenyek.com/merkozes/Amisdxio/#tabella

Láthatjuk hogy ezek a csapatok, a SILKEBORG, HOBRO, AB COPPENHAGEN, vendsyssel ff

Silkeborg - Lyngby H 1,83
Lyngbynek ez a meccs tétnélküli, míg a Silkeborg megy a bnajnoki címért!!

Hobro - Hvidovre H 2,00
Na itt picit problémásabb a helyzet, ugyanis Hvidovre a kiesés ellen megy, a Hobro pedig a bajnoki címért, de szerintem a Hobronak jobban kell majd a bajnoki cím, mint ellenfelüknek a bentmaradás + Hvidovre nem hiába van a tabella alján, szerintem megverik őket....

AB Kopenhagen - Koge H 1,73
Copenhagennek tét a bentmaradés, míg Koge számára tétnélküli a meccs.....

Horsens - Vendsyssel FF V 3,60
Kissé bátor tipp, de Vendsyssel FF is bentmaradásért küzd, és c sak a győzelem az elégséges!!!

csak a Coppenhaga rondított bele!!! :( :(

Piréz Patron 2014.06.09. 17:56:01

@player 33:

Hát persze, pont most, a legutolsó meccsen kellene feltámadnia és agyonvernie a kiesőjelöltnek a bajnokesélyest, vagy egy masszív középcsapatot - ahogy ti elképzelitek. Tréfás dolgokat írsz... Éppen az lenne a gyanús, nem?

Ma nyerni fogunk 2014.06.09. 18:01:12

@Silkent: köpködök?na ez igen,kösz.

player 33 2014.06.09. 18:03:14

@Seneca61: miért, szerinted mikor kéne feltámadnia???
nem tudom, milyen nyerési hatékonysággal játszol, de ha ennyire vágod, miért nem jelezted a közösségnek korábban mik lesznek a kimenetelek?!?
az ilyen utólagos megmondóembereket mindig is nagyon csíptem...

dinho*Nekemteneee!!AKPH*XIX 2014.06.09. 18:03:27

Hali, van még ilyen 1000forintos bónusz tippmixpro-n, vagy már elfogyott?

Ma nyerni fogunk 2014.06.09. 18:03:27

@Silkent: ne legyél naiv,nehogy azt hidd,hogy a dán bajnokság tiszta.

andros 2014.06.09. 18:08:32

bíza a dán,azaz a skandináv bajnoki meccsek csontoznak ki minden évben,nincs ellene ellenszerem egyszerűen,az ab a remivel is bent marad,ha győzelem kellett volna,kétségem sincs afelől,hogy 2-őt rúgtak volna a hosszabbításban és nyernek 4-3-ra,
a mai szelótevésem nagy eséllyel megy a levesbe,mivel sok 3/4-en rajta volt a nap legbiztosabbnak tűnő abkoppenhága H-1,65-ös győzelme,pedig felkészűltem előzőleg a meccsből,a z ab tavaly és régebben is hozta ahazai meccsét,amkor kellett,és mai ellenfelét sikerűlt megvernie 2-1-re a 90.percben pár éve idehaza,minden adott volt előzőleg,hogy ma behúzzák,de elrontottam,hibáztam,mert a mai fotbalban nem a győzelem a fontos,hanem a kitűzött cél elérése,hibáztam,mert nem hasonlítottam össze az ab-t a hvidovreval,nevezetesen,hogy pontazonosság esetén az ab-marad bent,szal sajnos be kell látnom,hogy megérdemelten fizetem ki -egyelőre-a mai tanulópénzt

Piréz Patron 2014.06.09. 18:11:46

@player 33:

Fölösleges felkapnod a vizet, senki nem bántott...!

Én nem vagyok megmondóember, úgyhogy nem kell csípned. Föntebb azt írtad, elég régóta fogadsz. Hát én meg még annál is sokkal régebb óta, hidd el.

Azt voltam bátor - engedelmeddel - kb. fél órája bepötyögni, biztos elkerülte a figyelmed, hogy ezek az utolsó fordulós meccsek igazi háromesélyesek, tehát teljesen kiszámíthatatlanok és általában nem szokás rájuk fogadni. (Ez meg az én kb. 45 éves fogadói tapasztalatom...)

Az ATM a bajnok 2014.06.09. 18:11:46

@andros: ha valaki belenéz, hogy a gólok milyen sorrendbe jöttek, ahkkor itt biza több csapat ellen is eljárás indulhatna most......
ezek percről percre tudták, hogy a másik meccs hogy áll...
vicc ez a fertő....
és ahogy írtad...
88.percbe raktam is az AB kOPPENHAGA GÓLT, BIZTOS VOLTAM BENNE HOGY x-ET CSINÁLNAK ÉS BENTMARADNAK!!!!

Az ATM a bajnok 2014.06.09. 18:13:54

@Julianna Smucc: 22-es eredőt vitt nekem, és nem 200zal volt rakva.... :( :(u

player 33 2014.06.09. 18:18:56

@Seneca61:
értem, de mégis mi lehet nagyobb motiváció szted egy csapatnak, ha nem a bentmaradás adott esetben?
lemákolták az iksszel is a bentmaradást, nyilván Te is tudod hogy minden tényezőt nem tudunk figyelembe venni, mivel akkor minden alkalommal nyernénk, ami ugye mindketten tudjuk - lehetetlen!

2014.06.09. 18:20:15

kezdem megérteni miért volt a csszka kosárra 1.35..

Julianna Smucc 2014.06.09. 18:21:24

@Az ATM a bajnok: lehet még nekem is drága! Egyébként meg is érdemlem, hogy a múltkori silkeborg 2 2 után rá se kéne nézni ilyen undorító bajnokságra.

Az ATM a bajnok 2014.06.09. 18:24:25

@player 33: @Julianna Smucc:
eddig azt hitem spanyol2 a leggázabb ilyen téren, de lehet hogy tévedtem........ :(

Julianna Smucc 2014.06.09. 18:25:17

@oldrider: nem is az a bizzos, hogy megbeszélt, hanem az hogy a minimálisan szükséges eredménynel egy lépést sem tesznek tovább!

andros 2014.06.09. 18:26:28

@Az ATM a bajnok: nekem az volt furcsa,hogy az ab koppenhága meccsét sehol nem találtam a világhálón,pedig orosz-hahasport-fromsport-drakulastream-mindenhol kerestem,az ab-t nem engedik kiesni Dániában,ezt tudtam,de figyelmetlen voltam arra,hogy a hvidovre elleni kűzdelemben elég a pontazonosság,ez hiba volt sajnos,
amiről beszélsz az tényleg nem sportszerűség már az esetek túlnyomó részében,a pénz uralta világban valóban több meccs lezsírozott,mintsem gondolnánk,íme a török bajnokságban most szórogattak csalásmorzsákat,eltiltva akettő török csapatot az el-kűzdelmeitől,ez lelepleződött utólag,számtalan meccsről kiderűl és mégtöbbről soha nem derűl ki a csalás,
MOST kell ez tanúlságul szolgáljon a Vb-meccseire,mert valóban elfelejthetjűk a papíreredményeket,tele elsz számításos,fetrengős,időhúzásos,alibis meccsekkel,ahol papírt vársz,ott csupán remi lesz,a brazil csapaton kívűl sztem bkit érdemes megveretni!

Az ATM a bajnok 2014.06.09. 18:26:31

@Julianna Smucc: VB-n is kb ez lesz!!!!!
mármint hogy
"a minimálisan szükséges eredménynel egy lépést sem tesznek tovább"

Ma már ez a jellemző sajnos!!!!!!!!!!

Ma nyerni fogunk 2014.06.09. 18:27:07

Molde MIIIIIIIIIIIII???????????????? jó sokan rakhattak rá.

Julianna Smucc 2014.06.09. 18:28:02

Ja és azt sem hiszem, hogy a tökéletesen érdektelen csapatok (pl Koge) ilyenkor mindig ultramotivaltak!

Az ATM a bajnok 2014.06.09. 18:30:24

molde 1-0ról 1-2 15 perc alatt!!!!!!!!!!!!!!!

Piréz Patron 2014.06.09. 18:30:41

@player 33:

Nézd, azt lehetett tudni - na jó: gondolni -, hogy a 3 kieső mindegyike nem fog ma nyerni, mert olyan (szinte) nincs, legfeljebb olykor Itáliában. Hát mi történt? Az egyik győzött, a másik vesztett, a harmadik ikszelt. Ez akár normálisnak is mondható...

Igazad van, minden tényezőt nem ismerhetünk, szerintem még azt se nagyon - legalábbis nem írta senki -, hogy milyen felállásban játszanak a kiesőjelöltek, hogy mennyire veszik komolyan az ellenfelek a találkozót, szívóznak, vagy egykedvűen viszonyulnak hozzá, stb.

Az AB rúgott egy öngólt a 86. percben, azzal lett 3-2 a Köge javára, ezt így lezsírozni előre szinte lehetetlen...

Én hiszek abban, hogy Nyugaton vannak még tisztességes bajnokságok is!

Az ATM a bajnok 2014.06.09. 18:31:31

@andros: így van!!!!
én a régebbi brazil csapatot bírtam, mikor kitűzött cél volt, hogy szinte minden meccsen 3at rúgjanak!!!
sajnos ez a mostani viszont kezd eredményközpontúvá válni... :(

player 33 2014.06.09. 18:33:04

@Seneca61:
persze, nem is azt várta senki, h mindhárom nyerni fog!
viszont a 3-ból a koppenhága volt otthon, a koge totál motiváció nélkül, egymás elleniben ég és föld, mondjuk úgy, hogy jóval több szólt mellettük, mint ellenük...
ez a végeredményen nem változtat, egy 10-es bukó, visszajön, ennyi :)

DJ Ötzi 2014.06.09. 18:34:46

Sziasztok függők!:D

Az ATM a bajnok 2014.06.09. 18:36:51

@Seneca61: értelek, de nem értelek... :D :D
öngól lezsírozni miért lenne nehéz? :D

andros 2014.06.09. 18:41:04

ma a nagyvilágban szerte az ab győzelmére ment a legtöbb pénz,tehát a tény az tény marad:b.nda ide vagy oda-megint kaszáltak az irodák!

Piréz Patron 2014.06.09. 18:43:07

@Az ATM a bajnok:

Ne viccelj már! Hogy az a csapat, amelyik nagy nehezen kiegyenlít a 72. percben és jó neki a 2-2 is, az rúg a 86.percben egy öngólt, direkt, hogy kieshessen? Vagy mi? Nyilván nem akartak kiesni, csak akkor már fáradtak és dekoncentráltak voltak. Az ilyesmit nem lehet előre megkomponálni, szerintem...

Zoolee76 2014.06.09. 18:45:10

@andros: A tegnapi Nadal 1.66 szorzójukat be kell valahogy hozniuk!:)

Az ATM a bajnok 2014.06.09. 18:47:35

@Seneca61: én most nem erről az öngólról beszéltem, hanem hogy általába...
szerintem öngólall a legkönnyebb prámezni, amúgy az öngólra ott is volt a válasz a 90.be...
szerinted az miért volt? :)
Ha annyira dekoncentrált egy csapat, hogy öngólt rúg, akkor percekkel később lesz annyira koncentrált, hogy rúgjanak egyet?? :)

Piréz Patron 2014.06.09. 18:47:35

@player 33:

Sajnálom a tízes bukódat, de van, amikor felül lehet emelkedni a beidegződött előítéleteken...

2014.06.09. 18:49:29

@andros: hogy alakult a mai szelvenyed? en vegul kombiba lattam a fantaziat.
novgorodot tetted?

vécés jóska 2014.06.09. 18:50:00

@Seneca61: Ebben az esetben, lehet hogy igazad van, bár kétlem, de azért ennyire ne legyél naív, manapság a prémezés sokkal nagyobb biznisz, mint a sport (kivétel a BL-egyenes kiesési szakasz és remélem, hogy a VB)

Piréz Patron 2014.06.09. 18:54:28

@Az ATM a bajnok:

Én meg erről az öngólról beszéltem, másutt vannak, lehetnek megbeszélt öngólok is. Arról lett volna itt szó, hogy nem kell mindig és azonnal csalásra gondolni, ha keservesen, de sikerül elérni egy csapatnak a kitűzött célt, jelen esetben a bennmaradást. A maradék kb 5 percben nyilván mindent egy lapra feltéve elkezdtek rohamozni. Valószínűleg szerencséjük is volt, ám az is lehet, elnézett egy leshelyzetet az asszisztens. Nincs kizárva semmi, nem láttuk a meccset.

DJ Ötzi 2014.06.09. 18:55:47

Aki fogad az fogadja el,hogy van b.nda,ha ezzel nem tud együtt élni,akkor ne tippmixeljen,vagy fogadjon agárversenyre,azok még talán nincsenek lefizetve.

Piréz Patron 2014.06.09. 19:00:24

@vécés jóska:

Hogy én naiv? Hát ezt még nem mondták rám.(Mostanában nem.)

Van azért még pár kivétel: az összes amerikai játék például, de minimális, szinte kizárt az angol és a skandináv fociban is és eléggé kiirtották a németek, osztrákok is. A magam részéról 95 %-ban tisztának gondolom a spanyol bajnokságokat is (nem a kupát!).

Mindenesetre lehet, hogy kevesebb van, mint ahogy azt a sikertelen fogadók kélpzelik!

vécés jóska 2014.06.09. 19:06:09

@Seneca61: :OOO És mondjuk azt mivel magyarázod, hogy 10 éve kb. 3 kosár X volt havonta, most 30? Vagy ha az amerikai sportok tiszták, akkor az is véletlen volt, mikor a Houston 5 meccsből 4-szer X-elt zsinórban?

Szerintem sokkal több prém van, mint ahogy azt a sikertelen fogadók képzelik!

2014.06.09. 19:11:30

most nemttudom h ennyire bénák a novgorod kosarasai vagy csak ennyire látványosan nemakarják bedobni?
ki nézi a meccset?

lololololo 2014.06.09. 19:12:08

Ennél is érdemes volt a statot követni...1 kaput eltaláló lövésük se volt, illetve tök utolsók.

www.eredmenyek.com/merkozes/tGsf7A8M/#osszefoglalas

Ma nyerni fogunk 2014.06.09. 19:13:12

@KlaasJan: nem kell olyan hivatalosnak lenni,neked jól esik ha nagy téttel fogadsz és azér megy el,mert épp előre megbeszélt forgatókönyv volt? Hadd mondjuk ki,hogy létezik bu.nda,ejsze kéne hallgassunk mint a komm.unizmus ideibe,vagy talán diktat.túra van?

Piréz Patron 2014.06.09. 19:16:51

@vécés jóska:

Én nem tudok ilyeneket megmagyarázni, meg más sem, ha tényleg így van. Csak gondolom, hogy 10 évvel ezelőtt kb. 10-szer kevesebb kosármeccset vontak be a sportfogadásba, továbbá, hogy kiegyenlítettebbek lettek az erőviszonyok, még az NBI-ben is... A Houston X-eire akár az is ráillik - mivel igen ritka fehér holló -, hogy kivétel erősíti a szabályt...

Afterforever301 2014.06.09. 19:17:37

Srácok, prémről ennyit a mai napon!

DJ Ötzi 2014.06.09. 19:18:12

@Ma nyerni fogunk: Na de minden nap?Mikor elmegy egy-egy meccsetek utána órákat beszéltek róla,hogy miért volt b.nda.Az még nem tűnt fel,hogy mikor nyertek akkor eszetekbe se jut h b.nda volt valamelyik meccs amire fogadtatok?

oldrider 2014.06.09. 19:20:55

@Julianna Smucc: Számomra tanulság: A kínálatot a fogadó irodák határozzák meg. Hogy mire fogadsz, azt viszont Te döntöd el.

player 33 2014.06.09. 19:21:27

@Afterforever301:
kíváncsi leszek rá, remélem elcsípjük az ibv-t :)

Afterforever301 2014.06.09. 19:25:50

@player 33: Úgy legyen :-) Ideje nyerniük már egy mérkőzést.

Piréz Patron 2014.06.09. 19:26:49

@Afterforever301:

Szia, mit mondanál annak a csudabogárnak, aki véletlenül megkérdezné tőled: mi a fityfenét tudsz erról az izlandi IBV-ról, ami ilyen magabiztossá tesz? Netán belengettél valamennyit a Valurnak? :)))

Afterforever301 2014.06.09. 19:38:59

@Seneca61: Csak annyit hogy az utóbbi években a 3. legkiegyensúlyozottabb csapatáról beszélünk. 4 év alatt 3 bronzérem önmagáért beszél, igaz tavalyi évek nem sikerült annyira. De jelenleg méltatlan helyen vannak a bajnoki tabellán és ne legyen kétséged afelől hogy lassan elkezdenek felzárkózni. Egyébként az egymás elleni mérleg is az IBV felé billen. Röviden ennyi :-) A többi meg a pályán dől el!

Afterforever301 2014.06.09. 19:41:15

*tavalyi évek=tavalyi évük

Piréz Patron 2014.06.09. 19:51:39

@Afterforever301:

Értem, szóval előbb-utóbb fel kell támadniuk. De lehetőleg már ma, mert ha mégsem, elbukhatsz kb 3 és fél millát... Nem sok ez a tét egy remélt gólos győzelemre? Én megvárnám, hogy elkezdjenek megindulni...

Te aztán képes vagy ráhozni az izgalmat az emberre! A neked szurkolóra...:)))

Ma nyerni fogunk 2014.06.09. 19:56:05

@KlaasJan: dehogyisnem,figyeld,nyertem a Stromsgödset Molde kettőssel,és azt mondom,hogy a Molde ellenfele le volt fizetve,hogy miután vezetnek kettővel kapjanak ki :DDDD. NA jó csak vicceltem,de látod nyertes szelvény esetén is tudok prémet kiáltani :DDDD

Ma nyerni fogunk 2014.06.09. 19:57:20

Aki ma veszített az minden pénzét az Armani Milano-ra és jó pluszba lessz,ma ezek nyerni fognak.

Ma nyerni fogunk 2014.06.09. 19:58:36

Molde minek nyertél?Sokan fogadtak rátok,nem szabadaott volna nyerni.:DDDD

Afterforever301 2014.06.09. 19:58:39

@Seneca61: Nézd, azért nem sok mert hiszem hogy szereznek egy gólt ha így lesz akkor + fél milla eredménytől függetlenül. Okosban próbálom megjátszani a kimeneteleket, persze a tét nagysága nem garancia a sikerre. Van aki kevés tétért sok meccset játszik van aki nagy tétért egy-két eseményt fogad. Nekem ez a kifizetendőbb megoldás.

andros 2014.06.09. 19:58:58

ilyenkor persze jönnek a pechnap újabb állomásai,a molde ha csupán 1 góllal nyer,szépet nyerhettem volna a kiisa győzelmével,odd remijével,de nincs ,,ha"-az ab-kísérti a mai nap reményteljes szelóit a maga sötét árnyoldalával,
még mindig ynerésre állnék,ha félidőt vennénk alapul a mostani meccseken,de hátravan még 1 félidő

2014.06.09. 20:04:06

vegul csak raktad a kisát? oddot vegul Vbe huztam.

Ma nyerni fogunk 2014.06.09. 20:06:10

Az imént hívta fel az egyik fogadóiroda főnöke a Stromsgödset edzőjét,és ezt mondta. ti meg minek nyertetek?,nem szégyelitek magatokat,hogy,amikor egy csomóan rátok fogadnak,akkor ti kicsextek az irodákkal és megnyeritek a meccset,ezzel egy jópár milka eurós veszeséget okozva nekik?Ilyen többet elő ne forduljon,mert bajba leszünk. Nem elég,hogy a héten egy csomó válogatott meccsekkel buktunk,mert a jobbak halomra nyertek,most még ti is? ha legközelebb azt mondom hogy nem szabad nyerjetek,akkor az úgy legyen,mert ha nem akkor,jövő szezontol nem foglak támogatni :DDD

Bármilyen Áron 2014.06.09. 20:09:50

@Seneca61: @Afterforever301:
csasztok,szerintem meg ez olyan oldal mint nálunk a tipmix kalkulátor.
Én is olyanokat likeltem be ide már sokszor.Volt ami ment és ami nem élesben.
azért van letakarva mert kiderülne.ki vehetmé fel a nyereményt és hogyan?
Egy héten nem lehet 5 ször millás téttel játszani ez ki van csukva.
Hablaty! TV 2-n most ez a kedvence mesém épp most megy.

Piréz Patron 2014.06.09. 20:10:40

@Afterforever301:

Oké, akkor csak hajrá IBV!
Máskülönben én is szeretném inkább a "nagy tét - egy-két esemény" stratégiát követni (ki nem?), csak hát, ugye, a szarka farka...:)))

Piréz Patron 2014.06.09. 20:13:02

@Bármilyen Áron:

Szia. Szerintem te tévedsz. Én nem ilyennek ismertem meg itt After urat. Ennyi. Majd egyszer kövesd meg!

Ma nyerni fogunk 2014.06.09. 20:13:32

@andros: Nemrég beszéltem egy fogadóval,aki nagyon okosan játszik.kiválaszt egy csapatot és arra teszi,hogy a meccsén 0-tol 1 gólig lessz,azaz kevesebb,mint 2. Elég szép arányba jön,igaz utána néz rendesen.És mikor bejön,akkor plusz jövedelem garantált,mert erre az opcióra a 3-as,de van,hogy a 4-es szorzó is megvan.

Bármilyen Áron 2014.06.09. 20:13:41

Ki meri megrakatni a brazilokat 1,3 ér a horvátok ellen?

Bármilyen Áron 2014.06.09. 20:15:34

@Seneca61: ez csak egy véleménxy volt,szólásszabadság van,nincs rá bizonyitékom. ennyire nem lehez senki miliomos.
vagy ha van akkor nem itt blogozik.

Ma nyerni fogunk 2014.06.09. 20:16:51

Ezek a portugálok még szerdán is barimeccset játszanak? Elég nagy agymenés VB előtt egy nappal játszani,még akkor is ha később van a meccsük.Most mér olyan fontos ez a meccs?ha lesérül egy-két alapember és az orvosok nem tudják rendbeszedni a németek elleni meccsik,akkor megérte?Hát ők tudják.

Ma nyerni fogunk 2014.06.09. 20:18:27

@Bármilyen Áron: Én mára raktam brazilokat,meg azt is,hogy VB-t nyernek és azt is,hogy dél-amerikai csapat nyeri a VB-t.

Hambi12 2014.06.09. 20:19:06

Szép estét Mindenkinek!

@Bármilyen Áron: Helló!

Miért gondolod , hogy After valótlant állít, először ismerd meg , majd utána alkoss véleményt...

Afterforever301 2014.06.09. 20:19:55

@Seneca61: Nem kell mindjárt több 10 ezres tétekben gondolkodni. Legyen egy kiinduló alapod, mondjuk 1 hónapig nem játszod meg a "200 forintos" szelvényeidet hanem félre teszed azokat az összegeket. Megspórolsz egy tízest és el lehet kezdeni 1-2 ezerrel játszani. Lassan járj tovább érsz szindróma.
@Bármilyen Áron: Így van az egész csak egy nagy kamu. Se nem nyerek se nem vesztek. boldogabb lettél? Egészségedre, gratulálok a leleplező tényfeltáráshoz!

Ma nyerni fogunk 2014.06.09. 20:22:20

@Afterforever301: Ne törődj a rágalmazókkal,számomra úgyis te vagy a legjobb fogadó itt a blogon.

Bármilyen Áron 2014.06.09. 20:26:02

@Hambi12: @Afterforever301: @Ma nyerni fogunk:
ne tévedjetek nem rágalmazok.
csak nem értem az egészet. ennyi!
hétfőn izlandi mecssre felrakatni majnem 4 millát ki szerint természetes?

Afterforever301 2014.06.09. 20:26:24

@Ma nyerni fogunk: messze nem vagyok a legjobb, azért ne essünk túlzásokban, nagyon sokan vagytok itt akik jó érzékkel nyúltok bele a mérkőzésekbe. A baj csak az hogy törvényszerű hogy 5-6 mérkőzésből 1 elmegy és így oda a szép szelvény.

Bármilyen Áron 2014.06.09. 20:27:24

@Afterforever301:
Forever meg van követve,ne haragudj kiléptem császtok,császtok!

baluka24 2014.06.09. 20:44:55

@Afterforever301: hello!
OTT VANNNNNNN!!
GRATULA!!!!!!!!!

player 33 2014.06.09. 20:45:09

@Afterforever301:
szép tipp volt, kicentizték az IBV-s srácok!
Gratula!

Bii86 2014.06.09. 20:45:42

@Afterforever301: EEEEEZZZZZZAAAAAAANNNN!! Hajrááááá!!!

Bii86 2014.06.09. 20:48:27

vagyis EEEZZZZZAAAAAAAAZZZZZZZ :D :D

PedroZolee 2014.06.09. 20:59:49

Sziasztok. Ghána meccsre ki mit gondol?

andros 2014.06.09. 20:59:58

figyeltem a mai beírásokat,mindannyiunkat kicsontoznak a skandináv bajnokik,előbb az ab koppenhága,majd a molde 1 gólos győzelemből kettő gólos lesz,majd a stabaek győzelmében bíznak,van,aki remivel is levédte,erre V-nek jött ki,majd az ib izlandi hazaiban reménykedűnk,errefel 0-1-ről megfordítják 2-1-re,és a hosszabbítás utolsó percében 2-2-re végződik,még véletlenűl SEM úgy alakul,hogy valakinek jó legyen

Afterforever301 2014.06.09. 21:01:43

Köszönöm mindenkinek a szurkolást. További szép és nyereményekben gazdag estét mindenkinek!

andros 2014.06.09. 21:05:43

@realfan98: remélem nyertél,mert rengeteg jó tipped volt ma,kiisa 4,15-östersund 4,25-hobro,silkeborg-hogy csak néhányat említsek

andros 2014.06.09. 21:09:52

@Ma nyerni fogunk: nincs jó vagy mégjobb fogadó a blogon,csak van,akinek hosszabb a nyerési sorozata,van,akinek rövidebb,van,aki mázlista,van,aki mindig az uccsó pillanatokban veszít,sok jó meglátásod van,de ,,istenke"szerepkörét nem ruháznám fel rád.-),azt azonban tiszteletben tartom,hogy kit tekintesz a legjobbnak,szuverén jogodban áll.-)

2014.06.09. 21:12:38

@andros: a rangersen mulik h +ban zarom e a napot.
igy alakult:
novgrod H 2.95 nemjo
kisa V 4.15 jo
silkeborg H 1.83 jo
stabaek H 2.34 kicsit emiatt hibaztatom magam mert nemvizsgaltam annyira at
ostersund V 4.20 jo
rangers H???
majdnem 7ezer ft johet 4/6 ban.
a kosar D-k ugytunik nemlettek jok
alta H 2.10 jott eleg szepen
sogndal meccset Vre vartam
ibv D meglett ugye 3.15 volt
kerestem ma a gigaoddsot dd nemjott. sem a strom sem a novgorod D
neked h alakultak a szelvenyeid?

andros 2014.06.09. 21:25:47

miért utálom a skandináv bajnokikat?és miért vesztek velűk minden évben?erre a választ nem tudom,de itt a varnamo mai meccse,1,9H-3,15D-3,25V az oddstat szt.D-re jön ki,ráadásul a varnamo zsinórban 4 hazai győzelem után játszotta ma az 5.meccset nem az utolsóval,vagy azelőttivel,
ha más bajnokságról van szó,akkor 10-ből 8-szor ez DV,de ez skandi-meccs,
ha D lett volna a meccs,1-1,nyertem volna 15 ezret,a kiisa és az östersund is a szelón volt,uakkor a korong hajnali meccsel is megvolt többször a varnamo remi,
ma volt egy dán2-es meccs,ahol szintén uez az oddsfelosztás volt,az meg 1-2-re jött ki,azaz az sem D-re,jövő hétfőn,ha lesz hasonló oddsmegállapítás,akkor tutira D-re fog kijönni,persze,ha nem skandi-meccs

Julianna Smucc 2014.06.09. 21:27:26

@realfan98: hol jött az alta h? 32 egrest vitt el!

andros 2014.06.09. 21:29:40

@realfan98: nekem is a rangersen múlik,de rendesben kell nyerjen,akkor kijön 1800 ft-ocska apró,azaz a napi kiadásom fele,(ha nincs,de az ab-koppenhága győzelme és a varnamo remije,meg a molde 1 gólos győzelme kb 55 ezret is hozhatott volna,de nincs ha,mindenkinél ott a ha)

2014.06.09. 21:33:42

@Julianna Smucc: elnézést nem követtem a legvégéig mert már nemvoltam érdekelt benne látom 90+2 1-1

2014.06.09. 21:35:38

@andros: és nemjött kosár D pedig szinte biztos vtam benne..varnamot én is D-re vettem.
holnapi kinálat megvan már?

gerdei rob 2014.06.09. 21:36:55

Azéer afteforeves kollégától ne sajnáljátok már azt a fél milka nyerőt a mai napon mert múltkor vagy 5misit elbukott pár nap alatt.Lehet hogy kamu de az se érdekel senkit.Játszik vagy nem játszik kit érdekel meg az sem hogy van e ennyi tőkéje vagy sem.

andros 2014.06.09. 21:42:46

szép lassan rá kell hangolódni a vb-re,nem tudom még milyen szedett-vedett lesz a keddi-szerdai kínálat,de valszeg lesz már benne Vb-s meccsre fogadás is

2014.06.09. 21:46:54

@andros: bizonyosan lesz kosár..:D
nemtudod kb mikor fog kijönni?

gerdei rob 2014.06.09. 21:52:06

93.percben ment el 1.6 milla nyerő... pfff ha igaz és nem játékpénz az nagyon durvaaa

andros 2014.06.09. 21:56:56

@realfan98: nem akartam rakni a kiisat,de ott volt az aranyfűzetes okosságom,hogy ma a te tippeidre kell a legjobban figyelni,az összes remi tippedre nem hallgattam,főleg a 3/4-es csupa remis szelóra nem.-),mert manapság nem nagyon jönnek aremik,még bari meccseken sem,4 db egy adott nap -egy szelón MŰVÉSZET eltalálni,de hallgattam a nagyobb 4-es oddsaidra,a kiisára miattad,pedig nem akartam,az östersund oddstattos V-4,2 volt az 1,66 ellenében,sajna a mai 3 legjobban favorizált meccsből 2 elment,ab és varnamo remi,örűlhetek,ha visszajön a tétem fele a hajnali korongmeccs mivoltából

2014.06.09. 22:00:07

@andros: reméljük a legjobbakat a korong meccsen!:)
már várom a kinálatot mert csak most lesz idöm elemezni kicsit
kb szted mikorra adják ki?
a moldén éreztem még döncit de ahogy megváltoztatták az oddsokat átment H-ba

andros 2014.06.09. 22:01:50

@gerdei rob: mindenki maga dönt,hogy mit játszik és számára mi a keret,milyenek a határai,meddig mehet el,ahogy a nagypénzes 1 meccses szelófogadás mellett is foglalhat állást bki,
számomra ennek egészségromboló-hatása lenne,ha naponta nagy izgalmakat kellene átélnem infarktusos meccseken,ebben a nagy hőségben,ennyire nem éri meg a pénz,a papír számomra,vagyis nincs az a pénz,hogy emiatt kibillentsen a harmóniámból,mert azért nem uaz izgulni egy 100 ezres tétnél,mint egy 1000-es tétnél

andros 2014.06.09. 22:04:45

@realfan98: nemsoká megjelenik az új kínálat,bár az is lehet a mai munkaszűneti-nap miatt,csupán éjjel vagy holnap reggel jelenik meg,
a korong meccs hajnali 2-kor kezdődik,kosárremi majd kijön még,sőt kijön napjában kettő meccsen is ,sztem még őszig ez megtörténik legalább 1-szer,az bíza 200-300 ft-ból 30-55 ezret jelentene

2014.06.09. 22:08:09

@andros: azon gondolkodom h szombat-vasárnap ugye mindenki a Vb-vel lesz elfoglalva.és lesznek kézimeccsek is.sztem ott kijöhet 1-2 D és meglepetés volt pár olyan meccs ahol csak 1-1 gól döntött

TippmixLaSzló 2014.06.09. 22:09:53

@andros:

szerinted ez jó lesz?
argnetin-.iran H
brazil-horvat h
uru-costarica h
francia-honsuras h

Ma nyerni fogunk 2014.06.09. 22:10:46

@andros: de véleményem lehet,azér a te szavaidra is nagyon adok,szeretem ahogy filozofálsz.

andros 2014.06.09. 22:17:27

@realfan98: még mindig az általam játszott 3/4-es kombis szelók játszására voksolok,3500 ft értékben,több szeló-több meccs foglalkoztatása,hosszabb ideig tartó játékélvezet és a lehetőség ma is benne volt az 55 ezres nyerésében,az más kérdés,hogy nem éltem vele,viszont,ha arra gondolok,hogy ma minden tippem hibás volt,kivéve a kiisa,östersund és talán a rangers is jó lesz és mégis visszanyerem a tétem felét,akkor ezt továbbra is a legjobb módszernek tartom,a tegnap a galata-feneren,ahol 5 ezret raktam fel még pár napja,na azon azért stresszeltem rendesen,amikor a galata többször elhúzott 7-12 ponttal és mindig kettőre csökkentette a fener,k.rv. rossz érzés,amikor elmegy egy 5 ezres tétes szólós szeló,még szerencsém volt,hogy a vége simább lett és megkímélt a meccs a felesleges izgalmaktól,de akkora örömet nem adott a 9 ezres nyeremény,5 ezerből eklszíthetek egy csomó 3/4-est,ahol lehet simán túlszárnyalom a 9 ezres nyereményt,
azért 3500 ft-ot játszok naponta,mert ha többet játszanék,azt már soknak tartanám befizetésként a lehetséges nyereményhez képest,még a 3500 ft-ot is csökkenthetném 2000-2500 ft-ra,de akkor csupán 5,6 szeló kerűlne feltevésre,nem tudnám a meglepigondolataimat másik szelón remivel is levédeni,pedig pont ez a lényege a játékomnak:1 db kétszámjegyes odds-1 db 5-ös körűli odds,1 db 4-es odds és egy papír,vagy 1 db 5,6-os körűli és 3 db 3-as odds,a lényeg azon van,hogy csupán 1 db papír lehet rajta és 3 meglepi,valamint,hogy minden szelómat levédek!!!remis kimenetellel,azaz 1 meccset vagy 2 meccset változatlanul hagyok,2-őt ellenkező kimenetellel teszem meg,de a nagyobb oddsot(min.3-as kiválasztva,ezért a remis levédés),ezzel a módszerrel értem el azt,hogy ma esetleg kijön 1800 ft,egyik alkalommal nem jött kis emmi,egyszer kijött a 3/4-e,egyszer a pénz jött vissza és minden más esetben kb.11-12-szer már nem számolom 7-8-10-13-16 ezres nyeremények jöttek ki,számomra ez az ideális módszer,ott oksodtam tavalyhoz képest,hogy tavaly nem védtem le a szelókat,hanem amiben nagyon biztos voltam,azt változatlanul játszottam több szelón át

andros 2014.06.09. 22:22:16

@Ma nyerni fogunk: ne kritikának fogdd fel,se nem támadásnak,szuverén jogodban áll,hogy kit tartasz a legjobbnak,nekem is van kedvencem(az én magam vagyok jó kis egóhízlaló-módon,tőlem aztán nem látsz valakit is favorizálni,ehez egyéniség kiforrása szűkségeltetik és bizodalom saját munkád iránt,már vagy 15 éve nyomom az ipart,kűlföldön fogadóirodákban ,,fosztogattam"fogadva és megfogva -számtalan esetben 35-ös oddsokat félidő-vége:VH alapon,erről már írtam többször,grandomániás-oddsimádó vagyok,kétszámjegyű odds kell,a minimum odds nekem a 3-as egy pofásabb szelón,de a mai játékban ebben van igazán ráció,annyi a borulás már,
a vb-n is ki kell találjam,meg kell találjam alegjobb fogadási módszert,netesek előnyt élveznek,mert annyi beírásunk lesz napközben és jó megérzésűnk,hogy abból szépen lehet online-profitálni

2014.06.09. 22:23:53

@andros: én most nyár elején tértem át erre a játékra eddig kisebb nagyobb sikerekkel..két 100ezer fölött nyereményem is kosár meccseken ment el...:) persze jött 16ezer igy is +ba de hát azért az csak nem ugyanaz..tetszik a játékod és elkezdtem nézegetni a régebben kijött hétföi oddsokat és onnan jött a kisa V 4.15 és az östersund V 4.20 is

andros 2014.06.09. 22:33:15

@TippmixLaSzló: már most azt érzem,hogy túl simának gondolod azokat a meccseket,ahol rengeteg papírborulás lesz,azért a brazil-horvát az 98%-ban jó kell legyen,bevallom a francia meccstől tartok,mert nincs ribbery és a franciák begörcsölhetnek,mondjuk honduras nem tud 2 gólnál többet rúgni szinte senkinek,de 1-1-es remit kihozhat a franciákkal,erre 15% esélyt azért adok,az argentín-irán 70%-ban valszeg H lesz,de itt is egy első iráni gól és megzavarodott pampák eredményezhetnek egy 2-2-s remit,bár azért argentína csak hozza a maga meccsét a p.csk.ba már,uru-costa rica,a piros-kékekkel vigyázz,mert magasak,gyorsak,jó labdakezelők és nagyon veszélyes kontráik vannak,uru számomra még sötét lő,lehet,hogy túlteljesítettek a tavalyi vb-n,most már csak zuhanás jöhet,szal:
első hallásra JÓnak tűnik a 4 meccsed,ha óvatos vagyok,akkor csupán a brazil és argentín-gyyőzelemre mernék fogadni,uru számomra nem lesz előzetesen vb-esélyes(chile,argentína,kolumbia-sztem előrébb fog végezni),a franciák meg mindig pofára esnek a vb-ken

2014.06.09. 22:36:42

@PedroZolee: nálam Dél-korea vagy D-re jött ki..de ezek csak az én számolgatásaim

2014.06.09. 22:37:34

@andros: én még a brazilokat is borulósnak gondolom miért ne kezdhetnének egy X-el?
tj ugyis meglesz a horvátok meg nem olyan rosszak

2014.06.09. 22:38:18

@realfan98: na megvan a kinálat!! nézzük!:)

andros 2014.06.09. 22:39:25

@realfan98: nagy taapsztalattal rendelkezem már és sok jó megérzéssel,főleg carpe-diem megérzéssel a helyszínen téve a szelókat,de mindig van tanulnivalóm:ma blackbarry-fogadóbajtárs említette a varnamo-győzelmet,éreznem kellett volna a szavai ,,igazságtartamát",túlságosan elvakított a varnamo zsinórban nyert 4 hazai meccse,ami fekete-piros alapon a Cassinóban is rendre változik a szín,itt is a borulás,a DV az esélyesebb,
az ab koppenhága remijének elszalasztását már sz.rvashibának tartom a magam szempontjából,mert alaposan át kellett volna néznem az utolsó fordulót és a 3 érdekelt kieséső csapat egymáshoz viszonyított helyzetét -nem tettem meg,a,,jutalmam"sem maradt el,
egyedűli mentségem lehet az,hogy 3-kor zárt a kisbolt és 3/4 3-kor értem oda,muszáj volt sebtiben elkészítsem a kombis szelókat

andros 2014.06.09. 22:42:24

@PedroZolee: nincs véleményem a ghána-d-korea meccsről,kűlönböző stílusok találkoznak,ghána tudtommal utolsó kettő meccsét 0-1-re elvesztette barimeccseken,d-korea nyert is,meg veszített is,emlékeim szt.a görögöket megverte barimeccsen vagy 2 góllal is

andros 2014.06.09. 22:50:42

páran siratják a régi-tagok hiányát és állításuk szt régebben jobb volt a légkör és a tippelés,részemről nem értek ezzel 1et(pedig a régiek közzé tartozom),egyrészről haladni kell a korral,másrészről ma inkább a mindennapi gazdasági helyzet romlása az oka sokak távolmaradásának,de rengeteg jó tippelő van az oldalon,szinte gombamód elszaporodva,szerencsére a napi tippek-tippelők között mindig van JÓ tippelő is,
két kérdés,az egyik kérés:
-egyre többen próbáljuk megtalálni a lehető legjobb nyerési módszert kispénzűek-számára
-nem tudja valaki,hogy nem indult-e az a Tippjáték,ami évente BL-ekre és Vb-Eb-re is szokott vonatkozni,valami biztosítási cég rendezte,semmi tippjátékról nem hallottam még a vb-ről,valaki belinkelhetne ilyet

andros 2014.06.09. 23:11:23

@MKrisz12: kösz,nem erre,de ez is jólesik,hogy egyből segítesz,nem,egy másikra,ahol minden csoportmeccsekre is tippelni kell pontos,számszerű végeredménnyel,3 pontot kapsz,ha eltalálod mondjuk a pontos 1-1-es eredményt(2 pont a számszerű 1-1-ért és 1 pont a remi eltalálásáért),ahol tippelni kell 5 pontokért a kettő csoporttjutóra,valamint a legjobb 8-ba kerűlő csapatokra,a legjobb 4-be,legjobb 2-be és a nyertesre is

andros 2014.06.09. 23:12:45

@realfan98: pontosan arra gondoltam én is,mi van,ha most fog kijönni kettő remi is az egyik fogadási napon?egyre gondolunk most,egy a hullámhossz

andros 2014.06.09. 23:13:33

kettő remi kijövetel KÉZIben,ez kimaradt,egy adott napon

andros 2014.06.09. 23:15:36

@realfan98: most találtam valóban meg az 1,67hazaira és 4,15V-re a vendégkijövetelt a hétfői napon,hogy ezt eddig nem vettem észre..,sajnos nem sok időm volt zöldújságokra

MKrisz12 2014.06.09. 23:17:26

@andros: Hú ilyen játékkal még nem találkoztam, de ha sikerül kiderítened, hogy kik csinálták és, hogy most is csináltak-e ilyet, akkor szerintem dobd be a linket, én biztosan kipróbálnám:)

2014.06.09. 23:21:29

nos én ezek közül fogok válogatni : (oddstat)
Finnország H 6.30 női kosár nálam ez kijött H-ra
Ekranes V 4.00
Levadia D 6.55
Donskoy V 2.64
Usa D 7.25
Spanyol o D 7.25
gigaoddsom portogál félidö D vége V 11.00 és jött már ki jó párszor kedden
a két vizilabda is simán kijöhet visszanéztem és volt már h két ilyen nagy odds kijött ugyanabban a sportágban ugyanazon nap
papirtipp: Nieminen V 1.71
falla H 1.81
galata D 12.00
ezeket fogom variálni
@andros: vélemény?

2014.06.09. 23:22:47

@andros: + novgorod H sztem most hirtelen megtanulnak kssarazni H 2.95

andros 2014.06.09. 23:47:43

a keddi kínálatba szereplő portugál-ír meccsre tényleg nem tudom mi szűkség van,az írek hajtósak,kemények az űtközeteknél,a lusitánoknál chr örűlhet,ha teljese felgyógyul,nem tudom kinek hiányzott ez a meccs,de asszem DV-t játszok erre,egy nagy 0-0-t

andros 2014.06.09. 23:52:20

@realfan98: remek munkát végzel,abban is 1 azon hullámhosszon vagyunk,hogy
Finnország H 6.30 női kosár nálam ez kijött H-ra
Levadia D 6.55
gigaoddsom portogál félidö D vége V 11.00 és DD-félidő-vége 4,5-es oddssal,sztem az egyik jó lesz a kettőből,mind2 mehet 3/4-es kombira,
sajnos vizilabda-stattot nem mutat a fogadoportal-oldala,kénytelen vagyok wikipédiát használni itt,a galata,de még a nyizsgyi-cszk moszkva meccs is esélyes ezúttal egy remire,most szorosabbak lesznek a meccsek

andros 2014.06.09. 23:53:58

@realfan98: +vizipólóban a kínai lányok győzelme olasz-lányok ellen,elvégre otthon vannak 2,35-ért

andros 2014.06.09. 23:59:10

@realfan98: a kínálatban szereplő 27-es meccstől a 36-os meccs is(vagyis 10 meccsen)KETTŐ darab gigaodds simán kijöhet,és ennek valószínűsége sztem eléggé reális,persze ez 10-a 2-nek,azaz 45 variációt jelentene,ami 9 ezer ft-ba kerűlne,na ennyit biztos nem fogok rááldozni,sajnos egészen korai 8.45 a spanyol korai vizimeccse (amikor az itteni lottózó 9-kor nyit),ezt a d-7,25-ös lehetőséget máris elvesztettem,több esetben emlékszem,hogy ki is jött a remi ilyenkor

andros 2014.06.10. 00:33:34

a portugál-ír az most portugál-földön vagy amcsiban játszódik?-mert a lusitánok nemrég amcsiknál verték meg mexicót 1-0-ra,most olyan nagy távolságból hazautaznak csupán erre a meccsre?nem túl valószínű,a szzrt-nem írta ki a meccs helyszínét,de gyanítom,hogy Amcsiknál vagy brazil-pályán lesz ez
süti beállítások módosítása