sze 03 2015

2015.szeptember 4. péntek

"A telhetetlenség a legrosszabb tanácsadó, inkább a kicsi biztosabb, mint a nagy semmi" (Derbi)


A bejegyzés trackback címe:

https://tippmix.blog.hu/api/trackback/id/tr137758658

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HANNIBAL179 2015.09.04. 22:04:11

@Nakata Hidetosi Pernambucano:
Szia!
Mitől tiltást?
A tísztától?

Egyébként,van tán valami gyors teszt a vércsoportra,ha megsérültél,vagy véredet engednék.
Ha tudni akarod, külön kell kérni.Nálunk a
Vértranszfúzió,beutaló után megteszi.
Anyud-apud körül kell gondolkodnod.

Apámat megmarta gyerekkoromban egy erdei sikló a bokáján,mikor a fűben rálépett.
Nem kell ecsetelnem mi csúfság van egy ilyen állat szájában.
Vérmérgezés,kéttenyérnyi gyulladás.
Vagy egy hónap kezelés után gyógyult fel.
Az még rémlik,hogy a kígyó nem mart meg senkit többet!

@NYÚLHÚS: Én csak a hokedlit ismertem,de az alig ehető!
Nokedli,mennyi finom szó!

bugó csiga 2015.09.04. 22:05:38

sziasztok nem tuudja valaki mi lett bery blogjával

BS56 2015.09.04. 22:06:33

@HANNIBAL179: én hokedlin szoktam enni nokedlit :))

köszi ezt jó tudni

BS56 2015.09.04. 22:07:15

@kombination: nem egybe hanem 1kilós szavatokba

SunsetBoy 2015.09.04. 22:09:28

Jön Némóóó csereként

BS56 2015.09.04. 22:12:28

@kombination: @NYÚLHÚS: @HANNIBAL179: @Kű a Király: @zsetonos Emlékezzünk! Csurog, Zsablya, Mozsor.: @SunsetBoy: @fonáktenyeres: @vécés jóska:
de a tour de franceon volt olyan hogy a mezőny előtt felborult egy szőlővel teli kamion erre a földről felszedtek több kilót a bicajosok és mentek tovább

és olyan is volt amikor egy ló kb 2 kilométeren át futott a mezőny előtt

és olyan is volt hogy egy totál dúrván nagy tehén szaladt a mzőnybe bele ezen kivül még sok érdekesség volt de talán ezek a legjobbak

forma 1ben meg a heifeld levitte a biztonsági autó ajtaját

BS56 2015.09.04. 22:13:31

görögök 22 hónapja nem lőttek gólt otthon erre ezen a meccsen is bu*ziznak 70 perc után

NYÚLHÚS 2015.09.04. 22:15:07

@HANNIBAL179: Nagyon Köszi a kedves írásod Tanár úr!
Még soha nem kaptam "látatlanul"elemzést magamról,Te megtetted.Elismerésem,nem kicsit vagy jó emberismerő.Nem hiába ragaszkodom azokhoz,akikről úgy gondolom,érzem,hogy megérdemlik.Nem sokszor vagyok a blogon,de néha felnézek,hogy írtál-e,vagy Gepárd úr teniszeket.Tudod,hogy szoktam lopni 1-2 tippet Tőled,és Tőle.Az az igazság,ha 1 meccset játszok,vagy kettőt,akkor jönni szokott.Ha többet,akkor félrehajtom a fejem,és elnéző vagyok magammal,hogy megint okoskodni akartam.Ma a magyar meccsre nem tettem semmit,de nézem,végig ízgulom.A hokedli nem finom,abba csak a cipőpucoló készletet tették annak idején.A kis fiókba.Imádlak!:D

BS56 2015.09.04. 22:15:10

ha kikapunk a többi meccs így marad akk le sem kell játszsni az utolsó 3 forulót

Maceo◥◤ 2015.09.04. 22:15:55

Mocsok jò meccs... Kb egy nagy xar.

BS56 2015.09.04. 22:16:29

görögöööööööööök kikapnaaaaaaaaaak kemény

vécés jóska 2015.09.04. 22:19:19

Görögök rendbehozzák a gazdaságukat, okosak, viccen kívül

BS56 2015.09.04. 22:22:56

3/7esemen van eddig 2ből 1 találat
Stuttgart-Hamburg 1.félidő D 7.25 még van holnap 4 meccs vasárnap 1

BS56 2015.09.04. 22:27:15

finnek a végén lőnek még 1et az már még zsírosabb szorzó

ibracadabra09 2015.09.04. 22:27:24

Ez komoly??? Magyar meccs 0-0.. Mondjuk annak örülök de egy 1-1 jobb lett volna.. Nade h a görögök kikapjanak?? Az szanalmas!! Otthon!!!

vécés jóska 2015.09.04. 22:32:37

@tibák: jaja, de én megértem őket, de sajnálom aki bukott persze

Ez a Magyar meccs valami iszonyat, nem elég h nem nyerek, de inkább néztem volna valami jó filmet, ez a futball megcsúfolása

Maceo◥◤ 2015.09.04. 22:32:53

Tènyleg megbasztk a romanokat :D bravò fiúk... Èn mondtam hogy ilyen fos kezdőhöz kell fortuna nèni. A poen hogy ezert a szarert pikk pakk elfogytak a jegYek

NYÚLHÚS 2015.09.04. 22:32:57

Megjegyzem,ma mondta valaki,hogy a magyar meccs egy unalmas 0-0 lesz.Nem tudom ki volt de/és mennyire igaza lett!!!!

HANNIBAL179 2015.09.04. 22:34:20

@Nakata Hidetosi Pernambucano:

Jó,hogy nem fordítva!
Mi van Veled?
"Keserűt csak savanyának becézik a román válogatottban." Csillogsz!

Nekünk,még a születési könyvünkhöz hozzátették a vércsoportunk nevét.
Így mindannyiunkét tudtuk,szülők,tesok.
A lányomét,sokáig nem.
Pedig átesett pát vérvételen.
"Nem fontos"-mondták!

@NYÚLHÚS:

A fogadás egyik jó tanácsa:Kevés tipp,kicsi lehetőség a tévedésre.
Igen tudom,Gepárd Úr,remek tippelő.
Alapos,körültekintő,ennél már csak akkor lehetne jobb,ha Ő maga teniszezne és magára fogadna közben!

Hokedli-egy kis időutazás volt emlékeimben-írásod.
Mikor az asztalt sem értem fel,de nagyanyóék hokedlijének fiókjának titkait kuksiztam,mikor nem voltak a konyhában.
Beretva,(kihajtós),dugók,madzagok.Zsebkendőben pénz!
Köszönöm Neked!

vécés jóska 2015.09.04. 22:35:19

de basszus a románokat megértem, hogy jó nekik az X, de mi miért nem akartunk nyerni? Storck nem viccelt, hogy jó az X, de mire?

Maceo◥◤ 2015.09.04. 22:36:43

Bravò Fiùk!!!! Luzerek ezek

ibracadabra09 2015.09.04. 22:37:26

@vécés jóska: vicc
Mi meccsünket nem neztem.. De gondolom izgalmas 0-0 lehetett..
Görögök meg durvan nyomjak h csak igy eladogatjak a meccseiket.. En nem a gyözelmükre tettem csak a golra.. Romanok is meg ha nyerni akartak volna nyernek 2vel is igy meg jo volt nekik egy unalmas 0-0 vicces

vécés jóska 2015.09.04. 22:37:28

Elment a román tippem, de majd visszajött az egész a levédéssel. Viszont azt vágjátok, hogyha a románoknak nyerni kellett volna, akkor nyertek volna. Na és Hajdu Bé már ünnepel

kis.herceg 2015.09.04. 22:37:42

akkora nagy semmi volt ez a meccs hogy nem is tudok mit hozzáfûzni. kapcsolok inkább a teniszre.

vécés jóska 2015.09.04. 22:40:22

Storck h örül :DDDD

@ibracadabra09: görögökben benne volt a bunda, viszont a mi meccsünk... azt hittem a románok legalább akarnak nyerni

@Maceo◥◤: de megint mindenki bizakodik, ezek még akkor is bizakodni fognak, mikor már megy az EB, nélkülünk

BS56 2015.09.04. 22:41:51

@HANNIBAL179: a helye még nekem is meg van mármint a vércsoport hele ahová be kellett volna írni,de nem írták be de én tuti 0ás vagyok mert apám anyám nullás így én is csak nullás lehetek

sun88 2015.09.04. 22:42:31

Hiába írták sokan , hogy tuti nyernek a románok meg mekkora ajándék... semmivel se jobbak mint mi.... :D

vécés jóska 2015.09.04. 22:44:27

@sun88: ez igaz. Viszont ők ott lesznek az EB-n, mi meg nem. Népbutítás volt ez a meccs is, napok óta az ment, hogy odabass zuk magunkat, lealázzuk őket, év meccsem erre ez a langyos semmi, szomorú :(

BS56 2015.09.04. 22:44:38

@kombination: mindenki rakta,hogy kaounk gült,aki nem az kamus

zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2015.09.04. 22:45:03

@Maceo◥◤: Legyen rá büszke, nem kaptunk ki, én is büszke vagyok a fiukra.

vécés jóska 2015.09.04. 22:45:31

@kombination: én itt vagyok, megérdemeltem. Most már csak a lelkiismeretemmel kell tudnom elszámolni. Ha tudok :(

tibák 2015.09.04. 22:45:55

@vécés jóska: Na Hajdut meg hagyjuk,agyamra ment már,Strock,meg mondta,milyet nyilatkozott már huu.

NYÚLHÚS 2015.09.04. 22:46:31

@HANNIBAL179: Ez nagyon jó!Gepárd,ha magára fogadna...:Dés le is játszaná!Hidd el,én fogadnék rá!De viccen kívül,csak ez jön be.Egy meccs,alaposan megfontolva,esetleg kettő.Így tudok nyerni.Bár a mai Cilic meccs nem kicsit volt necces.De azt tapasztaltam a mai olvasatban a blogon,hogy Venus Williamsre senki,vagy nem sokan fogadtak.Pedig neki muszáj volt hozni a mai meccset,mert össze fog kerülni megint Serenával.És Serenának kell győzni.Serenaslam.

vécés jóska 2015.09.04. 22:47:01

@kombination: :DD aranyos vagy :) kábé 10-szer leírtam h levédtem X-re a meccset, így 14300 visszajött. Nagyot mondok? :O én mindig leírom, mennyit nyerek, mennyit bukok, de ahogy gondolod :) szép estét

zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2015.09.04. 22:47:35

Dárdai megmondta, a harmadik helyre vagyunk jók, ennyit tudunk, ő legalább nem igérgetet felelőtlenül.

BS56 2015.09.04. 22:47:54

de borsodba miért hívnak minden kutyát gömbinek??

vécés jóska 2015.09.04. 22:48:28

@tibák: nekem fura ez az egész ünneplés, de kívánom h jussunk ki. Hétfőn eldől, azt a meccset sztem X-be rakom.

ibracadabra09 2015.09.04. 22:49:13

@vécés jóska: persze h vágom. én úgy voltam vele h egy gólt csak kapunk.. de látom ráálltunk a 0-0ás döntetlenekre... már lassan lehetne olyan opció a magyar meccsekre h lesz vmi a meccsen: igen 3as odds nem 1.80 kb :D vicc

görögök meg no comment.. amilyen statjuk volt.. most néztem meg.. jól csinálják.. mert nem hiszem el h majdnem 2 éve góltalanok otthon és egy finneknek hazai pályán nem képesek egyet beverni.. ezért szánalmas már ez a fogadásosdi, hisz semmi értelme.. én kimenetelre nem tettem már bárhol bármi lehet.. de ugy látom h már olyanra se szabad h gól.. ez van..

sun88 2015.09.04. 22:50:07

@vécés jóska:

"Viszont ők ott lesznek az EB-n, mi meg nem. "
Még nem dőlt el semmi , miért ne juthatnánk ki ?!(ez is annyira biztos mint a román tipp ?:D )

Népbutítás meg nem tudom hol ment (max a trollfocin de azt meg ki veszi komolyan) ?

Szöv. kapitány is azt mondta elégedett lenne az x-el.

BS56 2015.09.04. 22:50:43

miértnem kérdezték meg dzsudzsákot hogy mennyire fogja élvezni a török 2.osztályt?

zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2015.09.04. 22:51:04

@NYÚLHÚS: Esemény Kimenetel Odds Eredmény
B. Bencic - V. Williams (élő) B. Bencic nyer legalább 1 játszmát Nem 1,85 Nyertes
Én fogadtam rá, mert megláttam Gepi barátom beirását.

glammi76 2015.09.04. 22:51:09

@kombination: en x2-ot tettem.meg sem fordult a fejemben hogy nyerhetunk.

zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2015.09.04. 22:52:13

@Maceo◥◤: Én is fizettem volna, ha lenne szúrkolói kártyám.

vécés jóska 2015.09.04. 22:52:18

@sun88: jogos. látom most én vagyok a Sátán, többet nem leszek őszinte. Amúgy rajtam kívül kábé 15-en mondták itt is, hogy teszik a románokat, ők jól eltűntek.

@ibracadabra09: sajnálom, én is tanácstalan vagyok most, jó lenne már nyerni

BS56 2015.09.04. 22:52:29

kijuthatunk simán megkapjuk pótpótselejtezőn albániát.vagy ha nem akkor ha 48as lesz am ezőny akkor kijuthatunk ha kizárják szerbiát vatikán meg nem indul a selejtezőkön

ibracadabra09 2015.09.04. 22:53:28

jah arról meg nem beszélve h Dánia otthon gólképtelen egy Albánia ellen... hát ő.. oké h feljönnek a kiscsapatok/válogatottak, nade egy gólt illene még így is szerezni.. de ez az EB selejtező is kb olyan lutri mint az EL nagyokat kb nem is érdekli és minden nap van meglepetés... régebben sokat nyertem a válogatott meccsekkel. sőt csak nyerni lehetett és ott kimenetelre fogadtam h ki nyer. most meg még gólókat se szereznek azok a válogatottak akiket megteszek.. na ugyan már.. nagyon megváltozott ez a labdarúgás sajnos.. én nem azt mondom h mindenki le van kenyerezve, de régebben fociztak a pályán és nem csak úgy álltak fel h jó az a 0-0.. csak ennyit mondok és itt nem nagy távlatokban max 5-10 évre visszamenőleg..

airxonix alias x.x.x.x.x 4/5 gooal 2015.09.04. 22:53:38

le volt vajazva holnap bebizonyítom!olyan oldalakat találtam hogy kész!!albán lengyel ürgék irták nekem hogy 0.0 kell hogy legyen több 10e eur rakták!holnap lesz egy db ledumált 2/1 es meccs!itt van 1mecs emlékeztek 2.1 2.3 forditás wimbledon !!lledumált volt és én a krémjét találtam meg!nem izgultam a német 4golon sem!én a saját szememmel látom a bundát megosztom azért is!

SunsetBoy 2015.09.04. 22:53:52

Lassan a Szír csapat is indul az EB-n

NYÚLHÚS 2015.09.04. 22:54:47

@zsetonos Emlékezzünk! Csurog, Zsablya, Mozsor.: Bocsi,sajnálom,hogy nem nyertél.De nem azt mondtam,hogy minden tétemet innen veszem,és Gepárd úr és Hannibál Tanár úr írásai alapján teszem.De innen is veszek és venni fogok ötleteket.Kombinálva a sajátjaimmal.Ezt javaslom mindenkinek.

vécés jóska 2015.09.04. 22:54:56

@kombination: igen írtam napokig, hogy 20-al teszem őket, de aztán 16 lett belőle, írtam is. És azt is hogy több szelvényen tettem X-be, németekkel, északírrel, szerbekkel. De amúgy faszé magyarázok neked? :D további sok sikert. És mielőtt meghazudtolsz, olvasd vissza miket írtam. Szidj másokat, többen tettük a meccset

BS56 2015.09.04. 22:55:23

Van itt valaki kiskunlacházáról??bár tuti nincs mert már kiderült vonla + itt mindenki borsodi bivaly

LeMonkeyFace 2015.09.04. 22:56:22

Holnap, holnap utánra, pár kosár esemény, amiket eléggé jól érzek.

- Csehország-Észtország H 1.22

A cseh válogatott amennyiben tovább szeretne jutni a csoportból, márpedig biztosan tovább szeretne jutni, akkor ezt a meccset be kell húznija. A csapatban kiválóan van kombinálva a rutin és a fiatalság, az idősebb korosztályt a már millió csatát megélt Jiri Welsch illetve Lubos Barton, még a fiatalokat az NBA-t is megjárt Jan Vesely és a Barcelona pontgyárosa Tomas Satoransky képviseli. Rajtuk kívül érdemes még megemlíteni a honosított amerikait Blake Schilbet aki a Crvena Zvezdában is kosárlabdázott, nagyon jó játékos benyomását keltette, azonban a rossz magatártása miatt távoznia kellett Belgrádból. Erős keret az egyszer biztos, Petr Benda és Jiri Vesely négyes-ötös poszton kiváló párost alkot és mindenképpen számolni kell velük ami a továbbjutást illeti.

Az észtek utolsó három felkészülési meccsüket elvesztették, a csoport lengyengébb csapata aki ellen mindenki biztos pontokra számol. Két játékost emelnék ki, Kristijan Kangurt, aki fénykorában a Montepaschi Siena meghatározó embere volt és a Zalgirist erősítő Siim-Sander Venet. Nem tartom őket veszélyes csapatnak, szerintem pofozógép lesz az észt csapat ebben a csoportban.

- Grúzia-Hollandia H 1.22

Grúzia és a kosárlabda... Sokan lehet ezt gondolják elsőre, de azért álljunk csak meg egy szóra. Igen komoly nevek sokasága található ebben a grúz csapatban, az a kérdés mennyire sikerült őket csapattá kovácsolnia Igor Kokoskov mesternek. Shermadini karrierje ugyan lefelé ível, azonban a 216 centis 120 kilós óriást mindig komolyan kell venni, főleg ha az ellenfél egy gyengécske holland csapat. Center társa a 31 éves Zaza Pachulia, aki már több mint 800 meccset lenyomott az NBA-ben. Igen, nem tévedés, több mint 800 meccset, elsősorban az Atlanta Hawksban és a Milwaukee Bucksban. Ilyen erős center párost nem lehet elintézni egy legyintéssel még a legerősebb európai csapatoknak sem. A Laboralos Shengelia négyesen, a CSKA-t, Galatasarayt is megjárt Markoisvili és az ex Siénás Sanikidze hármason, a hátvéd posztokon pedig a honosított amerikai Jacob Pullen aki megjárta többek között a Barcelonát is. Hoppá-hoppá.... Egész ütőképes kis csapat ugye? Ebből a keretből egy Euroliga szinten is élcsapatot lehetne csinálni. Mire lesznek képesek? Nehéz csoportban vannak, a hollandokat leszámítva a többi öt csapat hasonló esélyekkel pályázik a négy továbbjutó helyre. Ilyen játékosokkal a fedélzeten a grúzokat senki ellen nem szabad leírni, a hollandok ellen pedig kötelező a győzelem számukra.

Hollandia kihasználta, hogy idén 24 csapat mérettetheti meg magát a kontinens viadalon és kijutott az EB-re. Ennek ellenére nem lesz szép emlék számukra ez az öt meccs abban biztos vagyok. Észtországtól kezdve az izlandiakon keresztül szinte mindenkitől kikaptak az utóbbi két hétben, nevek és játéktudás alapján nincsennek sehol és nem is hiszem, hogy borsot tudnának törni bárki orra alá. A törökök elbohúckodták ellenük az utolsó felkészülési meccset, csak hosszabbításban tudtak nyerni, de ebből nem kell messzemenő következtetéseket levonni. Az EB-n már nincs lazsálás, itt már nem babra megy a játék, főleg nem ebben a csoportban. Győzni fog a jobbik, mert nincs más választása ha tovább akar jutni. A jobbik pedig egyértelműen a grúz csapat. Pachulia és Shengelia a kosok alatt 240 kiló tömény izom, illetve mindketten 210 centi felett vannak, velük mit fognak kezdeni a hollandok fogalmam sincs. Kintről pedig Pullentől, Sanikidzétől és a többiektől is bőven jöhetnek a triplák, szóval itt egy sima grúz siker kell hogy szülessen.

- Horvátország-Szlovénia H 1.23

A horvátok gőzerővel készülnek erre a tornára és igen jó úton is haladnak, ezt alátámasztja a felkészülési meccseket összehozott 9 meccs 9 győzelmes makulátlan mutató. Több papírforma győzelmet is arattak, azonban az, hogy 13-al verték a litvánokat, 8-al a törököket és 17-el a németeket mindenképpen komoly fegyverténynek számít, főleg azt figyelembe véve, hogy a kockások társrendezői is ennek a tornának. Ha végig tekintjük a horvátok keretét akkor rájövünk, hogy nem is meglepetés ez a kiváló menetelés a felkészülési meccseken. A csapatot olyan játékosok alkotják mint az idei NBA draft első körének ötödik pick-je Mario Hezonja, aki a Barcelonával ért el sikereket, most azonban már az Orlando Magic alkalmazásában van. Dario Saric, akit tavaly draftolt az Orlando szintén az első körben, ami egy európai játékos esetében hatalmas dolog, a Brooklyn Nets játékosa Bojan Bogdanovic. Nagyon erős keret, több NBA sztárral és több ezer fanatikus szurkolóval a háttérben ami komoly hátszelet kell, hogy adjon a horvát csapatnak. A görögökkel meccselhetnek a csoport első helyéért, azonban szerintem azt is megoldják Saricék, ebben a hatosban az övéké kell, hogy legyen az egyes pozíció a csoportkör végén.

gomes666 2015.09.04. 22:56:46

@vécés jóska: majdnem :)

1 Döntetlen SD Teucro v BM Guadalajara
(Győztes) 04/09/2015 Egyik sem 9.00 Vesztett
2 Románia Magyarország v Románia
(Játékidő eredménye) 04/09/2015 Egyik sem 2.87 Vesztett
3 Döntetlen, vagy Lengyelország Németország v Lengyelország
(Dupla esély) 04/09/2015 Egyik sem 3.20 Vesztett
4 Döntetlen, vagy Örményország Szerbia v Örményország
(Dupla esély) 04/09/2015 Egyik sem 3.00 Vesztett

kis.herceg 2015.09.04. 22:57:19

hirtelen mindenki örül a 0-0-nak, hát persze. Egy a Dzsudzsi aki megmondta hogy nem elégedett.

vécés jóska 2015.09.04. 22:57:20

@kombination: jaja csak a fiatalokat hülyítettem, ez az életcélom. Banyek, te amúgy ki a tököm vagy? mindenkivel el tudok normálisan beszélgetni évek óta, te miért vagy ilyen rosszindulatú?

ibracadabra09 2015.09.04. 22:57:33

@SunsetBoy: ez jó volt :D hátha van köztük egy két tehetség csak nem volt eddig labdájuk :D

sun88 2015.09.04. 22:58:05

@vécés jóska:

Nem vagy sátán csak azért neked írok mert te reagáltál. Az meg , hogy eltűntek nem csoda mivel mindig így történnek itt a dolgok , ha bejön a tipp akkor visszamásolgatják a régebbi hsz-t aztán verik a mellüket ha nem akkor meg eltűnnek a köv. napig. Holnap már ugyanígy lehet majd olvasni a hasonló írásokat tőlük.

zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2015.09.04. 22:58:40

@NYÚLHÚS: Vénus nyert 2:0-ra, én arra tettem, hogy Bencic nem nyer egy játszmát sem.

kis.herceg 2015.09.04. 22:59:04

nem tûnt el senki, bebuktuk azt kész, egyik se akart nyerni. mit kell errõl beszélni?

BS56 2015.09.04. 22:59:22

sebők vili úgy beszél és olyan arc szerkezettel mnit az alekosz

airxonix alias x.x.x.x.x 4/5 gooal 2015.09.04. 22:59:29

amigránsok indulhatnának a 40km es maratonin!

SunsetBoy 2015.09.04. 23:00:18

@ibracadabra09:
kora reggel már ment a cicázás a keleti pu előtt :D Mutatta a híradó is

ibracadabra09 2015.09.04. 23:00:48

angolok sztem hnapra jó nagy beetetés h ennyi meg annyi gól lesz.. nyerhetnek 10el is ha akarnak.. de igy h ott a hazai bajnokság nekik ami sokkal komolyabb így egy lutri válogatott ellen akiknek 0-19es gólkülönbségük van nem hinném h megerőltetnék magukat.. pláne ahogy a csoportba állnak..

vécés jóska 2015.09.04. 23:00:52

@kombination: egy tippet adtam, elment. (de nem is teljesen, mert X-et is nyomtam). ez miért félrevezetés? és aki azt írta h nyernek a görögök? vagy a dánok? ilyen alapon ne írjunk ki tippeket?

@sun88: ilyen az élet. Megbántam, hogy őszinte voltam, most pár napig nem írok semmi tippet inkább.

kis.herceg 2015.09.04. 23:00:57

@sepörd: más tipp után se jövünk hogy "igen nekem elment!!!"

zsetonos Emlékezz Csúrog, Zsablya, Mozsor. 2015.09.04. 23:01:26

@NYÚLHÚS: Arra reagáltam, hogy nem, vagy kevesen fogadtak Venus-ra, te irtad.

vécés jóska 2015.09.04. 23:01:44

@sepörd: ennyi, grat aki nyert, fejlődik a focink, hétfőn kiderül ez mire elég.

BS56 2015.09.04. 23:02:38

Egyenes ági kiesésben reménykedünk és förör

döntetlen közüli ez a volt szövetségi kapitáno és zte edző drog hatása alatt van?
másik viszik tovább a terhet a studióban

vécés jóska 2015.09.04. 23:04:23

@kombination: ok, igazad van, te vagy a király, én léptem, sziasztok

BS56 2015.09.04. 23:04:51

na én mentem horpasztani hali csá

NYÚLHÚS 2015.09.04. 23:05:55

@zsetonos Emlékezzünk! Csurog, Zsablya, Mozsor.: Igazad van!Örülök,hogy te is a második legkerekebb seggű teniszezőre fogadtál.

Egy Gól 2015.09.04. 23:07:08

X2 egy pillanatig se volt veszélybe.

gomes666 2015.09.04. 23:15:34

baseball overek:

Atlanta Braves @ Washington Nationals
Over(+7.5) - Total Runs U/O 7.5
1.72
-- -- Open

Tampa Bay Rays @ New York Yankees
Over(+7.5) - Total Runs U/O 7.5
1.75
-- -- Open

Philadelphia Phillies @ Boston Red Sox
Over(+7.5) - Total Runs U/O 7.5
1.57
-- -- Open

Chicago White Sox @ Kansas City Royals
Over(+7.5) - Total Runs U/O 7.5
1.58
-- -- Open

Texas Rangers @ Los Angeles Angels
Over(+6.5) - Total Runs U/O 6.5
1.47
-- -- Open

Minnesota Twins @ Houston Astros
Over(+7.5) - Total Runs U/O 7.5
1.72
-- -- Open

New York Mets @ Miami Marlins
Over(+6.5) - Total Runs U/O 6.5
1.61
-- -- Open

Milwaukee Brewers @ Cincinnati Reds
Over(+7.5) - Total Runs U/O 7.5
1.5
-- -- Open

gomes666 2015.09.04. 23:16:47

baseball 2

Atlanta Braves @ Washington Nationals
Washington Nationals - Match Winner
1.58
-- -- Open

Chicago White Sox @ Kansas City Royals
Kansas City Royals - Match Winner
1.53
-- -- Open

Pittsburgh Pirates @ St Louis Cardinals
St Louis Cardinals - Match Winner
1.66
-- -- Open

NYÚLHÚS 2015.09.04. 23:19:07

További kellemes estét Evribodry!Jóéjt,és szép hétvégét!

ibracadabra09 2015.09.04. 23:20:30

holnapra van vkinek vmi értelmes tippe? :/

eddig kb
orosz gól amit érzek h kellene jönnie..

Maceo◥◤ 2015.09.04. 23:26:00

Egy a lényeg a Románokat oda-vissza megvertük :D JAH NEM!

tibák 2015.09.04. 23:35:50

@ibracadabra09: Szia.Ibrát imádom.De ez mellékes.ÉN holnap ezekből válogatok:
Peterborough,v.
Cottbus,h.ebben biztos vagyok.
Etiópia,v.
GKS.B.h.
Turku PS,h,jó odds.
Nigéria,v.
Yeovil,h.
Sedan,d.
Antwerpen,v.ez is megy az tuti.
Eupen,h.
Török,kosár,v.
Sok sikert.

ibracadabra09 2015.09.04. 23:42:23

Holnapi kosar EB-hez konyit vki? Par meccset lehetne onnet csemegezni

ibracadabra09 2015.09.04. 23:43:58

@tibák: köszönöm irasod! Sok sikert a fogadashoz! Sajnos ezek közül sok olyan van amit nem kövstek vagy nem ismerek igy azokra nem szoktam fogadni :/

ibracadabra09 2015.09.04. 23:47:43

@tibák: török kosarat mire alapozod? 3as odds van rajuk kb

tibák 2015.09.04. 23:54:20

@ibracadabra09: Nincs mit.És köszi.Ezeket a tippeket én is ki válogatom még.És meg mondom őszintén,hogy én is kaptam,gondoltam be írom.

senna 2015.09.05. 07:28:20

@airxonix alias x.x.x.x.x: Szia! Megírnád mit teszel szombaton?lóre is köszönöm.

B79 2015.09.05. 21:20:09

Sziasztok. Volt ma olyan meccs hogy japan usa? Sehol sem talalom.valaki irta hogy arra fogad...
süti beállítások módosítása